Polityka

Jakubiak: PO to partia faszystowska

„Możemy śmiało mówić o faszyzmie w kontekście PO” – uważa były poseł Kukiz ’15 Marek Jakubiak. I podkreśla: „Platforma Obywatelska ma wszystkie znamiona faszyzmu”.

1 min czytania
Fot. Screenshot You Tube RMF
Fot. Screenshot You Tube RMF

„Możemy śmiało mówić o faszyzmie w kontekście PO” – uważa były poseł Kukiz ’15 Marek Jakubiak. I podkreśla: „Platforma Obywatelska ma wszystkie znamiona faszyzmu”.

„Faszyzm to jest ideologia, która na przykład walczy w ogóle z religią, ponieważ wierzyć należy w wodza. Sama ta wiedza o faszyzmie powinna dać do myślenia ludziom inteligentnym, że polscy patrioci krzyczą: „Bóg, Honor i Ojczyzna”, co absolutnie zaprzecza faszyzmowi. Stąd moja teza, że ci, którzy krzyczą: „łapać faszystę!”, sami są faszystami. Oni nie wierzą w Boga, niszczą kościoły, chcą opiłować katolików itd., a to jest jedna z głównych cech faszyzmu. Możemy śmiało mówić o faszyzmie w kontekście PO” – stwierdził Jakubiak w rozmowie z portalem wpolityce.pl. 

„Ależ oczywiście, Platforma Obywatelska ma wszystkie znamiona faszyzmu. Po pierwsze, walczy z Kościołem i wiara, chce poprzez sprzedanie majątku państwa polskiego w obce ręce scentralizować ten majątek w jednych rękach, najczęściej sąsiada niemieckiego. Gloryfikują też jednego wodza, którym jest Tusk. Oni się do tego nie chcą przyznać, natomiast fakty mówią same za siebie” – przekonuje Marek Jakubiak.

 

ren/wpolityce.pl

Komentarze

205 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

BieS 24.10.2021, 20:07

Felek, nie bierz się za to bo nie ogarniasz. Ja wiem że nie żartujesz bo jesteś do cna zmanipulowanym lemingiem a zapewne zbyt młodym aby zrozumieć jak toczy się ten świat. Symbole demokracji są zgoła inne niż obecna unia. To przypomina sowiecki kołchoz ale czy ty pojmujesz co to jest kołchoz?

BieS 24.10.2021, 19:56

Ten bełkot nie uratuje Przestępczej Organizacji. To tyle w temacie!

BieS 24.10.2021, 19:42

Przetłumacz to sobie bo to "S" oznacza socjalistyczna czyli też lewica jak komuniści. Nazizm niemiecki i komunizm pili z jednego źródła.

BieS 24.10.2021, 19:32

A to miejsce jest teraz matecznikiem PO.

BieS 24.10.2021, 19:26

Krakus nie zajmuj się tym tylko dlatego, że taki przekaz idzie z Przestępczej Organizacji, ty sam tego nie ogarniesz, ty nawet nie wiesz co dobre dla ciebie bo ci już wdrukowali w mózgownicę takie bzdety i tylko kłapiesz.

BieS 24.10.2021, 19:14

No i ten "hitlerek" ma się za Niemca a tylko stamtąd przyszli do nas faszyści, raz i wystarczy.

BieS 24.10.2021, 19:09

Dużo tego "ciemnego luda" ma ten PiS, Przestępcza Organizacja nie jest w stanie pokonać takich rzesz ludzi, którzy bronią Polski przed stronnikami Niemiec a w sprawie wielbicieli Putina to się zwróć do niejakiego Tuska, który uprawiał całuśne misie z "naszym człowiekiem w Moskwie" za co później odwdzięczył się Putin mianując go "naszym człowiekiem w Warszawie".

BieS 24.10.2021, 18:52

Tusk pederastą? Tego jeszcze nie grali!

Anonim 24.10.2021, 04:52

Skąd w pisie tyle debili? Niektórzy się mienią tytułami naukowymi ! Żenada !

Anonim 23.10.2021, 19:59

Najśmieszniejsze jest to, że na czele najbardziej homofobicznej partii w Polsce stoi pederasta.😀😀😀

Wanda 23.10.2021, 17:36

Putin to nasz czlowiek w Moskwie mawial Herr Tusk, ktory wszystkich bosow miluje nad nienormalny i brudny kraj Polske.

Pfft 23.10.2021, 16:38

Wspaniałe. Facet, który wszedł do świadomości publicznej swoimi chamskimi, homofobicznymi wypowiedziami - zarzuca PO bycie partią faszystowską. xP

Oskar 23.10.2021, 13:54

Nazwisko jakie pada w sprawie wspólnego agenta NRD-owskiej STASI i PRL-owskiej SB, to nazwisko premiera Donalda Tuska. Choć nikt nie jest w stanie przedstawić dowodów na piśmie, to jednak informację tę potwierdza każdy były funkcjonariusz zarówno STASI jak i SB poproszony o komentarz. Cała sprawa ma związek z ukazaniem się w Niemczech książki Ralfa Georga Reutha i Günthera Lachmanna „Pierwsze życie Angeli M.” poświęconej działalności w NRD obecnej kanclerz Angeli Merkel.Twierdzą w niej, że w 1981 była szefem wydziału agitacji i propagandy FDJ ( Wolna Młodzież Niemiecka – komunistyczna organizacja młodzieżowa Socjalistycznej Partii Jedności Niemiec w NRD ) oraz członkiem władz komisji zakładowej Akademii Nauk w NRD.Wolfgang Schnur oraz Lothar de Maizière – polityczni protektorzy młodej Angeli Merkel, pod których skrzydłami rozpoczynała polityczną karierę, okazali się agentami STASI. Obaj na terenie byłej NRD tworzyli oddziały zachodnioniemieckiej partii CDU, z której wywodzi się … Angela Merkel.Jeżeli Donald Tusk był agentem STASI i SB o pseudonimie „Oscar”, który aktywnie działał w gdańskiej „Solidarności”, to ewentualne zamierzchłe powiązania ze STASI mogą rzucać zupełnie nowe światło na wzajemnie wsparcie i zażyłe stosunki w polityce międzynarodowej Donalda Tuska i Angeli Merkel.Przede wszystkim Donald Tusk został powołany „przez Angelę Merkel”, bo chyba nikt nie ma, co do tego żadnych wątpliwości, na rzewodniczącego Rady Europejskiej i czmychnął na sowicie opłacaną synekurę do Brukseli. I smoleńskie demony zostawił w kraju. Tylko, że od tych upiorów nie da się uciec. Wystarczy przeczytać relację Małgorzaty Wassermann zapisaną w książce „Zamach na prawdę” na temat kilku spotkań i rozmów rodzin smoleńskich z Tuskiem po 10 kwietnia 2010 roku. Przed naszymi oczami roztacza się obraz stronniczości, a właściwie służalczości, wobec Rosjan i himalaje kłamstwa suflowane cały czas Polakom pod cyniczna przykrywką zwykłej ludzkiej bezradności i zagubienia, która politykowi na tym stanowisku przecież nigdy nie przystoi. Dzisiaj natomiast widać, że już 10 kwietnia 2010 roku Donald Tusk prowadził rozgrywkę o przyszłe europejskie apanaże, żeby Putin i Merkel mogli powiedzieć: “Oto nasz człowiek w Brukseli”.

Oskar 23.10.2021, 13:44

Dlaczego politycy Platformy są tak bardzo ulegli wobec Berlina? Decyzje o fundamentalnym dla Polski i Polaków znaczeniu w ostatnich latach bardzo często zapadały nie w Warszawie, lecz w Berlinie. To w stolicy Niemiec wytyczano kierunki polityki zagraniczną naszego kraju. To w Berlinie podejmowane były decyzje w sprawie baz NATO czy obozów dla islamskich imigrantów na terytorium Polski. Dlaczego politycy Platformy zrezygnowali z prowadzenia suwerennej polityki? Czy zrobili to za obietnice otrzymania unijnych synekur?Przykro mi o tym pisać, ale odnoszę wrażenie, że politycy rządowi z Platformy Obywatelskiej postępują tak, jakby Polska nie była własnością Polaków, których (przynajmniej w teorii) mają na arenie międzynarodowej reprezentować. Ich zachowanie może sugerować, że reprezentują interesy kogoś zupełnie innego. Kogoś, kto traktuje Polskę w kategoriach gospodarczo-politycznej kolonii, kto czerpie z naszego kraju gigantyczne zyski, drenując bezpowrotnie kapitał i sporą część owoców wzrostu gospodarczego…Niemiecka elita polityczna, w ramach dbania o interesy własnego kraju, wynajduje w krajach ościennych polityków słabszych, uległych i zakompleksionych, których może „urobić” według własnego wzorca. Tak było z Donaldem Tuskiem. Niemcy przez kilka lat hodowali go poprzez wręczane mu medale, honory, wyróżnienia i poklepywanie po plecach. Kiedy już go odpowiednio urobili (uprzednio wykorzystawszy do działań na rzecz niemieckiej racji stanu na linii bilateralnej Polska – Niemcy), to wstawili na eksponowane europejskie stanowisko, mimo braku znajomości angielskiego czy francuskiego. Ważne jednak, że znał niemiecki, dzięki czemu mógł przyjmować bezpośrednie instrukcje płynące z Berlina. Cała akcja z „europejską prezydencją” Tuska polegała na spacyfikowaniu (przejęciu w kontrolę) przez Niemcy (za pośrednictwem polityka z kraju „nowej Unii”) europejskiego stanowiska, które mogłoby coś znaczyć,gdyby piastował je przebojowy polityk o wyraźnych poglądach. W przypadku jednak obsadzenia go przez totalną miernotę, w dodatku całkowicie uległą i podporządkowaną płynącym instrukcjom, nie znaczy nic. Tylko pobieżny rzut oka na karierę polityczną Donalda Tuska każe powątpiewać w jego czyste, zgodne z polską racją stanu, intencje. Przykłady, takiego stanu rzeczy, są znane wszem i wobec: „nocna zmiana” rządu Olszewskiego, powołanie do życia Platformy Obywatelskiej, która, co dzisiaj widać jak na dłoni, z zimną krwią dokonuje demontażu Państwa Polskiego, wasalne stosunki z Angelą M. – kuriozalne ordery i europejskie apanaże, stocznie, Nord Stream, Smoleńsk i cały kontekst związany z zamachem i strach, wielki strach przed pułkownikiem Putinem.

pracownik ratusza warszawskiego 23.10.2021, 13:31

typowo faszystowska!

Anonim 23.10.2021, 13:24

Jakubiak, co ty pier...isz ! Walnij się w ten załupieżony łeb.

Filip 23.10.2021, 09:23

Marine Le Pen wzięła pożyczkę w rosyjskim banku w wysokości kilkunastu milionów dolarów. Następnie bank ten został zlikwidowany, żeby nie musiała zwrócić tej pożyczki. To była dotacja od Władimira Putina. Victor Orban i Matteo Salvini to są również wielbiciele Władimira Putina. Oni wszyscy są sojusznikami Jarosława Kaczyńskiego. Prezes PiS-u realizuje strategiczne cele Władimira Putina polegające na rozbijaniu Unii Europejskiej. Potem Polska będzie zależna gospodarczo i politycznie od Rosji. Czyli nazywanie PiS-u nową "Targowicą" ma swoje logiczne uzasadnienie. Tylko ciemny lud wszystko kupi i zagłosuje na PiS!

Portofino 23.10.2021, 07:49

Marek Sawicki z PSL jest gotów dążyć do koalicji z PiS, pod warunkiem wyrzucenia z rządu Zbigniewa Ziobro. Proszę, jak niewiele człowiekowi potrzeba by dodusić Polskę własnymi rękami.

Grizzly 23.10.2021, 05:59

... wzbudzają nienawiść do przeciwników politycznych, POsługuje się językiem POgardy, POniża przeciwników - na tym tle doszło do zabójstw politycznych - PO to partia faszystowska a jej przywódca to hitlerek z jęzorem i gestami fuhrera! POsiada wszelkie cechy faszystowskie, zdelegalizować ją zanim krew się poleje!

bart 22.10.2021, 21:36

Przynajmniej do czterdziestego trzeciego roku życia był działaczem PPS pełniąc funkcję kierownicze. I gdzie tu jego niby "dziecinada"? Dopiero Związek Walki Czynnej był kresem jego działalności socjalistycznej.

Anonim 22.10.2021, 18:23

Nowy zdecydowany lider w wyścigu o tytuł PiSdzielskiego Idioty Miesiąca.😀😀😀

Anonim 22.10.2021, 17:43

PO to partia bezpostaciowa jak marmelada, nudna i apatyczna. Cech faszyzmu w niej nie widać, jeżeli prześledzimy historię partii faszystowskich z ich "złotego", okresu zobaczymy co innego. Nie słuchajcie przygłupich propagandystów.

ryszard 22.10.2021, 17:40

Tak w świecie od ok. dwóch dziesięcioleci mamy do czynienia z realnym powszechnym umacnianiu kolejnej historycznej wersji faszyzmu - to Faszyzm Finansowy. Finansowy bo używa narzędzi finansowych jako środków przymusu w narzucaniu "jedynie słusznej" ideologii (vide np. UE). Wąska grupa jego przywódców, pieniądzem zdobyła unikalny przywilej zamiany pieniądza na władzę i odwrotnie (stąd dążenie do opanowanie sądów bo władza sadownicza to jedyna najskuteczniejsza część władzy). W tej grze o świat, poza wąską grupą przywódczą potrzebni są jeszcze najemnicy do trzymania bata.

trep 22.10.2021, 16:38

Ty finasujesz bolszewiku .

Co za trep ! 22.10.2021, 15:20

A kto finansuje faszystów z ONR i Bąkiewicza, kto zakłożył POLSKI Obóz Koncentracyjny na granicy i morduje "obcych", kto pluje na Żydów i LGBT, kto upolitycznia TK ? Tusk, czy Kaczyński ?

Anonim 22.10.2021, 15:19

Samo sedno,brawo p Marku.

trzymaj Radka w pisie 22.10.2021, 15:13

wyjątkowo się zgodzę, że Sikorski to twój kolejny brykający bohater ogierze

ojro rządzi 22.10.2021, 15:05

tylko akurat liczy się to kto ciągnie rurę NS2 Putinowi i z kim Tusek leci w misia.

DONALD 22.10.2021, 12:03

Korona wirus, wirus korona cała PO wirusem nienawiści zarażona. Współczesna targowica.

Krakus 22.10.2021, 11:44

Le Pen, Salvini, Orban... czyli najlepsi akolici Putina.

Aleś ty Jakubiak g... 22.10.2021, 10:57

A kto się spotyka z Marine Le Pen, PO a może jednak PIS?

OtoOn 22.10.2021, 09:27

Ależ głupi ten Jakubiak (parafraza słów Obeliksa). Przecież PiS to właśnie faszyzm w czystej formie

Adrian 22.10.2021, 09:05

Pewnie, i wszyscy patrioci byli socjalistami i komunistami jak PIS. Każdy polski bohater był socjalistą... lol co za tok myślenia. To że się za młodu nazwał sojcalistą to nie znaczy że nim był całe życie. Taka moda była w czasach jego dzieciństwa. Zwał to dziecinnym wybrykiem. Nasz rząd też jest takim dziecinnym wybrykiem

Anonim 22.10.2021, 08:03

NSDA-PO z kanclerzem Tuskiem.

Maciej Piwowar 22.10.2021, 07:32

@wojtyla MYLISZ się .Takowa partia zrzeka ludzi o poglądach zbliżonych do dawnego ,,PAX -Bolesława Piaseckiego".Czyli Tych Narodowców dla których KONFEDERACJA to Zbieranina KORYTA.Federacja to ALTERNATYWA dla Stronnictw,partii Stricte Narodowych,to KONSERWATYŚCI ,REPUBLIKANIE.tzw Chrześcijańsko--Narodowa Demokracja,oraz tzw liberalizm Gospodarczy.

a Ala ma kota 22.10.2021, 06:21

gdybyś wiedział że Piłsudski był socjalistą, to byś takich komplementów pisowi nie sadził

A PIS TO SOCJALISCI 22.10.2021, 05:53

i będą wisieć zamiast liści. OJCZYZNE WOLNĄ RACZ NAM ODDAĆ PANIE!! Od tych pisowskich sowietów, agnetów zagranicznych!!

B52 22.10.2021, 05:44

to co jak rządzili to czy wypijali krew powoli jak postkomuna czy nie

JM 22.10.2021, 05:40

Co czerwone łapy, może to nie prawda? Prawda w oczy kole!?

JM 22.10.2021, 05:38

Kler nie kler, to nieważne anonimie. To byli zdrajcy! Podobnie jest i dzisiaj. Uszczypliwość nieudana bo nikt nie neguje tego. Zdrajców powinno się wieszać bez względu na to kim są!!! Czy anonim to rozumie!? Po co więc taka idiotyczna wypowiedź!?

B52 22.10.2021, 05:35

ale pytanie jest jedno czy zagłosujesz za powrotem postkomuny do koryta

Dam 22.10.2021, 04:29

Mówisz o komuchu Piotrowiczu? Komuchu Kryże? Reżimowym dziecku Ziobro? Kaczyńskim, mówiącym, że "poprzednia próba wprowadzenia państwa dobrobytu się nie udała, ale jemu się uda" (ciekawie o jakiej to próbie mówił)? Jak to było o drzazdze i belce?

Anonim 22.10.2021, 03:58

Nie znasz historii to się nie wypowiadaj, w targowicy to kler zdradził Polskę.

f23 22.10.2021, 03:42

Pan Jakubiak zdaje się być podstawionym przez...... każdy sobie dopowie, co tylko chce.

Anonim 22.10.2021, 01:46

Do kanapy trzeba będzie ze 3 krzesła dostawić

harry 22.10.2021, 01:17

Partia Jakubiaka połączy się z formacją Republikańską Bielana"...powstanie Polska Zjednoczona Partia Republikańska...PZPR...kurna...przecież oni już rządzili..

Arno 22.10.2021, 00:13

No proszę jak się rozjazgotała V kolumna sowiecka.

PRAWDA 21.10.2021, 21:34

PO-Tuska sa tak samo --Jak zdrajcy Polski w 1794 roku gdzie ====Posłowie Zdrajcy podpisali Rozbiór Polski w 1794 roku pod Poznaniem

marszalek 21.10.2021, 21:06

No to idzmy dalej - co sie stalo z faszystami w Norymberdze ? Az sie prosi, aby to powtorzyc.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:21

Jskubiak to twarz porzadnego czlowieka.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:18

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:17

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:16

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:16

PO to partia faszystowska.

hatolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:15

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:14

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:13

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:12

PO to partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:11

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:10

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:09

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:08

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:07

PO to partia faszystowska.

katolicka detatyzacja Polski 21.10.2021, 20:06

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:06

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:05

PO i Konfederacja to bratnie partie faszystowskie.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:04

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 20:03

PO i Konfederacja to bratnie partie faszystowskie.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:56

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski. 21.10.2021, 19:55

PO i Konfederacja to bratnie partie faszystowskie.

katolicka dertatyzacja Polski 21.10.2021, 19:54

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:54

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:53

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:52

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:52

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:50

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:49

Po to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:47

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:46

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:45

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 19:45

PO to partia faszystowska.

Anonim 21.10.2021, 19:42

Wszystko się zgadza, bo PO należy w parlamencie UE do bloku chadeckiego. cokolwiek to by dziś znaczyło.

Anonim 21.10.2021, 19:39

A druga strona z legendy KOR wygumkowała Macierewicza, który do KOR przyjmował Michnika. Nie odwrotnie.

Oficiall JPII pedophille Psyho Hooligans 😍 21.10.2021, 18:24

PO to jest partia faszystowska!!! Powtarzajcie to wszystkim! Dziadek Tusa miał powiązania z Hitlerem i Mussolinim. Niech każdy wie! Każdy proboszcz powinien to z ambony wiernym ogłosić! OGŁOSIĆ PRAWDĘ!!!

jle_ffm 21.10.2021, 17:28

I teraz jest jasne dlaczego ten pan z wąsami ze zdjęcia tak ubliża PO? Bo spieszno mu to Bielana a tym samym i do władzy, czyli do koryta.

AAAtomek 21.10.2021, 16:35

Jesteś głupi. Ale to mnie nie dziwi. Jesteś prawakiem i zwolennikiem PiS.

Anonim 21.10.2021, 16:27

Jak widać po partiach, które "odwiedził" jest to człowiek mniejszą przykładający wagę do ideologii, idzie po prostu tam gdzie lepiej płacą.

Nasi parlamentarzyści........ 21.10.2021, 16:24

Senator : Tadeusz W. Kopeć - Unia Pracy > Unia Wolności > Platforma Obywatelska > Polska Razem > Porozumienia Jarosława Gowina > OdNowa RP > Republikanie Adama Bielana. I to nie jest jego ostatnie słowo.

Anonim 21.10.2021, 16:20

Jakubiak stał się wazeliniarzem nie do zniesienia !!!! WSTYD, dajcie mu jakieś koryto!!!!!

Obserwator 21.10.2021, 16:00

Jak zwykle, piękne lewackie porównanie; intelektualistów do... wulgarnej hołoty z udziałem komucha Millera "demokraty" i przeklinającego "grzyba" Frasyniuka ! Takiej chciałbyś władzy - "gumowa głowo" ??

Obserwator 21.10.2021, 15:38

I tu masz rację ! Bo po faszystach dążoncych ponownie do władzy, aby okradać Polskę, wszystkiego złego, MOZNA SIĘ SPODZIEWAĆ ?! Oj tak, pamiętamy Cybę ?

Piotr nie opoka 21.10.2021, 15:34

Jakubiak liczy jak Kukiz na łaskawe wejrzenie prezesa. Do tego jest nawet w stanie zjeść gówno spod siebie ;-)

Łupież półboga z żoliborza 21.10.2021, 15:20

tak ,a NSDAP to chadecja

kujawianka 21.10.2021, 15:19

TO PARTIA HITLERA! NAPADŁ NA POLSKĘ,BO TU NAJWIĘCEJ ŻYDÓW MIESZKAŁO! ALE ZABIŁ WIĘCEJ POLAKÓW,BO ICH TEŻ NIENAWIDZIŁ!

gumowa kaczka 21.10.2021, 15:19

lepiej posprzątaj po spędzie intelektualistów 11.11 ,najedzie się tego z interioru i znów mieszkanie podpalą albo rozczytają Empik

Obserwator 21.10.2021, 15:17

Widzę, że "szkatułka z Chińskiej Laki" ukochała aferzystów z PO i musiała "dać" swój lewacki głos ! Ha! ha! ha!

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:15

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:14

PO to partia komunistyczna.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:13

PO to partia faszystowska i polskie Waffen SS,niestety !

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:11

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:10

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:09

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:08

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:08

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:07

PO to partia faszystowska.

katolicka deratyzacja Polski 21.10.2021, 15:06

PO to partia faszystowska. Prosze to w kolko powtarzac. PO to partia faszystowska.

Obserwator 21.10.2021, 15:02

A drugi wódz, parobek Merkel folksdojcz Tusku - który przyjechał wzniecić rokosz i robi spędy z wulgarnymi "Julkami" z Lempart na czele i komuchem "demokratą" Millerem, to ci się podoba - "gumowa głowo" ?!

tu-du 21.10.2021, 14:42

Ja bym jeszcze dodał, że PO, to zgraja posłów-nierobów, darmozjadów, aferzystów, bez żadnego programu, biorąca ciężkie pieniądze, za nieustanne szkalowanie Polski w UE i na forach międzynarodowych, a także - JAKO V KOLUMNA W KRAJU I W UE ? Partia ta, dawno powinna być Z D E L E G A L I Z O W A N A !!!

gumowa kaczka 21.10.2021, 14:41

1.Powoływanie się na Boga świętym nie czyni ,panie hrabio co na pasach mieli wypisane FASZYSTOWSCY żołnierze niemieccy w czasie wojny ? 2.jeden wódz to raczej w PIS 3.Majątek w jednych rękach -ORLEN

Laki 21.10.2021, 14:09

Jakubiak jak bolszewicki PiS upaństwowi twoje interesy to zmienisz zdanie.

Eustachy 21.10.2021, 13:47

Brawo Jakubiak !

wojtyła 21.10.2021, 13:25

Jakubiak założył taką partię w 2018, nazywa się Federacja dla Rzeczypospolitej. I co? I nic.

Foster 21.10.2021, 13:19

Bardzo się stara. Może liczy na to, że wpiszą go na listę PIS ?

Anonim 21.10.2021, 13:18

😁😁😁oczywiście że niema racji przecież obydwoje wiemy że to bolszewicy

Tylko POPOLSKIE PRAWDZIWE, nie RUSKO-NIEMIECKIE 21.10.2021, 13:16

Do LEWACTWA. Przecież wiesz NA JAKIEJ LIŚCIE są KOMUCHY, BOLSZEWIA i LEWACTWO. Na liście PO. PASUJE do PO.

Tylko Polskie Prawdziwe PO nie RUSKO-NIEMIECKIE 21.10.2021, 13:14

Wcześniejszy faszyzm to mały pikuś. PÓŹNIEJSZY, HITLEROWSKI FASZYZM i STALINOWSKI FASZYZM, to już inne FASZYZMY. Hitlerowski Niemiecki FASZYZM to MILIONY ludzi, w tym MALEŃKICH DZIECIACZKÓW ZAGAZOWANYCH i WYMORDOWANYCH, a STALINOWSKI BOLSZEWICKI FASZYZM to są MILIONY LUDZI ZAMORDOWANYCH GŁODEM na UKRAINIE, to MILIONY WYMORDOWANYCH NASZYCH BRACI ROSJAN na całym terytorium CCCP-u i WYMORDOWANYCH "STRZAŁEM KATYŃSKIM" jeńców wojennych, a potem po wojnie FASZYZM STALINOWSKI wymordował dziesiątki tysięcy POLSKICH PATRIOTÓW rękoma KOMUNISTYCZNYCH FASZYSTÓW zainstalowanych w Polsce, po tym jak przybyli na SOWIECKICH CZOŁGACH (TANKACH), zamieniając swoje chachłackie nazwiska na POLSKOBRZMIĄCE NAZWISKA. Po prostu sa to KOMUNISTYCZNI - FASZYŚCI, NAZISTOWSKA - BOLSZEWIA.

Klapaucjusz 21.10.2021, 13:09

Panie Jakubiak, kotkowi w głowie się kręci od tego odwracania ogonem. I przypominam panu, że Pan Prezes lubi koty więc takie zabawy źle moga się dla pana skończyć.

POLSKIE PRAWDZIWE PO nie RUSKO-NIEMIECKIE 21.10.2021, 13:01

"KOMUNISTYCZNO-FASZYSTOWSKA. MAM w oczach "PAKT HITLER - STALIN", zwany dla niepoznaki "PAKT RIBBENTROP - MOŁOTOW". Ale mam także przed oczyma WSPÓLNĄ DEFILADĘ ZWYCIĘZCÓW POLSKI, KOMUNISTÓW i FASZYSTÓW w Brześciu, gdzie na podium stali RAMIĘ w RAMIĘ (jak mawiała taka jedna z PO w trakcie mordu SMOLEŃSKIEGO), a wiec RAMIE w RAMIĘ KOMUNISCI i FASZYSCI HITLEROWCY a maszerowali przed nimi RAMIĘ w RAMIĘ BOLSZEWICKIE SOŁDATY, NKWD i SMIERSZ, oraz HITLEROWSKI NIEMIECKI WERMACHT, SS i GESTAPO.

Anonim 21.10.2021, 13:00

Stara metoda faszystów i komunistów. Przypisać wrogowi własne cechy.

Krakus 21.10.2021, 12:58

Pieszczoch z Ciebie :P

Felek 21.10.2021, 12:50

To jest ta sama retoryka co u naszych wschodnich sąsiadów. PiS to mentaln y homo-soviecticus. Niestety duża część naszego społeczeństwa myśli podobnie. Dla zdrowo myślącej osoby opluwanie Uni Europejskiej- zachodniego symbolu demokracji i mówienie o nich jak o okupantach oraz kopiowniae wypowiedzi i działań Rosji jest jasnym przekazem kto ma w głowie narodowy socjalizm. Nie dla wyborców PiSu. U nich jest na odwrót wszystko. Oni żyją w innej rzeczywistości i wszytsko jest dla nich zagrożeniem, atakiem i oblężeniem, a tylko oni mają rację.

Adeptus 21.10.2021, 12:30

A elektryczność fizyczna Ci nie przeszkadza? I skąd to święcące pudełko tyle wie? I Jeszcze jakaś komunikacja od odległość, toż to czysty okultyzm i diabeł. Odstaw leki, odstaw komputer, odstaw Internet, Afryka i życie z zgodzie z Bozią i naturą czeka. adeptusrpg.wordpress.com

Daj ten tekst 21.10.2021, 11:59

na pasek do wieczornego dziennika TVPiS.

Krakus 21.10.2021, 11:53

No nie, Mała16? Powtarzane kłamstwo, jak obrzucanie błotem, zawsze się troszke przyczepi. Tymczasem przeczytaj definicję faszyzmu (może zrozumiesz) i porównaj, do której partii najbardziej pasuje :)

Dam 21.10.2021, 11:53

Nie bardzo dobrze mówi, tylko w żałosny sposób kłamie. Zarówno faszyzm włoski, jak i hiszpański bardzo dobrze dogadywały się z KK. Zgadnij, kto dał KK ziemię pod Watykan. Ale pewnie jesteś nieuk, więc nie wiesz.

Mała16 21.10.2021, 11:46

Bardzo dobrze mówi. Tylko trzeba to powtarzać głośno i wszędzie.

Anonim 21.10.2021, 11:28

Jenny spójrz na reżim Niemiecki

Anonim 21.10.2021, 11:27

tacy jak morderca Bierut

Maria Błaszczyk 21.10.2021, 11:26

Pamiętacie jeszcz, jak milion dzielnych ludzi siedział całą zimę na Majdanie i starał się zawalczyć o praworządność, społeczną sprawiedliwość i europejską przyszłość Ukrainy? Pamiętacie, jak Kreml wtedy szykował grunt pod inwazję, opowiadając w telewizji o "faszystowskim przewrocie"? Tak przy okazji warto też przypomnieć, że wiele innych elementów też wydaje się obecnie znajomych, jak chociażby przemowa Ławrowa z 14 lutego 2014 roku, gdzie tłumaczył konieczność obrony przed europejskim hedonistycznym "odrzuceniem tradycyjnych wartości", wskazał prawdziwych agresorów: "międzynarodowych lobbystów gejowskich prowadzących żarliwą działalność misyjną" i zupełnie pomijając fakty, takie jak potworna korupcja, wszechwładza oligarchów czy wyborcze manipulacje. W każdym razie, jakby na to nie patrzeć - czystym Iljinem jechał. Kilka dni później snajperzy zaczęli zabijać.

Anonim 21.10.2021, 11:26

Faktycznie, PO się kwalifikuje. do Faszystów

Anonim 21.10.2021, 11:25

W sumie to zgoda, PO to partia faszystowsko sowiecka

Piotr Nowak 21.10.2021, 11:18

Komunizm, podobnie jak faszyzm, to systemy polityczne uznane za zbrodnicze i zakazane w świecie ! Natomiast zbrodniarze komunistyczni jeszcze żyją i walczą o dalszy ciąg komunizmu, może w nieco zmienionej nazwie, ale komunizmu ! Są to europosłowie PO i Lewicy, są to lewackie grupy totalnej opozycji w Polsce i są to lewaccy-liberałowie w Europie. Jeszcze raz: Skoro komunizm jest zbrodniczym systemem politycznym, to komuniści są zbrodniarzami !!! Kilku takich zbrodniarzy, byłych członków PZPR, mamy obecnie w europarlamencie (Miller, Cimoszewicz, Buzek, Belka, Liberadzki, Huebner), którzy gloryfikują komunizm, a kłamliwie krytykują rząd Morawieckiego !

Panie Jakubiak 21.10.2021, 10:46

Lecz się pan na nogi.

realista 21.10.2021, 10:40

Oczywiście, a to jest potwierdzeniem tych słów: "W 1922 stwierdził, że katolicyzm stanowi wielką potęgę duchową i moralną, zaś o Nowym Testamencie wypowiedział się: Oto najmądrzejsza książka, jaką znam. Takie postępowanie nie pozostało nie zauważone przez duchowieństwo. Kardynał Achille Ratti przyszły papież powiedział o nim, „Mussolini to wspaniały człowiek”. Po dojściu do władzy Mussolini wprowadził naukę religii do szkół, a w klasach polecił zawiesić krzyże. Nakazał zwrócić skonfiskowane dobra Kościołowi i przyczynił się do uratowania od bankructwa Banko di Roma, któremu Kuria i wielu duchownych powierzyło swoje oszczędności. "

Maciej Piwowar 21.10.2021, 10:35

CAŁKOWITA ZGODA z Panem Markiem Jakubiakiem.Faszyzm to ODMIANA Lewicowej Ideologi jak: Komunizm ,Socjalizm ,Socjaldemokracja ,Liberalizm Lewicowy.Panie Marku Jakubiak PORA by Pan utworzył Partie Narodowo--Konserwatywno-Republikańską Partie.Pora by Powstała Siła Która w Sejmie będzie Broniła Suwerena--Narodu Polskiego.

katolik 21.10.2021, 10:34

Zgadza się, jest tak jak mówisz, stosowanie chemii genetycznej to głupota !

Tłusty Łeb Kempy 21.10.2021, 10:32

PiS działa przeciw polskiej racji stanu, niszczy sojusze, oddaje kraj pod panowanie wielkoruskuch nacjonalistów, to jest zdrada główna.

Adeptus 21.10.2021, 10:28

Głupota będzie głupotą niezależnie od tego, jak mocno ją wywrzeszczysz. adeptusrpg.wordpress.com

Adeptus 21.10.2021, 10:26

Kuronia wygumkowali? Za moich czasów nigdy nie starczało czasu, żeby z programem nauczania historii dojść do czasów powojennych, więc ciężko powiedzieć, czy była o nim choćby wzmianka. adeptusrpg.wordpress.com

Adeptus 21.10.2021, 10:25

Treść zwięzła i zasadnicza, tyle, że durna niemożebnie - jeśli chodzi o pierwsze zdanie, bo z drugim i trzecim się zgodzę. adeptusrpg.wordpress.com

katolik 21.10.2021, 10:24

ZADANIEM i CELEM CHEMII GENETYCZNEJ jest WYWOŁYWANIE CHORÓ I DEPOPULACJA !!!!!

Andrzej 21.10.2021, 10:20

Wyrazy uznania - bardzo dobry wpis. Zwięzły i w treści zasadniczy. Gratulacje

K.K. 21.10.2021, 10:19

Rozumując w ten sposób, to każda organizacja z silnym przywództwem była by z definicji faszystowska. Nawet rodzina z silną pozycją ojca lub matki miała by charakter faszystowski.

PRECZ Z V KOLUMNĄ 21.10.2021, 10:18

PO, to sprzedajne folksdojcze. Ponowne osiągnięcie władzy przez tę bandę zdrajców będzie równe z utratą wolności i tożsamości. Oficjalnie zapanuje dyktat niemiecki.

Glaudiusman 21.10.2021, 10:15

Oczywiście, obecnie faszyzm święci tryumf prawie wszędzie na świecie, szczególnie dotyczy to zmuszania do brania paskudnych, zanieczyszczonych i niedopracowanych szczepione. Natomiast PO to zbiór prymitywnych oszustów i kanciarzy, klakierów opłacanych przez Niemców, targowiczanie i przedawczyki. Do przegonienia z naszej ojczyzny do Reichu.

Karol 21.10.2021, 10:11

No tak kretynie, ty juz napewno wiesz cos na ten temat ! A przezegnac sie jeszcze umiesz, czy rodzice UBeki nie nauczyli ?!

Kolekcjoner ołtarzy mobilnych 21.10.2021, 10:08

Czarnek zapowiedział, że do polskich szkół zostanie wprowadzony nowy przedmiot - historia i teraźniejszość. Już wygumkowali Jacka Kuronia , legendę KOR-u i Solidarności. Na jego miejsce Czerniak wstawi Jarka, który najbardziej znienawidził komunę za to,że służby nie internowały go w czasie stanu wojennego. Jaro spał wtedy do południa pod pierzyną i dopiero po południu dowiedział się,co się stało.A dla komuny Jaro był małą , nic nie znaczącą pchełką...

丂山 21.10.2021, 10:05

I raz, i dwa, i trzy. Ten sam Jakubiak co świt.

Popiram prezesa, popiram bankstera 21.10.2021, 10:04

Partia nas wezwała na zwycięski bóóóój i ch ... nad światem tra, la, la...

YORK 21.10.2021, 10:04

Wiecie co znaczy 𝘀𝘄𝗶𝗲𝘁𝗲 ?

Polskojęzyczni Oszuści to faszyści 21.10.2021, 10:04

Podobnie jak zsl, sld i inne pedo-lewactwa rodem z żydokomuny.

Yorkshire 21.10.2021, 10:02

Faktycznie, PiS się kwalifikuje.

Kaczka basta! 21.10.2021, 10:01

Poza tym wszyscy zdrowi?

szabrownictwo 2.0 21.10.2021, 09:55

Kneset w polin na gnojnej won za Don. https://www.youtube.com/watch?v=efmHxlU4j5k

czer.buraczana pejsata kretynizacja Polski w polin 21.10.2021, 09:53

Tu My ....https://www.youtube.com/watch?v=efmHxlU4j5k

Felek 21.10.2021, 09:52

„Faszyzm to jest ideologia, która na przykład walczy w ogóle z religią, ponieważ wierzyć należy w wodza." Z jednym się zgodzę, że wódz jest najważniejszy. Nie ma drugiej takiej partii jak PiS w której wola wodza jest ważniejsza niż wszystko. Co do Boga to się nie zgodzę bo faszyści niemieccy i włoscy uważali że Bóg jest po ich stronie i wypełniają jego wole. Tutaj znowu się kłania PiS i ich poplecznicy.

katolicka kretynizacja polski 🇵🇱 21.10.2021, 09:49

krwa, co za bełkot! dobrze że PiSdzielce nie gloryfikują jednego wodza! nikt tak nie rozbił kościoła jak PiS w czasie swoich rządów!

Anonim 21.10.2021, 09:48

W sumie to zgoda, pis to partia faszystowska.

Anonim 21.10.2021, 09:46

Tak właśnie wygląda wolność słowa, nawet cham i prostak może powiedzieć co myśli.

Adeptus 21.10.2021, 09:44

Szczepienia osłabiające odporność, słowa "chemia" i "genetyczny" używane jak wyzwiska... Jak tak Ci nie pasuje rozwój nauki i medycyny, to wyjazd do Afryki, tam się będziesz mógł leczyć wywarem z węża i modłami czarownika (również katolickiego, jeśli Ci zależy). adeptusrpg.wordpress.com

Krakus 21.10.2021, 09:38

K.K., to przeczytaj sobie: https://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm

K.K. 21.10.2021, 09:38

"Chrystus Wodzem, Chrystus Królem, Chrystus, Chrystus Władcą nam" jak brzmią słowa jednej z pieśni.

YORK 21.10.2021, 09:33

Faszyzm to lewacka odmiana socjalizmu , swiete slowa panie Marku.

katolik 21.10.2021, 09:33

mamy SSPIS SSPO SSPSL SSSLD

kefas 21.10.2021, 09:29

mówisz pan o PO ?

Portofino 21.10.2021, 09:24

Ci od Stalina szli pod hasłem"Job Twoju Mać".

marianl 21.10.2021, 09:24

Za Geobelsem powtarzają kłamstwa tak długo aż staną się prawdą!!

katolik 21.10.2021, 09:23

Mamy słabą odporność i nie ma siły, będziemy się zarażać koronawirusem — ostrzegł prof. Piotr Kuna z Polskiego Towarzystwa Chorób Cywilizacyjnych. Zdaniem lekarza jest to spowodowane silnym wśród społeczeństwa lękiem, na który wpływ mają coraz bardziej pesymistyczne prognozy odnośnie rozwoju pandemii. DLACZEGO ten czlowiek sie ośmiesza, ile nazisci SSPOIS musieli mu zapłacic, zeby mówić takie bzury TO WY MORDERCY dokonaliście osłabienia odpornosci ludzi-- 1) to naziści zamknęli ludzi jak bydło, nie dopuszczajac do doktora celowo, za co juz jest Trybunał!!! 2) wyszczepieni mają słaba odporność, bo ich organizm ulega samoistnemu wyniszczeniou i będa chorować 3) oprócz wyszczepionych chemią genetyczną ludzie z wyjatkiem osób chorych na coś, nie mają masowo osłabionej odpornosci4) normalnym są przeziębienia ~!!! Mordercy ile jeszcze chcecie ludziom wciskać kłamstw i mordować !! Chciecie dokonać przymusu wyszczepienia,ludzie wyjda na ulice i te całe serie chemii podadzą wam nazisci ! na odporność do śmierci !

Wojtek Polak 21.10.2021, 09:19

Wolność chamstwa i bluzgów też.

­ 21.10.2021, 09:18

Wybacz, że nago śpię.

Anonim 21.10.2021, 09:14

Co by o frondzie nie mówić złego to przynajmniej panuje tu wolność słowa. Za połowe tego co tu napisałem zarówno tuskowcy jak i kaczorowcy by mnie wsadzili na dożywocie :D

K.K. 21.10.2021, 09:14

W 1939 roku z hasłem "Bóg z nami" szli naziści niepoprawnie nazwani faszystami przez Stalina, który nazywał tak wszystkich, którzy się z nim nie zgadzali.

Adeptus 21.10.2021, 09:13

Równość i Braterstwo, ale my pisiory to dla Was podludzie, którym najchętniej odebralibyście prawa obywatelskie ;) adeptusrpg.wordpress.com

Anonim 21.10.2021, 09:12

Hasło patriotów to Honor i Ojczyzna, boga dodali tego hasła polscy nacjonaliści, tacy jak morderca Bury. https://a.allegroimg.com/s1024/0c7e25/0a0c24524e38af9ce25403674314

o ... 21.10.2021, 09:12

... nie pasi? ... to spadaj ... LOL thebilu ...

Marek 21.10.2021, 09:11

Kto to wytrzasnął takiego głupka? Chyba Kukiz 0,0%

Adeptus 21.10.2021, 09:10

1. Autokratyzm - no nie, do autokratyzmu potrzeba wybitnej jednostki, a takowych PO w swoich szeregach nie posiada. 2. Militaryzm - zdecydowanie nie, PO jako zbrojni obrońcy Polski? Śmiech na sali. 3. Walka z odmiennymi ideologiami - no tu akurat pasuje... bo pasuje do praktycznie każdej partii politycznej. 3. (po raz drugi) Kontrola partii - no nie, pełna kontrola przez UE i inne zagraniczne grupy interesu, partia "rządzącą" tylko jako ich posługacze. 4. Gospodarczy etatyzm - zależy. Z jednej strony wyprzedaż majątku narodowego, czyli nie, z drugiej kolesiostwo, czyli tak. Poza tym korporacjonizm w formie wspierania niezależności kasty sędziowskiej. Powiedzmy, że połówka. 5. Nacjonalizm - no nie, PO jak może działa przeciwko patriotyzmowi i interesowi narodowemu. 6. Konserwatyzm - no zdecydowanie pasuje, wszak to PO chce zatrzymać dobrą zmianę, sprawić, żeby "było, jak było" i uważa, że reformowanie systemu sądownictwa jest be, bo system jest święty i nienaruszalny. W sumie - 2,5 punktu na 7, czyli jednak nie faszyści. adeptusrpg.wordpress.com

Іванов 21.10.2021, 09:09

Czy fronda to portal populistyczny?

Rozszyfruję skrót PO 21.10.2021, 09:08

Poliżcie Odbyt

K.K. 21.10.2021, 09:08

Gloryfikacja wodza ma najmniej wspólnego z faszyzmem. W już starożytnych cywilizacjach królowie byli jednocześnie wodzami.

Ѡ 21.10.2021, 09:08

Słaby aktorek z tego Jakubiaka.

Wanda 21.10.2021, 09:07

To partia mafijna, o faszystowskim uzaleznieniu, bolszewickiego ziarna z totalitarnym-brukselskim konceptem opartym na wladzy bamkstersko-korporacyjnej masonerii.

Anonim 21.10.2021, 09:07

a jej zwolennicy w rodzaju AAAtomka to faszyści

Pet 21.10.2021, 09:05

Jakubiak, twoja definicja faszyzmu idealnie pasuje do pisiorów. Większej gloryfikacji wodza nie ma w żadnej partii, tylko w PIS.

XYZ 21.10.2021, 09:04

Ten Jakubiak nie wie,lub nie chce wiedzieć że faszyści 1939 szli pod hasłem,, Bóg z nami"....Zapewne ,, Bóg Honor Ojczyzna" nie jest hasłem przewodnim PO,a raczej Równość, Wolność, Braterstwo,ale do faszyzmu który wywyższa tylko swoich to im bardzo daleko.

S 21.10.2021, 09:03

Faktycznie Jakubiak ma dużo racji. Na ten moment chciałbym się jednak dowiedzieć jakie działania podejmuje i jakie ma propozycje Zjednoczona Prawica oraz/lub opozycja abyśmy przestali ekonomicznie być państwem peryferyjnym. Jasne, że ta peryferyjność chroni nas w przypadku kryzysów, ale czas jednak zaproponować wyraźne zmiany modernizacyjne....

Rozszyfruję skrót PiS 21.10.2021, 09:03

Przeproście i Sріerdalajcie

Adeptus 21.10.2021, 09:02

Nie, żebym bronił PO, ale Pan Jakubiak chrzani, jak potłuczony. Walka z religią główną cechą faszyzmu? Mussolini, twórca faszyzmu nie walczył z religią, wręcz przeciwnie, to on unormował stosunki dyplomatyczne między Włochami, a Watykanem. Hitlerowcy mieli do chrześcijaństwa stosunek dwuznaczny - byli wśród nich zagorzali chrześcijanie czy nawet księża, byli tacy, którym się marzyła w przyszłości likwidacja tej, jakby nie patrzeć, semickiego pochodzenia religii - generalnie hitleryzm miał do Kościoła stosunek pragmatyczny, współpracował tam, gdzie dawało to korzyści, zwalczał tam, gdzie widział w nim przeszkodę. No i Jakubiakowa logika prowadziłaby do uznania za faszyzm komunizmu - w którym przecież ateizm faktycznie odgrywał kluczową rolę - a przecież komunizm i faszyzm, choć obydwa totalitaryzmy, to jednak różne. Wyprzedawanie narodowego majątku w obce ręce - no to przecież dokładne zaprzeczenie faszyzmu... Gloryfikowanie wodza to cecha wszystkich systemów autorytarnych, niekoniecznie totalitarnych, a także chociażby monarchii (takiej prawdziwej) - dla Pana Jakubiaka to wszystko faszyzm? Oczywiście, PO to partia szkodliwa dla Polski, ale nijak faszystowska. Od lat lewacy bezmyślnie nazywają wszystko, co im się nie podoba "faszyzmem" - nie idźmy w ich ślady. adeptusrpg.wordpress.com

Krakus 21.10.2021, 09:02

Podaj przykłady, jurek :D :D :D

janton 21.10.2021, 09:01

kolejny tuz intelektu

Anonim 21.10.2021, 08:59

A dla FOLKSDOJCZÓW z PO KO to same ,, Anioły " z V Kolumny Niemieckiej !!!!!

jurek 21.10.2021, 08:58

wykapana platforma

Krakus 21.10.2021, 08:57

Podaj definicję "czerwonego faszyzmu". Ja powyżej podałem najważniejsze punkty faszyzmu jako doktryny politycznej.

fdf 21.10.2021, 08:54

Pis to partia mafijna.

dociekliwy 21.10.2021, 08:52

To jak to z tymi browarami było .Czy aby Pan Jakubiak na początku swojej kariery biznesowej i politycznej coś liberałom nie zawdzięcza .Pytam bo dociekliwy jestem ?

Portofino 21.10.2021, 08:43

Pewnie, że tak. Oni już od dawna pozdrawiają się Heil Donald!

AAAtomek 21.10.2021, 08:41

Tylko do PiS.

Krakus 21.10.2021, 08:40

Jakubiak za dużo swoich produktów wypił i bredzi. Oto podstawowe cechy faszyzmu 1. Autokratyzm w stylu wodzowskim, 2. Militaryzm, 3. Walka z odmiennymi ideologiami (np. demokracją, LGBT), 3. Pełna kontrola partii rządzącej nad dużą częścią aspektów życia społecznego i gospodarczego, 4. Gospodarczy etatyzm oraz korporacjonizm, 5. Nacjonalizm, w skrajnych przypadkach szowinizm bądź rasizm. 6. Konserwatyzm, lęk przed nowoczesnością i liberalizacją zycia. DO JAKIEJ PARTII TO PASUJE? :D :D :D

Anonim 21.10.2021, 08:39

tusk i platforma to czerwoni faszyści na służbie niemców i lewaków z UE

Kolejny homo sovieticus z wąsamy 21.10.2021, 08:38

używający określeń, których znaczenia nie rozumie.

Dam 21.10.2021, 08:38

"Faszyzm to jest ideologia, która na przykład walczy w ogóle z religią, ponieważ wierzyć należy w wodza." - i dlatego zarówno Włoski jak i Hiszpański faszyzm bardzo dobrze się dogadywał z KK. Ale "ciemny lud to kupi". Jakubiak w projekcji stara się przebić Kaczyńskiego, zarzucającego Tuskowi że ten boi się debaty.

pejsaty adolf z wonsikiem 21.10.2021, 08:37

... prekursorem i "srebrnikowym" komunizmu lenina i faszyzmu adolfa byl ... sw. PEJS obecnego kibucu EjU ... rothschild company ..... szalom jaro

Jenny 21.10.2021, 08:32

Jakubiak spójrz na reżim Kaczora

AAAtomek 21.10.2021, 08:31

:D :D :D Dzban miesiąca października jest już wybrany. Ten na zdjęciu powyżej.

mamy czwartek 21.10.2021, 08:27

Mamy frondę. Mamy LOL-kontent :-DDD

Polecane

Czytaj dalej