Zagrożenia

Epidemiolodzy: wprowadzić obostrzenia dla niezaszczepionych

Rozwija się czwarta fala koronawirusa. Zdaniem lekarzy i epidemiologów jej rzeczywista skala jest niedoszacowana, a w celu powstrzymania epidemii konieczne jest objęcie obostrzeniami osób niezaszczepionych.

3 min czytania
Fot. flickr
Fot. flickr

Rozwija się czwarta fala koronawirusa. Zdaniem lekarzy i epidemiologów jej rzeczywista skala jest niedoszacowana, a w celu powstrzymania epidemii konieczne jest objęcie obostrzeniami osób niezaszczepionych.

- Liczby zakażonych są dramatycznie niedoszacowane, bo ludzie nie chcą się testować. Myślę, że chorych jest sześć–siedem razy więcej - uważa dr Paweł Grzesiowski.

Póki co rząd nie zdecydował się jednak na wprowadzenie obostrzeń.

- Nie ma obostrzeń dla samych obostrzeń. Jeżeli będziemy widzieć, że perspektywy dostawiania kolejnych łóżek są zagrożone, będą podejmowane decyzje - mówił rzecznik resortu zdrowia Wojciech Andrusiewicz.

Resort zapowiedział jednak wzmożone kontrole i egzekwowanie obowiązku zakrywania nosa i ust w miescach publicznych. Andrusiewicz zapowiedział, że Policja odejdzie w tym zakresie od pouczeń i zacznie wystawiać mandaty. Policja rozpoczęła także kontrole pojazdów transportu miejskiego - funkcjonariuszy można zaobserwować m. in. w warszawskim metrze.

- Nad wschodnią granicę, ze względu na stan wyjątkowy, sprowadzono wojsko, Straż Graniczną i policję z całego kraju. Nie wiadomo, czy wszyscy są zaszczepieni. Bardzo prawdopodobne, że jeśli wyjadą na święta do domów, rozwiozą wirusa po kraju - przewiduje dr Grzesiowski.

W ocenie ekspertów najlepszym rozwiązaniem byłoby wprowadzenie obostrzeń dla osób niezaszczepionych i szersze zastosowanie paszportów covidowych.

- Powinniśmy pójść drogą francuską czy włoską, czyli maksymalnie wykorzystać to, co dają nam szczepienia i certyfikaty. Każdy, kto był w ostatnich miesiącach w tych krajach, widział, że nie da się nigdzie wejść, do restauracji czy kina, bez takiego dokumentu. I tamtejsze społeczeństwa zaakceptowały te regulacje - powiedział prof. Robert Flisiak, prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych.

Jego zdaniem certyfikaty powinny obowiązywać w czerwonych strefach.

- Jeśli powiat by do niej trafił, z automatu byłyby uruchamiane obostrzenia - postuluje Flisiak.

Podobnego zdania jest dr Grzesiowski.

- Ograniczenie mobilności i interakcji międzyludzkich, dezynfekcja, szerokie testowanie i maseczki w pomieszczeniach zamkniętych to nadal najlepszy sposób, by ograniczyć transmisję wirusa - powiedział.

- Ale nie musimy wprowadzać takiego głębokiego lockdownu jak w ubiegłym roku. Ograniczony dostęp do restauracji, kin czy na imprezy masowe powinien dotyczyć wyłącznie osób bez certyfikatu szczepienia, ozdrowieńca czy aktualnego testu. Bo właśnie te osoby musimy chronić przed wirusem. Dla nich wariant delta jest najgroźniejszy - dodał.

Zdaniem dra Grzesiowskiego konieczne może być przejście części szkół do trybu nauki hybrydowej bądź nawet nauki zdalnej.

- Coraz częściej otrzymujemy informacje o chorujących dzieciach. W Polsce już powinna być wprowadzona nauka hybrydowa, a w powiatach, gdzie jest najwięcej zakażonych, zdalna. To nie musi trwać cały semestr, zdalne nauczanie wystarczy wprowadzić na kilka tygodni, aby przerwać krążenie wirusa - powiedział dr Grzesiowski.

Nauki zdalnej jednak za wszelką cenę chciałby uniknąć resort edukacji. Nie sposób się temu dziwić - jest ona bardzo szkodliwa dla rozwoju dzieci i młodzieży oraz ich kondycji fizycznej i psychicznej. Mówił o tym niedawno minister edukacji Przemysław Czarnek.

- Nie wracajmy do nauki zdalnej. Ale, żeby do niej nie wracać – szczepmy się. I przestrzegajmy zasad sanitarnych - stwierdził Czarnek - więcej czytaj tutaj.

jkg/rp

Komentarze

175 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

Anonim 24.10.2021, 12:34

Åldersfaktorn är fortsatt mycket tydlig, och medianåldern för de fullvaccinerade som avlidit sedan den 1 juli var 86 år. Det är svårt att veta varför allt fler av de avlidna är fullvaccinerade, och det finns flera möjliga förklaringar utöver ett eventuellt

Anonim 24.10.2021, 12:30

srednia wieku zmarlych na covid, szczepionych w DPSach to ostatnio 86 lat, wyzej sredniej krajowej, artykul platny ale zapewniam ze w srodku jest to opisane https://www.svd.se/forskare-ser-en-vikande-vaccineffekt-i-sverige

Ktoś 24.10.2021, 11:22

„Trzeba dzisiaj bardzo dużo mówić o godności człowieka, aby zrozumieć, że człowiek przerasta wszystko, co może istnieć na świecie, prócz Boga. Przerasta mądrość całego świata. Zachować godność, by móc powiększać dobro, zwyciężać zło – to pozostać wewnętrznie wolnym, nawet w warunkach zewnętrznego zniewolenia, pozostać sobą w każdej sytuacji życiowej. Jako synowie Boga nie możemy być niewolnikami. Nasze synostwo Boże niesie w sobie dziedzictwo wolności, wolność daną człowiekowi, jako wymiar jego wielkości”. ks. Jerzy Popiełuszko

Skrzypek na dachu 24.10.2021, 10:47

To nie jest szczepionka tylko eksperymentalna genetycznie modyfikowana biotrucizna mRNA nanotoksyna retrowirusowa ktora niszczy odpornosc czlowieka ale nie chroni przed niczym tylko uzaleznia od nastepnej dawki .

Skrzypek na dachu 24.10.2021, 10:42

Teraz kazdy wie ze Pfajzer placi tym klamcom za te brednie .

matis89 24.10.2021, 09:36

Pan Jezus w Orędziach Ostrzeżenie przestrzegał przed TRUJĄCYMI szczepieniami i je przepowiedział 17.06.2012r. tak samo jak przepowiedział obalenie Benedykta XVI i ustanowienie Fałszywego Proroka ........... ,,Moja droga umiłowana córko, plany masońskich grup przejęcia światowych walut są coraz bliższe ukończenia. Ich nikczemne plany obejmują również nowe globalne szczepienia, które spowodują choroby na całym świecie, wywołujące cierpienia na skalę nie widzianą nigdy wcześniej. Unikajcie takiego nagle ogłoszonego globalnego szczepienia ponieważ będzie was ono ZABIJAĆ.......''

Anonim 24.10.2021, 08:28

ludzie zawsze na cos umierali, to nie jest dowod ze szczepionka jest nieskuteczna, Ostrzegalem ze planowe covidy nie znikna i grozą nam kolejne setki dni lockdownow

aaa 24.10.2021, 06:50

nie jestem zaszczepiony, bo anesteziolodzy mi odmawiają. i się nie dziwię. jestem uczulony na kilka składników szczepionek. i przez to jestem w grupie niezaszczepionych a nawet i wojujących niezaszczepionych foliarzy. tak jak z tym, że jestem ateuchem wojującym - jestem ateistą, bo nie znam religii moich przodków. ale znam ich boga. i to nie jest ten sam co wasz. tylko Odyn.

xyz123 24.10.2021, 05:10

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 24.10.2021, 05:10

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 24.10.2021, 05:09

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

katolik 24.10.2021, 05:04

blokada systemu i nie mozna dać łapki w góre

Libori 24.10.2021, 05:04

CHYBA DOBRA KASE DOSTALI ZA ZE BZDURY.BANDZIORY.

................... 24.10.2021, 04:01

Z kolei w Wielkiej Brytanii, jak informuje Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA), większość zgonów z powodu COVID-19 również dotyczyło „w pełni zaszczepionych" osób. Podobny trend widać w przypadku liczby hospitalizacji. Wielka Brytania ma prawie identyczny wskaźnik szczepień jak Szwecja. Według danych UKHSA między 6 września a 3 października 70 procent śmiertelnych przypadków COVID-19 wystąpiło u osób w pełni zaszczepionych. W liczbach bezwzględnych było to 2281 zgonów „w pełni zaszczepionych” osób i tylko 611 u osób nieszczepionych w ciągu 28 dni od pozytywnego testu. Osoby częściowo zaszczepione stanowiły 98 przypadków zgonów.

katolik 24.10.2021, 04:00

i to jest światowa prawda, ale zatajana

.......... 24.10.2021, 03:58

.........Według szwedzkiej gazety "Svenska Dagbladet", tamtejsza Agencja Zdrowia Publicznego (Folkhälsomyndigheten) poinformowała na początku października, że 70 procent zgonów z powodu COVID-19 w okresie od 1 do 24 września dotyczyło osób „w pełni zaszczepionych”. W całym kraju odnotowano w tym czasie około 130 śmiertelnych przypadków COVID-19.

...................... 24.10.2021, 03:57

„W pełni zaszczepieni” ludzie stanowili zdecydowaną większość zgonów na COVID-19 w Szwecji i Wielkiej Brytanii w zeszłym miesiącu – taką zależność pokazują dane rządowe obu krajów.

xyz123 24.10.2021, 03:33

Wszystkie media wolne i nie wolne połączone ogniwami łgarstwa covidowego .

xyz123 24.10.2021, 03:29

Wszyscy podają według CDC a CDC mówi, ze status SZCZEPA ma się na dzień 15y PO DRUGIEJ DAWCE(!!!) Wiec, jak ktoś umiera pomiędzy pierwsza minuta od 1ej dawki śmiercionki i 14 dniem po 2ej dawce, to ogłoszony jest jako nieszczepiony. Ot, przekręt stulecia.

hehehe 24.10.2021, 03:24

Uważajcie konowały żebyśmy was nie opiłowali z przywilejów. Nie idźcie drogą starych europejskich idiokracji bo się kiedyś słowa nitrasa zwrócą przeciwko wam :-)

gracz 24.10.2021, 02:05

Jednak większość "lekarzy" to sk.....yny.

arcyboleśnie proste 23.10.2021, 20:52

każda porcja preparatu obniża naturalną odporność o około 20% - po trzeciej porcji zostaje 40% odporności a tymczasem wirus mutuje i stare preparaty są bezużyteczne - ale z tak niską odpornością (40%) trudno już zwalczyć organizmowi jakikolwiek wirus

Ala 23.10.2021, 18:58

Was też usuna,właśnie podali,że aby być uznany za zaszczepionego będzie szczepic się systematycznie,ciekawe jak długo tzw,szczepiony wytrzyma te dawki.

Dr Grzesiowski 23.10.2021, 18:55

Przede wszystkim należy zamknąć lasy i zakazać im zmiany miejsca pobytu. Resztę wyszczepić lub wytrzebić. Jak wytrzeźwieję, to zarządzę resztę.

Człek 23.10.2021, 17:12

he he, dobre. Zwłaszcza to że szczepionka leczy.

Człek 23.10.2021, 17:06

Dane ze Szwecji i Wielkiej Brytanii mówią coś dokładnie odwrotnego. ----------------------------------------------------- https://dorzeczy.pl/zdrowie/214915/w-pelni-zaszczepieni-stanowia-wiekszosc-zgonow-na-covid-19.html

Anonimie 23.10.2021, 16:56

Filmik jest po angielsku, czy ty coś z tego zrozumiałeś?

katolik 23.10.2021, 16:43

Pseudoznachorom należy się usunięcie z zawodu i więzienie za kłamstwo, działanie na szkodę zderowia i życia, celowo, odpłatnie jak Nazisci !!

Anonim 23.10.2021, 16:32

https://www.bitchute.com/video/6HG5SYUWvxqz/, za kłamstwa powinniście tracić tytuły naukowe. Wstyd!

Polscy epidemiolodzy to świry!!! 23.10.2021, 16:29

Według szwedzkiej gazety "Svenska Dagbladet", tamtejsza Agencja Zdrowia Publicznego (Folkhälsomyndigheten) poinformowała na początku października, że 70 procent zgonów z powodu COVID-19 w okresie od 1 do 24 września dotyczyło osób „w pełni zaszczepionych”. W całym kraju odnotowano w tym czasie około 130 śmiertelnych przypadków COVID-19. „Wciąż chodzi głównie o osoby starsze, ale eksperci od szczepionek wciąż widzą tendencję do zmniejszania się ochrony szczepionkowej w Szwecji” – piszą dziennikarze gazety. Wśród powodów wzrostu liczby zgonów wśród zaszczepionych seniorów wymieniono: długi okres czasu od momentu ich zaszczepienia, wzrastającą liczbę zaszczepionych, zniesienie obostrzeń sanitarnych oraz agresywny wariant Delta koronawirusa. Z kolei w Wielkiej Brytanii, jak informuje Agencja Bezpieczeństwa Zdrowia (UKHSA), większość zgonów z powodu COVID-19 również dotyczyło „w pełni zaszczepionych" osób. Podobny trend widać w przypadku liczby hospitalizacji. Wielka Brytania ma prawie identyczny wskaźnik szczepień jak Szwecja. Według danych UKHSA między 6 września a 3 października 70 procent śmiertelnych przypadków COVID-19 wystąpiło u osób w pełni zaszczepionych. W liczbach bezwzględnych było to 2281 zgonów „w pełni zaszczepionych” osób i tylko 611 u osób nieszczepionych w ciągu 28 dni od pozytywnego testu. Osoby częściowo zaszczepione stanowiły 98 przypadków zgonów. Najnowsze dane UKSHA wykazały również, że zaszczepieni pacjenci zdominowali hospitalizacje z powodu COVID-19. 3910 „w pełni zaszczepionych” osób zostało przyjętych do szpitala z powodu COVID-19 między 6 września a 3 października, w porównaniu z około 2400 przypadkami niezaszczepionych pacjentów. Całkowicie lub częściowo zaszczepieni razem stanowili około 64 procent wszystkich hospitalizacji związanych z COVID-19. Źródło: Dorzeczy.pl

katolik 23.10.2021, 16:28

Chemia genetyczna= choroba i śmierć w czasie

katolik 23.10.2021, 16:26

Polacy wyszczepieni już choruja, myślą, że są ciągle tylko przeziębieni ! Będą chorować poważnie na inne choroby i umierac w czasie 2- 5 lat !

xyz123 - nie pier... głupot!!! 23.10.2021, 16:25

https://dorzeczy.pl/zdrowie/214915/w-pelni-zaszczepieni-stanowia-wiekszosc-zgonow-na-covid-19.html

Tu macie ciekawy link dla wierzących w dawki 23.10.2021, 16:25

https://dorzeczy.pl/zdrowie/214915/w-pelni-zaszczepieni-stanowia-wiekszosc-zgonow-na-covid-19.html

katolik 23.10.2021, 16:23

POLACY przez kłamstwo o pandemii i wyszczepianie chemią genetyczną będziecie umierać !!!!

katolik 23.10.2021, 16:22

trzeba mu w ogóle nie klikać

Anka 23.10.2021, 16:19

Ile płacą internaucie z nickiem xyz123 za wysyłanie tego komentarza?. Naliczyłam 15 takich samych komentarzy. Kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą?

katolik 23.10.2021, 16:17

JEDYNA PRAWDA-- zmowa masonów, chemia genetyczna gorsza niz ta na raka jest celowo podawana celem depopulacji, na wirusy nie pomoze żadne wyszczepienie !! Poza tym wszystkie wirusy sa ciagle wokół człowieka, wiec normalnie człowiek musiałby już dawno wykorkowac

Anonim 23.10.2021, 16:15

/stp/ Wien, że "dziadkowie" chcą żyć, bo maja takie prawo i nie chcą zakażać młodych, bo ich szanują! Dlatego się szczepią!

Anonim 23.10.2021, 16:12

/stp/ Na pewno tak; nie wszyscy zaszczepieni. . Przecież to, że w jednym państwie amerykanskim nadmiar zgonów wynosi 153%, musi mieć swoją przyczynę!

xyz123 23.10.2021, 16:01

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 16:01

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

Anonim 23.10.2021, 15:45

Grzesiowski, twierdzi ze trzeba pilnie chronic wiekowych dziadkow by mogli chodzic do kina, restauracji czy teatru. A czy oni w ogole tam chodzą? Konowaly chca zniszczyc wszystko co jeszcze zyje. Za malo zniszczyli. Ostatnie zgony to np 90, 85, 81, 82, 86 I najczesciej choroby wspolistniejace.... Daliby w koncu normalnie zyc, bandyci... Wystarczajaco duzo bylo tych wariactw, z zamykanymi lasami, maskami na dworze i zamknieciem polowy gospodarki przy slabo zakaznych poprzednich mutacjach. Oni nie maja dla litosci. https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id=3653.

tm 23.10.2021, 15:45

Tak, tak-tobie trzeba przytakiwać!

xyz123 23.10.2021, 15:33

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

Anioł 23.10.2021, 15:32

Ale jesteście mądrzy!!! Wychodzi minister i mówi że szczepieni też przenoszą wirus. A tylko niezaszczepieni mają mieć obostrzenia. Nic logiki w tym działaniu.... a z nas durni robią.

xyz123 23.10.2021, 15:32

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

Anonim 23.10.2021, 15:30

99% nosilo maski a 90% wierzylo w zamykanie gospodarki

xyz123 23.10.2021, 15:27

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

Anonim 23.10.2021, 15:27

W nieszczepionych krajach Europy mowia ze przez delte jest wiecej niz wczesniej pacjentow. I jakos wyrabiaja. Gdy u nas bylo pare zakazen dziennie to nie wyrabiali i musieli zamknac wszystko. Nawet rowery miejskie i lasy zabijaly.. Taka byla strategia na 3 lata. Lockdown, miska, ryzu, zniewolenie psychiczne, ekonomiczne, teleporady i wdychanie CO2. Wg profesjonalnych badan Norwegow i Anglikow covid to trzykrotnosc grypy. https://radioszczecin.pl/6,413157,zdaniem-norwegow-koronawirus-jest-trzy-razy-bard

Skrzypek na dachu 23.10.2021, 15:23

Doktor Antony Fauci klamal . Dlaczego dalej klamie . Chyba za malo zarabia , to bierze tez worek kapusty od Pfajzera .

Skrzypek na dachu 23.10.2021, 15:13

Czwarta fala pseudoplandemii bardziej nudna niz trzecia dawka biotoksyny mRNA retrowirusowej .

xyz123 23.10.2021, 15:12

ten de*il foliowy nie umie % policzyć, a ty chcesz aby RNA i DNA wyjaśniał............

przedruk: Masowa zbrodnia w Szwecji 23.10.2021, 15:10

ONI IDĄ PO REKORD! JUŻ NIEMAL 260 tyś.! - - - Jak podają nieoficjalne statystki z domów pogrzebowych w Szwecji, zgonów mogło nawet być ponad 250 tyś.! Rząd Stefana Löfven może stanąć przed sądem dlatego ukrywa prawdziwe dane. Prof. epidemiologii Joacim Rocklöv określił działania rządowe jako masowa zbrodnia.

A może zamiast "lockdownu" model szwedzki? 23.10.2021, 15:09

ONI IDĄ PO REKORD! JUŻ NIEMAL 260 tyś.! Jak do tej pory mają ponad 250 tyś. zmarłych NIEPOTRZEBNIE! Ale oczyścili domy starości i różne wariatkowa. Budżet szwedzki będzie bez deficytu

Skrzypek na dachu 23.10.2021, 15:08

Testy PCR i Lateral Flow sa falszywe i tak sie wmawia zdrowym ludziom pseudozaraze .

xyz123 23.10.2021, 15:01

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 15:00

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 14:59

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

Zamknąć epidemiologów do psychiatryka! 23.10.2021, 14:47

Co groźniejsze - 4 "fala" covida czy FALA INFLACJI I DROŻYZNY??? Czy PiS ma szczepionki na galopującą inflację??? Skończy się kasa w budżecie to skończy się straszenie covidem. Co komu po trzech dawkach Pfizera jak za chwilę 100 zł będzie miało taką wartość jak 10 zł??? Będzie krach i "satysfakcja" że ktoś wział 3 dawki lewizny i ma gołą dupę!!!

Jacuś 23.10.2021, 14:47

C-19 się leczy, a nie szczepi. Do puki nie zaczną leczyć c-19 w sposób sprawdzony i skuteczny jak to proponują lekarze, którzy od początku pandemii to robią skutecznie, sytuacja będzie się powtarzać. Nie wiem dlaczego ten Rząd dyskryminuje bardzo skuteczny lek - amantadynę i doktorów: Bodnara, Hałata, Retkowską , Basiukiewicz i wielu innych. Jeśli ktoś chce się szczepić to proszę bardzo, ale nich go chociaż przed szczepieniem przebadają. Niech wreszcie skończą z tymi teleporadami i pseudotestami i wezmą się za właściwą pomoc. Oszukują ludzi - najpierw dwa szczepienia, teraz cztery, szczepionka Joson&Jonson tylko jedno szczepienie dziś już się mówi co pół roku, dość tej ściemy. I na koniec, z tymi mandatami niech nie szaleją bo są już wyroki Sądu Najwyższego uniewinniające i ostateczne.

Anonim 23.10.2021, 14:42

Slyszalem o brodziuszce. Nie znam. W przeszlosci uzywalem aloesu ale wzglednie udany eksperyment z milorzabem japonskim zmienil moje podejscie do tego co jest istotą rzeczy.. Stabilizujace gospodarke hormonalna i neurohormonalna dzialanie ma np ziele swietego Damiana, choc sa tez lepsze. To uzdrawia, ale juz np podobna pozornie catuaba nic nie wyleczy, bo jako stymulant destabilizuje receptory dla aminokwasow pobudzajacych.

INFLACJA ATAKUJE A NIE COVID!!! 23.10.2021, 14:40

Jeszcze jeden lockdown i PiS wywiozą na taczkach!!! Ludzie mają dosć pieprzenia o covidzie!!! Niedzielski, Kraska i Horban działają jak V kolumna w Pisie!!! INFLACJA!!! CENY PRĄDU!!! CENY PALIW!!! ŻYWNOŚĆ DROŻEJE!!! Czy te tępe masońskie łby myslą że będą nas raz na kwartał przez 10 lat zamykać w domach??? Może straszenie covidem to sposób na brak pomysłu rządzenia Polską??? Niemcy pod koniec listopada mają u siebie znieść stan epidemii!!!

Gdzie logika? Ile jeszcze "dawek"??? 23.10.2021, 14:35

Nikt NORMALNY nie powie - wywalcie te "szczepionki" bo są już na świecie dowody (Izrael, USA, UK, Singapur) że one NIE CHRONIĄ przed zachorowaniem na covid. Zamiast zaganiać ludzi jak bydło do kolejnych dawek zacznijcie szukać LEKÓW!!! Szczepionka nie jest lekiem!!! Jak wyjaśnić zachorowania na covid na Mazowszu czy w Zachodniopomorskim gdzie większość mieszkańców miast jest zaszczepiona? Kłamstwo że choruje tylko ściana wschodnia zaczyna wychodzić na jaw. Skąd przyrosty w zachodnich WYSZCZEPIONYCH województwach?

Kto chce niech bierze ten szajs... 23.10.2021, 14:28

Jak wyjaśnić kolejne "szczepionkowe" newsy? W USA prawie 40 tys. kobiet zgłosiło, że po pełnym zaszczepieniu mają kłopoty z miesiączkowaniem. Oczywiscie producenci "szczepionek" mówią że to "normalne" i że za jakiś czas im "przejdzie" (gorzej jak im tak zostanie). Podobnie było ze szczepionkami na wirusa HPV (raka szyjki macicy) gdzie wiele kobiet na świecie w tym w Danii, które jako nastolatki dały się zaszczepić po osiągnięciu 18 roku życia do dziś ma zaburzenia miesiączkowania i nie mogą zajść w ciążę, a niektóre mają ciągłe nerwobóle. Duńska tv nakręciła o tym reportaż w 2015 r.

Anonim 23.10.2021, 14:22

90% winnych zbrodni znajduje sie na pierwszej stronie akt policyjnego sledztwa. Gdy jest prowadzone dochodzenie to z 10 000 podejrzanych robi sie szybko 100 a na koncu 10.. Z covidem jest tak samo. Zaszczep te "10", albo powiedz by trzymali sie od innych z daleka i nie pi-tol

Ciekawy 23.10.2021, 14:19

"Ograniczony dostęp do restauracji, kin czy na imprezy masowe powinien dotyczyć wyłącznie osób bez certyfikatu szczepienia, ozdrowieńca czy aktualnego testu. Bo właśnie te osoby musimy chronić przed wirusem. Dla nich wariant delta jest najgroźniejszy - dodał". Jak ci wszyscy medycy boja się żebym przypadkiem nie umarł na covida. Mówią zaszczepisz się to nie umrzesz. Szczepionka to lek na covida. To dlaczego zaszczepieni też chorują? A jak chorują to mogą zarazić nie tylko niezaszczepionych , ale i zaszczepionych tych z certyfikatem. Dlaczego nie wpadną na pomysł, żeby zalecić lekarzom stosować leki np. amantadynę lub iwermektynę, czy nawet brodziuszkę wiechowatą profilaktycznie? Tak tylko pytam.

xyz123 23.10.2021, 14:16

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

Już chcą kasy od NFZ za covid 23.10.2021, 14:14

"Coraz częściej otrzymujemy informacje o chorujących dzieciach" - na co te dzieci chorują? Na covid czy na wirus RSV? Bo w szpitalach w całej Polsce są dzieci z zapaleniem płuc i oskrzeli wywołanym RSV a nie covidem.

***** Nowy Ład 23.10.2021, 14:13

Specjalnie dla dra Grzesiowskiego spisalem Dokladnie szwedzkie statystyki mlodych. Grypa. Hospitalizacje, wiek 0-14: 2018/19 - 1404, 2017/18 - 1308, 2016/17 - 570, 2015/16 - 1363. Zgony podane tylko w wiekszych przedzialach wiekowych...... Covid (okres 19 miesiecy), wiek 0-19 a wiec wieksza grupa - 1440 hospitalizacji.... Dzieci maja duza odpornosc na covid wskutek mobilnosci, a scislej infekcji pokrewnymi koronawirusami. Przynajmniej mialy wczesniej, bo w Polsce mielismy wiecznie pozamykane szkoly, przedszkola, nawet zakazywano im wychodzic z domu i zmuszano do kondomow glowowych, straszac przy tym respiratorami..... To jest terror rad medycznych, ze bele grype potrafia ochrzcic na ebole i zdewastwac istniejacy porzadek swiata.

~#fake 23.10.2021, 14:08

­

Alojzy Cedzidło 23.10.2021, 14:07

Nie chcesz Ubuntu? Możesz wypróbować Linux Mint.

#fake 23.10.2021, 14:05

­

Skrzypek na dachu 23.10.2021, 14:04

Mówią o tym ha'alav .

xyz123 23.10.2021, 14:02

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 14:02

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 14:02

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

można zdechnąć ze śmiechu :) 23.10.2021, 13:53

Tak się zakiwali w pędzeniu tej ściemy ,ze na cmentarzu w Szczecinie zrobili Punkt Szczepień na srowida a ich hasło -ostania prosta. :)))))))))))))

LL 23.10.2021, 13:48

zapytaj takich grzesiowskich i pozostałych naganiaczy pandemicznych kto im płaci i za ile się sprzedali coby każdego dnia prześcigali się w zadawaniu gwałtu :rozumowi ,logice i prawdzie. PLANDEMIA nie pandemia,preparaty eksperymentalne śmiercionośne ,a nie szczepionka-taka jest PRAWDA ,

A teraz z łaski swojej 23.10.2021, 13:48

wyjaśnij mi co to jest mRNA i czym się różni od RNA. I przy okazji co to jest RNA i czym się różni od DNA.

szabrownik 2.0 23.10.2021, 13:47

POPOzwulta sie zaszczepic usniecie nagle i twardo ... a nawet na zimno ... jak jeszcze nigdy ... a POPOco wam te bogactwa bilionowe w ziemi .... https://www.youtube.com/watch?v=IF4oZ5Q41Kc&t=3s

xyz123 23.10.2021, 13:47

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 13:44

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 13:44

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 13:44

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

xyz123 23.10.2021, 13:43

FAKTY => ABSOLUTNA większość hospitalizacji w całej EU to NIEZASZCZEPIENI /// ~99% trupów po SARS w całej EU to NIEZASZCZEPIENI. Robicie nam foliarze PRZYSŁUGĘ usuwając swoje wadliwe DNA z populacji ludzkości => zbiorowa nagroda Darwina!!!

rabbi inoCenty stinkfurtz 23.10.2021, 13:42

... my sie szczepimy obligatoryjnie .... w kapelusz ... 100% dzailania POPOzytywnego ... szalom jaro

Anonim 23.10.2021, 13:39

Wprowadzic otwarte przesluchanie rzadowych epidemiologow przez niezaleznych specjalistow lekarzy epidemiologow i wtedy sie okarze jaka jest prawda.

A teraz z łaski swojej 23.10.2021, 13:37

wyjaśnij mi co to jest mRNA i czym się różni od RNA. I przy okazji co to jest RNA i czym się różni od DNA.

A teraz z łaski swojej 23.10.2021, 13:36

wyjaśnij mi co to jest mRNA i czym się różni od RNA. I przy okazji co to jest RNA i czym się różni od DNA.

profyyyy kyler jaGut 23.10.2021, 13:35

Nalezy wkoncu wszystkich "sciemniaczy " nie-rzadu ... wyszczepiac do skutku w imieniu wolnego narodu w I programie TV na zywo ... niech chodza w kolo ... i zas .. no niech sie za nas POPOswieco .. a co za podwujno pensje ...!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=ISkvKhoEQtc

Skrzypek na dachu 23.10.2021, 13:33

Ludzie nie dajcie sie nabrac bo to nie jest szczepionka tylko eksperymentalna genetycznie modyfikowana biotoksyna mRNA retrowirusowa nanotrucizna ktora niszczy odpornosc czlowieka i nie chroni przed niczym tylko uzaleznia od nastepnej dawki .

Skrzypek na dachu 23.10.2021, 13:30

Jedno jablko dziennie wzmacnia odpornosc , ale zastrzyk eksperymentalny Pfajzera wprowadza Vaccine Mediated Auto Immune Deficiency Syndrome kazdemu kto sie zgodzi na biotoksyne mRNA retrowirusowa .

LL 23.10.2021, 13:30

Izrael - wyszczepienie ponad 80%, Wielka Brytania 80%, Islandia 95% a liczba nowych zakażeń jest większa niż była wtedy, kiedy ludzie nie byli zaszczepieni. - Jak to wytłumaczysz grzesiowski ?

Alojzy Cedzidło 23.10.2021, 13:29

Instalujcie sobie Ubuntu w wersji PL.

pope 23.10.2021, 13:28

Twoj idiotyzm jest oparty na braku informacji, zobacz Indie WB czy Izrael,ale z durniami nie da dyskutowac

­ 23.10.2021, 13:27

Don't be ridiculous, man.

­ 23.10.2021, 13:26

Who pays them for thumbs down?

Ala Utek 23.10.2021, 13:25

Powiem o pracy coś zaskakującego. Gdyby pracowali wyłącznie ci ludzie, którzy chcą pracować, a tym (wyłączam niemogących), którzy pracować w ogóle nie chcą, wypłacać pensję - wcale by chętnych do pracy nie zabrakło, a by ubyło kombinatorów i naciągaczy, system by się oczyścił.

Get lost, trollie 23.10.2021, 13:24

­ ­ ­

Skrzypek na dachu . 23.10.2021, 13:22

Pseudoplandemia to wielka medialna sciema bo zaden kowid-19 nie istnieje .

Skrzypek na dachu 23.10.2021, 13:19

Pseudoplandemia to wielka medialna sciema bo zadnej grypy nie ma . Czwarta fala klamstwa jest bardziej nudna niz poprzednie .

­ 23.10.2021, 13:16

Who pays you for trolling?

Michał Jan 23.10.2021, 13:16

A RO przy wyszczepieniu ~33% ludzie umierają stojąc.

Anonim 23.10.2021, 13:15

Durniu ! foliarze to ci zaszczepieni

LL 23.10.2021, 13:13

A wiesz co grzesiowski ?siewco ściemy pandemicznej , bardzo pomaga na srowida torba foliowa założona na łeb i zawiązana na szyi , możesz wypróbować .

Janošik 23.10.2021, 13:08

Ano. Grypa szaleje w naprawie, a kowid w Lubelskiem.

bogdanus 23.10.2021, 13:06

Nie siejcie poruty. W Lubelskiem 95% osób cowidowych w szpitalach to niezaszczepieni.

nicolae czaŭszescu 23.10.2021, 13:05

to nie boli, picundo.

Anonim 23.10.2021, 13:03

https://www.youtube.com/watch?v=xYDj-9UXWow&ab_channel=B%C3%B3gM%C3%B3widoCiebie

Szczery 23.10.2021, 13:03

jesteś ze zboru przy Reja w Lublinie?

Anonim 23.10.2021, 13:02

Stawiam konia z rzędem, że wiosną, najpóźniej przyszłą jesienią konieczna będzie czwarta dawka, jeżeli oczywiście świat nie stanie w ogniu, a wszystko niestety wskazuję na ten drugi scenariusz.

xyz123 23.10.2021, 13:00

Od kiedy czwarta dawka, pokrzepiająca?

Dlaczego 23.10.2021, 12:59

nie używasz polskiego alfabetu? Wnioskuje, że nie rozumiesz po polsku, bo w kółko powtarzasz to samo.

xyz123 23.10.2021, 12:58

Nowa dawka co 2 miesiące. Super! Czy 3 pomoże tak jak dwie pierwsze? A możne potem kolejne nic nie dające szpryce? W UK po 50 tysięcy zarażeń dziennie przy najwyższym w Europie współczynniku wszczepienia stada. Pomyślcie i sami zacznijcie zadawać sobie pytania, bo z mediów płynie jednostronny bełkot bez sensu a "eksperci" prześcigają się w wymyślaniu coraz nowszych wytłumaczeń dla obecnej sytuacji. Nie dajcie sobą manipulować!

antivaxxer 23.10.2021, 12:57

Mnie chroni Jehowa Bóg, czystek, czosnek i propolis.

liberał 23.10.2021, 12:52

Najwyższy czas wziąć foliarzy za mordę. 100% lockdown dla nieszczepionych. Możecie wychodzić jedynie do kibla, a i to na krótko (bez podcierania). Kina, szkoły, transport itd tylko dla zaszczepionych. Ale Matołuszek nie ma jaj i tylko skamle jak kundel, żeby ludziska raczyli się zaszczepić. Pajac.

gerd 23.10.2021, 12:48

Najlepiej rozdac ludziom Ivermectin tym ktorzy sie nie chca szczepic tak zrobiono w stanie Bahia (Indie) i na 241 milionow jest 193 przypadki , wiec dlaczego ci niby fachowcy tak z tym walcza, czyzby powiazani z BF , oni calkowicie stracili autorytet u zdecydowanej wiekszosci polakow, grupa cwaniakow z tymi pseudo naukowymi doktorarami i habilitacjami czesto skopiowanymi z zagranicznych badan

infor 23.10.2021, 12:46

lewacki intelektualny debilu - ona pisze prawdę, tylko twój zakuty łeb jej nie chce przyjąć

Anonim 23.10.2021, 12:46

Oszolomie, nie zaglebiam sie w szczepionki poza danymi statystycznymi. Lata mi kolo nosa rna, mrna. Nie przeprosisz za to co zrobiliscie z caly swiatem w imie grypy. Spojrz w lustro, zobaczysz nie czlowieka tylko naziste.

PATRIOTA 23.10.2021, 12:45

TO SA BARDZO CHORZY SPECJALISCI

doradca 23.10.2021, 12:45

grzesiowski - debilu - najpierw zacznijcie leczyć covida, a nie pokładać całą nadzieję w szczepionkach, które nie leczą

Ala Utek 23.10.2021, 12:44

Powiem o pracy coś zaskakującego. Gdyby pracowali wyłącznie ci ludzie, którzy chcą pracować, a tym (wyłączam niemogących), którzy pracować w ogóle nie chcą, wypłacać pensję - wcale by chętnych do pracy nie zabrakło, a by ubyło kombinatorów i naciągaczy, system by się oczyścił.

Cierpliwie, ponownie proszę. 23.10.2021, 12:35

Wyjaśnij mi co to jest mRNA i czym się różni od RNA. I przy okazji co to jest RNA i czym się różni od DNA. Napisz to po angielsku i szwedzku własnymi słowami. Jak nie wiesz to napisz NIE WIEM. Aha, jeszcze jeden drobiazg, wiesz co to są polskie znaki diakrytyczne? Dlaczego ich nie używasz?

­ 23.10.2021, 12:34

dzieŭko spod lasu, bzdury wypisujesz. #foliara #antivaxxer

katolik 23.10.2021, 12:26

Mordercy już nabywają odwagi- co było wiadomym- chcą isć za Francja i Włochami, wprowadzić przymus-- pamiętajcie-- jest wielu ludzI w Polsce którzy wiedzą, ze dokonujecie mordu--- CO Z NIMI ZROBICIE, jak mozecie komuś wmówić swoje kłamstwo, , spowodować, ze ten człowiek zachoruje w czasie, że ma się poddac samobójstwu-- to niezgodne z religia katolicką. Wypad mordercy z suwerenności katolików !!!! SZlag was trafi prędzej niz dobierzecie się do Polaków świadomych waszego mordu !

Anonim 23.10.2021, 12:21

o twoje zdrowie tez musze zadbac, kogo bede bluzgac jak dostaniesz zapalenie pluc? kiedys dostaniesz wskazowki, ty mnie proponowales to co Lukaszenka

Anonim 23.10.2021, 12:12

Cos ci sie pomylilo bo ja nie pisze ze szczpionki sa takie czy owakie. Zasalatuj Adolficy co swoim autorytetem zarzadzila lockdown i kwarantanny w calej Europie... Tacy jak ty wywiezli mi dziadka do Dachau. Zanim zmarl pewnie tez dostal miske ryżu w imie Nowego Ladu.

Anonim 23.10.2021, 12:04

Nie zlasował - to celowa robota. Chcą nas wytruć jak szczury pod pozorem leczenia. Taki nazizm ale lepiej przygotowany od strony propagandowej.

Cierpliwie, ponownie proszę. 23.10.2021, 12:03

Wyjaśnij mi co to jest mRNA i czym się różni od RNA. I przy okazji co to jest RNA i czym się różni od DNA. Napisz to po angielsku i szwedzku własnymi słowami. Jak nie wiesz to napisz NIE WIEM. Aha, jeszcze jeden drobiazg, wiesz co to są polskie znaki diakrytyczne? Dlaczego ich nie używasz?

Ala 23.10.2021, 12:02

Z tego, co widzę, to bardziej chorują ... zaszczepieni! Ale restrykcje dotyczą niezaszczepionych. Najnowszy wirus chyba zlasował ludziom mózgi!

Ekspert nieomylny 23.10.2021, 12:01

Covid zabija, szczepionka leczy i nie ma gadania! Kto będzie mi tu inaczej gadał to po pluton egzekucyjny! Jak wszyscy to wszyscy! jahwol! jahwol! Ein zwei, drei, polizei! Marschieren du schwein!

Ekspert resortowy 23.10.2021, 11:58

Proponuję obozy koncentracyjne dla niezaszczepionych. Codziennie ścieżka zdrowia, bicie pałą po piętach aby śladów nie zostawiać i o chlebie i wodzie potrzymać w nieogrzewanej celi. Już my ich w resorcie nauczymy, że władzy trzeba słuchać i szczepić się!

Ekspert telewizyjny 23.10.2021, 11:54

A ja proponuję wprowadzić nakaz chodzenia w dwóch maseczkach - jedna ma zasłaniać usta i nos, a druga oczy i uszy. To może istotnie ograniczyć pandemię straszliwego wirusa.

Ekspert rządowy 23.10.2021, 11:53

W związku z nasilającą się pandemią straszliwego wirusa proponuję wprowadzić przymusową lewatywę dla wszystkich.

Anonim 23.10.2021, 11:53

o takich jak ty juz dzis pisalem po polsku, "SĄSIEDZI"... Przypomne kolejnosc narracji pisdzielcow i im podobnych jak bronili koronanazizmu ,,,, 1- w Szwecji trwa ludobojstwo, 2 - w Szwecji mieszka mniej ludzi (hrabstwo Sztokholm wieksze od Lotwy), 3 - w Szwecji jest mniejsza gestosc zaludnienia (Sztokholm ma 11x wiekszą od Lotwy), 4- Szwecja falszuje statystyki zgonow, 5- Szwecja falszuje takze statystyki hospitalizacji, 6-badania kliniczne firm szczepionkowych i przypadkowe eksperymenty na statkach byly na niemiarodajnych grupach, 7-CAŁY WOLNY ŚWIAT w tym USA falszują statystyki a gdyby nie lockdown i kwarantanna trupy by lezaly na ulicach........................... ciemny lud wszystko kupi, wystarczy luda postraszyc, zgodza sie na miske ryżu a sasiadow co prowadzą hotel albo pojda do lasu sa gotowi spalic w stodole byle nie roznosili im wirusow - siewcy śmierci

Bolo 23.10.2021, 11:53

Przecież większość chorych obecnie to zaszczepieni. Chorują ..... niby na grypę.

Anonim 23.10.2021, 11:48

Co z wprowadzeniem iwermektyny?

Wojtek Polak 23.10.2021, 11:47

TO NIE SĄ EPIDEMIOLODZY TYLKO BANDA DEBILI ŻERUJĄCYCH NA LUUDZKIM STRACHU!! ZA TEN CAŁY BURDEL EPIDEMI STRACHU PRZYJDZIE WSZYSTKIM ZAANGAŻOWANYM ŁACHUDROM ZAPŁACIĆ WCZEŚNIEJ CZY PÓŹNIEJ!!

Anonim 23.10.2021, 11:46

Prosimy o podstawy naukowe tych twierdzeń, wirus nie jest śmiertelnym zagrożeniem dla młodzieży.

A teraz z łaski swojej 23.10.2021, 11:36

wyjaśnij mi co to jest mRNA i czym się różni od RNA. I przy okazji co to jest RNA i czym się różni od DNA. Napisz to po angielsku i szwedzku własnymi słowami.

Po 11 ... 23.10.2021, 11:27

Racja. Wszystkich trzeba zamknąć w obozach, ale zaszczepionym zostawiamy dowolność, czy będą zamknięci. Genialne :)))

djtjk 23.10.2021, 11:27

Głupiś Anonimie jak stary but. Albo inaczej - łykasz co ci władza podaje jak pelikan - nawet kiedy jest to odbezpieczony granat.

Giga propaganda 23.10.2021, 11:26

Takiego kłamstwa to za poprzedniej komuny nawet nie było. Wokół mnie sami chorzy, którzy po "wyszczepieniu" zapadli na różne dziwne choroby naczyniow-neurologiczne, a tu tak kłamią w żywe oczy. Ależ nam przyszło w czasach żyć! I to nasz niby rząd tak nas roluje, tak morduje! Niemcy za Hitlera to było nic w porównaniu z partią narodowo-seocjalistyczną w Polsce obecnie.

Anonim 23.10.2021, 11:21

W sumie 32 zgony wystąpiły po zakończeniu fazy zaślepionej, z 16 zgonami każdy (0,1%) w grupach placebo i mRNA-1273; żaden zgon nie został uznany za związany z wstrzyknięciem placebo lub szczepionki, a 4 przypisano Covid-19 (3 w grupie placebo i 1 w grupie mRNA-1273) (Tabele S19 i S26). Śmierć Covid-19 w grupie mRNA-1273 wystąpiła u uczestnika, który otrzymał tylko jedną dawkę; Covid-19 zdiagnozowano 119 dni po pierwszej dawce, a uczestnik zmarł z powodu powikłań 56 dni po diagnozie.

Anonim 23.10.2021, 11:15

/stp/ Nie masoni będą umierać od covida, oni zaszczepieni trzykrotnie; tylko Ty jesteś w niebezpieczenstwie

Anonim 23.10.2021, 11:13

/stp/ Brzydka propozycja. Nie wolno wprowadzać restrykcji w formie kary!II Restrykcje nałożyć dla wszystkich, z tym że zaszczepionym zostawić dowolność.

Bardzo to ładne, 23.10.2021, 11:13

a teraz przetłumacz to na język polski. Musisz znać angielski i szwedzki skoro dajesz takie "linki".

polityk 23.10.2021, 11:07

to wirusolodzy! To zwykli faszyści współpracujący z Getzem.Syn dr.Stankowskiego jest przedstawicielem firmy śmierci Pfitzer na Polskę.

Anonim 23.10.2021, 10:57

dlaczego mam nie wierzyc firmom szczepionkowym ? oni wyliczyli na Korwinach i Braunach 20% nadwyzki covidowej w grupie placebo, tylko ciezej jest udowodnic ze 20% dalej by zylo skoro w grupie szczepionych umierali podobnie ale na choroby podstawowe https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2113017

katolik 23.10.2021, 10:49

masono- naziści , pseudoznachory niech was szlag!!

katolik 23.10.2021, 10:48

Żadne dane statystyczne nie mają znaczenia bo sa fałszowane. Natomiast one nie są potrzebne, po prostu trzeba przejsć do porządku dziennego i żyć normalnie jak dotychczas, choroby były są i będą , z ta różnica , ze dla potrzeb realizacji własnych planów, opartych o depopulację ludzkosci, masoni je udoskonalają

Nina 23.10.2021, 10:34

Epidemiolodzy możecie nas wszystkich niezaszczepionych pocałować w cztery litery, ale przez maseczkę, żebyście nas zdrowych nie zarazili ty czym się zaszczepiliście.

Anonim 23.10.2021, 10:30

Heh, sa takze statystyki szwedzkie covidu u mlodych. Do 19 roku zycia hospitalizowano 1440 osob. Nie przez sezon tylko przez 19 miesiecy i az do 19, nie 15 roku zycia. https://www.socialstyrelsen.se/globalassets/sharepoint-dokument/dokument-webb/statistik/statistik-covid19-inskrivna.xlsx

Ja brudas białoruski 23.10.2021, 10:30

𝐖 𝐊𝐎𝐋𝐊𝐎 𝐏𝐈𝐄𝐑𝐑𝐃𝐎𝐋𝐄 𝐓𝐄 𝐒𝐀𝐌𝐄 𝐆𝐋𝐎𝐃𝐍𝐄 𝐊𝐀𝐖𝐀𝐋𝐊𝐈 𝐨 𝐌𝐈𝐓𝐘𝐂𝐙𝐍𝐄𝐉 𝐒𝐙𝐖𝐄𝐂𝐉𝐈! - - - - 𝐍𝐈𝐆𝐃𝐘 𝐰 𝐒𝐙𝐖𝐄𝐂𝐉𝐈 𝐍𝐈𝐄 𝐁𝐘𝐋𝐄𝐌 𝐨 𝐈𝐂𝐇 𝐉𝐄𝐙𝐘𝐊𝐔 𝐍𝐈𝐄 𝐌𝐀𝐌 𝐏𝐎𝐉𝐄𝐂𝐈𝐀 𝐀𝐋𝐄 𝐓𝐎𝐖𝐀𝐑𝐙𝐘𝐒𝐙𝐄 𝐳 𝐊𝐎𝐍𝐅𝐈𝐄𝐃𝐈𝐄𝐑𝐂𝐉𝐈 𝐧𝐚 𝐊𝐑𝐄𝐌𝐋𝐔 𝐓𝐀𝐊 𝐑𝐎𝐙𝐊𝐀𝐙𝐔𝐉𝐀!

Anonim 23.10.2021, 10:16

przy okazji widze ze grypy w szwedzkich szpitalach bylo srednio 11 tys przez sezon, Max 16tys, covid jakies 70 tys przez poltora roku czyli 3 razy wiecej , nie 300

Anonim 23.10.2021, 10:06

https://www.socialstyrelsen.se/globalassets/sharepoint-dokument/artikelkatalog/statistik/2020-4-6737-tabeller.xls ------ 2 lata temu na grype w Szwecji hospitalizowano 1404 osoby w wieku 0-15 lat. Czyli w Polsce powinno byc 5000. A ile bylo tego strasznego dla dzieci covidu?

Morawer robi z Polakow żebrakow 23.10.2021, 10:00

i jałmuzników wszędzie!!!! https://www.youtube.com/watch?v=9kfleoEU5kI

katolik 23.10.2021, 09:54

Zaplanowane przez SSPIS PO PSL SLD powolne wymieranie polskiego społeczenstwa po chemii genetycznej, gorszej niż ta na raka !

Nie łudźmy się! 23.10.2021, 09:51

A opozycja to perfumy? Tym samym językiem mówią w temacie teraz dominującym co PiS, śmiem stwierdzić, że są jeszcze bardziej gorliwi w zniewalaniu Polaków.

Anonim 23.10.2021, 09:47

Grzesiowski twierdzi ze jest problem dzieci. W tym roku w wieku 0-18 lat bez chorob wspolistniejacych zmarly 3 osoby, z chorobami 13. A na pnenomoki rocznie stowka. Im chodzi tylko o Nowy Lad https://basiw.mz.gov.pl/index.html#/visualization?id=3653.

Anonim 23.10.2021, 09:47

To wtedy stwierdzą u niego grypę.

PIS to syf 23.10.2021, 09:46

uruchomić obóz w Jaworznie i w Auschwitz, na komendanta wybrać jakiego żyda bandytę pokroju bandyty żyda Morela, którego to obaj Kaczyńscy nie chcieli pozbawić emerytury za to, że dzielnie mordował Polaków

Ekspertka 23.10.2021, 09:45

Chorych jest sześć, siedem razy więcej - stwierdził ekspert, który wie (skąd bierze pieniądze), a zdrowych jest wiele tysięcy razy więcej - to mówię ja ekspertka nieskorumpowana.

texter 23.10.2021, 09:45

Indie wyleczyły się z covida iwermektyną. https://www.google.com/search?q=india+covid&oq=india+covid&aqs=chrome..69i57j0i512l9.6994j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Jerzy 23.10.2021, 09:36

znów te same ryje z szamba się wychyliły, tępe, prymitywne, opłacane przez firmy produkujące szczepionki... o narodowości nie wspomnę - ale skoro piszę o ryjach to wiadomo jakim narzędziem chrzczeni byli... grzesiowski - boisz się przeziębienia, to łba ze swej lepianki nie wychylaj, po co się pałętasz po sprzedajnych mediach, i pociskasz takie ciemnoty... szmata na ryj, i cicho, cichutko... ale co tam - im więcej zgiełku, tym szybciej proroctwo pana Brauna się spełni - będziecie wisieć! sto pięćdziesiąt tysięcy zamordowanychprzez takie ścierwa jak grzesiowski, niedzielski, horban czy simon - i ciągle mało, mało, mało...

xyz123 23.10.2021, 09:32

Błazenada z tymi "paszportami" to najlepszy dowód, że nawet oni sami nie wierzą w bezpieczeństwo tych szczepionek i bojąc się odpowiedzialności za NOP-y jedynie tchórzliwie podjudzają do podłego szantażu.

irek 23.10.2021, 09:30

Żyd, Żydem podania tacy to eksperci od eksterminacji narodu Polskiego. Przejdzie czas na was zbrodniarze. Już niedługo.

Carl Friedrich Freiherr von Münchhausen 23.10.2021, 09:30

a jak zaszczepiony zachoruje, to tylko dlatego, że jego wiara w szczepionkę była zbyt słaba?

Anonim 23.10.2021, 09:22

A może tak od razu strzał w potylicę, oraz nieoznakowany dół z wapnem... debilu ?!

Anonim 23.10.2021, 09:21

testy mozecie sobie w doope wsadzic ale gdyby uzywano takich to pewnie sam bym nie pogardzil, 5 stow to za drogo dla ludzi https://sklep.cbdna.pl/pl/p/Test-predyspozycji-genetycznej-do-infekcji-koronawirusem-SARS-CoV-2-COVID-19/755

Anonim 23.10.2021, 09:13

Nie wiem co bedzie z tworcami Nowego Ładu w bliskiej przyszlosci, ale w dalekiej beda opisani w podrecznikach jako zdrajcy, ktorzy w imie przecietnie zjadliwego wirusa zniszczyli caly swiat. W skali macro nie ma ani dowodow ze smiertelnosc obnizaja respiratory, lockdown, kwarantanna. To jest wszystko bez sensu, jak przedawkowywane leki. Delta deklasuje poprzednie mutacje, a oni zakazywali wyscia z domu i zamykali polowe gospodarki gdy wielką sztuką (bliski 15 munutowy kontakt) bylo w ogole sie zarazic.... Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną mowil Paracelsus a pisiory ze swoimi ciaglymi lockdownami i innymi debilnymi obostrzeniami sa jak arszenik. https://www.economist.com/graphic-detail/coronavirus-excess-deaths-tracker

katolik 23.10.2021, 09:06

mordercy zmiana władzy nazistowskiej na demokratyczną spowoduje że zawiśniecie na drzewach

Ala Wilk 23.10.2021, 09:02

Otóż to. Niezaszczepieni do końca życia w maskach.

katolik 23.10.2021, 09:02

kłamcy i mordercy. Konstytucja

Polecane

Czytaj dalej