Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Dell
13.08.2021, 13:43
Oczywiście. Tyle, że Sikorski pominął część procedury (wniosek 30 posłów), a Witek działała tak jak powinna - uczciwie.
Dell
13.08.2021, 13:39
Głosowanie w Sejmie to nie jest podobne do egzaminu, bo Regulamin Sejmu (art 189) pozwala zmienić wynik głosowania. Na egzaminach to raczej nie jest możliwe.
Dell
13.08.2021, 13:37
Wskaż akt prawny, w którym wymienione są te "uzasadnione wątpliwości". Nie ma takiego aktu, prawda? Takiego aktu być nie może, bo nie da się przewidzieć wszystkiego co może się wydarzyć. Skoro tak, to o tym co to są ""uzasadnione wątpliwości" decyduje Sejm - prawodawca. I tak zrobił. Zgodnie z duchem i literą Regulaminu Sejmu.
Dell
13.08.2021, 13:24
Budził. Wszyscy "kukizowcy" chcieli głosować tak jak PiS. W kuluarach mówili o tym otwarcie. "Totalni" doskonale o tym wiedzieli. Gdyby nie reasumpcja, wynik głosowania byłby zafałszowany.
alles
13.08.2021, 06:54
Gdzie im tam do starych towarzyszy partyjnych zaprawionych w bojach z opozycją i zachodnimi podżegaczami. Taki towarzysz prokurator Piotrowicz to ich nosem wciągał...
zdziwiony zdziwieniem
13.08.2021, 06:49
A co ty możesz wiedzieć o tym o czym myślą Polacy? Z TVP?
też anonim
13.08.2021, 06:47
Wynik głosowania nie budził żadnych uzasadnionych wątpliwości. Dziękuję, że przypomniałeś z którego paragrafu będą zarzuty dla pani Witek.
złośliwy
13.08.2021, 06:46
Jak wy pięknie dokonujecie projekcji swoich umysłów na innych...
JonB
13.08.2021, 02:33
Coz, taka natura.
rozbawiony głupotą lewackiego debila
12.08.2021, 20:16
Nie ośmieszaj się debilu. Pokazujesz tylko jak łatwo wlać wam do tych pustych łbów wszelkie kłamstwa. Tuskomatoł i pozostałe głupawe śmiecie z po - skutecznie robią was w balona - i dobrze
zdziwiony
12.08.2021, 20:14
te zakłamane gów.a z po mogą z płaczem lecieć nawet do samej unii - i co im to da. Nie chcą wiedzieć że Polacy mają ich totalnie dosyć
stasio
12.08.2021, 18:28
Nie ośmieszaj się Krakus. Pienisz się bez powodu.
leszczyna
12.08.2021, 18:21
Uzasadnione wątpliwości są wtedy, gdy np. wynik na tablicy nie zgadza się z liczbą głosujących posłów, bo ktoś głosuje na dwie ręce. Nie wtedy, gdy wynik głosowania przechyla szalę na którąś stronę. Wynik był jasny: 229 do 227 i koniec. Jak na egzaminie: chciałeś zakreślić odpowiedź A, ale zakreśliłeś odpowiedź B i tę zakreśloną odpowiedź ocenia egzaminator. Nieważne, co chciałeś zrobić, ważne, co faktycznie zrobiłeś. Rząd Hanny Suchockiej upadł przez spóźnienie na głosowanie jednego posła, ministra Dyki, i nie było żadnej reasumpcji - po prostu nastąpił koniec tego rządu.
leszczyna
12.08.2021, 18:06
Niepraworządność marszałka z PO nie usprawiedliwia niepraworządności marszałka z PiS.
Krakus
12.08.2021, 18:04
Będzie siedzieć. :) Nie ona jedna zresztą :P Nie łamie sie praw, konstytucji umów międzynarodowych bezkarnie :)
Dell
12.08.2021, 17:55
Pisałem to do "Leszczyny" ale nikomu nie zaszkodzi jeśli zobaczy jak praworządny jest były Marszałek Radosław S.
Dell
12.08.2021, 17:52
Jeśli chcesz zobaczyć jak Marszałek zarządza reasumpcję łamiąc prawo to obejrzyj dzisiejsze Wiadomości na wiadomosci.tvp.pl tak około 22 minuty. Marszałek Radosław S. z PO podejmuje decyzję o przeprowadzeniu reasumpcji bez wniosku 30 posłów. Zobacz.
Dell
12.08.2021, 17:48
O tym, że NIE BYŁO to głosowanie imienne pisałem do "Anonima", który twierdził, że było. Na dowód zacytowałem Regulamin Sejmu. Gdyby to było głosowanie imienne to nie można by przeprowadzić reasumpcji.
Dell
12.08.2021, 17:45
Regulamin Sejmu podaje tylko jedną przyczynę reasumpcji głosowania: WYNIK GŁOSOWANIA BUDZI UZASADNIONE WĄTPLIWOŚCI (Art. 189. 1. W razie gdy wynik głosowania budzi uzasadnione wątpliwości, Sejm może dokonać reasumpcji głosowania). Nie ma znaczenia co jest powodem tych UZASADNIONYCH WĄTPLIWOŚCI. W tym przypadku była to pomyłka, jak twierdzi Kukiz15. Wynik głosowania BUDZIŁ UZASADNIONE WĄTPLIWOŚCI, bo głosy Kukiza przechylały szalę na jedną albo na drugą stronę. Kukiz chciał głosować tak jak PiS ale wskutek pomyłki zagłosował inaczej. Udało się zebrać 30 podpisów pod wnioskiem o reasumpcje więc odbyło się ponowne głosowanie.
anonim
12.08.2021, 17:17
Coś się nie zgadza lewakom ?
Art. 189. Reasumpcja głosowania
1. W razie gdy wynik głosowania budzi uzasadnione wątpliwości, Sejm może dokonać reasumpcji głosowania.
2. Wniosek może być zgłoszony wyłącznie na posiedzeniu, na którym odbyło się głosowanie.
3. Sejm rozstrzyga o reasumpcji głosowania na pisemny wniosek co najmniej 30 posłów.
4. Reasumpcji głosowania nie podlegają wyniki głosowania imiennego.
Wszystko zgodnie z prawem.
ales
12.08.2021, 17:01
PO wszystko co potrafi to składać wnioski o ukaranie i skarżyć gdzie się da . Przedszkolaki nie partyjniaki i politycy. Śmiechu i ubolewania warte to ich zachowanie. Błazenada i żenada.
Anonim
12.08.2021, 16:40
tak to jest jak ze starej tępej belferki robi się marszałka
co z Człapką
12.08.2021, 16:01
dlaczego milczy fiutek od Trybunału Stanu
leszczyna
12.08.2021, 15:25
Twierdzenia totalnych czy innych nie mają znaczenia. Mają znaczenie przepisy, a te nie pozwalają uznać wczorajszego głosowania za imienne. Zresztą, imiennie głosując też można się pomylić, i pomyłkę grupy Kukiza uznano za powód powtórzenia głosowania, czego regulamin nie przewiduje. Do tego p. Witek dodawała, że nie wiedziała, do kiedy ma być odroczenie obrad, co jest niepoważne, bo wszyscy inni posłowie wiedzieli. I nie zgłosiła wniosku o reasumpcję, bo nie wiedziała, nad czym głosuje ....
leszczyna
12.08.2021, 15:18
Ja też.
leszczyna
12.08.2021, 15:16
Ja napisałam nie o punkcie regulaminu, ale o możliwej przyczynie niewłaściwego, błędnego wyniku głosowania, jaką jest niesprawność sprzętu do głosowania. Sytuacje takie zdarzały się choćby podczas obrad zdalnych, gdy komuś komputer zawiódł albo ktoś zaciął się w windzie i nie zdążył głosować. Wczoraj wynik głosowania był jasny, nie budzący wątpliwości, zatem reasumpcja była nieuzasadniona. Natomiast pomyłka w głosowaniu nie jest powodem do powtórzenia głosowania, tak było, gdy kilku posłów PO zagłosowało razem z PiS-em i Lewicą za Funduszem Odbudowy w maju, a potem twierdzili, że zrobili tak przez pomyłkę. Ale Pani Marszałek Sejmu nie zarządziła wtedy reasumpcji głosowania.
Dell
12.08.2021, 15:15
Nie, to nie było głosowanie imienne. Wystarczającym dowodem jest to, ze żaden totalny nie twierdzi, że tak było. Ale jest jeszcze lepszy dowód - Regulamin Sejmu (Rozdział 3 Art.188.4), który definiuje głosowanie imienne tak: "Głosowanie imienne odbywa się przy wykorzystaniu przygotowanej w tym celu urny; posłowie kolejno, w porządku alfabetycznym, wyczytywani przez sekretarza Sejmu, wrzucają swoje kartki do urny. Otwarcia urny oraz obliczenia głosów dokonuje pięciu, wyznaczonych przez Marszałka
Sejmu, sekretarzy Sejmu". === http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20120000032/U/M20120032Lj.pdf
Dam
12.08.2021, 15:15
Zarabiam na siebie i soją rodzinę. W przeciwieństwie do ludzi, którzy robią więcej dzieci niż są w stanie wykarmić, a potem twierdzą, że "im się należy".
"w sprawie marszałkini"
12.08.2021, 14:51
jeśli już. "Marszałek" to rodzaj męski. Polska język trudna język?
AAAtomek
12.08.2021, 14:43
Lubię jak kacapskie prawicowe sprzedajne szmaty pokroju ciebie próbują zbić moje logiczne argumenty. Jest zabawa.
Anonim
12.08.2021, 14:09
4. Reasumpcji głosowania nie podlegają wyniki głosowania imiennego.
No i to było właśnie głosowanie imienne, zatem nie można było przeprowadzić reasumpcji głosowania. Wynik głosowania nie budził zresztą żadnych wątpliwości.
Foster
12.08.2021, 13:42
Mentalność bolszewików.
Foster
12.08.2021, 13:29
Zawiodłem się na Kukizie. Cisną się przekleństwa na usta.
Jan
12.08.2021, 13:20
Jak zwykle piszesz głupoty.. kacapie..( znów cię tu zatrudnili?)
Antek
12.08.2021, 13:18
No biedny jesteś...jak nie chciałeś się uczyć to jedz tą miskę ryżu...głodny nie jesteś.. ryż syci..
Henryk
12.08.2021, 13:16
Te tłuki z PO to już nie wiedzą co zrobić, żeby dorwać się do rządzenia...i wymyślają takie oto idiotyzmy...w myśl zasady,, a może się uda,,..
Dell
12.08.2021, 13:06
Miał być jeszcze adres pod którym można przeczytać artykuł 189 Regulaminu Sejmu dotyczący reasumpcji głosowania. ======= http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20120000032/U/M20120032Lj.pdf
Dell
12.08.2021, 13:03
Wskaż gdzie w artykule Regulaminu Sejmu dotyczącym ponownego głosowania jest mowa o tym, że reasumpcję przeprowadza się "bo bo np. sprzęt nie zadziałał". Dla ułatwienia cytuję tu całość tego artykułu, ale, oczywiście, najlepiej samemu odnaleźć ten fragment.
Art. 189. 1. W razie gdy wynik głosowania budzi uzasadnione wątpliwości,
Sejm może dokonać reasumpcji głosowania.
2. Wniosek może być zgłoszony wyłącznie na posiedzeniu, na którym odbyło
się głosowanie.
3. Sejm rozstrzyga o reasumpcji głosowania na pisemny wniosek co najmniej
30 posłów.
4. Reasumpcji głosowania nie podlegają wyniki głosowania imiennego.
Dam
12.08.2021, 12:46
I oni zazwyczaj nie głosują na PIS. Człowiek zarabiający własną pracą jest przeciwko temu, aby go z owoców tej pracy okradano, żeby dać "na bąbelki".
leszczyna
12.08.2021, 12:28
O jakich chodzi zbrodniarzy za Smoleńsk?
leszczyna
12.08.2021, 12:24
Reasumpcja to metoda PiS-u na uzyskanie pożądanego wyniku głosowania: głosowanie do skutku. Pierwszy raz był na przełomie lat 2015/16, gdy poseł Ast zbierał po korytarzach posłów do zreasumptowania głosowania odraczającego obrady komisji sejmowwej na po Trzech Królach. Reasumpcję robi się, gdy wynik jest niewłaściwy, bo np. sprzęt nie zadziałał albo błędnie podano, nad czym się głosuje. Ale nie wtedy, gdy ktoś się sam pomylił - naprawdę czy rzekomo.
Anonim
12.08.2021, 12:15
Aktualnie rosyjska, a w zasadzie radziecka.
Dam
12.08.2021, 12:15
Może w ogóle nie powinno być głosowań, bo to "kwestia formalna", w końcu PIS ma większość? Pomiędzy wczoraj, a 2 września są 3 tygodnie, a ty uważasz, że nic by się na pewno nie zmieniło przez ten czas? Jakby PO sobie powtarzało głosowania do skutku, to też byś był taki wyrozumiały? A przy okazji, popełniłem błąd, to było już 4te "musimy powtórzyć bo przegramy" PISu.
Adam S
12.08.2021, 12:10
Te platfonsy to już zupełni idioci!
AAAtomek
12.08.2021, 12:00
A to Grodzki popełnił przestepstwo?
AAAtomek
12.08.2021, 11:57
Radosław Fogiel, absolwent Katolickiego Liceum Ogólnokształcącym. Niedoszły piekarz. Zarabia więcej niż niejeden polski policjant, żołnierz, ratownik medyczny czy strażak?
AAAtomek
12.08.2021, 11:55
Marek Suski, syn Janusza. Absolwent Pomaturalnego Studium Zawodowego Technik Teatralnych. Więcej zarabia niż wielu polskich Profesorów na Uniwersytetach.
AAAtomek
12.08.2021, 11:53
Halina Obajtek jeste the best, ma fach krawiecki w ręku! Nawet najlepszy polski kardiochirurg nie zarobi takich pięniędzy jak ona?
Anonim
12.08.2021, 11:06
Po zmianie władzy Grodzki powinnen odpowiadać karnie za to złamanie prawa. Tym razem No mercy!
Anonim
12.08.2021, 10:51
Osoby mające "fach w ręku", osoby wykształcone, nie jedzą ryżu, bo potrafią sobie w życiu poradzić, a są też tacy , co tylko narzekają, narzekają , narzekają , że jest bidusia w Polsce, oj, bidusia i jedzą ryż.
bicie piany
12.08.2021, 10:44
Witek twierdzi że ma opinie 5 prawników ... ? to ponowne głosowanie to tylko kwestia formalna, nie miało to żadnego wpływu na los tej ustawy o mediach, to żadna afera że sejm przyjął ustawę wczoraj a nie 2 IX, nawet gdyby reasumpcja była błędem
Dam
12.08.2021, 10:43
Przy okazji jeszcze o tym, że wczoraj przegłosowali sobie podwyżki. Te o 60%. A ty "suwerenie" zapierdzielaj za miskę ryżu. Na więcej nie zasługujesz.
Anonim
12.08.2021, 10:29
Każdy głosowanie można podważyć, bo "ktoś się pomylił". Jak ktoś nie ogarnia trzech przycisków, to może nie powinien być posłem. Chociaż nie, idioci też muszą mieć swoich reprezentantów, i w sumie mają, to PiSdzielcy, i ostatnio Kukiz&Co.😁😁😁
nol
12.08.2021, 10:21
No to cała PO powinna siedzieć. tylko gdzie te sprawiedliwe sądy? byłoby OK ,gdyby nie naiwne veto.
Dam
12.08.2021, 10:21
Kłamiesz, są konkretne przypadki w których można dokonać reasumpcji i to, że Kukizy się"pomyliły" nie jest jedną z nich. Jakby PO sobie powtarzała głosowania które im nie przeszły, też byś był taki wyrozumiały? Bo PIS to robi chyba już ze 3ci raz.
nol
12.08.2021, 10:20
Jakie lasy, jakie lasy? podłe, świńskie kłamstwo, a miernoty wierzą.
Dam
12.08.2021, 10:19
Frondo, a napiszecie coś o tym, że PIS przy okazji przegłosował lex Izera, pozwalające na zamianę lasów państwowych w grunty pod inwestycję? Jak PIS twierdził, że PO chce sprzedawać lasy to był to taki skandal, a teraz jak sami chcą to robić to cisza? Liczycie że ludzie się nie dowiedzą?
Anonim
12.08.2021, 10:16
Nie "nieudana", tylko nieudolna, jak wszystko w wykonaniu PiSdzielców.😁😁😁
anonim ty kurwo
12.08.2021, 10:12
zamknij swoja morde
Agnieszka
12.08.2021, 10:09
Jakiemu sojusznikowi? A w czym ten sojusznik jest po naszej stronie i w czym jest lojalny? Jesteśmy zbyt słabi, by móc sobie pozwolić na posiadanie wiarołomnego sojusznika
Portofino
12.08.2021, 09:47
To była próba niestety nieudana ukarania zbrodniarzy z PO za Smoleńsk.
Prawda
12.08.2021, 09:44
Prokuratura dzisiaj jest Polska czy Niemiecka ---
Maciej Piwowar
12.08.2021, 09:40
Ciąg Dalszy Paranoi. W Sejmie ( zgodnie z Regulaminem i Prawem) Zjednoczona Prawica Zrobiła PRZEKRĘT.Smutne to ,ale zgodne z Prawem.A ZAPRZAŃCY _PO_KO. NIE UMIEJĄ GODNIE PRZEGRAĆ. A będąc SZCZERY jeżeli dojdzie do Zjednoczenia Republikanie z Federacją dla Rzeczpospolitej to głos na Nich. Gdy nie dojdzie do ZJEDNOCZENIA.TO NA PEWNO NIE ZAGŁOSUJE na: PO-KO,PIS ,PSL ,bo te ,,partie" to upasione bezideowe Odpady Moralne.
Anonim
12.08.2021, 09:33
Sejm demokratycznie (przez głosowanie) podjął decyzję, nie Witek. Lumpy polityczne usiłują robić wrażenie że stało się coś strasznego ale się nie stało, to tylko powtórzone głosowanie w sprawie terminu głosowania nad ustawą, znaczenie jakieś ma sama ustawa ale nie to czy głosowana była 11.VIII. czy 2 IX. i tak nie obowiązuje przecież od wczoraj bo jeszcze senat, ponownie sejm i prezydent, więc wszystko może się zmienić
Kto to napisał?
12.08.2021, 09:32
"Prof. dr" Jan Hertrich-Woleński, Urban, Michnik, Hartman, Passent, Blumsztajn ... Loża Polin.
jle_ffm
12.08.2021, 09:29
Po zmianie władzy Witkek powinna odpowiadać karnie za to złamanie prawa. Tym razem No mercy!
Dam
12.08.2021, 09:26
Już nie pamiętasz, jak za PO Macierewicz złożył do prokuratury ponad 3000 donosów? Wtedy to był PROGRAM PISu? Czy tak po prostu piszesz cokolwiek, bo ci kazali opozycji nie lubić?
Anonim
12.08.2021, 09:19
Pudło, to najnowszy czopek konusa - Kukiz.
Anonim
12.08.2021, 09:14
O ja cię pindolę . Ale ostro poszło .
Kto to napisał?
12.08.2021, 09:13
"Prof. dr" Jan Hertrich-Woleński. Loża Polin.
Niech Myrcha i Gasiuk- Pihowicz
12.08.2021, 09:12
złożą drugie zawiadomienie do Prokuratury na Sikorskiego , który będąc Marszałkiem Sejmu , zarządził reasumpcję głosowania. No co, wtedy było można, a teraz nie można Panie myrcha?. Czyli PO uznaje zasadę Kalego : jak Kali .....
Portofino
12.08.2021, 09:11
Składanie donosów do prokuratury i zgłaszanie votum nieufności to PROGRAM totalnych.
Anonim
12.08.2021, 09:09
"Jak ja was kur.wy nienawidzę, i jak ja wami kur.wy gardzę. Jak ja się za was kur.wy wstydzę, gdy za granicę czasem zajrzę. Jak ja się wami kur.wy brzydzę, jak ja was dobrze kur.wy znam, jak ja się bardzo ludziom dziwię, którzy wybrali taki chłam. To wszystko czego się dotkniecie od razu obracacie w pył, szarańcza przy was to jest bajka, bo cały kraj już zgnił. Rozpasłe mordy, krzywe ryje, kure.stwo wszędzie tam gdzie wy, jak ja was kur.wy nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił. A nawet jak wam plunąć w twarz, to wy mówicie, że deszcz pada, jeb.ana wasza partia mać co mi ojczyznę okrada. Nadejdzie kiedyś taki czas, za wszystko kur.wy zapłacicie, w helikoptery wsadzę was i nigdy już tu nie wrócicie." - Zgadnijcie kto to napisał?
Anonim
12.08.2021, 09:02
PIS tą ustawa, ktora zmuszajac do zmiany kapitalu, dziala niejako wstecz, pozamykal lasy po raz drugi. Co wiecej podpadli glownemu sojusznikowi. PIS to sa oszolomy jakich nigdy nie bylo i nie bedzie. Jeszcze przed Smolenskiem zachowywali sie jak sekta.
Anonim
12.08.2021, 09:01
Byłoby wspaniale gdyby za przestępstwa polityków i urzędników Bandy Czworga zamykano ich do kryminałów. Niestety nie wierzę w to. Witkowej też włos z głowy nie spadnie.
Prawda
12.08.2021, 09:00
Ahtung Ahtung Ahtung --mówi Donald Tusk partia Niemieck PO -Tuska ---Wszystko zrobimy aby ===Polacy pracowali przy ---Szparagach ==
Grizzly
12.08.2021, 08:59
Hola, hola, reasumpcja jest ważna tylko gdy PO ją zgłasza! Kon-sty-tu-cja!
A Bystry napierdala na skrzypcach
12.08.2021, 08:57
dla biednych na Florydzie.
janton
12.08.2021, 08:57
boją się kundle utraty koryta
Anonim
12.08.2021, 08:56
Ciekawe, za co oddali by swoją krople krwi PiSdzielce, bo jak na razie to tylko posady, apanaże, rady nadzorcze i robienie laski Putinowi.
Anonim
12.08.2021, 08:55
PIS nie uzna swojej porazki w nastepnych wyborach. Podpadli wyborcom umiarkowanym wiec sa skonczeni. Oczywiste ze beda mowic ze wybory zostaly sfalszowane. Kto wie, moze wczesniej znowu wpadna na pomysl wyborow kopertowych.
Ale szaleństwo odpierdala
12.08.2021, 08:49
opozycja!!Wierzcie mi że za niepodległośc Polski nie oddaliby kropli krwi a za ubecka TVN poszli by w ogień.
PRAWDA
12.08.2021, 08:49
Partia --Niemiecka w Polsce PO-Tuska ==dostaje Kase od Niemiec i Niemcy wymagają Niszczenia Polski aby Narod Polski był --Niewolnikiem Niemiec ---
jon
12.08.2021, 08:48
I co mi zrobicie, jak prokuratorem jest kolega Ziobro?
NIC
Komentarze
84 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Oczywiście. Tyle, że Sikorski pominął część procedury (wniosek 30 posłów), a Witek działała tak jak powinna - uczciwie.
Głosowanie w Sejmie to nie jest podobne do egzaminu, bo Regulamin Sejmu (art 189) pozwala zmienić wynik głosowania. Na egzaminach to raczej nie jest możliwe.
Wskaż akt prawny, w którym wymienione są te "uzasadnione wątpliwości". Nie ma takiego aktu, prawda? Takiego aktu być nie może, bo nie da się przewidzieć wszystkiego co może się wydarzyć. Skoro tak, to o tym co to są ""uzasadnione wątpliwości" decyduje Sejm - prawodawca. I tak zrobił. Zgodnie z duchem i literą Regulaminu Sejmu.
Budził. Wszyscy "kukizowcy" chcieli głosować tak jak PiS. W kuluarach mówili o tym otwarcie. "Totalni" doskonale o tym wiedzieli. Gdyby nie reasumpcja, wynik głosowania byłby zafałszowany.
Gdzie im tam do starych towarzyszy partyjnych zaprawionych w bojach z opozycją i zachodnimi podżegaczami. Taki towarzysz prokurator Piotrowicz to ich nosem wciągał...
A co ty możesz wiedzieć o tym o czym myślą Polacy? Z TVP?
Wynik głosowania nie budził żadnych uzasadnionych wątpliwości. Dziękuję, że przypomniałeś z którego paragrafu będą zarzuty dla pani Witek.
Jak wy pięknie dokonujecie projekcji swoich umysłów na innych...
Coz, taka natura.
Nie ośmieszaj się debilu. Pokazujesz tylko jak łatwo wlać wam do tych pustych łbów wszelkie kłamstwa. Tuskomatoł i pozostałe głupawe śmiecie z po - skutecznie robią was w balona - i dobrze
te zakłamane gów.a z po mogą z płaczem lecieć nawet do samej unii - i co im to da. Nie chcą wiedzieć że Polacy mają ich totalnie dosyć
Nie ośmieszaj się Krakus. Pienisz się bez powodu.
Uzasadnione wątpliwości są wtedy, gdy np. wynik na tablicy nie zgadza się z liczbą głosujących posłów, bo ktoś głosuje na dwie ręce. Nie wtedy, gdy wynik głosowania przechyla szalę na którąś stronę. Wynik był jasny: 229 do 227 i koniec. Jak na egzaminie: chciałeś zakreślić odpowiedź A, ale zakreśliłeś odpowiedź B i tę zakreśloną odpowiedź ocenia egzaminator. Nieważne, co chciałeś zrobić, ważne, co faktycznie zrobiłeś. Rząd Hanny Suchockiej upadł przez spóźnienie na głosowanie jednego posła, ministra Dyki, i nie było żadnej reasumpcji - po prostu nastąpił koniec tego rządu.
Niepraworządność marszałka z PO nie usprawiedliwia niepraworządności marszałka z PiS.
Będzie siedzieć. :) Nie ona jedna zresztą :P Nie łamie sie praw, konstytucji umów międzynarodowych bezkarnie :)
Pisałem to do "Leszczyny" ale nikomu nie zaszkodzi jeśli zobaczy jak praworządny jest były Marszałek Radosław S.
Jeśli chcesz zobaczyć jak Marszałek zarządza reasumpcję łamiąc prawo to obejrzyj dzisiejsze Wiadomości na wiadomosci.tvp.pl tak około 22 minuty. Marszałek Radosław S. z PO podejmuje decyzję o przeprowadzeniu reasumpcji bez wniosku 30 posłów. Zobacz.
O tym, że NIE BYŁO to głosowanie imienne pisałem do "Anonima", który twierdził, że było. Na dowód zacytowałem Regulamin Sejmu. Gdyby to było głosowanie imienne to nie można by przeprowadzić reasumpcji.
Regulamin Sejmu podaje tylko jedną przyczynę reasumpcji głosowania: WYNIK GŁOSOWANIA BUDZI UZASADNIONE WĄTPLIWOŚCI (Art. 189. 1. W razie gdy wynik głosowania budzi uzasadnione wątpliwości, Sejm może dokonać reasumpcji głosowania). Nie ma znaczenia co jest powodem tych UZASADNIONYCH WĄTPLIWOŚCI. W tym przypadku była to pomyłka, jak twierdzi Kukiz15. Wynik głosowania BUDZIŁ UZASADNIONE WĄTPLIWOŚCI, bo głosy Kukiza przechylały szalę na jedną albo na drugą stronę. Kukiz chciał głosować tak jak PiS ale wskutek pomyłki zagłosował inaczej. Udało się zebrać 30 podpisów pod wnioskiem o reasumpcje więc odbyło się ponowne głosowanie.
Coś się nie zgadza lewakom ? Art. 189. Reasumpcja głosowania 1. W razie gdy wynik głosowania budzi uzasadnione wątpliwości, Sejm może dokonać reasumpcji głosowania. 2. Wniosek może być zgłoszony wyłącznie na posiedzeniu, na którym odbyło się głosowanie. 3. Sejm rozstrzyga o reasumpcji głosowania na pisemny wniosek co najmniej 30 posłów. 4. Reasumpcji głosowania nie podlegają wyniki głosowania imiennego. Wszystko zgodnie z prawem.
PO wszystko co potrafi to składać wnioski o ukaranie i skarżyć gdzie się da . Przedszkolaki nie partyjniaki i politycy. Śmiechu i ubolewania warte to ich zachowanie. Błazenada i żenada.
tak to jest jak ze starej tępej belferki robi się marszałka
dlaczego milczy fiutek od Trybunału Stanu
Twierdzenia totalnych czy innych nie mają znaczenia. Mają znaczenie przepisy, a te nie pozwalają uznać wczorajszego głosowania za imienne. Zresztą, imiennie głosując też można się pomylić, i pomyłkę grupy Kukiza uznano za powód powtórzenia głosowania, czego regulamin nie przewiduje. Do tego p. Witek dodawała, że nie wiedziała, do kiedy ma być odroczenie obrad, co jest niepoważne, bo wszyscy inni posłowie wiedzieli. I nie zgłosiła wniosku o reasumpcję, bo nie wiedziała, nad czym głosuje ....
Ja też.
Ja napisałam nie o punkcie regulaminu, ale o możliwej przyczynie niewłaściwego, błędnego wyniku głosowania, jaką jest niesprawność sprzętu do głosowania. Sytuacje takie zdarzały się choćby podczas obrad zdalnych, gdy komuś komputer zawiódł albo ktoś zaciął się w windzie i nie zdążył głosować. Wczoraj wynik głosowania był jasny, nie budzący wątpliwości, zatem reasumpcja była nieuzasadniona. Natomiast pomyłka w głosowaniu nie jest powodem do powtórzenia głosowania, tak było, gdy kilku posłów PO zagłosowało razem z PiS-em i Lewicą za Funduszem Odbudowy w maju, a potem twierdzili, że zrobili tak przez pomyłkę. Ale Pani Marszałek Sejmu nie zarządziła wtedy reasumpcji głosowania.
Nie, to nie było głosowanie imienne. Wystarczającym dowodem jest to, ze żaden totalny nie twierdzi, że tak było. Ale jest jeszcze lepszy dowód - Regulamin Sejmu (Rozdział 3 Art.188.4), który definiuje głosowanie imienne tak: "Głosowanie imienne odbywa się przy wykorzystaniu przygotowanej w tym celu urny; posłowie kolejno, w porządku alfabetycznym, wyczytywani przez sekretarza Sejmu, wrzucają swoje kartki do urny. Otwarcia urny oraz obliczenia głosów dokonuje pięciu, wyznaczonych przez Marszałka Sejmu, sekretarzy Sejmu". === http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20120000032/U/M20120032Lj.pdf
Zarabiam na siebie i soją rodzinę. W przeciwieństwie do ludzi, którzy robią więcej dzieci niż są w stanie wykarmić, a potem twierdzą, że "im się należy".
jeśli już. "Marszałek" to rodzaj męski. Polska język trudna język?
Lubię jak kacapskie prawicowe sprzedajne szmaty pokroju ciebie próbują zbić moje logiczne argumenty. Jest zabawa.
4. Reasumpcji głosowania nie podlegają wyniki głosowania imiennego. No i to było właśnie głosowanie imienne, zatem nie można było przeprowadzić reasumpcji głosowania. Wynik głosowania nie budził zresztą żadnych wątpliwości.
Mentalność bolszewików.
Zawiodłem się na Kukizie. Cisną się przekleństwa na usta.
Jak zwykle piszesz głupoty.. kacapie..( znów cię tu zatrudnili?)
No biedny jesteś...jak nie chciałeś się uczyć to jedz tą miskę ryżu...głodny nie jesteś.. ryż syci..
Te tłuki z PO to już nie wiedzą co zrobić, żeby dorwać się do rządzenia...i wymyślają takie oto idiotyzmy...w myśl zasady,, a może się uda,,..
Miał być jeszcze adres pod którym można przeczytać artykuł 189 Regulaminu Sejmu dotyczący reasumpcji głosowania. ======= http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WMP20120000032/U/M20120032Lj.pdf
Wskaż gdzie w artykule Regulaminu Sejmu dotyczącym ponownego głosowania jest mowa o tym, że reasumpcję przeprowadza się "bo bo np. sprzęt nie zadziałał". Dla ułatwienia cytuję tu całość tego artykułu, ale, oczywiście, najlepiej samemu odnaleźć ten fragment. Art. 189. 1. W razie gdy wynik głosowania budzi uzasadnione wątpliwości, Sejm może dokonać reasumpcji głosowania. 2. Wniosek może być zgłoszony wyłącznie na posiedzeniu, na którym odbyło się głosowanie. 3. Sejm rozstrzyga o reasumpcji głosowania na pisemny wniosek co najmniej 30 posłów. 4. Reasumpcji głosowania nie podlegają wyniki głosowania imiennego.
I oni zazwyczaj nie głosują na PIS. Człowiek zarabiający własną pracą jest przeciwko temu, aby go z owoców tej pracy okradano, żeby dać "na bąbelki".
O jakich chodzi zbrodniarzy za Smoleńsk?
Reasumpcja to metoda PiS-u na uzyskanie pożądanego wyniku głosowania: głosowanie do skutku. Pierwszy raz był na przełomie lat 2015/16, gdy poseł Ast zbierał po korytarzach posłów do zreasumptowania głosowania odraczającego obrady komisji sejmowwej na po Trzech Królach. Reasumpcję robi się, gdy wynik jest niewłaściwy, bo np. sprzęt nie zadziałał albo błędnie podano, nad czym się głosuje. Ale nie wtedy, gdy ktoś się sam pomylił - naprawdę czy rzekomo.
Aktualnie rosyjska, a w zasadzie radziecka.
Może w ogóle nie powinno być głosowań, bo to "kwestia formalna", w końcu PIS ma większość? Pomiędzy wczoraj, a 2 września są 3 tygodnie, a ty uważasz, że nic by się na pewno nie zmieniło przez ten czas? Jakby PO sobie powtarzało głosowania do skutku, to też byś był taki wyrozumiały? A przy okazji, popełniłem błąd, to było już 4te "musimy powtórzyć bo przegramy" PISu.
Te platfonsy to już zupełni idioci!
A to Grodzki popełnił przestepstwo?
Radosław Fogiel, absolwent Katolickiego Liceum Ogólnokształcącym. Niedoszły piekarz. Zarabia więcej niż niejeden polski policjant, żołnierz, ratownik medyczny czy strażak?
Marek Suski, syn Janusza. Absolwent Pomaturalnego Studium Zawodowego Technik Teatralnych. Więcej zarabia niż wielu polskich Profesorów na Uniwersytetach.
Halina Obajtek jeste the best, ma fach krawiecki w ręku! Nawet najlepszy polski kardiochirurg nie zarobi takich pięniędzy jak ona?
Po zmianie władzy Grodzki powinnen odpowiadać karnie za to złamanie prawa. Tym razem No mercy!
Osoby mające "fach w ręku", osoby wykształcone, nie jedzą ryżu, bo potrafią sobie w życiu poradzić, a są też tacy , co tylko narzekają, narzekają , narzekają , że jest bidusia w Polsce, oj, bidusia i jedzą ryż.
Witek twierdzi że ma opinie 5 prawników ... ? to ponowne głosowanie to tylko kwestia formalna, nie miało to żadnego wpływu na los tej ustawy o mediach, to żadna afera że sejm przyjął ustawę wczoraj a nie 2 IX, nawet gdyby reasumpcja była błędem
Przy okazji jeszcze o tym, że wczoraj przegłosowali sobie podwyżki. Te o 60%. A ty "suwerenie" zapierdzielaj za miskę ryżu. Na więcej nie zasługujesz.
Każdy głosowanie można podważyć, bo "ktoś się pomylił". Jak ktoś nie ogarnia trzech przycisków, to może nie powinien być posłem. Chociaż nie, idioci też muszą mieć swoich reprezentantów, i w sumie mają, to PiSdzielcy, i ostatnio Kukiz&Co.😁😁😁
No to cała PO powinna siedzieć. tylko gdzie te sprawiedliwe sądy? byłoby OK ,gdyby nie naiwne veto.
Kłamiesz, są konkretne przypadki w których można dokonać reasumpcji i to, że Kukizy się"pomyliły" nie jest jedną z nich. Jakby PO sobie powtarzała głosowania które im nie przeszły, też byś był taki wyrozumiały? Bo PIS to robi chyba już ze 3ci raz.
Jakie lasy, jakie lasy? podłe, świńskie kłamstwo, a miernoty wierzą.
Frondo, a napiszecie coś o tym, że PIS przy okazji przegłosował lex Izera, pozwalające na zamianę lasów państwowych w grunty pod inwestycję? Jak PIS twierdził, że PO chce sprzedawać lasy to był to taki skandal, a teraz jak sami chcą to robić to cisza? Liczycie że ludzie się nie dowiedzą?
Nie "nieudana", tylko nieudolna, jak wszystko w wykonaniu PiSdzielców.😁😁😁
zamknij swoja morde
Jakiemu sojusznikowi? A w czym ten sojusznik jest po naszej stronie i w czym jest lojalny? Jesteśmy zbyt słabi, by móc sobie pozwolić na posiadanie wiarołomnego sojusznika
To była próba niestety nieudana ukarania zbrodniarzy z PO za Smoleńsk.
Prokuratura dzisiaj jest Polska czy Niemiecka ---
Ciąg Dalszy Paranoi. W Sejmie ( zgodnie z Regulaminem i Prawem) Zjednoczona Prawica Zrobiła PRZEKRĘT.Smutne to ,ale zgodne z Prawem.A ZAPRZAŃCY _PO_KO. NIE UMIEJĄ GODNIE PRZEGRAĆ. A będąc SZCZERY jeżeli dojdzie do Zjednoczenia Republikanie z Federacją dla Rzeczpospolitej to głos na Nich. Gdy nie dojdzie do ZJEDNOCZENIA.TO NA PEWNO NIE ZAGŁOSUJE na: PO-KO,PIS ,PSL ,bo te ,,partie" to upasione bezideowe Odpady Moralne.
Sejm demokratycznie (przez głosowanie) podjął decyzję, nie Witek. Lumpy polityczne usiłują robić wrażenie że stało się coś strasznego ale się nie stało, to tylko powtórzone głosowanie w sprawie terminu głosowania nad ustawą, znaczenie jakieś ma sama ustawa ale nie to czy głosowana była 11.VIII. czy 2 IX. i tak nie obowiązuje przecież od wczoraj bo jeszcze senat, ponownie sejm i prezydent, więc wszystko może się zmienić
"Prof. dr" Jan Hertrich-Woleński, Urban, Michnik, Hartman, Passent, Blumsztajn ... Loża Polin.
Po zmianie władzy Witkek powinna odpowiadać karnie za to złamanie prawa. Tym razem No mercy!
Już nie pamiętasz, jak za PO Macierewicz złożył do prokuratury ponad 3000 donosów? Wtedy to był PROGRAM PISu? Czy tak po prostu piszesz cokolwiek, bo ci kazali opozycji nie lubić?
Pudło, to najnowszy czopek konusa - Kukiz.
O ja cię pindolę . Ale ostro poszło .
"Prof. dr" Jan Hertrich-Woleński. Loża Polin.
złożą drugie zawiadomienie do Prokuratury na Sikorskiego , który będąc Marszałkiem Sejmu , zarządził reasumpcję głosowania. No co, wtedy było można, a teraz nie można Panie myrcha?. Czyli PO uznaje zasadę Kalego : jak Kali .....
Składanie donosów do prokuratury i zgłaszanie votum nieufności to PROGRAM totalnych.
"Jak ja was kur.wy nienawidzę, i jak ja wami kur.wy gardzę. Jak ja się za was kur.wy wstydzę, gdy za granicę czasem zajrzę. Jak ja się wami kur.wy brzydzę, jak ja was dobrze kur.wy znam, jak ja się bardzo ludziom dziwię, którzy wybrali taki chłam. To wszystko czego się dotkniecie od razu obracacie w pył, szarańcza przy was to jest bajka, bo cały kraj już zgnił. Rozpasłe mordy, krzywe ryje, kure.stwo wszędzie tam gdzie wy, jak ja was kur.wy nienawidzę, jak do was bym z kałacha bił. A nawet jak wam plunąć w twarz, to wy mówicie, że deszcz pada, jeb.ana wasza partia mać co mi ojczyznę okrada. Nadejdzie kiedyś taki czas, za wszystko kur.wy zapłacicie, w helikoptery wsadzę was i nigdy już tu nie wrócicie." - Zgadnijcie kto to napisał?
PIS tą ustawa, ktora zmuszajac do zmiany kapitalu, dziala niejako wstecz, pozamykal lasy po raz drugi. Co wiecej podpadli glownemu sojusznikowi. PIS to sa oszolomy jakich nigdy nie bylo i nie bedzie. Jeszcze przed Smolenskiem zachowywali sie jak sekta.
Byłoby wspaniale gdyby za przestępstwa polityków i urzędników Bandy Czworga zamykano ich do kryminałów. Niestety nie wierzę w to. Witkowej też włos z głowy nie spadnie.
Ahtung Ahtung Ahtung --mówi Donald Tusk partia Niemieck PO -Tuska ---Wszystko zrobimy aby ===Polacy pracowali przy ---Szparagach ==
Hola, hola, reasumpcja jest ważna tylko gdy PO ją zgłasza! Kon-sty-tu-cja!
dla biednych na Florydzie.
boją się kundle utraty koryta
Ciekawe, za co oddali by swoją krople krwi PiSdzielce, bo jak na razie to tylko posady, apanaże, rady nadzorcze i robienie laski Putinowi.
PIS nie uzna swojej porazki w nastepnych wyborach. Podpadli wyborcom umiarkowanym wiec sa skonczeni. Oczywiste ze beda mowic ze wybory zostaly sfalszowane. Kto wie, moze wczesniej znowu wpadna na pomysl wyborow kopertowych.
opozycja!!Wierzcie mi że za niepodległośc Polski nie oddaliby kropli krwi a za ubecka TVN poszli by w ogień.
Partia --Niemiecka w Polsce PO-Tuska ==dostaje Kase od Niemiec i Niemcy wymagają Niszczenia Polski aby Narod Polski był --Niewolnikiem Niemiec ---
I co mi zrobicie, jak prokuratorem jest kolega Ziobro? NIC