Polska

Córka śp. Agaty Mróz ofiarą przerażającego hejtu. ,,Gdyby nie ty, mama wciąż by żyła’’

13. letnia Liliana Olszewska, córka śp. Agaty Mróz-Olszewskiej gościła dziś w programie „Dzień dobry TVN”. W trakcie rozmowy Marcin Prokop poruszył temat przerażającego hejtu, z którym musiała zmierzyć się nastolatka. Dziewczyna przyznaje, że na początku brała do siebie nienawistne komentarze, jednak dzięki wsparciu najbliższych udało jej się nabrać do nich dystansu.

2 min czytania
screen video - dziendobry.tvn.pl
screen video - dziendobry.tvn.pl

13. letnia Liliana Olszewska, córka śp. Agaty Mróz-Olszewskiej gościła dziś w programie „Dzień dobry TVN”. W trakcie rozmowy Marcin Prokop poruszył temat przerażającego hejtu, z którym musiała zmierzyć się nastolatka. Dziewczyna przyznaje, że na początku brała do siebie nienawistne komentarze, jednak dzięki wsparciu najbliższych udało jej się nabrać do nich dystansu.

Utytułowana polska siatkarka Agata Mróz-Olszewska zmarła w 2008 roku na białaczkę. Mimo nawrotu choroby, kobieta zdecydowała się urodzić dziecko. Dziś jej 13. letnia córka mierzy się z ogromnym hejtem.

- „Piszą w internecie, że gdyby nie ty, to mama wciąż by żyła. Co czujesz, kiedy czytasz takie komentarze ludzi pełnych jadu i hejtu?”

- zapytał nastolatkę Marcin Prokop.

Liliana przyznała, że to bardzo bolesne doświadczenie.

- „Kiedyś miałam tak, że brałam to do siebie i tak myślałam, ale mam dużo przyjaciół i rodzinę. Oni mi mówili, że tak nie jest, bo dużo razy się tym martwiłam i miałam z tym problem. Każdy zaprzeczał i mówił, dlaczego tak naprawdę żyję. Cieszę się, że mam takie osoby”

- mówiła.

Do wydarzeń sprzed 13 lat wrócił mąż zmarłej siatkarki.

- „Jeżeli Agata miałaby wybierać, to dalej by tak wybrała. Nie wiadomo, co by było, gdyby było inaczej. Jakby się zasugerowała tym, co mówili lekarze i usunęła ciążę, to też nie wiadomo, co by było. Może nie byłoby ani Agaty, ani Lilki. Chyba najważniejsze jest to, co zostawimy po sobie’

- podkreślił.

kak/dziendobry.tvn.pl, tysol.pl

Komentarze

84 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

leszczyna 15.04.2021, 17:58

Zasadniczo ze wszystkim się zgadzam z Tobą, ale odznaczenie pośmiertne to wydaje mi się sensowne, gdy ktoś zginął np. ratując ludzi z pożaru albo gdy dopiero po śmierci ujawniono jego zasługi, o których wcześniej powszechnie nie wiedziano. Ale choćby przykład H. Wujca: za życia "nie zasługiwał" na Order Orła Białego, a jak umarł, Order jest. To chyba pokłosie polskiej martyrologii: zmarli, polegli, ofiary to ktoś "lepszy" niż żyjący rodacy.

Dell 15.04.2021, 14:19

Piszesz: "nie rozumiem, dlaczego przyznaje się odznaczenia ludziom wtedy, gdy umrą - żeby przynosiły splendor ich trumnom czy urnom"? Dla mnie odznaczenie służy podkreśleniu postaw ważnych z punktu widzenia społeczeństwa. Odznaczając kogoś mówimy: róbmy tak jak on, bo to dobre dla nas jako społeczności. Odznaczamy kogoś żeby go uszanować ale i dlatego żeby móc posłużyć się jego przykładem jako godnym naśladowania - dlatego odznaczenia pośmiertne są, jak najbardziej potrzebne. Wydaje mi się (muszę to sprawdzić, bo pewien nie jestem), że niektóre odznaczenia wiążą się z bardziej uroczystym ceremoniałem (na przykład asystą wojskową), a nie wykluczone, że także z dodatkami finansowymi (na przykład do renty rodzinnej po zmarłym). O ile ceremoniału jestem niemal pewien, bo tak była chowana niedawno siostra sąsiadki - sybiraczka odznaczona za pobyt w łagrach, o tyle dodatki finansowe muszę sprawdzić.

Dell 15.04.2021, 13:58

Druga część uzasadnienia przyznania Orderu Orła Białego Agacie Mróz (za "heroiczną postawę w walce z nieuleczalną chorobą"), to według mnie, zakamuflowane uznanie dla czegoś innego, za co, mam nadzieję, nigdy nie będzie się dawało odznaczeń - za przedłożenie życia dziecka nad swoje. Za to, czego według "lemparcic" nie można wymagać od kobiet, za podjęcie ryzyka, które nazywają "heroizmem".

Dell 15.04.2021, 13:41

Piszesz: "Agata dostała odznaczenia od dwóch prezydentów za to samo, za "wybitne zasługi dla rozwoju sportu"? Od Kwaśniewskiego: "Za wybitne zasługi dla rozwoju sportu" czyli za zasługi dla ogółu; za to, że przyczyniła się do popularyzacji sportu, do wzrostu zainteresowania młodzieży siatkówką i sportem w ogóle. Od Kaczyńskiego: "za wybitne osiągnięcia sportowe" czyli za pracę nad sobą, która zaprowadziła ją na wyżyny, i którą można przedstawić jako przykład dla innych.

Dell 15.04.2021, 13:26

Hmmm. Z Orderem Orła Białego dla Lityńskiego było tak: 1. Prezydent chciał odznaczyć; 2. Odznaczenia domagała się część działaczy opozycji antykomunistycznej; 3. Żona Lityńskiego powiedziała, że jej mąż by sobie tego nie życzył, bo Prezydent "niewłaściwy". Ad 1. "Jak informuje RMF FM, prezydent Andrzej Duda deklarował chęć odznaczenia Lityńskiego Orderem Orła Białego === https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-03-09/jan-litynski-nie-otrzyma-orderu-orla-bialego-nie-zyczylby-sobie-tego/ === Ad 2. "część byłych działaczy opozycji amtykomunistycznej domagadała się uznania zasług śp. Jana Lityńskiego przez przyznanie mu pośmiernie najwyższego odznaczenia - Orderu Orła Białego" === https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/jan-lityński-nie-otrzyma-orderu-orła-białego-ujawniono-nieoficjalny-powód/ar-BB1eplpn === Ad 3. "- Janek by sobie tego nie życzył - powiedziała polsatnews.pl Elżbieta Bogucka, wdowa po Janie Lityńskim" (...) Elżbieta Bogucka podkreśliła, że wola jej zmarłego męża jest dla niej najświętsza. Jak powiedziała, Lityński źle zareagował na to, gdy Andrzej Duda pośmiertnie odznaczył Orderem Orła Białego Henryka Wujca. - Janek nie przyjąłby jakiegokolwiek odznaczenia od tego prezydenta - dodała. === https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2021-03-09/jan-litynski-nie-otrzyma-orderu-orla-bialego-nie-zyczylby-sobie-tego/

Dell 15.04.2021, 13:22

Czy Jan Lityński nie był odznaczany za życia? ------- "Jan Lityński został odznaczony przez śp. prezydenta Lecha Kaczyńskiego Krzyżem Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski (2006 r.) i Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą (2008 r.). W 2015 r. prezydent Bronisław Komorowski nadał mu Krzyż Wolności i Solidarności". === https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/jan-lityński-nie-otrzyma-orderu-orła-białego-ujawniono-nieoficjalny-powód/ar-BB1eplpn === Lityńskiemu nie "było wstyd" przyjąć odznaczenia nadane W NASZYM IMIENIU przez Kaczyńskiego i Komorowskiego. Kiedy, W NASZYM IMIENIU, Duda nadał Order Orła Białego Henrykowi Wujcowi, to Lityński krytykował rodzinę Wujca. Za to, że przyjęła. Żona Lityńskiego przestraszyła się, że "oświeceni" zrobią jej piekło jeśli przyjmie...

leszczyna 14.04.2021, 19:38

Ależ nie okazuję pogardy prezydentowi Kaczynskiemu, akurat głosowałam na tego kandydata zamiast na D. Tuska. Po prostu nie rozumiem, dlaczego przyznaje się odznaczenia ludziom wtedy, gdy umrą - żeby przynosiły splendor ich trumnom czy urnom? To nie pierwszy raz tak jest, że gdy człowiek żyje, to jakoś specjalnie się go nie ceni, a jak umrze, zaraz są zasługi i ordery. Ostatnio tak było z Janem Litynskim: gdy utonął, pojawiło się oczekiwanie, że prezydent Duda go pośmiertnie odznaczy, a pamietający jego walkę z komuną nie widzieli potrzeby uhonorowania go Orderem Orła Białego. PS. Agata dostała odznaczenia od dwóch prezydentów za to samo, za "wybitne zasługi dla rozwoju sportu"? Heroiczna postawa w walce z nieuleczalną chorobą to postawa wielu osób, ale czy to jest polskim prawie przesłanka do panstwowego odznaczenia? Jakoś dziwnie to wszystko wygląda.

Czajka 14.04.2021, 12:53

Chyba większość wie, że ten cały tzw internet to w większości najbrudniejsze wysypisko świata, po tym śmietnisku buszują łajdaki moralne, psychopaci, zboczeńcy, patologia polityczna, polityczni czerwono-tęczowo-zieloni terroryści, oraz sfrustrowane siusiumajtki. Hejt, oszczerstwa, poniżanie ??? to ich pożywienie, nie karm więc ich poprzez nie wchodzenie w interakcję.

Waldi 14.04.2021, 12:38

I to mówi tfuenowski hejter z timu Prokop-Hołownia ???

Dell 14.04.2021, 12:35

W czasie prezydentury Lecha Kaczyńskiego Agata Mróz nie odnosiła sukcesów grając dla Polski. Grała wtedy w klubie w Hiszpanii. Za co miał ją wtedy odznaczyć Lech Kaczyński ? Zmarła 4 czerwca 2008; Lech Kaczyński był wtedy prezydentem od dwóch i pół roku (zaczął swoją kadencję 23 grudnia 2005). Agata Mróz została Mistrzynią Europy (po raz drugi) 25 września 2005. 22 listopada 2005 - Prezydent Aleksander Kwaśniewski odznaczył ją Złotym Krzyżem Zasługi za wybitne zasługi dla rozwoju sportu. Prezydent Lech Kaczyński nadał jej pośmiertnie (za wybitne osiągnięcia sportowe i heroiczną postawę w walce z nieuleczalną chorobą) Krzyż Kawalerski Orderu Odrodzenia Polski. Co zrobił nie tak, że okazujesz mu pogardę?

lewacka śmieciarka 14.04.2021, 10:01

AAAtomek to onuca neobolszewicka sterowana ze wschodu

tęczowy ormowiec 14.04.2021, 09:59

pies was jeb... zapchlony

Po 11... 14.04.2021, 09:58

Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu! Won buraczany trollu końsko - matolski nasłany przez POKO (POwszechną KOrupcję).

AAAtomek 14.04.2021, 09:57

i pomyśleć, że gdyby nie ich matki mniej byłoby hejterów i lewactwa robactwa

WERTA 14.04.2021, 09:07

Pan Prokop rzazem z Panem Hołownią stanowią doskonały duet.

Dell 14.04.2021, 09:00

Też uważam, że w porównaniu z poziomem Jarosława Urbaniaka z PO, to jest "luzik".

kibic 14.04.2021, 08:31

Prokop to kolega Hołowni, poziom pomimo wzrostu taki sam !!!

sołtys 14.04.2021, 07:53

Laki - tys zwykły szmondak a nie Laki buhaha buha ha

rychu 14.04.2021, 07:51

To jest bolszewicka wrażliwosc o ktorej tak głosno i ktorą sie chwalą

mniej aktywności na fejsie itd mediach 14.04.2021, 07:25

czyli : nie pchaj się na afisz jak nie potrafisz.

chcą z niej zrobić następczynię"Stokrotki"? 14.04.2021, 07:18

ta dziewczyna jest ofiarą nie tylko hejterów, ale też i niestety swojego ojca, który robi z niej celebrytkę ciągając ją po stacjach telewizyjnych!

Józef Bonkzdupytuska 14.04.2021, 06:45

Pojechał chyba na rozprawę do USA bo kradł tam w sieciówce.

Józef Bonkzdupytuska 14.04.2021, 06:43

Redaktorzy Tusk Vision Network są wspaniali najbardziej ten nastolatek Kubuś Wojewódzki i Stokrotka ta wiecie Moniczka Olejniczka notabene stara baba która wszystko wie.

dał wajchę na luz i toczy się z górki w otchłań? 14.04.2021, 05:33

czy ktoś wie, gdzie jest teraz Jarosław K?, bo gdzieś przepadł ten luzik, a nawet luzak nadredachtór Jarosław Kuźniar - pierwszy szofer TVNu

Prawda 14.04.2021, 05:13

Miała iść do reżimowej TVP, tam na przywitanie powitaliby ją hejtem.

Laki 14.04.2021, 05:10

Debilu przeczytaj ten artykuł 10 razy to może cos z tego artykułu zrozumiesz.

dz 14.04.2021, 05:09

dziewczyno bądź dumna ze swojej mamy, kochaj ją coraz bardziej. Ona z nieba ci pomoże, głowa do góry, nie zwracaj uwagi na idiotów. To są małe demony, które z zazdrości zatruwają innym życie.

Marek 14.04.2021, 05:07

Do hejtujących tę dziewczynę i Prokopa. Prokop Ty szmato z TVN-u, żebyście sczeźli!!!

Prokop żyje z takich pytań 14.04.2021, 04:48

Jaki jest Prokop, to widać, słychać i czuć, ale czego się można spodziewać po ojcu tej dziewczyny, który na pewno wiedząc wcześniej jakie są pytania - tematy spotkania w studiu TVN, godzi się na przyjęcie zaproszenia i przyprowadza córkę do tej propagandowej rzeźni.

tak, aborcja nie uzdrawia 14.04.2021, 04:36

Jacek Olszewski - mąż Agaty Mróz cyt : "Jakby się zasugerowała tym, co mówili lekarze i usunęła ciążę, to też nie wiadomo, co by było. Może nie byłoby ani Agaty, ani Lilki. Chyba najważniejsze jest to, co zostawimy po sobie"

heroizm kogoś,kto wiedział, że i tak umrze? 14.04.2021, 04:28

Era TROLLERA! zatem do kogo pretensje o to, że mała celebrytka brylująca w mediach społecznościowych spotyka się z - zasłużoną lub nie - krytyką? i jak by mało było, to jej ojciec prowadza ją po mediach "cała prawda całą dobę" i posadzony na studyjnej kanapie TVN obok córki, lansuje się na tym, co spotyka jego pociechę.

admin 14.04.2021, 04:11

Prokop tvn czego się można spodziewać, aby zadać takie pytanie trzeba być bezrozumnym a to tylko w tvn.

Po 11 ... 14.04.2021, 04:04

W porównaniu z Jarosławem to luzik.

PB 14.04.2021, 03:58

Obwinianie córki Agaty Mróz, że jest winna Jej śmierci, jest naprawdę CHAMSKIE, CYNICZNE, BEZCZELNE a przede wszystkim SZATAŃSKIE. Tylko diabeł może takie oskarżenia wypowiadać. Te wszystkie osoby które oskarżają Liliannę są na usługach diabła. Tyle w temacie i nie obchodzi mnie to co oni sądzą o moim myśleniu

ak 14.04.2021, 03:22

No właśnie. Jej matka ofiarowała swe życie po to by dziecko mogło żyć. Trudno o piękniejszy przykład heroizmu dla wszystkich. W innych krajach takie matki są święte lub błogosławione. A jakoś nasz wspaniały episkopat nie znajduje czasu na budowę kultu Agaty Mróz. Jej prochy leżą sobie spokojnie w Tarnowie na krzyskim cmentarzu nie niepokojone przez nikogo. Dlaczego ? Drzeć ryja na temat aborcji to i owszem wszyscy potrafią. Ale już taka sprawa ? To za trudne.

Skrzypek na dachu 14.04.2021, 00:58

Aatomek to tylko dzieje sie w twojej bezboznej glowie .

Skrzypek na dachu 14.04.2021, 00:55

Dosc juz tej bezboznej ideologji LKGBPQZ .

Skrzypek na dachu 14.04.2021, 00:52

Brawo Liliana . Radosc , wielka radosc bo zycie jest piekne . Bezbozne nieznane anonimowe szatanisci sa nic nie warte bo sami pokazuja swoja podlosc .

Skrzypek na dachu 14.04.2021, 00:48

Aaatomek pomylony bezbozniku ale co gorsze nie szanujesz zycie czlowieka od poczecia do konca .

karolina karolajn 13.04.2021, 21:42

też pamiętam tą porażającą historię i fakt ,że żyje na świecie osoba, której matka chciała odszkodowania za to ,że jej nie zabiła. kiedy o tym czytałam kilkanaście lat temu to miałam tylko taką nierealną nadzieję ,że cały ten "przekręt" z odszkodowaniem był spowodowany materialną biedą Alicji Tysiąc i chęcią zapewnienia dziecku zabezpieczenia finansowego. może to skrajnie naiwne, było ,ale inna opcja nie mogła mi się pomieścić w głowie i oznaczała by iż piekło istnieje również na ziemi...

Do ojca corki Liliany 13.04.2021, 21:15

zło do ciebie wróciło poszedłeś do podłej stacji!!!

olaf 13.04.2021, 20:28

Ci księża to wszystko homoseksualiści, a homoseksualizm najczęściej prowadzi do zła.

czekista 13.04.2021, 20:20

Takich ludzi powinno sie wyszukiwac i topic w przereblu tak jak drzewiej bywalo.

leszczyna 13.04.2021, 19:52

Skoro Agata Mróz była wybitną Polką i przynosiła zaszczyt krajowi, to dlaczego Pan Prezydent Kaczynski jej zasługi dostrzegł dopiero po śmierci? Za życia były mniej warte?

dz 13.04.2021, 19:47

Nie wolno przejmować się kretynami. Na głupotę nie ma jeszcze szczepionki, więc kretyn pozostanie kretynem.

leszczyna 13.04.2021, 19:46

Dyskusja wokół dziecka Agaty Mróz jest ideologicznie bezprzedmiotowa, bo ciąża nie pogarszała jej zdrowia ani też aborcja by go nie polepszyła. Agata chorowała na białaczkę, a zmarła wskutek powikłan po przeszczepie szpiku. Jej zasługa polegała na odporności na absurdalne nagabywanie do aborcji ze strony lekarzy, dla których aborcja jest jak ruska maść - na wsje bolezni - wystarczy zrobić kobiecie aborcję i po kłopocie. A to nie tak.

AAAtomek 13.04.2021, 19:15

"Item ględziarze i bajdury, Ciągnący z nieba grubą rentę, O, łapiduchy z Jasnej Góry, Z Góry Kalwarii parchy święte, I ty, księżuniu, co kxuxtasa Zawiązanego masz na supeł, Żeby ci czasem nie pohasał, Całujcie mnie wszyscy w dxupę." _______ Julian Tuwim "Całujcie mnie wszyscy w dxupę"

AAAtomek 13.04.2021, 19:11

"Nieosiągalne intelektualne" dla mnie jest gwałcenie tysięcy dzieci przez tysiące księży katolickich na przestrzeni dziejów? W końcu ta religia na to przyzwalała i może, nadal przyzwala?

Dell 13.04.2021, 19:04

"Nieosiągalne intelektualnie" jest dla nas to co zrobiła swojemu dziecku Alicja Tysiąc. Zaskarżyła Polskę o to, ze nie udało jej się zabić swojego dziecka. Zaskarżyła po urodzeniu tego dziecka. To dziecko ma teraz 21 lat. Ciekawe co czuje ktoś kto dowiaduje się, że jego własna matka chciała go skazać na karę śmierci. Mam nadzieję, że ta niezabita córka Alicji Tysiąc będzie dla niej tym czym Christiano Ronaldo (także zaplanowany do uśmiercenia) dla swojej matki - podporą. I, że tak jak on otoczy ją opieką i miłością. ==== Federacja na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny oraz Helsińska Fundacja Praw Człowieka namawiały Alicję Tysiąc do żądania odszkodowania za to, że nie udało jej się zabić dziecka.

Po 11 ...pilne 13.04.2021, 18:50

Próżnoś repliki się spodziewał Nie dam ci prztyczka ani klapsa. Nie powiem nawet pies cię obsikał, bo to mezalians byłby dla psa.

violencja 13.04.2021, 18:28

Tylko o tym myślisz biedny człowieku?

Böno 13.04.2021, 18:10

Pięknie napisałeś. Dziękuję i podpisują się pod Twoim komentarzem.

Po11... AAAtomek... 13.04.2021, 18:09

Jesteśmy wyspą WOLNOŚCI i NAM POLAKOM TEŻ WOLNO mieć penetrowany pierścień odbytowo-odbytniczy i trzymać w ustach męskie prącie !!!!!!!!!!!!!

GIZD 13.04.2021, 18:05

Liliano, do człowieka który czyni dobro zawsze dobro wraca, zło czynione drugiemu powraca z podwójną siłą.Twoja śp. MAMA wybrała dobro.

violencja 13.04.2021, 18:04

Ludzie są bardzo okrutni!Lila jest bez winy i ma swoją świętą Mamę w Niebie.Św.Agata to tak jak włoska Joanna Beretta Molla. Przytulam Lilkę.

AAAtomek 13.04.2021, 18:02

Agata Mróz miała wybór i z niego skorzystała. Proste. Ale nieosiągalne intelektualnie dla katoprawaków.

Wandzia 13.04.2021, 17:54

Krowa rasy polskiej nizinnej.

Wandzia 13.04.2021, 17:36

Cz.erwone bydlo zostanie zawsze bydlem

czyżby karma? 13.04.2021, 17:29

coś w tym jest, bo można wnioskować, że Olszewski odmawiając przyjęcia odznaczenia dla śp.Agaty Mróz, uległ przemysłowi POgardy z jaką był traktowany śp.Prezydent Kaczyński przez PO-PSL i nich wyznawców.

Dell 13.04.2021, 17:21

Miała. To ona była źródłem miłości Agaty. To, że jest się źródłem czyjejś miłości nie jest powodem do wyrzutów sumienia. Raczej wdzięczności. I wielkim zobowiązaniem.

Dell 13.04.2021, 17:14

Wystarczy uderzyć w stół, a "oświecony" się odezwie...

wicek 13.04.2021, 17:14

Pamiętam jak Agata umierała. Wciąż jestem dla niej pełen podziwu, bo każda prawdziwa matka postąpiłaby tak samo. Tak samo zresztą jak każdy ojciec oddałby życie za swoje dziecko.

Bianka 13.04.2021, 17:13

Dziewczyna przecież nie miala żadnego wplywu na decyzję Mamy...

Dell 13.04.2021, 17:12

Czyli, że jego córce dostało się od tych, po których stronie stanął. Zło wraca. Boli, że uderza w niewinnych. Może to po to żeby otrzeźwiał?

who cares? 13.04.2021, 17:08

Kto się przejmuje komentarzami anonimów w sieci?

Dell 13.04.2021, 17:08

"Jednak podludzie nie nadążają". W tę stronę nie idźmy. Proszę. Nie stawajmy się jak "oświeceni".

Dell 13.04.2021, 17:04

"Neandertalczycy tak mają". Nie zgodzę się z tym. Neandertalczycy żyli prymitywniej niż my ale czy byli głupi? Czy mogli nie czuć, że to dzieci są warunkiem przetrwania rodziny? Że są dobrem najwyższym? Czy żyjąc w tak trudnych warunkach jak oni rodzina mogła sobie pozwolić na zabijanie dzieci?

eee... 13.04.2021, 17:04

A może ten hejt to te wszystkie Lemparty, którym postawa matki Liliany rozwala światopogląd... Może ten hejt to te wszystkie aborcjonistki, którym postawa matki Liliany obudziła sumienia i próbują to sumienie zakrzyczeć...

Andrzej 13.04.2021, 16:59

Pięknie napisane

daniel 13.04.2021, 16:58

Ciekawe jaki mieli cel osobnicy piszący do córki Agaty Mróz? Chyba tylko potrzebę wyrządzania zła i krzywdy. A zatem w ogóle nie powinno ich być na tym świecie, nie powinni się narodzić, bo z ich istnieniem związane jest samo zło, bo nie wnoszą oni niczego dobrego.

a co na to ojciec Liliany? 13.04.2021, 16:57

Bardzo dziewczynie współczuję, a lewaccy zwyrodnialcy przekraczają wszelkie granice przyzwoitości i człowieczeństwa!, ale pamiętam też, gdy jej ojciec Jacek Olszewski w 2008 roku butnie odmówił przyjęcia odznaczenia jakim Prezydent śp.prof.Lecha Kaczyński odznaczył pośmiertnie jej matkę - siatkarkę Agatę Mróz - Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, za wybitne osiagnięcia sportowe i heroiczną walkę z chorobą.

Jahu🐟 13.04.2021, 16:51

100/100 nic dodać nic ująć.

Amen 13.04.2021, 16:51

Amen

Alicja 13.04.2021, 16:47

Liliano, byłaś i jesteś największą miłością swojej Mamy - i także Taty. Ci od hejtów Ci po prostu chorobliwie zazdroszczą, bo nie zaznali takiej miłości, a może żadnej. Ciesz się życiem i miłością swoich Rodziców i bądź szczęśliwa.

eee... 13.04.2021, 16:35

Już wróciło i jest to głupota.

Qantum 13.04.2021, 16:33

Niech wróci do ciebie 7 krotnie to co siejesz.

Po11... man.of.Stagira 13.04.2021, 16:27

Kochany wirusie. Wyrżnij to stare, głupie katolickie bydło co głosuje na PiS .. . JUŻ LEPIEJ ŻEBY JAREK ZDECHŁ

hmmm 13.04.2021, 16:27

pewnie ci lewaccy troglodyci uznają że dziewczę nie ma prawa żyć, bo przecież było płodem

Wycieraj dupcie Polskim Panom, wycieraj! 13.04.2021, 16:26

I zaciągaj się odorem gówna, poczujesz się jak na klepisku pod Nowogródkiem. W czworakach u Polskiego Pana.

Skypetown 13.04.2021, 16:24

Nie ma większej miłości niż ta ...gdy ktoś nie skomentuje pozwalając drugiemu oszaleć do reszty.

man.of.Stagira 13.04.2021, 16:22

Myślę, że lepiej się stało, że umarła dla swojej córki. // Wolała swoją śmierć niż dziecka. To oczywiste skoro musiała wybrać. // Jednak podludzie nie nadążają. Neandertalczycy tak mają. Nie pojmują czym jest miłość. Ot, co..

Nie 13. letnia 13.04.2021, 16:22

13-letnia

To nieprawda. 13.04.2021, 16:20

Tylko idiota takie coś napisze.

eee... 13.04.2021, 16:19

No tak... Zanim nastąpiło zapłodnienie, "zlepek komórek" nazwany potem Lilianą powinien zażądać od przyszłej matki aby ją wyskrobała... Czy lewactwo jeszcze w ogóle myśli?

Polecane

Czytaj dalej