Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
rebeliant
13.02.2021, 11:43
"Pomimo tego nie uniknęła jednak poczucia winy" - a zatem to już pewne, że śfiąłobliwe kapucyny spod rydzyka nie uniknęły spuszczenia się w konsekrowane galoty ojcza z Gładzelufe.
Co do samej sprawy - jeśli matka tej baby będzie mieć lepiej niż dzieci z Zabrza nad którymi czuwał śfięłty Boromeusz z nieugiętym śfięłtym Jeżu, to będzie ona mieć jak w raju.
gret
13.02.2021, 07:19
No widzisz babska pokrako.Wystarczyło tylko żebys nie była przy niej i już jest człowiekiem szczęśliwym.I nie musiała dawać nic za 500 plus.
Art
10.02.2021, 16:22
Ty masz jakieś retrospekcje z lat '80.
Jerzy
10.02.2021, 15:43
żydówka czy ukrainka??? zresztą, bez różnicy - oni po jednych pieniądzach... jakiej narodowości by nie była to jednak warto jej pogratulować humanitarnego zachowania... gdyby była żydówką to w takiej powinna przydusić by mamusię poduchą, w przypadku ukraińskiego pochodzenia powinna ją nadziać na widły i przybić do drzwi stodoły... gratuluję manuela! Jednak lata pobytu wśród ludzi coś do twego wnętrza wniosły...
nn
10.02.2021, 12:52
Widać człowieku, że nie wiesz na czym polega "troskliwa opieka" w takich domach
Franciszek
10.02.2021, 10:42
Niestety często taka jest prawda i to najbardziej boli :(
przemyśl-7
10.02.2021, 09:47
Nie jest tak źle.Wśród zachwytów inwazji,jak jest dobrze,jesst dobrze ,bo nie poddała jej eutanazji.
Nie zapominaj, że wszystkie łechtaczki
10.02.2021, 09:37
Gretkowskiej i jakiekolwiek inne możesz sobie pooglądać co najwyżej w Internecie.
A
10.02.2021, 07:40
ja myślę, że Matka Ziemia
T.
10.02.2021, 06:21
Może się po prostu nie znać i nie wiedzieć jak to działa, jak często trzeba zmieniać, jak pielęgnować. Opieka osoby schorowanej to też jest jednak zawód, który wymaga wiedzy i doświadczenia (jak stolarz, piekarz, kucharz, informatyk). To trochę tak, jakbym zapytał kim trzeba być, żeby nie umieć rozwiązywać równań różniczkowych, bo przecież to prościzna. Otóż nie dla każdego.
gogogo
09.02.2021, 22:33
Myślę, że podobnie jak Marta Lempart!!!!!
Franek
09.02.2021, 22:17
Czy wiecie, że Gretkowska ma dwie łechtaczki????????????????
Grizzly
09.02.2021, 21:41
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Agnieszka
09.02.2021, 18:51
Pan je sobie opisze przez telefon Niedzielskiemu, bo to jest największy spec od leczenia skoro akurat jemu w czasie pandemii Ministerstwo Zdrowia dali i potrafi bez badań a nawet wbrew nim ocenić i ograniczyć działania sprawdzonych leków (amantadyna) i zapewniać o 100% bezpieczeństwie i skuteczności eksperymentów medycznym, jakie są wciskane Polakom szczepionki. Pewnie panu szczepionką na covida nawet te hemoroidy wyleczy
imago
09.02.2021, 18:22
Starość okazuje się okrutna, nawet jak się wychowa kilkoro dzieci. Niestety, ale te dzieci które były najbardziej hołubione przez rodziców, wspierane przez nich finansowo i zabezpieczone na życie, w chwili "prawdy" okazują się najbardziej okrutne, egoistyczne, wyrachowane i cyniczne. To właśnie one z uśmiechem na twarzy i gębą pełną kłamstw i frazesów o komfortowej sytuacji stworzonej matce, oddają matkę do umieralni... Ta już nie umie mówić, nie umie samodzielnie jeść, pić i poruszać się, ale słyszy, rozumie, czuje ... i płacze z bólu, bezsilności i żalu do trójki swych ukochanych, wybranych i zawsze tych lepszych dzieci. To czwarte, zawsze gorsze, co to musiało sobie radzić w życiu samo, nie ma nic do gadania, większość zadecydowała - ta wykształcona i zaopiekowana w życiu za matki pieniądze i jej staraniami. Matka ma zostać w umieralni, nie mają zamiaru współdzielić się opieką nad matką, mają swoje życie i swoje rodziny ! A to jedno co ma sumienie, może matkę zabrać, ale niech nie liczy na wsparcie, pomoc w opiece, niech się zwolni z pracy, niech wpadnie w długi, niech padnie ze zmęczenia... Tamci się śmieją i dzielą spadek.... Wierzę, że chociaż Pan Bóg to widział...
Art
09.02.2021, 17:51
Z takim podejściem do życia to tylko usiąść i płakać. Bo taki los. To się nazywa bezradność. Może być wyuczona. Ale można to przezwyciężyć. Tylko trzeba przestać się zasłaniać Panem Jezusem.
Po 11 ...
09.02.2021, 17:39
Są gorsze historie. Ja słyszałem o oddaniu starszej chorej osoby pod opiekę obcych lekarzy w jakimś szpitalu. Poważnie.
man.of.Stagira
09.02.2021, 17:30
KIM trzeba być, żeby tak opiekować się niedołężną matką, żeby opatrunek WRÓSŁ w ranę? // QRVA mać nie człowiek do tego dopuścił!
czyt
09.02.2021, 16:09
Ty na pewno wiesz co to znaczy.
Czyt
09.02.2021, 16:04
Tak, w Holandii wszystkich starych zabijają. Tylko w Polsce dzieci myślą jak tu starym rodzicom dogodzić!
Czyt
09.02.2021, 16:02
Polacy, jaki troskliwy naród. Kilkadziesiąt osób martwi się o matkę Pani Gretkowskiej.
Wuj.
09.02.2021, 15:47
Twój jad lepszy, bo nowoczesny.
Karol
09.02.2021, 15:44
Dan, szkoda czasu na tlumaczenie januszowi. janusz, to janusz i tyle w temacie ! Nie chodzi mi oczywiscie o imie, bo imie jest normalne, jak kazde inne !
Wuj.
09.02.2021, 15:44
Pani Gretkowska ma kupę pieniędzy i czasu, bo ciągle wyjeżdża zagranicę, więc ona mogłaby się matką zająć. Siostra mogła, ale dla p. Gretkowskiej to za duży wysiłek więc hop do przytułku. Gdyby tak nie uczyła moherów przyzwoitości to temat byłby dla mnie nie do dyskusji, ale tak?
opty
09.02.2021, 15:06
.... a może pawulonik??? Aborcja zabieg medyczny......
Jahu🐟
09.02.2021, 15:01
A co już wróciła? No popatrz a za granicą miało być tak pięknie..co ciekawe ateistka nawet sumienie u siebie odkopała..
Art
09.02.2021, 14:53
Sorry Molly, zrozumiałem na opak Twoja wypowiedz. Przepraszam.
Art
09.02.2021, 14:46
Masz bardzo dziwne pojęcie zła. Prawdopodobnie wszystko co inne jest dla ciebie złe. Twój problem. Nie przerzucaj go na innych.
Anonim
09.02.2021, 14:44
co to znaczy "darmowych"?!
Wania Antonim
09.02.2021, 14:20
oni oddają do darmowych domów prowadzonych przez siostry zakonne
jp
09.02.2021, 14:12
Typowy przykład kapralizmu. Dlatego że "smyk" musiał/chciał się opiekować matką sam przez 5 lat to inni niech też pocierpią. Nałożyć na nich obowiązek cierpienia.!!!
Chyba nie opiekował się z miłości do swojej matki dlatego teraz pluje jadem.
Moly
09.02.2021, 13:03
Ale to nie chodzi o eutanazje dla p.Manueli.
Wiec co ma piernik do wiatrka
Anonim
09.02.2021, 13:03
Gretkowsko,chyba placisz za ten dom opieki z wlasnej kieszeni?!Co nie???!!!
Moly
09.02.2021, 13:01
normalni nie wiem.
ale zli ludzi: tak
no to już może wyemigrować
09.02.2021, 12:58
//////////////////
Lucjan
09.02.2021, 12:26
Życzę ci by ś na starość trafił do DPSu. Będziesz się tam czuł wspaniale, twoje dzieci też odetchną. Tam naprawdę jest bajeczne życie, sam zobaczysz. No, a jeśli ci sie tam nie spodoba to będziesz musiał przywyknąć. Powodzenia
Art
09.02.2021, 12:23
Nie. Największa traumą jest brak możliwości opiekowania się rodzicem przez dzień i noc. Z różnych powodów. Samotnosc jest w domu, gdzie nikt rodzica nie odwiedza, a córka pada na ryj pracując i opiekując się rodzicem.
PAweł
09.02.2021, 12:21
No ja to bym w ogóle nie oddał rodziców do przytułku ale ja jestem ciemnogrodzianinem katolickim z Polski a Pani Manuela jawiła się w swoich wypowiedziach jako niesłychana wręcz Europejka za którą z trudem nadążają najwięksi spece od eutanazji i wszelkich rodzajów aborcji z takich czołowych potęg jak Holandia, stąd moje miłe zaskoczenie. I proszę nic mi tu nie imputować.
Anonim
09.02.2021, 12:21
Ciekawe, czy z własnych oszczędności, czy z naszych.
PPP
09.02.2021, 12:21
O kurde, ale poinformowany jesteś. Jak każdy lewak masz monopol na madrość. W skarbówce pracujesz?
Art
09.02.2021, 12:18
Eutanazja to jest jakiś problem dla Ciebie? Pociesze Cię, nikt cię do niej nie będzie zmuszać. Wprost przeciwnie.
Bart
09.02.2021, 12:15
Ile masz lat,ze tak piszesz? Wiesz,że dla starych ludzi największą traumą jest oosamotnienie w domu opieki.
On
09.02.2021, 12:13
Powiedz od razu, że ona się koncentruje ponad 16 godzin dziennie i można ją będzie stawiać za wzór ukochanej córeczki
pp
09.02.2021, 12:12
W odróżnieniu od sztandarowego elektoratu PIS wpłaca więcej podatku niż pobiera socjalu.
Art
09.02.2021, 12:12
Ale dlaczego ma robić to co się wydaje Tobie?
Dan
09.02.2021, 12:11
No faktycznie Janusz z Ciebie. Przeczytaj dokładnie tekst a zrozumiesz. Ciężko dyskutuje się z kimś kto nie potrafi zrozumieć tego co czyta.
Art
09.02.2021, 12:10
No i? Jaka jest teza tego tekstu? Pisarka zła bo oddała mamę pod troskliwa opiekę innych ludzi? Czy Wy jesteście normalni w tej redakcji? Co to za prymitywne, plemienne myślenie ?
pp
09.02.2021, 12:08
"taki charakter pracy" - to znaczy jaki? O ile wiem jest pisarką, z tego żyje. Czyli żeby mieć co jeść musi pisać, zamknąć się w pokoju na 8-10 godzin dziennie i w pełnej koncentracji pisać. Czym to się różni od innej pracy? Chyba tylko tym że wymaga większej koncentracji.
Art
09.02.2021, 12:08
No i co z tego ze się sam opiekowałeś mama przez 5 lat. Chcesz za to medal? Oddanie rodziców pod opiekę specjalistów to jakiś problem? Ty normalny jesteś?
Grzegorz
09.02.2021, 12:06
Mogła ale nie musiała. Po to płaci podatki żeby miała taki wybór.
janusz
09.02.2021, 12:06
Skąd wiesz czy ten opatrunek wrósł w domu - a może w szpitalu?
Anonim
09.02.2021, 12:05
PAweł nie każdy musi tak jak Ty. Wybór to nie nakaz.
anonim
09.02.2021, 12:05
Nie każdy, tak jak Ty, ma możliwość rzucić pracę i 5 lat żyć z oszczędności i poświęcić wszystko schorowanej matce. Nie każdy, tak jak Ty, ma fachową wiedzę na temat opieki geriatrycznej. Nie każdy, tak jak Ty, ma odpowiedni sprzęt w domu. Nie oceniaj.
Pp
09.02.2021, 11:59
Pani Agnieszko, pani wszystko tak diagnozuje przez Internet? Mam problem z hemoroidami - mogę podesłać kilka zdjęć. Pomoże Pani?
Dan
09.02.2021, 11:55
Co to za pierdoły. Opatrunek wróśł w ranę. To co, nie był przez miesiąc wymieniany?
PAweł
09.02.2021, 11:52
A nie tak bardziej europejsko ? Do Holandii ? Tam by szybko ogarnęli temat.
smyk
09.02.2021, 11:46
Ja mamą opiekowałem się w domu 5lat i nie oddałbym nigdy do domu opieki.A ta ujadająca wściekle i opluwająca prawą strone bez mrugnięcia pozbywa się matki.Wstrętny typ.
ja
09.02.2021, 11:43
nie krytykuje ale ona ma taki charakter pracy ze z zatrudniona pomoca mozna dac rade
M.
09.02.2021, 11:35
Gretkowska "wspaniałomyślna" - przecież mogła mamie zafundować eutanazję.
Polak
09.02.2021, 11:07
Prawciwy Polak blenduw ortograwicznych sie nie boji!
Agnieszka
09.02.2021, 11:05
A jakie to ma znaczenie? Oddać dziś rodzica do DPS, to zgodzić się, że się go może nie zobaczy do końca życia. To najgorszy czas na takie decyzje
Agnieszka
09.02.2021, 11:02
Opatrunek może przykleić się do rany, być trudnym i bolesnym do oderwania, gdy powstaje strup, ale ile trzeba go nie wymieniać na świeży, żeby wrósł ranę? Że chirurg działa na telefon to skandal, ale jeżeli na niego pani czekała ze zmianą opatrunku to drugi skandal. Rzeczywiście dobrze, że mama nie jest już pod pani opieką
Anonim
09.02.2021, 10:55
Dla prawicy każdy kto umie napisać dwa zdania złożone bez błędu, już jest elitą.
hahahaha
09.02.2021, 10:50
lewacka eutanazja i szacunek dla rodziny. Na szczęście jestem Katolikiem i u mnie byl o i będzie inaczej HAHAHAHAHAHAHA
jula
09.02.2021, 10:46
Jeśli sobie nie poradziła, bo nie umiała, nie chciała, nie wiedziała jak, to było jedyne rozwiązanie. Nie rzucę kamieniem. Ciekawe ile km ma do ośrodka matki.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
09.02.2021, 10:45
no i co z tego, prawactwo też oddaje swoje matki do domów opieki, kolejne próby odwrócenia uwagi od problemów nierządu PiSd
Anonim
09.02.2021, 10:42
No i super że byłaś do końca, ale co mnie to obchodzi? Miałaś chęci rzucić całe życie aby zajmować się matką - Twoja wola. Nie każdy musi się na to decydować, i właśnie w takim celu powstały DPSy.
Anonim
09.02.2021, 10:41
a tobie co gnije lewacki chamie
Tak, wiem co czują.
09.02.2021, 10:40
Często staruszkowie z demencją nie rozpoznają swoich dzieci, albo mówią do nich "mamo" lub "tato".
PLAN
09.02.2021, 10:40
Pani jest taka elytarna i biedna. Ale książki pisze ....
admin
09.02.2021, 10:37
Poczekaj jeszcze trochę też cię przytulą w domu starości, jak będą mieli czas przyjechać. Nie oddałam swojej matki do końca była z z nami, nawet sobie tego nie mogłabym wyobrazić. No cóż JESTEM CZŁOWIEKIEM i potrafię podziękować.
Grizzly
09.02.2021, 10:37
No wiadomo że każda jedna matka czuje i myśli to samo. Bo tak na prawdę na świecie jest tylko jedna matka - Matka Przenajświętsza.
Anonim
09.02.2021, 10:36
Uprasza się o nierozporządzanie cudzymi pieniędzmi, jak typowy polski robak. Tfu!
admin
09.02.2021, 10:35
Czy wiesz co czuje matka którą dzieci oddają pod opiekę pracownikom DDPS? Mam kilku znajomych nie mają tak bardzo dobrych warunków jak ta pani, ale nie oddali swoich rodziców do DDPS tylko opiekują się, zatrudnili osoby podczas gdy ich nie ma bo pracują. Ale z kim ja tu rozmawiam, trzeba mieć poczucie odpowiedzialności oraz odruchy człowieczeństwa.
??
09.02.2021, 10:31
A dzieci? Jak Pawłowicz traktuje swojego męża i dzieci?
xcxv
09.02.2021, 10:30
Napisz coś lepszego
No jak to "jak się opiekowała" ?
09.02.2021, 10:25
W domu, samodzielnie, rodzinnie, wielopokoleniowo, po katolicku, nie oddając "do domu starców".
Grizzly
09.02.2021, 10:21
Wszystkim świętoj*bliwym katolom proponuję zająć się własnym tyłkiem.
Hanka
09.02.2021, 10:21
Opatrunek wrósł w ranę?To jak się opiekowała?Dlaczego, nie zgłosiła mamy do przychodni jako chorą osobę?Przecież pielęgniarki środowiskowe , opiekują się takimi pacjentami.Skazała matkę na ból i cierpienie.Takie zaniedbania powinny być zgłoszone do prokuratury.Co za KREATURA
sylwe
09.02.2021, 10:19
to ona jest jeszcze w Polsce ?
Beno
09.02.2021, 10:19
No to Gretkowska będzie miała teraz znowu więcej czasu na pisanie bzdur.
Anonim
09.02.2021, 10:18
A trzeci? No dawaj, uwielbiam słuchać tych prawackich bredni. "Dziś aborcja, jutro Auschwitz" xD
sylwe
09.02.2021, 10:17
co ty powiesz
Anonim
09.02.2021, 10:17
Jakie pozbyć? xD przekazanie starszej osoby pod opiekę fachowego, wykwalifikowanego personelu to "pozbywanie się"? Ej, powiem ci coś w sekrecie - osoby w domach spokojnej starości można odwiedzać. Ba, nawet porozmawiać i przytulić pozwalają!
Nie lajkuj własnych komentarzy
09.02.2021, 10:16
to po pierwsze. Pod drugie w DPS na dyżurze zawsze jest więcej niż jedna osoba, to bezpieczniejsze rozwiązanie niż opiekun w domu, który musi spać, wyjść po zakupy i tak dalej.
Toni
09.02.2021, 10:16
Teraz pomyślcie co by zrobili lewackie i liberalne osobniki gdyby została wprowadzona aborcja na żądanie, drugi krok byłaby eutanazja dla starszych ludzi.
admin
09.02.2021, 10:14
Matka zrobiła swoje czas się jej pozbyć. Gdyby nie było jej stać na zatrudnienie osoby do pomocy, to rozumiem, ale to chyba znaczy że pozbyła się utrapienia. Siostra się opiekowała ale naprawdę nie jestem zdziwiona.
Przecież "zatrudniła pomoc"
09.02.2021, 10:14
przekazując matkę pod opiekę pracownikom DPS.
Józef
09.02.2021, 10:13
Gdyby to zrobiła Pawłowicz, to by była bohaterką, że załatwiła mamie pobyt w domu opieki.
Anonim
09.02.2021, 10:12
stać ją na to!!, otrzymała tyle nagród pieniężnych za swoje książki, wiec niech spłaci dług, który zaciągnęła u swojej matki, a jeśli braknie , to niech pomoże mąż - podobno katolik
admin
09.02.2021, 10:11
To pokolenie tzw. liberałów z lewackim pochodzeniem. Mam nadzieję, że zostanie na starość potraktowana podobnie. Matka uciążliwa , brudzi, a stać ją na zatrudnienie pomocy, ale po co łatwo się pozbywa starej matki. Teraz będzie wychwalac jak to świetnie jest w domu starości samotnej kobiecie. Wstyd kobieto, ale niczego innego po tym typie ludzi nie mozna się spodziewać. Ale czego się spodziewać po osobie piszącej w Wsokich Obcasach.
Anonim
09.02.2021, 10:10
Ja pier*olę, no i co z tego? Skoro w domu opieki jest możliwość lepszego zaopiekowania starszą, schorowaną osobą, to co w tym złego? Rozumiem, że dla katoli jest przymus umartwiania się, i wiecznego robienia sobie i bliskim pod górkę?
Człowieczy los
09.02.2021, 10:09
nie jest bajką ani snem.
Olej
09.02.2021, 10:08
To jest człowieczy los i krzyż, który kiedyś każdy będzie musiał ponieść. Taka nasza ludzka dola. Prosić Pana Jezusa o miłosierdzie dla wszystkich cierpiących. Panie Zmiłuj się nad nami.
Tak, jako osoba pracująca
09.02.2021, 10:06
w branży usług opiekuńczych.
Po pierwsze to nie "człowieka"
09.02.2021, 10:06
tylko dwoje opiekunów, by mogli się zajmować osobą na zmianę. Po drugie taki dom/mieszkanie trzeba odpowiednio wyposażyć by zapewnić staruszce maksimum komfortu.
jest
09.02.2021, 10:05
piszesz z pełnym przekonaniem?, czy tylko po to, aby uciec od problemu. Już nie wiemy co to znaczy być człowiekiem (relacje: matka-ojciec-syn).
I podawała niewłaściwe leki
09.02.2021, 10:05
poiła niewłaściwymi ziołami i sprawiała niepotrzebne cierpienie niewłaściwym obchodzeniem się z jej ciałem? Ważący ponad pięćdziesiąt kilogramów staruszek to nie niemowlaczek, którego można wykąpać i przewinąć jedną ręką.
admin
09.02.2021, 10:03
zdaniem CZŁOWIEKA winna zatrudnić pomoc, bo stać ją na to. Ale lepiej się pozbyć z domu uciążliwą stara matkę. Ten typ ludzi nie zna słowa MIŁOŚĆ i POŚWIĘCENIE.
Wolisz żeby twoje dziecko
09.02.2021, 10:01
nie mające pojęcia o opiece geriatrycznej - metodą prób, błędów i "przeczytania w Internecie" próbowało ci przynieść ulgę w cierpieniu u kresu życia, czy lepiej żeby powierzyło to profesjonalistom?
kotka
09.02.2021, 09:58
Popatrzcie, popatrzcie ta pani ma wyrzuty sumienia i w ... ogóle sumienie. Pisze takie kłamstwa w swoich książkach.
Anonim
09.02.2021, 09:58
ale dlaczego nie wywiozła do angli i tam by została przecie chce wyjechać z Polski
jest
09.02.2021, 09:57
tak, może by zrozumiała co to znaczy być Człowiekiem
jest
09.02.2021, 09:55
to Gretkowska ma problem, a nie katole, i dobrze, że jeszcze ma jakieś resztki sumienia
Jesteś lekarzem?
09.02.2021, 09:55
A ty byś zabił matkę podając jej leki na nadczynność tarczycy przy niedoczynności lub odwrotnie?
jest
09.02.2021, 09:54
nie osądzam, ale w tej wypowiedzi znajduję jakieś resztki sumienia, jeszcze nie jest stracona, chyba, że chodzi tylko o zagłuszenie sumienia, ale wtedy to jest piętrowe zakłamanie
Nie wiesz ale się wypowiesz?
09.02.2021, 09:53
Nie każdy ma predyspozycje by zapewnić swoim najbliższym opiekę 24 godziny na dobę. Czasem lepiej też opłacić matce/ojcu porządny DPS niż wynająć opiekunów. W mieszkaniu może nie być miejsca na łóżko rehabilitacyjne czy wannę z drzwiczkami umożliwiającą wygodne dbanie o higienę staruszka.
Wszyscy won! wielki reset=nwo
09.02.2021, 09:53
https://www.youtube.com/watch?v=yI4jeU0Py2o
ole
09.02.2021, 09:53
Lewackie podejście do odpowiedzialności za rodziców w Polsce dzięki Kościołowi i tak jest o niebo lepsze, niż w takiej Wielkiej Brytanii...tam by ją zagłodzili, zaś w Holandii wstrzyknęli śmiercionośny zastrzyk.
szpak bociana
09.02.2021, 09:52
ktoś tu chyba myli profesjonalną opiekę (koszt ok. 5000 pln /miesiąc) z "umieralniom u sióstr"
jle_ffm
09.02.2021, 09:51
A co w tym szokującego? Wiele osób ma cięąka sytuacje i robi podobnie. Co w tym złego, przecież nie wyrzuciła jej pod most. Czym się Frondel tak ekscytuje? Czy aby nie chodzi o to aby mimo wszystko, tak po 'katolicku' dowalić Gretkowskiej ?
Pp
09.02.2021, 09:51
Zdaniem frondy powinna wszystko rzucić, żyć z emerytury Matki i opiekować się nią mimo braku fachowej wiedzy medycznej w tym temacie?
Córka
09.02.2021, 09:47
Nie mogę skrytykować Gretkowskiej. Coraz częściej żyjemy w strukturze jednopokoleniowej. Jeśli matka czuje się kochana, zaopiekowana to nie osądzajmy.
Anonim
09.02.2021, 09:44
Gretkowska oddała schorowaną matkę pod opiekę profesjonalistów - taki winien być tytuł...
Komentarze
114 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
"Pomimo tego nie uniknęła jednak poczucia winy" - a zatem to już pewne, że śfiąłobliwe kapucyny spod rydzyka nie uniknęły spuszczenia się w konsekrowane galoty ojcza z Gładzelufe. Co do samej sprawy - jeśli matka tej baby będzie mieć lepiej niż dzieci z Zabrza nad którymi czuwał śfięłty Boromeusz z nieugiętym śfięłtym Jeżu, to będzie ona mieć jak w raju.
No widzisz babska pokrako.Wystarczyło tylko żebys nie była przy niej i już jest człowiekiem szczęśliwym.I nie musiała dawać nic za 500 plus.
Ty masz jakieś retrospekcje z lat '80.
żydówka czy ukrainka??? zresztą, bez różnicy - oni po jednych pieniądzach... jakiej narodowości by nie była to jednak warto jej pogratulować humanitarnego zachowania... gdyby była żydówką to w takiej powinna przydusić by mamusię poduchą, w przypadku ukraińskiego pochodzenia powinna ją nadziać na widły i przybić do drzwi stodoły... gratuluję manuela! Jednak lata pobytu wśród ludzi coś do twego wnętrza wniosły...
Widać człowieku, że nie wiesz na czym polega "troskliwa opieka" w takich domach
Niestety często taka jest prawda i to najbardziej boli :(
Nie jest tak źle.Wśród zachwytów inwazji,jak jest dobrze,jesst dobrze ,bo nie poddała jej eutanazji.
Gretkowskiej i jakiekolwiek inne możesz sobie pooglądać co najwyżej w Internecie.
ja myślę, że Matka Ziemia
Może się po prostu nie znać i nie wiedzieć jak to działa, jak często trzeba zmieniać, jak pielęgnować. Opieka osoby schorowanej to też jest jednak zawód, który wymaga wiedzy i doświadczenia (jak stolarz, piekarz, kucharz, informatyk). To trochę tak, jakbym zapytał kim trzeba być, żeby nie umieć rozwiązywać równań różniczkowych, bo przecież to prościzna. Otóż nie dla każdego.
Myślę, że podobnie jak Marta Lempart!!!!!
Czy wiecie, że Gretkowska ma dwie łechtaczki????????????????
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Pan je sobie opisze przez telefon Niedzielskiemu, bo to jest największy spec od leczenia skoro akurat jemu w czasie pandemii Ministerstwo Zdrowia dali i potrafi bez badań a nawet wbrew nim ocenić i ograniczyć działania sprawdzonych leków (amantadyna) i zapewniać o 100% bezpieczeństwie i skuteczności eksperymentów medycznym, jakie są wciskane Polakom szczepionki. Pewnie panu szczepionką na covida nawet te hemoroidy wyleczy
Starość okazuje się okrutna, nawet jak się wychowa kilkoro dzieci. Niestety, ale te dzieci które były najbardziej hołubione przez rodziców, wspierane przez nich finansowo i zabezpieczone na życie, w chwili "prawdy" okazują się najbardziej okrutne, egoistyczne, wyrachowane i cyniczne. To właśnie one z uśmiechem na twarzy i gębą pełną kłamstw i frazesów o komfortowej sytuacji stworzonej matce, oddają matkę do umieralni... Ta już nie umie mówić, nie umie samodzielnie jeść, pić i poruszać się, ale słyszy, rozumie, czuje ... i płacze z bólu, bezsilności i żalu do trójki swych ukochanych, wybranych i zawsze tych lepszych dzieci. To czwarte, zawsze gorsze, co to musiało sobie radzić w życiu samo, nie ma nic do gadania, większość zadecydowała - ta wykształcona i zaopiekowana w życiu za matki pieniądze i jej staraniami. Matka ma zostać w umieralni, nie mają zamiaru współdzielić się opieką nad matką, mają swoje życie i swoje rodziny ! A to jedno co ma sumienie, może matkę zabrać, ale niech nie liczy na wsparcie, pomoc w opiece, niech się zwolni z pracy, niech wpadnie w długi, niech padnie ze zmęczenia... Tamci się śmieją i dzielą spadek.... Wierzę, że chociaż Pan Bóg to widział...
Z takim podejściem do życia to tylko usiąść i płakać. Bo taki los. To się nazywa bezradność. Może być wyuczona. Ale można to przezwyciężyć. Tylko trzeba przestać się zasłaniać Panem Jezusem.
Są gorsze historie. Ja słyszałem o oddaniu starszej chorej osoby pod opiekę obcych lekarzy w jakimś szpitalu. Poważnie.
KIM trzeba być, żeby tak opiekować się niedołężną matką, żeby opatrunek WRÓSŁ w ranę? // QRVA mać nie człowiek do tego dopuścił!
Ty na pewno wiesz co to znaczy.
Tak, w Holandii wszystkich starych zabijają. Tylko w Polsce dzieci myślą jak tu starym rodzicom dogodzić!
Polacy, jaki troskliwy naród. Kilkadziesiąt osób martwi się o matkę Pani Gretkowskiej.
Twój jad lepszy, bo nowoczesny.
Dan, szkoda czasu na tlumaczenie januszowi. janusz, to janusz i tyle w temacie ! Nie chodzi mi oczywiscie o imie, bo imie jest normalne, jak kazde inne !
Pani Gretkowska ma kupę pieniędzy i czasu, bo ciągle wyjeżdża zagranicę, więc ona mogłaby się matką zająć. Siostra mogła, ale dla p. Gretkowskiej to za duży wysiłek więc hop do przytułku. Gdyby tak nie uczyła moherów przyzwoitości to temat byłby dla mnie nie do dyskusji, ale tak?
.... a może pawulonik??? Aborcja zabieg medyczny......
A co już wróciła? No popatrz a za granicą miało być tak pięknie..co ciekawe ateistka nawet sumienie u siebie odkopała..
Sorry Molly, zrozumiałem na opak Twoja wypowiedz. Przepraszam.
Masz bardzo dziwne pojęcie zła. Prawdopodobnie wszystko co inne jest dla ciebie złe. Twój problem. Nie przerzucaj go na innych.
co to znaczy "darmowych"?!
oni oddają do darmowych domów prowadzonych przez siostry zakonne
Typowy przykład kapralizmu. Dlatego że "smyk" musiał/chciał się opiekować matką sam przez 5 lat to inni niech też pocierpią. Nałożyć na nich obowiązek cierpienia.!!! Chyba nie opiekował się z miłości do swojej matki dlatego teraz pluje jadem.
Ale to nie chodzi o eutanazje dla p.Manueli. Wiec co ma piernik do wiatrka
Gretkowsko,chyba placisz za ten dom opieki z wlasnej kieszeni?!Co nie???!!!
normalni nie wiem. ale zli ludzi: tak
//////////////////
Życzę ci by ś na starość trafił do DPSu. Będziesz się tam czuł wspaniale, twoje dzieci też odetchną. Tam naprawdę jest bajeczne życie, sam zobaczysz. No, a jeśli ci sie tam nie spodoba to będziesz musiał przywyknąć. Powodzenia
Nie. Największa traumą jest brak możliwości opiekowania się rodzicem przez dzień i noc. Z różnych powodów. Samotnosc jest w domu, gdzie nikt rodzica nie odwiedza, a córka pada na ryj pracując i opiekując się rodzicem.
No ja to bym w ogóle nie oddał rodziców do przytułku ale ja jestem ciemnogrodzianinem katolickim z Polski a Pani Manuela jawiła się w swoich wypowiedziach jako niesłychana wręcz Europejka za którą z trudem nadążają najwięksi spece od eutanazji i wszelkich rodzajów aborcji z takich czołowych potęg jak Holandia, stąd moje miłe zaskoczenie. I proszę nic mi tu nie imputować.
Ciekawe, czy z własnych oszczędności, czy z naszych.
O kurde, ale poinformowany jesteś. Jak każdy lewak masz monopol na madrość. W skarbówce pracujesz?
Eutanazja to jest jakiś problem dla Ciebie? Pociesze Cię, nikt cię do niej nie będzie zmuszać. Wprost przeciwnie.
Ile masz lat,ze tak piszesz? Wiesz,że dla starych ludzi największą traumą jest oosamotnienie w domu opieki.
Powiedz od razu, że ona się koncentruje ponad 16 godzin dziennie i można ją będzie stawiać za wzór ukochanej córeczki
W odróżnieniu od sztandarowego elektoratu PIS wpłaca więcej podatku niż pobiera socjalu.
Ale dlaczego ma robić to co się wydaje Tobie?
No faktycznie Janusz z Ciebie. Przeczytaj dokładnie tekst a zrozumiesz. Ciężko dyskutuje się z kimś kto nie potrafi zrozumieć tego co czyta.
No i? Jaka jest teza tego tekstu? Pisarka zła bo oddała mamę pod troskliwa opiekę innych ludzi? Czy Wy jesteście normalni w tej redakcji? Co to za prymitywne, plemienne myślenie ?
"taki charakter pracy" - to znaczy jaki? O ile wiem jest pisarką, z tego żyje. Czyli żeby mieć co jeść musi pisać, zamknąć się w pokoju na 8-10 godzin dziennie i w pełnej koncentracji pisać. Czym to się różni od innej pracy? Chyba tylko tym że wymaga większej koncentracji.
No i co z tego ze się sam opiekowałeś mama przez 5 lat. Chcesz za to medal? Oddanie rodziców pod opiekę specjalistów to jakiś problem? Ty normalny jesteś?
Mogła ale nie musiała. Po to płaci podatki żeby miała taki wybór.
Skąd wiesz czy ten opatrunek wrósł w domu - a może w szpitalu?
PAweł nie każdy musi tak jak Ty. Wybór to nie nakaz.
Nie każdy, tak jak Ty, ma możliwość rzucić pracę i 5 lat żyć z oszczędności i poświęcić wszystko schorowanej matce. Nie każdy, tak jak Ty, ma fachową wiedzę na temat opieki geriatrycznej. Nie każdy, tak jak Ty, ma odpowiedni sprzęt w domu. Nie oceniaj.
Pani Agnieszko, pani wszystko tak diagnozuje przez Internet? Mam problem z hemoroidami - mogę podesłać kilka zdjęć. Pomoże Pani?
Co to za pierdoły. Opatrunek wróśł w ranę. To co, nie był przez miesiąc wymieniany?
A nie tak bardziej europejsko ? Do Holandii ? Tam by szybko ogarnęli temat.
Ja mamą opiekowałem się w domu 5lat i nie oddałbym nigdy do domu opieki.A ta ujadająca wściekle i opluwająca prawą strone bez mrugnięcia pozbywa się matki.Wstrętny typ.
nie krytykuje ale ona ma taki charakter pracy ze z zatrudniona pomoca mozna dac rade
Gretkowska "wspaniałomyślna" - przecież mogła mamie zafundować eutanazję.
Prawciwy Polak blenduw ortograwicznych sie nie boji!
A jakie to ma znaczenie? Oddać dziś rodzica do DPS, to zgodzić się, że się go może nie zobaczy do końca życia. To najgorszy czas na takie decyzje
Opatrunek może przykleić się do rany, być trudnym i bolesnym do oderwania, gdy powstaje strup, ale ile trzeba go nie wymieniać na świeży, żeby wrósł ranę? Że chirurg działa na telefon to skandal, ale jeżeli na niego pani czekała ze zmianą opatrunku to drugi skandal. Rzeczywiście dobrze, że mama nie jest już pod pani opieką
Dla prawicy każdy kto umie napisać dwa zdania złożone bez błędu, już jest elitą.
lewacka eutanazja i szacunek dla rodziny. Na szczęście jestem Katolikiem i u mnie byl o i będzie inaczej HAHAHAHAHAHAHA
Jeśli sobie nie poradziła, bo nie umiała, nie chciała, nie wiedziała jak, to było jedyne rozwiązanie. Nie rzucę kamieniem. Ciekawe ile km ma do ośrodka matki.
no i co z tego, prawactwo też oddaje swoje matki do domów opieki, kolejne próby odwrócenia uwagi od problemów nierządu PiSd
No i super że byłaś do końca, ale co mnie to obchodzi? Miałaś chęci rzucić całe życie aby zajmować się matką - Twoja wola. Nie każdy musi się na to decydować, i właśnie w takim celu powstały DPSy.
a tobie co gnije lewacki chamie
Często staruszkowie z demencją nie rozpoznają swoich dzieci, albo mówią do nich "mamo" lub "tato".
Pani jest taka elytarna i biedna. Ale książki pisze ....
Poczekaj jeszcze trochę też cię przytulą w domu starości, jak będą mieli czas przyjechać. Nie oddałam swojej matki do końca była z z nami, nawet sobie tego nie mogłabym wyobrazić. No cóż JESTEM CZŁOWIEKIEM i potrafię podziękować.
No wiadomo że każda jedna matka czuje i myśli to samo. Bo tak na prawdę na świecie jest tylko jedna matka - Matka Przenajświętsza.
Uprasza się o nierozporządzanie cudzymi pieniędzmi, jak typowy polski robak. Tfu!
Czy wiesz co czuje matka którą dzieci oddają pod opiekę pracownikom DDPS? Mam kilku znajomych nie mają tak bardzo dobrych warunków jak ta pani, ale nie oddali swoich rodziców do DDPS tylko opiekują się, zatrudnili osoby podczas gdy ich nie ma bo pracują. Ale z kim ja tu rozmawiam, trzeba mieć poczucie odpowiedzialności oraz odruchy człowieczeństwa.
A dzieci? Jak Pawłowicz traktuje swojego męża i dzieci?
Napisz coś lepszego
W domu, samodzielnie, rodzinnie, wielopokoleniowo, po katolicku, nie oddając "do domu starców".
Wszystkim świętoj*bliwym katolom proponuję zająć się własnym tyłkiem.
Opatrunek wrósł w ranę?To jak się opiekowała?Dlaczego, nie zgłosiła mamy do przychodni jako chorą osobę?Przecież pielęgniarki środowiskowe , opiekują się takimi pacjentami.Skazała matkę na ból i cierpienie.Takie zaniedbania powinny być zgłoszone do prokuratury.Co za KREATURA
to ona jest jeszcze w Polsce ?
No to Gretkowska będzie miała teraz znowu więcej czasu na pisanie bzdur.
A trzeci? No dawaj, uwielbiam słuchać tych prawackich bredni. "Dziś aborcja, jutro Auschwitz" xD
co ty powiesz
Jakie pozbyć? xD przekazanie starszej osoby pod opiekę fachowego, wykwalifikowanego personelu to "pozbywanie się"? Ej, powiem ci coś w sekrecie - osoby w domach spokojnej starości można odwiedzać. Ba, nawet porozmawiać i przytulić pozwalają!
to po pierwsze. Pod drugie w DPS na dyżurze zawsze jest więcej niż jedna osoba, to bezpieczniejsze rozwiązanie niż opiekun w domu, który musi spać, wyjść po zakupy i tak dalej.
Teraz pomyślcie co by zrobili lewackie i liberalne osobniki gdyby została wprowadzona aborcja na żądanie, drugi krok byłaby eutanazja dla starszych ludzi.
Matka zrobiła swoje czas się jej pozbyć. Gdyby nie było jej stać na zatrudnienie osoby do pomocy, to rozumiem, ale to chyba znaczy że pozbyła się utrapienia. Siostra się opiekowała ale naprawdę nie jestem zdziwiona.
przekazując matkę pod opiekę pracownikom DPS.
Gdyby to zrobiła Pawłowicz, to by była bohaterką, że załatwiła mamie pobyt w domu opieki.
stać ją na to!!, otrzymała tyle nagród pieniężnych za swoje książki, wiec niech spłaci dług, który zaciągnęła u swojej matki, a jeśli braknie , to niech pomoże mąż - podobno katolik
To pokolenie tzw. liberałów z lewackim pochodzeniem. Mam nadzieję, że zostanie na starość potraktowana podobnie. Matka uciążliwa , brudzi, a stać ją na zatrudnienie pomocy, ale po co łatwo się pozbywa starej matki. Teraz będzie wychwalac jak to świetnie jest w domu starości samotnej kobiecie. Wstyd kobieto, ale niczego innego po tym typie ludzi nie mozna się spodziewać. Ale czego się spodziewać po osobie piszącej w Wsokich Obcasach.
Ja pier*olę, no i co z tego? Skoro w domu opieki jest możliwość lepszego zaopiekowania starszą, schorowaną osobą, to co w tym złego? Rozumiem, że dla katoli jest przymus umartwiania się, i wiecznego robienia sobie i bliskim pod górkę?
nie jest bajką ani snem.
To jest człowieczy los i krzyż, który kiedyś każdy będzie musiał ponieść. Taka nasza ludzka dola. Prosić Pana Jezusa o miłosierdzie dla wszystkich cierpiących. Panie Zmiłuj się nad nami.
w branży usług opiekuńczych.
tylko dwoje opiekunów, by mogli się zajmować osobą na zmianę. Po drugie taki dom/mieszkanie trzeba odpowiednio wyposażyć by zapewnić staruszce maksimum komfortu.
piszesz z pełnym przekonaniem?, czy tylko po to, aby uciec od problemu. Już nie wiemy co to znaczy być człowiekiem (relacje: matka-ojciec-syn).
poiła niewłaściwymi ziołami i sprawiała niepotrzebne cierpienie niewłaściwym obchodzeniem się z jej ciałem? Ważący ponad pięćdziesiąt kilogramów staruszek to nie niemowlaczek, którego można wykąpać i przewinąć jedną ręką.
zdaniem CZŁOWIEKA winna zatrudnić pomoc, bo stać ją na to. Ale lepiej się pozbyć z domu uciążliwą stara matkę. Ten typ ludzi nie zna słowa MIŁOŚĆ i POŚWIĘCENIE.
nie mające pojęcia o opiece geriatrycznej - metodą prób, błędów i "przeczytania w Internecie" próbowało ci przynieść ulgę w cierpieniu u kresu życia, czy lepiej żeby powierzyło to profesjonalistom?
Popatrzcie, popatrzcie ta pani ma wyrzuty sumienia i w ... ogóle sumienie. Pisze takie kłamstwa w swoich książkach.
ale dlaczego nie wywiozła do angli i tam by została przecie chce wyjechać z Polski
tak, może by zrozumiała co to znaczy być Człowiekiem
to Gretkowska ma problem, a nie katole, i dobrze, że jeszcze ma jakieś resztki sumienia
A ty byś zabił matkę podając jej leki na nadczynność tarczycy przy niedoczynności lub odwrotnie?
nie osądzam, ale w tej wypowiedzi znajduję jakieś resztki sumienia, jeszcze nie jest stracona, chyba, że chodzi tylko o zagłuszenie sumienia, ale wtedy to jest piętrowe zakłamanie
Nie każdy ma predyspozycje by zapewnić swoim najbliższym opiekę 24 godziny na dobę. Czasem lepiej też opłacić matce/ojcu porządny DPS niż wynająć opiekunów. W mieszkaniu może nie być miejsca na łóżko rehabilitacyjne czy wannę z drzwiczkami umożliwiającą wygodne dbanie o higienę staruszka.
https://www.youtube.com/watch?v=yI4jeU0Py2o
Lewackie podejście do odpowiedzialności za rodziców w Polsce dzięki Kościołowi i tak jest o niebo lepsze, niż w takiej Wielkiej Brytanii...tam by ją zagłodzili, zaś w Holandii wstrzyknęli śmiercionośny zastrzyk.
ktoś tu chyba myli profesjonalną opiekę (koszt ok. 5000 pln /miesiąc) z "umieralniom u sióstr"
A co w tym szokującego? Wiele osób ma cięąka sytuacje i robi podobnie. Co w tym złego, przecież nie wyrzuciła jej pod most. Czym się Frondel tak ekscytuje? Czy aby nie chodzi o to aby mimo wszystko, tak po 'katolicku' dowalić Gretkowskiej ?
Zdaniem frondy powinna wszystko rzucić, żyć z emerytury Matki i opiekować się nią mimo braku fachowej wiedzy medycznej w tym temacie?
Nie mogę skrytykować Gretkowskiej. Coraz częściej żyjemy w strukturze jednopokoleniowej. Jeśli matka czuje się kochana, zaopiekowana to nie osądzajmy.
Gretkowska oddała schorowaną matkę pod opiekę profesjonalistów - taki winien być tytuł...