Zagrożenia

Koronawirus: tym razem spadek zakażeń. Utrzymuje się niska liczba zgonów

W komunikacie MZ podaje, że ilość zakażonych wyniosła 349 przypadków. Odnotowano łącznie 5 zgonów.

1 min czytania
Fot. via Pixabay - geralt
Fot. via Pixabay - geralt

W komunikacie MZ podaje, że ilość zakażonych wyniosła 349 przypadków. Odnotowano łącznie 5 zgonów.

Z powodu COVID-19 zmarła 1 osoba, natomiast z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami zmarły 4 osoby.

Ministerstwo udostępniło również statystykę całkowitej liczby zakażeń i zgonów w Polsce: 2 889 773/75 372 (wszystkie pozytywne przypadki/w tym osoby zmarłe).

Ministerstwo poinformowało także, że w ciągu minionej doby wykonano ponad 36,5 tys. testów.

Poinformowano także, że w związku z korektami wprowadzanymi na bieżąco przez laboratoria w systemie EWP, globalna liczba zakażeń i zgonów od początku pandemii może nie być sumą kolejnych dziennych zakażeń lub zgonów.

jkg/twitter

Komentarze

148 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

xyz123 03.09.2021, 16:33

zatkaO kakO widzę... Jest jak jest foliarz, pora na weekendzio! Śpij smacznie i pozdro dla tych co ci się dziś przyśnią!!

xyz123 03.09.2021, 16:31

pffff w plafcifych foliowych sztatysztykah z jutube :D

xyz123 03.09.2021, 16:31

znowu kłąmiesz foliarzynko, pisałeś, że WSZYSCY chorowali i nikt z was się nie przetestował. Więc cała rodzinka folijek coś złapała, a nie testowałeś się bo nie chciałeś mieć kwarantanny foliowy kłamco! Doskonale wiesz, że wymazówa przyjeżdża pod dom... Gdybyś miał cohones (no ale wiadomo foliarz = tchórz pierwszej wody) to po przechorowaniu zrobiłbyś sobie krew na przeciwciała ale wteeeeedy to by dopiero sumienie żarło... Nie zmarł nikt w twoim bliskim otoczeniu w momencie kiedy chorowałeś padalcu?! To się nadaje do zgłoszenia do prokuratury lol.

xyz123 03.09.2021, 16:28

nope panie tępy foliarzyno ja nie "sadze", że klawiatura ma z tym coś wspólnego. Ja sądzę, że jesteś zakłamanym tępym foliarzynom i jak dychałeś to też i łaziłeś do sklepy po harnasie i do swojej roboty po wypłaty... To tego pisałeś w liczbie mnogiej czyli twoja foliowa rodzinka zawiera więcej niż jednego foliarza + wszyscy chorowali i nikt nie zadzwonił do lekarza żeby test+-wagon zamówić. Ciekawe czy jeśli masz kaszojady to one też mają kogoś na sumieniu lol.

Anonim 03.09.2021, 15:15

ps znowu mam nadzieje ze ty masz racje, bardzo bym chcial ze przechorowalem covida, nie wiem co to bylo, miejsce chorego jest w lozku

Anonim 03.09.2021, 15:12

w prawdziwych statystykach Merkel usmiercila wiecej ludzi

Anonim 03.09.2021, 15:09

tylko taki zjeb jak ty moze sadzic ze mozna sie zarazic przez klawiature, twoja racja moj spokoj ty oszolomie ... koinfekcje to ciezki przebieg covidu wiem to od dawien dawna, czesc zmarlych sama sie o smierc prosila - nawet sluby brali z covidem a pozniej do trumny

Anonim 03.09.2021, 15:05

juz dawno zachowujesz sie jakbys pozjadal wszystkie rozumy, nawet lekarza co ratuje zycie pojechales ze sie nie zna na swojej pracy, ignorujesz prawde bo wolisz zabobon (strach albo litosc)i to sa fakty

xyz123 03.09.2021, 15:05

dobra foliarz pier***lisz jak potłuczony, jak wcześniej na 100% kogoś zaraziłeś i prawie na pewno ktoś przez ciebie się zadusił. Weekendzie, jadę po jakieś dobre browarki i będę sobie spać smacznie z moim czyściuśkim jak śnieg w Alpach sumieniem, a ty śnij słodko o tych, którym życie odebrałeś konfjutku!!! AFK.

Anonim 03.09.2021, 15:02

skoro lekarze nie potrafia zalozyc masek bo choruja, to ludzie beda potrafili? wyzywasz wlasnego kumpla wiec do tego nawiazuje

xyz123 03.09.2021, 15:01

ok to się porównajmy foljowy konfjutku: u mnie = najlepsza uczelnia techniczna w Polsce + 12 lat doświadczenia w zawodzie => 4500 euro netto miesięcznie + 30 dni płatnego urlopu + elastyczne godziny pracy + home office. No foliak to jest ta moja chu***wość. Jak tam u ciebie hm? Robol zapewne z marną wypłatą i żona jak kaszalot cnie? I tak masz nieźle bo jakieś 50% foliarzy żadna baba nie chce.

xyz123 03.09.2021, 14:58

nie zmienia fo faktu, że byłeś chory i na 100% łaziłeś i zarażałeś foliowy konfjutku ;))), a Szwecja na 100 000 mieszkańców straciła więcej ludzi niż DE. Karma do ciebie wróci na 100%!!

xyz123 03.09.2021, 14:55

faktem NAUKOWYM jest, iż DOBRA maska PRAWIDŁOWO ubrana robi to co ma robić, a ty zje***ie foliowy manipulowanko na zasadzie "porównanie stanów". Każdy z IQ powyżej foliarza jak ty widzi jak ludzie noszą te maseczki i wie, że to g-daje. To, że jestem zwolennikiem maseczek sam se dopowiedziałeś.

Anonim 03.09.2021, 14:54

nie liczac osoby w wieku 100 lat, ktorej mogli dopisac covida choc nie miala objawow i byla tylko zarazona, na grypke nie zmarl nikt, chu..wych masz znajomych. tez jestes chu..wy...

Anonim 03.09.2021, 14:47

w USA porownywali stany i maski niewiele pomagaly, Zabobon juz dawno temu zdemaskowany przez Szumowskiego........... jestes zwolennikiem szmat na ryju i lockdownu bo zastapiles sobie tymi bzdurami wiare w Boga, ludzie wierza w rozne rzeczy nawet gdy maja swiadomosc ze niewiele z tej wiary jest

Anonim 03.09.2021, 14:40

Ciagle ich porywnywano do sasiadow wiec moga czegos zalowac ale na pewno nie braku czarnej lub czerwonej strefy. Jeszcze niedawno w Szwecji bylo mniej zakazen niz u sasiadow, Teraz po wakacjach wraca to co wczesniej . Wniosek - Szwedzi (rdzenni) nie dorosli do restrykcji bo sa na poziomie Polakow a Dunczykom i Norwegom nie sa one potrzebne. Oni w Szwecji w ogole nie umierali. Wiecej zmarlo w RFN niz w Szwecji. Szwedzi w internecie dopiero po czassie lapia ze wiekszosc covidow to byly zgody planowe. Telewizje i opozycje szwedzka (paradoksalnie sa to odpowiednicy konfederacji) to nie interesuje. Ich obchodzi to co Lubnaer - ma byc 0 jak na Slowacji (czas przeszly)

xyz123 03.09.2021, 14:31

w doope to ty lubisz brać foliowy kofjucie albo do tepego pyska dlatego masek nie lubisz bleh.

xyz123 03.09.2021, 14:30

pier****lisz foliowe BREDNIE konfjutku zakłamany, rząd Szwecji oficjalnie błagał rodaków o wybaczenie ;)). Ciekawe ile osób przez ciebie tępa parówo nie żyje... W wolakowie nie ma na to paragrafu?! W DE by tobą qrviu Polizei za takie coś chodnik wytarło.

xyz123 03.09.2021, 14:28

taki jak ty chory foliowy konfjut co to ryja maską zakrywać nie chciał przyniósł im wiruska. To samo z resztą ty zrobiłeś na 100% razem z resztą twojej foliowej rodzinki ;))).

Anonim 03.09.2021, 14:26

W Szwecji na koniec roku zmarlo nadmiarowo 25-30 Polakow na 90 tys Polonii. W Polsce 62 tys bo mialy uzdrowic maski i zakaz zarabiania na chleb

xyz123 03.09.2021, 14:26

no niestety na foliowych zje**ów jak ty nie ma mocnych bo łażą chorzy i paskudnego tępego ryja zakrywać nie chcą konfjutki...

Anonim 03.09.2021, 14:21

testy uzdrwiaja lepiej niz respiratory, a najlepiej jak sie je wlozy w doope

Anonim 03.09.2021, 14:19

kto im kazal chodzic do lasu? mogli zrobic testa, zrobiony test wskrzesi nawet zmarlych,

Anonim 03.09.2021, 14:17

to lockdown i szmata na ryju nie pomogly?

xyz123 03.09.2021, 14:13

przez takiego foliowego deb***la jak ty kumpel stracił rodziców!! Spij smacznie konfjutku!!

xyz123 03.09.2021, 14:12

Macie tu cytat z pana anonka: "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna i kolejkami po test"... Typie jesteś dekiel zafoliowany, słabiuśki kłamca i do tego na 100% masz trupy na sumieniu takie FAKTY.

xyz123 03.09.2021, 14:11

przez takiego foliowego deb***la jak ty kumpel stracił rodziców!! Spij smacznie konfjutku!!

Anonim 03.09.2021, 13:56

Chyba juz wiem o co chodzi z nazwa partia partii 2050. Lockdown do 2050. Przy tak skrajnie malych liczach ozdrowiencow, uwzgledniajac ze sa odporni na kilka lat, nIgdy nie dojdzIe do sytuacji ze odpornosc zyska 70-90% ludzi. Zawsze bedzie mniejszosc i brak odpornosci stada. Szczepionka nie hamuje transmisji, zwlaszcza w przypadku mutacji.. Do konca swiata mozna to ciagnac.

Anonim 03.09.2021, 13:51

grypka to cytat z Bolsonaro https://www.populationof.net/pl/brazil/ ............

Anonim 03.09.2021, 13:49

rodzice kumpla mogli zrobic sobie testa to by wyzdrowieli w 5 minut. Test wyleczy kazdy rodzaj grypki, a lockdown glod na swiecie

xyz123 03.09.2021, 13:42

pier***lisz anonek jakby cię sumienie żarło... Ktoś kogo odwiedziłeś / blisko mieszkał może zmarł na sars foliowa parówo? Dziś ludzie, którzy przez ciebie zdechli na sars odwiedzą cię we śnie bo czekają na ciebie!!

xyz123 03.09.2021, 13:41

pier***lisz anonek jakby cię sumienie żarło... Ktoś kogo odwiedziłeś / blisko mieszkał może zmarł na sars foliowa parówo? Dziś ludzie, którzy przez ciebie zdechli na sars odwiedzą cię we śnie bo czekają na ciebie!!

xyz123 03.09.2021, 13:39

przez takiego foliowego deb***la jak ty kumpel stracił rodziców!! Spij smacznie konfjutku!!

Anonim 03.09.2021, 13:37

miliony ludzi z glodu umarly bo grypka jest najwazniejsza, Brazylia 2 razy mniej smierci od Meksyku

xyz123 03.09.2021, 13:35

nie musisz się chwalić swoimi preferencjami politycznymi foliowy morderco wszak wiadomo, że każda ameba intelektualna foliowa IQ<90 fapie do chłopaczków z konfy lol. Dziś w nocy zamkniesz oczy i nie pojawią się śliczne chłopaczki z konfy jak zawsze tylko ci, którzy przez ciebie parówo zadusili się za sars. Słodkich snów.

xyz123 03.09.2021, 13:31

plafdę foliowych morderców anonków płynącą z jutube z filmików z żółtymi napisami lol. Gryzie sumienie widzę i dobrze!!

Anonim 03.09.2021, 13:28

ludzie jak xyz123 sa gownem odpornym na prawde https://www.wikiwand.com/en/COVID-19_pandemic_on_Diamond_Princess https://www.scb.se/contentassets/edc2b33f85ad415d8e7909002253ed84/2021-08-30-preliminar_statistik_over_doda_inkl_eng.xlsx

Anonim 03.09.2021, 13:27

ciemny lud wszystko kupi, jak nie w tvp to tvn - Merkel kazala lockdown to bedzie lockdown, Merkel lub jej nastepca odpusci to odpuszcza od razu w Polsce

xyz123 03.09.2021, 13:25

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili...

xyz123 03.09.2021, 13:25

Macie tu cytat z pana anonka: "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna i kolejkami po test"... Typie jesteś dekiel zafoliowany, słabiuśki kłamca i do tego na 100% masz trupy na sumieniu takie FAKTY.

Anonim 03.09.2021, 13:24

ludzie sa gownem odpornym na prawdy dlatego to wszystko moze trwac jeszcze 5-10 lat, Niedzielski na tle psychopatow z PO to liberal, nedlugo przez zdjeciem nakazu masek na dworze Holownia ich bronil, uwazajcie na te Laleczke Chucky

xyz123 03.09.2021, 13:20

anonku nicki podmieniamy hm? Słabiuśko :))). Dziś w nocy ci co się przez ciebie podusili ci się przyśnią 100% gwarantuję!!

xyz123 03.09.2021, 13:19

plafdę foliowych morderców anonków płynącą z jutube z filmików z żółtymi napisami lol. Gryzie sumienie widzę i dobrze!!

Anonim 03.09.2021, 13:18

po zrobionym tescie kazdy zdrowieje momentalnie, dr Grodzki i testy testy Kidawa maja na to dowody

xyz123 03.09.2021, 13:17

pie***lisz foliowy kłamczuszku, sam coś o klawiaturach i kopertach smędziłeś... Fakty są takie, że sam siebie okłamujesz żeby uspokoić sumienie, które podświadomie wie, że się przez ciebie ludzie podusili.

Anonim 03.09.2021, 13:17

ludzie jak xyz123 sa gownem odpornym na prawde https://www.wikiwand.com/en/COVID-19_pandemic_on_Diamond_Princess https://www.scb.se/contentassets/edc2b33f85ad415d8e7909002253ed84/2021-08-30-preliminar_statistik_over_doda_inkl_eng.xlsx

xyz123 03.09.2021, 13:16

tobie się coś popie***ło foliowy morderco ;))) my tu o tym, że masz trupy na sumieniu, a ty o pisiorach pie***lisz ;))). Zapewne konfidentracik foliowiec z ciebie hm?? Śpij słodko dziś we śnie odwiedzą cię ci co się przez ciebie podusili.

platformiarz 03.09.2021, 13:15

po zrobionym tescie wirus wyparowuje w 5 minut!!

xyz123 03.09.2021, 13:15

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili...

xyz123 03.09.2021, 13:14

Macie tu cytat z pana anonka: "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna i kolejkami po test"... Typie jesteś dekiel zafoliowany, słabiuśki kłamca i do tego na 100% masz trupy na sumieniu takie FAKTY.

Anonim 03.09.2021, 13:13

watpie ze zaglosuje ale jesli juz to oczywiscie na centrum, dla wahajacych sie miedzy kartelami rekomduje glosowanie na PIS - inaczej te mega ultraoszolomy przejma wladze i zatesknimy nawet za Niedzielskim, tamci jeszcze bardziej sluchaja rozkazow z Berlina

Anonim 03.09.2021, 13:10

nie ma alternatywy dla PIS, Niestety!!! wokol jeszcze gorsze oszolomy

xyz123 03.09.2021, 13:09

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili... Już dziś odwiedzą cię we śnie ci co przez ciebie się zadusili! Miłego!

Anonim 03.09.2021, 13:08

czytajcie xyz123 - to jest oszolom co uwaza ze nie tylko koperty ale klawiatura zaraza covidem.............. nie ma alternatywy dla PIS - pisze to z bolem jako neutralny obserwator

xyz123 03.09.2021, 13:08

taaaaak zakłamany ścierwiu na pewno samoizolację zrobiłeś ;))). Na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili... Już dziś odwiedzą cię we śnie ci co przez ciebie się zadusili! Miłego!

xyz123 03.09.2021, 13:06

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili... Już dziś odwiedzą cię we śnie ci co przez ciebie się zadusili! Miłego!

Anonim 03.09.2021, 13:02

zeby zarazic najpierw trzeba wyjsc z domu chorym, ludzie sa gownem odpornym na prawde - samo foliarstwo

Anonim 03.09.2021, 13:00

ludzie jak xyz123 sa gownem odpornym na prawde https://www.wikiwand.com/en/COVID-19_pandemic_on_Diamond_Princess https://www.scb.se/contentassets/edc2b33f85ad415d8e7909002253ed84/2021-08-30-preliminar_statistik_over_doda_inkl_eng.xlsx

xyz123 03.09.2021, 12:59

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili...

xyz123 03.09.2021, 12:58

Macie tu cytat z pana anonka: "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna i kolejkami po test"... Typie jesteś dekiel zafoliowany, słabiuśki kłamca i do tego na 100% masz trupy na sumieniu takie FAKTY.

xyz123 03.09.2021, 12:58

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili...

xyz123 03.09.2021, 12:58

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij spokojnie foliarzu i śnij o tych ludziach, którzy się przez ciebie po kilkanaście dni w męczarniach dusili...

Anonim 03.09.2021, 12:57

ludzie saa gownem jak mowil Zyrinowski... o smiertelnosci covidu z urzedow syatystycznych i badajacych przeciwciala wiemy na tyle duzo ze przyszedl naprawde odpowiedni moment by skonczyc te hucpe.......... ludzie nadal sie boją i wola ignorowac twarde dane , prawda malo kogo interesuje

Anonim 03.09.2021, 12:51

Lubnauer, jak tam Albania? nie chodzi o wczorajszy mecz, nadal trzeba brac z nich przyklad?

Anonim 03.09.2021, 12:50

ty masz na nazwisko Lubnauer? pamietam ze byli lepsi zwodnicy od Szumowskiego?

B52 03.09.2021, 12:48

Firma Picer wydała oświadczenie w którym zapewnia, że po przyjęciu dawki “przypominającej” zostanie zaaplikowana jeszcze tylko ostatnia dawka “wykończeniowa”. Zapewniła również, że po przyjęciu tej dawki, każdy zaszczepiony poczuje się WNIEBOWZIĘTY.

Anonim 03.09.2021, 12:47

Jestes lepszy od PISowcow...

xyz123 03.09.2021, 12:45

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij dobrze foliarzu...

Anonim 03.09.2021, 12:45

zarazilem klawiature, dlatego trzeba bylo ja zmienic... ile jeszcze lat lockdownow i kwarantany ci sie marzy? 2030 nie bedzie za krotko?

xyz123 03.09.2021, 12:44

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij dobrze foliarzu...

Anonim 03.09.2021, 12:43

skad masz te dane 2-3%? Niedzielski ci powiedzial, Kwarantanna powinna byc zlikwidowana a ten cyrk zakonczony. Kto chce niech sie szczepi,............ przeczytaj sobie foliarzu , prawie same dziadki na pokladziehttps://www.wikiwand.com/en/COVID-19_pandemic_on_Diamond_Princess .. jestes odporny na prawde, ty oszolomie

xyz123 03.09.2021, 12:38

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij dobrze foliarzu...

xyz123 03.09.2021, 12:38

Macie tu cytat z pana anonka: "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna i kolejkami po test"... Typie jesteś dekiel zafoliowany, słabiuśki kłamca i do tego na 100% masz trupy na sumieniu takie FAKTY.

xyz123 03.09.2021, 12:36

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij dobrze foliarzu...

xyz123 03.09.2021, 12:36

na 100% kogoś zaraziłeś, ten ktoś kolejne osoby, 2-3% z nich zmarło. Śpij dobrze foliarzu...

Anonim 03.09.2021, 12:35

xyz123 nigdy nie krytykuj nigdy Niedzielskiego ani PIS bo jestes taki sam jak oni

Anonim 03.09.2021, 12:32

lockdown, maski, testy, a kiedy koncu sie zacznie leczyc ludzi? zobacz ile wywalili ze szpitali, to jest epidemia pustych szpitali https://kilkafaktow.netlify.app/wpisy/drastyczny-spadek-liczby-hospitalizacji/

twój lekarz rodzinny 03.09.2021, 12:31

ale wiesz, że KAŻDY w Polsce jest już czymś zaszczepiony? Patrząc na te bzdury co piszesz jesteś już wiekowy, więc u ciebie masz podpisany cyrograf z uwaga: RUSSKIM LUCYFEREM i pójdziesz do ruskiego piekła!

Anonim 03.09.2021, 12:30

nawet 2 miesiace ludzie bez objawow kiblowali na kwarantannie, przynajmniej w Polsce, lepsze od zamykania lasow............. przeczytaj sobie foliarzu , plik otwiera sie pol godziny, dawno nie patrzylem ale raczej bez zmian https://www.scb.se/contentassets/edc2b33f85ad415d8e7909002253ed84/2021-08-30-preliminar_statistik_over_doda_inkl_eng.xlsx - jak ktos umieral w Polse to glownie przez restrykcje i twoj zas,any lockdown z dlugami zdrowotnymi na dekade, niejeden zdychal pod szpitalem bo nie mial "testa"

matis89 03.09.2021, 12:26

A co będzie jak się zaszczepisz? . . . . Podpiszesz cyrograf ze mną, LUCYFEREM, jak Twardowski. A ja Lucyfer się nazywam Bill Gates, Soros oraz ten heretyk z Watykanu. Będziesz miał wszczepionego "czipa", który to powie Gatesowi, Sorosowi i temu heretykowi w Watykanie wszystko o tobie. "Czip" zmusi cię do NIE noszenia pieniędzy wystarczy, że spojrzysz na kaszankę a Gates, Soros i ten heretyk z Watykanu wyśle sygnał i będziesz wiedział, czy cię stać na kupno, czy nie. A wszystko to dzięki 5G. Kobiety stracą płodność, podobnie faceci, ale niezupełnie, bo Gates, Soros i ten heretyk z Watykanu mają specjalną wajchę, za pomocą której podniecą kobietę a facetowi "stanie". Ale tylko na jedno dziecko; z uszami jak radary radzieckie, by wyłapywać sygnały od diabła Gatesa, Sorosa i tego heretyka z Watykanu. I będziesz miał platfusem, abyś nie mógł uciec. Czyli ZASZCZEP SIĘ!

Skrzypek szkoda, że nie jest w Dachau 03.09.2021, 12:26

BĄDŹ FRAJEREM i NIE SZCZEP się jak masz: cukrzyce, jesteś tłusty jak świnia, masz chroniczne podwyższone ciśnienie, coś z sercem, masz/miałeś raka, astmę, masz/miałeś gruźlice, jesteś od zawsze palaczem, masz chroniczny kaszel, kłopoty z płucami, masz ponad 65 lat - MASZ 70-90% SZANSY ZGONU. Masz nieco wyższe szanse przeżycia jak jesteś po 50-tce. Nawet jak przeżyjesz to NIE NA DŁUGO!

xyz123 03.09.2021, 12:23

nieeee nooooo na 100% żeś się w lesie zaszył taaaaaa już ci wierzym bo przeca Anonek nie kłamie np. twierdząc, że uważam, iż w przyp. objawów trza iść stać w kolejce po testy... Macie tu cytat z pana anonka: "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna i kolejkami po test"... Typie jesteś dekiel zafoliowany, słabiuśki kłamca i do tego na 100% masz trupy na sumieniu takie FAKTY.

Anonim 03.09.2021, 12:20

foliarze jak ty mnie wystraszyli i dlugie dni bylem zdala od swiata, koinfekcje to potencjalna przyczyna ciezkiego covidu, prof Kuna twierdzi ze sa na to dowody z Anglii... nie znasz zachowan i obyczajow ludzi i nie wiesz czy nie ladowali w siebie garscie ibupromu, diabel moze tkwic w szczegolach a my nadal malo wiemy dlaczego sa wyjatki wsrod mlodych i zdrowych.......... przypominasz mi Grodzkiego i jego zabojcze koperty............... w Szwecji dlugo nie bylo zadnej kwarantanny, pozniej tylko na domownikow (obowiazek? modne w Szwecji zalecenia? nie wiem) i tak jak pisalem od roku w Sztokholmie czyli epicentrum nie ma zadnej nadmiarowej trumny na cmentarzu choc problemy te same co Slask i z tej samej przyczyny (czlowiek depcze czlowieka)... ty ten cyrk chcesz ciagnac do 2030.... lockdown macht frei - Szwecja zielona lub zolta strefa, nigdy czerwona ani czarna

Anonim 03.09.2021, 12:12

foliarze jak ty mnie wystraszyli i dlugie dni bylem zdala od swiata, koinfekcje to potencjalna przyczyna ciezkiego covidu, prof Kuna twierdzi ze sa na to dowody z Anglii... nie znasz zachowan i obyczajow ludzi jak ta dziewczyna i nie wiesz czy nie ladowali w siebie garscie ibupromu, diabel moze tkwic w szczegolach a my nadal malo wiemy dlaczego sa wyjatki wsrod mlodych i zdrowych...

xyz123 03.09.2021, 12:09

pierd***lisz foliarzu. Chorowałeś i nie przetestowałeś się bo się bałeś kwarantanny, a gonitwa po biedrze za charnasiem z kaszelkiem pewnie była... A co do testów do domu ci przyjeżdżają pobrać wymaz czerepie foliowy... Ciekawe ile osób zaraziłeś i ile przez ciebie zmarło...

xyz123 03.09.2021, 12:04

przyjeżdżają do ciebie wymaz zrobić pierdoło foliowa... Goniłeś po biedrze za harnasiek kaszlając nie?!?!?! Ciekawe ile osób przez ciebie się pochorowało i zmarło...

xyz123 03.09.2021, 12:03

wymaz ci w domu robią pierdoło foliowa, a ty pewnie grzecznie poddałeś się kwarantannie, a nie po bierdze za harnasiem z maską na czole goniłeś hm?? ZABIŁEŚ ludzi na 100%.

xyz123 03.09.2021, 12:02

chorowałeś i się nie przebadałeś bo się bałeś kwarantanny pierdo***cu foliowy!! Ciekawe ile osób przez ciebie zmarło...

xyz123 03.09.2021, 12:00

niemal wyłącznie ;))) dziewczyna lat 35 z mojej ooklicy zmarła, znałem ją ze szkoły średniej... Niemal... Rodzice kumpla zmarli przez takiego qrwia jak ty co chorował ale bał się kwarantanny. Byli zdrowi i mogli se jeszcze kilkadziesiąt lat pożyć... Niemal...

xyz123 03.09.2021, 11:58

zapytaj kaczora co to budowę oczyszczalni po drugiej stronie Wisły zablokował ;)))

Anonim 03.09.2021, 11:52

xyz123 uwaza ze ktos kto jest chory (nie ciezko, nie lekko zwyczajnie) na jesien powinien stac godzine w kolejce po test - bo moze katarek i kaszelek ma jakas nazwe covid i moglem zarazic rodzine co zarazila mnie........... chory nie powinien nic tylko wloczyc sie po miescie i robic testy a na zbicie goraczki najlepiej przyjac szczepionke............ 2 miesiace kwarantanny lockdown szmaty na ryju to nowczesna medycyna... a na katar najlepszy respirator........

Anonim 03.09.2021, 11:44

jakim trzeba byc debilem by bedac chorym stac na dworze godzine by zrobic do sr.ania potrzebny test? trzeba byc debilem jak ty

Anonim 03.09.2021, 11:40

odkryles teraz foliarzu ze chory lezacy w lozku zaraza ludzi na ulicy, co innego gdyby poszedl stac w kolejce po test ... wiesz ile czasu chory zaraza? pewnie uwazasz ze tyle ile rzad ustali kwarantanny, kiedys nawet zarazali 2 miesiace

Anonim 03.09.2021, 11:39

jakie fakty, jakie dane ? problem dotyczy niemal wylacznie schorowanych i starszych osob a cala reszta to odwracanie uwagi istoty problemu. czy ja pisalem ze grupy ryzyka nie powinny sie szczepic?

Anonim 03.09.2021, 11:33

jak cos pisz na gorze , tu brak miejsca

Anonim 03.09.2021, 11:32

odkryles teraz foliarzu ze chory lezacy w lozku zaraza ludzi na ulicy, co innego gdyby poszedl stac w kolejce po test ... wiesz ile czasu chory zaraza? pewnie uwazasz cze tyle ile rzad ustali kwarantanny, kiedys nawet zarazali 2 miesiace https://www.fronda.pl/a/uwaga-ozdrowiency-nie-sa-odporni-na-wariant-delta-chroni-tylko-pelne-zaszczepienie,164074.html

Zosia 03.09.2021, 11:21

Anonim a idź ty w PIS du.

dziubuś 03.09.2021, 11:18

A jaki wpływ na 4 falę ma zrzut ścieków przez Fafałka do królowej polskich rzek?

xyz123 03.09.2021, 11:14

wiesz co foliarzyno jak dla foliarzy mam zero szacunku bo wy foliaki to zakala tej planety i ameby intelektualne tak za to => "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna" to mam nawet mniej niz zero dla ciebie!!! Trzeba byc nieodpowiedzialnym debi***m aby cos takiego zrobic!!!!!!!!!!

xyz123 03.09.2021, 11:12

nie wiem kto klamal to ty foliowa du*o spisek globalny z klamstwami nt. ozdrowiencow wykryles. To ty mi powiedz kto klamal hm? Ps. ciekawe ilu ludzi przez ciebie zmarlo na sars de**lu foliowy, cytat z anonka foliarza "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna"........................

xyz123 03.09.2021, 11:11

nope panie foliaryno co to (cytuje ciebie d*po foliowa!!!) "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna"........ Ja widze tylko fakty naukowe i dane, a nie foliowe brednie i filmy na jutube z zoltymi napisami.

xyz123 03.09.2021, 11:09

Japie#$&le co ty czlowieku mowisz?! CYTUJE CIEBIE: "Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna"... Wiesz, ze jesli to bylo sars to na 100% kogos zaraziliscie i ten ktos mogl przez was zafoliowane du*y sie przekrecic?!?!

Anonim 03.09.2021, 10:59

Chorowalismy ale nikt nie wie na co - strach przed kwarantanna i kolejkami po test. Przeznaczenie mozna oszukac ale nie na dlugo. Skoro wirus nie mutuje do slabszego to jest to dla mnie powod nr 3 by sie nie szczepic. Priorytet to osoby starsze i z chorobami przewleklymi. Szczepienia musza byc powtarzane.

Anonim 03.09.2021, 10:47

kto klamal na temat ozdrowiencow? twoi "fachowcy" z roznorakich rad medycznych nievtyko w Polsce .. pisz lepiej tresciwie w punktach bo celowo rozmywasz wszystko a moje komenty pewnie spinasz z innymi komentujacymi.....

xyz123 03.09.2021, 10:45

takie masz prawo ale trzeba przeliczyc prawdopodobienstwa. Pisales juz, ze chorob zadnych nie masz i BARDZO fajnie. Wiek jest tutaj waznym czynnikiem i przy delcie jak masz ponad 50 lat to bym sie juz zastanawial. Czy ktos wprost z twojej linii genetycznej juz na sobie covid19 przetestowal? Widzisz u mnie tak i bylo ok (rodzice ~3 tygodnie przeziebienia i na cale szczescie tyle), do tego u mnie wiek poza grupami ryzyka i zero chorob ale sytuacja rodzinna zmusila mnie do tego aby sie zaszczepi i wyobraz sobie nie darlem japska, ze Bill chce mnie zaczipowac tylko naciagnalem spodnie na D, wsadzilem cohones na swoje miejsce i sie zaszczepilem... Tych rzeczy wlasnie foliarzom BRAK: dzialajacego rozumu i cohones i jest to FAKT naukowy - serio byly badania spiskowcow :DDD

Anonim 03.09.2021, 10:37

ty widzisz tylko czarne i biale, to jest wlasnie ten problem, na takich jak ty nie ma mocnych, foliarzu... foliarzu, od ponad roku w Sztokholmie nie zmarl nadmiarowo nikt, walka z grypką w Polsce kosztuje sporo, nie chodzi o pieniadze

xyz123 03.09.2021, 10:35

oh to ciekawe jakas nowa teoria :D dajesz, a ja zamieniam sie w sluch!!

xyz123 03.09.2021, 10:35

nie atak panie foliarz tylko FAKTY, twoj szpec covidowy NIE MIAL RACJI :))))). Lekarze natomiast no coz j.w. trzymam sie od polskich lekarzy na bezpieczna odleglosc i jest ok. Bardzo polecam!!

Anonim 03.09.2021, 10:34

glownym powodem rezygnacji ze szczepionki mogl byc jednak fakt ze epidemia potrwa wiele dlugich lat, NOP w rodzinie nie wiem czy byl najwazniejszy

xyz123 03.09.2021, 10:34

typie ale to ty zes globalny spisek wykryl hahahahaha :D ja ciekrece nie ogarniam czasami was foliarzy :D. Czy ty masz pamiec jak kura i dodatkowo JEDNEJ SWOJEJ wypowiedzi wyzej przeczytac nie umiesz? A moze nie umiesz ze zrozumieniem bo ci sie z foliowa teoria wszechswiata nie dodaje?? :D:D:D. KTO KLAMAL nt. ozdrowiencow? Caly rzad (kazdego kraju) + cala sluzba zdrowia + WHO + wszyscy naukowcy na planecie?? Ty foliak, a wiesz, ze prowadzono na was foliarzach kiedys badania hm? Ciekawe wnioski wyszly z tego hehhehehe. Dlatego nam ludziom NORMALNYM pozostaje po was jechac bo i tak was sie naprawic nie da ale zabawni jestesta to fakt :))))).

Anonim 03.09.2021, 10:32

dzieciak to byla przenosnia, dzieci telewizji czy ogolnie mediow to pojecie szerokie

Anonim 03.09.2021, 10:31

a czy lekarze wtryniaja sie ci sie w twoja specjalizacje? napisalem po prostu co wiem ale ty od razu atak ...

Anonim 03.09.2021, 10:27

po raz wtory przekrecasz i piszesz jak nacpany, Jaki swiatowy spisek? po prostu globalne oglupienie. Nie mam chorob wspoilstniejacych wiec mam w doopie twoja szczepionke a osoba z grupy ryzyka ktora zachecilem ma teraz problemy ze zdrowiem i moze nawet niedwracalne , Co najmniej dluga rehabilitacja sie zapowiada. Szczepienia to sprawa indywudualna.

xyz123 03.09.2021, 10:26

ps. panie foliarz mocno pan belkoczesz, troche wody z cytryna dla odmiany na chwile nie zaszkodzi ;))))

xyz123 03.09.2021, 10:25

panie foliaczek po1 tej lekarzynie z wolaczkowa psa bym na przeglad nie dal, po2 masz nieaktualna wiedze, po3 tak tak jestem nikim tylko widzisz wyksztalcenie mam lepsze i co za tym idzie uposazenie zapewne tez :))).

xyz123 03.09.2021, 10:22

prosze bardzo skomentuje tego pisowskiego lekarzyne: POMYLIL sie, jest ZNACZNIE mniej hospitalizacji niz 2x i to jest FAKT. A ja panie foliaczek pewnie ~dwa tygodnie musze pracowac na miesieczne wynagrodzenie tego lekarzyny taki ze mnie dzieciak :)))))))).

Anonim 03.09.2021, 10:21

nie przekrecaj slow.. jestes nikim a on jest lekarzem z wieloletnim stazem, poza mnie nie interesuje amantadyna szczegolnie, po prostu wiem ze jest uzywana nie tylko przez Bodnara, tak jak leki na hiv, malarie astme itd

xyz123 03.09.2021, 10:19

tak tak foliak jestem oszolomem i mieszam :D a powyzej wszystko jak byk stoi :D:D:D. To wskaz gdzie mieszam prosze ;))). Dalej wykrywasz spisek globalny => klamiO o ozdrowiencach aby foliaki zmusic do lazenia w maskach i do szczepien :D. Co do DE j.w. u mnie w miescie w centrum chodzi sie w maskach PO ULICY. Nawet Polizei czasami sie pojawi zeby zobaczyc czy ludzie sie stosuja ale w DE widzisz edukacja jest na wysokim poziomie to i ludzie w maskach chodza, szczepia sie i 4x wiecej zarabiaja ;))).

Anonim 03.09.2021, 10:17

Skomentuj lepiej slowa Niedzielskkiego ze dzieki szczepiieniom hospitalizacji bedzie 2 razy mniej przy tych samych liczbach zakazen............. wybitny lekarz a ty jestes tylko dzieckiem szmatki na ryju......... leczysz ludzi na covid w szpitalu?

xyz123 03.09.2021, 10:13

aha przed pandemia mowil jak leczyc covid19 no to jasne wszystko => twoj ekspert prawdopodobnie cpal amantadynkie i pukal nietoperze i to przez niego teraz mamy to co mamy...

Anonim 03.09.2021, 10:13

Jestes oszolomem i celowo mieszasz. Na temat ozdrowiencow wciskano klamstwa i kropka. Ile umarlo, jakie powilkania odrebna sprawa bez zwiazku z moim wpisem. W niemczech maski na dworze obowiazkowe gdy nie mozna zachowac dystansu, wewnatrz co innego.

xyz123 03.09.2021, 10:12

nie no grzane bylo juz i to niezle widze hahahah. Dane o skutecznosci szczepien sa ZNACZNIE starsze niz z przed miesiaca (UK / Izrael), koniecznosc podania 3-ciej dawki mozna bylo wywnioskowac juz rok temu kiedy podano dane nt. spadku poziomu przeciwcial u twz. ozdrowiencow, leki przeciwwirusowe sa umowne ale tylko na foliowej plaskiej Ziemi, a TV nie ogladam :))). To powiadasz, ze ten lekarz covidowy szpec od "wygladu" w TV byl i to nie byle pionek jest? Huhuhu no to faktycznie musi tak by :))). To ja ci cos w tajemnicy powiem ok?? Trzymam sie z DALEKA od polskiej sluzby zdrowia bo to jest CH/D i kamieni kupa jak to POKOmony dawniej mawiali. Lacznie z tym twoim foliowym ekspertem.

Anonim 03.09.2021, 10:06

ps byl w telewizji ale przed epidemią, teraz pokazuja innych "fachowcow" ktorych zdaniem wyzwoli szmata na ryju

xyz123 03.09.2021, 10:05

nowu mieszasz groch z kapusta panie foliarz, a ja ze foliarzy nie lubie bo jestescie dekle to musze prostowac :D... Po przechorowaniu jest wyzszy poziom przeciwcial niz po szczepionce (srednio) co jest faktem ale faktem tez jest, ze po przechorowaniu przy dzialajacej sluzbie zdrowia 2-3% umiera, ~20% wymaga hospitalizacji, jaki % ma powiklania??! Co do maseczek w DE nie wiem niby skad masz takie info hm?! Z D*py zapewne albo jutube nie?! W centrum miasta trzeba nosic maski, w sklepach wszyscy nosza i nie widzialem nikogo z maska na czole / brodzie w DE. Tai ja wiem wiem juz ci sie w foliowym czerepie klebi, ze w DE glupie czlowieki mieszkaja hm?? ;)))... W PL na poczatku sapali, ze masek nie trzeba aby ludzie sie na maskowe zakupy nie rzucili bo dla sluzby zdrowia brakowalo i to panie foliak wiem od osoby z samej gory zarzadu nadwislanskiej krainy...

Anonim 03.09.2021, 10:04

a czy ja to kwestionuje? masz racje, dane o skutecznosci prawdziwe ale sprzed miesiaca , teraz spada wyraznie, mamy nadal lato, bez 3 dawki czarno widze - nie mow ze tego nie przewidziales.. leki przeciwwirusowe sa rzecza umowną......... lekarz covidowy byl nie raz w telewizji regionalnej, nie byle pionek.. smiej sie ze lykasz wszystko co powie telewizja

xyz123 03.09.2021, 09:59

tak wirek mnozy sie ale glownie na antyszczepkach. Dlatego jest tak malo przypadkow i tak malo hospitalizacji.

Anonim 03.09.2021, 09:56

niedawno Izrael przyznal ze przechorowanie nieporownywalnie lepiej chroni niz szczepionka a pol roku wciskano ciemnote ze ozdrowiency sa mniej chronieni od szczepionych.. bardzo prymitywne sa ostatnio klamstwa, zwlaszcza to ze umueraja tylko nieszczepieni... to jest jak nowa religia ktora wyrzeka sie calego dotychczasowego dorobku naukowego ostatniego stulecia ... z maskami tez zmieniali zdanie bo wiara w kondomy na glowie miala czynic cuda - w lutym 2020 kazdy zakaznik by powiedzial ze maska na dworze to potencjalna krzywda dla ludzi , Niemcy akurat droga nie poszli co nasi kretyni

xyz123 03.09.2021, 09:54

nie no lecisz po bandzie panie foliak :D przeciez powyzej wszystko jest JAK byk napisane. Cos bylo juz przygrzane na weekendzio czy jak?! Zaczalem od tego, ze szczepienia daly 10x mniej zakazen i 10x mniejsza smiertelnosc i ze czekamy na leki przeciwko sars-cov-2. Ty dalej BREDZISZ, ze czegos takiego jak leki przeciwwirusowe W OGOLE NIE MA :D... No panie kolego jak nie ma jak pewnie sam stosujesz... Dlatego tak zem siem uczepilem tych lekow :D. Co tam u lekarza covidowego? Splafca wyglONd?? :D:D:D

matis89 03.09.2021, 09:44

A co będzie jak się zaszczepisz? . . . . Podpiszesz cyrograf ze mną, LUCYFEREM, jak Twardowski. A ja Lucyfer się nazywam Bill Gates, Soros oraz ten heretyk z Watykanu. Będziesz miał wszczepionego "czipa", który to powie Gatesowi, Sorosowi i temu heretykowi w Watykanie wszystko o tobie. "Czip" zmusi cię do NIE noszenia pieniędzy wystarczy, że spojrzysz na kaszankę a Gates, Soros i ten heretyk z Watykanu wyśle sygnał i będziesz wiedział, czy cię stać na kupno, czy nie. A wszystko to dzięki 5G. Kobiety stracą płodność, podobnie faceci, ale niezupełnie, bo Gates, Soros i ten heretyk z Watykanu mają specjalną wajchę, za pomocą której podniecą kobietę a facetowi "stanie". Ale tylko na jedno dziecko; z uszami jak radary radzieckie, by wyłapywać sygnały od diabła Gatesa, Sorosa i tego heretyka z Watykanu. I będziesz miał platfusem, abyś nie mógł uciec. Czyli ZASZCZEP SIĘ!

Anonim 03.09.2021, 09:40

a czemu zes sie uczpil tych lekow? przeciez o tym mowili od poczatku konfederaci a twoim zdaniem wszystko miala zalatwic szczepionka. Lockdown jest skompromitowany (w Polsce efekty jak w Brazylii) maski na dworze takze, szczepionke juz dzis Niedzielski okresla na wyrost skuteczna w 50% (norma).. wyszlo na moje a wolalbym zebys ty mial racje, juz kiedys ci to pisalem....... dopoki zboczenia o roznej przyczynie sa nazywane zdrowa orientacja mam dystans do wszystkiego co plecą "fachowcy" .. moje poglady nie roznia sie niczym od Simona w lutym 2020, telewizja oglupila wszystkich

itd 03.09.2021, 09:39

Szczep się sam i daj innym spokój. Izrael, Gibraltar i inne kraje wyszczepione i co? Wirus się mnoży.

Skrzypek szkoda, że nie jest w Dachau 03.09.2021, 09:29

BĄDŹ FRAJEREM i NIE SZCZEP się jak masz: cukrzyce, jesteś tłusty jak świnia, masz chroniczne podwyższone ciśnienie, coś z sercem, masz/miałeś raka, astmę, masz/miałeś gruźlice, jesteś od zawsze palaczem, masz chroniczny kaszel, kłopoty z płucami, masz ponad 65 lat - MASZ 70-90% SZANSY ZGONU. Masz nieco wyższe szanse przeżycia jak jesteś po 50-tce. Nawet jak przeżyjesz to NIE NA DŁUGO!

xyz123 03.09.2021, 09:26

kolego ale na covid19 jeszcze lekow NIE MA, tym bardziej NIE BYLO w zeszlym roku. Testowano wszystko co wydawalo sie perspektywiczne i tyle calej tajemnje tajemnicy. Jeszcze raz napisze: leki przeciwko sars-cov-2 sa wlasnie w badaniach klinicznych. Lekarz covidowy? A coz toto takiego lol, pewnie szpec od "wygladu" choroby :DDD. Tak tak foliarzu jestem foliarzem bo na faktach naukowych bazuje, a nie na filmikach z zoltymi napisami z jutube hahahhaha.

xyz123 03.09.2021, 09:21

za wszystkie literowki z gory przepraszam, tylko jedna kawka byla i nie widze co pisze :D.

xyz123 03.09.2021, 09:20

co do pierwszej czesci twojego komentarza czesciowo sie z toba zgodze: nasi dzielni politycy dzielnie walcza z pantedia tzn. robia na tym polityke aby pokazac swoja dzielna dzielnosc... Dobrze, ze lasow znowu nie zamkneli lol. Co do drugiej czesci fakt, dzieki szczepioniom mamy 10x mniej zakazen i 10x mniejsza smiertelnosc. Szpitale covidkami nie sa zawalone i jest spora szansa, ze trzeci raz sluzba zdrowia w PL nie kleknie. Co do szklakni wody no coz slabo jak na 100 tys. ktos umiera od wypicia wody ;p ale wiem o co ci chodzi. Tyle, ze nie "kilku umrze", a jakies ~200 osob. W niezaszczepionej populacji sarsik mial jakie 2-3% smiertelnosci i ze 20% wysylal do szpitala, a do tego R0 jak przystalo na koronki chyba z ~8... W aszczepionej populacji smiertelnosc jest praktycznie zadna, ciezkich przypadkow tez praktycznie nie ma. Nie mam pojecia jaki szybko sie toto teraz rozprzestrzenia ale na 100% tez mu nozki czy tam kolce podcielo.

Anonim 03.09.2021, 09:18

czytalem jak w Chinach leczyli "lekami przeciwwirusowymi". Okazala sie po czasie ze nic nie pomagalo. Znajomy lekarz covidowy uzywa w szpitalu remdesiviru i z rzadka amantydyny. Nikt nie narzekal a czy dziala? Heparyna pewnie pomaga co podaja w komplecie i nie jest to lek przeciwwirusowy. Jestes foliarzem jak antyszczepy.

xyz123 03.09.2021, 09:12

po1 "leki przeciwwirusowe" nie istnieja ale wylacznie na zafoliowanej plaskiej Ziemi :DDD... Po2 "wyglad"?? Niby wyglad czego?! Grypa ma znacznie mniejsze R0 od Covid19, Covid19 daje zupelnie inne objawy, czas INKUBACJI jest zupelnie inny no ludzie... Grypy NIE leczy sie po omacku tylko po omacku w Wolsce diagnozuje sie grype i tutaj jest problemik. Co do lekow na covid19 j.w. sa w badaniach klinicznych.

Anonim 03.09.2021, 09:06

swoistych lekow na wirusy w ogole nie ma. To nie bakterie. Grypa to inna choroba zakazna ktora z covidem laczy bardzo duzo - wyglad, wiekszosc objawow, czas rozwoju infekcji, mutacje, zakaznosc tylko do jakiegos czasu a nawet bezobjawowe jej formy (33%). Grype tak samo leczą po omacku jak covid. Juz tysiac razy slyszalem o leku na covid i uslysze o kolejnym tysiacu. Idealnego nie bedzie nigdy. Beda tylko kolejne zwodzenia, lockdowny i bogate żony biednych poitykow

hehehe 03.09.2021, 09:06

Korona cyrk skończy się nieprędko bo jest nakręcany przez rządzących nami błaznów ale pandemia skończyła się w zasadzie już bo co to za choroba gdzie na kilkadziesiąt tysięcy zakażeń jest kilka zgonów jak w UK ? Podaj 100 tysiącom ludzi szklankę wody to kilku od tego umrze :-)

xyz123 03.09.2021, 08:44

ale ze niby jak amantadyna byla lekiem na grype, a na mutacje nie dziala? Rozumiem, ze kolega z foliarzy sars = grypa?... Amantadyna NIGDY nie byla lekiem na grype, przez przypadek odkryto, ze daje pozytywne efekty (znikome) w terapii grypy typu A. Na covid19 nie wiadomo czy w ogole dziala => badania trwaja choc po danych z "leeeczeeenia" u szamana ze wschodu obstawiam, ze nie dziala (zabila wiecej jego pacjentow niz sars...). Ps. leki dedykowane dla covid19 sa juz w fazie badan klinicznych. Pewnie beda dostepne wiosna/lato przyszlygo roku.

xyz123 03.09.2021, 08:33

tak wiem wiem czipy i 5G + plaska Ziemia hurhurhur ale widzisz realny swiat jest jaki jest :))). Z prawie 100% pewnoscia moge powiedziec, ze caly ten korona-cyrk skonczy sie dopiero po opracowaniu skutecznego leku.

Anonim 03.09.2021, 08:18

amantadyna byla lekiem na grype ale na mutacje nie dziala... Dobre leki np sterydowe czy na malarie sa , ale nie kazdemu pomogą.. zabawa z lekami moze trwac do 2050

SS 03.09.2021, 08:12

niby inteligentny a głupi jak but z lewej nogi

xyz123 03.09.2021, 07:40

zabezpieczyc szkoly tak jak sa zabezpieczone w DE + szczepic! Najwazniejsze teraz to zminimalizowac ilosc hospitalizacji i zgonow do maxa bo tylko tyle mozna zrobic. W tym stanie musimy doczlapac jakos do momentu, az beda dedykowane leki na covid19...

Anonim 03.09.2021, 07:27

zreszta sam zobacz i wez poprawke ze oni szczepia sie od grudnia a przeciwciala sztuczne i naturalne po chorobie (jedyna trwala odpornosc) sa razem https://www.ons.gov.uk/visualisations/dvc1553/countriesbyage/datadownload.xlsx

Anonim 03.09.2021, 07:21

a ty co w ogole radzisz?? patrzac na styczniowe przeciwciala w Anglii gdzie szkoly mieli otwarte, mozna wysnuc wniosek ze lockdowny da sie ciagnac minimum 5 lat.

xyz123 03.09.2021, 07:13

207 nowych przypadkow w zeszlym tygodniu, 349 nowych przypadkow dzisiaj i majtjematyki z flondry: "Koronawirus: tym razem spadek zakażeń."... Za tydzien bedzie w okolicy 600-700 nowych przypadkow o ile otwarte przez ministranta czerniaka po KULwieczym szkoly tego nie przyspiesza...

Anonim 03.09.2021, 07:05

we Wloszech fala jeszcze nie ruszyla. Wszystkie przedzialy wiekowe hospitalizowane po rowno. Wydaje sie ze szczepionka ma na razie 75-80% skutecznosci. Jak zejdzie do 50% PIS nie zostawi Polakom nawet misko po ryżu. Szkoleni psychopaci obiecali zakonczyc cyrk gdy przyjdzie szczepionka. I co, dotrzymali slowa? Szczepionek dla chetnych nie brakuje.

Polecane

Czytaj dalej