Polska

,,Cnoty niewieście’’. Prof. Czarnek komentuje wypowiedź swojego doradcy

Prawdziwym szokiem dla polskiej lewicy były słowa doradcy szefa MEiN, dra Pawła Skrzydlewskiego, który mówiąc o kształtowaniu właściwych postaw w szkole, wskazał na konieczność kształtowania wśród dziewcząt cnót niewieścich. Teraz do sprawy odniósł się prof. Przemysław Czarnek. W „Sygnałach dnia” szef MEiN mówił też o powrocie uczniów do szkół i wyborze pomiędzy religią a etyką.

2 min czytania
Fot. screenshot - YouTube (Telewizja Republika)
Fot. screenshot - YouTube (Telewizja Republika)

Prawdziwym szokiem dla polskiej lewicy były słowa doradcy szefa MEiN, dra Pawła Skrzydlewskiego, który mówiąc o kształtowaniu właściwych postaw w szkole, wskazał na konieczność kształtowania wśród dziewcząt cnót niewieścich. Teraz do sprawy odniósł się prof. Przemysław Czarnek. W „Sygnałach dnia” szef MEiN mówił też o powrocie uczniów do szkół i wyborze pomiędzy religią a etyką.

W „Sygnałach dnia” na antenie radiowej Jedynki minister edukacji i nauki Przemysław Czarnek mówił o planach dotyczących powrotu uczniów do szkół po wakacjach. Przekazał, że choć nie da się przewidzieć sytuacji we wrześniu, najpewniej wszyscy uczniowie powrócą do stacjonarnej nauki. Przygotowywany jest jednak również wariant hybrydowy na wypadek, gdyby potwierdziły się scenariusze ze wzrostem zakażeń wariantem Delta. Jeśli sytuacja covidowa się nie pogorszy, na uczelnie wrócą też studenci.

Prof. Czarnek mówił na antenie Jedynki również o konieczności zmiany w systemie nauczania. Konieczność ta, jak podkreślił, jest podyktowana obserwowanym dziś atakiem na tradycyjne wartości.

- „Jeśli chodzi o wartości takie jak dobro i piękno - widać wyraźnie zachwianie”

- wskazał.

Podkreślił, że trzeba też zwrócić uwagę na właściwą edukację ekologiczną. Kolejnym wyzwaniem jest szkolnictwo zawodowe.

Szef MEiN był pytany o religię i etykę.

- „Wprowadzenie obligatoryjnego wyboru między religią a etyką zajmie nam 2 lata”

- przekazał.

Odniósł się również do krytyki, jaką wywołały słowa jego doradcy dra Pawła Skrzydlewskiego na temat cnót niewieścich.

- „Jeśli ktoś się podśmiewa, że dziewczęta powinny być wrażliwe na cnoty niewieście, to na jakie mają być? Na męskie? Niektórzy by pewnie chcieli, ale my nie jesteśmy genderystami’’

- mówił.

Dalej odniósł się do zarzutów związanych z poszerzeniem kompetencji kuratorów.

- „Mówienie, że to kurator będzie wybierał dyrektorów jest kompletnym kłamstwem. Kłamstwem jest również mówienie, że kurator zawsze będzie odwoływał dyrektora”

- przekonywał.

- „Nie ma żadnego zamachu na samorządność szkół. Ci, którzy tak mówią, kłamią”

- zaznaczył.

kak/Polskie Radio, DoRzeczy.pl

Komentarze

180 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

Noel 27.07.2021, 05:54

O proszę, jaka z Ali cnotliwa niewiasta! Samą łagodnością i wysoką kulturą osobistą zieje.

Noel 27.07.2021, 05:48

Muszę Cię rozczarować Stały czytelniku: niestety, czasu nikt nie zatrzymał. Nie płynie on także wstecz. Czy zatem nie uważasz, że trochę jednak dziwnie byłoby kazać dziś wykształconym ludziom podejmującym zawód nauczyciela zaprzeczać, że pomiędzy średniowieczem, a współczesnością nic się nie wydarzyło, że ziemia nadal jest płaska, a słońce krąży wokół niej. Albo, że człowiek oprócz ciała i ducha ma też psychikę, która czasem choruje i wtedy, o zgrozo! potrzebny jest nawet psychiatra, bo kompetencje psychologa mogą nie wystarczyć.

Noel 27.07.2021, 05:26

Jeśli waleczność jest wadą w przypadku kobiet, to Joanna d'Arc nie powinna zostać świętą, a np. Irena Sendlerowa nie powinna ratować dzieci. Waleczność pozwala nam bronić nas samych przed zagrożeniem. Cnoty są dla wszystkich jednakowe, a pan prof. mógłby jednak myśleć nieco szerzej, by, jak na naukowca przystało, wyróżniać się cnotą rozumu. Inaczej mamy, co mamy: pan minister coś "chlapnie" i burza w szklance wody gotowa.

Prawda w oczy 21.07.2021, 18:24

PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia

Maria Błaszczyk 14.07.2021, 08:33

Miłość bez szacunku nie ma żadnego sensu. Dla przykładu pan radny PiS Piasecki utrzymuje, że bardzo kochał żonę - a jednak wolałabym nie być katowana całymi nocami i codziennie gwałcona, nawet jeśli celem miałoby być zrobienie ze mnie dobrej chrześcijanki. To Ty postawiłeś szacunek i miłość jeśli nie w opozycji, to przynajmniej jako pozycje rozłączne. A ja, mając je do wyboru, bez cienia wahania wybieram szacunek. I to nawet z pominięciem zjawiska przemocy - nawet, gdybym miała być kochana, ale nie szanowana bez niej, to dziękuję. Po pierwsze jestem oddzielnym człowiekiem i chcę, by tak pozostało.

Maria Błaszczyk 14.07.2021, 08:27

Nie, no, wiadomo. Tacy bardzo waleczni kibole, dla przykładu, latający z łańcuchami po autostradzie. Cnotliwi nad wyraz.

Maria Blaszczyk 14.07.2021, 08:25

Ja całkiem jestem już stara. Konkretnie w średnim wieku. I nic mi na ten temat nie wiadomo. Zresztą, mojej mamie, pani już w wieku senioralnym, chyba też nie, w każdym razie nic mi o tym nigdy nie wspominała, a w końcu zajmowała się moim wychowaniem przez kilkanaście lat. I zupełnie nie wiem, co złego jest w "zniewieściałych mężczyznach" czy innych "babochłopach". Wiem natomiast, jako osoba z upodobaniem do cyferek, że mam dużo przeciwko małym zakompleksionym penisikom, które nie mogą wytrzymać sytuacji, gdy osoba kobieca przypadkiem takie ma zainteresowania. I to nawet nie dlatego, że mnie to jakoś bardzo mocno dotknęło, bo ja jestem dość autystyczna i mało mnie obchodzi, co ludzie o mnie myślą, do tego mało wdzięczna ze mnie ofiara, bo i tak nie umiem ripostować, histeryzować czy cokolwiek - ale moje neurotypowe koleżanki naprawdę miały ciężko. Aha, zdaje się, że autystyczność to "cnota męska" - tylko że wiesz co? Ja sobie tego nie wybrałam. Owszem, trochę udało się mnie wytresować do uśmiechania się, bycia miłą i takich tam, ale cienka to warstewka na tym, co jest pod spodem i cały czas to wychodzi na wierzch. Osobiście zresztą wolę zniewieściałego - czyli miłego? uprzejmego? wyposażonego w to, co nazywamy "fryzurą"? - mężczyznę, od takich uosobień kobiecości pani Pawłowicz czy pani Kempa. Wolę też "babochłopa" - taką panią Monikę Rosę czy Klaudię Jachirę od męskich mężczyzn typu pan nadprezes z jego histeriami i zepsutymi zębami czy inny abp Głódź, co i napić się potrafi, i pracowników gnoić i w życiu urządzić.

K.K. 14.07.2021, 03:41

Słusznie napisałaś, że nie masz pojęcia, bo coraz więcej osób nie ma pojęcia. Porozmawiaj na ten temat z jakąś osobą starszą, najlepiej kobietą, ale nie koniecznie. Starsze osoby jeszcze pamiętają normalny świat. Mają pojęcie czym różni się kobiecość od męskości, co jest wyjątkowego w postawie, zachowaniu kobiety. Może ułatwi ci zadanie przemyślenie wyrażenia "zniewieściały mężczyzna", albo, przyznaję nieładnego określenia, "babochłop".

Stały czytelnik 14.07.2021, 03:11

Nie pragniesz miłości bo?

ElKoto 14.07.2021, 02:23

Nie wierzę własnym oczom....ty to jesteś autentyczny katolicki terrorysta!

Stały czytelnik 13.07.2021, 22:18

Waleczność.

Maria Błaszczyk 13.07.2021, 21:27

„Jeśli ktoś się podśmiewa, że dziewczęta powinny być wrażliwe na cnoty niewieście, to na jakie mają być? Na męskie? Niektórzy by pewnie chcieli, ale my nie jesteśmy genderystami’’. No więc, pomijając juz to, że nie potrafię zakwalifikować genderu cnoty, która sprawia, że ludzie używają tak przedziwnych znaków przestankowych, to trudno o bardziej genderystyczne podejście niż takie, które prezentuje pan minister. Mnie się wydaje, że cnota to cnota - dobrze, jak ludzie przyzwoici, uczciwi, prawdomówni, otwarci, życzliwi, pracowici itd. Nie mam pojęcia, czemu miałoby się to różnić dla osób męskich i kobiecych. Niby co byłoby cnotą w przypadku mężczyzny, a jednocześnie wadą w przypadku kobiety? Gender nie ma tu znaczenia.

Maria Błaszczyk 13.07.2021, 21:13

Jako kobieta ze sporym stażem w byciu nią mam pytanie - a skąd te rewelacje w kwestii tego, czego ja pragnę? Bo nic mi na ten temat nie wiadomo...

Klapaucjusz 13.07.2021, 20:07

Listopad: Julia Przyłębska (Posłuszeństwo)

Stały czytelnik 13.07.2021, 17:43

Nikt nie musi kłaniać się księdzu w pas. Księdza całuje się w rękę, która to ręka codziennie dotyka Ciała Pana twojego Jezusa Chrystusa.

Stały czytelnik 13.07.2021, 17:39

Feministki chętnie rozprawiają o tym, jak mężczyzna powinien kochać kobietę. Ja proponuję, żeby wzorców męskości uczyli mężczyzn mężczyźni. Feministki natomiast jako kobiety niech się zajmą uczeniem kobiet, jak należy kochać mężczyznę.

Stały czytelnik 13.07.2021, 17:36

Pewnie nie wiesz, ale w Polsce wszyscy mężczyźni uzyskali prawa wyborcze dokładnie w tym samym roku, co kobiety. Jak myślisz, dlaczego?

Stały czytelnik 13.07.2021, 17:35

Studiowania czego? Jeśli zakaz studiowania gender, to popieram.

Stały czytelnik 13.07.2021, 17:33

Nie naprawi, ale to dobry krok we właściwym kierunku. Pytanie tylko, jakiej religii będą uczyć. Jeśli zmutowanego, franciszkowego, heretyckiego tzw. katolicyzmu - to nic się nie zmieni.

Stały czytelnik 13.07.2021, 17:29

Zgoda, z jednym zastrzeżeniem. Prawidłowe wzorce moralne nie ukształtowały się w procesie ewolucji, lecz zostały człowiekowi dane przez Boga. Bóg stworzył człowieka na swój obraz i podobieństwo.

Stały czytelnik 13.07.2021, 17:22

Nie, posyłam dzieci do szkoły publicznej. I ta szkoła publiczna ma uczyć moje dzieci wartości, nie antywartości. Te wartości w naszej cywilizacji kreśli filozofia grecka, prawo rzymskie i moralność katolicka. Szkoła publiczna ma uczyć moje dzieci prawdziwej, nie zafałszowanej przez reformację historii Kościoła, także prawdziwej historii i prawdziwego dorobku Świętej Inkwizycji. Szkoła publiczna ma walczyć z fałszywym mitem zacofanego rzekomo średniowiecza, przywracając ludziom tej epoki należny im szacunek. Szkoła publiczna ma uczyć moje dzieci łaciny, logiki, retoryki. Ze szkół należy wyrugować psychologów, którzy są nosicielami neomarksistowskiej ideologii. Należy także wyrugować ze szkół nauczycieli posoborowia, wracając do tradycyjnego nauczania religii katolickiej. Szkoła publiczna ma uczyć znaczenia poszczególnych części Mszy świętej, oczywiście odprawianej tradycyjnie. Mszy świętej rozumianej jako Ofiara, nie jako uczta. Nie ma znaczenia - wierzysz, nie wierzysz - masz mieć tę wiedzę, aby rozumieć polską tożsamość i polską historię.

leszczyna 13.07.2021, 16:59

To, co opisałeś, to nie "cnoty niewieście", ale ich karykatura.

Suweren 13.07.2021, 16:54

Dla mnie możesz posłać je do szkoły kościelnej, jesli taka twoja wola (a nawet prosto do zakrystii, najwżej kiedyś ci podziękują), a nacjonaliści i fundmentaliści powinni być trzymani zdala od szkół. Nie wspominając o tym, że przepisy, które chce wprowadzić Czarnek, ograniczą wolność szkół społecznych (prywatnych). Cóż, przyjdzie czas, że naprawi się te błędy przeszłości i przeniesie religię tam gdzie jej miejsce (nota bene od wieków).

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:51

Ja nie jestem incelem i mam takie same obserwacje. Mężczyźni nie chcą się już żenić z kobietami, bo te nie okazują im szacunku.

Suweren 13.07.2021, 16:49

A może tutejszym zwyczajem wyciągasz błędne wnioski.

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:48

Bardzo dobrze to ująłeś.

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:44

Są pytania, które kompromitują. Twoje pytania kompromitują. Ciebie.

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:37

Przesadzasz, Tusk nie ma 30% poparcia.

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:36

Nie bzdura, ale prawda, tak było. Wypalimy wasze zboczone pragnienia ogniem i żelazem. Ręce precz od szkół i ręce precz od naszych dzieci!

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:24

Wcale nie piszesz tak, jakbyś się często modlił. W zasadzie piszesz tak, jakbyś pojęcie modlitwy znał tylko teoretycznie.

Specjalista od cnót niewieścich👙💕 13.07.2021, 16:23

Czarnek mordo ty moja, takiego buca jak ty jeszcze nigdy wczesniej nie widzialem!!!

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:20

Ależ istnieją cnoty odmienne dla kobiet i dla mężczyzn. Istnieją cnoty wspólne (te wymieniłaś), ale istnieją też odmienne.

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:16

Akurat pani Nowak jest dla mnie wzorem tolerancji. Tolerancja w pierwotnym, nie bolszewickim znaczeniu była definiowana jako umiejętność cierpliwego znoszenia czegoś nieprzyjemnego lub kogoś o odmiennych poglądach. Nie słyszałem, aby p. Nowak nie potrafiła cierpliwie znieść lewactwa, mimo że się z nim nie zgadza i że lewactwo agresywnie zaatakowało wszystkie wartości święte do niedawna dla każdego niemal Polaka. P. Nowak przeciwnie, cierpliwie tłumaczy lewactwu, że ich tzw. wartości są w rzeczywistości antywartościami.

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:08

Bo wypowiedź dotyczyła kobiet. Czego jeszcze nie rozumiesz?

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:06

Żona przede wszystkim winna okazywać mężowi szacunek. Kobieta pragnie miłości, mężczyzna szacunku. Póki tego nie pojmiesz, nie zawieraj małżeństwa, bo unieszczęśliwisz każdego mężczyznę, z którym się zwiążesz.

Stały czytelnik 13.07.2021, 16:03

Wolę zdecydowanie, aby szkoła - jak było od wieków - nauczała moje dzieci katolickich wartości niż waszych neobolszewickich ideologii, waszych antywartości.

Stały czytelnik 13.07.2021, 15:59

Pomijając twoje wulgarne wstawki, ogólna zasada jest słuszna. Kobieta przede wszystkim ogarnia dom i dzieci, mężczyzna zapewnia byt i broni w razie potrzeby - do poświęcenia własnego życia włącznie. Myślisz, że mężczyzna tak zupełnie za nic będzie nadstawiać karku? W zamian chce mieć ciepły dom, kobiecą kobietę u boku, dobrze wychowane dzieci, którym nie żal zostawić majątek... W zamian chce też od czasu do czasu usłyszeć od kobiety: "Mój ty bohaterze", a nie słuchać wiecznych feministycznych pretensji o rzekomym patriarchalnym ucisku.

chochlik 13.07.2021, 15:56

Nie porówniuj PiS-dzielców do DuP-ielców

Suweren 13.07.2021, 15:36

W języku jedynie słusznej partii wszystko jest możliwe, np. "szkoła wolna od ideologii" to w rzeczywistości "narodowo-katolicka indoktrynacja dzieci i młodzieży".

rebeliant 13.07.2021, 13:24

Są tacy co może pod figurami nie leża, ale za to tam gdzie trzeba porządek mają: https://core.ac.uk/download/pdf/162604025.pdf Przez wieki na ludzi zaciągaliście ciemnotę nawet co do biologii, a teraz dziwicie się, że wszystko odbiło w drugą stronę. Wyłania się tutaj i inna kwestia... A to, że wiedza spoczywa również w rodzinie i lokalnej społeczności, a nie tylko w "szkole" i u plebanka. I ta wiedza powinna być święty obraz - kultywowana, doglądana i rozwijana.

Anonim 13.07.2021, 13:03

Marta Lempart - wdzięk i powab.

Dell 13.07.2021, 12:58

Hmm. Jeśli ktoś, jak "oświeceni", da się nieść oparom absurdu, to nie jest wykluczone, że drzewa ma pod sobą.

Dell 13.07.2021, 12:53

Podobnie jak: "Wojna to pokój. Wolność to niewola. Ignorancja to siła".

Popędliwa 13.07.2021, 12:35

A jak ma wyglądać? Oboje napierdalają przy tokarce 24/73/65?

A wilczur głodny. 13.07.2021, 12:28

jw.

Suweren 13.07.2021, 12:22

W TV czasem pokazują takiego, który ewidentnie identyfikuje się jako cesarz. I wyobraź sobie, że 30% dorosłych Polaków mu przyklaskuje. Myślałbyś: śmieją się z błazna, a oni tymczasem wpatrzeni wniego jak cielę w malowane wrota. To ci dopiero!

taka uwaga 13.07.2021, 12:16

Nowa obyczajowość , nowa neomarksistowska "kultura" mówi nam dzisiaj że facet jak ma kaprys, to może być niewiastą. Ot, czesto zdarza sie w Anglii na przykład, że tatuś mówi do swojego synka - wiesz co, od dzisiaj jestem Paula, nie Paul. Oczywiscie troche wcześniej był rozwod z mamusią. Róbta co chceta. Sprawy zaszły już tak daleko, że i w Polsce społeczeństwo zostało już oswojone z róznego rodzaju dziwactwami/aberracjami - co widac po wielu komentarzach na frondzie. Marsz neomarksistow przez instytucje czyli szkoły instytucje polityczne, koscioł, media, prase, ( glownie chodzi o Szkołe frankfurcką promujacą "nową kulturę" z rewolucją seksualną i'wyzwolenie' czlowieka od jakichkolwiek norm moralnych ) odniósł sukces!, Niewiasta po prostu nie ma być juz niewiastą , a facet facetem. Niestety -ale wiekszosc ludzi została juz tak ogłupiona , że prof.Czarnek, prof. Skrzydlewski którzy mówią jeszcze z sensem - mogą dziś liczyć tylko na hejt ze strony tych "NOWYCH, WYZWOLONYCH OD NORM MORALNYCH I OD NORMALNOŚCI LUDZI.

Suweren 13.07.2021, 12:15

Cnotą jest podpisać się pod apelem o odwołanie Czarnka: https://dzialaj.akcjademokracja.pl/campaigns/obywatelskie-wotum-nieufnosci-czarnek

obserwator 13.07.2021, 12:09

W listach św Pawła, św Piotra wiele jest na temat cnót kobiecych, czy meskich. Jeszcze 70 lat temu nawet neomarksici, ktorzy chcieli 'wyzwalać' człowieka od dotychczasowej kultury też mowili jeszcze o cnotach meskich i niewiescich - np Fromm mimo, iż glosil tzw. 'opresje kultury' sam w 'O sztuce milosci' - mowil, ze cnoty meskie to np - praca na rzecz rodziny, odwaga, mestwo - co jest potrzebne dla zapewnienia poczucia bezpieczenstwa rodzinie, zdecydowanie, a cnoty niewiescie - łagodnosc czy rozwaga. Jednym zdaniem - jeszcze 70 lat temu wszyscy - konserwatysci, lewica, Kosciol, szkoły etc. - wszyscy głosili jednogłosnie to samo - są cnoty damskie i meskie. Dzisiaj tak społeczenstwa przekształcono, zindoktrynowano, że przestali już w to wierzyc. Wierza natomiast w Róbta co chceta.

Nauki małżeńskie 13.07.2021, 12:00

Żona winna jest posłuszeństwo mężowi. Jak rano chłop wychodzi do pracy żona ma dzieci ogarnąć, jadło przygotować, domostwo posprzątać. Mąż wraca jadło na stół, potem odpoczynek męża po pracy przy tv albo prasie, cisza spokój, a wieczorem żona doopencji nadstawia dla relaksu męża. Tak wygląda idealne pozycie małżeńskie.

ALA 13.07.2021, 11:54

Gdybys nie byla zydowka to bys byla madrzejsza a tak jestes beszczelna krowa.

ALEX 13.07.2021, 11:51

Ale ty icek byles jako dziecko obrzezane.

janton 13.07.2021, 11:44

Czarnek powiedz to niejakiej cnotliwej Marcie K. czubie

Foster 13.07.2021, 11:43

Doszukałem się ci jest cnotą: Podkreślmy: siostra Bernadetta budziła przerażenie nie tylko wychowanków (także tych, którzy byli już „na wolności”), lecz również niektórych sióstr. Ale to nie wszystko. Kopińska pokazuje, że także sam zakon był miejscem, gdzie socjalizowano do kultury przemocy. Autorka odwołuje się do koncepcji „instytucji totalnej” Ervinga Goffmana, aby nakreślić trajektorię życia sióstr. Jako młode dziewczyny trafiały one do miejsca, w którym prywatność była luksusem, a podporządkowanie cnotą, następnie, mimo że nie miały prawie doświadczeń w dojrzałym życiu w normalnym świecie, trafiały do nowej instytucji totalnej – ośrodka wychowawczego.

taka uwaga 13.07.2021, 11:40

Nowa obyczajowość , nowa neomarksistowska "kultura" mówi nam dzisiaj że facet jak ma kaprys, to może być niewiastą. Ot, czesto zdarza sie w Anglii na przykład, że tatuś mówi do swojego synka - wiesz co, od dzisiaj jestem Paula, nie Paul. Oczywiscie troche wcześniej był rozwod z mamusią. Róbta co chceta. Sprawy zaszły już tak daleko, że i w Polsce społeczeństwo zostało już oswojone z róznego rodzaju dziwactwami/aberracjami - co widac po wielu komentarzach na frondzie. Marsz neomarksistow przez instytucje czyli szkoły instytucje polityczne, koscioł, media, prase, ( glownie chodzi o Szkołe frankfurcką promujacą "nową kulturę" z rewolucją seksualną i'wyzwolenie' czlowieka od jakichkolwiek norm moralnych ) odniósł sukces!, Niewiasta po prostu nie ma być juz niewiastą , a facet facetem. Niestety -ale wiekszosc ludzi została juz tak ogłupiona , że prof.Czarnek, prof. Skrzydlewski którzy mówią jeszcze z sensem - mogą dziś liczyć tylko na hejt ze strony tych "NOWYCH, WYZWOLONYCH OD NORM MORALNYCH I OD NORMALNOŚCI LUDZI.

Anonim 13.07.2021, 11:40

Bo o tym to PiSdzielce nie mają pojęcia. 😁😁😁

Anonim 13.07.2021, 11:34

uuuu... mamy wlewaka. [*****][******][***]i[****]w[*********]na[*****][********]

Anonim 13.07.2021, 11:32

I nie rzygasz potem?

Anonim 13.07.2021, 11:31

Jako dziecko byłem fanem Parku Jurajskiego. Realizmem i wiernym przedstawieniem realiów bije wasze Podręczne na głowę.

fcuk piss 13.07.2021, 11:26

dlaczego cnoty niewiescie a nie cnoty dzentelmenskie

fcuk piss 13.07.2021, 11:25

czy ten czarnek nie jest fanem czasami serialu opowiesci kobiety podrecznej ?

Jacek i Placek 13.07.2021, 11:14

Bo tylko zamordyzm wprowadzany przez jakiegoś chorego psychicznie dyktatora jest zgodny z rozumem?

Felek 13.07.2021, 10:54

Ta, jasne. Bo największym wyzwoleniem umysłowym jest bycie pod pręgieżem państwa i ze skulonom głową przyjmowanie bez kwestionowania co ci powie pleban albo minstrant Czarnek. Wyjdz na ulicę i zapytaj się ludzi czy chcą decydować o swoim życiu, czy może chcą aby te pajace w sejmie kontrolowały każdy aspekt życia Polaka.

robaczek 13.07.2021, 10:53

NA KOLANA PISiusie!! ................znajcie swoje miejsce ;]

mateuszjegliński 13.07.2021, 10:39

Największym wrogiem rozumu i rozumnego działania jest tzw samorządność.

... 13.07.2021, 10:38

spadać to można z góry na dół a nie z dołu do góry... Cnota (łac. virtus, gr. ἀρετή – areté) – ugruntowana, stała etyczna dyspozycja człowieka gotowego posługiwać się swoimi władzami moralnymi – rozumem, wolą i zmysłami – do postaw i konkretnych czynów zgodnych z dobrem etycznym... --- więc zejdź z drzewa...

Nazi Barbi 13.07.2021, 10:35

Gdy bym była żoną Czarnka to bym mu jaja obcięła i psu na pożarcie dała

Topek 13.07.2021, 10:29

Co to są te cnoty niewieście nakaz zakrywania głowy, ramion? Zakaz uprawiania sexu przed małżeństwem, służebność i posłuszeństwo mężowi? Te średniowieczne zasady nawet u siebie w rodzinie nie da rady wprowadzić bo mu żona w du-pę kopnie, a co dopiero obcym kobietom nakazywać. Spadaj na drzewo głupia małpo pisowska

Klapaucjusz 13.07.2021, 10:27

A ja mam pewność, że jesteś starym ch ujem żydowskim!

Anonim 13.07.2021, 10:23

Są rzeczy na niebie i ziemi, o których się fizjologom nie śniło... 😁😁😁

jle_ffm 13.07.2021, 10:16

październik: B.Nowak : Tolerancja

Anonim 13.07.2021, 10:15

Odcinanie zgnilizny nie jest dzieleniem, waleniu.

Anonim 13.07.2021, 10:13

A skąd ty wiesz kto marznie? Walisz muła?

Anonim 13.07.2021, 10:12

Dziwię się jak możesz po tym wszystkim co tu prezentujesz, jeść swoim otworem gębowym.

Anonim 13.07.2021, 10:05

Wrzesień - B. Kempa - uczciwość 😁😁😁

katolicka deratyzacja Polski 13.07.2021, 10:04

Jak widac,fronda to portal komunistyczny,kto inny by komuchow wycinal,prawda ?

Anonim 13.07.2021, 10:04

uuuu, mamy tu kleruszka.... 😁😁😁 Niech będzie pochwalony!

Anonim 13.07.2021, 10:03

Nie, czasami myślę też o jedzeniu 😁😁😁😁.

katolicka deratyzacja Polski 13.07.2021, 10:02

Podejrzewam ,ze jestes perfIdnym zydowskim prowokatorem z Izraela.

katolicka deratyzacja Polski 13.07.2021, 10:00

Konfederacja to wymozdzenie za ruble.

Trurl 13.07.2021, 09:58

B. Mazurek - czyste piękno :D

jle_ffm 13.07.2021, 09:54

sierpień: B. Mazurek (Męskość)

Anonim 13.07.2021, 09:53

A za co polecieli w Watykanie polscy biskupi jak nie za ukrywanie katabasów gwałcących ministrantów?

Sis 13.07.2021, 09:49

Na kogo te kotły piekielne czekają? Siedzenie cicho klepiąc pacierze i udając że wszyscy są cacy nie zaprowadzi tego całego Narodu Polskiego do zbawienia. Nie pamiętasz?: „Kto nie jest ze Mną, jest przeciwko Mnie, a kto nie zbiera ze Mną, rozprasza” (Łk 11,23). Słowa te mają konkretny kontekst walki Dobra ze Złem. Podczas tej walki nie ma miejsc na widowni, nie można być neutralnym obserwatorem – można się jedynie opowiedzieć po jednej z walczących stron: po stronie Dobra (Jezusa) bądź po stronie Zła (szatana). Ta kontrowersja, ten konflikt musi być jasno i wyraźnie ukazany, aby człowiek w sposób świadomy i dobrowolny mógł się po którejś z nich opowiedzieć. Dopiero wtedy widać, czy jest on z Jezusem czy też przeciwko Niemu. Ponadto dzisiejsza Ewangelia (Mt 11, 20-24) „Jezus począł czynić wyrzuty miastom, w których dokonało się najwięcej Jego cudów, że się nie nawróciły. Biada tobie, Korozain! Biada tobie, Betsaido! Bo gdyby w Tyrze i Sydonie działy się cuda, które u was się dokonały, już dawno w worze i w popiele by się nawróciły. Toteż powiadam wam: Tyrowi i Sydonowi lżej będzie w dzień sądu niż wam. A ty, Kafarnaum, czy aż do nieba masz być wyniesione? Aż do Otchłani zejdziesz. Bo gdyby w Sodomie działy się cuda, które się w tobie dokonały, przetrwałaby aż do dnia dzisiejszego. Toteż powiadam wam: Ziemi sodomskiej lżej będzie w dzień sądu niż tobie”. Czy Jezus podpisałby się pod tym, co napisał Anonim? Odpowiedz sobie sam. Skoro lewak zaprzecza, że jest Bożym stworzeniem, że ma nie tylko ciało ale i nieśmiertelną duszę, bardziej utożsamia się ze zwierzęciem niż z Bogiem, na obraz i podobieństwo którego został stworzony. Skoro lewak chroni żabi skrzek, a poczęte nowe życie masowo zabija, to faktycznie jest antyczłowiekiem.

Klapaucjusz 13.07.2021, 09:49

I słowo od naszego sponsora. Z czegoś trzeba żyć. - - - - - - Znana i renomowana firma kosmetyczno-garbarska "Rudolf Franz Höss" poleca swoje produkty: "Nic tak się nie pieni jak mydło zrobione na czysto żydowskim tłuszczu! Mydło jest świetne do mycia du py! Ale tylko du py, szczególnie dziury w du pie po srraniu!"

Klapaucjusz 13.07.2021, 09:45

Proponuję stworzenie kalendarza pt. “Cnotliwe Niewiasty PiS”. Styczeń: Barbara Dziuk (Mądrość), luty: wdowa Gosiewska I (Wierność Małżeńska), marzec: wdowa Gosiewska II (Wierność Małżeńska Aż Do Zgonu), kwiecień: Marta Kaczyńska (Płodność), maj: Krystyna Pawłowicz (Pokora), czerwiec: Beata Szydło (Prawdomówność), lipiec: dwórki prezesa NBP (Powabność), itd…..

a 13.07.2021, 09:43

Lewakom to wszystko się z jednym kojarzy.

Twoja matka 13.07.2021, 09:08

Pleciesz... Ja Cię nie znam :O

matis89 13.07.2021, 09:03

Pan Jezus w Orędziach Ostrzeżenie przestrzegał przed TRUJĄCYMI szczepieniami i je przepowiedział 17.06.2012 tak samo jak przepowiedział obalenie Benedykta XVI i ustanowienie Fałszywego Proroka ........... ,,Moja droga umiłowana córko, plany masońskich grup przejęcia światowych walut są coraz bliższe ukończenia. Ich nikczemne plany obejmują również nowe globalne szczepienia, które spowodują choroby na całym świecie, wywołujące cierpienia na skalę nie widzianą nigdy wcześniej. Unikajcie takiego nagle ogłoszonego globalnego szczepienia ponieważ będzie was ono ZABIJAĆ.......''

Anonim 13.07.2021, 09:00

Przynajmniej znam swoja matkę.

Jasio10 13.07.2021, 08:58

A ty zrób loda swojej matce :P

Anonim 13.07.2021, 08:33

"Cnoty niewieście" to jedno, ale zainteresowanie kleruchów "nadobnymi młodzieniaszkami" to drugie....😁😁😁

Z Bogiem w sercu 13.07.2021, 08:27

Tak, tak, jasne. Mąć i kombinuj dalej, a kotły w piekle czekają. Kto tu się pod co podszywa - chyba nie myślisz, że Chrystus (czy ktokolwiek mający go w sercu w historii Kościoła) by się pod tymi obleśnymi bzdurami co Ty pierniczysz podpisał? Modlę się za Ciebie abyś zmądrzał, albo aby Ci w Petersburgu komputer zabrali (bo cholera wie dzisiaj, czy takie durne komentarze piszą zwykli idioci czy ruscy trole chcący Polski Naród dzielić).

pytajnik 13.07.2021, 08:26

Jak może mówić „nie jesteśmy genderystami” nie realizując nauczania biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?

K.K. 13.07.2021, 08:23

Żadna z tych osób nie pojmuje nawet takiego języka! Ich "niewieścia" mentalność zawiera się w tak "subtelnych" słowach jak w y p i e r d a l a ć , j e b a ć.

Jan 13.07.2021, 08:19

B-Z-D-U-R-A

Anonim 13.07.2021, 08:18

Wracaj pod kołderkę, bo proboszcz marznie...😁😁😁

Anonim 13.07.2021, 08:16

Katolicy ciągle o tym j*baniu. Chyba się zapisze do tego burdelu, bo ja też to lubię.

Anonim 13.07.2021, 08:14

A jak nie miała to co z tego? Uważasz, że należy gnoić i niszczyć feminizmem miliony kobiet z tego powodu?

Anonim 13.07.2021, 08:12

Wciśnij sobie "wlewak" głeboko w dup.sko, kleszy sługusie .😁😁😁

Anna 13.07.2021, 08:11

"Cnoty niewieście" rzeczywiście brzmią głupio i staroświecko, zwłaszcza, że mowa tu o dzieciach. Cała krytyka sprowadza się do tego, że albo jakaś cecha jest "cnotą" albo nią nie jest, dla mnie to oczywiste. Sugerowanie, że istnieją odmienne cnoty dla kobiet i mężczyzn jest idiotyczne, zwłaszcza w XXI wieku, kiedy kobiety i mężczyźni pełnią te same funkcje społeczne a podwójne standardy słusznie odchodzą do lamusa. Uprzejmość zawsze jest cechą pozytywną, krętactwo zawsze jest przywarą, niezależnie od zawartości majtek.

Anonim 13.07.2021, 08:10

Nie kłam, nie kłam. Nie baw się w słówka, lewaku. Bujaj się do piaskownicy.

zaciekawiony 13.07.2021, 08:10

Czy któraś z tych osób mówiła o "cnotach niewieścich"?

Anonim 13.07.2021, 08:10

Jesteś tylko zwykłym matołem, nie pochlebiaj sobie...😁😁😁

Anonim 13.07.2021, 08:09

Jeśli ktoś programowo zaprzecza człowieczeństwu, to nie wypada zaprzeczać. Masz chyba problem, lewaku podszywający się pod Normalnych Katolików. Nic nie wiesz o inkwizycji, ignorancie. Kij wam w dusze, których zresztą NIE MACIE.

cynik 13.07.2021, 08:09

Najwyraźniej "cnoty umysłu" są obce pracownikom MEN.

Anonim 13.07.2021, 08:07

Nie sądzę. Za to na pewno od ciebie jedzie wlewakiem. Weź się podmyj, bo cuchnie.

Anonim 13.07.2021, 08:07

„Nie ukrywaj pedofilii ateistów”. A co, adres chciałbyś tak bez wpisowego?

Z Bogiem w sercu 13.07.2021, 08:05

Obojętnie czy lewak, prawicowiec, katolik, czy ateista - jeśli mówisz o innych ludziach "to nie ludzie" jesteś obrzydliwą bezbożną gnidą najgorszego sortu. Degeneratem. Żałosne i śmieszne na poziomie włoskich faszystów, niemieckich nazistów, radzieckich bolszewików, hiszpańskich frankistów, inkwizytorów nadużywających władzy. Oby Ciebie idioto takie "odarcie z bycia człowiekiem" nie spotkało. Bój się Gniewu Bożego. Modlę się za Ciebie.

Anonim 13.07.2021, 08:05

Jak ktoś mówi o kobiecie "niewiasta", to na kilometr je.bie kleruchem... 😁😁😁

Anonim 13.07.2021, 08:05

Lewaku, czego nie wiesz? PRAWIDŁOWE wzorce moralne to taki które sprawdziły się i precyzowały w procesie EWOLUCJI. Są to m.in. wzorce KATOLICKIE, ale są jeszcze inne możliwości. Wzorce NIEPRAWIDŁOWE to takie, których wdrażanie spowodowało katastrofę demograficzną jakiej świat nie widział na obszarze Unii Europejskiej. Są to m.in. Zasady Lewicowe, Gender, Feminizm, Ekologizm, ale są jeszcze inne możliwości. Głuptasku, dlaczego zaprzeczasz wnioskom z Teorii Ewolucji?

Anonim 13.07.2021, 08:04

Ukrywaniem pedofili kleruchów zajmują sie biskupi.

Anonim 13.07.2021, 08:03

Pedofilia nie jest przestępstwem. Czyny pedofilne - tak.

Anonim 13.07.2021, 08:00

Może masz gluty w uszach? A może Pissss skrycie wspiera gender i lgbt, jak nakazuje ich sojusznik USA? Bo na pewno sypie kupę hajsu na katofobiczne filmy oraz milionami dofinansowuje organizacje gejowskie. Opowiastki jacy to oni konserwatywni to tylko ściema w ozy Elektoratu.

Anonim 13.07.2021, 07:58

A skąd ty takie rzeczy wiesz? Gejem jesteś? Sam sprawdzasz? Geju, pedofilia to PRZESTĘPSTWO. Nie ukrywaj pedofilii ateistów, bo to brzydko.

Anonim 13.07.2021, 07:56

Zrozumcie, dla LEWAKÓW słowo "niewiasta" to jak najgorsze wyzwisko. Dla nich na kobiety trzeba mówić : "szmata", co pokazali na "marszu szmat". Zrozumcie, Lewaki to NIE SĄ LUDZIE,TYLKO ANTYLUDZIE.

Anonim 13.07.2021, 07:55

Gdyby faktycznie było jak mówisz, Ziobro osobiście razem z czarnymi robiłby pobudkę o 5:00 każdemu dyrektorowi takiej szkoły. A jakoś nie słyszałem o tym.

Anonim 13.07.2021, 07:55

W naszym kraju panuje porządek. Co niedziela proboszcz sprawdza "cnoty chłopięce”, a minister edukacji codziennie sprawdza ,,cnoty niewieście’’.

Anonim 13.07.2021, 07:55

Lewakom marzy się indoktrynowanie "cnotami feministycznymi" i dostają rozwolnienia (wścieklizny) na sam widok że ktoś się nie zgadza na gwałcenie psychiki dzieci.

Anonim 13.07.2021, 07:53

Podaję po raz kolejny - na WSZYSTKICH zajęciach/lekcjach gdzie pouczano wg szablonu WHO oraz z udziałem aktywistów organizacji jak Ponton, miało miejsce co najmniej indoktrynowanie i gwałcenie naturalnego rozwoju psychoseksualnego dzieci. W normalnym kraju który respektuje Prawa Rodziców oraz Chroni Dzieci, osoby odpowiedzialne, aktywiści oraz dziennikarze namawiający do takiej przemocy byliby oskarżeni i skazani na WIELOLETNIE uwięzienie. Taka jest moja OPINIA.

oset 13.07.2021, 07:52

oto dlaczego jestem lewakiem https://historia.org.pl/2015/07/08/bolszewicka-rewolucja-seksualna/

oset 13.07.2021, 07:50

Jestem młody i wykształcony z wielkiego miasta moim guru jest tow. Lenin i dlatego popieram LGBT

K.K. 13.07.2021, 07:49

A według ciebie to bardziej Marta Lempart czy Anna Grodzka? A może sam/sama Margot?

Anonim 13.07.2021, 07:49

Na połowie Lekcji Seksedukacji, i na wszystkich gdzie bezprawnie dopuszczono "aktywistów". Pouczanie Dzieci wg pedofilskich założeń WHO wyczerpuje znamiona pedofilii.

robaczek 13.07.2021, 07:47

BO PISiusia ma znać swoje miejsce!!!! ;] ...................... no! ................ po bożemu ;]

Anonim 13.07.2021, 07:46

Nie ma żadnych "katabasów rozglądających się za ministrantami", ty chamie. Jesteś zwykłym [*********], ty [*********] [******] w [****] i [****]. [***] ci [*] [***] [*******] [*******]

Anonim 13.07.2021, 07:46

Nauczcie wy sie mowic wspolczesnym jezykiem, barany.

Foster 13.07.2021, 07:45

Dziwne, bo jak się żonę kocha to się niczego nie oczekuje w zamian. jak kochać to bezwarunkowo. Ale skąd ksiądz ma to wiedzieć ?

Anonim 13.07.2021, 07:42

Lepsza twarz Marianny nierządnicy, niż tłusty ryj zakłamanego katabasa, rozglądającego się za ministrantami. 😁😁😁

Anonim 13.07.2021, 07:38

"Cnoty niewieście" wg prawiczków to bardziej Marta Kaczyńska czy Krycha Pawłowicz? Aa może sam prezes? 😁😁😁

opty 13.07.2021, 07:35

Daniel Cohn-Bendit. Taki wzór człowieczeństwa ma być wprowadzony w Polsce.

prosty 13.07.2021, 07:32

Nowoczesna wizja bociana tęczowych środowisk: " - Skąd się biorą dzieci?" - "- Z przedszkola."

Anonim 13.07.2021, 07:20

Typowy prawak debil. Przyjdzie pokrzyczeć hasełka, a jak go zapytać o jakikolwiek konkret, nie potrafi odpowiedzieć. Klasyka.

Albert 13.07.2021, 07:20

Wtedy, kiedy oficjalnie wprowadzono religię do szkół.

Anonim 13.07.2021, 07:19

Nie masz żadnego konkretnego przykładu, więc go nie możesz podać. Posługujesz się głupawym "przecież wszyscy wiedzą". I co? Ja mam sobie szukać potwierdzenia twoich bredni? xDDD

Anonim 13.07.2021, 07:18

Mas bardzo dużo żądań :) jak też mam jedno dla ciebie: popracuj trochę sami i skorzystaj wreszcie z tego pięknego daru jakim jest mózg.

Anonim 13.07.2021, 07:16

Gościu, przykładów jest jak makiem zasiał wystarczy poczytać - nie umiesz? Chcesz żeby za ciebie szukał starych spraw po internecie? Wszyscy możemy podać mnóstwo takich przykładów i nie mam zamiaru o tym tutaj ponownie pisać wystarczy że zaznajomisz się z hasłem seksedukatorzy w szkołach. I nie zadawaj więcej takich głupich pytań proszę. Pewne minima wiedzy i inteligencji obowiązują.

Historyk 13.07.2021, 07:13

Pod pozorem wnoszenia nowoczesnych postaw moralnych dzisiejszej młodzieży wpaja się wzorce obecne w historii ludzkości od tysiącleci. Przecież zboczenia homoseksualne występowały powszechnie już za czasów Sodomy i Gomorry. Dziwkarstwo nazywane swobodą seksualną i możliwością wyboru było powszechne na tyłach każdej armii. Wszak postać Marianny wiodącej lud paryski na barykady posiada twarz dzisiejszej wyzwolonej kobiety wtedy nazywanej prostytutką lub nierządnicą.

Anonim 13.07.2021, 07:12

To określ proszę, co jest nie tak z obecnie przekazywanymi w szkole wzorcami moralnymi.

Anonim 13.07.2021, 07:11

Gościu, to ty napisałeś o pedofilach w szkole, więc chciałbym żebyś przytoczył jakiś przykład. Czego nie rozumiesz?

Anonim 13.07.2021, 07:09

Nie czytasz gazet? nie oglądasz telewizji? Znajdzieśz mnóstwo przykładów jak poszukasz w internecie. Mną się nie wysługuj.

Anonim 13.07.2021, 07:08

Twoje pytanie jest dobrym dowodem na degeneracje współczesnych zachowań. Powiedz co robiłeś w szkole na lekcjach etyki?

Anonim 13.07.2021, 07:08

Kiedy i gdzie miało miejsce zdarzenie o którym mówisz?

Anonim 13.07.2021, 07:07

Zbyt wiele daliśmy do powiedzenia różnym zdegenerowanym grupom seksedukatorów i pedofilów. Jak to możliwe że do szkół mogły przychodzić grupy pedofilów pokazujące jak dzieci mają uprawiać seks? Jak to możliwe że wpuściliśmy te potwory do szkół aby demoralizowały nasze dzieci?

Anonim 13.07.2021, 07:06

Zdefiniuj "dobre wzorce moralne".

Andrzej 13.07.2021, 07:05

Dobre wzorce moralne to zadanie dla dzisiejszej oświaty ktorej pracownicy zapomnieli o swoim powołaniu. Szkoła nie może wpajać rozwiązłych postaw życiowy. Musimy przyznać że dotychczasowe nieudane działania szkolnictwa są przyczyną wielu tragedii.

robaczek 13.07.2021, 07:03

BO TYPOWA PISIUSIA SPEDZA WIEKSZOSC CZASU......................... NA KOLANACH ;] .......................1. w kościele, 2. w domu na szmacie podloge myje .3. przed plebanem .4. przed mężem ;] ....................................... MIEJSCE PISIUSI JEST PIĘTRO NIŻEJ ;]

Anonim 13.07.2021, 07:00

Wielokrotne dziewictwo to zjawisko często występujące na polskiej prawicy.

Felek 13.07.2021, 06:57

Niech ci zniewieściali ministranci razem ze swoimi zboczonymi kolegami w sutannach się odwalą od polskich kobiet i dziewczyn. Dopóki takie napalone i zniewieściałe dziady będą decydowac o cnotach, ciążach i związkach polskich kobiet, dopóty nie będzie spokoju na naszych ulicach i będą strajki polskich kobiet, a ci faszyści będą je wyzywać od prostytutek.

True 13.07.2021, 06:56

Ojprdl. Porażająca logika. Właśnie takich intelektualnych impotentów będą produkować polskie szkoły po "reformach" Czarnka.

Anonim 13.07.2021, 06:56

To kwalifikacje w sam raz na kościelnego, a i to raczej na prowincji. 😁😁😁

Dam 13.07.2021, 06:44

Ciekawe, co na to Kaczyński: "- Pytanie: Do jakiego modelu rodziny chciałby Pan powrócić? Jarosław Kaczyński: Nie jestem zwolennikiem tego, co proponują konserwatyści z ZChN, czyli powrotu do rodziny tradycyjno patriarchalnej, z ostrym podziałem zadań między współmałżonków, z niepracującą żoną otoczoną masą dzieci. To nie jest model możliwy do zaproponowania współczesnemu społeczeństwu. Nawiasem mówiąc, szczególnie w Polsce, gdzie co drugi mężczyzna jest mizernym pijaczyną i stawianie na niego jest nierokującym powodzenia przedsięwzięciem. To smutne, ale taka jest nasza rzeczywistość. Prezes PC diagnozuje też sytuację na polskiej wsi, o której w 2014 roku mówił: "Chcemy być partią polskiego narodu, chcemy być partią polskiej wsi". To spora zmiana, bo w książce Kaczyński mówi tak: "Na prowincji, w niektórych rejonach Polski, króluje ogromnie degradujący model życia. Mówiąc żartem, często wychodka nie ma, ale video musi być. Wyróżniamy się w Europie liczbą magnetowidów. Ludzie pracują, jeżeli jeszcze jest praca, wracają do domu, piją wódkę i oglądają "pornosy". Robią to też dzieci.""

Foster 13.07.2021, 06:42

W kontekście tych bzdur, które napisałeś, mam pytanie: czy znana już wszystkim siostra Bernadetta (która w specyficzny sposób znęcała się nad małoletnimi podopiecznymi) miała te cnoty niewieście , czy nie bardzo ?

Anonim 13.07.2021, 06:41

No i żony Kurskiego. Obydwie. Ta nowa to jakaś niezwykła - rodzi dziecko po 8 miesiącach ciąży. A biszkopt błogosławi i chwali białą suknię - oznakę dziewictwa. CUD

Izydor 13.07.2021, 06:36

On ma nadzieje że jak kobiety nabiorą tych "cnót niewieścich" to go w końcu docenią. Takie incelskie marzenia.

robaczek 13.07.2021, 06:34

WSZYSTKO JASNE! .......................................................... NA KOLANA PISIUSIE PRZED MĘŻEM I PLEBANEM ;] ..................................................masz znać miejsce kobiety ;] .......... do garów!!! ;] ................ do dzieci!!! .......................a jak nie to ci mąż cie przypomni gdzie twoje miejsce!!!! ;]..................................................................... PORZĄDEK u PISURA ma BYC!!!! ;];] ........;];];]

Izydor 13.07.2021, 06:34

Przedwczesna śmierć rodziców i "wychowywanie" przez wujaszka księdza to są dobre kwalifikacje na terapie a nie na ministra edukacji.

Anonim 13.07.2021, 06:33

Z pewnością obowiązkowa religia i wprowadzenie do kanonu lektur dzieł Wojtyły, naprawi sytuację w polskim szkolnictwie.

Anonim 13.07.2021, 06:30

Z cyklu wynurzenia 33 letniego czarodzieja piwniczaka, którego kontakt z kobietami kończy się na tym że matka mu żreć daje.

Anonim 13.07.2021, 06:29

Je.bie tu plebanią 😁😁😁

Dla opętanych 13.07.2021, 06:29

feministek jedną z "cnót niewieścich" jest zapewne chętne dokonywanie aborcji.

Artur 13.07.2021, 06:28

żebyś dowiedział się jak bardzo się mylisz musisz trochę porozmawiać z ludźmi i zapoznań z sytuacją. Wszyscy w Polsce wiedzą że system kształcenia był nieodpowiedni i że nie znajdziemy nikogo lepszego na miejsce ministra Czarnka.

Foster 13.07.2021, 06:25

Takich kobiet to w Polsce już nie ma. Nawet te w Zakonach się buntują.

Alek 13.07.2021, 06:25

niektórzy już zapomnieli jakie cechy mają kobiety. Skoro mamy tak nasiąknięte męskością kobiety to czy możemy się dziwić że mężczyźni nie chcą się z nimi żenić. Drogie panie, żaden facet nie chce mieć w domu dziwki ani kobiety herszta. Jeśli publicznie pokazujesz piersi i karmisz wzrok obcych facetów, jeśli pokazujesz że jesteś brutalna i bezwzględna a przy tym starasz się kląć jak szewc żeby dorównać swoim kolegom to z pewnością z mądrym facetem życia sobie nie ułożysz. Niestety mam już w swoim otoczeniu kilka takich kobiet które straciły prawie szansę na ułożenie sobie życia bo wszyscy w ich otoczeniu wiedzą ilu miały facetów i jak dużo potrafią wypić bez popitki. I te właśnie zachowania powinno się skorygować. Szkoła dotychczas nie zwracała uwagi na to aby pomóc dziewczynom ułożyć sobie życie a koledzy z podwórka i szkoły zaprowadzili je do dilerów, klubów erotycznych czy innych żulerskich miejsc jak kluby czy dyskoteki na których można zalać się na umór. Trzeba sobie to uczciwie powiedzieć że poziom degeneracji współczesnej młodzieży jest na tyle duży że żeby ją stamtąd wyciągnąć trzeba się nieźle napracować.

Anonim 13.07.2021, 06:24

Czarnek to zakamuflowany cenzopapista, który chce dać młodzieży pretekst do tworzenia tysięcy nowych żółtych memów z wadowickim zbrodniarzem.

Foster 13.07.2021, 06:22

Współpracujesz z ojcem Tadeuszem Rydzykiem ?. Już to słyszałem na Jasnej Górze.

robaczek 13.07.2021, 06:21

NAJLEPSZE ZE TE DZIADKI NAWET NIE WIDZA JAK MLODZIEZ NEGATYWNIE DO SIEBIE NASTAWIAJA TAKIMI AKCJAMI ;] ... . powiatufkom nawet sie to w glówie nie mieści ;] ŚLICZNE!!!!! ..................................................... UPADAJĄ ;] ............................... KWESTIA CZASU ;]

Anonim 13.07.2021, 06:20

Jak każdy, masz prawo do własnej opinii, która w tym przypadku oczywiście jest błędna.

Anonim 13.07.2021, 06:19

Twarzami akcji "cnoty niewieście" powinny zostać Marta Kaczyńska oraz Dominika Figurska.

Foster 13.07.2021, 06:18

-----moje wątpliwości dotyczą właśnie tego, czy cnoty niewieście dotyczą uczennic szkół podstawowych, średnich czy wyższych, czy dotyczą kobiet przed zawarciem związku małżeńskiego czy po jego zawarciu, czy dotyczą kobiet po separacji czy tylko przed separacją, czy dotyczą kobiet po rozwodzie cywilnym czy przed rozwodem cywilnym, czy dotyczą kobiet przed rozwodem kościelnym czy po rozwodzie kościelnym, czy dotyczą również zakonnic ?

Artur 13.07.2021, 06:17

Czarnek jest bardzo brutalnie atakowany przez lewicę i proniemieckich polityków z PO. To wymowny i niezawodny znak że Czarnek jest bardzo dobrym ministrem. Wg mnie i nie tylko to najlepszy minister po 1989 roku, jest odważny i bezpośredni a to jedne z najbardziej pożądanych poza wykształceniem cech. A wiemy że tak wykształconej osoby na tym stanowisku długo nie mieliśmy.

ala wilk 13.07.2021, 06:14

Kiedy zakaz studiowania dla kobiet?

Dam 13.07.2021, 06:13

Więcej indoktrynacji, więcej religii na siłę - na pewno nie przyniesie to odwrotnego skutku. Nie wiem, czy Czarnek do idiota, czy kryptolewak chcący tak naprawdę zniszczyć Katolicyzm w Polsce.

Po 11 ... 13.07.2021, 06:11

Popatrzyłem sobie na zdjęcie Czerniaka i w jednym się z nim zgadzam ... "Jeśli chodzi o wartości takie jak dobro i piękno - widać wyraźnie zachwianie”. Od siebie dodam jeszcze "mądrość". Też w nim jest mocno zachwiana.

Anonim 13.07.2021, 06:11

Łapska won od dzieci, klesze pachołki!!!!! 😁😁😁

kefas 13.07.2021, 06:08

wzorem Marta, bratanica żloliborskiego wodza.

Polak 13.07.2021, 06:07

Przemku, kłaniasz się w pas facetom poprzebieranym w sukienki i mówisz że nie jesteś genderystą?

Ksiądz Bartold 13.07.2021, 06:05

Cnoty niewieście według prawicy to takie cnoty, że żona "ma pewne obowiązki wobec męża związane z fizyczną i cielesną dostępnością na żądanie", "powinna czekać z obiadem i przynosić mężowi gazetę i kapcie", "powinna nieść swój krzyż z pokorą, nawet jeśli jest żoną alkoholika, gwałciciela, czy innego tyrana - NIEŚĆ Z POKORĄ, bo NIE WOLNO łamać świętości sakramentu małżeństwa -> świętość sakramentu małżeńśtwa ważniejsza jest niż cierpienie takiej kobiety". To są "cnoty niewieście" według polskiej prawicy!

pytajnik 13.07.2021, 06:04

Jak może mówić „nie jesteśmy genderystami” nie realizując nauczania biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?

Foster 13.07.2021, 05:55

Jakie to są te cnoty niewieście ?. Zastanawiam się i nie kapuję.

Polecane

Czytaj dalej