Skandal

Kobieta, mężczyzna i dzieci to… ,,faszystowski model rodziny’’. Skandaliczny wpis ,,Strajku Kobiet’’

Tzw. „Strajk Kobiet” - z narzekającą niczym Lech Wałęsa na problemy finansowe Martą Lempart na czele - postanowił o sobie przypomnieć. Tym razem aktywiści opublikowali skandaliczny wpis, w którym rodzinę składającą się z kobiety, mężczyzny i dziecka określają „faszystowskim modelem”. Ostatecznie okazało się to za dużo nawet jak na ekstremalnie lewicową organizację, bo wpis został edytowany.

2 min czytania
Fot. screenshot - YouTube (VideoKOD Sieciowa Telewizja Obywatelska)
Fot. screenshot - YouTube (VideoKOD Sieciowa Telewizja Obywatelska)

Tzw. „Strajk Kobiet” - z narzekającą niczym Lech Wałęsa na problemy finansowe Martą Lempart na czele - postanowił o sobie przypomnieć. Tym razem aktywiści opublikowali skandaliczny wpis, w którym rodzinę składającą się z kobiety, mężczyzny i dziecka określają „faszystowskim modelem”. Ostatecznie okazało się to za dużo nawet jak na ekstremalnie lewicową organizację, bo wpis został edytowany.

Ogólnopolski Strajk Kobiet tym razem zabrał głos w sprawie polskiego systemu edukacji.

- „Masz dzieci w szkolnym wieku? To na pewno zaglądałaś, zaglądałeś do ich książek. Im bliżej elementarza, tym stereotypy jaskarwsze”

- napisali aktywiści.

Ich zdaniem problemem jest prezentowanie dzieciom modelu rodziny składającej się z kobiety, mężczyzny i dzieci. Model ten określają „faszystowskim”.

- „I na obrazkach, i w treści model rodziny z faszystowskiej matrycy – kobieta, mężczyzna, dzieci, wszyscy biali, polscy, pełnosprawni, hetero i cis, uprawiający religię objawioną, podporządkowani sobie w katolickiej kolejności. Taki jedyny słuszny świat to wyzwanie na wojnę. Rzucacie je pod nogi dzieciom”

- można było dziś przeczytać na profilu Ogólnopolskiego Strajku Kobiet.

Wpis ma być „częścią kampanii na rzecz rzetelnej edukacji Rady Konsultacyjnej działającej przy Ogólnopolskim Strajku Kobiet”. Ostatecznie jednak, po ogromnej fali krytyki, aktywiści usunęli określenie „faszystowski”.

Co natomiast tzw. „Strajk Kobiet” proponuje w zakresie edukacji?

- „Zespół ds. edukacji pracuje nad rozwiązaniami dotyczącymi głębszych i długofalowych zmian w szkołach i przedszkolach. Kolejne wątki będziemy umieszczać na bieżąco w miarę postępu prac ekspertek i ekspertów”

- informuję lewicowi ekstremiści na swojej stronie internetowej.

Nadrzędnym postulatem jest dymisja ministra edukacji i nauki prof. Przemysława Czarnka. Dalej aktywiści żądają zakończenia rzekomej „represji wobec uczennic, studentek i nauczycieli” oraz równego dostępu do edukacji zdalnej.

kak/Twitter, Facebook, DoRzeczy.pl

Komentarze

113 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

XY do XD 15.06.2021, 17:58

Myślisz, że to co napisałeś to w temacie ? A " dyktatorowi" zazdrościsz. Chyba dlatego o nim myślisz na okrągło.

ala 11.06.2021, 14:32

strajk kobiet- organizacja szerząca nienawiść i nawołująca do mordowania nienarodzonych dzieci! Lempart-wulgarna, prymitywna i agresywna, Suchanow, Scheuring-Wielgus, Jachira czy Pichowicz dawno POwinny siedzieć! Najwyższy czas przestać udawać i zamiast używać eufemistycznego określenia "aborcja" nazywać morderstwo morderstwem. Lempart ponosi odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia mienia oraz kosztów policji.

Skrzypek na dachu . 29.05.2021, 18:12

Kazda baba robi sie glupia kiedy nie ma dobrego chlopa .

Lord of chandelier 29.05.2021, 06:15

Co do pederastów to prawda, ale lesbijek się nie czepiali, nawet były w SS jako strażniczki w kacetach(vide Różowa swastyka)

Lord of chandelier 29.05.2021, 06:12

Te tępe dzidy nie wiedzą,że nazistowski model rodziny przewidywał poligamię , zwłaszcza wartościowych rasowo SS-manów.

XD 28.05.2021, 09:36

We wschodniosłowiańskich dialektach wyraz juda oznacza złego ducha lub złośliwą rusałkę, siłę nieczystą lub groźną wichurę. Od tego wyrazu powstały w różnych językach wschodniosłowiańskich liczne czasowniki, mające postać i znaczenie podobne do polskich JUDZIĆ, PODJUDZAĆ.

Anonim 28.05.2021, 08:29

Kobieta, mężczyzna i dzieci to… ,,faszystowski model rodziny’’.co te faszystówki jeszcze wymyślą te poniemieckie pomioty kto je na świat sprowadził????

XD 28.05.2021, 06:41

Idziemy na kawę? Gwarantuję, że nie wytrzymam z Tobą nawet do przyniesienia zamówienia, ale będę mogła przez chwilę popatrzeć jak wiejski chłopak ślini się do wykształconej dziewczyny z ambicjami.

XD 28.05.2021, 06:39

To dlatego obywatele nieheteronormatywni NIE MOGĄ zalegalizować swoich związków, kobiety NIE MOGĄ przerwać ciąży w swoim kraju, klasa średnia jest okradana z ciężko zarobionych pieniędzy, a dofinansowania samorządów odbywają się wyłącznie na korzyść partyjniaków. To pewnie dlatego, że gorszy sort Polaków jest wedle Kaczyńskiego do odstrzału. Nienawiść wyróżnia wyborców PiS. To dlatego że potrzebujecie zasiłków żeby żyć i zwyczajnie zazdrość was zżera bo komuś coś się udało w życiu.

XD 28.05.2021, 06:33

Gdybyś zobaczył mnie na ulicy zaśliniłbyś się na śmierć, ale ja niespecjalnie zwracam uwagę na prostaków bez szkoły. Za niskie progi jak dla Ciebie mój drogi. Ale Ty pewnie o tym wiesz, dlatego jesteś sfrustrowany i nie lubisz kobiet, które są mądrzejsze od Ciebie XD

opty 28.05.2021, 01:44

Kwestia specyfiki rozumienia "FASZYZM", to nie POdejrzewam pewnych grup aż o taką inteligencję.....

opty 28.05.2021, 01:39

Rywalizacja w szeregach UB, SB, PZPR nacji eskimoskiej był POwodem mordowaniem księży?....

gośc 27.05.2021, 15:01

Nowoczesność, która jest poniżaniem człowieka, nie jest żadnym postępem. Dlaczego brak wypowiedzi lekarzy do tych młodych uczennic co jeszcze nic nie wiedzą o życiu, że usunięcie pierwszego dziecka może spowodować bezpłodność.

ala 27.05.2021, 14:59

strajk kobiet- organizacja szerząca nienawiść i nawołująca do mordowania nienarodzonych dzieci! Lempart-wulgarna, prymitywna i agresywna, Suchanow, Scheuring-Wielgus, Jachira czy Pichowicz dawno POwinny siedzieć! Najwyższy czas przestać udawać i zamiast używać eufemistycznego określenia "aborcja" nazywać morderstwo morderstwem. Lempart ponosi odpowiedzialność za wszelkie zniszczenia mienia oraz kosztów policji.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 12:53

No właśnie nie. Kultury są zmienne w czasie. I same z siebie się mieszają. Nasza kultura jest mieszanką jakichś słowiańskich i germańskich początków, na które nałożyły się wpływy klasyczne, chrześcijańskie, oświeceniowe i milion innych. Ta kultura różni się nawet pomiędzy zaborami - inna jest kultura pokongresówkowa, a inna pogalicyjska, pewnie popruska też się różniła. I wszystkie sobie istnieją. I tak samo z tym islamem - przecież to bzdura. W Europie w Średniowieczu nie działo się dobrze. Dochody sukcesywnie choć powoli spadały, starych technologii zapominano, używano rzymskich dróg, nie remontując ich, nie mówiąc o budowaniu nowych, ludzie umierali w czasie epidemii, choć zasadniczo starożytna wiedza na ten temat pozwalałaby na ich opanowanie, po prostu oni się nie interesowali takimi rzeczami, przestępczość rosła itd. Z jednym wyjatkiem. Pólwyspu Iberyjskiego. Tamtejsza kultura sobie kwitła, doskonalono stare technologie i implementowano te arabskie, mieli wiedzę grecką, perską, indyjską itd - to też jeśli chodzi o mieszanie urządzeń.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 12:30

Nie, chcemy by uznawać oczywisty fakt, że istnieją różne poglądy etyczne. Dla przykładu, zawsze bawią mnie na Frondzie jakieś piątki, co można w nie jeść "mięso". Dla osoby uznającej jedzenie mięsa za etyczne, nieludzkim cierpieniem zdaje się być konieczność wyboru tylko niektórych jego rodzajów w niektóre piątki. Ja nie uważam jedzenia mięsa za etyczne. Wręcz przeciwnie. I to żadnego mięsa. A także produktów odzwierzęcych pozyskiwanych w sposób przemysłowy. Idąc Twoim tokiem rozumowania, ludzie którzy myślą w tej kwestii tak jak ja - dla przykładu hinduiści - powinni dokonywac ostracyzmu tych, którzy je jedzą. Stopniują zło, uznając, że intencje i przekonania na to pozwalają. Ja też stopniuję zło. Uważam, że gwałcenie to przestępstwo - i nie należy gwałciecieli usprawiedliwiać, chować po plebaniach, ułatwiać im dostępu do ofiar. A jedzenie mięsa, choć nieetyczne, nie wiąże się z intencją czynienia zła - i to pozwala, dla przykladu, na stopniowanie. Widzisz, robienie wszystkiego co złe nie jest dobre, ludzie wcale tego nie chcą, lewacy też nie. Tylko że miłość, wsparcie, wzajemna pomoc są dobre. Dlatego popieramy rodziny, których istotą są te wartości, a nie popieramy takich, gdzie chodzi o gwałcenie, wyzysk i przemoc.

yutah 27.05.2021, 12:27

XD- to tez nienormal, jak te glupie baby z piekła rodem

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 12:18

No tak. Gdyby zbilansowana dieta była lepsza dla dzieci, to ludzie karmiliby dzieci w sposób zbilansowany. Gdyby mycie zębów zapobiegało różnym niefajnym chorobom, dla przykładu próchnicy, to ludzie myliby dzieciom zęby. Gdyby dobra opieka zapobiegała wypadkom, w których dzieci tracą życie lub zdrowie - to nikt nigdy nie pozostawiłby dziecka bez opieki. Tak właśnie to działa.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 12:14

No tylko że potrzebujemy wymyślać nowe rozwiązania, bo świat się zmienił. Żyjemy w zupełnie innych warunkach nawet niż nasi rodzice. Dla przykładu, moja mama, mimo wielodzietnosći, musiała pracować, bo w l. 90-tych była to konieczność ekonomiczna. Z kolei moje wszystkie babcie i prababcie - lepiej się nie zastanawiać, jak to osiągnęły w czasach sprzed skutecznej antykoncepcji - miały mało dzieci i pracowały, bo chciały. Ja z kolei pracować nie muszę i tego nie robię. Ale także musimy szukać nowych rozwiązań, bo mamy dużo większą wiedzą z zakresu np. potrzeb psychologicznych człowieka czy rozwoju dziecka. I tak, dla przykładu, wiemy, że to, co przez setki lat pozwalało ratować miliony dzieci - opieka instytucjonalna - nie jest dla nich dobra. A to oznacza, że to, co zostało wynalezione i sprawdzone - czyli domy dziecka, w końcu wielkie osiągnięcie chrześcijaństwa, to był naprawdę postęp w stosunku do czasów jaskiniowców, bo wtedy po prostu duża część dzieci umierała z braku opieki/była zabijana - powinny odejść w niepamięć. A tymczasem my musimy znaleźć takie formy rodzin, które będą gotowe zająć się tymi dziećmi - czyli wynaleźć coś zupełnie nowego. Na tym polega postęp.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:59

Ale kultury są różne. A te, które dokonuja ostracyzmu z bezsensownych powodów są gorsze niż te, które dbają o swoich członków. I tak w świecie, gdy kobieta sama decyduje o swoich ciążach, czyli jej życie seksualne nikomu nie szkodzi - nie powinno ono nikogo interesować. Tak jak nie interesuje ono nikogo w przypadku mężczyzn, od zawsze.I zupełnie to zadnym mężczyznom nie przeszkodziło wymyśleć samochodów.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:56

Ja nie wiem, skąd ten pogląd. Masz jakiś dowód na to, że ktoś w l. 80tych myślal, że nadciąga epoka lodowcowa? Sama nie pamiętam tych czasów, pierwsze wspomnienia mam chyba z l. 90-tych, ale wtedy rzecz była oczywista. I nie, elektrownie atomowe to nie jest żaden ideał. Jest to w chwili obecnej najlepsze rozwiązanie, który do fakt organizacje ekologiczne przyjmują z bólem. A i to nie wszystkie. No dobrze, ale weźmy taką aborcję. Ja np. jestem radykalną prolajferką, gotową bronić kazdego płodu i zarodka, jeśli tylko osoba, wewnątrz której on się znajduje, nie ma nic przeciwko. Ale: przecież na lewicy jest mnóstwo osób, które chcą, by dostęp do nawet tak ograniczonej aborcji był utrudniony - np. wprowadzając konieczność jakichś konsultacji czy odczekiwania jakiegoś czasu. Ale też są osoby o poglądach lewicowych, które uważają, że mają prawo narzucać kobietom, które nie chcą aborcji jakieś rozwiązania - np. pan red. Jacek Żakowski kiedyś powiedział, że jak ktoś świadomie podejmie decyzję o donoszeniu uszkodzonej ciąży, to powinien dostać "inną" pomoc niż człowiek, któremu po prostu chore/z niepełnosprawnością/martwe się urodziło. Czyli chce argumentem finansowym wymuszać aborcje - a ja zupełnie się nie zgadzam z takim podejściem, w sytuacji dramatu nie należy ludzi zmuszać do myślenia o pieniądzach. Wrecz uważam to za oburzające. Homoseksualiści? No daj spokój, ja w ogóle nie uważam, by ta kategoria nawet miała sens. Nie podoba mi się dzielenie ludzi wg takich nieistotnych cech. A przecież na lewicy jest wiele osób, które uważają te podziały z nie tylko istniejące, ale w ogóle ważna. A przekop Mierzei - tu to chyba nie ma wątpliwości dla nikogo, kto choć raz usłyszał osobę, która ma pojęcie chociażby o tym, jak tam się te osady nanoszą. Co tu mają poglady do rzeczy? Itd.

Anonim 27.05.2021, 11:39

Spadam. Muszę pisać program.

Mariusz 27.05.2021, 11:38

Tak więc każdy model rodziny może być zarówno funkcjonalny jak i dysfunkcjonalny. Co zatem robić? Nie możemy dzieciom pokazywać żadnych wzorców, a jedynie wypada nam stwierdzić, że drogie nasze dzieci, musicie same dojść do tego jaki model wam odpowiada i taki model przyjmiecie. W takim układzie każde nowe pokolenie musiałoby wymyślać koło od nowa, a Anonim chciał tu pani wytłumaczyć, że na tym polega kultura by kolejne pokolenia mogły bazować na doświadczeniu pokoleń poprzednich i nie musiały tego koła wymyślać od nowa, ono już zostało wynalezione, sprawdzone i jedziemy dalej dzięki temu nie jesteśmy już na etapie jaskiniowców

Anonim 27.05.2021, 11:38

Ludzie nie mają prawa do "stylów życia", i mają za nieodpowiednie w danej kulturze style być karani ostracyzmem a nawet prawno-karnie. Na tym polega kultura - ogranicza, zakazuje i nakłada obowiązki, a kto je olewa, jest karany. Na przykład kobieta puszczająca się z przygodnie poznanymi mężczyznami jest karana społecznie jako tzw szmata. Jest to konieczne aby powstrzymać zachowania zwierzęco-instynktowne. Dlatego mamy technikę, leki i wynalazki jak samochód. Mamy, bo szmaty i szmaciarze są karceni. Albo - byli. Teraz nie są i szybko tracimy przemysł, naukę i potencjał. Kraj wymiera. Wymiera, BO szmaciarze, zboczeńcy i dewianci robią prawie że co chcą.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:37

Nie. Wręcz przeciwnie. Uważam, że nie należy się wtrącać w to, jak ludzie chcą sobie układać życie. Kontola męskiej poligamii miała sens w świecie, gdy seks był powiązany z prokreacją, a możliwości kobiet do kierowana swym życiem - minimalne. W świecie, w którym seks od prokreacji jest zasadniczo oddzielony - seks na ogół nie prowadzi do prokreacji, a prokreacja nie wymaga seksu - a kobiety nie potrzebują mężczyzn, by przetrwać ani by umożliwić przetrwanie swoim dzieciom - te rozwiązania tracą sens. Co innego staje się ważne i to nie jest "wina" lewaków, tylko zmiana warunków.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:32

Ups. Przepraszam. Odpowiedź na ten komentarz wkleiłam powyżej. Coś mi się pomyliło.

Anonim 27.05.2021, 11:31

Nie... wzorce chłoną lewacy, co łatwo wykazać, ponieważ wszystkie ich "poglądy" są przewidywalne jak kształt kropli wody. Wystarczy zapytać o przekop mierzei wiślanej, żeby wiedzieć co lewicowiec "myśli" o aborcji, homoseksualistach i "zmianach klimatu". Przy czym, zależnie od okresu, "myśli" to co mu podano do myślenia. W latach 80-tych "myślał" ze nadciąga Epoka Lodowcowa a Elektrownie Atomowe to czyste zło. Dziś "myśli" że nadciąga Epoka Ocieplenia, elektrownie atomowe to ideał ekologów.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:30

No właśnie. Istnieją samochody takie i siakie, na benzynę i na prąd i na wodór, malutkie na dwie osoby i wielkie, na całą dużą rodzinę. Czerwone i srebrne, a także czarne lub w kilku kolorach. I nikt nie oczekuje, że wszystkie będą takie same. No więc jeśli zdefiniujemy samochód jako "pojazd lądowy, czterokołowy używany do przewozu ludzi i towarów" - to trudno nazwać to matrycą. I najistotniejsze w tym jest stwierdzenie, że służy do wożenia ludzi lub towarów. Bez tego - samochód traci swój sens.Tak samo różne są rodziny - mają różną wielkość, różne kolory, różne rzeczy je napędzają, jedne działają lepiej, a inne gorzej. I dlatego jeśli zdefiniujemy je jako " grupę społeczna połączoną wspólnotą materialna, mieszkaniowa oraz określonym zespołem funkcji" - to do tego pasuje zarówno rodzina osób róznej płci z piatką dzieci, jak rodzina Eltona Johna z dwójką. Nie pasuje do tego natomiast rodzina Madzi z Sosnowca, bo nie wypełniała tego "określonego zespołu funkcji".

Anonim 27.05.2021, 11:27

Etyka talmudyczna - czyli podział zachowań na przestępstwa i to co legalne, jest wyjątkowo prymitywna. Kultura wysokozorganizowana działa elastycznie, są rzeczy pochwalane, obojętne, niemile widziane, nietolerowane, karane ostracyzmem, występki, przestępstwa i na koniec - zbrodnie. Dla lewicowców stopniowalność "zła" i "dobra" jest nie do pojęcia. Wy chcecie mieć po prostu "prawo" do robienia wszystkiego co jest złe, usprawiedliwiając się tym że to nie przestępstwo. I chcecie aby nikt was nie oceniał. Bardzo to prymitywne podejście.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:22

Ktoś tu wspomniał o skali F. No więc własnymi pogladami nie kierują się ludzie z wysokimi wynikami na tej skali. Oni chłoną wzorce. Problem jest taki, że gdy pojawia się Führer albo inny Duce, to oni wchłoną jego wzorce. A to się źle kończy.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:18

Problem polega na tym, że zamiast zajmować się problemem - w tym wypadku gwałceniem - zajmujemy się czymś, co problemem nie jest. Czyli prywatnym życiem innych ludzi. Mnie nie obchodzi, czy gwałcenie jest grzechem - to zresztą zależy od akurat wyznawanej religii, a to mnie nie interesuje. Mnie obchodzi, że jest przestępstwem. Ideą uznawania czegoś za przestępstwo jest to, by to się nie zdarzało. Dlatego, że komuś wyrządza krzywdę. Z tego powodu zabraniamy gwałcenia - po od niego ludzie ponoszą szkodę. A ludzie nie ponoszą szkody od tego, że żyją w rodzinach zgodnych ze swoimi preferencjami. Dla przykładu. Leonardo da Vinci żył sobie z facetem, zupełnie jawnie, pozostając produktywnym i to nad wyraz, a zarówno Florencja, jak Mediolan i Rzym to przetrwały. Więcej, akurat Florencja jest świetnym przykładem, gdyż rozkwitła po śmierci Savonarolli, gdy właśnie taki Leonardo mógł tam wrócić i spokojnie żyć.

Anonim 27.05.2021, 11:17

No ale pakiet istnieje. Inny w Polsce, inny w USA, inny w Pakistanie. Jeśli jeździsz BMW, sąsiad Audi, nie znaczy to że samochody nie istnieją.

Anonim 27.05.2021, 11:15

Kultura po części odpowiada za relacje z lokalna naturą, ale w największej części odpowiada za relacje z LUDŹMI. Ludzie natomiast nie kierują się "własnymi poglądami", tylko chłoną bodźce/wzorce z otoczenia - celowo skażanego lewicowymi wirusami mentalnymi - i dopasowują się do Okna Overtona, celowo przesuwanego przez agresywne ośrodki finansujące Rewolucję.

Anonim 27.05.2021, 11:10

Ewolucja to wykazała, ponieważ gdyby dzieci pozbawione Kar Cielesnych wyrastały na Lepsze Dzieci, taki byłby powszechny wzorzec kulturo-ewolucyjny, i powstałyby stereotypy, zakazujące karcenia dzieci. Tymczasem powstały (przez wieki) stereotypy, że należy być raczej surowym. Tak działa ewolucja - jeśli "lepsze" są pióra szare, to gołębie mają pióra szare, a nie białe.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:09

No ale ten pakiet nie istnieje. Te "matryce" są skrajnie różne. I ja nie chcę nic dostosowywać - to miejsce i czas wymusza dostosowanie. Dla przykładu w miejscach, gdzie jest dużo piasku ludzie ubierają się bardziej niż w miejscach, gdzie jest go mało - a potem twierdzą, że to ich kultura, wraz z modą, jest lepsza od tej, która wyewoluowała tam, gdzie są podobne temperatury, ale rosną rośliny i nie ma piasku dostającego się wszędzie, a do tego jest cień. No i teraz ci pierwsi będą szukać uzasadnień w "moralności", tylko po to, by poczuć się lepszymi ludźmi. A wystarczy pokierować swoim postępowaniem tak, by było zgodne z naszymi poglądami i nie zajmować się tym, co nas nie dotyczy.

Anonim 27.05.2021, 11:06

To nie są zachowania "dewiacyjne", tylko złe z punktu widzenia Kultury, i Ziemkiewicz jasno to powiedział (trzeba tony złej woli, żeby tego nie zrozumieć). Określił to jako grzech, tylko że relatywnie powszechny. Dewiacją jest za to na pewno Lewicowy purytanizm, nie mający żadnych mechanizmów radzenia sobie z błędami w postępowaniu ludzi. Dla purytanów i lewicowców świat jest czarno-biały. Co nie jest śnieżnobiałe jest smolistoczarne. To kategoryzacja typowa dla Sekt, czyli nowych ruchów ideologicznych (jeśli powstały na bazie Religi, jest ona tam sprowadzona do wąsko pojętej Ideologii)

Mariusz 27.05.2021, 11:03

Ależ szanowny Anonimie, pani Błaszczyk stara się właśnie wyjaśnić, że jednak można. Problem w tym, że zwykle można na zasadzie: można na złość babci odmrozić sobie uszy". Czyli pani Błaszczyk twierdzi, że można, a ja bym dodał, że owszem można ale po co? ;)

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 11:03

Ależ ja jestem wielką zwolenniczką "kierowania własnym postępowaniem". A także opierania się na faktach. "Ewolucja Społeczna" nic nie wykazuje. Ewolucje to nie są instytucje naukowe ani edukacyjne. Nikt również nie wykazał, by istniała potrzeba "karcenia dzieci".

Anonim 27.05.2021, 10:59

Niczego takiego nie ustaliliśmy. Nie ma powodu, aby pakietu wzorców, ocen i ograniczeń nie nazwać Matrycą. Nie nazywajmy jednak pomysłów lewicowych Ideologów "dostosowaniem do danego miejsca i czasu". Lewicowe formatowanie ludzi (promowanie rozwiązań skrajnie przeciwnych tym ukształtowanym ewolucyjnie) nie jest dostosowywaniem, tylko niszczeniem.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:59

Nie. Nikt nie twierdzi, że wszystkie modele są funkcjonalne. Dla przykładu, rodzina spod Krosna, wielodzietna i sakramentalna, gdzie tatuś gwałcił córki, dzieci jadły z psiej miski i nawet nie umiały mówić, nie była funkcjonalną rodziną. Podobnie jak geje, którzy adoptowali chłopca z Rosji, by go gwałcić i jeszcze wypożyczać innym zboczeńcom. Ale problem nie polega na tym, że ta pierwsza rodzina jest katolicka i z gromadką dzieci, a ta druga niekatolicka i z jedynakiem, tylko na niewypełnianiu przez nie ich funkcji. To chyba dość oczywiste?

Mariusz 27.05.2021, 10:56

Ciekawe skąd się wzięło słowo PODJUDZAĆ ? Czy ma to jakiś związek ze słowem Judea?

Anonim 27.05.2021, 10:55

Kultura katolicka wykształciła (ewolucyjnie) system pojęć pozwalający kontrolować poligamię męską. Dziwne, z tego że (dowolna) Kultura nie jest "sztywna" i "radykalna", tylko pozostawia margines swobody, (jego szerokość jest również dobrana ewolucyjnie) wysnuwasz wnioski, że kultura musi być zhomogenizowana i zniszczona.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:53

No ale ustaliliśmy, że ta matryca nie istnieje. Istnieją kulturowe rozwiązania, dostosowane do danego miejsca i czasu.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:52

Trochę mam problem z tym twierdzeniem. Przypominam sobie parę takich stwierdzeń, ale jakby z innej strony. Np. pan Ziemkiewicz parafrazujący znaną perykopę "No cóż, kto nigdy nie wykorzystał nietrzeźwej niech rzuci pierwszy kamień". Albo ojciec Rydzyk: "Ksiądz zgrzeszył? No zgrzeszył. A kto nie ma pokus?". No więc zgodzimy się chyba, że gwałcenie - czy to dzieci czy dorosłych - to jednak zachowania dewiacyjne. A tymczasem na "normalność" tego zjawiska wskazuje bynajmniej nie lewica, tylko betonowa, konerwatywna prawica.

Mariusz 27.05.2021, 10:51

ależ szanowna pani Błaszczyk, przeciaż to pani i pani środowisko twierdzicie, że są różne modele rodziny i żadnego nie wolno dyskryminować czyli wszystkie modele są funkcjonalne i równoprawne , zarówno rodzina katolicka z gromadką dzieci, jak i związek gejów z adoptowanymi w Tajlanddi chłopczykami.

Anonim 27.05.2021, 10:50

Kultur jest wiele, jedne mniej a inne bardziej sprawne. Każda z nich - jeśli jest skorygowana ewolucyjnie - jest stabilna w czasie, trwała, rezylientna i samoreplikująca. Wynika z tego że nie można ot tak sobie mieszać Urządzeń Cywilizacyjnych ani co gorsza - wydumywać własnych, bo oznacza to niszczenie Ludzi. To co jest sprawne w ramach Kultury Islamu nie jest sprawne w ramach Kultury Katolickiej i vice versa.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:47

Mówi. I właśnie rzecz w tym, że słabiutko wypadam na tej skali. Bo ja mówię: "Pokazujmy różnorodność świata". I "szanujmy indywidualne wybory". I - to akurat nie ja wymyśliłam, tylko tego uczyła mnie pani od mediacji: "Ludzie są różni i mają do tego prawo". Oraz: "Prawda jest lepsza od kłamstwa". Przekładając to na kwestię o której rozmawiamy: dzieci potrzebują wiedzy, że każda rodzina jest inna. Z kilku powodów, ale najważniejszym z nich nie jest nawet modelowanie, tylko fakt, że każde z nich żyje w innej rodzinie. Jeśli nie uwzględnimy tego w narracji, zwiększymy szansę na wykluczenie, ze wszystkimi jego konsekwencjami. Wyobraźmy sobie model z lęku prawaka. Mamy dzieci wychowywane przez ich matkę i jej żonę. I co teraz może się stać, jeśli nie dopuścimy do tego, by dzieci uważały to za jeden z możliwych wariantów? Otóż dziecko najprawdopodobniej będzie ten fakt ukrywać. Oznacza to istotne ograniczenie kontaktów społecznych, by się nie wydało, konieczność kłamania, bardzo szkodliwą i psychicznie obciążającą itd. Uniemożliwiamy prawidłowy rozwój dziecka. I po co? No więc nie. Pogląd, że ludzie mają prawo do różnych poglądów - a także stylów życia, wyborów moralnych, sposobu ubierania się czy czegokolwiek innego - jest dokładnym przeciwieństwem faszyzmu.

Anonim 27.05.2021, 10:45

Lewica nie mówi dzieciom, że bywają "chorzy", tylko że chorobliwe/dewiacyjne zachowania "nie są chore" oraz że "to jest normalne". Formatuje dzieci (ludzi w podatnym na formatowanie okresie życia) na osobniki niezdolne do normalnych zachowań.

Anonim 27.05.2021, 10:41

Niee... jeśli Coś nie pasuje do Matrycy stworzonej przez Ewolucję, nie będzie działać.

Anonim 27.05.2021, 10:40

Ocenianie cudzego postępowania jest fundamentem Kultury. Nie Natury, tylko Kultury będącej dla ludzi naturalnym środowiskiem. Zwierzęta nie rozróżniają Dobra i Zła. Nie można wychowywać dzieci unikając wartościowania. Nie można kierować własnym postępowaniem bez wiedzy co jest dobre a co złe, no chyba że żyjemy na poziomie Instynktów, jak zwierzę. Ocena zaś co jest Dobre a co Złe opiera się na Ewolucji Społecznej, która jednoznacznie wykazała, że zboczeń homo- i heteroseksualnych nie wolno tolerować. Wykazała również, że np fizyczne karcenie dzieci jest niezbędne do ich prawidłowego rozwoju, bez względu na pseudoargumenty lewaków, uparcie wiedzących lepiej od Ewolucji. Lewactwo to precyzyjne zaprzeczenie wszystkich co do sztuki mechanizmów tworzących ewolucyjnie ukształtowaną Kulturę Ograniczającą, w każdej z jej wersji. Oznacza to nic innego jak zagładę Ludzkości, co właśnie oglądamy w krajach zakażonych lewicowym Wirusem Umysłu.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:33

A może zamiast "modelem rodziny", zajmiemy się jej funkcjami? Bo chyba rzecz w tym, by rzeczy działały, a nie tym, by pasowały do matrycy?

alka 27.05.2021, 10:33

Jestem z ''lat czterdziestych'' i z wieloma ludzmi mialem(i mam)do czynienia(niedawno jeszcze zawodowo)ale stopien skretynienia niektorych z nich zaskakuje mnie ciagle jeszcze.Co to ta ''matka natura'' wyprawia...

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:32

Tylko że kultur jest mnóstwo. A w nich różne modele rodziny. Chyba nie chcesz na serio twierdzić, że rodzina króla Salomona z tysiącem żon jest wariantem rodziny pana posła Pięty, znanego obrońcy tradycyjnej rodziny, posuwającego panią kochankę w hotelu poselskim? Do tego, obie te rodziny, zupełnie kulturowo dobrze zawieszone, są bardzo promiskuityczne i "swingerskie", jakby na to nie spojrzeć.

krzysztof sciepuro 27.05.2021, 10:31

Niestety, nie tylko ty jeden, a wystarczalo, jesli juz nie sledzic teorie spoleczne konstruowane przez kilkadziesiat lat przez ich specjalistow-intelektualistow, to przynajmniej obserwowac rozwoj sytuacji na tzw.Zachodzie. A tak budzimy sie z lapka w nocniczku jako faszysci, ktorym dzieci nalezy odebrac i resocjalizowac, a nas samych zeslac do obozow reedukacyjnych, jesli juz nie rozwalic na miejscu.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:26

Ale po co chciałbyś oceniać cudze postępowanie? Ocenianie cudzego postępowania ma tylko jeden cel: podbudowywanie własnego ego. Tylko że jest to strategia nieskuteczna. Otóż zawsze, koniec końców, trafiamy na kogoś postępującego "lepiej", w sposób dla nas z jakiegoś powodu nieosiągalny. I cała konstrukcja się wali. Może lepiej zając się własnym postępowaniem, poddawać je refleksji, co do jego celów, skuteczności i uczciwości - bo to jest druga strona oceniania, jak uznamy, że mamy prawo do oceniania nawzajem swojego postępowania, to się pojawia hipokryzja. A do postępowania innych podchodzić po prostu z życzliwością i otwartością, zamiast za każdym razem krzyczeć "Jak tak można?", odkrywać: "O, więc tak też można".

krzysztof sciepuro 27.05.2021, 10:22

Oni okreslenia"faszyzm" uzywaja w specyficznym "antyfaszystowskim" sensie, i nie ma to wiele wspolnego z rzeczywiatym ruchem czy idea faszystowska. Co do reszty, to n a z i s c i we wlasnych szeregach posiadali nadreprezntacje homoseksualistow( w SA szczegolnie), a zsylki do obozow byly w duzej mierze wynikiem rywalizacji, walk frakcyjnych(homo-macho contra homo-cioty), czy tez zawiedzionych "milosci", albo odzuconych zalotow w srodowisku narodowych socjalistow.

Maria Błaszczyk 27.05.2021, 10:20

Eeee... Zaraz, zaraz. Czyli jak powiemy dzieciom, że istnieją ludzie zdrowi i chorzy, to one zaraz zechcą równać w dół i wszystkie zachorują, czy tak? Albo: jak powiemy dzieciom, ze istnieją tacy z najwyższymi ocenami i tacy, którzy mają słabe, to zaraz wszyscy zachcą mieć słabe? No więc akurat w tej kwestii mam doświadczenie. Zawsze miałam dobre oceny, a jednocześnie chodziłam do podstawówki w takim miejscu, gdzie naprawdę było sporo ludzi ze środowisk wrażliwych. Jakoś nie uznałam, że należy przestać umieć czytać, pisać i liczyć. A jeśli powiemy, że owszem, Maria Błaszczyk czyta przeciętną książkę w pół godziny, działania na dużych liczbach wykonuje w pamięci i nawet wie, że nie ma momentu poczęcia, ale koniec końców są to umiejętności i wiedza zupełnie zbyteczne do dobrego, pożytecznego życia, dajmy na to, piekarza czy hydraulika - to jak sądzisz - czy wszystkie Marie Błaszczyk tego świata porzucą czytelnictwo, przestaną umieć liczyć i zapomną wiedzy nabytej dotychczas? Czy ci, którzy mają mniejsze zdolności do analizy i syntezy wzrokowej, liczby nie wydają im się najsympatyczniejszą rzeczą na świecie, a książki do biologii nie wygrywały u nich w konkursie z serialami, grą w piłkę i konsolą, nie mają przypadkiem prawa mieć poczucia, że ich praca jest pozyteczna i bez rzeczonych zdolności można prowadzić sensowne życie? Aha, a wiesz co? Za komuny nie wszyscy byli biedni, to jest jedna bzdura, ale nie to jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, że bieda znacznie mniej oznaczała społeczne wykluczenie. I to akurat było lepsze. Nie wiem, czemu zazdrość miałaby być jakąś wartością.

żymianin 27.05.2021, 10:12

chyba żymianin

Anonim 27.05.2021, 10:07

Nie wiedziałeś? Przecież ta NIENAWIŚĆ nie zrodziła się wczoraj. Zrozum, dla lewaków jesteś podludziem któy ma "gdzieś zniknąć", a twoje dziecko jest obiektem do zindoktrynowania i judzenia przeciwko tobie.

Anonim 27.05.2021, 10:05

Kaczyński niczego wam nie nakazuje. Trochę, troszeczkę przeszkadza wam w prześladowaniu normalnych ludzi, którymi pogardzacie i których nienawidzicie, czego dowód właśnie dałeś. Naprawdę, szczucie i judzenie cudzych dzieci przeciwko ich rodzicom NIE JEST chęcią robienia czegoś ze swoim życiem, tylko sianiem postępowej NIENAWIŚCI.

T. 27.05.2021, 10:02

Nie wiedziałem że będąc białym i mając białą żonę i białe dziecko jestem faszystą, i że jest to powód do wstydu...

Anonim 27.05.2021, 10:02

Tak się robi tam, skąd pochodzi Lempart. To ona się stylizuje, a pewnie i ty. Nie ja. Stylizuje się jak na lesbijkę przystało, okazując pogardę wobec klasycznych wzorców kobiety heteroseksualnej, chcącej podobać się mężczyznom. Lesbijki nie chcą podobać się mężczyznom, to chyba oczywiste. Wyjaśniłem?

XD 27.05.2021, 09:51

Owszem – dyktuje warunki połowie narodu po to, żeby mieć miłość i uwielbienie drugiej połowy XD Zakazuje, nakazuje i rozdaje wyłącznie na korzyść tym mniej ambitnym obywatelom którym nie chciało zrobić czegoś dobrego ze swoim życiem.

opty 27.05.2021, 09:48

,,faszystowski model rodziny’’; kompletny brak wiedzy. Faszyści, czyli Niemcy pederastów i lesbijki wysyłali do KL!!!

XD 27.05.2021, 09:47

Myślisz że stylizuje się na "oślizłą" i "brzydką"? XD Tam skąd pochodzisz tak się robi?

heniek 27.05.2021, 09:08

xd jakiś ty głupi

Anonim 27.05.2021, 08:46

Kaczyński dyktator? Nie ośmieszaj się. Dla patolewaków każdy kto im stanie na drodze to "dyktator", żyć bez nienawiści nie potraficie.

Anonim 27.05.2021, 08:44

Kris zapewne nie jest ułomny. Za to Lempart jest i widać to wyraźnie. Ty też jesteś ułomny, na pewno psychicznie. Rżniesz głupa (jak lewak) bo wygląd zewnętrzny i "stylizacja" Lempart wynika wprost z jej psychiki.

Mariusz 27.05.2021, 08:26

Jeżeli rozumiemy model jako pewien wzór, cel do którego powinniśmy dążyć to oczywiście ma pan rację

doradca 27.05.2021, 08:25

Zamiast przejmować się bełkotem tych kobieco podobnych debili - lepiej zacząć to tępić na wszelkie możliwe sposoby. Pożytku z babskiego debila NIGDY nie będzie

Oficer 27.05.2021, 08:25

po pierwsze to nie panie a jakieś wynalazki które nie potrafią sobioe poradzić w zyciu bez żebrania u naiwnych.

pracownik ratusza warszawskiego 27.05.2021, 08:23

OSK i Czarnych Macic wy...........ać!

Anonim 27.05.2021, 07:45

Dodam do tego jeszcze to, że bodaj w 1995 niejaki Diatłowicki, znany ultra-lewak, powiedział był tyle, że samo posiadanie jakichkolwiek skonkretyzowanych poglądów jest "faszystowskie". Oczywiście w praktyce chodzi tylko o poglądy sprzeczne z aktualną linią Lewackiej Propagandy.

Anonim 27.05.2021, 07:39

Strona prawicowo/katolicko/konserwatywno nie mogła przygotować żadnego Oporu, ponieważ została eksterminowana podczas wojen światowych. Pozostały tylko resztki prawicowych mas ludowych pozbawione przywództwa, zwalczane przez potężne Banki, Korporacje, Państwa, ONZ i Miliarderów. To NIE JEST WOJNA, bo nie można nazwać wojną rozstrzeliwania ludzi o rękach związanych drutem kolczastym.

Anonim 27.05.2021, 07:34

Kto "nie dowierza i lamentuje"? Doskonale wiemy, że wszystko co tworzy naszą Kulturę, dokładnie każdy aspekt, to dla lewaków faszyzm i zbrodnia. Wiemy że lewaki nas NIENAWIDZĄ, bo po to zostali stworzeni i po to wtłacza się dzieciom od podstawówki hektolitry NIENAWIŚCI do wszystkiego co dobre, mądre i piękne, aby hodować kolejne pokolenia oczadziałych lewaków. Wiemy, że Plan opracowano już dekady temu za pieniążki Bankierów wiadomego pochodzenia, w think-tankach jak Szkoła Frankfurcka, w których pracowali "intelektualiści" tez wiadomego pochodzenia. My to wszystko wiemy.

Anonim 27.05.2021, 07:25

Jest jeden model typowy dla danej kultury, tyle że jest on dosyć elastyczny. Ale lewakom chodzi o coś innego - chcą wtłoczyć ludziom (dzieciom) do głów, że nie ma żadnego wzorca a wszelkie aktywności są równoważne i nie wolno oceniać cudzego postępowania. Oznacza to po prostu likwidację Kultury (z definicji ograniczającej i wymagającej) czyli zezwierzęcenie człowieka do poziomu Homo Sovieticus.

Anonim 27.05.2021, 07:19

W naturze Ludzie są mordercami i kanibalami, więc może by tak nie powoływać się na "naturę" rozumianą w sensie dosłownym. Dla człowieka naturalna jest kultura, a nie natura. Po drugie - praktycznie wszystkie przykłady na które się powołujesz mieszczą się spokojnie w normie kulturowej którą wyzywacie od "faszyzmu". Kaczyński nie stworzył żadnej tam "rodziny" ze swoja matką. Nie manipuluj używając słowa Rodzina, człowiek, jego rodzeństwo, rodzice, inaczej dorośli krewi są rodziną w szerszym sensie ale nie są rodziną w węższym sensie, no chyba że wchodzimy w twardą patologię. Ale wam nie chodzi o dowolne kulturowe rozumienie Rodziny, tylko o zdewastowanie tego znaczenia i wmuszenie wzorca antyrodziny opartej na zboczeniach homoseksualnych i/lub promiskuityzmie "swingersów" i innych zboczeńców heteroseksualnych. A po trzecie - ludzi nie przybywa a ubywa z dnia na dzień, wszędzie tam, gdzie lewactwo niszczy naturalny kulturalny rozwój Ludzi. Przybywa tam, gdzie tego nie robi dość skutecznie lub nie robi wcale. Bo ze zbrodnią ludobójstwa jest tak, że tępi ona swoje ofiary a nie tępi pozostałych. Równie dobrze możesz mówić, że holokaustu nie było, bo Duńczyków nie ubywało podczas wojny.

Mariusz 27.05.2021, 06:35

Eureka. Pani Błaszczyk odkryła prawdę tajemną. Nie ma jednego, jedynego modelu. Są różne. Są ludzie zdrowi i chorzy, są uczniowie z najwyższymi ocenami i tacy którzy mają słabe oceny. Pani Błaszczyk chce nam powiedzieć, że wszystkie modele są równoważne i nie wolno deprecjonować modeli dotąd nie eksponowanych. Brawo. Trzeba zmusić ludzi by woleli być chorzy niż zdrowi, by woleli mieć gorsze oceny niż lepsze. Nie można przecież dopuścić by chorym było przykro, by tym mniej zdolnym było przykro. Zmuśmy wszystkich by równali do dołu. Zróbmy tak jak za komuny- wszyscy wtedy byliśmy biedni i było dobrze, nikt nikomu nie zazdrościł, bo wszyscy mieli przechlapane.

krzysztof sciepuro 27.05.2021, 06:20

Nie wiem, czy mowi cos Pani termin "skala F" ? Widze, ze mam do czynienia z osoba inteligentna, oczytana i kulturalna co rzadko sie zdarza "w internetach", a wsrod komentujacych w tym miejscu, to juz szczegolnie( dalibog, nie wiem dlaczego, nie pomyslalbym wczesniej tak gdybym przypagkiem tu nie zajrzal), wiec pozwole sobie polecic prace"The Authotitarian Personality" powstala w ramach wspolnego przedsiewziecia Berkeley Public Opinion Study i Institute for Social Research, przy wsparciu Department of Sciencific Research of the American Jewish Committee.

krzysztof sciepuro 27.05.2021, 06:04

Mamy tu po prostu do czynienia z praktycznym zastosowaniem tez zawartych w pracy"The Authoritarian Personality"(sorry, ze po angielsku, ale po prostu nie znam polskiego tlumaczenia, o ile jest takowe) wydanej w 1950 roku , redaktorem jej wydania byl slynny Theodor Adorno. Prezentuje ona wyniki badan, ktore powstaly w wyniku studiow nad fenomenem uprzedzen, a zostaly opublikowane w " Studies in Prejudice" redagowanych przez nie mniej znanego Maxa Horkhaimera. Przypomne- rok wydania 1950! Pisze o tym dlatego, ze wydaje sie, ze bylo dosc chyba czasu aby strona umownie mowiac prawicowa/katolicka/konserwatywna zapoznala sie z tym i przygotowala sensowny odpor, a tak mamy tylko niedowierzanie i lamenty.

locho-lesba lempart 27.05.2021, 06:01

piekło wiedźmy czeka z otwartymi na oscież drzwiami!!!

poPO=kurw...i złodzieje i mordercy 27.05.2021, 06:00

inter4esuje sie przyrod aod zawsze ale nie znam takiego prymitywa ze Ślaska!!!

Wielmożny Pan 27.05.2021, 06:00

Skąd się wzięły te Panie? Czyżby że związków jednopłciowych? A może przeżyły aborcję w dziewiątym miesiącu ciąży?

XD 27.05.2021, 05:55

Podziwiam, że chce Ci się to tłumaczyć... A Janusz z Grażyną i tak zaprą się i wyzwą od sama wiesz kogo.

XD 27.05.2021, 05:48

Jeden samotny dyktator z manią wielkości i kot. Chorzy ludzie, którzy na niego głosują.

XD 27.05.2021, 05:47

Ty za to na pewno jesteś piękny i gładki. Założę się też, że masz w spodniach ołówek z ikei. Jaki ma sens takie ocenianie wyglądu? Lepiej się czujesz ze swoją ułomnością?

Jancio 27.05.2021, 05:29

Strach się bać (tych pań).

Krasnoludek szczający do mleka 27.05.2021, 05:08

"Rodzina jest to para oszalałych kopulantów, produkująca motłoch nayebczy" - Jerzy Badyla, znany śląski przyrodnik.

Jacuś 27.05.2021, 04:15

To się źle skończy dla tych dewiantów, oni nie wiedzą z kim walczą. Potem płacz nie pomoże bo będzie za późno.

rychu 27.05.2021, 04:06

Synagoga szatana i jej kapłanki

Kris 27.05.2021, 04:01

Ale ona jest oślizła i brzydka ...

Olin 27.05.2021, 03:43

dwie lesby i kot - to prawidłowy wg zboków model rodziny.... Chorzy ludzie

IgnACY 27.05.2021, 03:25

Takie wpisy to pisza tylko zlasowane, zdegradowane , lesby, z tzw SK , za pieniadze Sorosa . One o rodzinie nie wiedza nic , bo jej nie maja, tylko chca sie lansowc swoja herezja. Tfuuuu.

Antychryst 666 27.05.2021, 02:29

Zgadza się to jest faszystowski model rodziny - Feministyczny faszystowski - zrównujący kobietę z mężczyzną a praktyce kobiety żądzą mężczyznami - Jedyny prawidłowy, to mężczyzna właściwy wiekiem i rasą z kobietą lub kobietami - trzeba to zaznaczyć - dzieci mogą być usuwane w takim systemie pod warunkiem że aborcji dokonuje stara kobieta i właściciel z resztą żon patrzy na taki zabieg .

Mała16 26.05.2021, 21:27

Od lat piszę, mówię.... Nazywajcie ich Faszystami... Bo jak nie to oni nas będą tak nazywać.

Maria Błaszczyk 26.05.2021, 20:48

Tylko że w naturze ludzkie rodziny wyglądają inaczej. Dla przykładu, trwają tyle, by wychować dzieci gdzieś do 4., może 5 r.ż. I to tylko zakładając, że ten mężczyzna i ta kobieta dożyją tego momentu, co w naturze raczej częste nie jest. Do tego, my nie żyjemy w naturze. Nie potrzebujemy rodzić dzieci co rok, przez cały okres płodności. Zresztą, tego również te podręczniki nie prezentują żadnego moedelu "naturalnego", tylko model usankcjonowany przez kulturę. Do tego, mówienie dzieciom, jak wygląda świat, to nie jest ich okłamywanie. Okłamywaniem jest przedstawianie jednego, rzadkiego modelu rodziny jako jedynego możliwego. Weźmy kilka przykładów. Pan Jarosław Kaczyński przez wiele lat tworzył rodzinę ze swoją matką. Nie było w niej dzieci w ogóle. Pani Marta Kaczyńska kolejnych mężów się pozbywa, a wszystkie swoje dzieci wychowuje z tym mężem, który jest akurat aktualny. Pan prezydent Duda w ogóle nie wychowuje w tej chwili dzieci, co jest losem większości z nas, bo żyjemy na tyle długo, że ponad połowę dorosłego życia przeżywamy już po opuszczeniu przez dzieci domu rodzinnego. A i tak miał tylko jedno dziecko, co już nie wpisuje się w jedyny model obecny w podręcznikach. Pan Witold Ziobro... no cóż... Powiedzmy tyle, że wśród pozatrudnianych na intratnych posadkach żon, mężów, kochanek i kochanków pan Krupiński wyróżniał się jednak tym, że chyba miał pojęcie o tym, czym się zajmował. Pan Jacek Kurski - o tak, to piękny przykład... Otóż pan Kurski niby to pasował do podręczników. Aż postanowił ożenić się z inną panią. I wtedy się okazało, że jego małżeństwo od początku było zawarte nieważnie. Czyli te dzieci to są bękarty, a cała ta rodzina jak z podręcznika - to było oszustwo od samego początku. Tak właśnie wygląda życie - tzn. bardzo róznie - i chcesz dzieciom wmawiać, że wygląda inaczej - tzn. wszystkie rodziny są takie same. Od struktury poczynając, a na kolorze skóry kończąc. Rodziny są różne, zawsze takie były, a ludzi przybywa z dnia na dzień, więc coś ta zbrodnia nie działa.

Rzymianin 26.05.2021, 20:39

Ludzie żydowskiego pochodzenia mogą określać zasady i prawa (halaha) dla żydowskich rodzin. Skoro wg nich kobieta, mężczyzna i dzieci to model faszystowski, więc niech narzucają rodzinom żydowskim swoje modele. A najlepiej niech z tymi wezwaniami odwiedzą wszystkie gminy w różnych państwach. Tam mogą się rządzić. W Polsce obowiązuje polski model i żydom nic do tego.

Anonim 26.05.2021, 20:09

Nie ma żadnych innych modeli rodziny ponad naturalne - mężczyzna + kobieta lub kobiety + dzieci, a okłamywanie (indoktrynowanie i niszczenie) dzieci, że jest inaczej to zbrodnia przeciwko ludzkości.

Maria Błaszczyk 26.05.2021, 19:57

Poważnie nie widzicie różnicy między określeniem mianem "faszystowskiego" pokazywania ściśle określonego modelu rodziny jako jedynego możliwego, z pominięciem nawet takiego prostego faktu, że jest to model nawet w Polsce dość rzadki, a określeniem tego modelu mianem "faszystowskiego"? Różnica jest taka, między prezentowaniem jednego rodzaju ludzi: białych, chrześcijańskich, płci męskiej, heteroseksualnych jako jedynego rodzaju ludzi. Chyba nie twierdzicie, że to nie jest "faszystowskie"? Otóż ludzie - i rodziny - są różni. Zadaniem edukacji jest sprawienie, by dzieci z grubsza wiedziały, na jakim świecie żyją, a nie miały jego zupełnie nierealistyczny obraz. I tak, jak większość ludzi nie wpisuje się w faszystowską wizję człowieka, tak większość rodzin nie wpisuje się w faszystowską wizję rodziny. To nie oznacza, że biały, heteroseksualny mężczyzna wyznający chrześcijaństwo jest "faszystą" czy "faszystowskim modelem człowieka". To oznacza tyle, że ma pewien określony zestaw cech. Tak samo rodzina składająca się z kobiety, mężczyzny, dzieci, wszystkich białych, katolickich i hetero nie jest "faszystowskim modelem rodziny". Ale prezentowanie tego jako jedyną opcję jest wykluczające dla większości rodzin, dzieli świat na rodziny właściwe i niewłaściwe, a to już jest myślenie faszystowskie. Świat jest różnorodny, ludzie są różnorodni i rodziny też. Nie ma sensu tego ukrywać, jest to wręcz szkodliwe.

Anonim 26.05.2021, 19:22

„represji wobec uczennic, studentek i nauczycieli” A co, każą im coś robić ? Toż to faszyzm. hi, hi

aaaa 26.05.2021, 18:43

Pierwsze kroki w Polsce to oczywiście zorganizowanie przez Kuronia następców Pawki czyli czerwone grupy dzieciaków tzw walterowców w 1953 (nie można tego nazwać harcerstwem) .W tym czasie za przynależność do Skautów Polskich w 1952 A.Lenkiewicz 18 lat został skazany na 12 lat więzienia. O dziwo wszyscy walterowcy to jedna nacja i obecnie wszyscy mają najwyższe ordery. A teraz bezkarnie działają ich następcy.

Edek 26.05.2021, 18:42

Służebnice szatana

Biskup Muzoreva 26.05.2021, 18:23

Błądzisz synu! Niech im Mzimu i Pazuzu - błogosławią.

Onanizm bez granic. 26.05.2021, 18:22

Aż do ostatniej kropli z jaj - walić będziemy gruchę. I przegonimy w siną dal lewacką zawieruchę.

Pan Havranek 26.05.2021, 18:20

Jo jo pane, to by bila katastrofa! A tak to se pozeraj na novinarzi, co sleduju pracu Mestkej Polici mesta Mlada Boleslav. To je pravi hrdinovia! V da mesice ujavnili onanstu na benzinalce aji opilca v vestibulu pocztoveo aeralu.

Böno 26.05.2021, 18:15

Taki wpis to nie tylko sprawa dla prokuratury jako obrażanie rodzin, ale przede wszystkim sprawa dla psychiatrów. Założyć kaftaniki i zawieźć na leczenie przymusowe. Powód: wulgarne, chamskie pasożyty i szkodniki społeczeństwa.

Jakie to szczęście że graniczymy z Czechami 26.05.2021, 17:48

wyobrażacie sobie co by było, gdyby tenkraj graniczył z tymkrajem?

Grizzly 26.05.2021, 17:40

Lochozyeby!

Anonim 26.05.2021, 17:37

Rozumiecie już chyba, że Walka Ideologiczna oraz Prześladowanie ze strony Lewaków to po prostu wypełnianie rozkazu samego Lenina, który nakazał zniszczenie naturalnej rodziny. Sowieci niszczyli rodziny przez masowe egzekucje, wywózki, odbieranie dzieci i indoktrynację, co jednak powodowało desperacki opór. Dzisiejsi Lewaki są sprytniejsi - zamiast jawnej Przemocy, indoktrynują dzieci "Prawami LGBT", aby zniszczyć ich naturalny rozwój i skazać na kalectwo. Dzieci okaleczone psychicznie przez homoseksualną propagandę są niezdolne do zakładania własnych rodzin.

Po11... Pathetic old fuck! 26.05.2021, 17:36

"Prof. dr" Jan Hertrich-Woleński PATO-HEJTER już w swojej "karierze" wystąpił w następujących odsłonach: "Polak z RPA" jako vandermerwe a obecnie Marian W.O - - - - "Niemiec" jako ThomaszNiemiec a obecnie tylko Thomas (Z zadziwiającą dobrą polszczyzną! Gorzej z "niemieckim") - - - - - jest też "Polakiem z USA" w GW jako cmok_wawelski, był "kotem Mordechajem" z Anglii a jużci, "literatą" jako Teodor Parnicki, ale najbardziej prawdziwą postać blogowa i szczerość prezentuje się jako "radzilowJedwabne - lelek3333". HEJT z najwyższej półki! To tylko kilka przykładów! - - - - - - - - - - - - "prof. dr" Jan Hertrich-Woleński PATO-HEJTER - - - - Pathetic old fuck!

Anonim 26.05.2021, 17:32

Chyba każdy już widzi, że ta Banda chce prześladować i wykluczać wszystkich normalnych Ludzi. Wyzywanie od "faszystów" ma na celu "usprawiedliwienie" lewackiej brutalnej agresji wg zapisów zawartych w "Konwencji Stambulskiej", nakazującej jawne niszczenie i "wykorzenianie", ze szczególnym wskazaniem na prześladowanie Dzieci mających matki i ojców.

Kaczka basta! 26.05.2021, 17:31

Trzeba zmienić nieco właściwości fizykochemiczne naszej kochanej planety, tak by w wyniku tego ludzie, którzy groteskowo łatwo wpadają w święte oburzenie, wybuchali jak nadmiernie nadęte balony. Albo nie, wycofuję się z pomysłu. Gdyby go zrealizować, redaktorzy frondelka w ciągu kilku godzin, jeśli nie minut, przestali by dostarczać rozrywkę.

Polak mały 26.05.2021, 17:30

Bez komentarza..

Polecane

Czytaj dalej