Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Anonim
07.10.2021, 13:52
Piszesz chaotycznie i bez składu. Wróć do szkoły albo naucz się pisać jak chcesz umieszczać posty. Wszystko to groch z kapustą.
Dam
07.10.2021, 08:50
Ale masz na to jakiekolwiek dowody, czy po prostu jak zwykle zmyślasz?
Anonim
07.10.2021, 06:41
Skoro nikt nie musi nawet pracować, znaczy to że ktoś inny musi go utrzymywać. A skoro ktoś musi kogoś obcego utrzymywać, znaczy to że jest jego NIEWOLNIKIEM.
Anonim
07.10.2021, 06:39
Ateiści pedofile są chronieni przez innych ateistów. Nie potrzeba do tego żadnej organizacji, wystarczy wspólnota "wiary", aby chronić "rodaka w ateizmie". Jako dowód mamy Politykę Massmediów, przemilczających każdego roku 2500 zgłoszeń pedofilii, ale zapełniających strony ułamkiem procenta zgłoszeń na księży. W większości naciąganych.
Anonim
07.10.2021, 06:35
Defekuję na wasze raporty.
Dam
07.10.2021, 04:51
W jaki to sposób są chronieni pedofile-ateiści? Jest jakaś międzynarodowa organizacja, która każe ludziom zgłaszać przypadki molestowania przez ateistę do nich, żeby załatwili to w swoim gronie, zamiast iść na policję? Bo dla księży taka jest i tak działała.
rebeliant
06.10.2021, 18:23
A co do tematu w artykule: brawa dla Boga Jahwe - takie same jakie należy się komuś, kto do klatki z lwami wprowadza owieczki. Jak już wspominałem - największym złem jest nie posiadanie wszechmocy.
rebeliant
06.10.2021, 17:06
I to dlatego tak dzisiaj straszą przebaczeniem - bo jak nie przebaczysz to do piekła cię Bóg pośle !!!
rebeliant
06.10.2021, 17:05
Nie wiem, czy zrozumiane zostało moje pytanie. Otóż z tego co wiem to w ich społeczności jest porządek co do łączenia się w pary i każdy się tam ma na baczności jeśli chodzi o seks oraz kontakty mężczyzna-kobieta, gdyż można właśnie szybko zarobić parę noży i po sprawie. Niby właśnie lud nieporadny, nie klęczy godzinami przed sakramentami, a właśnie ostre przestrzeganie naturalnych żywiołów powoduje, że tam gdzie trzeba to porządek jest.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 16:28
No i na tym, między innymi, polega przewaga metodologii zastosowanej przez tę konkretną komisję w porównaniu do innych krajów. Przy po prostu losowym systemie doboru próby oprócz bardziej trafnej oceny skali zjawiska - no bo jednak większość ofiar nigdy tego nigdzie nie zgłasza, nie da się czego takiego twierdzić. To znaczy nikt mający kontakt z rzeczywistości nic takiego nie może twierdzić. Ty najwyraźniej tak.
Felek
06.10.2021, 14:37
Oj boli strasznie boli i nie ma jak dopowiedzieć. Zapewne nawet nie przeczytałeś jednej strony tego raportu więc postanowiłeś dowalić lewakom.
Felek
06.10.2021, 14:36
Żadna grupa czy instytucja nie przebije w tej dziedzinie KK. Wiąda prym od wieków w zboczeniach
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 14:18
No to czemu bóg ustanawia go biskupem? No a wiadomo, taka Szwecja czy inne lewackie Wielkie Brytanie to kraje niewolnictwa. I mordowania... Ciekawe tylko, że ludziom żyje się z nich nieźle, zamożnie, zdrowo, nic nie muszą - serio, w takich krajach nic nie musisz, nawet jak nie będziesz chciał pracować, to z głodu nie umrzesz, a Twoim dzieciom zapewni się lekcje konnej jazdy i śpiewu, studia takie same jak innym i opiekę zdrowotną za darmo, i jakoś nikt ich nie morduje. Może odwiedź kiedyś jakiś lewacki kraj, mogą być Niemcy, albo Holandia i sam sobie zobacz...
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 14:11
Pieniadze w banku się liczy. Dzieci ma się gdzieś. Bo dzieci dla tych psycholi są mniej warte od pieniędzy, co wielokrotnie udowodniono, chociażby w kwestii wspomnianego Dymera. Czy Marciala Maciela Degollado. Zresztą, jak nawóz traktowano nie tylko dzieci oddane do gwałcenia zbokom, że wspomnę działalnosc Matki Teresy, którą zapewne jednak by powstrzymano wcześniej, no ale te góry kasy słane do Watykanu... Sam rozumiesz... Więc to porównanie jest zupełnie bez sensu. Ukradniesz pieniadze z banku - bank zrobi wszystko, żeby Cię złapać, odebrać Ci pieniądze i wysłać Cię do więzienia. Zgwałcisz dziecko jako ksiądz - Twoi szefowie będą za Ciebie skłądać poświadczenia, wyciągać Cię z aresztu i więzienia, obiecywać ścisły nadzór, byś dalej, na oczach kolegów, sprowadzał sobie chłopaczków itd. Przecież Ci księża się nie ibawiają złapania, oni to na ogół robią zupełnie jawnie - jak powiedział ks. BEhrendt „Nie wiem, jak do tego doszło, że dziecko trzymałem u siebie na plebanii i też jeździłem z nią do Lichenia czy Łagiewnik. Po prostu nikogo to nie interesowało”. Tam kilkadziesiąt osób wiedziało, co się dzieje - nikt nie zareagował. A jak ten gnój już odsiedział swój wyrok jak za kradzież cukierka, księża przyjęli go z powrotem, zapewniając komfort dalszeho polowania na kolejne ofiary. Albo, weźmy przykład jeszcze drastyczniejszy, ten z Zabrza - tam też wiedziały dziesiątki osób. Co powiedziała świecka wychowawczyni, która zresztą potem złożyła obszerne zeznania, zapytana, czemu nie zgłosiła tortur i gwałcenia wychowanków? OTóż, że to "grzech śmiertelny donosić na osoby duchowne". O Jankowskim wiedział cąły Gdańsk, jak się potem okazało. O tym potworze z Witnicy prasa pisała już ponad 20 lat temu, pan Badowski zgłosił to w 2013 roku, na co dowodem jest chociażby jego list bpa Regmunta na łamach „Gazety Świebodzińskiej”. Tymczasem gdy sprawę do kurii zgłosiła w 2019 roku inna ofiara, po tamtym zgłoszeniu nie było śladu... Itd. PRzykłady można mnożyć w nieskończoność, a wniosek jest zawsze ten sam. Ta firma dba po pierwsze o swoje interesy. Po drugie również. Zapewne banki też, ale w ich interesie nie jest, by ich okradano. Tymczasem Kościół traktuje świeże dziecięce mięsko jako benefit dla swoich pracownikow. Więc w jego interesie jest, by nic nie widzieć, nic nie słyszeć i o niczym nie wiedzieć. A jak już się nie da udawać, że się nie wie, to chociaż winę zwalić na ofiary, że lgną, a w ogóle to kto nie ma pokus.
rebeliant
06.10.2021, 13:48
A sprawdźcie ile jest ofiar molestowania w społecznościach cygańskich.
KleroPasożytRujnujePaństwoKtóreBudujeLewak
06.10.2021, 13:48
Lewak pracujący na swoje utrzymanie i płacący podatki jest w hierarchii potrzeb społeczeństwa o niebo wyżej, niż klero-pasożyt żerujący na naiwności ciemnoty katolickiej i wyłudzający redukcję swoich podatkowych zobowiązań do poziomu absurdalnie niskiego.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 13:42
Ale to przecież Ty propagujesz zboczenia. Jeśli walczysz przeciwko tym, którzy próbują powstrzymać gwałcenie nieletnich, twierdzisz, że takie gwałcenie to jest dobrowolny wybów dziecka i wymyślasz ludziom, co próbują powstrzymać to zjawisko od nazistów, to właśnie popierasz zboczenia. To jest właśnie przejaw zboczenia, nikt normalny nie chce krzywdzić innych tak strasznie. Trzeba być psycholem, by coś takiego robić. Co masz przeciwko sportom ekstremalnym, to ja naprawdę nie wiem, narkotyzowanie się dzieci uważasz za normalne, a zjazd na nartach off the piste albo wsiąście na żaglówkę na morzu to już niby jest coś dziecinnego? No cóż, zapewne w polskich warunkach jako sport ekstremalny należałoby też zakwalifikować przechodzenie przez pasy, to dopiero jest niebezpieczne. Alternatywą dla sprowadzania imigrantów jest wygaszanie gospodarki - wiesz, ktoś musi te kalafiory zbierać, domy budować, opiekować się seniorami itd. Nie wiem, jaki masz inny pomysł, może księży skierować do normalnej roboty? No a co rozumiesz przez to, że babie nic nie możba zrobić? Przecież nikt nikogo na łąńcuchu nie trzyma. Wiesz, dzieci też ludzie biją, więc może podziel się tu z nami danymi, ilu mężczyzn ginie przez te bezkarne, rozzuchwalone bachory.
do M Błaszczyk
06.10.2021, 13:38
Piszesz bzdury...co mnieli na tacy nawet złodziej który pracuje w banku nie ma niczego na tacy. Te dzieciaki miały rodziców, rodzeństwo, kolegów inne osoby które mogły widzieć. Każdy pedofil się ukrywa i stwarza pozory tak jak złodziej w banku. Nikt nie dokonuje przestępstwa aby być złapanym.
Do Mariusza....
06.10.2021, 13:32
Masz rację. Przy tych liczbach wygląda że średnio 258 dzieci była molestowana każdego miesiąca czyli jakieś 65 tygodniowo i to przez 70 lat w każdy tydzień. Teraz na każdego z tych 3000 pedofili przypada ponad 70 ofiar ...ale przeciaż tyle było prawie każdego tygodnia. Cały ten raport o kant d..y rozbić. Ktoś tu dobrze zauważył że 56% wszystikch spraw miała miejsce w pierwszych 19 latach przed rewolucją seksualną ....czyli raport napisany aby bronić tezy że rewolucja seksualna nie jest niczemu winna.
Anonim
06.10.2021, 13:15
Ofiary to się wynajduje wśród ćpunów, zboczeńców, katofobów i różnych innych popaprańców. Metoda jest znana i stosowana przez wszystkie sekty. Znaleźć głupka, otoczyć kokonem, wykorzystać do swoich celów, zgarnąć szmal i dać upust swojej nienawiści.
Anonim
06.10.2021, 13:12
Ksiądz czy Biskup zostając masonem i/lub satanistą automatycznie przestaje być katolikiem i nie mam żadnego psiego obowiązku. Kościół może i jest korporacją, ale zdecydowanie nie nastawioną na zysk, za to stojącą na drodze prawdziwym, globalnym korporacjom i bankom, które po prostu chcą zaprowadzenia ustroju niewolniczego, i posługują się w tym celu wami lewakami. A więc walka z lewactwem jest to walka o ludzkość, człowieczeństwo i jest to walka ze szczytem zwyrodnienia, zbrodni i zła, którego nosicielami wy jesteście. Najgorszym rodzajem zwyrodnienia okazuje się być tzw empatia, ponieważ nie ma zbrodni której nie popełniliby ludzie empatyczni, gdy wskazać im innych ludzi do wymordowania. Mordują, niszczą i zniewalają bez litości, jak zwierzęta. Ponieważ kierują nimi emocje a nie Prawda, Logika, Prawo czy Dobro. Wymordowywać ludzi dla ich dobra - oto nowe lewackie hasło.
Anonim
06.10.2021, 13:05
Między zdawaniem sobie sprawy ze zła i dobra a dorosłością jest OGROOOMNA przestrzeń.
Poza tym między 7 a 10-latkiem jest OGROOOMA różnica. Co gorsza, dzisiejsi dorośli, skażeni lewactwem, zatrzymali się pod wieloma względami w fazie rozwoju właściwej nastolatkom. Stąd np zabawy w tzw Sporty Ekstremalne będące zabawami 15-latków wyposażonych w możliwości dorosłych. Żadnej refleksji, żadnego przewidywania skutków propagowania zboczeń seksualnych albo oszalałego sprowadzania tzw Imigrantów. PS. Tzw bicie tzw baby której gnije wątroba to zaledwie próba uzyskania równowagi między przemocą kobiecą a męską. Bez możliwości obrony, mężczyzna jest na przegranej pozycji, czego dzisiaj doświadczamy gdy każdego roku minimum 3000 mężczyzn ginie z powodu agresji ze strony przemocowej baby, której nie można nic zrobić. Jest ona bezkarna, rozzuchwalona i przekonana o tym że jest ofiara więc wszystko jej wolno. W szczególności - zabić. Dziecko, mężczyznę, każdego, a Prawo ZAWSZE stanie po jej stronie.
Maria Blaszczyk
06.10.2021, 13:03
Nie no, wiadomo. I te ofiary to oni produkują w podziemiach budynku H.S. Trumana i potem tysiącami zrzucają z samolotów do poszczególnych krajów, z PTSD w gratisie. Do tego, jak się któregoś z tych zboków złapie, to on się na ogół przyznaje, co oznacza, że ich się z kolei porywa, zmienia wspomnienia i odstawia przez świtem na miejsce, żeby nikt nie zauważył...
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 12:55
Skoro wszechmocny bóg sam dał im taką władzę, to Ty, jako katolik, masz psi obowiązek słuchać ich nauczania, tak uroczystego jak i zwyczajnego. Jak nie - to nie jesteś katolikiem. Ja np. nie jestem katoliczką i uznaje, że te teologiczne brednie o tym, że to jakiś bóg ustanawia biskupów są bzdurą, kościół to korporacja, dość zwyczajna, nastawoiona na zysk i tyle, która po prostu mocniej niż inne związałą się z władzą świecką, przez co uzyskała większe przywilje niż Nestle albo nawet google. A Ci na jej szczycie to po prostu osoby o najwyższym poziomie psychopatii, tak jak i wszędzie, po prostu bezkarność zapewniana przez tę instytucję pozwoliła im na więcej niż mógłby CEO Walmartu czy członkowie zarządu Exxon. Ot i cała tajemnica, ale katolik nie może tak uważać.
Anonim
06.10.2021, 12:54
Na społeczeństwie pasożytuje przede wszystkim pół miliona lewaków zatrudnionych w Urzędach, Szkołach, Uczelniach oraz tzw Instytucjach Kultury. Dobrze by było aby musieli złożyć ofiarę za swoje zbrodnicze zapatrywania.
KleruchKastratToWiększeBezpieczeństwoMinistranta
06.10.2021, 12:49
Wprowadzić przymusową kastrację kandydatów do seminariów i zakonów. Chcesz pasożytować wygodnie w luksusie jako jednostka poza nawiasem społeczeństwa?
Złóż wstępną ofiarę z tego, co będzie ci niepotrzebne przy deklarowanym stanie i wybranym trybie życia.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 12:45
Czyli uznajemy, że 7-latek jest dorosłym człowiekiem, odpowiedzialnym za siebie, i cały świat oszalał uznając, że należy mu się opieka i należ się tylko do tego wieku? Problem w tym, że rzecz jest zbadana. Przykro mi. Siedmiolatek znajduje się pod względme rozwoju moralnego w fazie konformizmu, co znaczy, że działanie jest ukierunkowane na podziw, uznanie innych, akceptację, nie ma w nim ŻADNEJ refleksji. Je sli więc, w danym środowisku, kopanie ludzi po twarzy uznawane jest za dobre - siedmiolatek będzie uważał je za dobre i wręcz próbował to robić sam, dla uzyskania uznania. Wszyscy znamy takie grupy społeczne, gdzie dba się, by babie nie gniła wątroba lub gdzie innych ludzi uważa się za chwilowych dysponentów jakichś dóbr, ale tak naprawdę to uznaje się, że należą się temu, kto umie je ukraść - już tak. Do tego, np. w danej grupie rówieśniczej - bo takie dziecko jest zdolne do różnych konformuizmóœ w zależności od sytuacji - skopanie kogoś po twarzy, np. bo jest czarny albo ma pedalskie spodnie - może być uznawane za dobre. To dziecko nie powie tego dorosłemu nie popierającemu takich zachowań, bo w kontakcie w nim zastosowanie znajduje inny konformizm - ale w grupie trówieśniczej za dobre będzie uważał to, co ona uważa za dobre. Z tego powodu, w oparciu o tę wiedzę, uwalniamy ludzi od opieki rodzicielskiej wtedy, gdy ludzie osiągają co najmniej poziom autonomii moralnej, otymalnie na poziomie idealizmu moralnego. I nie ma co się złościć, że ludzie zbadali rozwój dzieci, rozwój moralny jest zasadniczo pochodną rozwoju poznawczego. Siedmiolatek to akurat kończy fazę myślenia konkretno-wyobrażeniowego i przechodzi do stadium operacji konkretnych. Nie ma myślenia indukcyjnego i dedukcyjnego, koniecznego do podjęcia jakiejkolwiek refleksji moralnej. NA razie dziecko uznaje, że sprawiedliwość ma charakter zupełnie immanentny, jest nieuniknioną konsekswencją działania, co wyklucza poczucie odpowiedzialności za swoje uczynki. Przykro mi więc, wiele wskazuje na słuszność doktryny, obciążającej odpowiedzialnością za bezpieczeństwo dzieci ich opiekunów.
Anonim
06.10.2021, 12:31
To jest jak najbardziej możliwe. Skoro ksiądz, albo i biskup wchodzi do Sekty Masońskiej, staje się z automatu wrogiem katolicyzmu i po prostu satanistą.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 12:20
To jest logicznie niemożliwe. Biskupi to zastępcy Chrystusa, z ustanowienia bożego posiadający swoją władzę, nie mogą być wrogami katolicyzmu, chyba że uznasz, że Twój bóg jest takim wrogiem.
Anonim
06.10.2021, 12:06
Coś ci się pomieszało. To heretycy na masową skalę mordowali katolików. Poganie zaś urządzali sobie polowania na katolickich niewolników. Katolickie kobiety były co roku dziesiątkami tysięcy porywane i wywożone do afryki przez pogan. Gdzie były katowane i gwałcone, a potem konsekwentnie mordowane. Rozumiem że to ci się podoba, skoro opluwasz katolików usiłujących się bronić przed pogańską napaścią.
Anonim
06.10.2021, 11:59
A skąd ty możesz wiedzieć takie rzeczy? Czy tak sobie popierdujesz słodko?
Anonim
06.10.2021, 11:58
Wszystkie zostały zrobione przez takich samych katofobów-lewaków. Metody szerzenia Rewolucji są takie same. Lewacy zawsze "pokazują" to samo i tak samo kłamią. Tak samo manipulują. To jest akcja ogólnoswiatowa, koordynowana przez Departament Stanu najbardziej zbrodniczego imperium w dziejach Ludzkości. Co zresztą zostało ujawnione w wikileaks.
Anonim
06.10.2021, 11:56
Z prostej przyczyny. Protestanci nie wierzą w NMP
Anonim
06.10.2021, 11:54
Nie mówimy o 3-latkach, tylko o dzieciach całkowicie świadomych dobra i zła. 7-latki już takie są. Doskonale wiedzą, że skopanie kolegi po twarzy to zło. Może nie do końca zdają sobie sprawę z konsekwencji swoich czynów, ale czy Czarne Julki z Krwawą Szramą zdają sobie? A skądże.
Anonim
06.10.2021, 11:49
Nie Kościół Katolicki, a "episkopat", pełen wrogów katolicyzmu, szczególnie tzw masonów. Nikt przytomny nie myśli, że wroga katolikom (od dawna) republika francuska nie prowadzi długookresowej akcji niszczenia Kościoła. Kiedyś niszczyli gilotyną, dziś raczej praktykują gallikanizm, wykluczanie kulturowe oraz gwałcenie dzieci ateistyczną propagandą. Władze PRL postępowały tak samo.
Adeptus
06.10.2021, 11:48
Homoseksualiści szli do seminariów, żeby uciekać przed napiętnowaniem "nieżonaty znaczy podejrzany dziwak, no chyba, że ksiundz, wtedy święty". A jak potem taki gej słyszał, że w zasadzie akt homoseksualny z wyrażającym zgodę dorosłym to taki sam grzech śmiertelny jak zgwałcenie dziecka (a to drugie łatwiej ukryć), to nic dziwnego, że ulegał degeneracji. Kościół sam sobie stworzył "lawendową mafię". adeptusrpg.wordpress.com
Adeptus
06.10.2021, 11:45
Ciekawe, że kiedy Maryja albo Jezus w objawieniach karcą lud boży, to zawsze mają pretensje o "nadużywanie imienia boskiego nadaremno", "zbyt mały szacunek dla najświętszego sakramentu", "nieskromne stroje dziewcząt" i tym podobne, tudzież zawsze zalecają "wincyj modlitwy! wincyj nabożeństw, świąt, obrzędów!!!". A jakoś nigdy w dziejach nie zdarzyło się, żeby święta osoba napiętnowała kościelną pedofilię, zakazała mordowania heretyków, czarownic i pogan (a przecież sami papieże przyznali, ze to był błąd), czy nakazała poprawę losu chłopów lub niewolników.... Strasznie egocentryczni ci niebianie, obchodzi ich jedynie własna chwała. No i walka z nieskromnością. adeptusrpg.wordpress.com
Anonim
06.10.2021, 11:43
Wiecie dlaczego "56 proc. przypadków miało miejsce w latach 1950-1969"? To oczywiste - ponieważ nie ma obiektywnie szansy wykazania że to oszczerstwa. Im nowszy przypadek, tym trudniej kłamać, ponieważ żyją świadkowie. To znana lewacka metoda szycia "raportów".
Anonim
06.10.2021, 11:39
Dżej Pi codziennie (co post) wciąga trzy kreski - i stąd te jego ambitne wydumania.
Anonim
06.10.2021, 11:37
Fakty są takie, że pedofile są po prostu chronieni. 80% winnych, o ile nie są księżmi, nie jest karanych. Szczególnie nie są karani pedofile-ateiści. Tylko księża są traktowani surowo.
Dam
06.10.2021, 11:21
Masz odpowiedź, dlaczego na 1500 osób w więzieniu był tylko 1 ksiądz. Jak murarz molestował to szedł siedzieć. Jak molestował ksiądz, to zaraz instytucja KK działała, żeby nawet do aresztowania nie doszło. Ile ma powstać filmów ze sprawcami opisującymi całą akcję tuszowania przestępstw, żebyś skojarzył fakty?
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 11:19
W warunkach całkowitej bezkarności, jaką zapewnia ta instytucja, sprawcy się nie poswtrzymują. To nie jest normalne życie, gdzie taki zboczeniec musi się napracować, by upolować ofiarę. Oni te ofiary mają podawane na tacy. Taki ks. Dymer gwałcił chłopaków, dla których był jedyną szansą na wyjście na prostą. Jak Z Kanią rozszedł się smród we Wrocławiu, to go szefostwo przeniosło do Bydgoszczy, by tam... pracował z dziećmi. Ksiądz Mirosław L. to dyrektor Domu Dziecka, zgodzimy się chyba, że to otwiera różne możliwości, których nie ma zwykły pedofil, który musi na ofiary polować u krewnych i znajomych. Itd.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 11:09
W sensie, że powołana przez Kościół komisja co robi? Jest nazistowska? Wiesz, jakby to był jeden taki raport, to można by udawać, że to nieprawda. Ale przy kolejnym, to już chyba się nie da. Mamy raporty amerykańśki, aurtalijski, irlandzki - ten mocno niepełny, a i tak wstząsający, holenderski, niemiecki, kanadyjski i inne. I one wszystkie pokazują mniej więcej to samo. Niesamowitą obojętność tej korporacji na wszystkich ludzi, poza własnymi pracownikami. Tupanie nóżkami nic tu nie pomoże, wyzywanie ludzi od nazistów - też nie.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 11:03
Akurat wyjątkowo fajnie dobrano skład tej komisji, wumieszczając w niej specjalistów, zresztą zorganizował ją Kościół Katolicki. No i wynik jest taki, jaki jest. Rzeczywiście, nieco się różni od tego wyniku polskiego episkopatu. Tak to bywa, że jak się zapyta sprawców, to niekoniecznie powiedzą prawdę, całą prawdę i tylko prawdę. Dlatego francuska komisja była zorganizowana w ten sposób i dlatego wyniki jej działałności są szczególnie warte zainteresowania. Dużo bardziej niż wezwania abp. Jędraszewskiego do miłosierdzia i tolerancji wobec sprawców.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 10:59
No tak. Roczniaczek natomiast zupełnie dobrowolnie ściąga na siebie kubek herbaty. Nikt nie twierdzi, że ktos go zmusił. Trzylatek zupełnie dobrowolnie, przynajmniej na ogół, wypada z okna - sporadycznie robią to rodzice, najczęściej robi to zupełnie DOBROWOLNIE. Nastolatek zupełnie dobrowolnie się narkotyzuje, a nastolatka zupełnie dobrowolnie za ifona daje tyłka... Tylko że rzecz nie w "dobrowolności", tylko w tym, czy jesteś zdolny do przewidzenia konsekwencji swojego działania. Jeśli roczny maluch zaleje się wrzącą herbatą - winni są opiekunowie. W każdym innym wymienionym przypadku tak samo. Po to rodzic czy kto tam jeszcze ma prawo do opieki, by z niego korzystać. A zaniedbanie to pasudny rodzaj przemocy. Sam w sobie powoduje nieodwracalne zmiany w mózgu, zaburza w istotny sposób rozwój, powoduje szereg niefajnych konsekwencji dla zdrowia psychcznego. Jest to zresztą też przestępstwo, z całkiem dużymi sankcjami karnymi, to będzie art. 210 k.k. § 1 i art. 160 k.k. A już żeby wykorzystywać to, że jakieś dziecko jest ofiarą zaniedbania, to trzeba być wyjątkowym penisem.
Czyli znowu brak dowodów
06.10.2021, 10:58
A jedynie "szacunki" kozojebców. Czyli antykościelna propaganda.
matis89
06.10.2021, 10:51
Jeszcze trochę a lewus Terlikowski Judasz pewnie ogłosi że też był molestowany przez przez ''księdza'' który nie był gejem, tylko lubił jego tłusty tyłeczek.
Anna
06.10.2021, 10:49
gdzie jest administrator, że puszcza wypowiedzi psychola
Anonim
06.10.2021, 10:43
Zacznij mówić jak człowiek, będą z tobą rozmawiać jak z człowiekiem. Od dyskutowania ze wścieklizną są weterynarze i szczepionki.
Anonim
06.10.2021, 10:41
Po prostu myślę i nie łykam lewackiej mowy nienawiści. Dalej nie wiesz, że nastolatkowie piją wódkę? Jpdl, co za brak ogarnięcia.
Anonim
06.10.2021, 10:39
Od dawna cała czereda lewaków, wspierana przez Rząd, 3 i 4 władza, Sejm, Senat, Ambasady itp zajmują się ile mogą.
Anonim
06.10.2021, 10:38
Od dawna tzw Episkopaty, a dziś i tzw Papieżyk, to nasłane przez Departament Stanu bydło mające na celu zlikwidowanie Kościoła Katolickiego. Ochoczo więc przyklepują każdą antykatolicką brednię. BTW jak wiadomo, w tzw polskim episkopacie większość ludzi to nie są Polacy, tylko tzw Ocaleni. Tak się kończy nadstawianie karku za WROGÓW.
Anonim
06.10.2021, 10:36
Czyli dalej żadnych konkretów. Z czym do ludzi?
Gdyby
06.10.2021, 10:21
w Polsce się tym ktoś porządnie zajął, to byłoby podobnie. Jak tu ufać takiej instytucji?
Anonim
06.10.2021, 10:12
Istnieją, pajacu.
Anonim
06.10.2021, 10:11
Cały czas lecą bajki o pedofilach katolikach. Nie wiem skąd masz wiedzę, jakoby dziennikarze TVPis byli katolikami. To tacy sami ateiści jak reszta medialnej tłuszczy..
Anonim
06.10.2021, 10:09
Zacznij mówić jak człowiek, będą z tobą rozmawiać jak z człowiekiem. Nie zamierzam dyskutować ze zwierzęciem.
Delewatyzacja Polski
06.10.2021, 10:09
tak to jest jak pedał, lewak idzie do seminarium, żeby zniszczyć Kościół. Częściowo im się to udało ale ostatnie słowo należy do Właściciela
Anonim
06.10.2021, 10:08
Twoje niczym nie maskowana nienawiść z miejsca dyskwalifikuje cię jako rozmówcę w jakiejkolwiek rozmowie. Zacznij mówić jak człowiek, będą z tobą rozmawiać jak z człowiekiem.
Anonim
06.10.2021, 10:06
Nie podoba mi się szerzenie oszczerstw. Ten kto szerzy oszczerstwa w celu wzbudzania nienawiści do określonej grupy wyznaniowej i/lub narodowej jest nazistą.
Anonim
06.10.2021, 10:03
Nie czytałem, ale skoro ty piszesz, że tam napisano : "Najczęstszą ich ofiarą byli chłopcy w wieku 10-13 lat", i jednocześnie wiemy już że jest to kolejny, skrajnie nierzetelny, oszczerczy i katofobiczny pseudoraport (po waszemu: mowa nienawiści) obliczany na wzbudzenie nienawiści względem Katolików, to mamy pewność, że i wiek tzw ofiar jest przekłamany, i ich liczba, i okoliczności. Jak lewactwo kłamie, to kłamie w każdy możliwy sposób. Podobnie kłamano na temat Żydów w Niemczech lat 30-stych.
Anonim
06.10.2021, 09:59
Tylko lewak może "myśleć", że stwierdzenie faktu, że małolaty dobrowolnie piją wódkę - ja też popijałem, choć raczej tzw siarę - jest "usprawiedliwianiem". Czy powiesz, że byłem zmuszany do picia siary? No sory, bez przesady. Piliśmy DOBORWOLNIE. Czy możecie notorycznie nie podmieniać znaczeń słów? Dodam jeszcze, że już w podstawówce w 7 klasie miałem koleżanki, sztuk chyba 3, 20% dziewczyn z klasy, które miały bardzo pełnoletnich partnerów, 20-30 lat. Nadstawiały się im dobrowolnie. Ale dla ciebie to "gewałt". Nie, to nie żaden gewałt. To dobrowolne, zakazane prawem kontakty. Z naciskiem na słowo DOBROWOLNE.
JPIII
06.10.2021, 09:45
Tu nie ma się co dziwić. Przecież kleruchy naśladują swojego bożyszcze, starego pedophila boga. To ten bydlak gwałcił 13-letnią qoorwę maryśkę, która potem wyprodukowała bękartz i pedała chłystka jezuska.
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 09:35
Nie, no wiadomo. Jak komuś nie podoba się gwałcenie dzieci, to jest nazista. Jaki słownik dostarczył Ci tej nowej, ulepszonej definicji?
Maria Błaszczyk
06.10.2021, 09:32
Po pierwze, maz tam napiane: "Najczęstszą ich ofiarą byli chłopcy w wieku 10-13 lat". No ale kto by ię przejmował faktami, gdy nam nie pasują do tezy. P o drugie, to rodzice dziecka w wieku 12-15 lat po to maja prawo do opieki, by z niego korzystać. W przeciwnym razie mamy do czynienia z patologia i zagrożeniem zdrowia i życia małoletniego. Poważnie, narkotyzowanie się czy bycie gwałconym - dziecko nie m zdolności do wyrażenia zgody n świadczenie tego typu usługi - jest zagrożeniem dla zdrowia i życia. Oznacza to, że funkcjonariusze korporacji określającej się jako "mistyczne ciało Chrystusa" wykorzystywali dzieci w szczególnie trudnej sytuacji, pozbawionych podstawowego prawa dziecka, jakim jest prawo do opieki. Trudno obie wyobrazić większe obrzydlistwo, niż dalsze krzywdzenie już skrzywdzonego dziecka. I usprawiedliwianie tego.
Christina Nitsche
06.10.2021, 09:32
Sex, kariera, pieniądze. Wszyscy z wszystkimi. Dzieci ze staruszkami, kobiety, mężczyźni, bliżej nieokreśleni, homo, hetero, bi i bezpłciowi. Sami, dwoje, troje, czworo, nie wiadomo ile. Dzień i noc. Wszędzie: dom, biuro, jezioro, plaża, samolot, auto, łąka. Dobrowolnie, dla, gwałt. Rene Masson, Das große Buch der Verführung.
Można z wieloma, można tylko z jednym lub jedna. Można wszędzie, można wybrać miejsce. Można bez granic i aż do ran lub choroby. Można według zdrowia i zasad. Można porzucić. Można pozostać i zmienić lub poczekać, wybrać życie bez współżycia sexualnego. Można pokochać, kochać i wybrać życie bez współżycia sexualnego.
alzara_
06.10.2021, 09:31
Tematyka molestowania (lgbt) i molestowanie są są brudne sprawy, które należy bezwzględnie zwalczyć. Jednak tego typu artykuły nic do sprawy nie wnoszą. A jeszcze gorsze jest to, że Terlikowski dokonuje ocen. Jak on coś powie, to się kupy nie trzyma. Terlikowski nie posiada wiedzy....... Lata 60 -e to lata hippisów, które też przeniosły się do Francji ( na szczęście Polskę to ominęło). Hippisi to właśnie początek rewolucji obyczajowej, czyli seks ulica i negacja wszystkiego co dotychczasowe. Trzeba obejrzeć film " Hair" Milosza Formana, który w przystępny sposób pokazuje co to było....... Pamiętajmy, żeby chronić dzieci. Nikomu nie można ufać.
Anonim
06.10.2021, 09:17
/stp/ No cóż, w takim kraju, gdzie 80-90 procent społeczeństwa ulega wzajemneu molestowaniu się, zarówno w okresie przedmałżeńskim, jak i pozamałżeńskim życiu, i w konkubinatach, nawet najsilniejsi mogą stracić moralną orientację.
Anonim
06.10.2021, 09:10
Jesteś albo niezłym trollem, albo jesteś niebezpieczny dla osób w swoim otoczeniu.
Anonim
06.10.2021, 09:05
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
P
06.10.2021, 09:05
Ciekawe co powiesz, jak ci przypomną, że w polskich prawicowych mediach obowiązuje Zmowa Milczenia na temat 953 rocznie pedofilów-katolików. Nie pisną słówka. W końcu 98,9% dziennikarzy TVP to też katolicy. No, co powiesz?
Anonim
06.10.2021, 09:04
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
matis89
06.10.2021, 09:04
Raport ujawnia istnienie gejowskiej mafii od dawna. Jako lekarstwo Bergoglio i jego lewakoateiści w sutannach wspierają LZPKNTB+ i gej mafię, sodomię i ich zboczenia. Wszystko z zachwytem lewactwa. Także raport można uznać za sfałszowany, a jedyna wiarygodność to obsadzone cele więzienne tyle że lewactwo niechętnie kara gejowskich pedofilów.
Anonim
06.10.2021, 09:04
Poprosiłem o statystyki na poparcie twojej tezy, to ty jedyne co potrafiłeś zrobić to przyczepić się do słowa "gówno". Jednym słowem, twoim jedynym argumentem jest krytyka formy wypowiedzi, co z miejsca dyskwalifikuje cię jako partnera do jakiejkolwiek dyskusji.
Anonim
06.10.2021, 09:03
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
Anonim
06.10.2021, 09:03
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
Anonim
06.10.2021, 09:02
Łżesz jak kleruch. Nie istnieją ŻADNE statystyki, które opisywałyby jakiekolwiek przestępstwa ze względu na religię, choćby dlatego, że nikt w procesie śledztwa NIE MA PRAWA o to pytać.🤢🤮🤮🤮
Anonim
06.10.2021, 09:02
Łżesz jak kleruch. Nie istnieją ŻADNE statystyki, które opisywałyby jakiekolwiek przestępstwa ze względu na religię, choćby dlatego, że nikt w procesie śledztwa NIE MA PRAWA o to pytać.🤢🤮🤮🤮
Mariusz
06.10.2021, 09:01
Coś mi się nie zgadza. Na jednego pedofila księdza przypada średnio ponad siedemdziesiąt ofiar. Może jeden taki rekordzista by się znalazł, może dwóch ale trzy tysiące? Dla mnie podważa to wiarygodność raportu. To tak jak kiedyś oficjalnie pisano że w oświęcimskich krematoriach spalono sześć milionów Żydów i naukowiec który dowiódł, że to niemożliwe choćby ze względu na fakt, że można wyliczyć ile było tych pieców i jaką miały maksymalną "wydajność" - nijak nie wychodziło 6 milionów ale naukowiec i tak został zglanowany za negowanie Holocaustu, choć po cichu jednak zweryfikowano te dane i dziś podaje się o wiele niższą cyfrę.
Anonim
06.10.2021, 09:01
Istnieją ale chyba tylko w episkopacie.😁😁😁
Anonim
06.10.2021, 09:00
Jesteś chory.
Po 11 ...
06.10.2021, 08:59
:) czyli wiem, ale nie powiem. SAMOZAORANIE
Anonim
06.10.2021, 08:57
Kościół się przyznaje? AKowcy też się przyznawali. Każdy przez lata opluwany i znieważany się przyznaje. Szczególnie Polacy nie wiadomo dlaczego przyznają się do "zbrodni w jedwabnem" albo do "przemocy domowej", choć ta w Polsce jest prawie najniższa w całej Europie.
Anonim
06.10.2021, 08:55
Gówno? Może i tak, ale zrobiło ci kupę do głowy. O statystykach rozmawiam ale tylko z osobami które chcą znać prawdę, nigdy z nienawiścią. Z nienawiścią się nie rozmawia.
Anonim
06.10.2021, 08:53
Jestem obrońcą niesłusznie oskarżanych i prześladowanych. A wy jesteście nowym pokoleniem nazistów.
Anonim
06.10.2021, 08:52
Spadłeś z konia? Nie wiesz, że dzieci, szczególnie nastoletnie, całą masę ZAKAZANYCH rzeczy robią dobrowolnie, ukrywając to przed rodzicami? Gdzieś ty się wychował, że nie wiesz, że nastolatkowie dobrowolnie piją wódkę, piwko, winko, ćpają, kradną, biją się do krwi, czasem prostytuują za pieniążki, a czasem wchodzą w zabronione prawem związki
homo i heteroseksualne. Nie wiesz tego, BUACHACHACHA!!!!!
Anonim
06.10.2021, 08:49
Nie chodzi mi o massmedia bo to gówno a nie źródło. Dawaj policyjne statystyki, dane sądowe mówiące o tej ilości zbrodni popełnianych przez ateistów.
Anonim
06.10.2021, 08:48
Jesteś obrońcą pedofilów, śmieciem nie lepszym od tych co wykorzystują dzieci.
Anonim
06.10.2021, 08:48
Kiedy ostatnio widziałeś w massmediach informację, że pedofil ateista albo świacki zgwałcić dziecko? Trafia na Policję tego rocznie 2500 przypadków, czyli każda gazetka powinna się zaczynać rubryką: Pedofilia, ale w mediach CISZA. Szczekają tylko gdy trafi "ksiądz".
Anonim
06.10.2021, 08:47
"Dobrowolne" i "12-letnich"... Czy ty jesteś chory?
Anonim
06.10.2021, 08:46
Dlaczego jako zdjęcie ilustracyjne do tego "artykułu" wybrano płacząca dziewczynkę, skoro 80% przestępstw to dobrowolne i wieloletnie, choć surowo zakazane prawem, związki 12-15 letnich gejów ze starymi gejami?
Anonim
06.10.2021, 08:45
Debilu, masz jak byk napisane o ofiarach do których się Kościół przyznaje (oczywiście włoski, w polskim ukrywanie pedofilii to jeden z dogmatów wiary). O jakich fabrykacjach ty bredzisz? xD
Anonim
06.10.2021, 08:43
Ale masz jakieś źródła tych rewelacji, c'nie?
Anonim
06.10.2021, 08:43
Dlaczego kłamiesz? Z obliczeń wynika, że odsetek tzw pedofilów (w 80% nieheteronormatywnych) jest taki sam wśród księży jak i wśród pozostałych mężczyzn, szczególnie gdy uwzględnimy pewną nadreprezentację osób nieheteronormatywnych.
Anonim
06.10.2021, 08:40
Sedno problemu jest takie, że katofobiczna swołocz fabrykuje oszczerstwa. Mniej więcej tak, jak naziści w latach 30-stych na Żydów.
Anonim
06.10.2021, 08:38
Ciekawe co powiesz, jak ci przypomną, że w polskich zateizowanych mediach obowiązuje Zmowa Milczenia na temat 800 rocznie pedofilów-ateistów. Nie pisną słówka. W końcu 95% dziennikarzy to też ateiści.
Anonim
06.10.2021, 08:36
Tylko nie zdefekuj na klawiaturę, jak ci przypomnę, że od dawna szczekacie że większość Polaków to "ateiści". Wcale mnie nie dziwi, że co roku na Policje trafia 2500 oskarżonych (gagatek często skrzywdził więcej niż jedno dziecko) skoro ludność się ateizuje. A jak wiadomo, ateiści nie mają żadnych hamulców moralnych.
Po 11 ...
06.10.2021, 08:33
To że tylu było "wesołych" kapłanów to mniejszy problem. W każdej społeczności są przestępcy (w KK jednak dużo, dużo więcej), prawdziwy problem to ukrywanie przestępstw przez zdrowych, nie zboczonych, biskupów. To dopiero jest dramat. To i tylko to pokazuje, że KK to organizacja mafijna, przestępcza, zbrodnicza.
Anonim
06.10.2021, 08:32
Zauważ wafelku, że nie napisałem o kogo konkretnie mi chodzi, bo zarówno lewaki jak i prawaki potrafią jedynie przerzucać się odpowiedzialnością na zasadzie "A u was biją murzynów", zamiast pochylić się nad sednem problemu. Ale ty jesteś tak zaślepiony kołtuńską nienawiścią, że nawet tego nie spostrzegłeś.
Anon
06.10.2021, 08:31
nooo nie mooozliwe w wolasce, gdzie 100% to katoliki?
Anonim
06.10.2021, 08:20
Ateistyczna SWOŁOCZ oskarża o własne winy i zbrodnie. A tymczasem w Polsce BEZKARNI I CHRONIENI PEDOFILE ATEIŚCI gwałcą ok 2000 dzieci rocznie.
Anonim
06.10.2021, 08:18
Owszem, istnieją, lewaku. Bełkoczesz ostro od rana jak widzimy.
Anonim
06.10.2021, 08:17
Ależ nie. Nikt nie przebije w bełkocie, bredniach i w NIENAWIŚCI lewackich szumowin.
Anonim
06.10.2021, 08:17
Łżesz jak kleruch. Nie istnieją ŻADNE statystyki, które opisywałyby jakiekolwiek przestępstwa ze względu na religię, choćby dlatego, że nikt w procesie śledztwa NIE MA PRAWA o to pytać.🤢🤮🤮🤮
Anonim
06.10.2021, 08:16
W odwracaniu kota ogonem najlepsi są Lewaki. Najpierw bez najmniejszych dowodów oskarżają o "pedofilię" a potem plują jak ty teraz na ludzi niezgadzających się na lewacką NIENAWIŚĆ i lewackie KŁAMSTWA.
Anonim
06.10.2021, 08:14
Kościół polski nie zaprzepaści dorobku Jana Pawła II. Nie po to świnty Lolek przez lata krył i wspierał pedofili, żeby to teraz ot tak sobie zniszczyć!😁😁😁
Anonim
06.10.2021, 08:08
Odwracanie kota ogonem. Coś, w czym obrońcy pedofilów są najlepsi.
Anonim
06.10.2021, 08:06
bredzi to kler i jego wyznawcy.
Anonim
06.10.2021, 08:05
Według danych Instytutu Lewackich Bredni i Nienawiści, w ostatnich 150 latach doszło do MINIMUM 2.000.000.000.000.000 aktów przemocy seksualnej, dokonanej przez kapłana na dziecku. Ciekawe jak Lewaki doliczyli się tylu dzieci w Polsce? Liczyli szczury w swoich kibelkach?
Uduchowiony
06.10.2021, 08:04
STOP kłamstwom kościoła katolickiego. Jedno życie to bzdura. Reinkarnacja istnieje.
Anonim
06.10.2021, 08:03
Ciekawi mnie co innego - kiedy massmedia ujawnią, że każdego roku w Polsce minimum 800 ATEISTÓW gwałci, a czasem i zabija, jakieś dziecko. Kiedy ujawnią, że skazanie ateisty za zgwałcenie dziecka jest bardzo trudne, ponieważ ateiści są chronieni, a w mediach obowiązuje Zmowa Milczenia. Nie więcej jak 1 na 4 zostaje ukarany. Reszta pozostaje wona i nadal gwałci.
Anonim
06.10.2021, 08:02
Dane są publikowane od dawna. Ciekawi mnie co innego - kiedy massmedia ujawnią, że każdego roku w Polsce minimum 800 ateistów gwałci, a czasem i zabija, jakieś dziecko. Kiedy ujawnią, że skazanie ateisty za zgwałcenie dziecka jest bardzo trudne, ponieważ ateiści są chronieni. Nie więcej jak 1 na 4 zostaje ukarany. Reszta pozostaje wona i nadal gwałci.
Uduchowiony
06.10.2021, 08:00
STOP kłamstwom kościoła katolickiego. Jedno życie to bzdura. Reinkarnacja istnieje.
MinistranciToWPolsceKatolickiejBestieSeksualne
06.10.2021, 08:00
Według danych Instytutu Kościelnego Mataczenia i Nieprawdy, w ostatnich 50 latach doszło do 27846 i pół aktu przemocy seksualnej, dokonanej na kapłanie przez dziecko, osobę niepełnosprawną lub upośledzoną. Otaczamy te ofiary modlitwą wspólnoty i żądamy dla nich miliardowych odszkodowań, rekompensat i zadośćuczynień ze skarbu państwa. Polskiego.
Anonim
06.10.2021, 07:59
dla lewaka wszystko normalne to "szambo". A tymczasem SZAMBO to WY.
Anonim
06.10.2021, 07:58
Typowe lewackie nienawistne brednie. Przypomnę więc, że w USA spośród ponad 4000 oskarżanych (do roku 2000) księży Sądy doszukały się winy raptem 252, z czego zaledwie 100 zostało skazanych na więzienie. Reszta okazała się być NIEWINNA. Poza tym, nie wiem dlaczego DOBROWOLNE i wieloletnie - choć surowo zakazane prawem i moralnością - związki starszych i młodych gejów nazywane są "gwałtami".
Uduchowiony
06.10.2021, 07:55
STOP kłamstwom kościoła katolickiego. Jedno życie to bzdura. Reinkarnacja istnieje.
KleroKanalieOdciąćOdForsyIWydaćRecydywistom
06.10.2021, 07:54
W zacofanej, skołtunionej, wiejskiej Polsce trzymanej w szachu przez proboszczów, w przeciągu ostatnich 70 lat ta liczba kleszych przestępstw seksualnych bez wątpienia pójdzie w miliony. Bezkarność i bogactwo kleru - to są podstawowe powody, dla których kleruch jest agresorem seksualnym. Po pierwsze odciąć od państwowej forsy, po drugie wsadzać winnych do cel z recydywistami. Kleruch, który opuści zakład karny np. po 5 czy 7 latach codziennej resocjalizacji nogą taboretu albo kijem bardaszanej szczoty, będzie głosił najpiękniejsze świadectwo wobec "współbraci", czyli klero-kanalii chętnych na gwałcenie dzieci, upośledzonych i niepełnosprawnych.
Maciej Piwowar
06.10.2021, 07:53
ARGENTYŃSKI,,masonie" zwany ,,papież.To jest CENA ( która wyszła na Jaw>>a ILE jest NIE WIADOMYCH ?)>>CENA ZA CELIBAT. Czy nie Pora CELIBAT ZNIEŚĆ WŚRÓD KSIĘŻY ,pozostawić TYLKO w ZAKONACH ZAMKNIĘTYCH.
UWAGA! PILNE!!!
06.10.2021, 07:53
Wobec licznych pytań i wątpliwości wyjaśniam, że jeśli nie chcesz, aby twoje dziecko podlegało indoktrynacji katolickiej w szkole, ani nie było wystawiane na ryzyko kontaktu z pedofilem, nie musisz go znikąd "wypisywać". Wystarczy, że go NIE ZAPISZESZ! Religia to NIEOBOWIĄZKOWE zajęcia dodatkowe. Szkoła ma obowiązek zapewnić dziecku w tym czasie opiekę. Dziękuję, danke, thank You, amen i pazdrawlaju!
PILNE!!!
06.10.2021, 07:49
W Polsce ofiar jest po tysiąckroć więcej biorąc pod uwagę, że we Francji do kościoła chodzi niewielki procent społeczeństwa
Anonim
06.10.2021, 07:44
KK = SZAMBO!
Anonim
06.10.2021, 07:39
Ciekawe, kiedy u nas epidiaskop opublikuje dane. A nie, zaraz...😁😁😁
Komentarze
123 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Piszesz chaotycznie i bez składu. Wróć do szkoły albo naucz się pisać jak chcesz umieszczać posty. Wszystko to groch z kapustą.
Ale masz na to jakiekolwiek dowody, czy po prostu jak zwykle zmyślasz?
Skoro nikt nie musi nawet pracować, znaczy to że ktoś inny musi go utrzymywać. A skoro ktoś musi kogoś obcego utrzymywać, znaczy to że jest jego NIEWOLNIKIEM.
Ateiści pedofile są chronieni przez innych ateistów. Nie potrzeba do tego żadnej organizacji, wystarczy wspólnota "wiary", aby chronić "rodaka w ateizmie". Jako dowód mamy Politykę Massmediów, przemilczających każdego roku 2500 zgłoszeń pedofilii, ale zapełniających strony ułamkiem procenta zgłoszeń na księży. W większości naciąganych.
Defekuję na wasze raporty.
W jaki to sposób są chronieni pedofile-ateiści? Jest jakaś międzynarodowa organizacja, która każe ludziom zgłaszać przypadki molestowania przez ateistę do nich, żeby załatwili to w swoim gronie, zamiast iść na policję? Bo dla księży taka jest i tak działała.
A co do tematu w artykule: brawa dla Boga Jahwe - takie same jakie należy się komuś, kto do klatki z lwami wprowadza owieczki. Jak już wspominałem - największym złem jest nie posiadanie wszechmocy.
I to dlatego tak dzisiaj straszą przebaczeniem - bo jak nie przebaczysz to do piekła cię Bóg pośle !!!
Nie wiem, czy zrozumiane zostało moje pytanie. Otóż z tego co wiem to w ich społeczności jest porządek co do łączenia się w pary i każdy się tam ma na baczności jeśli chodzi o seks oraz kontakty mężczyzna-kobieta, gdyż można właśnie szybko zarobić parę noży i po sprawie. Niby właśnie lud nieporadny, nie klęczy godzinami przed sakramentami, a właśnie ostre przestrzeganie naturalnych żywiołów powoduje, że tam gdzie trzeba to porządek jest.
No i na tym, między innymi, polega przewaga metodologii zastosowanej przez tę konkretną komisję w porównaniu do innych krajów. Przy po prostu losowym systemie doboru próby oprócz bardziej trafnej oceny skali zjawiska - no bo jednak większość ofiar nigdy tego nigdzie nie zgłasza, nie da się czego takiego twierdzić. To znaczy nikt mający kontakt z rzeczywistości nic takiego nie może twierdzić. Ty najwyraźniej tak.
Oj boli strasznie boli i nie ma jak dopowiedzieć. Zapewne nawet nie przeczytałeś jednej strony tego raportu więc postanowiłeś dowalić lewakom.
Żadna grupa czy instytucja nie przebije w tej dziedzinie KK. Wiąda prym od wieków w zboczeniach
No to czemu bóg ustanawia go biskupem? No a wiadomo, taka Szwecja czy inne lewackie Wielkie Brytanie to kraje niewolnictwa. I mordowania... Ciekawe tylko, że ludziom żyje się z nich nieźle, zamożnie, zdrowo, nic nie muszą - serio, w takich krajach nic nie musisz, nawet jak nie będziesz chciał pracować, to z głodu nie umrzesz, a Twoim dzieciom zapewni się lekcje konnej jazdy i śpiewu, studia takie same jak innym i opiekę zdrowotną za darmo, i jakoś nikt ich nie morduje. Może odwiedź kiedyś jakiś lewacki kraj, mogą być Niemcy, albo Holandia i sam sobie zobacz...
Pieniadze w banku się liczy. Dzieci ma się gdzieś. Bo dzieci dla tych psycholi są mniej warte od pieniędzy, co wielokrotnie udowodniono, chociażby w kwestii wspomnianego Dymera. Czy Marciala Maciela Degollado. Zresztą, jak nawóz traktowano nie tylko dzieci oddane do gwałcenia zbokom, że wspomnę działalnosc Matki Teresy, którą zapewne jednak by powstrzymano wcześniej, no ale te góry kasy słane do Watykanu... Sam rozumiesz... Więc to porównanie jest zupełnie bez sensu. Ukradniesz pieniadze z banku - bank zrobi wszystko, żeby Cię złapać, odebrać Ci pieniądze i wysłać Cię do więzienia. Zgwałcisz dziecko jako ksiądz - Twoi szefowie będą za Ciebie skłądać poświadczenia, wyciągać Cię z aresztu i więzienia, obiecywać ścisły nadzór, byś dalej, na oczach kolegów, sprowadzał sobie chłopaczków itd. Przecież Ci księża się nie ibawiają złapania, oni to na ogół robią zupełnie jawnie - jak powiedział ks. BEhrendt „Nie wiem, jak do tego doszło, że dziecko trzymałem u siebie na plebanii i też jeździłem z nią do Lichenia czy Łagiewnik. Po prostu nikogo to nie interesowało”. Tam kilkadziesiąt osób wiedziało, co się dzieje - nikt nie zareagował. A jak ten gnój już odsiedział swój wyrok jak za kradzież cukierka, księża przyjęli go z powrotem, zapewniając komfort dalszeho polowania na kolejne ofiary. Albo, weźmy przykład jeszcze drastyczniejszy, ten z Zabrza - tam też wiedziały dziesiątki osób. Co powiedziała świecka wychowawczyni, która zresztą potem złożyła obszerne zeznania, zapytana, czemu nie zgłosiła tortur i gwałcenia wychowanków? OTóż, że to "grzech śmiertelny donosić na osoby duchowne". O Jankowskim wiedział cąły Gdańsk, jak się potem okazało. O tym potworze z Witnicy prasa pisała już ponad 20 lat temu, pan Badowski zgłosił to w 2013 roku, na co dowodem jest chociażby jego list bpa Regmunta na łamach „Gazety Świebodzińskiej”. Tymczasem gdy sprawę do kurii zgłosiła w 2019 roku inna ofiara, po tamtym zgłoszeniu nie było śladu... Itd. PRzykłady można mnożyć w nieskończoność, a wniosek jest zawsze ten sam. Ta firma dba po pierwsze o swoje interesy. Po drugie również. Zapewne banki też, ale w ich interesie nie jest, by ich okradano. Tymczasem Kościół traktuje świeże dziecięce mięsko jako benefit dla swoich pracownikow. Więc w jego interesie jest, by nic nie widzieć, nic nie słyszeć i o niczym nie wiedzieć. A jak już się nie da udawać, że się nie wie, to chociaż winę zwalić na ofiary, że lgną, a w ogóle to kto nie ma pokus.
A sprawdźcie ile jest ofiar molestowania w społecznościach cygańskich.
Lewak pracujący na swoje utrzymanie i płacący podatki jest w hierarchii potrzeb społeczeństwa o niebo wyżej, niż klero-pasożyt żerujący na naiwności ciemnoty katolickiej i wyłudzający redukcję swoich podatkowych zobowiązań do poziomu absurdalnie niskiego.
Ale to przecież Ty propagujesz zboczenia. Jeśli walczysz przeciwko tym, którzy próbują powstrzymać gwałcenie nieletnich, twierdzisz, że takie gwałcenie to jest dobrowolny wybów dziecka i wymyślasz ludziom, co próbują powstrzymać to zjawisko od nazistów, to właśnie popierasz zboczenia. To jest właśnie przejaw zboczenia, nikt normalny nie chce krzywdzić innych tak strasznie. Trzeba być psycholem, by coś takiego robić. Co masz przeciwko sportom ekstremalnym, to ja naprawdę nie wiem, narkotyzowanie się dzieci uważasz za normalne, a zjazd na nartach off the piste albo wsiąście na żaglówkę na morzu to już niby jest coś dziecinnego? No cóż, zapewne w polskich warunkach jako sport ekstremalny należałoby też zakwalifikować przechodzenie przez pasy, to dopiero jest niebezpieczne. Alternatywą dla sprowadzania imigrantów jest wygaszanie gospodarki - wiesz, ktoś musi te kalafiory zbierać, domy budować, opiekować się seniorami itd. Nie wiem, jaki masz inny pomysł, może księży skierować do normalnej roboty? No a co rozumiesz przez to, że babie nic nie możba zrobić? Przecież nikt nikogo na łąńcuchu nie trzyma. Wiesz, dzieci też ludzie biją, więc może podziel się tu z nami danymi, ilu mężczyzn ginie przez te bezkarne, rozzuchwalone bachory.
Piszesz bzdury...co mnieli na tacy nawet złodziej który pracuje w banku nie ma niczego na tacy. Te dzieciaki miały rodziców, rodzeństwo, kolegów inne osoby które mogły widzieć. Każdy pedofil się ukrywa i stwarza pozory tak jak złodziej w banku. Nikt nie dokonuje przestępstwa aby być złapanym.
Masz rację. Przy tych liczbach wygląda że średnio 258 dzieci była molestowana każdego miesiąca czyli jakieś 65 tygodniowo i to przez 70 lat w każdy tydzień. Teraz na każdego z tych 3000 pedofili przypada ponad 70 ofiar ...ale przeciaż tyle było prawie każdego tygodnia. Cały ten raport o kant d..y rozbić. Ktoś tu dobrze zauważył że 56% wszystikch spraw miała miejsce w pierwszych 19 latach przed rewolucją seksualną ....czyli raport napisany aby bronić tezy że rewolucja seksualna nie jest niczemu winna.
Ofiary to się wynajduje wśród ćpunów, zboczeńców, katofobów i różnych innych popaprańców. Metoda jest znana i stosowana przez wszystkie sekty. Znaleźć głupka, otoczyć kokonem, wykorzystać do swoich celów, zgarnąć szmal i dać upust swojej nienawiści.
Ksiądz czy Biskup zostając masonem i/lub satanistą automatycznie przestaje być katolikiem i nie mam żadnego psiego obowiązku. Kościół może i jest korporacją, ale zdecydowanie nie nastawioną na zysk, za to stojącą na drodze prawdziwym, globalnym korporacjom i bankom, które po prostu chcą zaprowadzenia ustroju niewolniczego, i posługują się w tym celu wami lewakami. A więc walka z lewactwem jest to walka o ludzkość, człowieczeństwo i jest to walka ze szczytem zwyrodnienia, zbrodni i zła, którego nosicielami wy jesteście. Najgorszym rodzajem zwyrodnienia okazuje się być tzw empatia, ponieważ nie ma zbrodni której nie popełniliby ludzie empatyczni, gdy wskazać im innych ludzi do wymordowania. Mordują, niszczą i zniewalają bez litości, jak zwierzęta. Ponieważ kierują nimi emocje a nie Prawda, Logika, Prawo czy Dobro. Wymordowywać ludzi dla ich dobra - oto nowe lewackie hasło.
Między zdawaniem sobie sprawy ze zła i dobra a dorosłością jest OGROOOMNA przestrzeń. Poza tym między 7 a 10-latkiem jest OGROOOMA różnica. Co gorsza, dzisiejsi dorośli, skażeni lewactwem, zatrzymali się pod wieloma względami w fazie rozwoju właściwej nastolatkom. Stąd np zabawy w tzw Sporty Ekstremalne będące zabawami 15-latków wyposażonych w możliwości dorosłych. Żadnej refleksji, żadnego przewidywania skutków propagowania zboczeń seksualnych albo oszalałego sprowadzania tzw Imigrantów. PS. Tzw bicie tzw baby której gnije wątroba to zaledwie próba uzyskania równowagi między przemocą kobiecą a męską. Bez możliwości obrony, mężczyzna jest na przegranej pozycji, czego dzisiaj doświadczamy gdy każdego roku minimum 3000 mężczyzn ginie z powodu agresji ze strony przemocowej baby, której nie można nic zrobić. Jest ona bezkarna, rozzuchwalona i przekonana o tym że jest ofiara więc wszystko jej wolno. W szczególności - zabić. Dziecko, mężczyznę, każdego, a Prawo ZAWSZE stanie po jej stronie.
Nie no, wiadomo. I te ofiary to oni produkują w podziemiach budynku H.S. Trumana i potem tysiącami zrzucają z samolotów do poszczególnych krajów, z PTSD w gratisie. Do tego, jak się któregoś z tych zboków złapie, to on się na ogół przyznaje, co oznacza, że ich się z kolei porywa, zmienia wspomnienia i odstawia przez świtem na miejsce, żeby nikt nie zauważył...
Skoro wszechmocny bóg sam dał im taką władzę, to Ty, jako katolik, masz psi obowiązek słuchać ich nauczania, tak uroczystego jak i zwyczajnego. Jak nie - to nie jesteś katolikiem. Ja np. nie jestem katoliczką i uznaje, że te teologiczne brednie o tym, że to jakiś bóg ustanawia biskupów są bzdurą, kościół to korporacja, dość zwyczajna, nastawoiona na zysk i tyle, która po prostu mocniej niż inne związałą się z władzą świecką, przez co uzyskała większe przywilje niż Nestle albo nawet google. A Ci na jej szczycie to po prostu osoby o najwyższym poziomie psychopatii, tak jak i wszędzie, po prostu bezkarność zapewniana przez tę instytucję pozwoliła im na więcej niż mógłby CEO Walmartu czy członkowie zarządu Exxon. Ot i cała tajemnica, ale katolik nie może tak uważać.
Na społeczeństwie pasożytuje przede wszystkim pół miliona lewaków zatrudnionych w Urzędach, Szkołach, Uczelniach oraz tzw Instytucjach Kultury. Dobrze by było aby musieli złożyć ofiarę za swoje zbrodnicze zapatrywania.
Wprowadzić przymusową kastrację kandydatów do seminariów i zakonów. Chcesz pasożytować wygodnie w luksusie jako jednostka poza nawiasem społeczeństwa? Złóż wstępną ofiarę z tego, co będzie ci niepotrzebne przy deklarowanym stanie i wybranym trybie życia.
Czyli uznajemy, że 7-latek jest dorosłym człowiekiem, odpowiedzialnym za siebie, i cały świat oszalał uznając, że należy mu się opieka i należ się tylko do tego wieku? Problem w tym, że rzecz jest zbadana. Przykro mi. Siedmiolatek znajduje się pod względme rozwoju moralnego w fazie konformizmu, co znaczy, że działanie jest ukierunkowane na podziw, uznanie innych, akceptację, nie ma w nim ŻADNEJ refleksji. Je sli więc, w danym środowisku, kopanie ludzi po twarzy uznawane jest za dobre - siedmiolatek będzie uważał je za dobre i wręcz próbował to robić sam, dla uzyskania uznania. Wszyscy znamy takie grupy społeczne, gdzie dba się, by babie nie gniła wątroba lub gdzie innych ludzi uważa się za chwilowych dysponentów jakichś dóbr, ale tak naprawdę to uznaje się, że należą się temu, kto umie je ukraść - już tak. Do tego, np. w danej grupie rówieśniczej - bo takie dziecko jest zdolne do różnych konformuizmóœ w zależności od sytuacji - skopanie kogoś po twarzy, np. bo jest czarny albo ma pedalskie spodnie - może być uznawane za dobre. To dziecko nie powie tego dorosłemu nie popierającemu takich zachowań, bo w kontakcie w nim zastosowanie znajduje inny konformizm - ale w grupie trówieśniczej za dobre będzie uważał to, co ona uważa za dobre. Z tego powodu, w oparciu o tę wiedzę, uwalniamy ludzi od opieki rodzicielskiej wtedy, gdy ludzie osiągają co najmniej poziom autonomii moralnej, otymalnie na poziomie idealizmu moralnego. I nie ma co się złościć, że ludzie zbadali rozwój dzieci, rozwój moralny jest zasadniczo pochodną rozwoju poznawczego. Siedmiolatek to akurat kończy fazę myślenia konkretno-wyobrażeniowego i przechodzi do stadium operacji konkretnych. Nie ma myślenia indukcyjnego i dedukcyjnego, koniecznego do podjęcia jakiejkolwiek refleksji moralnej. NA razie dziecko uznaje, że sprawiedliwość ma charakter zupełnie immanentny, jest nieuniknioną konsekswencją działania, co wyklucza poczucie odpowiedzialności za swoje uczynki. Przykro mi więc, wiele wskazuje na słuszność doktryny, obciążającej odpowiedzialnością za bezpieczeństwo dzieci ich opiekunów.
To jest jak najbardziej możliwe. Skoro ksiądz, albo i biskup wchodzi do Sekty Masońskiej, staje się z automatu wrogiem katolicyzmu i po prostu satanistą.
To jest logicznie niemożliwe. Biskupi to zastępcy Chrystusa, z ustanowienia bożego posiadający swoją władzę, nie mogą być wrogami katolicyzmu, chyba że uznasz, że Twój bóg jest takim wrogiem.
Coś ci się pomieszało. To heretycy na masową skalę mordowali katolików. Poganie zaś urządzali sobie polowania na katolickich niewolników. Katolickie kobiety były co roku dziesiątkami tysięcy porywane i wywożone do afryki przez pogan. Gdzie były katowane i gwałcone, a potem konsekwentnie mordowane. Rozumiem że to ci się podoba, skoro opluwasz katolików usiłujących się bronić przed pogańską napaścią.
A skąd ty możesz wiedzieć takie rzeczy? Czy tak sobie popierdujesz słodko?
Wszystkie zostały zrobione przez takich samych katofobów-lewaków. Metody szerzenia Rewolucji są takie same. Lewacy zawsze "pokazują" to samo i tak samo kłamią. Tak samo manipulują. To jest akcja ogólnoswiatowa, koordynowana przez Departament Stanu najbardziej zbrodniczego imperium w dziejach Ludzkości. Co zresztą zostało ujawnione w wikileaks.
Z prostej przyczyny. Protestanci nie wierzą w NMP
Nie mówimy o 3-latkach, tylko o dzieciach całkowicie świadomych dobra i zła. 7-latki już takie są. Doskonale wiedzą, że skopanie kolegi po twarzy to zło. Może nie do końca zdają sobie sprawę z konsekwencji swoich czynów, ale czy Czarne Julki z Krwawą Szramą zdają sobie? A skądże.
Nie Kościół Katolicki, a "episkopat", pełen wrogów katolicyzmu, szczególnie tzw masonów. Nikt przytomny nie myśli, że wroga katolikom (od dawna) republika francuska nie prowadzi długookresowej akcji niszczenia Kościoła. Kiedyś niszczyli gilotyną, dziś raczej praktykują gallikanizm, wykluczanie kulturowe oraz gwałcenie dzieci ateistyczną propagandą. Władze PRL postępowały tak samo.
Homoseksualiści szli do seminariów, żeby uciekać przed napiętnowaniem "nieżonaty znaczy podejrzany dziwak, no chyba, że ksiundz, wtedy święty". A jak potem taki gej słyszał, że w zasadzie akt homoseksualny z wyrażającym zgodę dorosłym to taki sam grzech śmiertelny jak zgwałcenie dziecka (a to drugie łatwiej ukryć), to nic dziwnego, że ulegał degeneracji. Kościół sam sobie stworzył "lawendową mafię". adeptusrpg.wordpress.com
Ciekawe, że kiedy Maryja albo Jezus w objawieniach karcą lud boży, to zawsze mają pretensje o "nadużywanie imienia boskiego nadaremno", "zbyt mały szacunek dla najświętszego sakramentu", "nieskromne stroje dziewcząt" i tym podobne, tudzież zawsze zalecają "wincyj modlitwy! wincyj nabożeństw, świąt, obrzędów!!!". A jakoś nigdy w dziejach nie zdarzyło się, żeby święta osoba napiętnowała kościelną pedofilię, zakazała mordowania heretyków, czarownic i pogan (a przecież sami papieże przyznali, ze to był błąd), czy nakazała poprawę losu chłopów lub niewolników.... Strasznie egocentryczni ci niebianie, obchodzi ich jedynie własna chwała. No i walka z nieskromnością. adeptusrpg.wordpress.com
Wiecie dlaczego "56 proc. przypadków miało miejsce w latach 1950-1969"? To oczywiste - ponieważ nie ma obiektywnie szansy wykazania że to oszczerstwa. Im nowszy przypadek, tym trudniej kłamać, ponieważ żyją świadkowie. To znana lewacka metoda szycia "raportów".
Dżej Pi codziennie (co post) wciąga trzy kreski - i stąd te jego ambitne wydumania.
Fakty są takie, że pedofile są po prostu chronieni. 80% winnych, o ile nie są księżmi, nie jest karanych. Szczególnie nie są karani pedofile-ateiści. Tylko księża są traktowani surowo.
Masz odpowiedź, dlaczego na 1500 osób w więzieniu był tylko 1 ksiądz. Jak murarz molestował to szedł siedzieć. Jak molestował ksiądz, to zaraz instytucja KK działała, żeby nawet do aresztowania nie doszło. Ile ma powstać filmów ze sprawcami opisującymi całą akcję tuszowania przestępstw, żebyś skojarzył fakty?
W warunkach całkowitej bezkarności, jaką zapewnia ta instytucja, sprawcy się nie poswtrzymują. To nie jest normalne życie, gdzie taki zboczeniec musi się napracować, by upolować ofiarę. Oni te ofiary mają podawane na tacy. Taki ks. Dymer gwałcił chłopaków, dla których był jedyną szansą na wyjście na prostą. Jak Z Kanią rozszedł się smród we Wrocławiu, to go szefostwo przeniosło do Bydgoszczy, by tam... pracował z dziećmi. Ksiądz Mirosław L. to dyrektor Domu Dziecka, zgodzimy się chyba, że to otwiera różne możliwości, których nie ma zwykły pedofil, który musi na ofiary polować u krewnych i znajomych. Itd.
W sensie, że powołana przez Kościół komisja co robi? Jest nazistowska? Wiesz, jakby to był jeden taki raport, to można by udawać, że to nieprawda. Ale przy kolejnym, to już chyba się nie da. Mamy raporty amerykańśki, aurtalijski, irlandzki - ten mocno niepełny, a i tak wstząsający, holenderski, niemiecki, kanadyjski i inne. I one wszystkie pokazują mniej więcej to samo. Niesamowitą obojętność tej korporacji na wszystkich ludzi, poza własnymi pracownikami. Tupanie nóżkami nic tu nie pomoże, wyzywanie ludzi od nazistów - też nie.
Akurat wyjątkowo fajnie dobrano skład tej komisji, wumieszczając w niej specjalistów, zresztą zorganizował ją Kościół Katolicki. No i wynik jest taki, jaki jest. Rzeczywiście, nieco się różni od tego wyniku polskiego episkopatu. Tak to bywa, że jak się zapyta sprawców, to niekoniecznie powiedzą prawdę, całą prawdę i tylko prawdę. Dlatego francuska komisja była zorganizowana w ten sposób i dlatego wyniki jej działałności są szczególnie warte zainteresowania. Dużo bardziej niż wezwania abp. Jędraszewskiego do miłosierdzia i tolerancji wobec sprawców.
No tak. Roczniaczek natomiast zupełnie dobrowolnie ściąga na siebie kubek herbaty. Nikt nie twierdzi, że ktos go zmusił. Trzylatek zupełnie dobrowolnie, przynajmniej na ogół, wypada z okna - sporadycznie robią to rodzice, najczęściej robi to zupełnie DOBROWOLNIE. Nastolatek zupełnie dobrowolnie się narkotyzuje, a nastolatka zupełnie dobrowolnie za ifona daje tyłka... Tylko że rzecz nie w "dobrowolności", tylko w tym, czy jesteś zdolny do przewidzenia konsekwencji swojego działania. Jeśli roczny maluch zaleje się wrzącą herbatą - winni są opiekunowie. W każdym innym wymienionym przypadku tak samo. Po to rodzic czy kto tam jeszcze ma prawo do opieki, by z niego korzystać. A zaniedbanie to pasudny rodzaj przemocy. Sam w sobie powoduje nieodwracalne zmiany w mózgu, zaburza w istotny sposób rozwój, powoduje szereg niefajnych konsekwencji dla zdrowia psychcznego. Jest to zresztą też przestępstwo, z całkiem dużymi sankcjami karnymi, to będzie art. 210 k.k. § 1 i art. 160 k.k. A już żeby wykorzystywać to, że jakieś dziecko jest ofiarą zaniedbania, to trzeba być wyjątkowym penisem.
A jedynie "szacunki" kozojebców. Czyli antykościelna propaganda.
Jeszcze trochę a lewus Terlikowski Judasz pewnie ogłosi że też był molestowany przez przez ''księdza'' który nie był gejem, tylko lubił jego tłusty tyłeczek.
gdzie jest administrator, że puszcza wypowiedzi psychola
Zacznij mówić jak człowiek, będą z tobą rozmawiać jak z człowiekiem. Od dyskutowania ze wścieklizną są weterynarze i szczepionki.
Po prostu myślę i nie łykam lewackiej mowy nienawiści. Dalej nie wiesz, że nastolatkowie piją wódkę? Jpdl, co za brak ogarnięcia.
Od dawna cała czereda lewaków, wspierana przez Rząd, 3 i 4 władza, Sejm, Senat, Ambasady itp zajmują się ile mogą.
Od dawna tzw Episkopaty, a dziś i tzw Papieżyk, to nasłane przez Departament Stanu bydło mające na celu zlikwidowanie Kościoła Katolickiego. Ochoczo więc przyklepują każdą antykatolicką brednię. BTW jak wiadomo, w tzw polskim episkopacie większość ludzi to nie są Polacy, tylko tzw Ocaleni. Tak się kończy nadstawianie karku za WROGÓW.
Czyli dalej żadnych konkretów. Z czym do ludzi?
w Polsce się tym ktoś porządnie zajął, to byłoby podobnie. Jak tu ufać takiej instytucji?
Istnieją, pajacu.
Cały czas lecą bajki o pedofilach katolikach. Nie wiem skąd masz wiedzę, jakoby dziennikarze TVPis byli katolikami. To tacy sami ateiści jak reszta medialnej tłuszczy..
Zacznij mówić jak człowiek, będą z tobą rozmawiać jak z człowiekiem. Nie zamierzam dyskutować ze zwierzęciem.
tak to jest jak pedał, lewak idzie do seminarium, żeby zniszczyć Kościół. Częściowo im się to udało ale ostatnie słowo należy do Właściciela
Twoje niczym nie maskowana nienawiść z miejsca dyskwalifikuje cię jako rozmówcę w jakiejkolwiek rozmowie. Zacznij mówić jak człowiek, będą z tobą rozmawiać jak z człowiekiem.
Nie podoba mi się szerzenie oszczerstw. Ten kto szerzy oszczerstwa w celu wzbudzania nienawiści do określonej grupy wyznaniowej i/lub narodowej jest nazistą.
Nie czytałem, ale skoro ty piszesz, że tam napisano : "Najczęstszą ich ofiarą byli chłopcy w wieku 10-13 lat", i jednocześnie wiemy już że jest to kolejny, skrajnie nierzetelny, oszczerczy i katofobiczny pseudoraport (po waszemu: mowa nienawiści) obliczany na wzbudzenie nienawiści względem Katolików, to mamy pewność, że i wiek tzw ofiar jest przekłamany, i ich liczba, i okoliczności. Jak lewactwo kłamie, to kłamie w każdy możliwy sposób. Podobnie kłamano na temat Żydów w Niemczech lat 30-stych.
Tylko lewak może "myśleć", że stwierdzenie faktu, że małolaty dobrowolnie piją wódkę - ja też popijałem, choć raczej tzw siarę - jest "usprawiedliwianiem". Czy powiesz, że byłem zmuszany do picia siary? No sory, bez przesady. Piliśmy DOBORWOLNIE. Czy możecie notorycznie nie podmieniać znaczeń słów? Dodam jeszcze, że już w podstawówce w 7 klasie miałem koleżanki, sztuk chyba 3, 20% dziewczyn z klasy, które miały bardzo pełnoletnich partnerów, 20-30 lat. Nadstawiały się im dobrowolnie. Ale dla ciebie to "gewałt". Nie, to nie żaden gewałt. To dobrowolne, zakazane prawem kontakty. Z naciskiem na słowo DOBROWOLNE.
Tu nie ma się co dziwić. Przecież kleruchy naśladują swojego bożyszcze, starego pedophila boga. To ten bydlak gwałcił 13-letnią qoorwę maryśkę, która potem wyprodukowała bękartz i pedała chłystka jezuska.
Nie, no wiadomo. Jak komuś nie podoba się gwałcenie dzieci, to jest nazista. Jaki słownik dostarczył Ci tej nowej, ulepszonej definicji?
Po pierwze, maz tam napiane: "Najczęstszą ich ofiarą byli chłopcy w wieku 10-13 lat". No ale kto by ię przejmował faktami, gdy nam nie pasują do tezy. P o drugie, to rodzice dziecka w wieku 12-15 lat po to maja prawo do opieki, by z niego korzystać. W przeciwnym razie mamy do czynienia z patologia i zagrożeniem zdrowia i życia małoletniego. Poważnie, narkotyzowanie się czy bycie gwałconym - dziecko nie m zdolności do wyrażenia zgody n świadczenie tego typu usługi - jest zagrożeniem dla zdrowia i życia. Oznacza to, że funkcjonariusze korporacji określającej się jako "mistyczne ciało Chrystusa" wykorzystywali dzieci w szczególnie trudnej sytuacji, pozbawionych podstawowego prawa dziecka, jakim jest prawo do opieki. Trudno obie wyobrazić większe obrzydlistwo, niż dalsze krzywdzenie już skrzywdzonego dziecka. I usprawiedliwianie tego.
Sex, kariera, pieniądze. Wszyscy z wszystkimi. Dzieci ze staruszkami, kobiety, mężczyźni, bliżej nieokreśleni, homo, hetero, bi i bezpłciowi. Sami, dwoje, troje, czworo, nie wiadomo ile. Dzień i noc. Wszędzie: dom, biuro, jezioro, plaża, samolot, auto, łąka. Dobrowolnie, dla, gwałt. Rene Masson, Das große Buch der Verführung. Można z wieloma, można tylko z jednym lub jedna. Można wszędzie, można wybrać miejsce. Można bez granic i aż do ran lub choroby. Można według zdrowia i zasad. Można porzucić. Można pozostać i zmienić lub poczekać, wybrać życie bez współżycia sexualnego. Można pokochać, kochać i wybrać życie bez współżycia sexualnego.
Tematyka molestowania (lgbt) i molestowanie są są brudne sprawy, które należy bezwzględnie zwalczyć. Jednak tego typu artykuły nic do sprawy nie wnoszą. A jeszcze gorsze jest to, że Terlikowski dokonuje ocen. Jak on coś powie, to się kupy nie trzyma. Terlikowski nie posiada wiedzy....... Lata 60 -e to lata hippisów, które też przeniosły się do Francji ( na szczęście Polskę to ominęło). Hippisi to właśnie początek rewolucji obyczajowej, czyli seks ulica i negacja wszystkiego co dotychczasowe. Trzeba obejrzeć film " Hair" Milosza Formana, który w przystępny sposób pokazuje co to było....... Pamiętajmy, żeby chronić dzieci. Nikomu nie można ufać.
/stp/ No cóż, w takim kraju, gdzie 80-90 procent społeczeństwa ulega wzajemneu molestowaniu się, zarówno w okresie przedmałżeńskim, jak i pozamałżeńskim życiu, i w konkubinatach, nawet najsilniejsi mogą stracić moralną orientację.
Jesteś albo niezłym trollem, albo jesteś niebezpieczny dla osób w swoim otoczeniu.
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
Ciekawe co powiesz, jak ci przypomną, że w polskich prawicowych mediach obowiązuje Zmowa Milczenia na temat 953 rocznie pedofilów-katolików. Nie pisną słówka. W końcu 98,9% dziennikarzy TVP to też katolicy. No, co powiesz?
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
Raport ujawnia istnienie gejowskiej mafii od dawna. Jako lekarstwo Bergoglio i jego lewakoateiści w sutannach wspierają LZPKNTB+ i gej mafię, sodomię i ich zboczenia. Wszystko z zachwytem lewactwa. Także raport można uznać za sfałszowany, a jedyna wiarygodność to obsadzone cele więzienne tyle że lewactwo niechętnie kara gejowskich pedofilów.
Poprosiłem o statystyki na poparcie twojej tezy, to ty jedyne co potrafiłeś zrobić to przyczepić się do słowa "gówno". Jednym słowem, twoim jedynym argumentem jest krytyka formy wypowiedzi, co z miejsca dyskwalifikuje cię jako partnera do jakiejkolwiek dyskusji.
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
UWAGA KLERUCH! Pilnujcie dzieci i portfeli!
Łżesz jak kleruch. Nie istnieją ŻADNE statystyki, które opisywałyby jakiekolwiek przestępstwa ze względu na religię, choćby dlatego, że nikt w procesie śledztwa NIE MA PRAWA o to pytać.🤢🤮🤮🤮
Łżesz jak kleruch. Nie istnieją ŻADNE statystyki, które opisywałyby jakiekolwiek przestępstwa ze względu na religię, choćby dlatego, że nikt w procesie śledztwa NIE MA PRAWA o to pytać.🤢🤮🤮🤮
Coś mi się nie zgadza. Na jednego pedofila księdza przypada średnio ponad siedemdziesiąt ofiar. Może jeden taki rekordzista by się znalazł, może dwóch ale trzy tysiące? Dla mnie podważa to wiarygodność raportu. To tak jak kiedyś oficjalnie pisano że w oświęcimskich krematoriach spalono sześć milionów Żydów i naukowiec który dowiódł, że to niemożliwe choćby ze względu na fakt, że można wyliczyć ile było tych pieców i jaką miały maksymalną "wydajność" - nijak nie wychodziło 6 milionów ale naukowiec i tak został zglanowany za negowanie Holocaustu, choć po cichu jednak zweryfikowano te dane i dziś podaje się o wiele niższą cyfrę.
Istnieją ale chyba tylko w episkopacie.😁😁😁
Jesteś chory.
:) czyli wiem, ale nie powiem. SAMOZAORANIE
Kościół się przyznaje? AKowcy też się przyznawali. Każdy przez lata opluwany i znieważany się przyznaje. Szczególnie Polacy nie wiadomo dlaczego przyznają się do "zbrodni w jedwabnem" albo do "przemocy domowej", choć ta w Polsce jest prawie najniższa w całej Europie.
Gówno? Może i tak, ale zrobiło ci kupę do głowy. O statystykach rozmawiam ale tylko z osobami które chcą znać prawdę, nigdy z nienawiścią. Z nienawiścią się nie rozmawia.
Jestem obrońcą niesłusznie oskarżanych i prześladowanych. A wy jesteście nowym pokoleniem nazistów.
Spadłeś z konia? Nie wiesz, że dzieci, szczególnie nastoletnie, całą masę ZAKAZANYCH rzeczy robią dobrowolnie, ukrywając to przed rodzicami? Gdzieś ty się wychował, że nie wiesz, że nastolatkowie dobrowolnie piją wódkę, piwko, winko, ćpają, kradną, biją się do krwi, czasem prostytuują za pieniążki, a czasem wchodzą w zabronione prawem związki homo i heteroseksualne. Nie wiesz tego, BUACHACHACHA!!!!!
Nie chodzi mi o massmedia bo to gówno a nie źródło. Dawaj policyjne statystyki, dane sądowe mówiące o tej ilości zbrodni popełnianych przez ateistów.
Jesteś obrońcą pedofilów, śmieciem nie lepszym od tych co wykorzystują dzieci.
Kiedy ostatnio widziałeś w massmediach informację, że pedofil ateista albo świacki zgwałcić dziecko? Trafia na Policję tego rocznie 2500 przypadków, czyli każda gazetka powinna się zaczynać rubryką: Pedofilia, ale w mediach CISZA. Szczekają tylko gdy trafi "ksiądz".
"Dobrowolne" i "12-letnich"... Czy ty jesteś chory?
Dlaczego jako zdjęcie ilustracyjne do tego "artykułu" wybrano płacząca dziewczynkę, skoro 80% przestępstw to dobrowolne i wieloletnie, choć surowo zakazane prawem, związki 12-15 letnich gejów ze starymi gejami?
Debilu, masz jak byk napisane o ofiarach do których się Kościół przyznaje (oczywiście włoski, w polskim ukrywanie pedofilii to jeden z dogmatów wiary). O jakich fabrykacjach ty bredzisz? xD
Ale masz jakieś źródła tych rewelacji, c'nie?
Dlaczego kłamiesz? Z obliczeń wynika, że odsetek tzw pedofilów (w 80% nieheteronormatywnych) jest taki sam wśród księży jak i wśród pozostałych mężczyzn, szczególnie gdy uwzględnimy pewną nadreprezentację osób nieheteronormatywnych.
Sedno problemu jest takie, że katofobiczna swołocz fabrykuje oszczerstwa. Mniej więcej tak, jak naziści w latach 30-stych na Żydów.
Ciekawe co powiesz, jak ci przypomną, że w polskich zateizowanych mediach obowiązuje Zmowa Milczenia na temat 800 rocznie pedofilów-ateistów. Nie pisną słówka. W końcu 95% dziennikarzy to też ateiści.
Tylko nie zdefekuj na klawiaturę, jak ci przypomnę, że od dawna szczekacie że większość Polaków to "ateiści". Wcale mnie nie dziwi, że co roku na Policje trafia 2500 oskarżonych (gagatek często skrzywdził więcej niż jedno dziecko) skoro ludność się ateizuje. A jak wiadomo, ateiści nie mają żadnych hamulców moralnych.
To że tylu było "wesołych" kapłanów to mniejszy problem. W każdej społeczności są przestępcy (w KK jednak dużo, dużo więcej), prawdziwy problem to ukrywanie przestępstw przez zdrowych, nie zboczonych, biskupów. To dopiero jest dramat. To i tylko to pokazuje, że KK to organizacja mafijna, przestępcza, zbrodnicza.
Zauważ wafelku, że nie napisałem o kogo konkretnie mi chodzi, bo zarówno lewaki jak i prawaki potrafią jedynie przerzucać się odpowiedzialnością na zasadzie "A u was biją murzynów", zamiast pochylić się nad sednem problemu. Ale ty jesteś tak zaślepiony kołtuńską nienawiścią, że nawet tego nie spostrzegłeś.
nooo nie mooozliwe w wolasce, gdzie 100% to katoliki?
Ateistyczna SWOŁOCZ oskarża o własne winy i zbrodnie. A tymczasem w Polsce BEZKARNI I CHRONIENI PEDOFILE ATEIŚCI gwałcą ok 2000 dzieci rocznie.
Owszem, istnieją, lewaku. Bełkoczesz ostro od rana jak widzimy.
Ależ nie. Nikt nie przebije w bełkocie, bredniach i w NIENAWIŚCI lewackich szumowin.
Łżesz jak kleruch. Nie istnieją ŻADNE statystyki, które opisywałyby jakiekolwiek przestępstwa ze względu na religię, choćby dlatego, że nikt w procesie śledztwa NIE MA PRAWA o to pytać.🤢🤮🤮🤮
W odwracaniu kota ogonem najlepsi są Lewaki. Najpierw bez najmniejszych dowodów oskarżają o "pedofilię" a potem plują jak ty teraz na ludzi niezgadzających się na lewacką NIENAWIŚĆ i lewackie KŁAMSTWA.
Kościół polski nie zaprzepaści dorobku Jana Pawła II. Nie po to świnty Lolek przez lata krył i wspierał pedofili, żeby to teraz ot tak sobie zniszczyć!😁😁😁
Odwracanie kota ogonem. Coś, w czym obrońcy pedofilów są najlepsi.
bredzi to kler i jego wyznawcy.
Według danych Instytutu Lewackich Bredni i Nienawiści, w ostatnich 150 latach doszło do MINIMUM 2.000.000.000.000.000 aktów przemocy seksualnej, dokonanej przez kapłana na dziecku. Ciekawe jak Lewaki doliczyli się tylu dzieci w Polsce? Liczyli szczury w swoich kibelkach?
STOP kłamstwom kościoła katolickiego. Jedno życie to bzdura. Reinkarnacja istnieje.
Ciekawi mnie co innego - kiedy massmedia ujawnią, że każdego roku w Polsce minimum 800 ATEISTÓW gwałci, a czasem i zabija, jakieś dziecko. Kiedy ujawnią, że skazanie ateisty za zgwałcenie dziecka jest bardzo trudne, ponieważ ateiści są chronieni, a w mediach obowiązuje Zmowa Milczenia. Nie więcej jak 1 na 4 zostaje ukarany. Reszta pozostaje wona i nadal gwałci.
Dane są publikowane od dawna. Ciekawi mnie co innego - kiedy massmedia ujawnią, że każdego roku w Polsce minimum 800 ateistów gwałci, a czasem i zabija, jakieś dziecko. Kiedy ujawnią, że skazanie ateisty za zgwałcenie dziecka jest bardzo trudne, ponieważ ateiści są chronieni. Nie więcej jak 1 na 4 zostaje ukarany. Reszta pozostaje wona i nadal gwałci.
STOP kłamstwom kościoła katolickiego. Jedno życie to bzdura. Reinkarnacja istnieje.
Według danych Instytutu Kościelnego Mataczenia i Nieprawdy, w ostatnich 50 latach doszło do 27846 i pół aktu przemocy seksualnej, dokonanej na kapłanie przez dziecko, osobę niepełnosprawną lub upośledzoną. Otaczamy te ofiary modlitwą wspólnoty i żądamy dla nich miliardowych odszkodowań, rekompensat i zadośćuczynień ze skarbu państwa. Polskiego.
dla lewaka wszystko normalne to "szambo". A tymczasem SZAMBO to WY.
Typowe lewackie nienawistne brednie. Przypomnę więc, że w USA spośród ponad 4000 oskarżanych (do roku 2000) księży Sądy doszukały się winy raptem 252, z czego zaledwie 100 zostało skazanych na więzienie. Reszta okazała się być NIEWINNA. Poza tym, nie wiem dlaczego DOBROWOLNE i wieloletnie - choć surowo zakazane prawem i moralnością - związki starszych i młodych gejów nazywane są "gwałtami".
STOP kłamstwom kościoła katolickiego. Jedno życie to bzdura. Reinkarnacja istnieje.
W zacofanej, skołtunionej, wiejskiej Polsce trzymanej w szachu przez proboszczów, w przeciągu ostatnich 70 lat ta liczba kleszych przestępstw seksualnych bez wątpienia pójdzie w miliony. Bezkarność i bogactwo kleru - to są podstawowe powody, dla których kleruch jest agresorem seksualnym. Po pierwsze odciąć od państwowej forsy, po drugie wsadzać winnych do cel z recydywistami. Kleruch, który opuści zakład karny np. po 5 czy 7 latach codziennej resocjalizacji nogą taboretu albo kijem bardaszanej szczoty, będzie głosił najpiękniejsze świadectwo wobec "współbraci", czyli klero-kanalii chętnych na gwałcenie dzieci, upośledzonych i niepełnosprawnych.
ARGENTYŃSKI,,masonie" zwany ,,papież.To jest CENA ( która wyszła na Jaw>>a ILE jest NIE WIADOMYCH ?)>>CENA ZA CELIBAT. Czy nie Pora CELIBAT ZNIEŚĆ WŚRÓD KSIĘŻY ,pozostawić TYLKO w ZAKONACH ZAMKNIĘTYCH.
Wobec licznych pytań i wątpliwości wyjaśniam, że jeśli nie chcesz, aby twoje dziecko podlegało indoktrynacji katolickiej w szkole, ani nie było wystawiane na ryzyko kontaktu z pedofilem, nie musisz go znikąd "wypisywać". Wystarczy, że go NIE ZAPISZESZ! Religia to NIEOBOWIĄZKOWE zajęcia dodatkowe. Szkoła ma obowiązek zapewnić dziecku w tym czasie opiekę. Dziękuję, danke, thank You, amen i pazdrawlaju!
W Polsce ofiar jest po tysiąckroć więcej biorąc pod uwagę, że we Francji do kościoła chodzi niewielki procent społeczeństwa
KK = SZAMBO!
Ciekawe, kiedy u nas epidiaskop opublikuje dane. A nie, zaraz...😁😁😁