Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Japa
21.04.2021, 01:34
Ta wojna o RPO to walka o swojego faceta .Przykre tylko ,że ci wybrani przez nas politycy w swej zaciętości w walce o stołki , nie potrafią , albo udają ,że nie potrafią , wyobrazić sobie , że ktoś przy swoich prywatnych przekonaniach może być bezstronny . Sami idioci, robią ze swoich wyborców głupoli.
Figo Fago
21.04.2021, 01:24
A tyś się " loluś " szczepił przeciw wściekliżnie ? Może zastrzyki pomylili .....
Nie pierdol idioto
13.04.2021, 21:00
Konstytucja mówi wyraznie Bodnar pełni funkcje 5 lat i ani dnia dłuzej. Koniec kropka.nie maćcie ludziom w głowach.
Berenika
13.04.2021, 20:56
Zgodnie z Konstytucja która wyrażnie mówi że Bodnar ma prawo pełnić funkcje tylko 5 lat i ani dnia dłużej.W zwiazku z czym należy uchwalić nowe prawo dot.RPO.
lolek
13.04.2021, 19:34
Z każdym problemem do konusowatego dziada, bo on to Król Słońce.W pisie sami złodzieje ale za to patrioci !!!
Dam
13.04.2021, 15:50
Zawsze mnie śmieszy, jak socjaliści i zwolennicy centralizacji władzy nazywają innych lewakami. Ale już tutaj mi próbowali wmówić, że kapitalizm jest lewacki, więc wiem że u was jest wszystko na opak.
Foster
13.04.2021, 14:53
Co się ekscytujecie - Przyłębska, Piotrowicz, Pawłowicz w składzie, a Wy rżniecie głupa. Wszystko jasne. Pełniącym obowiązki zostanie polityk PIS i będzie bronił obywateli przed PIS owską władzą.
Trójoka wrona
13.04.2021, 14:33
Aż dziw, że trzeba takie rzeczy wyjaśniać, no ale trudno. Spytał pan "czy urząd RPO musi być obsadzony" Oczywiście że TAK! Przecież żeby urząd ten realizował swoje konstytucyjne zadania, to ktoś ten urząd musi pełnić. Sam fakt istnienia jakiegoś urzędu wymusza obowiązek obsadzenia go zgodnie z przewidzianymi prawem procedurami. Druga sprawa. Napisał pan "Wszędzie jest tak że jak się kończy kadencja urzędu to pozostaje on nieobsadzony" Nie wiem gdzie jest to "wszędzie" ale to nieistotne skoro sprawa dotyczy Polski, a nie "wszędzie". A polska rzeczywistość wygląda tak, że kadencja niemal każdego konstytucyjnego organu ulega odpowiedniemu przedłużeniu, do czasu wyłonienia jego następcy. Rząd jeżeli poda się do dymisji działa dalej, dopóki nie zostanie powołany nowy. Prezes NBP, czy NIKu pełnią swoje funkcje do wyboru następcy. Kolejna sprawa. Nie wiem ile złej woli będą musieli mieć w sobie sędziowie TK, żeby uznać art. 3 ust. 6 ustawy o RPO za niekonstytucyjny. Przecież zarówno przepis art. 3. ust. 6 ustawy o RPO, jak i Konstytucja nie obowiązują od wczoraj. Było mnóstwo czasu, aby zmartwieni o zgodność prawa z Konstytucją posłowie złożyli do TK odpowiedni wniosek. A gdyby istotnie była obawa (jak domniemywał sędzia Piotrowicz) że sąd mógłby uznać że po upływie kadencji działania RPO są niezgodne z prawem, to sądy już wcześniej złożyłyby odpowiednie pytanie prawne do TK.
Trójoka wrona
13.04.2021, 14:32
Aż dziw, że trzeba takie rzeczy wyjaśniać, no ale trudno. Spytał pan "czy urząd RPO musi być obsadzony" Oczywiście że TAK! Przecież żeby urząd ten realizował swoje konstytucyjne zadania, to ktoś ten urząd musi pełnić. Sam fakt istnienia jakiegoś urzędu wymusza obowiązek obsadzenia go zgodnie z przewidzianymi prawem procedurami. Druga sprawa. Napisał pan "Wszędzie jest tak że jak się kończy kadencja urzędu to pozostaje on nieobsadzony" Nie wiem gdzie jest to "wszędzie" ale to nieistotne skoro sprawa dotyczy Polski, a nie "wszędzie". A polska rzeczywistość wygląda tak, że kadencja niemal każdego konstytucyjnego organu ulega odpowiedniemu przedłużeniu, do czasu wyłonienia jego następcy. Rząd jeżeli poda się do dymisji działa dalej, dopóki nie zostanie powołany nowy. Prezes NBP, czy NIKu pełnią swoje funkcje do wyboru następcy. Kolejna sprawa. Nie wiem ile złej woli będą musieli mieć w sobie sędziowie TK, żeby uznać art. 3 ust. 6 ustawy o RPO za niekonstytucyjny. Przecież zarówno przepis art. 3. ust. 6 ustawy o RPO, jak i Konstytucja nie obowiązują od wczoraj. Było mnóstwo czasu, aby zmartwieni o zgodność prawa z Konstytucją posłowie złożyli do TK odpowiedni wniosek. A gdyby istotnie była obawa (jak domniemywał sędzia Piotrowicz) że sąd mógłby uznać że po upływie kadencji działania RPO są niezgodne z prawem, to sądy już wcześniej złożyłyby odpowiednie pytanie prawne do TK.
Trójoka wrona
13.04.2021, 13:04
Nie bez ograniczeń, tylko do czasu wyboru jego następcy. A że grupka nieudaczników nie potrafi tego zrobić od września, to już nie wina Bodnara.
Trójoka wrona
13.04.2021, 13:01
A kiedy RPO zabraknie, bo nieudacznicy z Sejmu nie będą w stanie dojść do porozumienia w sprawie kandydata, to obywatele mający interes do RPO gdzie mają się zwrócić?
Anonim
13.04.2021, 12:48
Co tu poznawać Konstytucja mówi jasno pajac Bodnar po 5-ciu latach może sobie razem ze Spurek peowskie osły pasać.
Anonim
13.04.2021, 12:22
Wszystkie sprawy które były kierowane do tego pana szkodnika powine być na nowo rozpatrzone , jak będzie nowy rzecznik prawa .I wymienić adwokatów z jego biura i tą panią W.....
Anonim
13.04.2021, 11:30
Po prostu nie pier..l lewacki przygłupie
Anonim
13.04.2021, 11:28
a na końcu zabrakło ponoć nocników dla twoich kolesi
Anonim
13.04.2021, 11:27
Przegonić tego pajaca, a tym samym unieważnić wszystkie jego nielegalne wnioski ... no i niech odda nielegalnie pobrane apanaże ... kolektyw obojnaków mu te braki dozbiera
Dam
13.04.2021, 10:59
No nie TK, to "grupa kolesi", jak twierdzili członkowie PIS. Z drugiej strony jesteś bardzo dumny z bycia reprezentowanym przez komuszego prokuratora który bronił pedofila. Czyżby jakieś sympatie?
Dam
13.04.2021, 10:57
Skoro PIS nie potrafi wybrać kandydata, którego byłyby w stanie poprzeć chociaż 1-2 osoby z nie-PISu, to już nie wina opozycji. Ale wg PISu aktywny członek partii będzie dobrą osobą do bronienia obywateli przed zakusami władzy, przecież to logiczne. Bodnar miał poparcie ludzi z chyba 4 różnych partii, kandydaci PISu z 1. Widzisz różnicę? A wg konstytucji skoro nie został wybrany nowy, stary dalej sprawuje obowiązki.
Mim2
13.04.2021, 10:27
Tak samo jak poprzednicy - i nie ma się czemu dziwić.
Mim2
13.04.2021, 10:24
Popieram Twoją tezę o "państwie bezprawia" - anarchia w Polsce jest w zaawansowanym stadium - dzięki zapowiedzianej a nie niedokończonej reformie sądownictwa.
Bravo p.i.s.
13.04.2021, 10:21
"Zabrakło tlenu, ludzie zaczęli się dusić, a potem umierać". Kulisy afery w rządowym szpitalu
Anonim
13.04.2021, 09:55
No, żeby pełnić swoje obowiązki bez ograniczeń poza kadencją, to tylko w PRLu tak się działo. Pojutrze będzie od 9:00 duży kwik.
Grizzly
13.04.2021, 09:47
To nie wyrok, to opinia ........
Dam
13.04.2021, 09:33
Bodnar i Piotrowicz. Obrońca demokracji obywatelskiej i funkcjonariusz reżimu. Dzieje się niby obecnie, a jakby 40 lat temu.
BK
13.04.2021, 09:29
Konstytucja wyraźnie mówi, że każdy ma prawo wystąpienia do RPO z wnioskiem o pomoc. Aby móc o taką pomoc wystąpić to chyba jasne jest, że stanowisko rzecznika nie może być nie obsadzone. Podobna sytuacja jest z szefem NIK oraz NBP - po zakończeniu kadencji pełnią dalej swoje obowiązki do czasu aż zostaną wyłonione nowe osoby, które ich zastąpią. To nie jest wina Pana Bodnara, że PiS tak na dobrą sprawę nie ma rzetelnych i odpowiednich kandydatów na to miejsce a z poza swojego kółeczka wzajemnej adoracji nie chcą nikogo widzieć.
Mim2
13.04.2021, 09:19
Znowu będzie kwik PO-KO-PSL i innych POpaprańców bożych - niezależnie od wyroku TK.
Bogusław
13.04.2021, 09:12
Hue-ty jestes hińczyk wiec się nie wpierdykaj w sprawy Polski !
Legalista
13.04.2021, 09:08
Zastanów się jakie głupoty wypisujesz. Czy urząd RPO musi być obsadzony? Wszędzie jest tak że jak się kończy kadencja urzędu to pozostaje on nieobsadzony. Wyjątkiem są stanowiska wynikające z konieczności reprezentacyjnych ale wtedy nie podejmuje się żadnych ważnych decyzji. Po to jest kadencja aby ograniczyć okres urzędowania. W przeciwnym przypadku dochodzi do łamania prawa. Wszystkie decyzje Bodnara po upływie kadencji muszą być unieważnione a więc będę nieskuteczne.
Stefan
13.04.2021, 09:05
To się w głowie nie mieści żeby uzurpator Bodnar sprawował urząd bez mandatu który upłynął w ubiegłym roku. Czy to jeszcze państwo prawa czy bezprawia. Ja mam dość już tych sprzedajnych sądów.
Anonim
13.04.2021, 08:36
Czyli Trybunał Julii Przyłębskiej ustanawiając stanowisko RPO nieobsadzonym, zadziała sprzecznie z art. 80 Konstytucji RP. Trybunał Konstytucyjny łamiący Konstytucję. To jest ta nowa świeżość, nowy ład.
Anonim
13.04.2021, 08:28
Spadaj moskalu
Anonim
13.04.2021, 08:27
Unieważnić po wyroku TK wszystkie działania tego podejrzanego typka!!!
Hue
13.04.2021, 08:23
To bylo zabawne, kiedy Piotrowicz zapytal czy Bodnar wie, ze wg Konstytucji kadencja RPO trwa 5 lat. Jakos tego samego okresu PIS nie mogl doczytac w przypadku Gesdorf. Pisowskie komuchy czytaja prawotak samo wybiorczo jak katolicy biblie.
Komentarze
33 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Ta wojna o RPO to walka o swojego faceta .Przykre tylko ,że ci wybrani przez nas politycy w swej zaciętości w walce o stołki , nie potrafią , albo udają ,że nie potrafią , wyobrazić sobie , że ktoś przy swoich prywatnych przekonaniach może być bezstronny . Sami idioci, robią ze swoich wyborców głupoli.
A tyś się " loluś " szczepił przeciw wściekliżnie ? Może zastrzyki pomylili .....
Konstytucja mówi wyraznie Bodnar pełni funkcje 5 lat i ani dnia dłuzej. Koniec kropka.nie maćcie ludziom w głowach.
Zgodnie z Konstytucja która wyrażnie mówi że Bodnar ma prawo pełnić funkcje tylko 5 lat i ani dnia dłużej.W zwiazku z czym należy uchwalić nowe prawo dot.RPO.
Z każdym problemem do konusowatego dziada, bo on to Król Słońce.W pisie sami złodzieje ale za to patrioci !!!
Zawsze mnie śmieszy, jak socjaliści i zwolennicy centralizacji władzy nazywają innych lewakami. Ale już tutaj mi próbowali wmówić, że kapitalizm jest lewacki, więc wiem że u was jest wszystko na opak.
Co się ekscytujecie - Przyłębska, Piotrowicz, Pawłowicz w składzie, a Wy rżniecie głupa. Wszystko jasne. Pełniącym obowiązki zostanie polityk PIS i będzie bronił obywateli przed PIS owską władzą.
Aż dziw, że trzeba takie rzeczy wyjaśniać, no ale trudno. Spytał pan "czy urząd RPO musi być obsadzony" Oczywiście że TAK! Przecież żeby urząd ten realizował swoje konstytucyjne zadania, to ktoś ten urząd musi pełnić. Sam fakt istnienia jakiegoś urzędu wymusza obowiązek obsadzenia go zgodnie z przewidzianymi prawem procedurami. Druga sprawa. Napisał pan "Wszędzie jest tak że jak się kończy kadencja urzędu to pozostaje on nieobsadzony" Nie wiem gdzie jest to "wszędzie" ale to nieistotne skoro sprawa dotyczy Polski, a nie "wszędzie". A polska rzeczywistość wygląda tak, że kadencja niemal każdego konstytucyjnego organu ulega odpowiedniemu przedłużeniu, do czasu wyłonienia jego następcy. Rząd jeżeli poda się do dymisji działa dalej, dopóki nie zostanie powołany nowy. Prezes NBP, czy NIKu pełnią swoje funkcje do wyboru następcy. Kolejna sprawa. Nie wiem ile złej woli będą musieli mieć w sobie sędziowie TK, żeby uznać art. 3 ust. 6 ustawy o RPO za niekonstytucyjny. Przecież zarówno przepis art. 3. ust. 6 ustawy o RPO, jak i Konstytucja nie obowiązują od wczoraj. Było mnóstwo czasu, aby zmartwieni o zgodność prawa z Konstytucją posłowie złożyli do TK odpowiedni wniosek. A gdyby istotnie była obawa (jak domniemywał sędzia Piotrowicz) że sąd mógłby uznać że po upływie kadencji działania RPO są niezgodne z prawem, to sądy już wcześniej złożyłyby odpowiednie pytanie prawne do TK.
Aż dziw, że trzeba takie rzeczy wyjaśniać, no ale trudno. Spytał pan "czy urząd RPO musi być obsadzony" Oczywiście że TAK! Przecież żeby urząd ten realizował swoje konstytucyjne zadania, to ktoś ten urząd musi pełnić. Sam fakt istnienia jakiegoś urzędu wymusza obowiązek obsadzenia go zgodnie z przewidzianymi prawem procedurami. Druga sprawa. Napisał pan "Wszędzie jest tak że jak się kończy kadencja urzędu to pozostaje on nieobsadzony" Nie wiem gdzie jest to "wszędzie" ale to nieistotne skoro sprawa dotyczy Polski, a nie "wszędzie". A polska rzeczywistość wygląda tak, że kadencja niemal każdego konstytucyjnego organu ulega odpowiedniemu przedłużeniu, do czasu wyłonienia jego następcy. Rząd jeżeli poda się do dymisji działa dalej, dopóki nie zostanie powołany nowy. Prezes NBP, czy NIKu pełnią swoje funkcje do wyboru następcy. Kolejna sprawa. Nie wiem ile złej woli będą musieli mieć w sobie sędziowie TK, żeby uznać art. 3 ust. 6 ustawy o RPO za niekonstytucyjny. Przecież zarówno przepis art. 3. ust. 6 ustawy o RPO, jak i Konstytucja nie obowiązują od wczoraj. Było mnóstwo czasu, aby zmartwieni o zgodność prawa z Konstytucją posłowie złożyli do TK odpowiedni wniosek. A gdyby istotnie była obawa (jak domniemywał sędzia Piotrowicz) że sąd mógłby uznać że po upływie kadencji działania RPO są niezgodne z prawem, to sądy już wcześniej złożyłyby odpowiednie pytanie prawne do TK.
Nie bez ograniczeń, tylko do czasu wyboru jego następcy. A że grupka nieudaczników nie potrafi tego zrobić od września, to już nie wina Bodnara.
A kiedy RPO zabraknie, bo nieudacznicy z Sejmu nie będą w stanie dojść do porozumienia w sprawie kandydata, to obywatele mający interes do RPO gdzie mają się zwrócić?
Co tu poznawać Konstytucja mówi jasno pajac Bodnar po 5-ciu latach może sobie razem ze Spurek peowskie osły pasać.
Wszystkie sprawy które były kierowane do tego pana szkodnika powine być na nowo rozpatrzone , jak będzie nowy rzecznik prawa .I wymienić adwokatów z jego biura i tą panią W.....
Po prostu nie pier..l lewacki przygłupie
a na końcu zabrakło ponoć nocników dla twoich kolesi
Przegonić tego pajaca, a tym samym unieważnić wszystkie jego nielegalne wnioski ... no i niech odda nielegalnie pobrane apanaże ... kolektyw obojnaków mu te braki dozbiera
No nie TK, to "grupa kolesi", jak twierdzili członkowie PIS. Z drugiej strony jesteś bardzo dumny z bycia reprezentowanym przez komuszego prokuratora który bronił pedofila. Czyżby jakieś sympatie?
Skoro PIS nie potrafi wybrać kandydata, którego byłyby w stanie poprzeć chociaż 1-2 osoby z nie-PISu, to już nie wina opozycji. Ale wg PISu aktywny członek partii będzie dobrą osobą do bronienia obywateli przed zakusami władzy, przecież to logiczne. Bodnar miał poparcie ludzi z chyba 4 różnych partii, kandydaci PISu z 1. Widzisz różnicę? A wg konstytucji skoro nie został wybrany nowy, stary dalej sprawuje obowiązki.
Tak samo jak poprzednicy - i nie ma się czemu dziwić.
Popieram Twoją tezę o "państwie bezprawia" - anarchia w Polsce jest w zaawansowanym stadium - dzięki zapowiedzianej a nie niedokończonej reformie sądownictwa.
"Zabrakło tlenu, ludzie zaczęli się dusić, a potem umierać". Kulisy afery w rządowym szpitalu
No, żeby pełnić swoje obowiązki bez ograniczeń poza kadencją, to tylko w PRLu tak się działo. Pojutrze będzie od 9:00 duży kwik.
To nie wyrok, to opinia ........
Bodnar i Piotrowicz. Obrońca demokracji obywatelskiej i funkcjonariusz reżimu. Dzieje się niby obecnie, a jakby 40 lat temu.
Konstytucja wyraźnie mówi, że każdy ma prawo wystąpienia do RPO z wnioskiem o pomoc. Aby móc o taką pomoc wystąpić to chyba jasne jest, że stanowisko rzecznika nie może być nie obsadzone. Podobna sytuacja jest z szefem NIK oraz NBP - po zakończeniu kadencji pełnią dalej swoje obowiązki do czasu aż zostaną wyłonione nowe osoby, które ich zastąpią. To nie jest wina Pana Bodnara, że PiS tak na dobrą sprawę nie ma rzetelnych i odpowiednich kandydatów na to miejsce a z poza swojego kółeczka wzajemnej adoracji nie chcą nikogo widzieć.
Znowu będzie kwik PO-KO-PSL i innych POpaprańców bożych - niezależnie od wyroku TK.
Hue-ty jestes hińczyk wiec się nie wpierdykaj w sprawy Polski !
Zastanów się jakie głupoty wypisujesz. Czy urząd RPO musi być obsadzony? Wszędzie jest tak że jak się kończy kadencja urzędu to pozostaje on nieobsadzony. Wyjątkiem są stanowiska wynikające z konieczności reprezentacyjnych ale wtedy nie podejmuje się żadnych ważnych decyzji. Po to jest kadencja aby ograniczyć okres urzędowania. W przeciwnym przypadku dochodzi do łamania prawa. Wszystkie decyzje Bodnara po upływie kadencji muszą być unieważnione a więc będę nieskuteczne.
To się w głowie nie mieści żeby uzurpator Bodnar sprawował urząd bez mandatu który upłynął w ubiegłym roku. Czy to jeszcze państwo prawa czy bezprawia. Ja mam dość już tych sprzedajnych sądów.
Czyli Trybunał Julii Przyłębskiej ustanawiając stanowisko RPO nieobsadzonym, zadziała sprzecznie z art. 80 Konstytucji RP. Trybunał Konstytucyjny łamiący Konstytucję. To jest ta nowa świeżość, nowy ład.
Spadaj moskalu
Unieważnić po wyroku TK wszystkie działania tego podejrzanego typka!!!
To bylo zabawne, kiedy Piotrowicz zapytal czy Bodnar wie, ze wg Konstytucji kadencja RPO trwa 5 lat. Jakos tego samego okresu PIS nie mogl doczytac w przypadku Gesdorf. Pisowskie komuchy czytaja prawotak samo wybiorczo jak katolicy biblie.