Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
trucker Texas
22.08.2021, 07:07
Felus na " tobie " widocznie nie dziala.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
13.08.2021, 09:47
Jak pisałem jest postęp, bo już nie uciekasz od niewygodnego dla ciebie faktu, że gdyby nie wola, postanowienie, chęć założenia rodziny przez pary homo to dziecka by nie było. Jak sama widzisz to nie surogatka razem facetem powołują dziecko do życia - oni tylko realizują to co ten facet wcześniej postanowił ze swoim facetem. Są rodzice biologiczni i mogą być adopcyjni, dla dziecka najistotniejszym i tym właściwym rodzicem/rodzicami są te osoby, które je wychowują, a nie ci których wskaże leszczyna wedle swojej wypaczonej ideologii.
leszczyna
13.08.2021, 08:53
Skoro uważasz, że ja powtarzam to, co Ty napisałeś, to znaczy, że rozumowanie na poziomie faktów i ich prawno-biologicznej interpretacji jest poza twoimi możliwościami. Nikt nie ma dwóch matek ani iluś ojców, bo nawet w przypadku adopcji uznaje się jedną matkę i jednego ojca. A co do prawno-biologicznych konotacji "katoprawackiej ideologii", nie masz wiedzy, że relacja prawna ma pierwszeństwo przed biologiczną, nie może jednak jej wypaczać, jak to się dzieje między homoseksualistami.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
13.08.2021, 04:50
Właśnie widać.... można zaklinać rzeczywistość, a jaki koń jest każdy widzi :)
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
13.08.2021, 04:50
Powtarzasz to co powiedziałem, zatem w końcu pokrętnie bo pokrętnie przyznałaś rację, że to pary homo powołują dzieci do życia, bo gdyby nie ich decyzja o założeniu rodziny to nie byłoby surogatki ani zapłodnienia, a potem urodzenia. Czynnikiem decyzyjnym i pierwotnym jest tu więcej para homo. Nie było by jej = nie ma dziecka. To jest dla was wielce niewygodny fakt. No i oczywiście to, że dziecko jest biologiczne tylko jednego partnera lub partnerki (podobnie jak u mnóstwo par heter) stanowi "problem" wyłącznie w fałszywej katoprawackiej ideologii.
leszczyna
12.08.2021, 20:45
Ocenili na korzyść.
leszczyna
12.08.2021, 20:43
Pary jednopłciowe nie powołały do życia żadnych dzieci, a jedynie na ich zlecenie wyprodukowano dzieci z udziałem komórki rozrodczej jednego z homoseksualnych partnerów czy partnerek. Do zrodzenia dziecka musi być para mężczyzna-kobieta, którzy stają się parą ojciec-matka i żaden "zestaw homoseksualny" tego nie zastąpi.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 19:39
Dzieci, o których mowa zostały powołane do życia przez pary jednopłciowe - gdyby nie one (te pary) tych dzieci by nie było. Tego jak widać niewygodnego faktu w homofobicznej katoprawackiej optyce nie zmieni żaden wstręt to zupełnie normalnych, powszechnie stosowanych metod. Surogacja, in vitro to usługi, do których nikt leszczyny nie zmusza. W demokratycznych, świeckich państwach prawa także żadne leszczyny nie zmuszą nikogo do nie skorzystania z takich usług za obopólną zgodą i aprobatą zainteresowanych stron.
leszczyna
12.08.2021, 18:36
No właśnie dzieci, o których mowa, nie zostały poczęte przez osoby nieheteronormatywne, ale przez homoseksualistę i kobietę-surogatkę, nawet jeśli drogą in vitro. Została ona potraktowana jak inkubator to wykonania decyzji gejów. Ale zdarza się, że gej i lesbijka mają dziecko, nawet jest ono biologicznie badane przez fachowców. Jednak takie osoby mają dziecko, bo zachowały się w sposób heteroseksualny, czyli po prostu seksualny, zgodny z naturą.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 16:58
To już nie twoja decyzja, ani nie twoi rodzice do oceniania. Świat na pewno byłby lepszy, gdyby nie rodzili się tacy jak ty, którzy chcieliby uniemożliwić przyjście na świat dzieciom tylko dlatego, że zostały poczęte przez osoby nieheteronormatywne, Właśnie przyznałeś się do faszyzmu.
oset
12.08.2021, 15:12
Tylko chamy mogą poCHamować a porządni ludzie zawsze mogą poHamować.
Ukasz
12.08.2021, 13:00
A cóż to za życie - przyjść na świat by żyć w domu z - no trzeba to jasno powiedzieć - dwoma zboczeńcami.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 12:28
No i te dzieci wg. ciebie "zamówione jak meble u stolarza" nie przyszłyby na świat, gdyby nie decyzja pary homo.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 12:27
Już ocenili.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 12:26
Gdyby nie decyzja pary homo o założeniu rodziny to nie byłoby komu jakiego dziecka "odbierać" i już tylko w tym względzie twoja niedorzeczna retoryka legnie w gruzach. Nie wspominając, że nikt nikomu nie odbiera, bo surogatka, czy też koleżanka jednego z gejów rodzi im dziecko za swoją wolą i zgodą. Dzięki temu geje mogą mieć dzieci, które inaczej nie przyszłyby na świat. Tacy jak ty zwyrodnialce są przede wszystkim przeciwko tym dzieciom.
leszczyna
12.08.2021, 12:05
Twoje "pary gejów mają dzieci" jest jak stary dowcip Marcjalisa o "swoich zębach": Kto ma swoje zęby? - Ten co ma stare i zepsute, czy ten, kto kupił nowe, sztuczne i białe? Bo jeden i drugi ma "swoje" ... Tak samo geje "mają swoje dzieci". Dzieci zamówione u surogatki jak meble u stolarza albo buty u szewca.
Anonim
12.08.2021, 11:51
No dziecko by w ogóle nie zostało poczęte gdyby dwóch homoseksualistów nie odebrało ich matce, bo jest to sprzeczne z naturą. To jest tak chore, że ciężko to zrozumieć. Odebrać dziecko prawdziwemu rodzicowi po to, żeby dwóch ziścić chory pomysł tworzenia jakiejś pseudorodziny. Jaka to krzywda dla dziecka, że od najmłodszych lat ma prany mózg. Po prostu chore, chore.
Ukasz
12.08.2021, 11:39
Inni to ocenią.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 11:31
Lepiej sam w końcu pojmij, że do płodzenia i wychowywania dzieci niepotrzebne jest, aby dziecko było biologicznym potomkiem obu partnerów. Pary homo mają dzieci, bo gdyby nie ich decyzja o założeniu rodziny to dziecko w ogóle nie zostałoby poczęte ani nie pojawiło się na świecie. Choćbyś się wił jak piskorz to nie zbajerujesz tego oczywistego faktu. Dziecko, które jest biologiczne jednego z partnerów jest na świecie tylko dlatego, że ten partner ma swojego faceta, z którym wspólnie podjęli decyzje o założeniu rodziny.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 11:26
Ze stoickimi spokojem patrzę jak się wijesz w propagandzie kłamstw przeciwko społeczności LGBT. Racja nie będzie po twojej stronie tylko dlatego, że puszczasz zaklęcia. Wszystkich chciałbyś kontrować, lecz nie masz żadnych argumentów.
pytajnik
12.08.2021, 10:52
Czy to nie obraża uczuć religijnych katolików, którzy znają nauczanie polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Felek
12.08.2021, 10:09
Terapia oduczająca homoseksualizmu jest tak samo skuteczna jak celibat mający pochamować popęd seksualny księży.
pytajnik
12.08.2021, 10:02
Czy wszystkiego, o czym tu piszą, a dotyczącego Polski nie można się dowiedzieć od polskich biskupów, którzy nauczają: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
@żydek troll
12.08.2021, 10:01
Chcesz linki? A jak u ciebie z jazykami? Temi obcyma, hę ...?
Grizzly
12.08.2021, 09:40
Won bydle od mojego nicka!
Troll
12.08.2021, 09:34
"Także nowe badania wskazują na szkody wyrządzane zakazem terapii reparatywnej dla osób zmagających się z niechcianym pociągiem homoseksualnym." - czy mozna jakies linki?
Troll
12.08.2021, 09:33
"podważa też i kwestionuje świadectwa legionów mężczyzn i kobiet" mozna prosic o jakas liczbe w tych legionach? No i jeszcze na ile czasu "porzucili" homoseksualizm?
Darek
12.08.2021, 09:29
Sam mam dość przesytu homoseksualnych postaci w Netfix, ale nie iestnieje ktoś taki jak były homoseksualista - nie da się zmienić orientacji seksualnej póki co, może kiedyś będzie to możliwe kto wie, ale nikt dotąd takiej metody nie znalazł.
Ukasz
12.08.2021, 08:50
"robić ich między sobą przecież nie muszą." Nie tylko nie muszą ale i nawet nie mogą. Zrozum to wreszcie. Para homoseksualna nie może mieć własnego dziecko. Jakim cudem można w takim razie mówić o rodzinie. Użyjcie rozumu bo to jest tak banalne, że nie da się już tego prościej wyrazić.
Ukasz
12.08.2021, 08:47
No nigdy nie widziałem pary gejów lub lesbijek ze spłodzonymi ze sobą dziećmi. Masz rację. Powiem Ci więcej: Ty ich nie widziałeś.
Żyd zboczeniec z Gdańska szuka "miłości"
12.08.2021, 08:45
Tu na Frondzie zboczeniec-pedofil pod pseudonimem "𝐫𝐞𝐛𝐞𝐥𝐢𝐚𝐧𝐭 " złożył memu synowi (13-latek) następująca "propozycje", cyt. "Daj mi proszę swój numer telefonu to z chęcią zadzwonię i zaproszę cię np. na lody?" - - - - - - - - - - - - - - - Sprawa będzie miała dla tego zboczeńca, tak czy siak, poważne reperkusje!
Ukasz
12.08.2021, 08:45
Ja się nie zacietrzewiam. Ja spokojnie patrzę na to co się dzieje bo wiem, że mam rację. To Ty się zacietrzewiasz, szarpiesz się, tupiesz, bluźnisz - dlatego bo wiesz, że nie masz racji a chciałbyś żeby tak było. Po mojej stronie jest nauka i zdrowy rozsądek, a po Twojej? Agresja, bunt, pogarda. Dobrze, że inni to widzą bo nie pójdą w złą stronę.
Ukasz
12.08.2021, 08:40
To Jezus Chrystus wypełnił proroctwa Starego Testamentu. Jaki znowu sunnizm?
A co jeśli po śmierci sam trafisz do piekła
12.08.2021, 08:19
razem z homoseksualistami dowiadując się przy okazji, że tą właściwą religią był sunnizm a nie chrześcijaństwo?
Domenę "edu"
12.08.2021, 08:17
każdy może sobie kupić.
"legionów"
12.08.2021, 08:16
hehehehe
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 07:59
No i jak widać go nie użyłeś. Błędne wnioski, tylko się zacietrzewiasz, że fakty naukowe nie stoją po twojej stronie.
Ukasz
12.08.2021, 06:51
Jakaś stronka nie jest nawet potrzebna żeby wykazać, że homoseksualizm jest zaburzeniem. Należy zwyczajnie użyć własnego rozumu.
Ukasz
12.08.2021, 06:47
Wydaje mi się, że znam je lepiej niż Ty.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 06:44
@ukasz Twój rozum jak widać dawno odmówił posłucheństwa. Stronka homoedu również dawno została zdemaskowana. Przytoczone źródła i cytaty naukowe są zmanipulowane po myśli homofobicznego oszusta-autora homoedu.
majawalec
12.08.2021, 06:42
Nie widziałeś nigdy pary gejów i lesbijek z dziećmi? Dawno chyba do internetu nie zajrzałeś. Mają i wychowują, a robić ich między sobą przecież nie muszą.
Anonim
12.08.2021, 06:39
Powtarzam twoja ideologia nie jest poglądem Boga. Ty Jego nauk nie znasz.
rebeliant
12.08.2021, 06:37
Posłuchajcie argumentacji i ciekawych implikacji: https://www.youtube.com/watch?v=Vns0C23rAz4
Ukasz
12.08.2021, 06:17
A wierzysz w Boga? Jeśli tak to czemu nie postępujesz wg Jego nauki? A skoro nie, to czemu się do Niego odwołujesz?
Ukasz
12.08.2021, 06:14
To czemu się tak rzucasz?
Anonim
12.08.2021, 06:12
To już sprawa Boga, czy zdecyduje się wybaczyć twoje homofobiczne zboczenie. Ty się za niego wypowiadać nie powinieneś.
majawalec
12.08.2021, 06:11
jakich heterofobów gdzie ich widziałeś? nikt już z wasze bzdury nie wierzy, nawet jak inne homofoby wam kibicują to z czysto ideologicznych powodów, bo też wiedzą, że to bujdy
Ukasz
12.08.2021, 06:06
Homoseksualiści mają dzieci... No mają, tylko, że nie swoje, bo nie mogą ich spłodzić. O tym właśnie mówię. Żadna para homoseksualna nie może mieć dziecka bo nie jest możliwe, żeby ich geny się połączyły. Czyli to nie jest ich dzecko. Czego tu nie rozumiesz?
Ukasz
12.08.2021, 06:04
Twoje słowa mnie nie ranią. Bóg Cię i tak kocha, chociaż Go nienawidzisz. Skończ z tym bo do niczego dobrego Cię to nie doprowadzi.
Ukasz
12.08.2021, 06:02
Po prostu użyj rozumu a dojdziesz do takich samych wniosków. Nikt nie musi Ci tego wpajać, w przeciwieństwie do heterofobów.
***** ***
12.08.2021, 06:00
+ dla dokumentu, bo nie dla tych wierutnych bzdur frondy
majawalec
12.08.2021, 05:58
Jest to nieprawda, homoseksualiści mają dzieci i je wychowują. Natura zaplanowała, że tylko część populacji jest homoseksualna. Tak jest od zarania dziejów nie zmieni tego homofobiczny fałsz.
Anonim
12.08.2021, 05:56
...wypranego przez katoprawacką pseudonaukową propagandę, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, faktami, nauką
majawalec
12.08.2021, 05:55
"prawda" homofobów jedynie w cudzyslowie
Ukasz
12.08.2021, 05:41
Rozumiem, że Ci to wmawiali od dawna. Ale prawdzie nie da się zaprzeczyć.
Ukasz
12.08.2021, 05:41
Twoja opinia mnie nie obchodzi. Używam własnego rozumu.
Ukasz
12.08.2021, 05:40
Załóżmy, że homoseksualizm zamienia się miejscami z heteroseksualizmem. Wtedy populacja całej planety bardzo szybko by wymarła z uwagi na niemożność płodzenia dzieci przez homoseksualistów. Wniosek - homoseksualizm nie jest normą tylko zaburzeniem. I całe towarzystwo psychiatrów, przekupionych lub zastraszonych ze względu na karierę nie może zaprzeczyć logicznemu myśleniu.
majawalec
12.08.2021, 05:37
nie ma żadnych /terapii/ są tylko homofoby, które kłamią
Anonim
12.08.2021, 05:36
Czerp wiedzę od oszustów z prywatnego pseudonaukowego bloga. Zostaniesz idiotą jak Ukasz.
majawalec
12.08.2021, 05:35
https://pts-seksuologia.pl/sites/strona/66/stanowisko-pts-w-sprawie-zwiazkow-i-rodzicielstwa-osob-homoseksualnych-i-biseksualnych
Ukasz
12.08.2021, 05:35
Czerp wiedzę z wikipedii. Daleko na studiach zajdziesz..
majawalec
12.08.2021, 05:35
https://pts-seksuologia.pl/sites/strona/66/stanowisko-pts-w-sprawie-zwiazkow-i-rodzicielstwa-osob-homoseksualnych-i-biseksualnych
Ukasz
12.08.2021, 05:34
Są terapie które pozwalają homoseksualistom pozbyć się ich nieuporządkowanych skłonności. Informacje można znaleźć tutaj: https://homoseksualizm.edu.pl/terapia , a także zapoznać się ze świadectwami byłych gejów i lesbijek którzy zostali uwolnieni z homoseksualizmu. Wojujący homoseksualiści mogą krzyczeć, rozwalać miasta, demolować (bardzo znamienne czemu to robią), ale nauce nie mogą zaprzeczyć. Poparłbym wychowywanie dzieci przez homoseksualistów tylko w przypadku jeśli sami by je ze sobą spłodzili. Skoro tego nie potrafią to znaczy, że jest to wynaturzenie i natura tego nie dopuszcza. Ktoś powie, że ludzie bezpłodni stosują np. in vitro. Doskonale, tyle że bezpłodność też jest zaburzeniem i można ją leczyć. Podobnie jak homoseksualizm.
Anonim
12.08.2021, 05:34
https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm
Ukasz
12.08.2021, 05:25
https://homoseksualizm.edu.pl/terapia
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
12.08.2021, 04:35
Dokument netflixa świetnie obnaża działalność chrześcijańskich sekt homofobicznych, których mocodawcy w większości przyznali się do oszustwa i braku "skuteczności" działania. Orientacji NIE DA się zmienić w żądną stronę. Nie ma też takiej potrzeby, ktoś kto ma "potrzebę" jest chory psychicznie i należy go leczyć, ale nie wg. myśli szamanów i innych hochsztaplerów.
jak
12.08.2021, 04:14
Jak sami udostępniają na necie itp. to chyba nie trzeba.
rodo
12.08.2021, 04:12
Trzeba uzyskać zgody na udostępnienie wizerunku.
kamerka
12.08.2021, 04:09
Ja bym nakręciła, ale „Odwaga” w Lublinie nie stosuje się do tekstu biskupów, a twórcy podobnej grupy „Pascha” Agnieszka Kozak – psycholog i były zakonnik Wiktor Tokarski urządzają sobie biznesy pod hasłem „coach” polegające na uzależnianiu od siebie pacjentów-klientów nie gorzej niż „kierownictwo duchowe” Józefa Augustyna SJ żądając za to opłat. A inny jezuita Jacek Prusak chwali się, że co innego mówi w kościele, a co innego w poradni psychologicznej. Więc nie wiem jak to filmować. Może ktoś poradzi.
rebeliant
12.08.2021, 03:55
Jaka wolność w Chrystusie ? W Chrystusie nie ma wolności, bo w Jahwe nie ma wolności, a jedynie fałszywe hasła o niej. Wolność jest tylko w wszechmocy, a istnienie na czyjejkolwiek łasce - czyli i podług jego ścisłych reguł - jest uwięzieniem w monitorowanej klatce. Tu mamy kolejne świadectwa przeciwko Bogu Jahwe - to w nim i przez niego ludzie doznają krzywd i złych doznań, a to, że on "cudów" dokona i wyciągnie człowieka jak saszetkę herbaty z gorącej wody wcale nie będzie budować w mojej świadomości więzi z tym demonem i bydlakiem. Niech da każdemu wszechmoc i niech w tej sytuacji spróbuje swojej zbawczej misji... Bo tak to każdy o większych możliwościach jest "Bogiem" dla tego co mniej może.
Powyżej wspomniane osoby korzystają ze swoich swobód i mogą brać udział w czym chcą. Nie zmienia to jednak faktu, że "niechciane pociągi" to skutek wyższej władzy nad nimi, która wobec wszechmocy nie miałaby innej możliwości oddziaływania jak tylko przy świadomej akceptacji zażywającego pigułki z napisem "homo pociągi". U mnie Bóg Jahwe oraz jego półbożek Jezus Chrystus i zawsze obrażony Duch Święty stoją już w dziale mitologii i demonologii.
pytajnik
12.08.2021, 03:27
Czy zatem nie należałoby nakręcić filmu dokumentującego sukcesy nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Grizzly
11.08.2021, 22:39
Jestem faszystowską szmatą
Anonim
11.08.2021, 19:03
Tolerancja w LGBT? Jakiś oksymoron!
LGBTOWSKI Pedofil Bartlod
11.08.2021, 19:02
Co NOwoczesnie "Pedofile LGBT gwałcą niemowlaki"? Chyba "byli posiadacze mózgu.
Po 11 ...
11.08.2021, 18:51
"66-letni Dallas był w młodości aktywnym homoseksualistą. Porzuciwszy takie życie ..." --- to nic. 99-letni ksiądz z Dallas był w młodości aktywnym homoseksualistą. Rok temu porzucił takie życie i został aktywnym heteroseksualistą. Dziś zaprasza do siebie nastolatki. Chwała Panu!!!
Ksiądz Bartold
11.08.2021, 18:10
Co za ciemnogród! "Byli homoseksualiści"? Chyba "byli posiadacze mózgu-katolicy".
abcd
11.08.2021, 17:28
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko homopropagandzie. P e d e r a ś c i i lesbijki dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy zrówność TOBIE też odebrała rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE homopropagandzie. Czytaj więcej na "henryk dabrowski pl"
https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
Anonim
11.08.2021, 15:07
covid i lgbt lacza choroby wspolistniejace , a na bazie wyjatkow tworzy sie ideologie... ile niby jest tych pedalow co maja szczerą awersje na widok kobiecego ciala? umowmy sie ze takich ludzi nie trzeba leczyc, reszta czym predzej niech idzie do psychiatry, chociazby w kwestii leczenia chorob wspolistniejacych
Anonim
11.08.2021, 15:05
Wolność w Chrystusie? Jakiś oksymoron!
Prawda w oczy
11.08.2021, 15:00
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia
Grizzly
11.08.2021, 14:48
Leczcie się pedały bo to groźne dla życia i zdrowia ogólnego i psychicznego!
Komentarze
81 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Felus na " tobie " widocznie nie dziala.
Jak pisałem jest postęp, bo już nie uciekasz od niewygodnego dla ciebie faktu, że gdyby nie wola, postanowienie, chęć założenia rodziny przez pary homo to dziecka by nie było. Jak sama widzisz to nie surogatka razem facetem powołują dziecko do życia - oni tylko realizują to co ten facet wcześniej postanowił ze swoim facetem. Są rodzice biologiczni i mogą być adopcyjni, dla dziecka najistotniejszym i tym właściwym rodzicem/rodzicami są te osoby, które je wychowują, a nie ci których wskaże leszczyna wedle swojej wypaczonej ideologii.
Skoro uważasz, że ja powtarzam to, co Ty napisałeś, to znaczy, że rozumowanie na poziomie faktów i ich prawno-biologicznej interpretacji jest poza twoimi możliwościami. Nikt nie ma dwóch matek ani iluś ojców, bo nawet w przypadku adopcji uznaje się jedną matkę i jednego ojca. A co do prawno-biologicznych konotacji "katoprawackiej ideologii", nie masz wiedzy, że relacja prawna ma pierwszeństwo przed biologiczną, nie może jednak jej wypaczać, jak to się dzieje między homoseksualistami.
Właśnie widać.... można zaklinać rzeczywistość, a jaki koń jest każdy widzi :)
Powtarzasz to co powiedziałem, zatem w końcu pokrętnie bo pokrętnie przyznałaś rację, że to pary homo powołują dzieci do życia, bo gdyby nie ich decyzja o założeniu rodziny to nie byłoby surogatki ani zapłodnienia, a potem urodzenia. Czynnikiem decyzyjnym i pierwotnym jest tu więcej para homo. Nie było by jej = nie ma dziecka. To jest dla was wielce niewygodny fakt. No i oczywiście to, że dziecko jest biologiczne tylko jednego partnera lub partnerki (podobnie jak u mnóstwo par heter) stanowi "problem" wyłącznie w fałszywej katoprawackiej ideologii.
Ocenili na korzyść.
Pary jednopłciowe nie powołały do życia żadnych dzieci, a jedynie na ich zlecenie wyprodukowano dzieci z udziałem komórki rozrodczej jednego z homoseksualnych partnerów czy partnerek. Do zrodzenia dziecka musi być para mężczyzna-kobieta, którzy stają się parą ojciec-matka i żaden "zestaw homoseksualny" tego nie zastąpi.
Dzieci, o których mowa zostały powołane do życia przez pary jednopłciowe - gdyby nie one (te pary) tych dzieci by nie było. Tego jak widać niewygodnego faktu w homofobicznej katoprawackiej optyce nie zmieni żaden wstręt to zupełnie normalnych, powszechnie stosowanych metod. Surogacja, in vitro to usługi, do których nikt leszczyny nie zmusza. W demokratycznych, świeckich państwach prawa także żadne leszczyny nie zmuszą nikogo do nie skorzystania z takich usług za obopólną zgodą i aprobatą zainteresowanych stron.
No właśnie dzieci, o których mowa, nie zostały poczęte przez osoby nieheteronormatywne, ale przez homoseksualistę i kobietę-surogatkę, nawet jeśli drogą in vitro. Została ona potraktowana jak inkubator to wykonania decyzji gejów. Ale zdarza się, że gej i lesbijka mają dziecko, nawet jest ono biologicznie badane przez fachowców. Jednak takie osoby mają dziecko, bo zachowały się w sposób heteroseksualny, czyli po prostu seksualny, zgodny z naturą.
To już nie twoja decyzja, ani nie twoi rodzice do oceniania. Świat na pewno byłby lepszy, gdyby nie rodzili się tacy jak ty, którzy chcieliby uniemożliwić przyjście na świat dzieciom tylko dlatego, że zostały poczęte przez osoby nieheteronormatywne, Właśnie przyznałeś się do faszyzmu.
Tylko chamy mogą poCHamować a porządni ludzie zawsze mogą poHamować.
A cóż to za życie - przyjść na świat by żyć w domu z - no trzeba to jasno powiedzieć - dwoma zboczeńcami.
No i te dzieci wg. ciebie "zamówione jak meble u stolarza" nie przyszłyby na świat, gdyby nie decyzja pary homo.
Już ocenili.
Gdyby nie decyzja pary homo o założeniu rodziny to nie byłoby komu jakiego dziecka "odbierać" i już tylko w tym względzie twoja niedorzeczna retoryka legnie w gruzach. Nie wspominając, że nikt nikomu nie odbiera, bo surogatka, czy też koleżanka jednego z gejów rodzi im dziecko za swoją wolą i zgodą. Dzięki temu geje mogą mieć dzieci, które inaczej nie przyszłyby na świat. Tacy jak ty zwyrodnialce są przede wszystkim przeciwko tym dzieciom.
Twoje "pary gejów mają dzieci" jest jak stary dowcip Marcjalisa o "swoich zębach": Kto ma swoje zęby? - Ten co ma stare i zepsute, czy ten, kto kupił nowe, sztuczne i białe? Bo jeden i drugi ma "swoje" ... Tak samo geje "mają swoje dzieci". Dzieci zamówione u surogatki jak meble u stolarza albo buty u szewca.
No dziecko by w ogóle nie zostało poczęte gdyby dwóch homoseksualistów nie odebrało ich matce, bo jest to sprzeczne z naturą. To jest tak chore, że ciężko to zrozumieć. Odebrać dziecko prawdziwemu rodzicowi po to, żeby dwóch ziścić chory pomysł tworzenia jakiejś pseudorodziny. Jaka to krzywda dla dziecka, że od najmłodszych lat ma prany mózg. Po prostu chore, chore.
Inni to ocenią.
Lepiej sam w końcu pojmij, że do płodzenia i wychowywania dzieci niepotrzebne jest, aby dziecko było biologicznym potomkiem obu partnerów. Pary homo mają dzieci, bo gdyby nie ich decyzja o założeniu rodziny to dziecko w ogóle nie zostałoby poczęte ani nie pojawiło się na świecie. Choćbyś się wił jak piskorz to nie zbajerujesz tego oczywistego faktu. Dziecko, które jest biologiczne jednego z partnerów jest na świecie tylko dlatego, że ten partner ma swojego faceta, z którym wspólnie podjęli decyzje o założeniu rodziny.
Ze stoickimi spokojem patrzę jak się wijesz w propagandzie kłamstw przeciwko społeczności LGBT. Racja nie będzie po twojej stronie tylko dlatego, że puszczasz zaklęcia. Wszystkich chciałbyś kontrować, lecz nie masz żadnych argumentów.
Czy to nie obraża uczuć religijnych katolików, którzy znają nauczanie polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Terapia oduczająca homoseksualizmu jest tak samo skuteczna jak celibat mający pochamować popęd seksualny księży.
Czy wszystkiego, o czym tu piszą, a dotyczącego Polski nie można się dowiedzieć od polskich biskupów, którzy nauczają: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Chcesz linki? A jak u ciebie z jazykami? Temi obcyma, hę ...?
Won bydle od mojego nicka!
"Także nowe badania wskazują na szkody wyrządzane zakazem terapii reparatywnej dla osób zmagających się z niechcianym pociągiem homoseksualnym." - czy mozna jakies linki?
"podważa też i kwestionuje świadectwa legionów mężczyzn i kobiet" mozna prosic o jakas liczbe w tych legionach? No i jeszcze na ile czasu "porzucili" homoseksualizm?
Sam mam dość przesytu homoseksualnych postaci w Netfix, ale nie iestnieje ktoś taki jak były homoseksualista - nie da się zmienić orientacji seksualnej póki co, może kiedyś będzie to możliwe kto wie, ale nikt dotąd takiej metody nie znalazł.
"robić ich między sobą przecież nie muszą." Nie tylko nie muszą ale i nawet nie mogą. Zrozum to wreszcie. Para homoseksualna nie może mieć własnego dziecko. Jakim cudem można w takim razie mówić o rodzinie. Użyjcie rozumu bo to jest tak banalne, że nie da się już tego prościej wyrazić.
No nigdy nie widziałem pary gejów lub lesbijek ze spłodzonymi ze sobą dziećmi. Masz rację. Powiem Ci więcej: Ty ich nie widziałeś.
Tu na Frondzie zboczeniec-pedofil pod pseudonimem "𝐫𝐞𝐛𝐞𝐥𝐢𝐚𝐧𝐭 " złożył memu synowi (13-latek) następująca "propozycje", cyt. "Daj mi proszę swój numer telefonu to z chęcią zadzwonię i zaproszę cię np. na lody?" - - - - - - - - - - - - - - - Sprawa będzie miała dla tego zboczeńca, tak czy siak, poważne reperkusje!
Ja się nie zacietrzewiam. Ja spokojnie patrzę na to co się dzieje bo wiem, że mam rację. To Ty się zacietrzewiasz, szarpiesz się, tupiesz, bluźnisz - dlatego bo wiesz, że nie masz racji a chciałbyś żeby tak było. Po mojej stronie jest nauka i zdrowy rozsądek, a po Twojej? Agresja, bunt, pogarda. Dobrze, że inni to widzą bo nie pójdą w złą stronę.
To Jezus Chrystus wypełnił proroctwa Starego Testamentu. Jaki znowu sunnizm?
razem z homoseksualistami dowiadując się przy okazji, że tą właściwą religią był sunnizm a nie chrześcijaństwo?
każdy może sobie kupić.
hehehehe
No i jak widać go nie użyłeś. Błędne wnioski, tylko się zacietrzewiasz, że fakty naukowe nie stoją po twojej stronie.
Jakaś stronka nie jest nawet potrzebna żeby wykazać, że homoseksualizm jest zaburzeniem. Należy zwyczajnie użyć własnego rozumu.
Wydaje mi się, że znam je lepiej niż Ty.
@ukasz Twój rozum jak widać dawno odmówił posłucheństwa. Stronka homoedu również dawno została zdemaskowana. Przytoczone źródła i cytaty naukowe są zmanipulowane po myśli homofobicznego oszusta-autora homoedu.
Nie widziałeś nigdy pary gejów i lesbijek z dziećmi? Dawno chyba do internetu nie zajrzałeś. Mają i wychowują, a robić ich między sobą przecież nie muszą.
Powtarzam twoja ideologia nie jest poglądem Boga. Ty Jego nauk nie znasz.
Posłuchajcie argumentacji i ciekawych implikacji: https://www.youtube.com/watch?v=Vns0C23rAz4
A wierzysz w Boga? Jeśli tak to czemu nie postępujesz wg Jego nauki? A skoro nie, to czemu się do Niego odwołujesz?
To czemu się tak rzucasz?
To już sprawa Boga, czy zdecyduje się wybaczyć twoje homofobiczne zboczenie. Ty się za niego wypowiadać nie powinieneś.
jakich heterofobów gdzie ich widziałeś? nikt już z wasze bzdury nie wierzy, nawet jak inne homofoby wam kibicują to z czysto ideologicznych powodów, bo też wiedzą, że to bujdy
Homoseksualiści mają dzieci... No mają, tylko, że nie swoje, bo nie mogą ich spłodzić. O tym właśnie mówię. Żadna para homoseksualna nie może mieć dziecka bo nie jest możliwe, żeby ich geny się połączyły. Czyli to nie jest ich dzecko. Czego tu nie rozumiesz?
Twoje słowa mnie nie ranią. Bóg Cię i tak kocha, chociaż Go nienawidzisz. Skończ z tym bo do niczego dobrego Cię to nie doprowadzi.
Po prostu użyj rozumu a dojdziesz do takich samych wniosków. Nikt nie musi Ci tego wpajać, w przeciwieństwie do heterofobów.
+ dla dokumentu, bo nie dla tych wierutnych bzdur frondy
Jest to nieprawda, homoseksualiści mają dzieci i je wychowują. Natura zaplanowała, że tylko część populacji jest homoseksualna. Tak jest od zarania dziejów nie zmieni tego homofobiczny fałsz.
...wypranego przez katoprawacką pseudonaukową propagandę, która nie ma nic wspólnego z rzeczywistością, faktami, nauką
"prawda" homofobów jedynie w cudzyslowie
Rozumiem, że Ci to wmawiali od dawna. Ale prawdzie nie da się zaprzeczyć.
Twoja opinia mnie nie obchodzi. Używam własnego rozumu.
Załóżmy, że homoseksualizm zamienia się miejscami z heteroseksualizmem. Wtedy populacja całej planety bardzo szybko by wymarła z uwagi na niemożność płodzenia dzieci przez homoseksualistów. Wniosek - homoseksualizm nie jest normą tylko zaburzeniem. I całe towarzystwo psychiatrów, przekupionych lub zastraszonych ze względu na karierę nie może zaprzeczyć logicznemu myśleniu.
nie ma żadnych /terapii/ są tylko homofoby, które kłamią
Czerp wiedzę od oszustów z prywatnego pseudonaukowego bloga. Zostaniesz idiotą jak Ukasz.
https://pts-seksuologia.pl/sites/strona/66/stanowisko-pts-w-sprawie-zwiazkow-i-rodzicielstwa-osob-homoseksualnych-i-biseksualnych
Czerp wiedzę z wikipedii. Daleko na studiach zajdziesz..
https://pts-seksuologia.pl/sites/strona/66/stanowisko-pts-w-sprawie-zwiazkow-i-rodzicielstwa-osob-homoseksualnych-i-biseksualnych
Są terapie które pozwalają homoseksualistom pozbyć się ich nieuporządkowanych skłonności. Informacje można znaleźć tutaj: https://homoseksualizm.edu.pl/terapia , a także zapoznać się ze świadectwami byłych gejów i lesbijek którzy zostali uwolnieni z homoseksualizmu. Wojujący homoseksualiści mogą krzyczeć, rozwalać miasta, demolować (bardzo znamienne czemu to robią), ale nauce nie mogą zaprzeczyć. Poparłbym wychowywanie dzieci przez homoseksualistów tylko w przypadku jeśli sami by je ze sobą spłodzili. Skoro tego nie potrafią to znaczy, że jest to wynaturzenie i natura tego nie dopuszcza. Ktoś powie, że ludzie bezpłodni stosują np. in vitro. Doskonale, tyle że bezpłodność też jest zaburzeniem i można ją leczyć. Podobnie jak homoseksualizm.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualizm
https://homoseksualizm.edu.pl/terapia
Dokument netflixa świetnie obnaża działalność chrześcijańskich sekt homofobicznych, których mocodawcy w większości przyznali się do oszustwa i braku "skuteczności" działania. Orientacji NIE DA się zmienić w żądną stronę. Nie ma też takiej potrzeby, ktoś kto ma "potrzebę" jest chory psychicznie i należy go leczyć, ale nie wg. myśli szamanów i innych hochsztaplerów.
Jak sami udostępniają na necie itp. to chyba nie trzeba.
Trzeba uzyskać zgody na udostępnienie wizerunku.
Ja bym nakręciła, ale „Odwaga” w Lublinie nie stosuje się do tekstu biskupów, a twórcy podobnej grupy „Pascha” Agnieszka Kozak – psycholog i były zakonnik Wiktor Tokarski urządzają sobie biznesy pod hasłem „coach” polegające na uzależnianiu od siebie pacjentów-klientów nie gorzej niż „kierownictwo duchowe” Józefa Augustyna SJ żądając za to opłat. A inny jezuita Jacek Prusak chwali się, że co innego mówi w kościele, a co innego w poradni psychologicznej. Więc nie wiem jak to filmować. Może ktoś poradzi.
Jaka wolność w Chrystusie ? W Chrystusie nie ma wolności, bo w Jahwe nie ma wolności, a jedynie fałszywe hasła o niej. Wolność jest tylko w wszechmocy, a istnienie na czyjejkolwiek łasce - czyli i podług jego ścisłych reguł - jest uwięzieniem w monitorowanej klatce. Tu mamy kolejne świadectwa przeciwko Bogu Jahwe - to w nim i przez niego ludzie doznają krzywd i złych doznań, a to, że on "cudów" dokona i wyciągnie człowieka jak saszetkę herbaty z gorącej wody wcale nie będzie budować w mojej świadomości więzi z tym demonem i bydlakiem. Niech da każdemu wszechmoc i niech w tej sytuacji spróbuje swojej zbawczej misji... Bo tak to każdy o większych możliwościach jest "Bogiem" dla tego co mniej może. Powyżej wspomniane osoby korzystają ze swoich swobód i mogą brać udział w czym chcą. Nie zmienia to jednak faktu, że "niechciane pociągi" to skutek wyższej władzy nad nimi, która wobec wszechmocy nie miałaby innej możliwości oddziaływania jak tylko przy świadomej akceptacji zażywającego pigułki z napisem "homo pociągi". U mnie Bóg Jahwe oraz jego półbożek Jezus Chrystus i zawsze obrażony Duch Święty stoją już w dziale mitologii i demonologii.
Czy zatem nie należałoby nakręcić filmu dokumentującego sukcesy nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Jestem faszystowską szmatą
Tolerancja w LGBT? Jakiś oksymoron!
Co NOwoczesnie "Pedofile LGBT gwałcą niemowlaki"? Chyba "byli posiadacze mózgu.
"66-letni Dallas był w młodości aktywnym homoseksualistą. Porzuciwszy takie życie ..." --- to nic. 99-letni ksiądz z Dallas był w młodości aktywnym homoseksualistą. Rok temu porzucił takie życie i został aktywnym heteroseksualistą. Dziś zaprasza do siebie nastolatki. Chwała Panu!!!
Co za ciemnogród! "Byli homoseksualiści"? Chyba "byli posiadacze mózgu-katolicy".
Jeśli kochasz swoje dzieci, protestuj przeciwko homopropagandzie. P e d e r a ś c i i lesbijki dzieci nie mają, zatem muszą sięgnąć po TWOJE dziecko. Czy zrówność TOBIE też odebrała rozum? Jeśli kochasz swoje dzieci, powiedz NIE homopropagandzie. Czytaj więcej na "henryk dabrowski pl" https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Je%C5%9Bli_kochasz_swoje_dzieci,_protestuj_przeciwko_homopropagandzie
covid i lgbt lacza choroby wspolistniejace , a na bazie wyjatkow tworzy sie ideologie... ile niby jest tych pedalow co maja szczerą awersje na widok kobiecego ciala? umowmy sie ze takich ludzi nie trzeba leczyc, reszta czym predzej niech idzie do psychiatry, chociazby w kwestii leczenia chorob wspolistniejacych
Wolność w Chrystusie? Jakiś oksymoron!
PEDERASTIA to obrzydliwe ZBOCZENIE. Podobnie jak inne "orientacje seksualne LGBT+" - pedofilia, zoofilia, koprofilia
Leczcie się pedały bo to groźne dla życia i zdrowia ogólnego i psychicznego!