Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Bianka
02.07.2021, 17:38
"rysie " a nie "tysie" sorryyyyyy
Bianka
02.07.2021, 17:34
Od kiedy rysie należą do rodziny pasozytów, tysie, o ile wiem są pod ochroną, zresztą rysie to bardzo ładne zwierzaki...a ks ryś bardziej z wyglądu przypomina kreta...czy nie mam racji, przyjrzyjcie się dobrze, drodzy Frondowicze he he
Bianka
02.07.2021, 17:30
Miało być "mówcie" a nie "mówicie" przepraszam niedowidze....
Bianka
02.07.2021, 17:28
A co to jest ta nowa ewangelizacja, pytam?? A ja powiem inaczej, zresztą widzę to od dziesiątek lat, Księża, głoscie Słowo Boże z ambon, mówicie o prawdziwej Bożej bliskiej relacji z Bogiem jako warunku zbawienia i życia w wierze tu na ziemi, tłumaczcie jak nalezy podchodzić do sakrmentów świętych, tłumaczcie czym naprawdę jest Eucharystia i przyjmowanie Pana Jezuse, tłumaczcie jak nalezy traktować spowiedź świętą, jak się do niej przygotowywać, zachęcajcie ludzi do czytania Pisma świętego i rozważania Słów Boga, mówicie nieustannie, że nasza wiara, bliskość z Bogiem musi przekładać się na nasze życie, na konkretne wybory, każdego dnia, mówicie o tym, że to Bóg ma nami kierować, a nie my Nim, w zaufaniu i zawierzeniu Jemu mamy poznawać życie, nasze myslenie, nasze wnętrze, by wiedzieć jak poddawać działaniu Boga to wnętrze, naszą duszę, sumienie, by potem czynić jak najwięcej dobra. Tak wiele w KK jest niepotrzebnych dodatków, bzdur, które tylko przeszkadzają, zamiast pomóc w relacji z Bogiem. Weźmy jedną rzecz - jest adoracja NS, powinna być cisza, nic, co by zapalało nasze zmysły, nie, światła, ciągłe śpiewy, recytacje, flagi, tańce....kurczę, na co to komu....??? Ech, czy ktoś przeczyta ten mój wpis, czy ktoś się nad tym zastanowi....??????
Racja arcybiskupie
02.07.2021, 10:02
fałszywa pandemia pokazała przede wszystkim Twój brak wiary w realna obecność Chrystusa w Eucharystii i TO JEST PRAWDZIWY PROBLEM.
XXXllll
02.07.2021, 08:55
KAPŁANI DAJCIE PRZYKŁAD ---- nawrócenia,
"przewielebny" kapłanie Rysiu i inni
02.07.2021, 08:53
nawróćcie się póki czas bo Pan powiedział ....
Nr 716 czw. 29 X 87, g. 22:45 – ALICJA LENCZEWSKA „Świadectwo”
– Dziś, podczas Mszy Świętej pokazałeś mi, Panie, Hostię, z której spływały krople krwi.
+ Żal Mi Moich chorych dzieci i krwawi Moje serce – wiem, co stanie się z każdym. Znam ból i cierpienie każdego: to, które jest, i to, które będzie na ziemi i w wieczności.
Gdy spadną krople krwi, które widziałaś, zadrży ziemia i zacznie się czas oczyszczenia. (…)
Zygmunt XXII
01.07.2021, 14:18
Bardzo dobrze napisane. Bravo.
staszek
30.06.2021, 13:46
A w niedzielę wszyscy do Grzechynii,.Natanek powie tam, że to wszystko jest gówno warte.
STARY
25.06.2021, 14:48
To po co icek kiwacie sie pod sciana?
STARY
25.06.2021, 14:45
A przy kiwaniu sie pod sciana to ile procet was icek stoi?
STARY
25.06.2021, 14:42
Czy ten Rys to nie nastepny zydek w kosciele?
Franek
25.06.2021, 14:12
To nie jest kwestia estetyki, czy się podoba, czy nie. To jest kwestia prawdy. Jeżeli religia jest zbędna dla wyjaśnienia świata, to należy ją, zgodnie z zasadą, nomen omen franciszkanina, Ockhama, odrzucić. A odpowiedź na twoje bajdurzenie o tym co w zamian... proste - rozum i wolność...
racja
25.06.2021, 14:08
ale jaja, on na prawdę w to wierzy chyba...
thebodzio
04.06.2021, 05:05
Nie! Nie „wspólnoty”, tylko Boga! Wspólnota rodzi się z doświadczenia Boga, a nie odwrotnie. Potrzeba powrotu do konkretu, apologetyki i spojrzenia na to co Kościół mówił przez wieki w sposób spójny, a nie jakiegoś mglistego „kumbaya”.
Polak
03.06.2021, 19:34
"...a może faktycznie ogłosić Chrystusa Królem Polski" A może Śląska i Mazowsza? Albo, co tam - każdej gminy z osobna.
Łączenie religii z patriotyzmem nie kończy się dobrze, przynajmniej dla tej pierwszej - i są tego dowody właśnie na Zachodzie.
A poza tym... straszenie w Polsce Zachodem jest już nieco groteskowe - tam kobiety nie wpadają na msze z krzykiem, nie bije się księży, ani wiernych. W Irlandii, ze zwyczaju chodziło do kościoła więcej ludzi niż w PL, ale zwyczaj to nie Wiara.
gość
03.06.2021, 19:13
Nie trzeba było oddawać wiernych Kościoła na żer geszefciarzowi Rydzykowi i rozmaitym "charyzmatykom" i "stygmatykom" pokroju "brata" Elii. Zrobił się Ciemnogród do zaorania.
Zawi
03.06.2021, 19:00
To jeszcze musisz wybrać sobie sobory, które uznajesz. Na Nicejskim zakazano klękać a przed Trydenckim był tradycyjny mszał, którego pewien region Hiszpanii nie opuścił do dziś (za zgodą Watykanu).
Natomiast przed i po SVII doktrynalnie obowiązuje posłuszeństwo żony mężowi, któremu do 1936 w Polsce towarzyszył też inny tekst przysięgi małżeńskiej
renata
03.06.2021, 15:44
o tych max 10 latach słyszę już od 30 lat.
Polak
03.06.2021, 13:09
Sekta rzymskokatolicka popadająca w zapomnienie to nie problem, to wielki sukces Polaków. A że pasożyty w rodzaju Rysia będą musiały wziąć się za uczciwą pracę? To też nie problem.
katolik
03.06.2021, 12:27
Wyjaśnienie-prawo odmówić biskupowi- czegoś- co byłoby niegodne jego powołaniu
mistrz
03.06.2021, 12:21
Korekta rząd przestanie
mistrz
03.06.2021, 12:20
Wyznanie traci popularność. Za max 10 lat rząd nie przestanie rzucać pieniędzmi w Kościół. Biskupi nie zrezygnują zr swojej pozycji. Garstka Wyznawców będzie musiała przekazywać ogromne kwoty. Fakt ten sprawi że popularność wyznania jeszcze spadnie. Pan Ryś próbuje opóźnić ten moment
mateuszjegliński
03.06.2021, 11:30
Kolejny posoborowy biskup gadający o nowej ewangelizacji. Właściwie ta "nowa ewangelizacja" co to za herezja jest? Towarzyszu biskupie posoborowy, ty masz głosić Chrystusa ukrzyżowanego i zmartwychwstałego i to jest cała twoja i moja ewangelia, a te nowe świeckie, czy charyzmatyczne nowinki to tylko odstraszają ludzi od kościoła.
alzara_
03.06.2021, 11:23
Ja. Ja osobiście nie jestem za tym, żeby sprawy kościelne oddać świeckim, może jedynie tam - gdzie kapłanów brakuje.To się nigdy dotąd nie sprawdziło. Z całą pewnością KK musi wypracować silną wspólnotę , odporną na wszystko w oparciu nauki Jezusa, niezależnie od tego ile osób wróci do Kościoła. Silna wspólnota przyciąga ludzi, widzimy to w Radiu Maryja. Każdy chce należeć do silnej wspólnoty, na równych warunkach. Przewodnikiem zawsze musi być ksiądz, ponieważ jest wykształcony do przekazywania wiary na wyższym poziomie niż w domu. Miejscem zbiórki najlepiej niech są nasze kościoły, rzadziej w plenerze. Można organizować składkowe agapy i wyjazdy do miejsc świętych z wykorzystaniem atrakcji turystycznych przy takiej okazji - łączenie wiary z kulturą. Ma biskup rację, że najwięcej musi popracować nad sobą Episkopat, bardzo urzędniczo rozbudowany. Księża nie powinni być rozpolitykowani i decydować kto się ma szczepić , a kto nie i uprawiać te dyskusje publicznie, wyszydzając i dyskwalifikując w ostrych słowach tych, którzy się chcieli szczepić... i nie tylko to. Ksiądz musi słuchać słów Jezusa i pytać Go, co On by w takiej sytuacji zrobił, dopiero później się wypowiadać. Wzorem jest św. Jan Paweł II.
...
03.06.2021, 10:57
... znaczy się ks. abp. sugeruje że księży jest za dużo??? klerykalizacja??? W takim razie arcybiskupów też jest za dużo...
Nowa ewangelizacja hmmm.... co na to św. Paweł???
"Ale gdybyśmy nawet my lub anioł z nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy - niech będzie przeklęty!"
Patrz droga synodalna....
a kto jest za to odpowiedzialny?
03.06.2021, 10:43
Bp Ryś - mowi - 'Czeka nas du..ży problem i to niedlugo' .... z pewnego rodzaju satysfakcją i ZAZNACZA - pandemia pokazała slabosc Kosciola.. . A kto byl ostatnio przez wiele lat NA CZELE TEGO KOSCIOLA JAK NIE - BP RYś, czy O.SZUST-AK u mlodziezy , KTORY RZUCA WULGARYZMAMI, PROMUJE KOMUNISTYCZNE CNN, celebrytow, tych ktorzy walcza z chrzescijanstwem - np Sorosa i Gatesa (ktorzy przyznaja sami , ze czuja sie BOGAMI ktorzy moga robic wszystko co im sie podoba) i który ZNIZA SIE DO POZIOMU RYNSZTOKA ( mowi np, ktore toi toie sa najlepsze w wydal...niu albo sra..u , jak mowi jego kolezanka pani Janda.) . Czy p. Ryś nie wie tez nic , nie wiedzial o mafii lawendowej wsrod dominikanow??? Kto wspiera takich pseudo-duchownych, jak powyzej czy homo J. Martina ktory twierdzi , ze Biblia klamie? czyz nie pan Bergoglio?
mistrz
03.06.2021, 10:26
Według Waszych własnych statystyk we mszach uczestniczy (więc spełnienia podstawowy obowiązek Wyznawcy) nieco mniej niż 30 procent obywateli. Nie stanowicie większości
bogdanus
03.06.2021, 10:07
Kościół klerykalny, to dobrze, bo na kapłanach Kościół stoi. Osoby świeckie mają tylko pomagać a nie wtrącać się czy narzucać jaki on ma być. Problem w tym że władza dawana osobą świeckim, prędzej czy później ma wpływ na kapłanów i ich zachowania. Można się obawiać zjawiska ze świadczenia osób duchownych i poddania się osobom świeckim. To spowoduje że KK będzie bardziej zbliżał się do świata a nie do Jezusa.
won
03.06.2021, 10:03
chazarski karaluchu.
katolik
03.06.2021, 09:25
skuteczny egzorcyzm to rzeczywiste opuszczenie człowieka opętanego przez szatana i nie chodzi o poczucie cżłowieka, ale o jego rzeczywiste uleczenie, dlaczego, bo dokonuje się mocą, tylko i wylącznie Jezusa Chrystusa
katolik
03.06.2021, 09:20
Ale jak oczywiście wiadomo, nie wrócą do sprzed Soboru,
Anonim
03.06.2021, 09:07
Abp Ryś, to ten pasterz, co wprowadza Talmud tylnymi drzwiami do polskiego KK? Spec od judaizacji chrześcijaństwa? Inaczej, dialogu z judaizmem?
Anonim
03.06.2021, 09:01
Kościół Katolicki, aby był Chrystusowy, musi wrócić do celebry, nauczania, pism sprzed II Soboru Watykańskiego?
Krzysztof
03.06.2021, 08:59
@@Ryszard - @Ateista napisał nieprawdę, "odwrócił kota ogonem" - to przeciwnicy Kościoła organizowali nielegalne tgz. "Strajki Kobiet", wnoszą o likwidację nauczania Religii w szkołach..., itp. To niekatolicy, czyli mniejszość, chce narzucić swoje poglądy większości, aby katolicy , Kościół - robili co Oni sobie zażyczą... A Kościół w Polsce działa zgodnie z prawem, związanym też konkordatem...To przeciwnicy Kościoła często łamią prawo i bezczelnie kłamią...Liczę, że w końcu Władze zrobią z nimi porządek. Bo jak długo można to zło tolerować. Też te bezczelne kłamliwe wpisy w Internecie. To powinno być ukarane i napiętnowane tak jak piętnuje się obecnie w temacie pedofilii. Z ludźmi postępującymi nieuczciwie powinno się zrobić porządek. Nie można tolerować zła
mistrz
03.06.2021, 08:34
Jeśli ktoś nie chodzi do kościoła to dlatego że kościół nie zaspokaja jego potrzeb
Aswer
03.06.2021, 08:07
Prawda jest taka że sami sobie jesteście winni bo pokładacie nadzieje w człowieku i później macie pretensje do ludzi. Masz wiarę to kto ci ją zabierze? Widocznie masz ją słabą albo dziecinną i niedojrzałą skoro winni ci są inni. Głupim, szurniętym a przede wszystkim pysznym ludziom jest zawsze KTOŚ winny.
Anonim
03.06.2021, 08:02
Do zaszczepionych Polaków ......................... https://anthony.neon24.pl/post/162137,do-zaszczepionych-polakow
Anonim
03.06.2021, 07:57
Nadchodzi Koniec Świata??? ..................................... https://ryszard-opara.neon24.pl/post/162140,nadchodzi-koniec-swiata
Stały czytelnik
03.06.2021, 07:38
> Friedrich Nietzsche
Filozofia Nietzschego to filozofia - nomen omen - niczego. Totalny nihilizm, który zapładniał umysły faszystów, niemieckich marksistów, a współcześnie leży u podstaw neomarksizmu, marksizmu-genderyzmu.
Stały czytelnik
03.06.2021, 07:31
Rozumiemy, że jesteś inny, żyjesz w grzechu, może umrzesz w grzechu i pójdziesz do Piekła. Dlatego naszym obowiązkiem jest przedstawić Ci Prawdę - abyś i Ty dostał swoją szansę na życie wieczne.
obserwatorka
03.06.2021, 06:20
Problem dla Kosciola stworzyliscie wy sami, ktorzy zinfiltrowaliscie nasz Koscioł ( Rysie, CNN-langusty, K. Sowy udajacy duchownych. Wyzywaliscie nas katolikow od najgorszych, zarzucaliscie nam nawet nazizm, brak serca (kiedy to- panie Rysiu nawoływałes do przyjecia nieograniczonej liczby muzułmanow wsrod nich równiez terrorystow) wychwalaliscie zdemoralizowanych celebrytow - takich jak Bono, Gates (przyjaciel Epsteina, depopulator), etc, glosiliscie za Owsiakiem 'Robta co chceta' depczac tym samym Dekalog.
Agnieszka
03.06.2021, 05:58
Kto niby ma ludzi ewangelizować? Biskupi, którzy za grosz wiary nie mają i religii się wyrzekną jak im władza każe i tym ludzi zgorszyli, odepchnęli od sakramentów. Swoim panem Polakiem się zajmijcie, bo ludzie mają więcej wiary od was.
Frekfencja
03.06.2021, 05:46
Dane na dzień 10 grudnia 2020 : - 34 proc. ochrzczonych bierze udział w niedzielnych mszach, a 17 proc. katolików przystępuje do komunii. Odsetek uczniów chodzących na religię w szkole spadł w ciągu dziesięciu lat z 97 do 80 proc.
Anonim
03.06.2021, 05:13
Wiara w opętanie nie jest istotna, istotne jest, ze pacjent w nie wierzy i będzie się czuł uleczony po wypędzeniu złego ducha. Egzorcyzm podziała na człowieka ogarniętego psychoza, jeśli jest wierzący, lub co najmniej się w takiej tradycji obraca.
MAX
03.06.2021, 05:07
CHŁOPIE :
PAN JEZUS nigdy nie zamykał świątyń przed ludźmi w czasach pandemii a było ich parę.
Brak WIARY najbardziej dotyczy WAS księży a nie ludzi , bo to Wy jesteście Duszpasterzami ale jak widać nie jesteście bo brak wam WIARY.
@ryszard
03.06.2021, 04:51
Czytaj ze zrozumieniem, nie manipuluj, to grzech.
Ateista napisał jedynie informację, może trochę szyderczo, ale nikogo nie atakuje.
Tenże sam biskup Ryś powiedział, że kościół zwłaszcza w Polsce stał się kościołem wojującym - dlaczego? Bo hierarchowie nie mają innej wizji i oferty dla ludzi.
Dla takich biskupów jak np. Jędraszewski, Dziwisz i im podobnym jest szokiem, że ludzie Polska to nie ten sam kraj co za czasów JPII. Ale sami do tego doprowadzili.
Prawdą jest, że katolicy, to najmniej tolerancyjna grupa ludzi. A niby głoszą miłość bliźniego.
katolik
03.06.2021, 04:47
a odnoscnie P. Agnieszka to niestety Ks Natanek nie powinien się opierac i na jej wizjach. Ale dawno dawno go nie słuchałem, wlaśnie odkad się dowiedziałem ,ze jest P. Agnieszka, natomiast wczesniejsze kazania ks, Natanka były bardzo madre,
katolik
03.06.2021, 04:42
Odwrócenie od Boga będzie skutkować śmiercią ludzkości, ale nie bój, Kościół Jezusa nie zginie, bo bramy piekielne go nie przemogą i głupia ludzkość, czy debilny oddający się masonom Episkopat nie zniszczy Boga
katolik
03.06.2021, 04:38
choroba psychiczna może i bardzo często ma podłoże opętania przez szatana, egzorcyzmy mogą pomóc, leki niestety nie.
Józef
03.06.2021, 04:37
Gdzie ja napisałem że chodzę do kościoła. Przechodzę obok a głośniki są tak silne że słychać w promieniu kilometra.
Anonim
03.06.2021, 04:33
Korporacja Katolicka straci negatywny wpływ na społeczeństwo z chwilą, gdy zostanie odcięta od publicznych źródeł finansowania. Prób naprawy było w historii już wiele. Chrześcijaństwo zresztą też zrodziło się z próby naprawy religii żydowskiej. W religii chrześcijańskiej mieliśmy już Waldensów, Husytów, Luteranów, Kalwinów , Świadków Jehowy i wiele innych odłamów. W zasadzie wszystkie dotknęła korupcja. Ja osobiście jestem jednak dobrej myśli- młodzi od kościoła się odwracają, kapłanów nie przybywa więc czeka nas niebawem sytuacja analogiczna do tej w Irlandii i Hiszpanii. Tam kościół stracił „rząd dusz” w czasie krótszym niż dziesięciolecie- obywatele sami pokazali mu właściwe miejsce.
katolik
03.06.2021, 04:28
plus są celowo błędnie prowadzeni przez masońskich biskupów z Papieżem, który wspólpracuje z masonami. Oczywiscie, wg prawa kanonicznego, ksiadz ma prawo odmówić, nawet biskupowi, co byłoby niegodne powołaniu Księdza.
katolik
03.06.2021, 04:23
Episkopacie, Częstochowo, kościoły w Polsce- księża ciagle nawracają to samo w kółko pandemia, pandemia. Staliście się wielkim ogniwem popierającym totalitaryzm SSPIS, ludobójstwo Polaków, Nowy ład, reset. Do Boga się nie zwóciliście, ale do środków dezynfekcyjnych, jestescie większymi psychopatami niż mordercy SSPIS, bo oni wg planu idą po trupach Polaków, ale ty Episkopacie go nieprawnie wspierasz w mordowaniu Polaków, mówiąc, ze trzeba wypełniać prawo świecie, nawet jeśli ono morduje i chce dokończyć morderstwa, a nie prawo Boże.
kaka
03.06.2021, 04:23
a ja mowie ci sprawdzam----komunizm trwal 50 lat i upad z hukiem a smrod ciagnie sie do dzisiaj-----KOSCIOL Trwa 2000 lat --jesli by byl stworzony reka ludzka to dawno by nieistnial
a teraz do ciebie -jesli jest prawda co mowisz to STWORZ TAKI KOSCIOL KTORY NIE BEDZIE POPELNIAL BLEDOW A DO CIEBIE PRZYJDZIEMY---SPRUBUJ!
Anonim
03.06.2021, 04:16
Czy ten śmiesznie odziany pan może rozkazywać np ateistom, innowiercom. Niech pilnuje duchownych co to mają pokusy i swe owieczki masowo grzeszące.
katolik
03.06.2021, 04:15
Episkopat, gdyby SSPIS mu nakazało, to będa wypełniać świecie prawo i prędzej zrobią intronizację zdrajcy Narodu dudy
JAWNY
03.06.2021, 04:14
Kościół jak zawsze chce mieć monopol. Monopol na wiarę w fantastyczne stworzenia, na magiczne rytuały, na dziwaczne irracjonalne zachowania, na wymyślne fantazyjne ubiory, ale przede wszystkim na "rząd dusz". Oczywiście na wszystkie te elementy ma swoje wyszukane tradycyjne nazewnictwo, by sprawiać wrażenie, że to wszystko jest "na poważnie".
Anonim
03.06.2021, 04:12
Whitney Houston to piękny opis schizofrenii paranoidalnej. Zresztą czego wymagać od narkomanki i alkoholiczki. Jeśli by w odpowiednim czasie podjęła kuracje psychiatryczna, to przy dobrze dobranych lekach mogła by w miarę normalnie funkcjonować w społeczeństwie.
kaka
03.06.2021, 04:11
Przepraszam nie sa glupi--bo Pan Bog glupich nie powoluje--sa ZACIEMNIENI PRZEZ DEMONY.
Krasnoludek szczający do mleka
03.06.2021, 04:07
Tia, a za bp Rysiem biegnie duch Juliusza Paetza z tramsparentem "Bić LGBT"?
Izydor Oracz
03.06.2021, 04:06
Doszliśmy do ściany - mamy wybór - albo klęska, albo ewangelizacja na siłę.
KAKA
03.06.2021, 04:05
a w takim razie prosze wyjasnic koniec zycia Whitney Houston---a mianowicie takie szczegoly sama mowila ------ze nachodzi ja djabel i nie wychodzila --ale zalatwiala sie zaraz obok--------religia to wyjasnia --a twoj sennik egipski??????????
kaka
03.06.2021, 04:00
ARE YOU SURE????
kaka
03.06.2021, 03:57
Oni sa w stanie takim ze nietylko nie sa zdolni do WIELKIEJ INTRONIZACJI---ale zwalczali te ktora podarowal im Bog----to cholota zdrajcow i buntowniukow----patrz KSIAZKA SPISEK PRZECIW INTRONIZACJI-----michal krajski.
Anonim
03.06.2021, 03:55
Jedno pytanie, które mnie nurtuje, dlaczego w Polsce jest tylu biskupów (135 biskupów katolickich, w tym dwóch greckokatolickich), od czego są, i po co są, rozumiem, w każdym województwie po jednym, no najwyżej dwóch i dość, ale żeby było ich tylu, to przesada, to my ich utrzymujemy, a po skończeniu wieku spędzonym na nic nie robieniu, nie liczę chronienia pedofilów, jak i oddawaniu się pedofilii, to my płacimy im emeryturę, pytam, za co, co oni zrobili dla nas, po za współpracą z komunistami i donoszeniem na nas.
Anonim
03.06.2021, 03:45
Religa to przymus tępych i niedorozwiniętych pokoleń narzucany następnym pokoleniom.
kaka
03.06.2021, 03:41
Waszym bogiem brzuch a losem zaglada.
Ten kto mowi polskim jezykiem a dal sobie narzucic wizje swiata bez Boga (--marks ---musimy dokonac emancypacji od Boga)----nie podziela wspolnej wiary ale tez slusznych postaw bazujacych na prawie rycerskim lub kodeksie honorowym-ktory nie ma szacunku dla historji - w ktorej kazde zwyciestwo oparte bylo na wierze w Boga (np husarja -atakowala po ostatnie komendzie do ataku --JEZUS)----jest WYKORZENIONY Z NARODU I jest czyms co bedzie przerobione na nawoz histori--tlem dla innych.
ryszard
03.06.2021, 03:41
Z tego co napisałeś wynika, że to ty nie możesz znieść istnienia milionów Polaków, którzy nie podzielają wierzeń, w stworzenie za pomocą wybuchu i w to, że człowiek sam napisał sobie własny program genetyczny i miliony programów wszystkiego co żyje. W dodatku to ty ich atakujesz swoim wpisem, a nie oni ciebie.
Ateista
03.06.2021, 03:29
Katolicy w Polsce nadal nie rozumieją, że oprócz nich żyje kilka milionów innych Polaków, którzy nie podzielają ich wizji, legend i historii z pustynnych obszarów Bliskiego Wschodu.
HGA
03.06.2021, 03:19
Jezus Chrystus
Anonim
03.06.2021, 03:17
Prymitywizm potomka Chazarów wyłazi z ciebie żydowski bucu.
DWE
03.06.2021, 03:16
A skandale homoseksualne, to też pandemia.
kaka
03.06.2021, 03:04
To ze ci sie cos niepodoba to nieznaczy ze jestes w stanie prawidlowo opisac rzeczywistosc te i nadprzyrodzonej-----NIC NIE PROPONUJESZ W ZAMIAN---OBSRYWAJAC TO CO JEST.
Anonim
03.06.2021, 02:54
Łażą po sklepach, galeriach w niedzielę a taca pusta, ale już niedługo : - Do pomyślnego końca zbliżają się prace nad ustawą, zgodnie z którą w niedziele bankomaty wszelkie wypłaty będą przekierowywały na konto episkopatu, lokalnego biskupa i lokalnego proboszcza. To samo odnosić będzie się do przelewów od godziny 19 w piątek do godz. 7 w poniedziałek. Podobnie w przypadku innych dni wolnych od pracy. Złośliwie uchylających się do korzystania z usług bankowych będą czekać przelewy represyjne.
kaka
03.06.2021, 02:52
Jedyna sila i tradycja i kultura-----wszystko obejmujacy sakrament---TO MSZA TRYDENCKA
Ale ksieza sa zaglupi aby pojac poziom tej swietosci.
kaka
03.06.2021, 02:47
No tak --ale dwa pytanie 1---co on proponuje wzamian???-trwanie w bezkulturze?
2--czy proponuje szatanizm-jako wyjscie???
Andrzej
03.06.2021, 02:14
Siłom Kościoła jest tradycja a więc msza Trydencka i łacina
Andrzej
03.06.2021, 02:04
bp Ryś ma ewangelizatora zielono Świątkowca Zielińskiego
Friedrich Nietzsche
03.06.2021, 01:21
Chrześcijański Kościół rzymsko katolicki nie zostawił żadnej rzeczy nie tkniętej swym zepsuciem, uczynił z każdej wartości - bezwartość, z każdej prawdy – kłamstwo, z każdej rzetelności – duchową nikczemność. Jest mi on największym zepsuciem, jakie pomyśleć sobie można, wola jego dąży do ostatecznego, jakie może tylko być zepsucia. - Friedrich Nietzsche (1844-1900)
Anonim
03.06.2021, 01:13
Józef, po co Ty do kościoła chodzisz? żeby pisać sprawozdania?
Clint
02.06.2021, 23:20
MVD, głupku skończony, nie masz pojęcia, co piszesz...Nie pogrążaj się bardziej, tylko zaszczep 3 dawką.
Anonim
02.06.2021, 21:58
Biskupie Rysiu rób częściej w katolickich kościołach targi wiary pt. Dni Juaizmu, czy Dni Islamu. Tym sposobem będziecie jedno z Franciszkiem.
MVD
02.06.2021, 21:10
A może Maronickiej jest bardziej tradycyjna! ludzie mają jakieś fiksum dyrdum z tą tradycją. Jak ci tak zależy na tradycji- to zrób sobie auto rodem z Flinstonów :P
Konfederata
02.06.2021, 20:17
czesc... jestem komuchem i wierzę w gvwno
zuzia
02.06.2021, 19:02
Trzeba wrócić do tradycji Trydenckiej!
Stały czytelnik
02.06.2021, 18:46
Chrystus był uzdrowicielem. Nie oznacza to, że ty nim możesz być.
Sem
02.06.2021, 18:38
Biskupie Rysiu, dopasowujcie jeszcze bardziej nasz kościół do zachodu, to faktycznie będzie to co na zachodzie - puste kościoły. Czas na wasze krytyczne reakcje na to co się dzieje w Niemczech, Austrii...... Czas na skończenie z poprawnością polityczną. Czas, że za głoszenie Ewangelii pójdziecie do więzienia, będziecie prześladowani, będziecie cierpieć, ale tylko w ten sposób będziecie wiarygodni. Bierzcie przykład z biskupa Atanazego Schnajedera z Kazachstanu i wielu innych odważnych biskupów i kardynałów, Inaczej, to możecie być pasterzami prawdziwych owiec, baranów, krów, o ile was do tej pracy ktoś najmie.
Piotr
02.06.2021, 18:33
Chyba się nudzisz że tyle piszesz. Sam Chrystus był uzdrowicielem a później apostołowie. Współczuję ci.
Böno
02.06.2021, 18:31
Tak drodzy hierarchowie, przespaliście nie tylko czas pandemii (choć się jeszcze nie skończył), ale ładnych parę lat. Zamiast rugać porządnych, pobożnych, wiarygodnych księży, bierzcie się za tych, którzy swoimi wypowiedziami i postępowaniem gorszą. A u bp. Rysia niejaki Lemański, gorszyciel ma się dobrze. Nie stworzyliście żadnej telewizji, to znaczy była, ale upadła. Potworzyliście w każdej diecezji radia - po co? Wystarczyłoby 3 na całą Polskę. Czas na nowennę podobną jak za czasów kard. Wyszyńskiego. On jeden, a odbudował wiarę w ludzie, a was dziesiątki. Podobnie jeden ks. Blachnicki, a fascynował tysiące młodzieży "oazami". Czas na dobre pomysły, by zrobić wielką nowennę, wielkie misje, a może faktycznie ogłosić Chrystusa Królem Polski. Króluj nam Chryste!
Stały czytelnik
02.06.2021, 18:17
Bracie Grzegorzu, teraz o waszej idei "miłosierdzia". Nie jest już ono wg was odpowiedzią Boga miłości, witającego skruszonego grzesznika z otwartymi ramionami, aby go uleczyć i przywrócić do życia łaski. Jest to obecnie miłosierdzie niosące w istocie zgubę, uzasadniane koniecznością wyjścia naprzeciw potrzebom ludzkości. Ludzie, uznani za niezdolnych do przestrzegania nawet prawa naturalnego, maja rzekomo niezaprzeczalne prawo do tego miłosierdzia, swego rodzaju dobrodusznej amnestii udzielanej przez Boga, który również dostosowuje się do historii, nie będąc już jej Panem. W sposób ten wyrzeka się nie tylko wiary oraz porządku nadprzyrodzonego, ale również zasad moralnych nieodzownych do prowadzenia uczciwego i prawego życia. W ostatecznym rozrachunku oznacza to rezygnację z chrystianizacji etyki - przeciwnie, to katolicy mają się obecnie dostosowywać do moralności świata, akceptując również zawieranie kolejnych związków przez rozwodników oraz "małżeństwa" osób tej samej płci. Owo "miłosierdzie" stało się podstawą nowej ewangelizacji wobec pokolenia, którego nie da się już nawrócić, oraz wobec chrześcijan, którzy nie są już w stanie zachowywać wszystkich przykazań. Znajdujące się w niebezpieczeństwie dusze, zamiast być wspierane i umacniane w wierze, są uspokajane i utwierdzane w grzechu. U podstaw tych błędów leży całkowity brak transcendencji czy spojrzenia ku Niebu. Brat Grzegorz nie odwołuje się już do porządku nadprzyrodzonego, do życia wiecznego, a przede wszystkim do dzieła odkupienia urzeczywistnionego przez Chrystusa Pana, który zapewnił wszystkim ludziom środki konieczne do osiągnięcia zbawienia.
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:55
Przeto usilnie się trzymam i do ostatniego tchu trzymać się będę wiary Ojców w niezawodny charyzmat prawdy, który jest, był i zawsze pozostanie w „sukcesji biskupstwa od Apostołów” [Św. Ireneusz, Adv. haer. IV, 26 – PG 7, 1053 C]; a to nie w tym celu, by trzymać się tego, co może się wydawać lepsze i bardziej odpowiednie dla stopy kultury danego wieku, lecz aby nigdy inaczej nie rozumieć absolutnej i niezmiennej prawdy głoszonej od początku przez Apostołów.
Ślubuję, iż to wszystko wiernie, nieskażenie i szczerze zachowam i nienaruszenie tego przestrzegać będę i że nigdy od tego nie odstąpię, czy to w nauczaniu. czy w jakikolwiek inny sposób mową lub pismem. Tak ślubuję, tak przysięgam, tak niech mi dopomoże Bóg i ta święta Boża Ewangelia.
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:54
Potępiam również ten sposób rozumienia i wykładu Pisma św., który pomijając Tradycję Kościoła, analogię wiary i normy podane przez Stolicę Apostolską, przyjmuje wymysły racjonalistów w sposób zarówno niedozwolony, jak i lekkomyślny, a krytykę tekstu uznaje za jedyną i najwyższą regułę.
Odrzucam również zdanie tych, którzy twierdzą, że ten, co wykłada historię teologii lub o tym przedmiocie pisze, powinien najpierw odłożyć na bok wszelkie uprzednie opinie, tak co do nadprzyrodzonego początku katolickiej Tradycji jak co do obiecanej przez Boga pomocy w dziele wiecznego przechowywania wszelkiej objawionej prawdy; nadto że pisma poszczególnych Ojców należy wykładać według samych tylko zasad naukowych z pominięciem wszelkiej powagi nadprzyrodzonej i z taką swobodą sądu, z jaką zwykło się badać jakiekolwiek dokumenty świeckie.
W końcu wreszcie ogólnie oświadczam, że jestem najzupełniej przeciwny błędowi modernistów twierdzących, że w świętej Tradycji nie ma nic Bożego, albo – co daleko gorsze – pojmujących pierwiastek Boży w znaczeniu panteistycznym, tak iż nic nie pozostaje z Tradycji katolickiej poza tym suchym i prostym faktem, podległym na równi z innymi dociekaniom historycznym, że byli ludzie, którzy szkołę założoną przez Chrystusa i Jego Apostołów rozwijali w następnych wiekach swą gorliwą działalnością, zręcznością i zdolnościami.
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:54
Poddaję się też z należytym uszanowaniem i całym sercem wyrokom potępienia, orzeczeniom i wszystkim przepisom zawartym w encyklice Pascendi i dekrecie Lamentabili, zwłaszcza co się tyczy tzw. historii dogmatów.
Również odrzucam błąd tych, którzy twierdzą, że wiara podana przez Kościół katolicki może się sprzeciwiać historii i że katolickich dogmatów, tak jak je obecnie rozumiemy, nie można pogodzić z dokładniejszą znajomością początków religii chrześcijańskiej.
Potępiam również i odrzucam zdanie tych, którzy mówią, że wykształcony chrześcijanin występuje w podwójnej roli: jednej człowieka wierzącego, a drugiej historyka, jak gdyby wolno było historykowi trzymać się tego, co się sprzeciwia przekonaniom wierzącego, albo stawiać przesłanki, z których wynikałoby, że dogmaty są albo błędne, albo wątpliwe – byleby tylko wprost im się nie przeczyło.
Izydor.
02.06.2021, 17:53
Arcybiskupie Ryś nie zgadzam się z ani jednym twoim słowem , to ty szkodzisz Kościołowi i powinieneś zrezygnować ze wszystkich zajmowanych stanowisk.
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:53
Po czwarte: szczerze przyjmuję naukę wiary przekazaną nam od Apostołów przez prawowiernych Ojców, w tym samym zawsze rozumieniu i pojęciu. Przeto całkowicie odrzucam jako herezję zmyśloną teorię ewolucji dogmatów, które z jednego znaczenia przechodziłyby w drugie, różne od tego, jakiego Kościół trzymał się poprzednio. Potępiam również wszelki błąd, który w miejsce Boskiego depozytu wiary, jaki Chrystus powierzył swej Oblubienicy do wiernego przechowywania, podstawia... twory świadomości ludzkiej, które zrodzone z biegiem czasu przez wysiłek ludzi – nadal w nieokreślonym postępie mają się doskonalić.
Po piąte: z wszelką pewnością utrzymuję i szczerze wyznaję, że wiara nie jest ślepym uczuciem religijnym, wyłaniającym się z głębin podświadomości pod wpływem serca i pod działaniem dobrze usposobionej woli, lecz prawdziwym rozumowym uznaniem prawdy przyjętej z zewnątrz ze słuchania, mocą którego wszystko to, co powiedział, zaświadczył i objawił Bóg osobowy, Stwórca i Pan nasz, uznajemy za prawdę dla powagi Boga najbardziej prawdomównego.
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:53
Po drugie: zewnętrzne dowody Objawienia, to jest fakty Boże, przede wszystkim zaś cuda i proroctwa, przyjmuję i uznaję za całkiem pewne oznaki Boskiego pochodzenia religii chrześcijańskiej i uważam je za najzupełniej odpowiednie dla umysłowości wszystkich czasów i ludzi, nie wyłączając ludzi współczesnych.
Po trzecie: mocno też wierzę że Kościół, stróż i nauczyciel słowa objawionego, został wprost i bezpośrednio założony przez samego prawdziwego i historycznego Chrystusa, kiedy pośród nas przebywał, i że tenże Kościół zbudowany jest na Piotrze, głowie hierarchii apostolskiej, i na jego następcach po wszystkie czasy.
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:52
Bracie Grzegorzu, nawróć się, a wrócą do was wierni. Złóż przysięgę, jaką składało tysiące księży, zanim obowiązkowe jej wygłaszanie zniósł papież Paweł VI w 1967 roku - na zgubę Kościoła i zatracenie wiernych.
Przysięga antymodernistyczna
Ja, Grzegorz, przyjmuję niezachwianie, tak w ogólności, jak w każdym szczególe, to wszystko, co określił, orzekł i oświadczył nieomylny Urząd Nauczycielski Kościoła.
Najpierw wyznaję, że Boga, początek i koniec wszechrzeczy, można poznać w sposób pewny, a zatem i dowieść Jego istnienia, naturalnym światłem rozumu w oparciu o świat stworzony, to jest z widzialnych dzieł stworzenia, jako przyczynę przez skutki.
Zarabiaj nawet 300 dol dziennie
02.06.2021, 17:51
Zarabiaj w Internecie! Wejdź na stronę: www.bitcointime.com.pl
i dowiedz się jak w prosty sposób zarabiać
w internecie. Pomoc specjalistów przez całą dobę. Kliknij i zobacz jakie to proste!
edi
02.06.2021, 17:44
JAK MOŻNA NIE UZNAĆ JEZUSA SWOIM PANEM jeżeli jak wiemy od św. Augustyna że JEZUS JEST PANEM, DLATEGO że JEST Jedynym bytem (osobą) we wszechświecie KTÓRA NIC OD NIKOGO NIE CHCE, WSZYSTKO POSIADA - JEST ŹRÓDŁEM WSZYSTKIEGO - MIŁOŚCI, WOLNOŚCI, WSZELKIEGO DOBRA - DAWCA WSZYSTKIEGO - ON MOŻE TYLKO DAWAĆ - NIE ZABIERAĆ - BO KOCHA CZŁOWIEKA - DLATEGO JEZUS JEST MOIM PANEM
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:42
Miesiąc temu rozmawiałem face to face z dość dobrze zorientowanym księdzem z Łodzi. Powiedział mi, że biskupi polscy dostali pieniądze od rządu Morawieckiego, aby siedzieli cicho i nie protestowali przeciw pandemicznej histerii. Po co im zatem wierni? Odkąd większość z nich przestała wierzyć w Jezusa Chrystusa, można z nimi zrobić wszystko. Franciszek kolaboruje z komunistami chińskimi, flirtował z reżimem kubańskim, słał Parolina do Putina, kardynałem kamerlingiem mianował wieloletniego nadzorcę seminariów Legionu Chrystusa (tak, tego Legionu Chrystusa!), któremu sakry biskupiej udzielił kardynał Theodore McCarrick (tak, ten McCarrick, mieszkali w jednym domu). Czy kogoś dziwi, że to właśnie oni wszyscy (Ryś cieszy się wielkim zaufaniem Franciszka i jest jego wiernym funkcjonariuszem) rozwalają nasz jeden, święty, powszechny i apostolski Kościół od środka? Czy kogoś dziwi ich ścisła współpraca z wyznawcami Świętej Pandemii? PS. W Łodzi bp Ryś niedawno rozwalił wspólnotę wiernych uczestniczących w coniedzielnej Mszy Wszechczasów na Żubardzkiej (w ramach tzw. indultu).
INASTRANIEC
02.06.2021, 17:41
Slusznie. to biskupi pokazali cytujac Bp.Rysa co w kosciele bylo doswiadczeniem kulturowym a co rzeczywiscie obszarem osobiscie przezywanej wiary. kto zamykal koscioly nie sie oni bija w piersi a nie zwalaja wine na ludzi
katolik
02.06.2021, 17:37
Tak, wiele mln Polakow to słyszało i trudno było uwierzyć co ten człowiek masonów mówi
INASTRANIEC
02.06.2021, 17:36
to nie oswiecenie to kopiowanie mysli i idei z zachodu. jak to skopiuja to dopiero beda mieli wyzwanie. Patrz sytuacja w kosciele zachodnim. zero powolan i puste koscioly.
kaka
02.06.2021, 17:34
Przypominam ze prymas powiedzial-----kto pojdzie na sw Bozego Narodzenia do kosciola ma GRZECH-------TO DO JAKICH WNIOSKOW TERAZ DOSZEDL???? BEDZIE NADAL SZEDL W ZAPARTE????????????????????????????/
kaka
02.06.2021, 17:29
Biskupie jesli nie glupi to odpowiedz------jesli MSZA JEST DOBREM-----a jest to czym jest DYSPENSA OD MSZY???????ZLEM DO KTOREGO NAS ZMUSZACIE.
Przeto nie pytaj komu bije dzwon bije on TOBIE. Wasze msze w grzechu ciezkim----powoduja ze NIEMA KLERYKOW I NIEBEDZIE ------obchodzicie niebo i ziemie aby byl JEDEN KLERYK ----APOTEM przygotowujecie go do kaplanstwa tak aby mowil bluznierstwa i zachowywal sie w DOMU BOZYM--jak u siebie w chalupie.Wasze modlitwy ktorych niema to sprawdzaja ze niema kaplanow------TO WASZA WIN---CZAS TO ZROZUMIEC.
No proszę,
02.06.2021, 17:20
dzięki pandemii na pana Rysia spłynęło oświecenie. Za późno.
katolik
02.06.2021, 17:09
Abp Ryś, wiesz dobrze, że dla ideologii masońsko- nazistowskiej SSPIS Nowego ładu Episkopat gotów poswięcić wiernych i ksieży, dnawi i schowani w norach prawnicy, przekupieni lekarze, otumanieni propaganda nauczyciele- wszyscy okazali się zdrajcami i nie ma kto bronić Polaków przed Holocaustem , a modlitwy Kościola nie było, bo to co było tylko kamuflaż. To Episkopat nie powiedział Non Possumus, ale to tylko dlatego, że Episkopat wiedział o nadchodzcym resecie, Nowym Ładzie, Porządku= pseudopandemii i śmierci wielu. Papież Franciszek w 2019r powiedział, że to ostatnie Boze Narodzenie. To nie oświecenie Papieża przez Boga, ale otwarł się na działanie masonów, szatana. To tragedia całej ludzkości, a Kościół mówi o powrocie, wy się tym nie przejmujecie, bo wiecie, ze wielu umrze i zachoruje po pseudoszcvzepionkach, wiec nie będzie komu wracac. Bo sprawa głowna to śmierć.
Stały czytelnik
02.06.2021, 17:08
Od lat obserwuję tego biskupa, od czasu, gdy był jeszcze biskupem pomocniczym w Krakowie. Jest to jeden z najbardziej sprotestantyzowanych biskupów w Polsce, już dawno nie głosi prawd wiary katolickiej. Wierzy w jakichś uzdrowicieli, charyzmatyków, w fałszywie pojmowane miłosierdzie. Nie ewangelizuje (w sensie głoszenia Prawdy ewangelicznej), nie nawraca. Jest z ducha Franciszkowy - razem prowadzą wiernych na manowce. Wygląda jak Baranek, mówi jak Bestia.
Anonim
02.06.2021, 16:58
Ryś , proszę Pana Boga o dar dla ciebie, o dar Ducha Św bojazni Bożej.
Detonator
02.06.2021, 16:54
Co prawda to prawda - masz Waćpan słuszność. Bo ten wirus jedno obnażył - ludzie uwierzą w Tylywizur, uwierzą w medycynę i naukę ale nie uwierzą, że Bóg może pandemię zlikwidować. Bo w to uwierzyć najtrudniej. Ze Wszechmogący Stwórca całego Wszechświata może zapanować na wirusem? No nie do wiary!
katolik
02.06.2021, 16:53
Słowa Abp Rysia- reset- mówią za siebie, to ideologia nowego ładu masonów, jak SSPIS, pełna zgoda Episkopatu z SSPIS
Ryś nie zwalaj na świeckich
02.06.2021, 16:50
Biskupi!! Uderzcie się we własne piersi. Tacy jak abp Polak nawoływali, by nie zbliżać się do kościołów, bo gdy ktoś tam pójdzie na mszę św. to będzie miał grzech. To abp Polak takie idiotyzmy sadził, odganiał ludzi od kościoła, ale płacz, że wiernych jest tak mało. A kto jak nie wy biskupi zamiast słuchać Boga, słuchaliście niedzielskich i dworczyków, zgadzając się na drastyczne ograniczenie wiernych w kościołach. Czemu więc teraz opowiadasz, że są jacyś wierni, którzy tylko z "tradycji" chodzi do kościoła? Wstydź się swoich słów biskupie!! Więcej przyzwoitości!
T
02.06.2021, 16:48
Dokładnie! Ale to może powiedzieć tylko ten co ma w sobie Ducha Świętego. Jeśli kto nie ma - przez gardło mu to zdanie nie przejdzie.
edi
02.06.2021, 16:46
JEZUS JEST PANEM !!
Anonim
02.06.2021, 16:41
Ryś tylko ty możesz wymyślić kościół bez księży i wspólnotę scementowaną indywidualnymi egzaltowanymi uniesieniami . Zatem jaka będzie twoja rola w nowym kościele po pandemii, Rysiu ?
Anonim
02.06.2021, 16:36
Kościół przetrwa, dzięki księżom wiernym Panu i Tradycji, odpornym na zawirowania świata tworzone przez Księcia Ciemności i jego akolitów. Ludziom głębokiej wiary i rozumu.
T
02.06.2021, 16:32
Ważna jest jakość a nie ilość. Pan Bóg powiedział "sprawdzam" i widać czarno na białym who is who.
RAZ JESZCZE
02.06.2021, 16:28
PRECZ z "arcybiskupem'' rysiem GŁOSI TYLKO BREDNIE I PRZYNOSI WSTYD I HAŃBĘ DLA ŚWIĘTEGO KOŚCIOŁA BOŻEGO
!!!!!!!!!!!!!!!!!
02.06.2021, 16:28
PRECZ z "arcybiskupem'' rysiem GŁOSI TYLKO BREDNIE I PRZYNOSI WSTYD I HAŃBĘ DLA ŚWIĘTEGO KOŚCIOŁA BOŻEGO
!!!!!!!!!
02.06.2021, 16:27
PRECZ z "arcybiskupem'' rysiem GŁOSI TYLKO BREDNIE I PRZYNOSI WSTYD I HAŃBĘ DLA ŚWIĘTEGO KOŚCIOŁA BOŻEGO
ZERRO
02.06.2021, 16:26
Od kiedy papież wziął się za pedofilię księży od wtedy liczba powołań spada do zera.
katolik
02.06.2021, 16:25
abp Wóbel powiedział, ze to co wydali pretenduje do nakazu szczepień w imię ochrony zdrowia i życia-- ale jak mówie, nie ma podstaw prawnych medychnych moralnych, aby Episkopat tak się wypowiada l w imieniu wiernych i księży. Dla mnia to jest mówienia Episkopatu jak do głupków, wiernych i księży, których trzeba pouczyć o SSPIS ideologi śmierci i się na nia zgodzic. Episkopat mógł się nie wypowiadać, mógł milczeć, ale chciał w pysze okazac kim jest dla wiernych i księży. Dla mnie jest zdrajcą Narodu, tym bardziej, ze popiera Nowy ład, czyli popseudoszczepionkowa śmierc w czasie
Józef
02.06.2021, 16:19
Bzdury to pieprzył Skworc, pewnie liczy że mu coś od Obajtka skapnie.
Styki
02.06.2021, 16:18
Trzeba powiedzieć całemu światu, że ci, którzy są z Kościołem, sprzeciwiają się temu, co robi świat.
katolik arch-diec kr.
02.06.2021, 16:13
Były wikary, były rektor seminarium, były prof. historii Kościoła, były biskup pomocniczy, nie widział, jaki jest stan duchowieństw i laikatu? Obudził się? No, bystrych mamy pasterzy! Oj bystrych...
Józef
02.06.2021, 16:09
Rozumiem że skończyłeś medycynę i bioetykę z wyróżnieniem. Jeszcze raz piszę Episkopat ani Rząd nie zmusza nikogo do szczepienia, jest to wolna wola każdego człowieka.
Józef
02.06.2021, 16:07
To co piszę to są słowa z jego kazań, on w ciągu tygodnia potrafi zmienić zdanie pięć razy w zależności co mu napisze Agnieszka. W kazaniach miesza prawdę z fikcją, dla ludzi którzy są niewykształceni jest to bardzo groźne, dlatego piszę z całą odpowiedzialnością: Natanek założył sektę.
Anonim
02.06.2021, 16:06
Józek nie pisz bzdur. Abp Wiktor owszem mówił nt. Orlenu, ale to nie była homilia. Homilę głosił Abp Gądecki. Chyba, że chodzi Ci tylko o to, żeby się czepiać
Polak i Katolik
02.06.2021, 16:01
A kto wprowadził dyspensę od niedzielnej Mszy św.???
A teraz wszystko jest luzowane, tylko nie kościoły
Episkopacie PRZEBUDŹCIE SIĘ!!!
katolik
02.06.2021, 16:01
Mówiąc o Ks Natanku mówię o jego kazaniach, ale nie śłyszałem o wypowiedziach o szczepionkach. Jeśli mówi tak jak mówisz, to jest ks. Natanek w błedzie, czyli nieoświecony
Frec
02.06.2021, 16:01
50 lat już problemy robicie
Anonim
02.06.2021, 16:00
Jest prawdą, że emocje religijne i religijny folklor to nie wiara. Wiara musi być oparta na przekonaniu o prawdziwości wierzenia. Trzeba powrócić do udowadniania i argumentowania na rzecz Boga i treści zbawienia, tak jak to czynił Jezus, Ewangelia i Kościół Apostolski. Dlaczego z życia Kościoła zanikło udowadnianie i argumentowanie za istnieniem Boga, życia nadprzyrodzonego i wieczności? FIDES qauerens INTELECTUM! /stp/
katolik
02.06.2021, 15:59
Poczytaj Bp Wróbla, czyli Episkopatu, to wystarczy. Jeśli nie potrafisz dostrzec Holocaustu, to jesteś jednym z tych mln Polaków, którzy idą na rzeż, chcą aby inni szli na rzeż i byli znakowanymi psami rasy polskiej. Wróć do II wojny światowej, ale nie poddawaj negowaniu obozów śmierci, to wtedy będziesz miął odpowiedz na swoje wyobrazenie o dzisiejszych pseudoszcepionkach i pseudopandemii
Józef
02.06.2021, 15:52
Nigdzie nie słyszałem żadnego rozkazu Episkopatu ani Rządu odnośnie szczepień. Jedyny rozkaz wydał Natanek, tym co chcą jechać na pielgrzymkę do Izraela rozkazał się zaszczepić.
katolik
02.06.2021, 15:52
to nie są szczepionki, są to związki chemiczno- genetyczne, które nie mają zamiaru chronić, ale zabijać. Nigdy nie bedą chronić, bo nigdy niue będzie szczepionki na katar, ani dopornosci populacyjne, są w pseudopandemii po to aby dokonać depopulacji, zniewolenia. Jest to zaplanowane działanie szatana czyli masonów, dlatego Episkopat Polski nie miął podstaw moralnych, zdrowotnych, ani prawnych aby dać rozkaz szczepień dla wiernych i księży, udając, ze chodzi o zdrowie. Episkopat i Abp Gądecki doskonale wie o co chodzi. Stał się zbrojnym ramieniem nazistowsko- masonskiego SSPIS i wszystkich masonów na świecie. Bóg wie, ze oddali wiernych i Kościół w Polsce pod władzę szatana, ich modlitwa jest fąłszywa i bezowocna.
Józef
02.06.2021, 15:44
Przecież szczepienia są nieobowiązkowe, a sam Natanek mówił że Bóg mu powiedział że zdrowym ludziom szczepionka nie szkodzi. Dlatego Natanek na początku mówił że jeżeli będzie taka potrzeba to się sam zaszczepi. To jak to w końcu jest z tymi szczepieniami, raz są dobre, potem złe.
Marek
02.06.2021, 15:40
Abp. Vigano określa Vaticanum II rakiem, który toczy kościół powszechny. I tu jest problem, a nie w kowidzie.
katolik
02.06.2021, 15:34
Ks. Natanek mówi prawdę, ale przez masonów ona nie zostanie zaakceptowana, stad rozkaz Episkopatu do szczepien wiernych i ksieży bez wzgledu na kłamstwo i depopulację. masoni odrzucają Boga, ale zasłaniają sie Nim a Episkopat akceptuje reset, Nowy Ład= śmierc wielu
katolik
02.06.2021, 15:22
Episkopat masoński nie pojmuje tego, dlatego wydał wyrok śmierci na wiernych i ksieży aby się szczepili
Józef
02.06.2021, 15:21
Natanek jest największym złem dla kościoła, dlatego że nie uznaje żadnych świętości. Wymyślił sobie swojego Boga i stworzył sektę. Kościół jest słaby, dlatego nikt nie reaguje. Gdyby kościół był silny to Natanek w ciągu miesiąca byłby na swoim miejscu, czyli w szpitalu.
katolik
02.06.2021, 15:20
Wiadomo droga synodalna niemiecka-- kobiety akolitki, nadzwyczajny szafarz półksiedzem , świecki zarządza parafią, łączenie parafii zniesienie celibatu. Abp Ryś, jeśli jakiś świecki będzie mówił kazanie, do czego wg Pr kanoinicznego nie ma uprawnienia, to nie uczestniczę w takiej Mszy sw.
Anonim
02.06.2021, 15:19
kazanie rzeczywiście nie jest od tego
ryszard
02.06.2021, 15:19
Warunkiem podstawowym jest szczere otwarcie kościoła na prawdę, we wszystkich obszarach jego istnienia i działania. To bardzo budujące, że wypowiedź ks.abp jest inicjatywą w takim właśnie kierunku.
Anonim
02.06.2021, 15:18
"Nas" czyli kleszych darmozjadów. I bardzo dobrze!
Józef
02.06.2021, 15:17
Ostatnio w Piekarach było kazanie o ewangelii. Biskup dziękował Orlenowi. Nigdzie w Biblii nie mogę znaleźć Orlenu. Może mi coś ksiądz na religii nie powiedział.
kaka
02.06.2021, 15:08
kS ARCYBISKUPIE ----NIE ANALIZUJ SYTUACJI TYLKO ODPOWIEDZ NA PROSTE PYTANIE ------JAKA JEST WASZA MODLITWA JESLI BOG NIE DAJE WAM KLERYKOW???????????????????Zdradziliscie prawdziwa ewangelie---spiskujecie przeciw Bogu razem z watykanska cholota ------plujecie na natanka-----O KTORYM PAN BOG POWIEDZIAL ZE WSZYSCY PRZYJDZIECIE SIE DO NIEGO UCZYC---LEPOIEJ ZAMILCZ.
Komentarze
147 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
"rysie " a nie "tysie" sorryyyyyy
Od kiedy rysie należą do rodziny pasozytów, tysie, o ile wiem są pod ochroną, zresztą rysie to bardzo ładne zwierzaki...a ks ryś bardziej z wyglądu przypomina kreta...czy nie mam racji, przyjrzyjcie się dobrze, drodzy Frondowicze he he
Miało być "mówcie" a nie "mówicie" przepraszam niedowidze....
A co to jest ta nowa ewangelizacja, pytam?? A ja powiem inaczej, zresztą widzę to od dziesiątek lat, Księża, głoscie Słowo Boże z ambon, mówicie o prawdziwej Bożej bliskiej relacji z Bogiem jako warunku zbawienia i życia w wierze tu na ziemi, tłumaczcie jak nalezy podchodzić do sakrmentów świętych, tłumaczcie czym naprawdę jest Eucharystia i przyjmowanie Pana Jezuse, tłumaczcie jak nalezy traktować spowiedź świętą, jak się do niej przygotowywać, zachęcajcie ludzi do czytania Pisma świętego i rozważania Słów Boga, mówicie nieustannie, że nasza wiara, bliskość z Bogiem musi przekładać się na nasze życie, na konkretne wybory, każdego dnia, mówicie o tym, że to Bóg ma nami kierować, a nie my Nim, w zaufaniu i zawierzeniu Jemu mamy poznawać życie, nasze myslenie, nasze wnętrze, by wiedzieć jak poddawać działaniu Boga to wnętrze, naszą duszę, sumienie, by potem czynić jak najwięcej dobra. Tak wiele w KK jest niepotrzebnych dodatków, bzdur, które tylko przeszkadzają, zamiast pomóc w relacji z Bogiem. Weźmy jedną rzecz - jest adoracja NS, powinna być cisza, nic, co by zapalało nasze zmysły, nie, światła, ciągłe śpiewy, recytacje, flagi, tańce....kurczę, na co to komu....??? Ech, czy ktoś przeczyta ten mój wpis, czy ktoś się nad tym zastanowi....??????
fałszywa pandemia pokazała przede wszystkim Twój brak wiary w realna obecność Chrystusa w Eucharystii i TO JEST PRAWDZIWY PROBLEM.
KAPŁANI DAJCIE PRZYKŁAD ---- nawrócenia,
nawróćcie się póki czas bo Pan powiedział .... Nr 716 czw. 29 X 87, g. 22:45 – ALICJA LENCZEWSKA „Świadectwo” – Dziś, podczas Mszy Świętej pokazałeś mi, Panie, Hostię, z której spływały krople krwi. + Żal Mi Moich chorych dzieci i krwawi Moje serce – wiem, co stanie się z każdym. Znam ból i cierpienie każdego: to, które jest, i to, które będzie na ziemi i w wieczności. Gdy spadną krople krwi, które widziałaś, zadrży ziemia i zacznie się czas oczyszczenia. (…)
Bardzo dobrze napisane. Bravo.
A w niedzielę wszyscy do Grzechynii,.Natanek powie tam, że to wszystko jest gówno warte.
To po co icek kiwacie sie pod sciana?
A przy kiwaniu sie pod sciana to ile procet was icek stoi?
Czy ten Rys to nie nastepny zydek w kosciele?
To nie jest kwestia estetyki, czy się podoba, czy nie. To jest kwestia prawdy. Jeżeli religia jest zbędna dla wyjaśnienia świata, to należy ją, zgodnie z zasadą, nomen omen franciszkanina, Ockhama, odrzucić. A odpowiedź na twoje bajdurzenie o tym co w zamian... proste - rozum i wolność...
ale jaja, on na prawdę w to wierzy chyba...
Nie! Nie „wspólnoty”, tylko Boga! Wspólnota rodzi się z doświadczenia Boga, a nie odwrotnie. Potrzeba powrotu do konkretu, apologetyki i spojrzenia na to co Kościół mówił przez wieki w sposób spójny, a nie jakiegoś mglistego „kumbaya”.
"...a może faktycznie ogłosić Chrystusa Królem Polski" A może Śląska i Mazowsza? Albo, co tam - każdej gminy z osobna. Łączenie religii z patriotyzmem nie kończy się dobrze, przynajmniej dla tej pierwszej - i są tego dowody właśnie na Zachodzie. A poza tym... straszenie w Polsce Zachodem jest już nieco groteskowe - tam kobiety nie wpadają na msze z krzykiem, nie bije się księży, ani wiernych. W Irlandii, ze zwyczaju chodziło do kościoła więcej ludzi niż w PL, ale zwyczaj to nie Wiara.
Nie trzeba było oddawać wiernych Kościoła na żer geszefciarzowi Rydzykowi i rozmaitym "charyzmatykom" i "stygmatykom" pokroju "brata" Elii. Zrobił się Ciemnogród do zaorania.
To jeszcze musisz wybrać sobie sobory, które uznajesz. Na Nicejskim zakazano klękać a przed Trydenckim był tradycyjny mszał, którego pewien region Hiszpanii nie opuścił do dziś (za zgodą Watykanu). Natomiast przed i po SVII doktrynalnie obowiązuje posłuszeństwo żony mężowi, któremu do 1936 w Polsce towarzyszył też inny tekst przysięgi małżeńskiej
o tych max 10 latach słyszę już od 30 lat.
Sekta rzymskokatolicka popadająca w zapomnienie to nie problem, to wielki sukces Polaków. A że pasożyty w rodzaju Rysia będą musiały wziąć się za uczciwą pracę? To też nie problem.
Wyjaśnienie-prawo odmówić biskupowi- czegoś- co byłoby niegodne jego powołaniu
Korekta rząd przestanie
Wyznanie traci popularność. Za max 10 lat rząd nie przestanie rzucać pieniędzmi w Kościół. Biskupi nie zrezygnują zr swojej pozycji. Garstka Wyznawców będzie musiała przekazywać ogromne kwoty. Fakt ten sprawi że popularność wyznania jeszcze spadnie. Pan Ryś próbuje opóźnić ten moment
Kolejny posoborowy biskup gadający o nowej ewangelizacji. Właściwie ta "nowa ewangelizacja" co to za herezja jest? Towarzyszu biskupie posoborowy, ty masz głosić Chrystusa ukrzyżowanego i zmartwychwstałego i to jest cała twoja i moja ewangelia, a te nowe świeckie, czy charyzmatyczne nowinki to tylko odstraszają ludzi od kościoła.
Ja. Ja osobiście nie jestem za tym, żeby sprawy kościelne oddać świeckim, może jedynie tam - gdzie kapłanów brakuje.To się nigdy dotąd nie sprawdziło. Z całą pewnością KK musi wypracować silną wspólnotę , odporną na wszystko w oparciu nauki Jezusa, niezależnie od tego ile osób wróci do Kościoła. Silna wspólnota przyciąga ludzi, widzimy to w Radiu Maryja. Każdy chce należeć do silnej wspólnoty, na równych warunkach. Przewodnikiem zawsze musi być ksiądz, ponieważ jest wykształcony do przekazywania wiary na wyższym poziomie niż w domu. Miejscem zbiórki najlepiej niech są nasze kościoły, rzadziej w plenerze. Można organizować składkowe agapy i wyjazdy do miejsc świętych z wykorzystaniem atrakcji turystycznych przy takiej okazji - łączenie wiary z kulturą. Ma biskup rację, że najwięcej musi popracować nad sobą Episkopat, bardzo urzędniczo rozbudowany. Księża nie powinni być rozpolitykowani i decydować kto się ma szczepić , a kto nie i uprawiać te dyskusje publicznie, wyszydzając i dyskwalifikując w ostrych słowach tych, którzy się chcieli szczepić... i nie tylko to. Ksiądz musi słuchać słów Jezusa i pytać Go, co On by w takiej sytuacji zrobił, dopiero później się wypowiadać. Wzorem jest św. Jan Paweł II.
... znaczy się ks. abp. sugeruje że księży jest za dużo??? klerykalizacja??? W takim razie arcybiskupów też jest za dużo... Nowa ewangelizacja hmmm.... co na to św. Paweł??? "Ale gdybyśmy nawet my lub anioł z nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy - niech będzie przeklęty!" Patrz droga synodalna....
Bp Ryś - mowi - 'Czeka nas du..ży problem i to niedlugo' .... z pewnego rodzaju satysfakcją i ZAZNACZA - pandemia pokazała slabosc Kosciola.. . A kto byl ostatnio przez wiele lat NA CZELE TEGO KOSCIOLA JAK NIE - BP RYś, czy O.SZUST-AK u mlodziezy , KTORY RZUCA WULGARYZMAMI, PROMUJE KOMUNISTYCZNE CNN, celebrytow, tych ktorzy walcza z chrzescijanstwem - np Sorosa i Gatesa (ktorzy przyznaja sami , ze czuja sie BOGAMI ktorzy moga robic wszystko co im sie podoba) i który ZNIZA SIE DO POZIOMU RYNSZTOKA ( mowi np, ktore toi toie sa najlepsze w wydal...niu albo sra..u , jak mowi jego kolezanka pani Janda.) . Czy p. Ryś nie wie tez nic , nie wiedzial o mafii lawendowej wsrod dominikanow??? Kto wspiera takich pseudo-duchownych, jak powyzej czy homo J. Martina ktory twierdzi , ze Biblia klamie? czyz nie pan Bergoglio?
Według Waszych własnych statystyk we mszach uczestniczy (więc spełnienia podstawowy obowiązek Wyznawcy) nieco mniej niż 30 procent obywateli. Nie stanowicie większości
Kościół klerykalny, to dobrze, bo na kapłanach Kościół stoi. Osoby świeckie mają tylko pomagać a nie wtrącać się czy narzucać jaki on ma być. Problem w tym że władza dawana osobą świeckim, prędzej czy później ma wpływ na kapłanów i ich zachowania. Można się obawiać zjawiska ze świadczenia osób duchownych i poddania się osobom świeckim. To spowoduje że KK będzie bardziej zbliżał się do świata a nie do Jezusa.
chazarski karaluchu.
skuteczny egzorcyzm to rzeczywiste opuszczenie człowieka opętanego przez szatana i nie chodzi o poczucie cżłowieka, ale o jego rzeczywiste uleczenie, dlaczego, bo dokonuje się mocą, tylko i wylącznie Jezusa Chrystusa
Ale jak oczywiście wiadomo, nie wrócą do sprzed Soboru,
Abp Ryś, to ten pasterz, co wprowadza Talmud tylnymi drzwiami do polskiego KK? Spec od judaizacji chrześcijaństwa? Inaczej, dialogu z judaizmem?
Kościół Katolicki, aby był Chrystusowy, musi wrócić do celebry, nauczania, pism sprzed II Soboru Watykańskiego?
@@Ryszard - @Ateista napisał nieprawdę, "odwrócił kota ogonem" - to przeciwnicy Kościoła organizowali nielegalne tgz. "Strajki Kobiet", wnoszą o likwidację nauczania Religii w szkołach..., itp. To niekatolicy, czyli mniejszość, chce narzucić swoje poglądy większości, aby katolicy , Kościół - robili co Oni sobie zażyczą... A Kościół w Polsce działa zgodnie z prawem, związanym też konkordatem...To przeciwnicy Kościoła często łamią prawo i bezczelnie kłamią...Liczę, że w końcu Władze zrobią z nimi porządek. Bo jak długo można to zło tolerować. Też te bezczelne kłamliwe wpisy w Internecie. To powinno być ukarane i napiętnowane tak jak piętnuje się obecnie w temacie pedofilii. Z ludźmi postępującymi nieuczciwie powinno się zrobić porządek. Nie można tolerować zła
Jeśli ktoś nie chodzi do kościoła to dlatego że kościół nie zaspokaja jego potrzeb
Prawda jest taka że sami sobie jesteście winni bo pokładacie nadzieje w człowieku i później macie pretensje do ludzi. Masz wiarę to kto ci ją zabierze? Widocznie masz ją słabą albo dziecinną i niedojrzałą skoro winni ci są inni. Głupim, szurniętym a przede wszystkim pysznym ludziom jest zawsze KTOŚ winny.
Do zaszczepionych Polaków ......................... https://anthony.neon24.pl/post/162137,do-zaszczepionych-polakow
Nadchodzi Koniec Świata??? ..................................... https://ryszard-opara.neon24.pl/post/162140,nadchodzi-koniec-swiata
> Friedrich Nietzsche Filozofia Nietzschego to filozofia - nomen omen - niczego. Totalny nihilizm, który zapładniał umysły faszystów, niemieckich marksistów, a współcześnie leży u podstaw neomarksizmu, marksizmu-genderyzmu.
Rozumiemy, że jesteś inny, żyjesz w grzechu, może umrzesz w grzechu i pójdziesz do Piekła. Dlatego naszym obowiązkiem jest przedstawić Ci Prawdę - abyś i Ty dostał swoją szansę na życie wieczne.
Problem dla Kosciola stworzyliscie wy sami, ktorzy zinfiltrowaliscie nasz Koscioł ( Rysie, CNN-langusty, K. Sowy udajacy duchownych. Wyzywaliscie nas katolikow od najgorszych, zarzucaliscie nam nawet nazizm, brak serca (kiedy to- panie Rysiu nawoływałes do przyjecia nieograniczonej liczby muzułmanow wsrod nich równiez terrorystow) wychwalaliscie zdemoralizowanych celebrytow - takich jak Bono, Gates (przyjaciel Epsteina, depopulator), etc, glosiliscie za Owsiakiem 'Robta co chceta' depczac tym samym Dekalog.
Kto niby ma ludzi ewangelizować? Biskupi, którzy za grosz wiary nie mają i religii się wyrzekną jak im władza każe i tym ludzi zgorszyli, odepchnęli od sakramentów. Swoim panem Polakiem się zajmijcie, bo ludzie mają więcej wiary od was.
Dane na dzień 10 grudnia 2020 : - 34 proc. ochrzczonych bierze udział w niedzielnych mszach, a 17 proc. katolików przystępuje do komunii. Odsetek uczniów chodzących na religię w szkole spadł w ciągu dziesięciu lat z 97 do 80 proc.
Wiara w opętanie nie jest istotna, istotne jest, ze pacjent w nie wierzy i będzie się czuł uleczony po wypędzeniu złego ducha. Egzorcyzm podziała na człowieka ogarniętego psychoza, jeśli jest wierzący, lub co najmniej się w takiej tradycji obraca.
CHŁOPIE : PAN JEZUS nigdy nie zamykał świątyń przed ludźmi w czasach pandemii a było ich parę. Brak WIARY najbardziej dotyczy WAS księży a nie ludzi , bo to Wy jesteście Duszpasterzami ale jak widać nie jesteście bo brak wam WIARY.
Czytaj ze zrozumieniem, nie manipuluj, to grzech. Ateista napisał jedynie informację, może trochę szyderczo, ale nikogo nie atakuje. Tenże sam biskup Ryś powiedział, że kościół zwłaszcza w Polsce stał się kościołem wojującym - dlaczego? Bo hierarchowie nie mają innej wizji i oferty dla ludzi. Dla takich biskupów jak np. Jędraszewski, Dziwisz i im podobnym jest szokiem, że ludzie Polska to nie ten sam kraj co za czasów JPII. Ale sami do tego doprowadzili. Prawdą jest, że katolicy, to najmniej tolerancyjna grupa ludzi. A niby głoszą miłość bliźniego.
a odnoscnie P. Agnieszka to niestety Ks Natanek nie powinien się opierac i na jej wizjach. Ale dawno dawno go nie słuchałem, wlaśnie odkad się dowiedziałem ,ze jest P. Agnieszka, natomiast wczesniejsze kazania ks, Natanka były bardzo madre,
Odwrócenie od Boga będzie skutkować śmiercią ludzkości, ale nie bój, Kościół Jezusa nie zginie, bo bramy piekielne go nie przemogą i głupia ludzkość, czy debilny oddający się masonom Episkopat nie zniszczy Boga
choroba psychiczna może i bardzo często ma podłoże opętania przez szatana, egzorcyzmy mogą pomóc, leki niestety nie.
Gdzie ja napisałem że chodzę do kościoła. Przechodzę obok a głośniki są tak silne że słychać w promieniu kilometra.
Korporacja Katolicka straci negatywny wpływ na społeczeństwo z chwilą, gdy zostanie odcięta od publicznych źródeł finansowania. Prób naprawy było w historii już wiele. Chrześcijaństwo zresztą też zrodziło się z próby naprawy religii żydowskiej. W religii chrześcijańskiej mieliśmy już Waldensów, Husytów, Luteranów, Kalwinów , Świadków Jehowy i wiele innych odłamów. W zasadzie wszystkie dotknęła korupcja. Ja osobiście jestem jednak dobrej myśli- młodzi od kościoła się odwracają, kapłanów nie przybywa więc czeka nas niebawem sytuacja analogiczna do tej w Irlandii i Hiszpanii. Tam kościół stracił „rząd dusz” w czasie krótszym niż dziesięciolecie- obywatele sami pokazali mu właściwe miejsce.
plus są celowo błędnie prowadzeni przez masońskich biskupów z Papieżem, który wspólpracuje z masonami. Oczywiscie, wg prawa kanonicznego, ksiadz ma prawo odmówić, nawet biskupowi, co byłoby niegodne powołaniu Księdza.
Episkopacie, Częstochowo, kościoły w Polsce- księża ciagle nawracają to samo w kółko pandemia, pandemia. Staliście się wielkim ogniwem popierającym totalitaryzm SSPIS, ludobójstwo Polaków, Nowy ład, reset. Do Boga się nie zwóciliście, ale do środków dezynfekcyjnych, jestescie większymi psychopatami niż mordercy SSPIS, bo oni wg planu idą po trupach Polaków, ale ty Episkopacie go nieprawnie wspierasz w mordowaniu Polaków, mówiąc, ze trzeba wypełniać prawo świecie, nawet jeśli ono morduje i chce dokończyć morderstwa, a nie prawo Boże.
a ja mowie ci sprawdzam----komunizm trwal 50 lat i upad z hukiem a smrod ciagnie sie do dzisiaj-----KOSCIOL Trwa 2000 lat --jesli by byl stworzony reka ludzka to dawno by nieistnial a teraz do ciebie -jesli jest prawda co mowisz to STWORZ TAKI KOSCIOL KTORY NIE BEDZIE POPELNIAL BLEDOW A DO CIEBIE PRZYJDZIEMY---SPRUBUJ!
Czy ten śmiesznie odziany pan może rozkazywać np ateistom, innowiercom. Niech pilnuje duchownych co to mają pokusy i swe owieczki masowo grzeszące.
Episkopat, gdyby SSPIS mu nakazało, to będa wypełniać świecie prawo i prędzej zrobią intronizację zdrajcy Narodu dudy
Kościół jak zawsze chce mieć monopol. Monopol na wiarę w fantastyczne stworzenia, na magiczne rytuały, na dziwaczne irracjonalne zachowania, na wymyślne fantazyjne ubiory, ale przede wszystkim na "rząd dusz". Oczywiście na wszystkie te elementy ma swoje wyszukane tradycyjne nazewnictwo, by sprawiać wrażenie, że to wszystko jest "na poważnie".
Whitney Houston to piękny opis schizofrenii paranoidalnej. Zresztą czego wymagać od narkomanki i alkoholiczki. Jeśli by w odpowiednim czasie podjęła kuracje psychiatryczna, to przy dobrze dobranych lekach mogła by w miarę normalnie funkcjonować w społeczeństwie.
Przepraszam nie sa glupi--bo Pan Bog glupich nie powoluje--sa ZACIEMNIENI PRZEZ DEMONY.
Tia, a za bp Rysiem biegnie duch Juliusza Paetza z tramsparentem "Bić LGBT"?
Doszliśmy do ściany - mamy wybór - albo klęska, albo ewangelizacja na siłę.
a w takim razie prosze wyjasnic koniec zycia Whitney Houston---a mianowicie takie szczegoly sama mowila ------ze nachodzi ja djabel i nie wychodzila --ale zalatwiala sie zaraz obok--------religia to wyjasnia --a twoj sennik egipski??????????
ARE YOU SURE????
Oni sa w stanie takim ze nietylko nie sa zdolni do WIELKIEJ INTRONIZACJI---ale zwalczali te ktora podarowal im Bog----to cholota zdrajcow i buntowniukow----patrz KSIAZKA SPISEK PRZECIW INTRONIZACJI-----michal krajski.
Jedno pytanie, które mnie nurtuje, dlaczego w Polsce jest tylu biskupów (135 biskupów katolickich, w tym dwóch greckokatolickich), od czego są, i po co są, rozumiem, w każdym województwie po jednym, no najwyżej dwóch i dość, ale żeby było ich tylu, to przesada, to my ich utrzymujemy, a po skończeniu wieku spędzonym na nic nie robieniu, nie liczę chronienia pedofilów, jak i oddawaniu się pedofilii, to my płacimy im emeryturę, pytam, za co, co oni zrobili dla nas, po za współpracą z komunistami i donoszeniem na nas.
Religa to przymus tępych i niedorozwiniętych pokoleń narzucany następnym pokoleniom.
Waszym bogiem brzuch a losem zaglada. Ten kto mowi polskim jezykiem a dal sobie narzucic wizje swiata bez Boga (--marks ---musimy dokonac emancypacji od Boga)----nie podziela wspolnej wiary ale tez slusznych postaw bazujacych na prawie rycerskim lub kodeksie honorowym-ktory nie ma szacunku dla historji - w ktorej kazde zwyciestwo oparte bylo na wierze w Boga (np husarja -atakowala po ostatnie komendzie do ataku --JEZUS)----jest WYKORZENIONY Z NARODU I jest czyms co bedzie przerobione na nawoz histori--tlem dla innych.
Z tego co napisałeś wynika, że to ty nie możesz znieść istnienia milionów Polaków, którzy nie podzielają wierzeń, w stworzenie za pomocą wybuchu i w to, że człowiek sam napisał sobie własny program genetyczny i miliony programów wszystkiego co żyje. W dodatku to ty ich atakujesz swoim wpisem, a nie oni ciebie.
Katolicy w Polsce nadal nie rozumieją, że oprócz nich żyje kilka milionów innych Polaków, którzy nie podzielają ich wizji, legend i historii z pustynnych obszarów Bliskiego Wschodu.
Jezus Chrystus
Prymitywizm potomka Chazarów wyłazi z ciebie żydowski bucu.
A skandale homoseksualne, to też pandemia.
To ze ci sie cos niepodoba to nieznaczy ze jestes w stanie prawidlowo opisac rzeczywistosc te i nadprzyrodzonej-----NIC NIE PROPONUJESZ W ZAMIAN---OBSRYWAJAC TO CO JEST.
Łażą po sklepach, galeriach w niedzielę a taca pusta, ale już niedługo : - Do pomyślnego końca zbliżają się prace nad ustawą, zgodnie z którą w niedziele bankomaty wszelkie wypłaty będą przekierowywały na konto episkopatu, lokalnego biskupa i lokalnego proboszcza. To samo odnosić będzie się do przelewów od godziny 19 w piątek do godz. 7 w poniedziałek. Podobnie w przypadku innych dni wolnych od pracy. Złośliwie uchylających się do korzystania z usług bankowych będą czekać przelewy represyjne.
Jedyna sila i tradycja i kultura-----wszystko obejmujacy sakrament---TO MSZA TRYDENCKA Ale ksieza sa zaglupi aby pojac poziom tej swietosci.
No tak --ale dwa pytanie 1---co on proponuje wzamian???-trwanie w bezkulturze? 2--czy proponuje szatanizm-jako wyjscie???
Siłom Kościoła jest tradycja a więc msza Trydencka i łacina
bp Ryś ma ewangelizatora zielono Świątkowca Zielińskiego
Chrześcijański Kościół rzymsko katolicki nie zostawił żadnej rzeczy nie tkniętej swym zepsuciem, uczynił z każdej wartości - bezwartość, z każdej prawdy – kłamstwo, z każdej rzetelności – duchową nikczemność. Jest mi on największym zepsuciem, jakie pomyśleć sobie można, wola jego dąży do ostatecznego, jakie może tylko być zepsucia. - Friedrich Nietzsche (1844-1900)
Józef, po co Ty do kościoła chodzisz? żeby pisać sprawozdania?
MVD, głupku skończony, nie masz pojęcia, co piszesz...Nie pogrążaj się bardziej, tylko zaszczep 3 dawką.
Biskupie Rysiu rób częściej w katolickich kościołach targi wiary pt. Dni Juaizmu, czy Dni Islamu. Tym sposobem będziecie jedno z Franciszkiem.
A może Maronickiej jest bardziej tradycyjna! ludzie mają jakieś fiksum dyrdum z tą tradycją. Jak ci tak zależy na tradycji- to zrób sobie auto rodem z Flinstonów :P
czesc... jestem komuchem i wierzę w gvwno
Trzeba wrócić do tradycji Trydenckiej!
Chrystus był uzdrowicielem. Nie oznacza to, że ty nim możesz być.
Biskupie Rysiu, dopasowujcie jeszcze bardziej nasz kościół do zachodu, to faktycznie będzie to co na zachodzie - puste kościoły. Czas na wasze krytyczne reakcje na to co się dzieje w Niemczech, Austrii...... Czas na skończenie z poprawnością polityczną. Czas, że za głoszenie Ewangelii pójdziecie do więzienia, będziecie prześladowani, będziecie cierpieć, ale tylko w ten sposób będziecie wiarygodni. Bierzcie przykład z biskupa Atanazego Schnajedera z Kazachstanu i wielu innych odważnych biskupów i kardynałów, Inaczej, to możecie być pasterzami prawdziwych owiec, baranów, krów, o ile was do tej pracy ktoś najmie.
Chyba się nudzisz że tyle piszesz. Sam Chrystus był uzdrowicielem a później apostołowie. Współczuję ci.
Tak drodzy hierarchowie, przespaliście nie tylko czas pandemii (choć się jeszcze nie skończył), ale ładnych parę lat. Zamiast rugać porządnych, pobożnych, wiarygodnych księży, bierzcie się za tych, którzy swoimi wypowiedziami i postępowaniem gorszą. A u bp. Rysia niejaki Lemański, gorszyciel ma się dobrze. Nie stworzyliście żadnej telewizji, to znaczy była, ale upadła. Potworzyliście w każdej diecezji radia - po co? Wystarczyłoby 3 na całą Polskę. Czas na nowennę podobną jak za czasów kard. Wyszyńskiego. On jeden, a odbudował wiarę w ludzie, a was dziesiątki. Podobnie jeden ks. Blachnicki, a fascynował tysiące młodzieży "oazami". Czas na dobre pomysły, by zrobić wielką nowennę, wielkie misje, a może faktycznie ogłosić Chrystusa Królem Polski. Króluj nam Chryste!
Bracie Grzegorzu, teraz o waszej idei "miłosierdzia". Nie jest już ono wg was odpowiedzią Boga miłości, witającego skruszonego grzesznika z otwartymi ramionami, aby go uleczyć i przywrócić do życia łaski. Jest to obecnie miłosierdzie niosące w istocie zgubę, uzasadniane koniecznością wyjścia naprzeciw potrzebom ludzkości. Ludzie, uznani za niezdolnych do przestrzegania nawet prawa naturalnego, maja rzekomo niezaprzeczalne prawo do tego miłosierdzia, swego rodzaju dobrodusznej amnestii udzielanej przez Boga, który również dostosowuje się do historii, nie będąc już jej Panem. W sposób ten wyrzeka się nie tylko wiary oraz porządku nadprzyrodzonego, ale również zasad moralnych nieodzownych do prowadzenia uczciwego i prawego życia. W ostatecznym rozrachunku oznacza to rezygnację z chrystianizacji etyki - przeciwnie, to katolicy mają się obecnie dostosowywać do moralności świata, akceptując również zawieranie kolejnych związków przez rozwodników oraz "małżeństwa" osób tej samej płci. Owo "miłosierdzie" stało się podstawą nowej ewangelizacji wobec pokolenia, którego nie da się już nawrócić, oraz wobec chrześcijan, którzy nie są już w stanie zachowywać wszystkich przykazań. Znajdujące się w niebezpieczeństwie dusze, zamiast być wspierane i umacniane w wierze, są uspokajane i utwierdzane w grzechu. U podstaw tych błędów leży całkowity brak transcendencji czy spojrzenia ku Niebu. Brat Grzegorz nie odwołuje się już do porządku nadprzyrodzonego, do życia wiecznego, a przede wszystkim do dzieła odkupienia urzeczywistnionego przez Chrystusa Pana, który zapewnił wszystkim ludziom środki konieczne do osiągnięcia zbawienia.
Przeto usilnie się trzymam i do ostatniego tchu trzymać się będę wiary Ojców w niezawodny charyzmat prawdy, który jest, był i zawsze pozostanie w „sukcesji biskupstwa od Apostołów” [Św. Ireneusz, Adv. haer. IV, 26 – PG 7, 1053 C]; a to nie w tym celu, by trzymać się tego, co może się wydawać lepsze i bardziej odpowiednie dla stopy kultury danego wieku, lecz aby nigdy inaczej nie rozumieć absolutnej i niezmiennej prawdy głoszonej od początku przez Apostołów. Ślubuję, iż to wszystko wiernie, nieskażenie i szczerze zachowam i nienaruszenie tego przestrzegać będę i że nigdy od tego nie odstąpię, czy to w nauczaniu. czy w jakikolwiek inny sposób mową lub pismem. Tak ślubuję, tak przysięgam, tak niech mi dopomoże Bóg i ta święta Boża Ewangelia.
Potępiam również ten sposób rozumienia i wykładu Pisma św., który pomijając Tradycję Kościoła, analogię wiary i normy podane przez Stolicę Apostolską, przyjmuje wymysły racjonalistów w sposób zarówno niedozwolony, jak i lekkomyślny, a krytykę tekstu uznaje za jedyną i najwyższą regułę. Odrzucam również zdanie tych, którzy twierdzą, że ten, co wykłada historię teologii lub o tym przedmiocie pisze, powinien najpierw odłożyć na bok wszelkie uprzednie opinie, tak co do nadprzyrodzonego początku katolickiej Tradycji jak co do obiecanej przez Boga pomocy w dziele wiecznego przechowywania wszelkiej objawionej prawdy; nadto że pisma poszczególnych Ojców należy wykładać według samych tylko zasad naukowych z pominięciem wszelkiej powagi nadprzyrodzonej i z taką swobodą sądu, z jaką zwykło się badać jakiekolwiek dokumenty świeckie. W końcu wreszcie ogólnie oświadczam, że jestem najzupełniej przeciwny błędowi modernistów twierdzących, że w świętej Tradycji nie ma nic Bożego, albo – co daleko gorsze – pojmujących pierwiastek Boży w znaczeniu panteistycznym, tak iż nic nie pozostaje z Tradycji katolickiej poza tym suchym i prostym faktem, podległym na równi z innymi dociekaniom historycznym, że byli ludzie, którzy szkołę założoną przez Chrystusa i Jego Apostołów rozwijali w następnych wiekach swą gorliwą działalnością, zręcznością i zdolnościami.
Poddaję się też z należytym uszanowaniem i całym sercem wyrokom potępienia, orzeczeniom i wszystkim przepisom zawartym w encyklice Pascendi i dekrecie Lamentabili, zwłaszcza co się tyczy tzw. historii dogmatów. Również odrzucam błąd tych, którzy twierdzą, że wiara podana przez Kościół katolicki może się sprzeciwiać historii i że katolickich dogmatów, tak jak je obecnie rozumiemy, nie można pogodzić z dokładniejszą znajomością początków religii chrześcijańskiej. Potępiam również i odrzucam zdanie tych, którzy mówią, że wykształcony chrześcijanin występuje w podwójnej roli: jednej człowieka wierzącego, a drugiej historyka, jak gdyby wolno było historykowi trzymać się tego, co się sprzeciwia przekonaniom wierzącego, albo stawiać przesłanki, z których wynikałoby, że dogmaty są albo błędne, albo wątpliwe – byleby tylko wprost im się nie przeczyło.
Arcybiskupie Ryś nie zgadzam się z ani jednym twoim słowem , to ty szkodzisz Kościołowi i powinieneś zrezygnować ze wszystkich zajmowanych stanowisk.
Po czwarte: szczerze przyjmuję naukę wiary przekazaną nam od Apostołów przez prawowiernych Ojców, w tym samym zawsze rozumieniu i pojęciu. Przeto całkowicie odrzucam jako herezję zmyśloną teorię ewolucji dogmatów, które z jednego znaczenia przechodziłyby w drugie, różne od tego, jakiego Kościół trzymał się poprzednio. Potępiam również wszelki błąd, który w miejsce Boskiego depozytu wiary, jaki Chrystus powierzył swej Oblubienicy do wiernego przechowywania, podstawia... twory świadomości ludzkiej, które zrodzone z biegiem czasu przez wysiłek ludzi – nadal w nieokreślonym postępie mają się doskonalić. Po piąte: z wszelką pewnością utrzymuję i szczerze wyznaję, że wiara nie jest ślepym uczuciem religijnym, wyłaniającym się z głębin podświadomości pod wpływem serca i pod działaniem dobrze usposobionej woli, lecz prawdziwym rozumowym uznaniem prawdy przyjętej z zewnątrz ze słuchania, mocą którego wszystko to, co powiedział, zaświadczył i objawił Bóg osobowy, Stwórca i Pan nasz, uznajemy za prawdę dla powagi Boga najbardziej prawdomównego.
Po drugie: zewnętrzne dowody Objawienia, to jest fakty Boże, przede wszystkim zaś cuda i proroctwa, przyjmuję i uznaję za całkiem pewne oznaki Boskiego pochodzenia religii chrześcijańskiej i uważam je za najzupełniej odpowiednie dla umysłowości wszystkich czasów i ludzi, nie wyłączając ludzi współczesnych. Po trzecie: mocno też wierzę że Kościół, stróż i nauczyciel słowa objawionego, został wprost i bezpośrednio założony przez samego prawdziwego i historycznego Chrystusa, kiedy pośród nas przebywał, i że tenże Kościół zbudowany jest na Piotrze, głowie hierarchii apostolskiej, i na jego następcach po wszystkie czasy.
Bracie Grzegorzu, nawróć się, a wrócą do was wierni. Złóż przysięgę, jaką składało tysiące księży, zanim obowiązkowe jej wygłaszanie zniósł papież Paweł VI w 1967 roku - na zgubę Kościoła i zatracenie wiernych. Przysięga antymodernistyczna Ja, Grzegorz, przyjmuję niezachwianie, tak w ogólności, jak w każdym szczególe, to wszystko, co określił, orzekł i oświadczył nieomylny Urząd Nauczycielski Kościoła. Najpierw wyznaję, że Boga, początek i koniec wszechrzeczy, można poznać w sposób pewny, a zatem i dowieść Jego istnienia, naturalnym światłem rozumu w oparciu o świat stworzony, to jest z widzialnych dzieł stworzenia, jako przyczynę przez skutki.
Zarabiaj w Internecie! Wejdź na stronę: www.bitcointime.com.pl i dowiedz się jak w prosty sposób zarabiać w internecie. Pomoc specjalistów przez całą dobę. Kliknij i zobacz jakie to proste!
JAK MOŻNA NIE UZNAĆ JEZUSA SWOIM PANEM jeżeli jak wiemy od św. Augustyna że JEZUS JEST PANEM, DLATEGO że JEST Jedynym bytem (osobą) we wszechświecie KTÓRA NIC OD NIKOGO NIE CHCE, WSZYSTKO POSIADA - JEST ŹRÓDŁEM WSZYSTKIEGO - MIŁOŚCI, WOLNOŚCI, WSZELKIEGO DOBRA - DAWCA WSZYSTKIEGO - ON MOŻE TYLKO DAWAĆ - NIE ZABIERAĆ - BO KOCHA CZŁOWIEKA - DLATEGO JEZUS JEST MOIM PANEM
Miesiąc temu rozmawiałem face to face z dość dobrze zorientowanym księdzem z Łodzi. Powiedział mi, że biskupi polscy dostali pieniądze od rządu Morawieckiego, aby siedzieli cicho i nie protestowali przeciw pandemicznej histerii. Po co im zatem wierni? Odkąd większość z nich przestała wierzyć w Jezusa Chrystusa, można z nimi zrobić wszystko. Franciszek kolaboruje z komunistami chińskimi, flirtował z reżimem kubańskim, słał Parolina do Putina, kardynałem kamerlingiem mianował wieloletniego nadzorcę seminariów Legionu Chrystusa (tak, tego Legionu Chrystusa!), któremu sakry biskupiej udzielił kardynał Theodore McCarrick (tak, ten McCarrick, mieszkali w jednym domu). Czy kogoś dziwi, że to właśnie oni wszyscy (Ryś cieszy się wielkim zaufaniem Franciszka i jest jego wiernym funkcjonariuszem) rozwalają nasz jeden, święty, powszechny i apostolski Kościół od środka? Czy kogoś dziwi ich ścisła współpraca z wyznawcami Świętej Pandemii? PS. W Łodzi bp Ryś niedawno rozwalił wspólnotę wiernych uczestniczących w coniedzielnej Mszy Wszechczasów na Żubardzkiej (w ramach tzw. indultu).
Slusznie. to biskupi pokazali cytujac Bp.Rysa co w kosciele bylo doswiadczeniem kulturowym a co rzeczywiscie obszarem osobiscie przezywanej wiary. kto zamykal koscioly nie sie oni bija w piersi a nie zwalaja wine na ludzi
Tak, wiele mln Polakow to słyszało i trudno było uwierzyć co ten człowiek masonów mówi
to nie oswiecenie to kopiowanie mysli i idei z zachodu. jak to skopiuja to dopiero beda mieli wyzwanie. Patrz sytuacja w kosciele zachodnim. zero powolan i puste koscioly.
Przypominam ze prymas powiedzial-----kto pojdzie na sw Bozego Narodzenia do kosciola ma GRZECH-------TO DO JAKICH WNIOSKOW TERAZ DOSZEDL???? BEDZIE NADAL SZEDL W ZAPARTE????????????????????????????/
Biskupie jesli nie glupi to odpowiedz------jesli MSZA JEST DOBREM-----a jest to czym jest DYSPENSA OD MSZY???????ZLEM DO KTOREGO NAS ZMUSZACIE. Przeto nie pytaj komu bije dzwon bije on TOBIE. Wasze msze w grzechu ciezkim----powoduja ze NIEMA KLERYKOW I NIEBEDZIE ------obchodzicie niebo i ziemie aby byl JEDEN KLERYK ----APOTEM przygotowujecie go do kaplanstwa tak aby mowil bluznierstwa i zachowywal sie w DOMU BOZYM--jak u siebie w chalupie.Wasze modlitwy ktorych niema to sprawdzaja ze niema kaplanow------TO WASZA WIN---CZAS TO ZROZUMIEC.
dzięki pandemii na pana Rysia spłynęło oświecenie. Za późno.
Abp Ryś, wiesz dobrze, że dla ideologii masońsko- nazistowskiej SSPIS Nowego ładu Episkopat gotów poswięcić wiernych i ksieży, dnawi i schowani w norach prawnicy, przekupieni lekarze, otumanieni propaganda nauczyciele- wszyscy okazali się zdrajcami i nie ma kto bronić Polaków przed Holocaustem , a modlitwy Kościola nie było, bo to co było tylko kamuflaż. To Episkopat nie powiedział Non Possumus, ale to tylko dlatego, że Episkopat wiedział o nadchodzcym resecie, Nowym Ładzie, Porządku= pseudopandemii i śmierci wielu. Papież Franciszek w 2019r powiedział, że to ostatnie Boze Narodzenie. To nie oświecenie Papieża przez Boga, ale otwarł się na działanie masonów, szatana. To tragedia całej ludzkości, a Kościół mówi o powrocie, wy się tym nie przejmujecie, bo wiecie, ze wielu umrze i zachoruje po pseudoszcvzepionkach, wiec nie będzie komu wracac. Bo sprawa głowna to śmierć.
Od lat obserwuję tego biskupa, od czasu, gdy był jeszcze biskupem pomocniczym w Krakowie. Jest to jeden z najbardziej sprotestantyzowanych biskupów w Polsce, już dawno nie głosi prawd wiary katolickiej. Wierzy w jakichś uzdrowicieli, charyzmatyków, w fałszywie pojmowane miłosierdzie. Nie ewangelizuje (w sensie głoszenia Prawdy ewangelicznej), nie nawraca. Jest z ducha Franciszkowy - razem prowadzą wiernych na manowce. Wygląda jak Baranek, mówi jak Bestia.
Ryś , proszę Pana Boga o dar dla ciebie, o dar Ducha Św bojazni Bożej.
Co prawda to prawda - masz Waćpan słuszność. Bo ten wirus jedno obnażył - ludzie uwierzą w Tylywizur, uwierzą w medycynę i naukę ale nie uwierzą, że Bóg może pandemię zlikwidować. Bo w to uwierzyć najtrudniej. Ze Wszechmogący Stwórca całego Wszechświata może zapanować na wirusem? No nie do wiary!
Słowa Abp Rysia- reset- mówią za siebie, to ideologia nowego ładu masonów, jak SSPIS, pełna zgoda Episkopatu z SSPIS
Biskupi!! Uderzcie się we własne piersi. Tacy jak abp Polak nawoływali, by nie zbliżać się do kościołów, bo gdy ktoś tam pójdzie na mszę św. to będzie miał grzech. To abp Polak takie idiotyzmy sadził, odganiał ludzi od kościoła, ale płacz, że wiernych jest tak mało. A kto jak nie wy biskupi zamiast słuchać Boga, słuchaliście niedzielskich i dworczyków, zgadzając się na drastyczne ograniczenie wiernych w kościołach. Czemu więc teraz opowiadasz, że są jacyś wierni, którzy tylko z "tradycji" chodzi do kościoła? Wstydź się swoich słów biskupie!! Więcej przyzwoitości!
Dokładnie! Ale to może powiedzieć tylko ten co ma w sobie Ducha Świętego. Jeśli kto nie ma - przez gardło mu to zdanie nie przejdzie.
JEZUS JEST PANEM !!
Ryś tylko ty możesz wymyślić kościół bez księży i wspólnotę scementowaną indywidualnymi egzaltowanymi uniesieniami . Zatem jaka będzie twoja rola w nowym kościele po pandemii, Rysiu ?
Kościół przetrwa, dzięki księżom wiernym Panu i Tradycji, odpornym na zawirowania świata tworzone przez Księcia Ciemności i jego akolitów. Ludziom głębokiej wiary i rozumu.
Ważna jest jakość a nie ilość. Pan Bóg powiedział "sprawdzam" i widać czarno na białym who is who.
PRECZ z "arcybiskupem'' rysiem GŁOSI TYLKO BREDNIE I PRZYNOSI WSTYD I HAŃBĘ DLA ŚWIĘTEGO KOŚCIOŁA BOŻEGO
PRECZ z "arcybiskupem'' rysiem GŁOSI TYLKO BREDNIE I PRZYNOSI WSTYD I HAŃBĘ DLA ŚWIĘTEGO KOŚCIOŁA BOŻEGO
PRECZ z "arcybiskupem'' rysiem GŁOSI TYLKO BREDNIE I PRZYNOSI WSTYD I HAŃBĘ DLA ŚWIĘTEGO KOŚCIOŁA BOŻEGO
Od kiedy papież wziął się za pedofilię księży od wtedy liczba powołań spada do zera.
abp Wóbel powiedział, ze to co wydali pretenduje do nakazu szczepień w imię ochrony zdrowia i życia-- ale jak mówie, nie ma podstaw prawnych medychnych moralnych, aby Episkopat tak się wypowiada l w imieniu wiernych i księży. Dla mnia to jest mówienia Episkopatu jak do głupków, wiernych i księży, których trzeba pouczyć o SSPIS ideologi śmierci i się na nia zgodzic. Episkopat mógł się nie wypowiadać, mógł milczeć, ale chciał w pysze okazac kim jest dla wiernych i księży. Dla mnie jest zdrajcą Narodu, tym bardziej, ze popiera Nowy ład, czyli popseudoszczepionkowa śmierc w czasie
Bzdury to pieprzył Skworc, pewnie liczy że mu coś od Obajtka skapnie.
Trzeba powiedzieć całemu światu, że ci, którzy są z Kościołem, sprzeciwiają się temu, co robi świat.
Były wikary, były rektor seminarium, były prof. historii Kościoła, były biskup pomocniczy, nie widział, jaki jest stan duchowieństw i laikatu? Obudził się? No, bystrych mamy pasterzy! Oj bystrych...
Rozumiem że skończyłeś medycynę i bioetykę z wyróżnieniem. Jeszcze raz piszę Episkopat ani Rząd nie zmusza nikogo do szczepienia, jest to wolna wola każdego człowieka.
To co piszę to są słowa z jego kazań, on w ciągu tygodnia potrafi zmienić zdanie pięć razy w zależności co mu napisze Agnieszka. W kazaniach miesza prawdę z fikcją, dla ludzi którzy są niewykształceni jest to bardzo groźne, dlatego piszę z całą odpowiedzialnością: Natanek założył sektę.
Józek nie pisz bzdur. Abp Wiktor owszem mówił nt. Orlenu, ale to nie była homilia. Homilę głosił Abp Gądecki. Chyba, że chodzi Ci tylko o to, żeby się czepiać
A kto wprowadził dyspensę od niedzielnej Mszy św.??? A teraz wszystko jest luzowane, tylko nie kościoły Episkopacie PRZEBUDŹCIE SIĘ!!!
Mówiąc o Ks Natanku mówię o jego kazaniach, ale nie śłyszałem o wypowiedziach o szczepionkach. Jeśli mówi tak jak mówisz, to jest ks. Natanek w błedzie, czyli nieoświecony
50 lat już problemy robicie
Jest prawdą, że emocje religijne i religijny folklor to nie wiara. Wiara musi być oparta na przekonaniu o prawdziwości wierzenia. Trzeba powrócić do udowadniania i argumentowania na rzecz Boga i treści zbawienia, tak jak to czynił Jezus, Ewangelia i Kościół Apostolski. Dlaczego z życia Kościoła zanikło udowadnianie i argumentowanie za istnieniem Boga, życia nadprzyrodzonego i wieczności? FIDES qauerens INTELECTUM! /stp/
Poczytaj Bp Wróbla, czyli Episkopatu, to wystarczy. Jeśli nie potrafisz dostrzec Holocaustu, to jesteś jednym z tych mln Polaków, którzy idą na rzeż, chcą aby inni szli na rzeż i byli znakowanymi psami rasy polskiej. Wróć do II wojny światowej, ale nie poddawaj negowaniu obozów śmierci, to wtedy będziesz miął odpowiedz na swoje wyobrazenie o dzisiejszych pseudoszcepionkach i pseudopandemii
Nigdzie nie słyszałem żadnego rozkazu Episkopatu ani Rządu odnośnie szczepień. Jedyny rozkaz wydał Natanek, tym co chcą jechać na pielgrzymkę do Izraela rozkazał się zaszczepić.
to nie są szczepionki, są to związki chemiczno- genetyczne, które nie mają zamiaru chronić, ale zabijać. Nigdy nie bedą chronić, bo nigdy niue będzie szczepionki na katar, ani dopornosci populacyjne, są w pseudopandemii po to aby dokonać depopulacji, zniewolenia. Jest to zaplanowane działanie szatana czyli masonów, dlatego Episkopat Polski nie miął podstaw moralnych, zdrowotnych, ani prawnych aby dać rozkaz szczepień dla wiernych i księży, udając, ze chodzi o zdrowie. Episkopat i Abp Gądecki doskonale wie o co chodzi. Stał się zbrojnym ramieniem nazistowsko- masonskiego SSPIS i wszystkich masonów na świecie. Bóg wie, ze oddali wiernych i Kościół w Polsce pod władzę szatana, ich modlitwa jest fąłszywa i bezowocna.
Przecież szczepienia są nieobowiązkowe, a sam Natanek mówił że Bóg mu powiedział że zdrowym ludziom szczepionka nie szkodzi. Dlatego Natanek na początku mówił że jeżeli będzie taka potrzeba to się sam zaszczepi. To jak to w końcu jest z tymi szczepieniami, raz są dobre, potem złe.
Abp. Vigano określa Vaticanum II rakiem, który toczy kościół powszechny. I tu jest problem, a nie w kowidzie.
Ks. Natanek mówi prawdę, ale przez masonów ona nie zostanie zaakceptowana, stad rozkaz Episkopatu do szczepien wiernych i ksieży bez wzgledu na kłamstwo i depopulację. masoni odrzucają Boga, ale zasłaniają sie Nim a Episkopat akceptuje reset, Nowy Ład= śmierc wielu
Episkopat masoński nie pojmuje tego, dlatego wydał wyrok śmierci na wiernych i ksieży aby się szczepili
Natanek jest największym złem dla kościoła, dlatego że nie uznaje żadnych świętości. Wymyślił sobie swojego Boga i stworzył sektę. Kościół jest słaby, dlatego nikt nie reaguje. Gdyby kościół był silny to Natanek w ciągu miesiąca byłby na swoim miejscu, czyli w szpitalu.
Wiadomo droga synodalna niemiecka-- kobiety akolitki, nadzwyczajny szafarz półksiedzem , świecki zarządza parafią, łączenie parafii zniesienie celibatu. Abp Ryś, jeśli jakiś świecki będzie mówił kazanie, do czego wg Pr kanoinicznego nie ma uprawnienia, to nie uczestniczę w takiej Mszy sw.
kazanie rzeczywiście nie jest od tego
Warunkiem podstawowym jest szczere otwarcie kościoła na prawdę, we wszystkich obszarach jego istnienia i działania. To bardzo budujące, że wypowiedź ks.abp jest inicjatywą w takim właśnie kierunku.
"Nas" czyli kleszych darmozjadów. I bardzo dobrze!
Ostatnio w Piekarach było kazanie o ewangelii. Biskup dziękował Orlenowi. Nigdzie w Biblii nie mogę znaleźć Orlenu. Może mi coś ksiądz na religii nie powiedział.
kS ARCYBISKUPIE ----NIE ANALIZUJ SYTUACJI TYLKO ODPOWIEDZ NA PROSTE PYTANIE ------JAKA JEST WASZA MODLITWA JESLI BOG NIE DAJE WAM KLERYKOW???????????????????Zdradziliscie prawdziwa ewangelie---spiskujecie przeciw Bogu razem z watykanska cholota ------plujecie na natanka-----O KTORYM PAN BOG POWIEDZIAL ZE WSZYSCY PRZYJDZIECIE SIE DO NIEGO UCZYC---LEPOIEJ ZAMILCZ.