Cywilizacja śmierci

Autorzy „Zatrzymaj aborcję”: Może Terlikowski sam coś wreszcie zrobi dla ochrony życia

„Tak mi się marzy, żeby Tomasz Terlikowski sam zebrał podpisy pod ustawą, którą proponuje. Cały czas krytykuje, kręci nosem i bawi się w recenzenta czyichś działań” – napisał w mediach społecznościowych niedawny sejmowy sprawozdawca obywatelskiego projektu „Stop LGBT” Krzysztof Kasprzak z Fundacji Życie i Rodzina.

2 min czytania
Fot. Screenshot You Tube salve
Fot. Screenshot You Tube salve

„Tak mi się marzy, żeby Tomasz Terlikowski sam zebrał podpisy pod ustawą, którą proponuje. Cały czas krytykuje, kręci nosem i bawi się w recenzenta czyichś działań” – napisał w mediach społecznościowych niedawny sejmowy sprawozdawca obywatelskiego projektu „Stop LGBT” Krzysztof Kasprzak z Fundacji Życie i Rodzina.

„Tak mi się marzy, żeby organizacja, która zebrała teraz 130 tysięcy podpisów pod projektem kolejnego zaostrzenia przepisów aborcyjnych, zajęła się zebraniem podpisów pod projektem prawa organizującego lepszą, bardziej profesjonalną, powszechnie dostępną pomoc dla kobiet w ciąży i ich partnerów” – napisał na swym facebookowym profilu Tomasz Terlikowski. 

„Ten zaprezentowany obecnie nie tylko nie wspiera obrony życia, nie tylko nic realnie nie daje, nie pomaga, nie wspiera, ale nawet szkodzi sprawie, bo pokazuje kompletnie niewrażliwe na dramat kobiet, na trud rodzin, na wyzwania oblicze ruchu pro life” – dodał, używający terminologii przeciwników ochrony życia o „zaostrzeniu przepisów aborcyjnych”, autor książki sprzed kilkunastu lat „Prawo do życia. Zdradzona nadzieja”.

Krzysztof Kasprzak, który wraz z Kają Godek referował niedawno w Sejmie krytykowany przez Terlikowskiego obywatelski projekt „Stop LGBT” zaproponował więc publicyście, by ten sam wykazał się jakąkolwiek aktywnością na rzecz ochrony życia w Polsce, czy też, jak pisze ostatnio - na rzecz „zaostrzenia przepisów aborcyjnych” w naszym kraju. „Panie redaktorze, do dzieła! Proszę wszystkim pokazać, jak się robi prawdziwe w "pełni katolickie" i "nie szkodzące sprawie" inicjatywy. A my to potem sobie ocenimy” – skonstatował członek prezydium Fundacji Życie i Rodzina.

 

ren/facebook

Komentarze

125 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

Zenek 06.11.2021, 10:38

"Lekarz ma obowiązek i prawo w sytuacji zagrożenia życia uratować matkę”. I tutaj jest pełna zgoda. Żadna, ze stron tego nie kwestionuje. Problem jednak polega na tym, że lekarz musi ustalić precyzyjnie ten moment: "zagrożenie życia”. W przeciwnym razie z Art. 152. Kk. grozi lekarzowi 3 lata do odsiadki. No, i teraz jak zadowolić w prawo jebni*tych? Jak taki lekarz ma pani Kai Godek (albo prokuratorowi) udowodnić, że rzeczywiście pacjentki życie było zagrożone? W tej konkretnej sytuacji lekarze woleli czekać aż płód obumrze niż iść do więzienia. I to jest ten dylemat. I tu nie chodzi o to, kto głośniej mordę darł na protestach, albo, że "…lekarzowi się wydawało…”. Nie, lekarze dobrze wiedzą ile jest do odsiadki z Art. 152. Kk.

Anonim 06.11.2021, 07:49

Nie strasz, nie strasz bo się zesxasz. Rozpętacie wojnę i przemoc, wyślecie julki-terorystki z bombami na kościoły? Okej, razem z Policją i Wojskiem wydusimy terrorystów jak karaluchy. Wasze "szwadrony" są mocne, ale w darciu ryja. Jedyne na co was stać, to chlapanie farbą, gdy nikt nie widzi.

Anonim 06.11.2021, 07:45

Widzę że coś zaczynasz łapać. Kto straszy ludzi? Kto wmawia że każda aborcja to przestępstwo i że nie wolno ratować kobiety? LEWICOWCY. To oni spowodowali że lekarzowi się wydawało że "stoi ktoś z toporem". To LEWICOWCY rozpętali kampanię oczerniania i pomawiania Prolife, a jak wiadomo, kampania polega na wmówieniu "naszym", że "obcy" nabijają "nasze" niemowlęta na bagnety. Nikt nie stał i nie stoi ani nie będzie stał. Lekarz ma obowiązek i prawo w sytuacji zagrożenia życia uratować matkę. Inaczej - czy w związku z tym, że za wynoszenie towaru ze sklepu bez zapłaty grozi sąd, boisz się iść po masełko i bułeczki?

Anonim 06.11.2021, 07:40

Ile procent społeczeństwa stanowi "belgijska arystokracja"? 0,5%? Skoro podpierasz się tym, że w 0,5% rodzin rodzi się 3-4 dzieci, to znaczy że niczego nie rozumiesz i upadłeś na głowę. Jeśli chrzanisz kretynizmy, że muzułmanie to tylko w Antwerpii i Brukseli, skoro oficjalnie jest ich 0,9 mln czyli 8% populacji. uprawiasz demagogię i populizm. Twoje wnioski są motywowanym ideologicznie bełkotem ignorującym fakty, typowym dla lewaków zaklinających rzeczywistość. PS. Muzułmanów jest może i "tylko" 8%, ale cóż z tego, skoro ich piramida demograficzna wygląda inaczej, niż 10-milionowej społeczności białych starców. Wśród osób młodych, w wieku zakładania rodziny, z 8% robi się 20%, głupcze.

MC 06.11.2021, 07:14

A możesz podać dane w jakich rodzinach rodzi się najwięcej dzieci? Bo tak to tylko demagogia i populizm. Mieszkając kiedyś w Belgii mogę stwierdzić, że to właśnie w dobrze sytuowanych, białych domach rodziło się sporo dzieci. Wśród belgijskiej arystokracji 3-4 dzieci to była średnia. A poza stolicą i Antwerpią to muzułmanów nie uświadczysz. Podobnie jest w Holandii czy Hiszpanii. O wspomnianych wyżej Czechach nawet nie wspominam.

renata 06.11.2021, 05:59

Tak, tylko wydaje mi się, że ten większy współczynnik liczby urodzeń wynika z dużej liczby muzułmanów na Zachodzie,. Trzeba by to sprawdzić w ten sposób.

anonimek 05.11.2021, 22:28

Pan TT już dawno upadł na głowę - chyba już nikt się z nim nie liczy. To jest jego problem

Anonim 05.11.2021, 20:51

Nie używaj słów, których znaczenia nie rozumiesz, durniu

Zawi 05.11.2021, 20:43

Nie wiem, jak u państwa z wiedzą o seksie, więc podpowiem - aborcja absolutnie nie jest problemem homoseksualistów, lesbijek i transwestytów. Współczynnik dzietności w Polsce (niższy niż w Holandii, Czechach, Włoszech, Niemczech, Hiszpanii i ponad 200 innych krajach) także nie jest skutkiem aktywności LGBT. Już prędzej różnych akcji "córka idzie na studia, mama idzie do pracy"

leszczyna 05.11.2021, 19:31

A jak się poroni i nie jest zdolne do życia poza macicą, to co, to nie był człowiek? To była kukła? Jakiś zlepek?

Palestyna 05.11.2021, 19:21

Terlikowski to sie obrzezał

Jacek 05.11.2021, 18:01

Terlikowski stał się celebrytą, który za gadanie o katolicyźmie chce zgraniać kasę. Typowy leser i nierób pouczający innych - a sam ma dwie lewe ręce do roboty.

Krakus 05.11.2021, 16:21

Oj, do niedawna Terlikowski był pupilkiem Frondy (jak dziś ten złodziej i oszust Czernecki) komus podpadł :D :D :D

Jarosławtusk 05.11.2021, 15:37

DOKŁADNIE ! DUŻY SZACUN PANIE KRZYSZTOFIE !!!!

Zenek 05.11.2021, 15:30

Nagonki nie robił nikt.? To nie jest prawda i proponuję byś ten temat jeszcze raz przerobił. Poza tym, piszesz: "…wmawiał dzieciom…”. Te ostatnie twoje zdanie jest ciekawe, bo tutaj wygląda na to, że zaczynasz coś rozumieć. A więc, straszenie wpływa na nasze zachowanie. Prawda? A co grozi lekarzowi za dokonanie nieuprawnionej aborcji? Wyrok, prawda? No i co sobie myśli taki lekarz gdy przed nim stoi prokurator z toporem? No, tego nie musimy się domyślać, bo pacjentka to matce szczegółowo opisała. Tak, tak, lekarze woleli czekać, bo nie chcieli narażać swoich głów. Nie podejrzewam tych lekarzy o złą wolę, czy złośliwość, nie. Po prostu strach ich sparaliżował, i przestali myśleć etycznie. I co to wszystko znaczy? A no znaczy to to, że gdy lekarz ze strachu zaczyna kalkulować, to pacjentka na tym traci. Tak być nie może. Gdy lekarz boi się prokuratora, to pacjentka przestaje ufać lekarzowi. A więc jest wojna, i ta wojna musi się skończyć z korzyścią dla kobiet ciężarnych. Innego wyjścia nie ma.

ali 05.11.2021, 15:10

każdy lewacki debil jest chwastem ty kutwo bolszewicka !

cam 05.11.2021, 14:57

Ale z ciebie odrażające bydlę. To nie jest JEJ dziecko tylko gwałciciela. Wsadźcie mu płód w tyłek i niech sam go nosi 9 miesięcy.

QWE 05.11.2021, 14:56

Zmiędlony fanatyzmem móżdżku. Dziecko jest, jak się urodzi i jest zdolne do życia poza organizmem matki.

Zenek 05.11.2021, 14:48

Nie straszę tylko ostrzegam, durniu.

Anonim 05.11.2021, 14:30

Straszysz ludzi, bolszewiku?

Wojtek Polak 05.11.2021, 14:30

jeśli idioto ulegniesz wypadkowi i nie będziesz mógł żyć "samodzielnie" to utracisz swoje człowieczeństwo? takie rozumowanie to tylko w głowach lewackich mordercach może się narodzić.

Anonim 05.11.2021, 14:24

Ojej, chcesz mieć prawo do zmuszenia lachona żeby się wyskrobała? Rozumiem, boisz się alimentów. Lepiej wyrwać chwasta i spokój. Niebezpieczeństwo zażegnane.

Zenek 05.11.2021, 14:24

Przemek "wulgarnym chamem”? Słuchaj ciemniaku, ludzie umierają a ty liczysz na litość? Czas na debatę się skończył. Ale mimo wszystko dziękuj twojemu Bogu za to, że nie żyjesz w XVIII w., bo w czasie rewolucji francuskiej za religijne znęcanie się nad ludźmi wisiałbyś na paryskiej latarni.

Marek 05.11.2021, 14:22

aborcja do 20 tyg to jak wyrwanie chwasta, zero różnicy.

Anonim 05.11.2021, 14:20

Terlikowski to człowiek który zobaczył czym na prawdę jest kk, oby takich więcej.

Anonim 05.11.2021, 14:05

Klauzula sumienia nie ma tu nic do rzeczy. Nagonki nie robił nikt. Oprócz lewakościerw robiących nagonkę na ludzi powołujących się na klauzulę sumienia. Na dokładkę, ta kobieta straciła życie BO lewakościerwa od dawna wmawiają ludziom i lekarzom, że katolicy zakazali ratowania życia matek. Lewaku, jak będziesz wmawiał dzieciom, że policjant je zastrzeli, to moga na widok policjanta wbiec na jezdnię prosto pod autobus. I nie będzie to wina policjanta tylko TWOJA.

Przemek 05.11.2021, 14:03

Nie ma sensu dyskusja z wulgarnym chamem :-). Jak sobie rzuca łaciną od samego początku, to niech sobie sam ze sobą dyskutuje. Jak się widzi g.no, to się go obchodzi z daleka. Pozdrawiam.

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:55

Terlikowski to stary beniaminek Frondy.

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:51

PO to partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:50

PO to partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:49

PO to partia faszystowska

katolicka detatyzacja Polski 05.11.2021, 13:48

PO to partia faszystowska

Anonim 05.11.2021, 13:46

A co ma zdolność do samodzielnego życia do człowieczeństwa? Uważasz, ze stopień rozwoju płuc daje ci prawa człowieka? Ojej, czyli człowiek bez jednego płuca, bo dostał raka, jest tylko półczłowiekiem. Ojej, to straszne.

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:46

PO to niemiecka paria nazistowska jak NSDAP

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:45

PO to partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:44

PO to partia faszystowska jak NSDAP

Anonim 05.11.2021, 13:44

Głuptasku, dziecko nie jest "zlepkiem komórek" przed porodem. Nie jest zlepkiem NIGDY, ponieważ zlepek oznacza masę bezkształtną, a w dziecku każda komórka jest na swoim miejscu. Dziecko jest hiper-złozonym organizmem, dalece bardziej skomplikowanym od promu kosmicznego. Jak widzisz, tylko głuptasek nazwie tak skomplikowany twór jak dziecko "zlepkiem".

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:43

PO to partia faszystowska Niemcow

Anonim 05.11.2021, 13:43

Znowu nie odpowiadasz na pytanie: " kto robił nagonkę do podpisywania klauzuli sumienia?”. A więc robisz uniki. Manipulujesz, bo jesteś zwykłą PiS-owską szmatą, dla której zdrowie i życie kobiety się nie liczy. Mam nadzieje, że twój Bóg się tobą brzydzi, i ci to niebawem potwierdzi (na wszelki wypadek uważaj na tramwaje).

katolicka deratyzacjka Polski 05.11.2021, 13:42

PO to partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski. 05.11.2021, 13:42

PO to partia faszystowska

katolicka dertatyzacja Polski 05.11.2021, 13:41

PO to partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:40

PO to partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:39

Terlkowski to zasluzony mason !

Terlikowski pójdzie śladami Hołowni? 05.11.2021, 13:38

Kolejny "katolik", który zamieni wartości na geszeft? Terlikowski boi się zbytnio narazić jelitom 3RP, bo nigdy nie wiadomo jak wiatr historii zawieje... Więc Bogu świeczkę i diabłu ogarek.

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:37

PO to niemiecka partia faszystowska

katolicka deratyzacja Polski 05.11.2021, 13:35

Terlikowski to mason najwyzszego wtajemnicznia i smiertelny wrog Polski i Kosciola,bo sekciarski satanista,jak kazdy mason. NALEZY nazywac wszystko po imieniu!!!

Anonim 05.11.2021, 13:27

Klauzula sumienia nie ma tu nic do rzeczy, pajacu. Dalej chcesz zabijać bezkarnie Dzieci?

Zenek 05.11.2021, 13:10

Ty mi tu nie pie*dol swojej ideologii, tylko odpowiadaj na pytanie: " kto robił nagonkę do podpisywania klauzuli sumienia?”

QWE 05.11.2021, 13:02

Nie porównuj noworodka do zarodka czy płodu niezdolnego do życia poza organizmem matki. Brak ci elementarnej wiedzy, dlatego podatny jesteś na manipulację fundamentalistów religijnych.

QWE 05.11.2021, 13:00

Słyszałeś o kanibalach? Słyszałeś o obronie Leningradu? Poza tym zarodek oraz płód niezdolny do samodzielnego życia poza organizmem matki to nie człowiek.

QWE 05.11.2021, 12:58

Czy tak zostało powiedziane? Chyba zostało wspomniane o zdolności do samodzielnego życia. Udało ci się coś kiedyś przeczytać ze zrozumieniem?

leszczyna 05.11.2021, 12:45

Po co wciąż piszesz nieprawdę o terminie zdarzenia? Kobieta zmarła 22 września i z jakiegoś powodu prawniczka zdecydowała o nagłośnieniu sprawy teraz.

Anonim 05.11.2021, 12:40

Prawo w przypadku tej Kobiety się NIE ZMIENIŁO, ponieważ bez względu na to czy dziecko było zdrowe czy chore, należało postępować tak samo. Kobieta umarła od sepsy spowodowanej bezwodziem, a nie od tego, że dziecko miało trisomię. Prawo w takim przypadku nakazuje ratowanie życia matki. Tylko lewaki ze strajku kobiet szczekają że jest inaczej. Kłamią w nadziei, że kogoś zmanipulują i dojdzie do tragedii. W końcu im się udało i mają "ofiarę". Sami ją sobie zrobili, sami doprowadzili do śmierci. Spryciarze. Bydło.

Anonim 05.11.2021, 12:36

tak mi podpowiadają lewacy, gdy tylko rozewrą mordy.

Zenek 05.11.2021, 12:35

Ty ch*ju-jeb*ny, nie manipuluj. A po wyroku TK w tej sprawie, kto robił nagonkę do podpisywania klauzuli sumienia?

Anonim 05.11.2021, 12:35

Chomiki czasem zjadają swoje noworodki. Czyli lewaki są na poziomie tych sympatycznych gryzoni. Zwierzątka.

Frec 05.11.2021, 12:34

Po to, żeby tacy jak ty respektowali to, ze aborcja to morderstwo dziecka.

Frec 05.11.2021, 12:28

Pan Terlikowski tylko mieli ozorem. Bravo Krzysztof Kasprzak, bravo Kaja Godek!

Wojtek Polak 05.11.2021, 12:25

ty też jesteś zlepkiem komórek. człowieka odróżnia od pozostałych istot ziemskich że nie morduje i nie zjada własnego potomstwa a przy tym moralny obowiązek nakazuje opiekę nad najsłabszymi. ale widzę że nie dotyczy lewaków dbających tylko i wyłącznie o własną dupę i samo poczucie wymuszając na społeczeństwach chore mordercze prawo aborcji eutanazji wprost z niemieckiego nazizmu i sowietyzmu.

STARZY WYSZLI, JESTEM SAM, WIĘC PISZĘ NA SZYBKO: 05.11.2021, 12:24

SZABES DZISIAJ TOWARZYSZE JEWREJE wspólnie zaśpiewajmy hymn naszej ukochanej ojczyzny: _________________ Гимн Советского Союза !!! _________________ Союз нерушимый республик свободных Сплотила навеки Великая Русь. Да здравствует созданный волей народов Единый, могучий Советский Союз! Славься, Отечество наше свободное, Дружбы народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! Сквозь грозы сияло нам солнце свободы, И Ленин великий нам путь озарил: Нас вырастил Сталин – на верность народу, На труд и на подвиги нас вдохновил! Славься, Отечество наше свободное, Счастья народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! Мы армию нашу растили в сраженьях. Захватчиков подлых с дороги сметём! Мы в битвах решаем судьбу поколений, Мы к славе Отчизну свою поведём! Славься, Отечество наше свободное, Славы народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! _________________ Za Putinu!!! _________________ Urraa!! _________________ Ty job twoju mać jewrej s*kinsyn!

Anonim 05.11.2021, 12:24

Copy paste - ne znudziło ci się wciąż to samo wklejać? Jeżeli znasz rosyjski - pisz wszystko cyrylicą dzbanie. Tvoju mać tak się nie pisze dolbajobie v zhopu trahany mat tvoju.

Anonim 05.11.2021, 12:15

Serio? Czyli dziecko po cesarce nie jest człowiekiem. A wcześniak nie jest zdolny do życia. Intelektualna lewako-masakra. Ale podpowiem ci ze proces kształtowania się człowieka kończy się okolo 20-stki

anonim 05.11.2021, 12:13

22 tydzień ciąży - wtedy "płód" osiąga zdolność do przeżycia poza organizmem matki. Czy wg. ciebie wówczas jest już człowiekiem, czy nadal nie?

K.K. 05.11.2021, 12:12

Napiszę z wrodzoną skromnością, że T.T. nie dorównuje K.K. mądrością.

Anonim 05.11.2021, 12:12

Lekarze sugerowali się nie Prawem, tylko LEWACKĄ KŁAMLIWĄ PROPAGANDĄ, wmawiająca ludziom, że ratowanie życia jest jakoby zakazane. Jak widać, odpowiedzialne za to co się stało są bezczelne babsztyle drące ryja w strajku kobiet. To one kłamią od miesięcy. Ta kobieta to kolejna ofiara Strajku Kobiet.

Anonim 05.11.2021, 12:11

Wyrok Trybunału w najmniejszym stopniu nie zakazywał ratowania życia kobiety. W tym przypadku nawet gdyby dziecko był całkowicie zdrowe, należało postępować tak samo, a wyrok mówił o zabijaniu dzieci chorych. Poza tym niczego nie zmieniono. A więc lekarze sugerowali się nie Wyrokiem, tylko LEWACKĄ KŁAMLIWĄ PROPAGANDĄ, wmawiająca ludziom, że ratowanie życia jest jakoby zakazane. Jak widać, odpowiedzialne za to co się stało są bezczelne babsztyle drące ryja w strajku kobiet. To one kłamią od miesięcy.

anonim 05.11.2021, 12:11

O losie... U ciebie chyba ten proces się jeszcze nie zakończył.

Anonim 05.11.2021, 12:09

"Nikt nie powinien mieć prawa do odbierania życia”. Zgadza się. I Bóg rozliczy tych którzy tego nakazu nie przestrzegają. A dlaczego ludzie ludzi chcą rozliczać? Czy to nie jest wyręczanie Boga? A może wręcz twierdzenie, że Bóg nie wiedział, co robi dając ludziom wolną wolę?

QWE 05.11.2021, 12:03

Sugerowali się wyrokiem trybunału przyłębskiej.

QWE 05.11.2021, 12:02

Mam na myśli również okres płodowy, gdy płód nie jest zdolny do samodzielnego życia. To nie jest człowiek, tylko płód człowieka.

Topek 05.11.2021, 12:02

Pisdzielce nie tylko mają krew na rękach ale spływają już krwią od głowy do stóp

QWE 05.11.2021, 12:00

Zakończył się proces kształtowania w człowieka. Wcześnie to tylko zlepek komórek niezdolnych do samodzielnego życia.

Jacuś 05.11.2021, 11:59

Terlikowski to zwykły pasożyt nie mający nic wspólnego z wiarą i człowieczeństwem.

Maciej Piwowar 05.11.2021, 11:57

Szkoda na temat T.T. Się WYPOWIADAĆ .OT MORALNE ZERO.

Po 11... HERTRICH-WOLEŃSKI ..precz_z_komunia 05.11.2021, 11:52

2021.11.5 8:27 "Pedofilów katolickich prowokują dzieci :-) ..A komunistów z PiS cudza własność :-)" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tak! To Kwintet Żydków PATO-HEJTERÓW w składzie: DANIEL PASSENT, HERTRICH-WOLEŃSKI, KRAMSZTYK-HARTMAN, A. MICHNIK i obywatel ZSRR JERZY URBAN. Ich PATOLOGICZNA nienawiść do KK, Polski, Polaków czeka na opis medyczny. Po prostu zgraja CHORYCH SKÖRWYSYNÓW!

witia 05.11.2021, 11:47

No właśnie. Recenzować i krytykować można wszystko. Jako obrońca nienarodzonych zrób pan coś. A pan tylko gada od lat. Nie słowa lecz czyny. Mimo to doceniam pana działalność publicystyczną. Tu Kasprzak ma rację.

anonim 05.11.2021, 11:45

Tak wiemy, że dzieci wypisałeś z KK, a nawet z PL. Chwaliłeś się nieraz.

Anonim 05.11.2021, 11:44

Ja też.... 😁😁😁👍👍👍

K.K. 05.11.2021, 11:44

Proszę nie podpisywać się moim nickiem.

Anonim 05.11.2021, 11:43

PiSdzielski kretyn, niejaki wiceminister minister Sobon, stwierdził dziś rano w radiu, że kobieta która zmarła, chciała fakt swojej obumarłej ciąży wykorzystać politycznie i dlatego pisała do matki takie sms-y... Idiota? Idiota!!!!🤢🤮🤮🤮

anonim 05.11.2021, 11:43

Dlaczego celowo kłamiesz? Okres zarodkowy kończy się w 8 tygodniu ciąży. Długość zarodka wynosi wówczas 28-33 mm, a masa ciała około 1 g. Raczej nawet ginekolog nie wie wtedy, czy jest on zdeformowany, a ty wiesz naukowcu.

Anonim 05.11.2021, 11:43

Przepraszam wszystkich ortograficznie zboczonych, ale wolałbym, by święto-jebliwi poloniści odnieśli się do tematu, który raczej jest czytelny.

SZOK! MEGA MASAKRA!! HIMALAJE HIPOKRYZJI!!! 05.11.2021, 11:43

SZABES DZISIAJ TOWARZYSZE JEWREJE wspólnie zaśpiewajmy hymn naszej ukochanej ojczyzny: _________________ Гимн Советского Союза !!! _________________ Союз нерушимый республик свободных Сплотила навеки Великая Русь. Да здравствует созданный волей народов Единый, могучий Советский Союз! Славься, Отечество наше свободное, Дружбы народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! Сквозь грозы сияло нам солнце свободы, И Ленин великий нам путь озарил: Нас вырастил Сталин – на верность народу, На труд и на подвиги нас вдохновил! Славься, Отечество наше свободное, Счастья народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! Мы армию нашу растили в сраженьях. Захватчиков подлых с дороги сметём! Мы в битвах решаем судьбу поколений, Мы к славе Отчизну свою поведём! Славься, Отечество наше свободное, Славы народов надёжный оплот! Знамя советское, знамя народное Пусть от победы к победе ведёт! _________________ Za Putinu!!! _________________ Urraa!! _________________ Ty job twoju mać jewrej s*kinsyn!

Anonim 05.11.2021, 11:42

Przepraszam wszystkich ortograficznie zboczonych, ale wolałbym, by święto-jebliwi poloniści odnieśli się do tematu, który raczej jest czytelny.

Anonim 05.11.2021, 11:38

Przepraszam wszystkich ortograficznie zboczonych, ale wolałbym, by święto-jebliwi poloniści odnieśli się do tematu, który raczej jest czytelny.

Olej 05.11.2021, 11:38

W większości przypadków aborcje nie dotyczą zgwałceń czy tzw. społecznych nizin. Tylko o paradoksie, pań z doskonałym wykształceniem, młodych egoistycznych, które mają środki aby efekty swojego życia i użycia skutecznie usuwać ze swojej drogi jako przeszkodę. Bogate panie, światowe, swoje przygody, kwitują wizytą w klinice i po sprawie. Ludzie są nieodpowiedzialni, egoistyczni i za swoje błędy karzą płacić innym, samemu nie ponosząc żadnej odpowiedzialności za swoje czyny.

Anonim 05.11.2021, 11:37

Oryginalnie Dekalog nie jest ponumerowany, ignorancie.

Anonim 05.11.2021, 11:36

skoro twierdzili że "nic nie mogą zrobić" musieli się sugerować lewackimi bredniami. Tylko lewaki twierdzą publicznie, że "nic nie można zrobić". Prawo mówi inaczej.

Anonim 05.11.2021, 11:35

A co takiego zmienia się w dziecku podczas porodu, że przyznajesz mu prawa człowieka? Wyrasta mu coś? Czy może coś mu się przykleja podczas przeciskania się przez ciqkę?

fdf 05.11.2021, 11:34

Nie to nie tak. Wystarczy że kucharka Kaczyńskiego wyda wyrok i zapisze wszystkich do sekty katolickiej.

Anonim 05.11.2021, 11:32

Nie. Nie ma prawa do zamordowania swojego dziecka.

SZOK! MEGA MASAKRA!! HIMALAJE HIPOKRYZJI!!! 05.11.2021, 11:31

"Dziecko waży 485 gramów. Na razie dzięki ustawie aborcyjnej muszę leżeć. I nic nie mogą zrobić. Zaczekają, aż umrze lub coś się zacznie" - tak brzmiała jedna z wiadomości zmarłej kilka dni temu kobiety. „Będziemy dążyli do tego, by nawet przypadki ciąż bardzo trudnych, kiedy dziecko jest skazane na śmierć, mocno zdeformowane, kończyły się jednak porodem, by to dziecko mogło być ochrzczone" - Jarosław Kaczyński (PiS).

Olej 05.11.2021, 11:29

Oczywiście że ma i powinna mieć. To są sytuacje ekstremalne, które dzieją się wbrew ludzkiej woli. Kobieta doświadczająca takiego dramatu musi mieć ratunek na każdym poziomie jaki uzna dla siebie za konieczny. To są sytuacje wyjątkowe, ekstremalnie złe.

Pepe 05.11.2021, 11:28

Po co katolikom zakazy prawne gdy twierdza ze zakazy Boskie sa najważniejsze. czyżby bez kodeksu karnego nie chcieli słuchać Boga. Bo nie wierzę ze chcą narzucać swoja wiarę na siłę innym, Jezus tego nie popierał,

QWE ... DANIEL PASSENT ..precz_z_komunia 05.11.2021, 11:27

"Pedofilów katolickich prowokują dzieci :-) ..A komunistów z PiS cudza własność :-)" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tak! To Kwintet Żydków PATO-HEJTERÓW w składzie: DANIEL PASSENT, HERTRICH-WOLEŃSKI, KRAMSZTYK-HARTMAN, A. MICHNIK i obywatel ZSRR JERZY URBAN. Ich PATOLOGICZNA nienawiść do KK, Polski, Polaków czeka na opis medyczny. Po prostu zgraja CHORYCH SKÖRWYSYNÓW!

JPIII 05.11.2021, 11:22

Gdyby ta qoorwa maryśka zrobiła aborcję z produktem gwałtu starego pedophila boga, świat by uniknął wszystkich tych zboczeń pedophilskich kleruchów.

QWE 05.11.2021, 11:12

Zarodek nie jest dzieckiem. Dzieckiem jest się po urodzeniu. Ochrona zarodka - zwłaszcza zdeformowanego - ponad życie i zdrowie kobiety jest bestialstwem.

Jola 05.11.2021, 11:11

Do samobójstwa też. Może także się dekapitować.

AAAtomek 05.11.2021, 11:11

Jak się cieszę, że się "wypisałem" oraz dzieci z tej zbrodniczej ideologii jakim jest katolicyzm w wersji PL!

Anonim 05.11.2021, 11:10

Tylko masło o 2 ej w nocy

AAAtomek 05.11.2021, 11:10

Zgwałcona nastolatka ma prawa do usunięcia niechcianej ciąży czy też nie?

Anonim 05.11.2021, 11:09

No ktoś mu to wreszcie napisał

K.K. 05.11.2021, 11:04

Kupujecie kondomy na Orlenie?

Brochwicz 05.11.2021, 11:04

Ortografia matole

Kotes Kaczyńskiego 05.11.2021, 11:02

(K.K) Co z drugim i czwartym (wg numeracji tradycyjnej)?

Anonim 05.11.2021, 11:00

Dał nie tylko wolną wolę ale i przykazania w tym "Nie zabijaj". Nikt nie powinien mieć prawa do odbierania życia ludziom, szczególnie tym którzy sie nawet nie narodzili, bezbronne i niewinne istoty, które potrzebują dużo miłości wchodząc na ten nieczuły świat.

Olej 05.11.2021, 10:59

Co do kobiet i poczętych dzieci. Nie jestem za karaniem i penalizacją gdyż likwiduje się zło złem. Prędzej należy ujawniać jak ów proces aborcyjny rzeczywiście wygląda od strony cierpienia dziecka, które jest człowiekiem. Ludzie konstytuujący się na cywilizacyjny poziom rozwoju, także etyczno moralnego mają dość rozumu i środków oddziaływania na siebie samych aby unikać sytuacji za które odpowiedzialność ponoszą poczęte dzieci. Świat domaga się ograniczenia cierpień zwierząt, matki natury, ale jednocześnie ten sam świat wykazuje diaboliczną bezwzględność względem natury ludzkiej od chwili jej zaistnienia. Myślę, że aborcja lub zamiar jej wykonania zależy od stopnia wrażliwości kobiety i jej prawdziwości jako kobiety. Drugą a może pierwszą sprawą jest mężczyzna i jego postawa wobec kobiety zachodzącej w ciążę i spodziewającej się dziecka. I męskiej odpowiedzialności, która często kończy się wraz wiadomością kobiety iż jest w ciąży. Przykre to ale tak jest. Tymczasem mogę powiedzieć z perspektywy lat, że rodzicielstwo i posiadanie dzieci jest najcenniejszym czasem i istotą życia ludzkiego. Czasem w którym jest i powinna być miłość i dobroć. Człowiek pracuje i wie po co i dla kogo. Dla siebie samego do pewnego czasu, po którym zachodzi pytanie poco żyję i w jakim celu ? I niech żałują ci wszyscy, którzy poniechali, lub zawiedli własne dzieci, żony, mężów. Na końcu czeka ich ogromny smutek.

K.K. 05.11.2021, 10:58

Wolna wola nie unieważnia Dekalogu, a w szczególności piątego przykazania. Ciekawe, czy jak bym ci przetrącił kręgosłup kijem bejsbolowym, to też byś usprawiedliwiał mój czyn wolną wolą.

Wojtek 05.11.2021, 10:57

Bożych pisze się przez z z kropką. Dbajmy o słowo pisane.

iza 05.11.2021, 10:56

do Ali Wilk: widzę, że masz prezerwatywę na rozumie

Anonim 05.11.2021, 10:52

Katotaliban to najbardziej obrzydliwe paskudy w oczach Borzych. Bo niby dla przypodobania się Bogu, próbują Boga poprawiać. Bóg człowiekowi dał wolną wolę, a Katotaliban uważa, że pan Bóg się pomylił.

Ala Wilk 05.11.2021, 10:51

A kiedy zakaz sprzedaży prezerwatyw? Obecnie nawet na Orlenie sprzedają prezerwatywy. Czy Obajtek to lewak?

­ 05.11.2021, 10:48

Tak ci podpowiada prosty umysł chłopka-roztropka?

jezabel 05.11.2021, 10:46

Terlikowski służy drugiej stronie - aktywistom proaborcyjnym i aktywistom LGBT. Tak to odbieram od lat.

Anonim 05.11.2021, 10:44

O wymiarze kary decyduje Sąd. Każdy przypadek jest inny, i czasem może być tak, że 25 lat będzie słuszną karą. Na przykład, jeśli satanistka celowo zajdzie w ciążę, aby rytualnie torturować dziecko w 9 miesiącu. Były takie przypadki w USA.

"partnerów"? 05.11.2021, 10:42

to jest słownictwo katolickiego publicysty?

Olej 05.11.2021, 10:40

Moralizator się odzywa, który jest za, a nawet przeciw. Przypomina mi się wczesny Hołownia, prawie archanioł z taką wysoką dziennikarką, która również o mało nie została wzięta w niebo żywcem. Jak zazwyczaj bywa z tymi złotoustymi nic z tego co pięknie głoszą nie uzewnętrznia się ich czynem. A nawet jak w przypadku prawie że archanioła Szymonka, nastąpiła zmiana miejsc i zamiast chwały nieba ciągnie za sobą swąd siarki.

Anonim 05.11.2021, 10:39

Dla lewaków katolicy i dzieci to nie są ludzie. A przecież nie-ludzi wolno zabijać. Powiem więcej - zakazywanie zabijania nie-ludzi jest "torturowaniem" zabójcy.

Anonim 05.11.2021, 10:37

Pytasz, ile za dzieciobójstwo? Czy 25 lat. Realnie za morderstwo w afekcie lub innej sytuacji ograniczającej rozeznanie dostaje się dużo mniej.

jednorożec 05.11.2021, 10:37

rozumiem że zabicie bezbronnej osoby ma być bezkarne?

Anonim 05.11.2021, 10:36

Osoby o lewicowych poglądach chętnie słuchają lewicowych autorytetów i świadomie lub podświadomie kierują się ich opiniami. Tu doszło do śmierci kobiety, bo lekarze zasugerowali się lewicową propagandą, jakoby ratowanie życia matki było zakazane, i trzeba było czekać na śmierć dziecka. Takie są konsekwencje uporczywego oczerniania Katolików i dorabiania im wizerunku "faszystów". Nie ma innych moralnych sprawców tej śmierci jak lewicowi propagandyści. Zauważę również, że od lat lewica opowiada brednie, jakoby zakazane było przerwanie ciąży pozamacicznej. Ciekawe kiedy jakiś głupi ginekolog-Lewak uwierzy w te brednie i kolejna kobieta umrze. Apel do kobiet - unikajcie lekarzy o lewicowych poglądach, bo mogą was skrzywdzić. Albo wmówią konieczność zabicia dziecka, choć można było inaczej a oni z powodów ideologicznych wolą aborcje, albo przestraszeni nie będą wiedzieć co robić i powtórzy się sytuacja 30-latki.

Nie ufam prolajferom 05.11.2021, 10:33

Oszywny to ludek.

Ala Wilk 05.11.2021, 10:27

Czyli rozumiem że 25 lat dla kobiety za aborcję to sprawiedliwa kara?

Anonim 05.11.2021, 10:24

Przypadek tej kobiety nie ma żadnego związku z "wadami" dziecka. Jakby było całkiem zdrowe, efekt byłby taki sam. Kobieta trafiła do szpitala nie dla "aborcji" tylko z powodu powikłań ciąży. Skoro nie przeprowadzono zabiegu ratującego życie, mimo że jest on expressis verbis nakazany i dozwolony, trzeba zapytać dlaczego lekarze sądzili że jest inaczej. Otóż, mogli tak sądzić tylko jeśli mieli poglądy lewicowe i wsłuchali się w lewicową propagandę. Uwierzyli proaborcjonistom, że nie wolno ratować życia kobiety. Proaborcjoniści od lat szerzą takie kłamstwa, mają nadzieję że sprowokują tragedię, która wspomoże ich propagandę. Jak wykazałem, pośrednimi sprawcami są LEWICOWCY podżegający do zabijania dzieci nienarodzonych. Tylko i wyłącznie ich narracja zakładała uśmiercenie tej kobiety. To nie jest pierwszy przypadek, gdy lewica celowo doprowadza do śmierci człowieka aby wykorzystać ten dramat dla swojej propagandy.

Polecane

Czytaj dalej