Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
leszczyna
03.07.2021, 09:06
Dobrze byłoby podać trochę więcej danych, np. kto i na jak dobierał ludzi do badania i co stanowi kryterium podniecenia, czy tylko zjawiska elektryczne w obrębie genitaliów. I co to znaczy "podniecenie wykazała procentowo taka sama ilość badanych z obu grup" - czy to, że pedofili jest tyle samo między homo- i heteroseksualnymi mężczyznami? To chyba twierdzi wyżej @Anonim. Poza tym ważniejsza jest praktyka niż zaaranżowanie badanie: ksiądz, któremu w filmie Sekielskich zakonnica przynosiła pieczone jabłuszka, konsekwentnie nagabywał dziewczynki, a ks. Dymer ze Szczecina stale napastował nastoletnich chłopców. Dziecko jako obiekt seksualny musiało mieć dla nich płeć zgodną i ich pożądaniem, nie być dzieckiem jako takim.
Dam
03.07.2021, 03:37
Już ci tłumaczyłem wielokrotnie. Jeżeli murarz zgwałcił dziecko, to szedł siedzieć, bo nie ma "pleców". Jeżeli ksiądz zgwałcił dziecko, to maszyna ruszała, żeby nie doszło do oskarżenia. Do tego informacja, że murarz zgwałcił dziecko jest niezbyt duża medialnie, o ile nie był to gwałt wyjątkowo brutalny. Za to ksiądz - osoba zaufania publicznego, nauczyciel moralności - to już jest informacja, którą ludzie będą oglądać. Robisz z naturalnych procesów teorię spiskową, bo inaczej musiałbyś przyznać że jesteś w błędzie.
Dam
03.07.2021, 03:32
Skąd masz te dane? Jeżeli są prawdziwe, to pewnie jesteś w stanie je podać.
Dam
03.07.2021, 03:31
Np. dorosły mężczyzna jest znacznie niej podejrzany, jeżeli widzi się go z chłopcami, niż z dziewczynkami. Nawet w sytuacjach takich jak np. wspólny prysznic na obozie. No i niej jesteś w stanie zaczaić, że księdzu łatwiej wziąć na plebanie ministranta, niż losową dziewczynkę?
Dam
03.07.2021, 03:29
Kłamiesz. Pedofil ma jedną orientację - dziecko. Nie ważne jakiej płci. Kiedy zrobiono poważne badania z podłączonymi do genitaliów elektrodami i pokazywano mężczyznom homo i hetero zdjęcia chłopców i dziewczynek, podniecenie wykazała procentowo taka sama ilość badanych z obu grup (różnice były granicach błędu statystycznego i wyszły na niekorzyść hetero). Więc nie kłam, bo jak zwykle soje proporcje wymyślasz.
Anonim
02.07.2021, 20:17
Nie wiem na jakiej podstawie opowiadasz o "ukrywaniu", skoro to Pedofile Ateiści oraz Pedofile Świeccy są ukrywani. Na temat ich wyczynów panuje Zmowa Milczenia w massmediach. Pomimo tego, że każdego dnia do 30 Ofiar składa zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, obowiązuje prawie ścisłą blokada informacyjna. Do mediów przedostaje się mniej niż 1/500 informacji. Nie można nazwać tego jako Systemowe Ukrywanie Sprawców, o ile Sprawca jest Ateistą lub osoba świecką.
Anonim
02.07.2021, 20:12
Co ma "dostępność" do rzeczy? Generalnie dla całej młodzieży męskiej dużo bardziej dostępne są osoby z młodzieży męskiej. Ale nie przekłada się to w najmniejszym stopniu na zachowania homoseksualne, a wręcz przeciwnie - kobiety, jako trudniej dostępne są szczególnie pożądane. Stąd głupie popisy, ryzykowne zachowania byle tylko zdobyć uwagę trudno dostępnych dziewczyn.
Anonim
02.07.2021, 20:10
Nie opowiadaj bzdur, gejów interesują osobniki płci męskiej, a nie żadni tam "mężczyźni". Preferowana różnica wieku to 5 - 15 lat i to wystarczy aby popadali w konflikt z Prawem. Już Freud opisywał ich jako nakierowanych na możliwie najmłodszych chłopców.
Anonim
02.07.2021, 20:07
No sorry, ale sprawcy pedofilni to nie jest nic na kształt osobnej orientacji, tylko przesadzony naturalny instynkt Młode-jest-lepsze. 96% pedofilów atakuje zgodnie z "orientacją" hetero, homo lub biseksualną. Niezwykle marginalna grupa sprawców pedofilnych wybiera dzieci jako takie.
pytajnik
02.07.2021, 16:19
A co z nauczaniem: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
leszczyna
02.07.2021, 10:36
Samodzielne wyciąganie wniosków jest godne pochwały, ale jeszcze trzeba mieć odpowiednie dane oraz je zinterpretować, żeby wnioski były nie tylko samodzielne, ale jeszcze prawidłowe. Tymczasem p. Terlikowski na podstawie równej liczby co do płci ofiar wyciąga wniosek, że "lobby homoseksualne" nie jest wyłącznie odpowiedzialne za czyny pedofilskie, co sam wcześniej głosił. Jeśli tak robił, to faktycznie był oderwany od rzeczywistości w sposób złożony, bo lobby homoseksualne jest aktywne we własnym gronie, pedofile zaś to osobna kategoria i ich orientacje też. Z drugiej strony akurat równa "liczba płciowa" ofiar nie pokazuje, jakiej orientacji było ilu sprawców i ilu czynów pedofilskich się dopuścili i to wobec dzieci danej płci. P. Terlikowski zdaje się mylić pojęcia i nie rozumieć, jakie fakty stoją za statystyką.
Dam
02.07.2021, 06:58
1. Dlaczego uważasz, że w organizacji pełnej mężczyzn wstępuje taki sam procent homoseksualistów, jaka jest w społeczeństwie? Wydawałoby się, że wstąpi tam więcej. 2. Gejów interesują mężczyźni, nie chłopcy. 3. Dla pedofila nie ma znaczenia, jakiej płci jest ofiara. 4. Zupełnie pomijasz kwestie takie, jak pedofilia zastępcza (z braku możliwości rozładowania napięcia seksualnego taka osoba sięgnie po najbliższą możliwość, w tym przypadku dziecko - analogicznie w więzieniach występują gwałty pomiędzy więźniami tej samej płci, a jednak większość gwałcących jest hetero). 5. Chłopcy są znacznie bardziej dostępni jako ofiary (ministranci). 6. Liczenie kogo zgwałcono więcej jest nie sensu, bo całość zaczyna się od tego, że KK stworzył przez dziesięciolecia atmosferę bezkarności ukrywając przestępstwa. Bez tego nie byłoby problemu.
Dam
02.07.2021, 06:51
Nie wątpię, że takie osoby były. Ale uważanie, że to wyjaśnia wszystkie grzechy KK jest w najlepszym wypadku naiwne, a bardziej prawdopodobne, że po prostu stosujesz wyparcie.
Dam
02.07.2021, 05:52
W przeciwieństwie do was Terlikowski wierzy w Boga, a nie w księdza i potrafi samodzielnie wyciągać wnioski, zamiast jedynie być bezmyślną owcą. Dlatego tak go nie lubicie.
miki
02.07.2021, 04:00
Terlikowski powinien sobie przypomnieć nauczanie kościoła i 10 przykazań,bo chyba zapomniał już i skłania się coraz bardziej na lewo,a wszystko by nie wypaść z obiegu.
Anonim
02.07.2021, 00:51
Fantazje? Och nie, to informacje ze śledztw i sądów. Pajacu.
KOSTEK
01.07.2021, 18:57
Pan Terlikowski zadziwia coraz bardziej. Oczywiście, że należy stygmatyzować, a nawet wyrzucać ze stanu kapłańskiego księży, którzy dokonują przestępstw na tle seksualnym, niezależnie od tego, czy krzywdzą chłopców czy dziewczynki. Na tej samej zasadzie policja "stygmatyzuje" pijanych kierowców, zabierając im prawo jazdy, a sąd może nawet orzec zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i wykonywania zawodu kierowcy, niezależnie od tego, czy delikwent lubi upijać się wódką, winem, czy piwem. I jakoś nikt nie ma o to pretensji do policji czy sądu.
A
01.07.2021, 15:20
Aha Mo(a)toła czyli jeśli kobieta jest molestowana przez księdza to w porządku bo to naturalny popęd i jedynie godny potępienia. No w zasadzie przecież kobieta nie jest samodzielna intelektualnie i musi mieć przewodnika mężczyznę i czasem ten mężczyzna ma potrzeby ... no jak przewodzi no się mu należy co nie Matoła ??
Anonim
01.07.2021, 15:02
Problem jest w tym, że KK olał Biblię:
1 Tym 3.2 "Biskup więc powinien być nienaganny, mąż jednej żony"
1 Tym 3.12 "Diakoni niech będą mężami jednej żony, rządzący dobrze dziećmi i własnymi domami." .
A tak wymyślili celibat i wielu ma problem z poskromieniem jednookiego węża.
Roman
01.07.2021, 13:49
Fantazje małego Jasia.
Lelo5
01.07.2021, 12:54
Ale czemu Fronda stygmatyzuje pederastów? Nic na ten temat! Cenzura?
bogdanus
01.07.2021, 12:11
Czy wiesz że do zakonów czy kapłaństwa były podstawiane osoby ze służb, po to, by przejąć władzę w KK. Pomagano im w objęciu ważnych stanowisk w KK. Jak myślisz czy mówili prawdę?
ZERRO
01.07.2021, 12:10
W Kościele obok lobby homoseksualnego jest lobby heteroseksualne. Jednym słowem lobby jest seksualne.
rebeliant
01.07.2021, 11:34
Skoro kościół stygmatyzuje kobiety inne niż tylko dziewice, to logicznie z tego wynika cała masa innych stygmatyzowań.
Zdają,
01.07.2021, 11:17
a oni kłamią
Mikołaj Kenski
01.07.2021, 11:15
To badanie ewidentnie pokazuje astronomiczny rozmiar homoseksualizmu wśród księży:... jeżeli pedofilia rozkłada się w miarę równomiernie wśród grupy badanej np. księży; tzn. że np. 1 na milion z grupy homo jest pedofilem i że 1 na milion z grupy hetero jest pedofilem - to znaczy że 50%-owa homo przestępczość wskazuje na 50% homo dewiację wśród księży..... Gdyby przestępstw na dziewcznkach było np. 98% o znaczyłoby to, że homosiów jest tylko 2%.................................................................................... Jednak badania ks prof Oko wskazują,że pedofilia występuje ok. 45 raz częściej wśród homo zboczeńców...... Prawdziwe jest zatem jedno z dwóch zdań: albo mamy 50% homo księży w Polsce albo KEP-owskie badania powierdzają liczby ks. prof. Oko - pedofilia ma miejsce 50 razy częściej wśród homoseksualistów, których jest znacznie mniej (1 - 2%proc) ale znacznie częściej gwałcą.... Tak czy inaczej homoseksualizm JEST głównym problemem w przypadku pedofilii i Kościoła w Polsce. Nie ma więc racji red Terlikowski jakoby homoseksualizm problemem nie był; liczby pokazują jasno.... Swoją drogą red. Terlikowski ujawnia ostatnio częste dysfunkcje pojęciowe i logiczne. Smutne. Chyba potrzeba mu radykalnej, osobistej odnowy wiary
bogdanus
01.07.2021, 11:15
Każdy kto kocha Jezusa a ma taką przypadłość, nie powinien wstępować do seminariów i w szeregi zakonu. Czy kandydatom zadaje się pytanie, czy mają takie skłonności a nie powinni kłamać.
katolik
01.07.2021, 10:57
i prawdopodobnie o to chodzi
pytajnik
01.07.2021, 10:51
A nie dałoby się jak Kościuszko (wariat, co buntował proletariat…)? Czy zamiast kos nie można by wziąć jakichś stylisk z OBI albo łomów i hajda na kurie?
katolik
01.07.2021, 10:48
Żadna strata, będzie mniej księży. Ale teraz Droga synodalna będzie miała mocny pretekst, aby znieść celibat
Jawny
01.07.2021, 10:42
Jesli nawet, nie ma w tym nic złego, taki ksiądz lepiej zadba, przytuli jak trzeba.
towarzysz Jagoda
01.07.2021, 10:37
Bardzo lubię takie argumenty jak twoje. Od razu widać, że ma się do czynienia z wielkim intelygentem
Mariusz
01.07.2021, 10:05
Geje to notoryczni kłamcy. jako przykład podam wypowiedź niejakiego polaka Ateisty Dumnego Geja: "geje stanowią przytłaczającą większość duchownych"- koniec cytatu, oczywistej bzdury, prymitywnego kłamstwa
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
01.07.2021, 09:41
Sekta katolicka jest w pułapce paradosku. Z jednego strony homofobiczna ideologia. Z drugiej strony nie ma kościoła bez gejów, którzy stanowią przytłaczającą większość duchownych.
Mikołaj Kenski
01.07.2021, 09:35
To badanie ewidentnie pokazuje astronomiczny rozmiar homoseksualizmu wśród księży:... jeżeli pedofilia rozkłada się w miarę równomiernie wśród grup badanej np. księży; tzn. że np. 1 na milion z grupy homo jest pedofilem i że 1 na milion z grupy hetero jest pedofilem to znaczy że 50%-owa homo przestępczość wskazuje na 50% homo orientację wśród księży..... Gdyby przestępstw na dziewcznkach było 98% o znaczyłoby to, że homosiów jest tylko 2%... Jednak badania ks prof Oko wskazują,że pedofilia występuje ok. 45 raz częściej wśród homo zboczeńców...... Prawdziwe jest zatem jedno z dwóch zdań: albo mamy 50% homo księży albo KEP-owskie badania powierdzają liczby ks. prof. Oko - pedofilia ma miejsce 50 razy częściej wśród homoseksualistów, których jest znacznie mniej (1 - 2%proc).... Tak czy inaczej homoseksualizm JEST głównm problemem w przypadku pedofilii. Nie ma więc racji red Terlikowski jakoby homoseksualizm problemem nie był; liczby pokazują jasno.... Swoją drogą red. Terlikowski ujawnia ostatnio częste dysfunkcje pojęciowe i logiczne. Smutne. Chyba potrzeba mu radykalnej, osobistej odnowy wiary
dd
01.07.2021, 09:33
.
Mikołaj Kenski
01.07.2021, 09:32
a niby jak się domagać? Kościołowi porzebny jest dziś Kościuszko, który zryw powstańczy zaczął od licznch egzekucji wśród biskupów-zdrajców. Dziś jest inny przedmiot zdrady ale biskupi ci sami. I Kościuszko porzebny ten sam
Anonim
01.07.2021, 09:29
I vice versa, mały podszywaczu.😁😁😁
Jawny
01.07.2021, 09:26
Anonim, powtarzam, weź kompres i lewatywę. Na pigułki za późno. Psychiatrę możesz spokojnie odprawić. Twój zboczony styl jest zbyt rozpoznawalny, pod dowolnym nickiem.
Jawny
01.07.2021, 09:26
Anonim, powtarzam, weź kompres i lewatywę. Na pigułki za późno. Psychiatrę możesz spokojnie odprawić. Twój zboczony styl jest zbyt rozpoznawalny, pod dowolnym nickiem.
Jahu🐟
01.07.2021, 09:21
Tomek, uszyłeś już sobie sześciokolorową szmatę? Jak w takim tempie będzie przebiegać twoja degradacja to jeszcze w tym roku pójdziesz w paradzie dewiantów.
Mariusz
01.07.2021, 09:21
a skąd takie założenia? skąd wiadomo, że jest taki sam odsetek pedofili wśród hetero jak i homo oraz bi? Z tego co wiem to nieprawda
Andrzej
01.07.2021, 09:21
Nie rozumiem, czy w Kościele Katolickim zniesiono celibat? W takim razie dlaczego zastanawiamy się czy członek kleru zgwałcił chłopca czy dziewczynkę? Za ten czyn powinien być od razu po udowodnieniu mu tego usunięty z pełnionej funkcji ( niezależnie od tego kim jest w hierarchii Kościoła) i oddany do dyspozycji prokuratora, a wszelkie podejrzenia powinny być bez zbędnej zwłoki wyjaśniane przez powołane w Kościele instytucje, a taki delikwent odsunięty od posługi.
anonim
01.07.2021, 09:17
A kimże jest niejaki Motoła żeby polemizować? Przecież to głupek wioskowy pierwszy z brzegu. Niech wraca do szkoły a polemiką zajmie się kiedy już się czegoś nauczy. Samo czytanie i pisanie to niestety zbyt mało.
duch
01.07.2021, 09:12
... o to coś nowego . Do tej pory stygmatyzował zdrowych kleryków tylko tzw "ciepli"
mogli awansować i otrzymywali listy posłuszeństwa po spałowaniu przez BIS-KUPA.
To cieszy mnie ta zmiana nurtu zachowań i upodobań .
Jawny
01.07.2021, 09:06
A mnie tam nie przeszkadza, jak ksiądz jest miły i pachnący.
Anonim
01.07.2021, 09:05
Panie, a kto by msze odprawiał i religii uczył?
pytajnik
01.07.2021, 09:02
Kto widział, żeby na czymś pożytecznym zależało?
No i bardzo dobrze!
01.07.2021, 09:02
Do psychiatry osobnicy z zaburzeniami a nie do seminariów czy szkół!
leszczyna
01.07.2021, 08:59
Czyli bez domagania się biskupom nie zależy na niczym?
Anonim
01.07.2021, 08:58
😁😂🤣😂😁
Anonim
01.07.2021, 08:57
To rozum, rzecz praktycznie nie znana na prawicy.. 😁😁😁
pytajnik
01.07.2021, 08:54
Dlaczego?! Czy to nie nasza wina, że się za słabo domagamy? Czy mamy prawo wszystko zwalać na lawendową mafię?
Anonim
01.07.2021, 08:50
W kwestii rachunków. Jeśli jest 50%/50% ofiar, a homoseksualistów jest ok. 2% to czy wskazanie na nich, jako grupę o większej częstości występowania pedofilii nie wynika z tych liczb ? Martwi mnie, że p. Terlikowski ulega czyimś wpływom i rezygnuje z analizy opartej na rozumie. Kto ma taki wpływ na niego ?
Anonim
01.07.2021, 08:50
Dopóki rządzi Pissss niestety nie możemy zbyt dużo zrobić.
pytajnik
01.07.2021, 08:50
Cóż z takich teorii, gdy brak posłuszeństwa nauczaniu: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) ?
leszczyna
01.07.2021, 08:50
A dlaczego sam Episkopat nie chwali się tym przesłaniem, o którym Ty informujesz na frondzie? Dlaczego KAI o tym milczy?
leszczyna
01.07.2021, 08:48
Trzeba mieć dokładną statystykę liczb przestępstw, przestępców i ofiar oraz to skategoryzować. Co znaczy 98% przestępstw na dziewczynkach? Przecież nie wiadomo, ile było tych poszkodowanych dziewczynek oraz ile przestępstw wobec nich popełniło ilu i ile razy danych sprawców? Jeśli 1 ksiądz latami więził, zwodził i gwałcił 1 dziewczynkę i zmusił ją do aborcji, to jak to statystycznie policzyć? Ile było sprawców nękających zarówno chłopców, jak dziewczynki? Ile i jakiej płci ofiar przypada na danego winnego? Jaki był wiek ofiar danej płci? Bez tej wiedzy każdy może sobie wyciągać wnioski nie poparte dowodami.
Anonim
01.07.2021, 08:47
W tym sezonie raczej bronimy świątyń.
Dex
01.07.2021, 08:46
To że wszyscy używają tego słowa niezgodnie z jego definicją nie oznacza że ja też będę bo później jakiś mało inteligentny przekonany że istnieje tylko potoczne znaczenie tego słowa skrzywdzi kogoś niewinnego.
Anonim
01.07.2021, 08:46
Oczywiście że wiem, ale taki jest konsensus językowy i muszę się do niego dostosować - szczególnie w dynamicznej nawalance w internacie. Pedofile w sensie medycznym to kilka procent skazanych.
pytajnik
01.07.2021, 08:46
Tacy niezależni?
pytajnik
01.07.2021, 08:45
To dlaczego nie domaga się Pan wdrożenia i zwiększenia skuteczności nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) ?
Anonim
01.07.2021, 08:43
Dobrze wiedzieć, że sam nie uważasz się za normalnego. Dobrze to o tobie świadczy.
Dex
01.07.2021, 08:42
Czy ty w ogóle masz działający mózg, czego nie możesz zrozumieć w tym że pedofilia to choroba, tak samo jak np zoofilia czy hebefilia. To że wszyscy używają tego terminu do określenia przestępców na tle seksualnym popełnione na dzieciach to nadużycie i tyle, bo można być chorym na pedofilię i nigdy żadnego dziecka nie skrzywdzić.
Anonim
01.07.2021, 08:41
Wyj dalej, miło widzieć. Szkoda że nie ma audio :P Lewaku
leszczyna
01.07.2021, 08:40
Odnośnie statystyki i budowani na niej teorii o skłonnościach seksualnych sprawców: wyjątkowo powikłany psychicznie sprawca z Bostonu, jeden z afery "Spotlight", o. John Geoghan, praktykujący homoseksualizm zastępczy i pielęgnujący tym w swoim pojęciu ślub celibatu, zaliczył ponad 200 chłopców. To pokazuje, że liczba ofiar i proporcje płci między ofiarami to za mało, aby twierdzić, jakiej orientacji duchowni są "więcej winni" i jakich bardziej obciążyć za zło pedofilii. Ignorują to równo wszyscy publiczni komentatorzy, jak ks. Żak, T. Terlikowski czy R. Motoła. Przy tym obowiązuje zakaz Benedykta XVI co do święceń dla homoseksualistów, a homolobby to problem nie tyle pedofilii, co napastowania i klik wewnątrz duchowieństwa. Przypadek abp Paetza nie jest wyjątkiem w dziejach Kościoła, ale wszak dzieci ten hierarcha nie ruszał.
Anonim
01.07.2021, 08:40
W sensie językowym pedofilia oznacza czyn z art 200 KK, a nie pedofilię w sensie medycznym. Nie jesteśmy ani w Sądzie ani w Szpitalu, a więc zgodnie z elementarną Kulturą, NIE UŻYWAMY ŻARGONU.
Mikołaj Kenski
01.07.2021, 08:39
To badanie ewidentnie pokazuje astronomiczny rozmiar homoseksualizmu wśród księży:...
jeżeli pedofilia rozkłada się w miarę równomiernie wśród grup badanej np. księży; tzn. że np. 1 na milion z grupy homo jest pedofilem i że 1 na milion z grupy hetero jest pedofilem to znaczy że 50%-owa homo przestępczość wskazuje na 50% homo orientację wśród księży..... Gdyby przestępstw na dziewcznkach było 98% o znaczyłoby to, że homosiów jest tylko 2%...
Jednak badania ks prof Oko wskazują,że pedofilia występuje ok. 45 raz częściej wśród homo zboczeńców...... Prawdziwe jest zatem jedno z dwóch zdań: albo mamy 50% homo księży albo KEP-owskie badania powierdzają liczby ks. prof. Oko - pedofilia ma miejsce 50 razy częściej wśród homoseksualistów, których jest znacznie mniej (1 - 2%proc).... Tak czy inaczej homoseksualizm JEST głównm problemem w przypadku pedofilii. Nie ma więc racji red Terlikowski jakoby homoseksualizm problemem nie był; liczby pokazują jasno.... Swoją drogą red. Terlikowski ujawnia ostatnio częste dysfunkcje pojęciowe i logiczne. Smutne. Chyba porzeba mu radykalnej, osobistej odnowy wiary
Anonim
01.07.2021, 08:38
Buhahhahahahaaa😁😁😁😁 Nic tak nie cieszy jak prawiczkowa bezsilność i idiotyzm....
Anonim
01.07.2021, 08:37
Lewaku, jeśli istnieje Ofiara, to musiał być Czyn Karalny. Czego nie rozumiesz? Ale spoko, będę wklejał ten wpis gdzie się da, nic tak nie ciesz jak wycie patolewaków XD
Dex
01.07.2021, 08:37
Pedofila to termin medyczny określający jednostkę chorobową i tak jak piszesz w kodeksie karnym tego słowa nie znajdziesz. Karalny jest seks itp z osobą małoletnią.
Anonim
01.07.2021, 08:36
Jak ja lubię tę prawiczkową bezsilność...😁😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 08:36
Słychać wycie? ZNAKOMICIE! Lewaku, wyj głośniej! Nic tak nie ciesz jak celny przykop w głupotę.
Anonim
01.07.2021, 08:35
Nie wiem skąd u ciebie przekonanie, że jesteś normalny? Prawiczkowe stulejarstwo połączone z ograniczeniem umysłowym nie jest normą...😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 08:34
Nikt nie mówi o "chęci popełnienia", która w Polsce nie jest karalna. Nie wiadomo o czym bełkoczesz, art 202 KK nie jest art 200 KK. Nie wiem ponadto dlaczego usiłujesz mnie obrazić? Lewak jesteś, antysemito?
Anonim
01.07.2021, 08:33
A potem z pochodniami spalić synagogę.
Anonim
01.07.2021, 08:31
Prawiczkowy gamoń nie wie, że pedofilia jako taka NIE JEST W POLSCE KARALNA, i nigdy nie była. Prawiczkowy gamoń nie odróżnia chęci popełnienia przestępstwa od faktycznego jego popełnienia. Dlaczego? - bo jest prawiczkowym głąbem o możliwościach intelektualnych ameby.
j.lawenda
01.07.2021, 08:30
Bo muszą słuchać lawendowej mafii.
Anonim
01.07.2021, 08:28
Ale tylko szturmowe tonfy upaćkane we krwi i resztkach mózgów XD
Anonim
01.07.2021, 08:27
Wielu Lewaków zadaje pytanie: JAKA JEST KARA ZA PEDOFILIĘ? Oto odpowiedź: o ile pedofil jest ateistą albo osobą świecką, w 65% przypadków za karę musi PRZEPROSIĆ Ofiarę. Dodatkowo czasem zapłaci grzywnę w wysokości nieprzekraczającej pensji minimalnej netto. I to wszystko. Jest wolny.
Anonim
01.07.2021, 08:26
Nikt tak nie Ukrywa, jak Lewaki. Ukrywają co tydzień 30 przypadków pedofilii. Ani pary z gęby nie puszczą, bo to pedofile ateiści, ewentualnie pedofilie świeccy. Istna Zmowa Milczenia.
Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska
01.07.2021, 08:26
Moniko! dobrze trafiłaś, bo właśnie modlimy się w tej nowennie za zbłąkanych. Szcześć Boze, nie martw się, najwazniejsze, ze chcesz aby się za Ciebie pomodlono. Pamiętaj, sama się złosiłas, a to wazna deklaracja!
Anonim
01.07.2021, 08:25
Prawiczki lubią pały, zwłaszcza brudne.
pytajnik
01.07.2021, 08:24
Dlaczego red. red. Terlikowski i Motoła nie wdrażają sposobu zmniejszenia populacji homoseksualistów z nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) ?
Anonim
01.07.2021, 08:24
W świetle prawa - owszem tak. Nie wiem jakim trzeba być głąbem i gamoniem, żeby nie odróżniać chęci popełnienia przestępstwa od popełnienia tegoż. A nie, zaraz, przecież to prawiczek, wszystko jasne...😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 08:23
Oj nie... chyba miałeś pałę z matmy. ot, poziom lewaka.
Anonim
01.07.2021, 08:23
Nie jesteśmy w Sądzie, więc nie wiem dlaczego uważasz, że normalni ludzie w normalnej rozmowie mieliby porozumiewać się prawniczym żargonem? Głupi jesteś?
Anonim
01.07.2021, 08:21
A na jednego księdza 68x 😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 08:21
Nie znam żadnego proboszcza, a tak w ogóle to jestem żydem.
Anonim
01.07.2021, 08:20
To chyba tylko w prawiczkowej (czytaj: debilnej) logice. Nie rób skrótów myślowych - to nie na twój rozum, zwłaszcza w przypadku definicji prawnych. Każdy nawet średnio ogarnięty prawnik wyśmiałby takiego matołka.
Anonim
01.07.2021, 08:19
Nic na to nie poradzisz, że na jednego geja przypada 23x tyle Ofiar pedofilii co na jednego pedofila. Nie wiem dlaczego odwracasz uwagę od Sprawców, hm... ciekawe dlaczego...
pytajnik
01.07.2021, 08:18
Czy jakby zmienili orientację, to dalej by byli gejami?
Anonim
01.07.2021, 08:17
Nikt tu się nie tłumaczy. Dlaczego plucie ci do kaszy nazywasz "tłumaczeniem"? Głupi jesteś?
Anonim
01.07.2021, 08:16
Mistrz Ciętej Riposty się ujawnił...😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 08:15
Nie wśród kleru, tylko wśród gejów i lesbijek.
Andrzej
01.07.2021, 08:15
Panie Terlikowski mężczyźni o skłonnościach np. homoseksualnych nie mogą studiować w seminariach duchownych i być wyświęcanymi. To proste jak słońce. Powinna być weryfikacja przy naborze do seminarium.
Anonim
01.07.2021, 08:14
Mylisz się. Karane jest samo posiadanie materiałów pedofilskich. Bez czynów, bez molestowania, same brudne myśli. Wystarczy że je narysujesz ołówkiem. Czy uważasz, że narysowanie pedofilii to czyn pedofilny?
Anonim
01.07.2021, 08:11
Lewacki gamoniu, jak widać masz problemy ze zrozumieniem prostej wypowiedzi. Nie rozumiesz, że słowo "za pedofilię" oznacza "za dokonany czyn pedofilny"? To taki skrót myślowy https://pl.wiktionary.org/wiki/skrót_myślowy . Za trudna teksta dla Kali? Polska Język trudna język. Ale czemu ja się dziwię, intelektowi lewaków, na poziomie 4 klasy podstawówki? Musowo powinieneś opłacić kilka lekcji z języka polskiego u dobrego polonisty. Buachacha!!!!
Anonim
01.07.2021, 08:10
Już się nie tłumacz - capisz kryptogejem na kilometr, jak większośc prawiczkowych stulejarzy.
Monika
01.07.2021, 08:10
Poszukujesz kobiety? To dobrze trafiłeś bo ja szukam faceta! Dyskretnego, ale przede wszystkim zadbanego do dyskretnych seks spotkań po pracy. Oferuję, wszystko to co może sprawić nam przyjemność. Jeżeli chcesz wiedzieć czegoś więcej o mnie to dzwoń, pisz, przyjedź. Numer telefonu i więcej fotek wrzuciłam na swój profil tutaj: www.cutt.ly/monika89
Anonim
01.07.2021, 08:08
Jaki jest najbardziej znienawidzony wśród polskiego kleru batonik? PAWEŁEK Z ADWOKATEM!!! 😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 08:06
Strajk kobiet nie ma za dużo wspólnego z kobietami. Trudno za kobiety-atrakcyjne-dla-mężczyzn uznać tłuste i brzydkie lesbijki. Albo półgłupie Julki porykujące jak pomoc kuchenna sprzed 200 lat.
Anonim
01.07.2021, 08:06
No i sam sobie odpowiedziałeś prawiczkowy głąbie, karalne są CZYNY PEDOFILNE, a to nie to samo. Pedofilem możesz sobie być, ale do póki nie pukasz ministranta, to nawet przeniesienie ci nie grozi. Tak więc spij spokojnie, dopóki ministrancie się nie poskarżą.
Anonim
01.07.2021, 08:04
Wystarczy czytać lewackie brednie na frońdzi.
Anonim
01.07.2021, 08:02
Zastanawia mnie ta twoja niechęć do kobiet... 😁😁😁 A jak z chłopcami - lubisz?
Anonim
01.07.2021, 08:01
Pod nazwą pedofilia kryje się art 200 KK. Lewacki gamoń gada głupoty, bo doskonale wie, że karalne jest praktykowanie pedofilii i efebofilii.
Anonim
01.07.2021, 07:59
Prawiczkowy gamoń nie wie, że pedofilia jako taka NIE JEST W POLSCE KARALNA, i nigdy nie była.
bbb
01.07.2021, 07:57
ale o co chodzi??
przecież to standard ze te brzydactwa ze strajku pseudo - kobiet naciągają na kasę lewackich frajerów ...
Anonim
01.07.2021, 07:57
A skąd ty to wiesz, gdzieś ty z rozumem (jakimkolwiek)miał kiedyś kontakt????
Anonim
01.07.2021, 07:55
Wielu Lewaków zadaje pytanie: JAKA JEST KARA ZA PEDOFILIĘ? Oto odpowiedź: o ile pedofil jest ateistą albo osobą świecką, w 65% przypadków za karę musi PRZEPROSIĆ Ofiarę. Dodatkowo czasem zapłaci grzywnę w wysokości nieprzekraczającej pensję minimalna netto. I to wszystko. Jest wolny.
OKLO
01.07.2021, 07:55
A Pan Terlikowski tak jak Pan Hołownia jeszcze objawi swoje prawdziwe oblicze.
Anonim
01.07.2021, 07:54
Wracaj pod kołdrę, bo proboszczowi nogi marzną.
Anonim
01.07.2021, 07:52
Prawiczkowy Kwinto... 😁😁😁😁
Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska
01.07.2021, 07:51
4-ty dzień odmawiania Wielkiej Narodowej Nowenny Pompejańskiej. Program: CZAS TRWANIA łącznie 54 dni, Cześć błagalna od 28.06.2021r do 24.07 2021. Część dziękczynna od 25.07.2021 do 20.08.2021 GODZ: 20.30 do 21.30 INTENCJA: Aby przez nawrócenie ludzi, upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Możesz włączyć się w dowolnym czasie odmawiania nowenny, odmówić 1 dziesiątkę Różańca albo więcej. Może być odmawiana w domu, na zewnątrz- przy figurach Matki Boskiej, Serca Pana Jezusa, przy Krzyżu, możesz odmawiać sam, z rodziną albo w towarzystwie, z sąsiadami , w grupie małej albo wielkiej, w Kościele. Szczęść Boże. Oczywiście bardzo pięknym byłoby, gdyby w tę inicjatywę włączyli się wierni w parafiach, podając informacje w ogłoszeniach do wiernych! Nowenna zostanie zainicjowana właśnie przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Polsce, z udziałem wiernych.
Anonim
01.07.2021, 07:51
Kościelne brednie nawet nie leżą koło nauki.
bbb
01.07.2021, 07:51
podam swój nr konta a potem opłacę sobie luksusowe wakacje na teneryfie jak jedne brzydactwo ze strajku kobiet...
katolik
01.07.2021, 07:49
dobrze, bo Kościół to nie przechowalnia bagażu
Anonim
01.07.2021, 07:48
Nie wiem gdzie bywasz, ale wiem gdzie nie bywałeś. Otóż - nie bywałeś w szkole, bo opowiadasz antynaukowe głupstwa.
Super
01.07.2021, 07:47
będzie mniej homosiów, czyli pedofili
Anonim
01.07.2021, 07:47
To nie ja tłumaczę, tylko naukowcy z UE. Lewaki to jednak głupcy antynaukowi.
Anonim
01.07.2021, 07:46
Wiadomo jaka jest kara za pedofilię. O ile Pedofil jest ateistą lub osobą świecką, w 2/3 przypadków wystarczy że PRZEPROSI. Czasem jeszcze grzywna nieprzekraczająca pensji minimalnej. I tyle, człowiek jest wolny. Ale TYLKO ateista.
Anonim
01.07.2021, 07:44
Tak sobie to tłumacz...😁😁😁 Prawiczki to zwykle miękkie faje i kryptogeje.
Anonim
01.07.2021, 07:42
W porównaniu do Lewactwa, chłopski rozum to himalaje naukowości.
Anonim
01.07.2021, 07:41
Gdzie można wpłacać kasę???
Anonim
01.07.2021, 07:41
Nic na to nie poradzę, że Lewaki gwałcą dzieci od przedszkola i skutecznie wmawiają im zmianę płci. jak widzisz, sporo Dzieci jest tak kruchych, że Lewacka Schwein może zrobić im krzywdę. Nie wiem tylko, dlaczego uważasz mnie za 6-letnie dziecko. Chyba masz quasipedofilne skojarzenia, idź proszę do lekarza zanim zrobisz coś karalnego.
Anonim
01.07.2021, 07:40
Muszę ci wierzyć, nie bywam ani tu, ani tu, ale na twoim miejscu zwłaszcza plebanii bym unikał, no chba, że nie masz wyjścia, kluczy przecież nie oddasz.
NaBolesnąPamiątkęPięciuKleruchówWsadzićDoZOO
01.07.2021, 07:37
Kleruchy to oszuści, wyłudzacze, pasożyty, dewianci i agenci watykańskiego okupanta.
Na budżecie Polski i narodzie żeruje horda aż 55.000 (pięćdziesiąt pieć tysięcy!)
takich kleruchów. Kosztują kraj kilkanaście MILIARDÓW złotych, nie dając w zamian dokładnie NIC, poza czczym bredzeniem.
Zrobić KleroZoo na terenie po danielach ochlaja Głódzia. Tam zamknąć 5 sztuk kleruchów, żeby można było ich oglądać jak warany, hieny i ścierwniki. Resztę wydalić z Polski. Zróbcie zbiórkę internetową na opłacenie LOT-owi wywózki kleruchów, a zobaczycie jakie krocie wpłyną na jej konto. Każdy rozsądny Polak pojmie, że lepiej raz wydać na wywóz kleruchów, niż stale dokładać się do ich luksusowego pasożytowania.
Anonim
01.07.2021, 07:32
Jeżeli ktoś propagandą jest w stanie przekonać cię do rezygnacji z cycków i ci.pek, to twój problem z identyfikacją płciową jest głębszy, niż ci się wydaje...😁😁😁😁 Pomyśl o coming oucie.
Anonim
01.07.2021, 07:31
Squoty to nie plebanie. Wszystko ci się miesza.
Anonim
01.07.2021, 07:30
Prawosławni i Protestanci mają otóż taki problem, że są podporządkowani Władzy. W przypadku Rosji dało to samodzierżawie i opyczinę, w przypadku zachodu dało to kolonializm, rasizm i purytanizm z paleniem ludzi na stosach. Co kto woli.
Anonim
01.07.2021, 07:27
Nie poradzisz sobie ani ty ani twoje dziatki, ponieważ natura nie znosi próżni i teren Europy zostanie szybciutko skolonizowany przez Ludność Somalii, Pakistanu i przez nomadyczne plemiona Sahary. W oczywisty sposób przeniosą one tu swoje Szlachetne Obyczaje i jeśli przeżyjecie, to tak jak przeżyli Somalijczycy - w nędzy, głodzie i wojnie. Zrobią wam piekło na ziemi, lewaki.
Anonim
01.07.2021, 07:24
No wiesz, dzięki Lewackiej Propagandzie Praw LGBT, w UE już dzisiaj 16% młodych osób od 14 do 29 lat jest homoseksualna. Lewaki, wincyj seksedukacji, wincyj Parad Dumy, wincyj pogadanek Ludzi Queer w przedszkolu. Wincyj wincyj wincyj!
Anonim
01.07.2021, 07:23
Na mnie to nie robi wrażenia, czy będzie UE, czy nie.
Ja sobie w życiu poradzę, tak jak robię to do tej pory - uczciwie pracuję i płacę podatki.
Ale ciekaw jestem skąd będą pieniądze dla nierobów. Putin da?
Anonim
01.07.2021, 07:21
Ja tam nie wiem, czym się wycierają, nie bywam w łazienkach na plebanii, muszę więc wierzyć fachowcowi. 😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 07:19
Czyli przestrzeganie tego co napisane w Biblii jest obowiązkiem maluczkich.
Kler nie musi.
No tak naginali od zarania.
W średniowieczu bóbr był rybą, i wielebni pałaszowali w post mięsko bobra, a maluczcy zgniłe śledzie.
Podobnie sprawa się ma z kapłonem.
Podobnie jest z 5-tym warunkiem dobrej spowiedzi. Zadośćuczynienie księży za grzechy pedofili na przykład.
Jakoś prawosławni nie maja problemów z tym co opisujesz.
Ale nasi eksperci od wszystkiego - bez żadnej odpowiedzialność.
Czy ksiądz przeżył emocje utraty pracy przez ojca np. czwórki dzieci? - z opowiadań
Czy ksiądz zna emocje męża, któremu zmarła żona, matka kilkorga małych dzieci? - z opowiadań
Anonim
01.07.2021, 07:19
Tęczowe ręczniki to nie sutanny, wszystko ci się miesza.
Anonim
01.07.2021, 07:17
Dokładnie tak jest. Z jakiegoś magicznego (dla lewaka) powodu 31% molestowanych 12-latków staje się homoseksualna.
Anonim
01.07.2021, 07:17
Na prawicy bez zmian, rządzi psychologia na chłopski rozum.
Anonim
01.07.2021, 07:16
😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 07:13
Niebawem pęknie, ale lewacka Bańka o nazwie UE. Takiej katastrofy demograficznej jaką zrobiło Lewactwo, to świat nie widział.
Anonim
01.07.2021, 07:12
bo co 6 był gejowaty?
man.of.Stagira
01.07.2021, 07:11
PRZECIWNIE! Kościół stygmatyzuje heteroseksualnych. // Heteroseksualność to ZABURZENIE jest, przecież. // A nie jest tak traktowana? Milion dowodów durnie codziennie niosą.
Anonim
01.07.2021, 07:10
Hahaha... wystarczy policzyć - jeśli gejoksięży jest 5% (to i tak więcej niż ogólnie) to na jednego geja przypada DWADZIEŚCIA TRZY razy więcej Ofiar. Jeśli gejoksięży jest aż 15%, to na jednego przypada SIEDEM razy tyle ofiar co na heteroseksualistę. Jak widzisz, tylko lewak może bełkotać o "braku związku".
Anonim
01.07.2021, 07:10
Moja ciotka pracowała w akademickiej przychodni przeciwgruźliczej. Kiedyś było tak, że na pierwszym roku były obowiązkowe zdjęcia RTG dla wszystkich studentów, przychodziły całe pierwsze roczniki. Nie wiedzieć czemu, jak przychodziły seminaria, to nieoficjalna nazwa wśród pracowników była : Dzień Pedała. Ciekawe czemu?
Jan
01.07.2021, 07:10
Homoseksualiści penetrują ministrantów. Z całej pedofilii w KK to 87% przypadków . Wygnać homoseksualistów z KK bo to grzech i żyją w grzechu.
https://dorzeczy.pl/kraj/945/reorganizacja-seminarium-czy-oczyszczenie-z-homolobby.html
Anonim
01.07.2021, 07:07
Jednak ślepota lewacka jest NIEWYOBRAŻALNIE WIELKA. Wolisz nie mieć dłoni czy całej ręki? Lewaku, 99,9999999% ludzi (tych normalnych, nie lewaków) woli i to bardzo woli, nie mieć tylko dłoni.
Anonim
01.07.2021, 07:06
Głupcze, z badań polskich seksuologów wynika, że 31% nagabywanych 12-latków, 22% 15-latków i 15% 18-latków płci obojga podlega imprintingowi zachowań homoseksualnych i kontynuuje je w późniejszym życiu. Jak widzisz, gwałt homo dużo głębiej orze psychikę. Po gwałcie hetero dziecko może się otrząsnąć i żyć. Po ataku geja czy lesbijki, prawie co trzeci 12-latek jest zniszczony dożywotnio.
Tak
01.07.2021, 07:04
u katolików wszystko jest najlepsze i najprawdziwsze.
Tak było za czasów chłopów reymontowskich.
Ale Kościół i jego "wierni" trolle nie mogą tego pojąć. I dobrze, gdyż nadal żyj w swej bańce pychy, która niebawem pęknie jak w Irlandii.
Anonim
01.07.2021, 07:01
Gwałt to gwałt debilu. Ty serio myślisz, że zgwałcony dzieciak pomyśli sobie "Uf, jakie to szczęście że to nie był gej"?
Anonim
01.07.2021, 06:59
Wolisz nosić krótki, czy długi rękaw? Takie pytanie zadawali afrykańscy rebelianci obcinający ręce ludności cywilnej przy nadgarstku lub ramieniu. Co za różnica, nie myślisz o tym, bo i tak zaraz stracisz rękę. Tak samo dla molestowanego dzieciaka nie ma różnicy czy dokonała tego obleśna baba, chłopak z sąsiedztwa czy ksiądz. Takie dziecko ma przeoraną psychikę, a twoje brednie na temat tego że homoseksualizm pozostawia w głowie gorsze zniszczenie, to obrzydliwa próba usprawiedliwiania kościelnych pedofilów i przerzucenia odpowiedzialności na homoseksualistów.
Anonim
01.07.2021, 06:56
Niektórzy nawet ganiają dzieci, tylko im sutanny przeszkadzają. 😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 06:55
Też fajnie, nic tak nie bawi jak kleruch idący do pierdla oraz biskup wywalany za ukrywanie.
Anonim
01.07.2021, 06:53
UWAGA!!! Kleruchy w okolicy, pilnować dzieci i portfeli!!!!
Anonim
01.07.2021, 06:52
Jaka jest kara w Polsce za pedofilie? Przeniesienie do innej parafii! 😁😁😁 Sprawdź zatem co się wydarzyło w parafiach Najświętszej Maryi Panny Matki Pięknej Miłości (Warszawa Tarchomin) a także św. Józefa Oblubieńca NMP (Legionowo) to bedziesz wiedział kto kłamie.
Anonim
01.07.2021, 06:46
Max 15%
Anonim
01.07.2021, 06:45
Naprawdę uważasz, że zgwałcenie przez kobietę to taki sam syf jak przez geja? Lecz się.
Anonim
01.07.2021, 06:44
Niestety lewaki atakują, gnieżdżą się pod szkołami.
Marduk
01.07.2021, 06:43
A co to wspólnego z pełnieniem posług kapłańskich przez gejów? Jak wierni mogą przyjmować Komunię św. z rąk kogoś kto penetruje lub udostępnia swój o...t!!!!!!!! To obrzydlistwo napiętnowane przez samego Boga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim
01.07.2021, 06:41
Oczywiście że kłamiesz. Wystarczy sprawdzić statystyki policyjne. 99,55% to sprawki pedofilów ateistów albo świeckich. Jpdl, ateiści to zaraza, jak widać na każdym osiedlu jakiś ateista pedofil gwałciciel.
Anonim
01.07.2021, 06:40
Trzeba było nie prowadzać na plebanię. 😁😁
Anonim
01.07.2021, 06:39
Oczywiście, że by naprawiło, większość kleruchów w pier.dlu!!! Cudownie!
Anonim
01.07.2021, 06:39
Prosta sprawa - jakie molestowanie jest gorsze - gdy molestator atakuje 11- czy 14-latka? Oczywiście atak na młodsze dziecko jest gorszy. I jeszcze - co jest gorsze, lewaku. jak zmuszą cię do "stosunku" i przelecą trzy babsztyle, czy wybierzesz trzech nachlanych gejów? Lewaku, jeśli ci to obojętne, to znaczy że powinieneś udać się do najbliższego weterynarza.
Anonim
01.07.2021, 06:38
Lecz się.
Anonim
01.07.2021, 06:38
Jasne, kłamię.😁 Dwu z tych gnojków dostało wyroki i siedzi (siedziało) - łatwo sprawdzić. Trzeci nie zdążył, kojfnął i smaży się w piekle, ale wspomnienia ofiar są dostępne na necie...😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 06:36
UWAGA! Lewaki w okolicy... na pilnowanie za późno, trzeba było gonić ich wcześniej. Już po waszych dzieciach, przecwelonych, poszczutych, ogłupionych.
Anonim
01.07.2021, 06:35
Wpieranie nie zmienia rzeczywistości. Lewaku, sam widzisz że musi wrócić - i wróci - karalność zboczeń? 5 lat za elgiebetowanie, no, to by naprawiło sytuację.
Anonim
01.07.2021, 06:33
UWAGA! Ksiądz w okolicy! Pilnujcie dzieci i porfeli! 😁😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 06:33
Całe szczęście że jest celibat. Inaczej mielibyśmy taki sam syf jak prawnicy - ksiądz syn księdza i wnuk księdza. A tu trzeba, powinno się mieć powołanie. A u prawników - adwokat syn adwokata, wnuk sędziego, bratanek notariusza. Wynik taki że jest DROGO, jakość nędzna i powszechna korupcja. Lewaku, dlaczego lewaki nie myślą?
Anonim
01.07.2021, 06:32
Wyparcie nie zmieni rzeczywistości. 😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 06:31
Piramida Maslowa w takiej wersji jaką znacie została zmanipulowana, i powiedział to sam Maslow publikując prawdziwą pod koniec życia.
pytajnik
01.07.2021, 06:30
Czy stan poinformowania czytelników przez red. Motołę o realizacji nauczania: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) nie stygmatyzuje Księży Biskupów a z nimi całej katolickiej polski?
Anonim
01.07.2021, 06:30
Lewak nawet gdy oddycha to kłamie. Wystarczy sprawdzić statystyki: Mniej niż pół procenta. Rocznie jest 1700 ofiar pedofilów ateistów i pedofilów świeckich.
Przypominam
01.07.2021, 06:27
To urzędnicy KK wprowadzili celibat wbrew Biblii.
Polecam przeczytać pierwszy list do Tymoteusza.
Gdyby mieli żony mogliby zaspokoić jedną z podstawowych potrzeb wg piramidy Maslowa, bez dopuszczania się przestępstw.
Ale kasa z KK by ubywała, a to nie może być.
Anonim
01.07.2021, 06:27
to tylko twoje lewackie mokre brednie, pajacu
Anonim
01.07.2021, 06:26
Większość molestujących to kleruchy. W każdej z trzech parafii, w których mieszkałem był taki zbok. W KAŻDEJ!!!!😁😁😁😁
Anonim
01.07.2021, 06:26
Zapewne wynosi to po statystykach. Biorąc OBIE listy 55% ofiar to chłopcy.
Anonim
01.07.2021, 06:25
buhahahhahahahahaaa😁😂🤣😂😁 Kosciół od wieków jest bezpieczną przystanią dla homoseksualistów, zwłaszcza w krajach, w których homoseksualizm podlega penalizacji.
dr.M.A
01.07.2021, 06:24
Jeszcze za waszego życia księża będą się żenić. No chyba że nadejdzie piąta fala. Wtedy nie zdążą...
Anonim
01.07.2021, 06:24
Tobie napluć by wypadało. Trzeba być absolutnym lewakiem, aby napisać "to lepiej". Lewaku - mniej źle nie znaczy dobrze, a słowo "lepiej" oznacza waśnie "dobrze". Lewaku - molestowanie homoseksualne jest trzykroć gorsze, ponieważ oprócz tego że rani osobę molestowaną, rani ją BARDZIEJ, a dodatkowo niezwykle często rani tak bardzo że siłowo wdrukowuje homoseskualizm w ofiarę. 31% nagabywanych 12-latków oraz 22% 15-latków ZOSTAJE HOMOSEKSUALISTAMI. Głupcze, zadaj sobie proste pytanie - co cię bardziej sponiewiera - czy gwałt ze strony kobiety, czy gwałt ze strony mężczyzny-geja. Uważasz że to bez różnicy? Jeśli tak to musowo jesteś zboczeńcem.
Anonim
01.07.2021, 06:23
Po czym wnosisz?
Anonim
01.07.2021, 06:23
A kto teraz chce iść do seminarium? - wystarczy poczytać statystyki.
abc
01.07.2021, 06:18
Większość molestujących to homo.
Anonim
01.07.2021, 06:15
"rodzą się na gruncie naturalnego pociągu mężczyzn do osób płci odmiennej".
"Mamy tu więc do czynienia z jakościową różnicą w ocenie nadużyć homo- i heteroseksualnych. - Czyli jak molestuje dziewczynki to lepiej bo to znaczy że nie jest pedałem. No k*urwa napluć w mordę temu śmieciowi to mało.
Komentarze
184 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Dobrze byłoby podać trochę więcej danych, np. kto i na jak dobierał ludzi do badania i co stanowi kryterium podniecenia, czy tylko zjawiska elektryczne w obrębie genitaliów. I co to znaczy "podniecenie wykazała procentowo taka sama ilość badanych z obu grup" - czy to, że pedofili jest tyle samo między homo- i heteroseksualnymi mężczyznami? To chyba twierdzi wyżej @Anonim. Poza tym ważniejsza jest praktyka niż zaaranżowanie badanie: ksiądz, któremu w filmie Sekielskich zakonnica przynosiła pieczone jabłuszka, konsekwentnie nagabywał dziewczynki, a ks. Dymer ze Szczecina stale napastował nastoletnich chłopców. Dziecko jako obiekt seksualny musiało mieć dla nich płeć zgodną i ich pożądaniem, nie być dzieckiem jako takim.
Już ci tłumaczyłem wielokrotnie. Jeżeli murarz zgwałcił dziecko, to szedł siedzieć, bo nie ma "pleców". Jeżeli ksiądz zgwałcił dziecko, to maszyna ruszała, żeby nie doszło do oskarżenia. Do tego informacja, że murarz zgwałcił dziecko jest niezbyt duża medialnie, o ile nie był to gwałt wyjątkowo brutalny. Za to ksiądz - osoba zaufania publicznego, nauczyciel moralności - to już jest informacja, którą ludzie będą oglądać. Robisz z naturalnych procesów teorię spiskową, bo inaczej musiałbyś przyznać że jesteś w błędzie.
Skąd masz te dane? Jeżeli są prawdziwe, to pewnie jesteś w stanie je podać.
Np. dorosły mężczyzna jest znacznie niej podejrzany, jeżeli widzi się go z chłopcami, niż z dziewczynkami. Nawet w sytuacjach takich jak np. wspólny prysznic na obozie. No i niej jesteś w stanie zaczaić, że księdzu łatwiej wziąć na plebanie ministranta, niż losową dziewczynkę?
Kłamiesz. Pedofil ma jedną orientację - dziecko. Nie ważne jakiej płci. Kiedy zrobiono poważne badania z podłączonymi do genitaliów elektrodami i pokazywano mężczyznom homo i hetero zdjęcia chłopców i dziewczynek, podniecenie wykazała procentowo taka sama ilość badanych z obu grup (różnice były granicach błędu statystycznego i wyszły na niekorzyść hetero). Więc nie kłam, bo jak zwykle soje proporcje wymyślasz.
Nie wiem na jakiej podstawie opowiadasz o "ukrywaniu", skoro to Pedofile Ateiści oraz Pedofile Świeccy są ukrywani. Na temat ich wyczynów panuje Zmowa Milczenia w massmediach. Pomimo tego, że każdego dnia do 30 Ofiar składa zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa, obowiązuje prawie ścisłą blokada informacyjna. Do mediów przedostaje się mniej niż 1/500 informacji. Nie można nazwać tego jako Systemowe Ukrywanie Sprawców, o ile Sprawca jest Ateistą lub osoba świecką.
Co ma "dostępność" do rzeczy? Generalnie dla całej młodzieży męskiej dużo bardziej dostępne są osoby z młodzieży męskiej. Ale nie przekłada się to w najmniejszym stopniu na zachowania homoseksualne, a wręcz przeciwnie - kobiety, jako trudniej dostępne są szczególnie pożądane. Stąd głupie popisy, ryzykowne zachowania byle tylko zdobyć uwagę trudno dostępnych dziewczyn.
Nie opowiadaj bzdur, gejów interesują osobniki płci męskiej, a nie żadni tam "mężczyźni". Preferowana różnica wieku to 5 - 15 lat i to wystarczy aby popadali w konflikt z Prawem. Już Freud opisywał ich jako nakierowanych na możliwie najmłodszych chłopców.
No sorry, ale sprawcy pedofilni to nie jest nic na kształt osobnej orientacji, tylko przesadzony naturalny instynkt Młode-jest-lepsze. 96% pedofilów atakuje zgodnie z "orientacją" hetero, homo lub biseksualną. Niezwykle marginalna grupa sprawców pedofilnych wybiera dzieci jako takie.
A co z nauczaniem: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ )?
Samodzielne wyciąganie wniosków jest godne pochwały, ale jeszcze trzeba mieć odpowiednie dane oraz je zinterpretować, żeby wnioski były nie tylko samodzielne, ale jeszcze prawidłowe. Tymczasem p. Terlikowski na podstawie równej liczby co do płci ofiar wyciąga wniosek, że "lobby homoseksualne" nie jest wyłącznie odpowiedzialne za czyny pedofilskie, co sam wcześniej głosił. Jeśli tak robił, to faktycznie był oderwany od rzeczywistości w sposób złożony, bo lobby homoseksualne jest aktywne we własnym gronie, pedofile zaś to osobna kategoria i ich orientacje też. Z drugiej strony akurat równa "liczba płciowa" ofiar nie pokazuje, jakiej orientacji było ilu sprawców i ilu czynów pedofilskich się dopuścili i to wobec dzieci danej płci. P. Terlikowski zdaje się mylić pojęcia i nie rozumieć, jakie fakty stoją za statystyką.
1. Dlaczego uważasz, że w organizacji pełnej mężczyzn wstępuje taki sam procent homoseksualistów, jaka jest w społeczeństwie? Wydawałoby się, że wstąpi tam więcej. 2. Gejów interesują mężczyźni, nie chłopcy. 3. Dla pedofila nie ma znaczenia, jakiej płci jest ofiara. 4. Zupełnie pomijasz kwestie takie, jak pedofilia zastępcza (z braku możliwości rozładowania napięcia seksualnego taka osoba sięgnie po najbliższą możliwość, w tym przypadku dziecko - analogicznie w więzieniach występują gwałty pomiędzy więźniami tej samej płci, a jednak większość gwałcących jest hetero). 5. Chłopcy są znacznie bardziej dostępni jako ofiary (ministranci). 6. Liczenie kogo zgwałcono więcej jest nie sensu, bo całość zaczyna się od tego, że KK stworzył przez dziesięciolecia atmosferę bezkarności ukrywając przestępstwa. Bez tego nie byłoby problemu.
Nie wątpię, że takie osoby były. Ale uważanie, że to wyjaśnia wszystkie grzechy KK jest w najlepszym wypadku naiwne, a bardziej prawdopodobne, że po prostu stosujesz wyparcie.
W przeciwieństwie do was Terlikowski wierzy w Boga, a nie w księdza i potrafi samodzielnie wyciągać wnioski, zamiast jedynie być bezmyślną owcą. Dlatego tak go nie lubicie.
Terlikowski powinien sobie przypomnieć nauczanie kościoła i 10 przykazań,bo chyba zapomniał już i skłania się coraz bardziej na lewo,a wszystko by nie wypaść z obiegu.
Fantazje? Och nie, to informacje ze śledztw i sądów. Pajacu.
Pan Terlikowski zadziwia coraz bardziej. Oczywiście, że należy stygmatyzować, a nawet wyrzucać ze stanu kapłańskiego księży, którzy dokonują przestępstw na tle seksualnym, niezależnie od tego, czy krzywdzą chłopców czy dziewczynki. Na tej samej zasadzie policja "stygmatyzuje" pijanych kierowców, zabierając im prawo jazdy, a sąd może nawet orzec zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych i wykonywania zawodu kierowcy, niezależnie od tego, czy delikwent lubi upijać się wódką, winem, czy piwem. I jakoś nikt nie ma o to pretensji do policji czy sądu.
Aha Mo(a)toła czyli jeśli kobieta jest molestowana przez księdza to w porządku bo to naturalny popęd i jedynie godny potępienia. No w zasadzie przecież kobieta nie jest samodzielna intelektualnie i musi mieć przewodnika mężczyznę i czasem ten mężczyzna ma potrzeby ... no jak przewodzi no się mu należy co nie Matoła ??
Problem jest w tym, że KK olał Biblię: 1 Tym 3.2 "Biskup więc powinien być nienaganny, mąż jednej żony" 1 Tym 3.12 "Diakoni niech będą mężami jednej żony, rządzący dobrze dziećmi i własnymi domami." . A tak wymyślili celibat i wielu ma problem z poskromieniem jednookiego węża.
Fantazje małego Jasia.
Ale czemu Fronda stygmatyzuje pederastów? Nic na ten temat! Cenzura?
Czy wiesz że do zakonów czy kapłaństwa były podstawiane osoby ze służb, po to, by przejąć władzę w KK. Pomagano im w objęciu ważnych stanowisk w KK. Jak myślisz czy mówili prawdę?
W Kościele obok lobby homoseksualnego jest lobby heteroseksualne. Jednym słowem lobby jest seksualne.
Skoro kościół stygmatyzuje kobiety inne niż tylko dziewice, to logicznie z tego wynika cała masa innych stygmatyzowań.
a oni kłamią
To badanie ewidentnie pokazuje astronomiczny rozmiar homoseksualizmu wśród księży:... jeżeli pedofilia rozkłada się w miarę równomiernie wśród grupy badanej np. księży; tzn. że np. 1 na milion z grupy homo jest pedofilem i że 1 na milion z grupy hetero jest pedofilem - to znaczy że 50%-owa homo przestępczość wskazuje na 50% homo dewiację wśród księży..... Gdyby przestępstw na dziewcznkach było np. 98% o znaczyłoby to, że homosiów jest tylko 2%.................................................................................... Jednak badania ks prof Oko wskazują,że pedofilia występuje ok. 45 raz częściej wśród homo zboczeńców...... Prawdziwe jest zatem jedno z dwóch zdań: albo mamy 50% homo księży w Polsce albo KEP-owskie badania powierdzają liczby ks. prof. Oko - pedofilia ma miejsce 50 razy częściej wśród homoseksualistów, których jest znacznie mniej (1 - 2%proc) ale znacznie częściej gwałcą.... Tak czy inaczej homoseksualizm JEST głównym problemem w przypadku pedofilii i Kościoła w Polsce. Nie ma więc racji red Terlikowski jakoby homoseksualizm problemem nie był; liczby pokazują jasno.... Swoją drogą red. Terlikowski ujawnia ostatnio częste dysfunkcje pojęciowe i logiczne. Smutne. Chyba potrzeba mu radykalnej, osobistej odnowy wiary
Każdy kto kocha Jezusa a ma taką przypadłość, nie powinien wstępować do seminariów i w szeregi zakonu. Czy kandydatom zadaje się pytanie, czy mają takie skłonności a nie powinni kłamać.
i prawdopodobnie o to chodzi
A nie dałoby się jak Kościuszko (wariat, co buntował proletariat…)? Czy zamiast kos nie można by wziąć jakichś stylisk z OBI albo łomów i hajda na kurie?
Żadna strata, będzie mniej księży. Ale teraz Droga synodalna będzie miała mocny pretekst, aby znieść celibat
Jesli nawet, nie ma w tym nic złego, taki ksiądz lepiej zadba, przytuli jak trzeba.
Bardzo lubię takie argumenty jak twoje. Od razu widać, że ma się do czynienia z wielkim intelygentem
Geje to notoryczni kłamcy. jako przykład podam wypowiedź niejakiego polaka Ateisty Dumnego Geja: "geje stanowią przytłaczającą większość duchownych"- koniec cytatu, oczywistej bzdury, prymitywnego kłamstwa
Sekta katolicka jest w pułapce paradosku. Z jednego strony homofobiczna ideologia. Z drugiej strony nie ma kościoła bez gejów, którzy stanowią przytłaczającą większość duchownych.
To badanie ewidentnie pokazuje astronomiczny rozmiar homoseksualizmu wśród księży:... jeżeli pedofilia rozkłada się w miarę równomiernie wśród grup badanej np. księży; tzn. że np. 1 na milion z grupy homo jest pedofilem i że 1 na milion z grupy hetero jest pedofilem to znaczy że 50%-owa homo przestępczość wskazuje na 50% homo orientację wśród księży..... Gdyby przestępstw na dziewcznkach było 98% o znaczyłoby to, że homosiów jest tylko 2%... Jednak badania ks prof Oko wskazują,że pedofilia występuje ok. 45 raz częściej wśród homo zboczeńców...... Prawdziwe jest zatem jedno z dwóch zdań: albo mamy 50% homo księży albo KEP-owskie badania powierdzają liczby ks. prof. Oko - pedofilia ma miejsce 50 razy częściej wśród homoseksualistów, których jest znacznie mniej (1 - 2%proc).... Tak czy inaczej homoseksualizm JEST głównm problemem w przypadku pedofilii. Nie ma więc racji red Terlikowski jakoby homoseksualizm problemem nie był; liczby pokazują jasno.... Swoją drogą red. Terlikowski ujawnia ostatnio częste dysfunkcje pojęciowe i logiczne. Smutne. Chyba potrzeba mu radykalnej, osobistej odnowy wiary
.
a niby jak się domagać? Kościołowi porzebny jest dziś Kościuszko, który zryw powstańczy zaczął od licznch egzekucji wśród biskupów-zdrajców. Dziś jest inny przedmiot zdrady ale biskupi ci sami. I Kościuszko porzebny ten sam
I vice versa, mały podszywaczu.😁😁😁
Anonim, powtarzam, weź kompres i lewatywę. Na pigułki za późno. Psychiatrę możesz spokojnie odprawić. Twój zboczony styl jest zbyt rozpoznawalny, pod dowolnym nickiem.
Anonim, powtarzam, weź kompres i lewatywę. Na pigułki za późno. Psychiatrę możesz spokojnie odprawić. Twój zboczony styl jest zbyt rozpoznawalny, pod dowolnym nickiem.
Tomek, uszyłeś już sobie sześciokolorową szmatę? Jak w takim tempie będzie przebiegać twoja degradacja to jeszcze w tym roku pójdziesz w paradzie dewiantów.
a skąd takie założenia? skąd wiadomo, że jest taki sam odsetek pedofili wśród hetero jak i homo oraz bi? Z tego co wiem to nieprawda
Nie rozumiem, czy w Kościele Katolickim zniesiono celibat? W takim razie dlaczego zastanawiamy się czy członek kleru zgwałcił chłopca czy dziewczynkę? Za ten czyn powinien być od razu po udowodnieniu mu tego usunięty z pełnionej funkcji ( niezależnie od tego kim jest w hierarchii Kościoła) i oddany do dyspozycji prokuratora, a wszelkie podejrzenia powinny być bez zbędnej zwłoki wyjaśniane przez powołane w Kościele instytucje, a taki delikwent odsunięty od posługi.
A kimże jest niejaki Motoła żeby polemizować? Przecież to głupek wioskowy pierwszy z brzegu. Niech wraca do szkoły a polemiką zajmie się kiedy już się czegoś nauczy. Samo czytanie i pisanie to niestety zbyt mało.
... o to coś nowego . Do tej pory stygmatyzował zdrowych kleryków tylko tzw "ciepli" mogli awansować i otrzymywali listy posłuszeństwa po spałowaniu przez BIS-KUPA. To cieszy mnie ta zmiana nurtu zachowań i upodobań .
A mnie tam nie przeszkadza, jak ksiądz jest miły i pachnący.
Panie, a kto by msze odprawiał i religii uczył?
Kto widział, żeby na czymś pożytecznym zależało?
Do psychiatry osobnicy z zaburzeniami a nie do seminariów czy szkół!
Czyli bez domagania się biskupom nie zależy na niczym?
😁😂🤣😂😁
To rozum, rzecz praktycznie nie znana na prawicy.. 😁😁😁
Dlaczego?! Czy to nie nasza wina, że się za słabo domagamy? Czy mamy prawo wszystko zwalać na lawendową mafię?
W kwestii rachunków. Jeśli jest 50%/50% ofiar, a homoseksualistów jest ok. 2% to czy wskazanie na nich, jako grupę o większej częstości występowania pedofilii nie wynika z tych liczb ? Martwi mnie, że p. Terlikowski ulega czyimś wpływom i rezygnuje z analizy opartej na rozumie. Kto ma taki wpływ na niego ?
Dopóki rządzi Pissss niestety nie możemy zbyt dużo zrobić.
Cóż z takich teorii, gdy brak posłuszeństwa nauczaniu: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) ?
A dlaczego sam Episkopat nie chwali się tym przesłaniem, o którym Ty informujesz na frondzie? Dlaczego KAI o tym milczy?
Trzeba mieć dokładną statystykę liczb przestępstw, przestępców i ofiar oraz to skategoryzować. Co znaczy 98% przestępstw na dziewczynkach? Przecież nie wiadomo, ile było tych poszkodowanych dziewczynek oraz ile przestępstw wobec nich popełniło ilu i ile razy danych sprawców? Jeśli 1 ksiądz latami więził, zwodził i gwałcił 1 dziewczynkę i zmusił ją do aborcji, to jak to statystycznie policzyć? Ile było sprawców nękających zarówno chłopców, jak dziewczynki? Ile i jakiej płci ofiar przypada na danego winnego? Jaki był wiek ofiar danej płci? Bez tej wiedzy każdy może sobie wyciągać wnioski nie poparte dowodami.
W tym sezonie raczej bronimy świątyń.
To że wszyscy używają tego słowa niezgodnie z jego definicją nie oznacza że ja też będę bo później jakiś mało inteligentny przekonany że istnieje tylko potoczne znaczenie tego słowa skrzywdzi kogoś niewinnego.
Oczywiście że wiem, ale taki jest konsensus językowy i muszę się do niego dostosować - szczególnie w dynamicznej nawalance w internacie. Pedofile w sensie medycznym to kilka procent skazanych.
Tacy niezależni?
To dlaczego nie domaga się Pan wdrożenia i zwiększenia skuteczności nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) ?
Dobrze wiedzieć, że sam nie uważasz się za normalnego. Dobrze to o tobie świadczy.
Czy ty w ogóle masz działający mózg, czego nie możesz zrozumieć w tym że pedofilia to choroba, tak samo jak np zoofilia czy hebefilia. To że wszyscy używają tego terminu do określenia przestępców na tle seksualnym popełnione na dzieciach to nadużycie i tyle, bo można być chorym na pedofilię i nigdy żadnego dziecka nie skrzywdzić.
Wyj dalej, miło widzieć. Szkoda że nie ma audio :P Lewaku
Odnośnie statystyki i budowani na niej teorii o skłonnościach seksualnych sprawców: wyjątkowo powikłany psychicznie sprawca z Bostonu, jeden z afery "Spotlight", o. John Geoghan, praktykujący homoseksualizm zastępczy i pielęgnujący tym w swoim pojęciu ślub celibatu, zaliczył ponad 200 chłopców. To pokazuje, że liczba ofiar i proporcje płci między ofiarami to za mało, aby twierdzić, jakiej orientacji duchowni są "więcej winni" i jakich bardziej obciążyć za zło pedofilii. Ignorują to równo wszyscy publiczni komentatorzy, jak ks. Żak, T. Terlikowski czy R. Motoła. Przy tym obowiązuje zakaz Benedykta XVI co do święceń dla homoseksualistów, a homolobby to problem nie tyle pedofilii, co napastowania i klik wewnątrz duchowieństwa. Przypadek abp Paetza nie jest wyjątkiem w dziejach Kościoła, ale wszak dzieci ten hierarcha nie ruszał.
W sensie językowym pedofilia oznacza czyn z art 200 KK, a nie pedofilię w sensie medycznym. Nie jesteśmy ani w Sądzie ani w Szpitalu, a więc zgodnie z elementarną Kulturą, NIE UŻYWAMY ŻARGONU.
To badanie ewidentnie pokazuje astronomiczny rozmiar homoseksualizmu wśród księży:... jeżeli pedofilia rozkłada się w miarę równomiernie wśród grup badanej np. księży; tzn. że np. 1 na milion z grupy homo jest pedofilem i że 1 na milion z grupy hetero jest pedofilem to znaczy że 50%-owa homo przestępczość wskazuje na 50% homo orientację wśród księży..... Gdyby przestępstw na dziewcznkach było 98% o znaczyłoby to, że homosiów jest tylko 2%... Jednak badania ks prof Oko wskazują,że pedofilia występuje ok. 45 raz częściej wśród homo zboczeńców...... Prawdziwe jest zatem jedno z dwóch zdań: albo mamy 50% homo księży albo KEP-owskie badania powierdzają liczby ks. prof. Oko - pedofilia ma miejsce 50 razy częściej wśród homoseksualistów, których jest znacznie mniej (1 - 2%proc).... Tak czy inaczej homoseksualizm JEST głównm problemem w przypadku pedofilii. Nie ma więc racji red Terlikowski jakoby homoseksualizm problemem nie był; liczby pokazują jasno.... Swoją drogą red. Terlikowski ujawnia ostatnio częste dysfunkcje pojęciowe i logiczne. Smutne. Chyba porzeba mu radykalnej, osobistej odnowy wiary
Buhahhahahahaaa😁😁😁😁 Nic tak nie cieszy jak prawiczkowa bezsilność i idiotyzm....
Lewaku, jeśli istnieje Ofiara, to musiał być Czyn Karalny. Czego nie rozumiesz? Ale spoko, będę wklejał ten wpis gdzie się da, nic tak nie ciesz jak wycie patolewaków XD
Pedofila to termin medyczny określający jednostkę chorobową i tak jak piszesz w kodeksie karnym tego słowa nie znajdziesz. Karalny jest seks itp z osobą małoletnią.
Jak ja lubię tę prawiczkową bezsilność...😁😁😁😁
Słychać wycie? ZNAKOMICIE! Lewaku, wyj głośniej! Nic tak nie ciesz jak celny przykop w głupotę.
Nie wiem skąd u ciebie przekonanie, że jesteś normalny? Prawiczkowe stulejarstwo połączone z ograniczeniem umysłowym nie jest normą...😁😁😁
Nikt nie mówi o "chęci popełnienia", która w Polsce nie jest karalna. Nie wiadomo o czym bełkoczesz, art 202 KK nie jest art 200 KK. Nie wiem ponadto dlaczego usiłujesz mnie obrazić? Lewak jesteś, antysemito?
A potem z pochodniami spalić synagogę.
Prawiczkowy gamoń nie wie, że pedofilia jako taka NIE JEST W POLSCE KARALNA, i nigdy nie była. Prawiczkowy gamoń nie odróżnia chęci popełnienia przestępstwa od faktycznego jego popełnienia. Dlaczego? - bo jest prawiczkowym głąbem o możliwościach intelektualnych ameby.
Bo muszą słuchać lawendowej mafii.
Ale tylko szturmowe tonfy upaćkane we krwi i resztkach mózgów XD
Wielu Lewaków zadaje pytanie: JAKA JEST KARA ZA PEDOFILIĘ? Oto odpowiedź: o ile pedofil jest ateistą albo osobą świecką, w 65% przypadków za karę musi PRZEPROSIĆ Ofiarę. Dodatkowo czasem zapłaci grzywnę w wysokości nieprzekraczającej pensji minimalnej netto. I to wszystko. Jest wolny.
Nikt tak nie Ukrywa, jak Lewaki. Ukrywają co tydzień 30 przypadków pedofilii. Ani pary z gęby nie puszczą, bo to pedofile ateiści, ewentualnie pedofilie świeccy. Istna Zmowa Milczenia.
Moniko! dobrze trafiłaś, bo właśnie modlimy się w tej nowennie za zbłąkanych. Szcześć Boze, nie martw się, najwazniejsze, ze chcesz aby się za Ciebie pomodlono. Pamiętaj, sama się złosiłas, a to wazna deklaracja!
Prawiczki lubią pały, zwłaszcza brudne.
Dlaczego red. red. Terlikowski i Motoła nie wdrażają sposobu zmniejszenia populacji homoseksualistów z nauczania polskich biskupów: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) ?
W świetle prawa - owszem tak. Nie wiem jakim trzeba być głąbem i gamoniem, żeby nie odróżniać chęci popełnienia przestępstwa od popełnienia tegoż. A nie, zaraz, przecież to prawiczek, wszystko jasne...😁😁😁
Oj nie... chyba miałeś pałę z matmy. ot, poziom lewaka.
Nie jesteśmy w Sądzie, więc nie wiem dlaczego uważasz, że normalni ludzie w normalnej rozmowie mieliby porozumiewać się prawniczym żargonem? Głupi jesteś?
A na jednego księdza 68x 😁😁😁
Nie znam żadnego proboszcza, a tak w ogóle to jestem żydem.
To chyba tylko w prawiczkowej (czytaj: debilnej) logice. Nie rób skrótów myślowych - to nie na twój rozum, zwłaszcza w przypadku definicji prawnych. Każdy nawet średnio ogarnięty prawnik wyśmiałby takiego matołka.
Nic na to nie poradzisz, że na jednego geja przypada 23x tyle Ofiar pedofilii co na jednego pedofila. Nie wiem dlaczego odwracasz uwagę od Sprawców, hm... ciekawe dlaczego...
Czy jakby zmienili orientację, to dalej by byli gejami?
Nikt tu się nie tłumaczy. Dlaczego plucie ci do kaszy nazywasz "tłumaczeniem"? Głupi jesteś?
Mistrz Ciętej Riposty się ujawnił...😁😁😁
Nie wśród kleru, tylko wśród gejów i lesbijek.
Panie Terlikowski mężczyźni o skłonnościach np. homoseksualnych nie mogą studiować w seminariach duchownych i być wyświęcanymi. To proste jak słońce. Powinna być weryfikacja przy naborze do seminarium.
Mylisz się. Karane jest samo posiadanie materiałów pedofilskich. Bez czynów, bez molestowania, same brudne myśli. Wystarczy że je narysujesz ołówkiem. Czy uważasz, że narysowanie pedofilii to czyn pedofilny?
Lewacki gamoniu, jak widać masz problemy ze zrozumieniem prostej wypowiedzi. Nie rozumiesz, że słowo "za pedofilię" oznacza "za dokonany czyn pedofilny"? To taki skrót myślowy https://pl.wiktionary.org/wiki/skrót_myślowy . Za trudna teksta dla Kali? Polska Język trudna język. Ale czemu ja się dziwię, intelektowi lewaków, na poziomie 4 klasy podstawówki? Musowo powinieneś opłacić kilka lekcji z języka polskiego u dobrego polonisty. Buachacha!!!!
Już się nie tłumacz - capisz kryptogejem na kilometr, jak większośc prawiczkowych stulejarzy.
Poszukujesz kobiety? To dobrze trafiłeś bo ja szukam faceta! Dyskretnego, ale przede wszystkim zadbanego do dyskretnych seks spotkań po pracy. Oferuję, wszystko to co może sprawić nam przyjemność. Jeżeli chcesz wiedzieć czegoś więcej o mnie to dzwoń, pisz, przyjedź. Numer telefonu i więcej fotek wrzuciłam na swój profil tutaj: www.cutt.ly/monika89
Jaki jest najbardziej znienawidzony wśród polskiego kleru batonik? PAWEŁEK Z ADWOKATEM!!! 😁😁😁
Strajk kobiet nie ma za dużo wspólnego z kobietami. Trudno za kobiety-atrakcyjne-dla-mężczyzn uznać tłuste i brzydkie lesbijki. Albo półgłupie Julki porykujące jak pomoc kuchenna sprzed 200 lat.
No i sam sobie odpowiedziałeś prawiczkowy głąbie, karalne są CZYNY PEDOFILNE, a to nie to samo. Pedofilem możesz sobie być, ale do póki nie pukasz ministranta, to nawet przeniesienie ci nie grozi. Tak więc spij spokojnie, dopóki ministrancie się nie poskarżą.
Wystarczy czytać lewackie brednie na frońdzi.
Zastanawia mnie ta twoja niechęć do kobiet... 😁😁😁 A jak z chłopcami - lubisz?
Pod nazwą pedofilia kryje się art 200 KK. Lewacki gamoń gada głupoty, bo doskonale wie, że karalne jest praktykowanie pedofilii i efebofilii.
Prawiczkowy gamoń nie wie, że pedofilia jako taka NIE JEST W POLSCE KARALNA, i nigdy nie była.
ale o co chodzi?? przecież to standard ze te brzydactwa ze strajku pseudo - kobiet naciągają na kasę lewackich frajerów ...
A skąd ty to wiesz, gdzieś ty z rozumem (jakimkolwiek)miał kiedyś kontakt????
Wielu Lewaków zadaje pytanie: JAKA JEST KARA ZA PEDOFILIĘ? Oto odpowiedź: o ile pedofil jest ateistą albo osobą świecką, w 65% przypadków za karę musi PRZEPROSIĆ Ofiarę. Dodatkowo czasem zapłaci grzywnę w wysokości nieprzekraczającej pensję minimalna netto. I to wszystko. Jest wolny.
A Pan Terlikowski tak jak Pan Hołownia jeszcze objawi swoje prawdziwe oblicze.
Wracaj pod kołdrę, bo proboszczowi nogi marzną.
Prawiczkowy Kwinto... 😁😁😁😁
4-ty dzień odmawiania Wielkiej Narodowej Nowenny Pompejańskiej. Program: CZAS TRWANIA łącznie 54 dni, Cześć błagalna od 28.06.2021r do 24.07 2021. Część dziękczynna od 25.07.2021 do 20.08.2021 GODZ: 20.30 do 21.30 INTENCJA: Aby przez nawrócenie ludzi, upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Możesz włączyć się w dowolnym czasie odmawiania nowenny, odmówić 1 dziesiątkę Różańca albo więcej. Może być odmawiana w domu, na zewnątrz- przy figurach Matki Boskiej, Serca Pana Jezusa, przy Krzyżu, możesz odmawiać sam, z rodziną albo w towarzystwie, z sąsiadami , w grupie małej albo wielkiej, w Kościele. Szczęść Boże. Oczywiście bardzo pięknym byłoby, gdyby w tę inicjatywę włączyli się wierni w parafiach, podając informacje w ogłoszeniach do wiernych! Nowenna zostanie zainicjowana właśnie przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Polsce, z udziałem wiernych.
Kościelne brednie nawet nie leżą koło nauki.
podam swój nr konta a potem opłacę sobie luksusowe wakacje na teneryfie jak jedne brzydactwo ze strajku kobiet...
dobrze, bo Kościół to nie przechowalnia bagażu
Nie wiem gdzie bywasz, ale wiem gdzie nie bywałeś. Otóż - nie bywałeś w szkole, bo opowiadasz antynaukowe głupstwa.
będzie mniej homosiów, czyli pedofili
To nie ja tłumaczę, tylko naukowcy z UE. Lewaki to jednak głupcy antynaukowi.
Wiadomo jaka jest kara za pedofilię. O ile Pedofil jest ateistą lub osobą świecką, w 2/3 przypadków wystarczy że PRZEPROSI. Czasem jeszcze grzywna nieprzekraczająca pensji minimalnej. I tyle, człowiek jest wolny. Ale TYLKO ateista.
Tak sobie to tłumacz...😁😁😁 Prawiczki to zwykle miękkie faje i kryptogeje.
W porównaniu do Lewactwa, chłopski rozum to himalaje naukowości.
Gdzie można wpłacać kasę???
Nic na to nie poradzę, że Lewaki gwałcą dzieci od przedszkola i skutecznie wmawiają im zmianę płci. jak widzisz, sporo Dzieci jest tak kruchych, że Lewacka Schwein może zrobić im krzywdę. Nie wiem tylko, dlaczego uważasz mnie za 6-letnie dziecko. Chyba masz quasipedofilne skojarzenia, idź proszę do lekarza zanim zrobisz coś karalnego.
Muszę ci wierzyć, nie bywam ani tu, ani tu, ale na twoim miejscu zwłaszcza plebanii bym unikał, no chba, że nie masz wyjścia, kluczy przecież nie oddasz.
Kleruchy to oszuści, wyłudzacze, pasożyty, dewianci i agenci watykańskiego okupanta. Na budżecie Polski i narodzie żeruje horda aż 55.000 (pięćdziesiąt pieć tysięcy!) takich kleruchów. Kosztują kraj kilkanaście MILIARDÓW złotych, nie dając w zamian dokładnie NIC, poza czczym bredzeniem. Zrobić KleroZoo na terenie po danielach ochlaja Głódzia. Tam zamknąć 5 sztuk kleruchów, żeby można było ich oglądać jak warany, hieny i ścierwniki. Resztę wydalić z Polski. Zróbcie zbiórkę internetową na opłacenie LOT-owi wywózki kleruchów, a zobaczycie jakie krocie wpłyną na jej konto. Każdy rozsądny Polak pojmie, że lepiej raz wydać na wywóz kleruchów, niż stale dokładać się do ich luksusowego pasożytowania.
Jeżeli ktoś propagandą jest w stanie przekonać cię do rezygnacji z cycków i ci.pek, to twój problem z identyfikacją płciową jest głębszy, niż ci się wydaje...😁😁😁😁 Pomyśl o coming oucie.
Squoty to nie plebanie. Wszystko ci się miesza.
Prawosławni i Protestanci mają otóż taki problem, że są podporządkowani Władzy. W przypadku Rosji dało to samodzierżawie i opyczinę, w przypadku zachodu dało to kolonializm, rasizm i purytanizm z paleniem ludzi na stosach. Co kto woli.
Nie poradzisz sobie ani ty ani twoje dziatki, ponieważ natura nie znosi próżni i teren Europy zostanie szybciutko skolonizowany przez Ludność Somalii, Pakistanu i przez nomadyczne plemiona Sahary. W oczywisty sposób przeniosą one tu swoje Szlachetne Obyczaje i jeśli przeżyjecie, to tak jak przeżyli Somalijczycy - w nędzy, głodzie i wojnie. Zrobią wam piekło na ziemi, lewaki.
No wiesz, dzięki Lewackiej Propagandzie Praw LGBT, w UE już dzisiaj 16% młodych osób od 14 do 29 lat jest homoseksualna. Lewaki, wincyj seksedukacji, wincyj Parad Dumy, wincyj pogadanek Ludzi Queer w przedszkolu. Wincyj wincyj wincyj!
Na mnie to nie robi wrażenia, czy będzie UE, czy nie. Ja sobie w życiu poradzę, tak jak robię to do tej pory - uczciwie pracuję i płacę podatki. Ale ciekaw jestem skąd będą pieniądze dla nierobów. Putin da?
Ja tam nie wiem, czym się wycierają, nie bywam w łazienkach na plebanii, muszę więc wierzyć fachowcowi. 😁😁😁
Czyli przestrzeganie tego co napisane w Biblii jest obowiązkiem maluczkich. Kler nie musi. No tak naginali od zarania. W średniowieczu bóbr był rybą, i wielebni pałaszowali w post mięsko bobra, a maluczcy zgniłe śledzie. Podobnie sprawa się ma z kapłonem. Podobnie jest z 5-tym warunkiem dobrej spowiedzi. Zadośćuczynienie księży za grzechy pedofili na przykład. Jakoś prawosławni nie maja problemów z tym co opisujesz. Ale nasi eksperci od wszystkiego - bez żadnej odpowiedzialność. Czy ksiądz przeżył emocje utraty pracy przez ojca np. czwórki dzieci? - z opowiadań Czy ksiądz zna emocje męża, któremu zmarła żona, matka kilkorga małych dzieci? - z opowiadań
Tęczowe ręczniki to nie sutanny, wszystko ci się miesza.
Dokładnie tak jest. Z jakiegoś magicznego (dla lewaka) powodu 31% molestowanych 12-latków staje się homoseksualna.
Na prawicy bez zmian, rządzi psychologia na chłopski rozum.
😁😁😁
Niebawem pęknie, ale lewacka Bańka o nazwie UE. Takiej katastrofy demograficznej jaką zrobiło Lewactwo, to świat nie widział.
bo co 6 był gejowaty?
PRZECIWNIE! Kościół stygmatyzuje heteroseksualnych. // Heteroseksualność to ZABURZENIE jest, przecież. // A nie jest tak traktowana? Milion dowodów durnie codziennie niosą.
Hahaha... wystarczy policzyć - jeśli gejoksięży jest 5% (to i tak więcej niż ogólnie) to na jednego geja przypada DWADZIEŚCIA TRZY razy więcej Ofiar. Jeśli gejoksięży jest aż 15%, to na jednego przypada SIEDEM razy tyle ofiar co na heteroseksualistę. Jak widzisz, tylko lewak może bełkotać o "braku związku".
Moja ciotka pracowała w akademickiej przychodni przeciwgruźliczej. Kiedyś było tak, że na pierwszym roku były obowiązkowe zdjęcia RTG dla wszystkich studentów, przychodziły całe pierwsze roczniki. Nie wiedzieć czemu, jak przychodziły seminaria, to nieoficjalna nazwa wśród pracowników była : Dzień Pedała. Ciekawe czemu?
Homoseksualiści penetrują ministrantów. Z całej pedofilii w KK to 87% przypadków . Wygnać homoseksualistów z KK bo to grzech i żyją w grzechu. https://dorzeczy.pl/kraj/945/reorganizacja-seminarium-czy-oczyszczenie-z-homolobby.html
Jednak ślepota lewacka jest NIEWYOBRAŻALNIE WIELKA. Wolisz nie mieć dłoni czy całej ręki? Lewaku, 99,9999999% ludzi (tych normalnych, nie lewaków) woli i to bardzo woli, nie mieć tylko dłoni.
Głupcze, z badań polskich seksuologów wynika, że 31% nagabywanych 12-latków, 22% 15-latków i 15% 18-latków płci obojga podlega imprintingowi zachowań homoseksualnych i kontynuuje je w późniejszym życiu. Jak widzisz, gwałt homo dużo głębiej orze psychikę. Po gwałcie hetero dziecko może się otrząsnąć i żyć. Po ataku geja czy lesbijki, prawie co trzeci 12-latek jest zniszczony dożywotnio.
u katolików wszystko jest najlepsze i najprawdziwsze. Tak było za czasów chłopów reymontowskich. Ale Kościół i jego "wierni" trolle nie mogą tego pojąć. I dobrze, gdyż nadal żyj w swej bańce pychy, która niebawem pęknie jak w Irlandii.
Gwałt to gwałt debilu. Ty serio myślisz, że zgwałcony dzieciak pomyśli sobie "Uf, jakie to szczęście że to nie był gej"?
Wolisz nosić krótki, czy długi rękaw? Takie pytanie zadawali afrykańscy rebelianci obcinający ręce ludności cywilnej przy nadgarstku lub ramieniu. Co za różnica, nie myślisz o tym, bo i tak zaraz stracisz rękę. Tak samo dla molestowanego dzieciaka nie ma różnicy czy dokonała tego obleśna baba, chłopak z sąsiedztwa czy ksiądz. Takie dziecko ma przeoraną psychikę, a twoje brednie na temat tego że homoseksualizm pozostawia w głowie gorsze zniszczenie, to obrzydliwa próba usprawiedliwiania kościelnych pedofilów i przerzucenia odpowiedzialności na homoseksualistów.
Niektórzy nawet ganiają dzieci, tylko im sutanny przeszkadzają. 😁😁😁
Też fajnie, nic tak nie bawi jak kleruch idący do pierdla oraz biskup wywalany za ukrywanie.
UWAGA!!! Kleruchy w okolicy, pilnować dzieci i portfeli!!!!
Jaka jest kara w Polsce za pedofilie? Przeniesienie do innej parafii! 😁😁😁 Sprawdź zatem co się wydarzyło w parafiach Najświętszej Maryi Panny Matki Pięknej Miłości (Warszawa Tarchomin) a także św. Józefa Oblubieńca NMP (Legionowo) to bedziesz wiedział kto kłamie.
Max 15%
Naprawdę uważasz, że zgwałcenie przez kobietę to taki sam syf jak przez geja? Lecz się.
Niestety lewaki atakują, gnieżdżą się pod szkołami.
A co to wspólnego z pełnieniem posług kapłańskich przez gejów? Jak wierni mogą przyjmować Komunię św. z rąk kogoś kto penetruje lub udostępnia swój o...t!!!!!!!! To obrzydlistwo napiętnowane przez samego Boga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oczywiście że kłamiesz. Wystarczy sprawdzić statystyki policyjne. 99,55% to sprawki pedofilów ateistów albo świeckich. Jpdl, ateiści to zaraza, jak widać na każdym osiedlu jakiś ateista pedofil gwałciciel.
Trzeba było nie prowadzać na plebanię. 😁😁
Oczywiście, że by naprawiło, większość kleruchów w pier.dlu!!! Cudownie!
Prosta sprawa - jakie molestowanie jest gorsze - gdy molestator atakuje 11- czy 14-latka? Oczywiście atak na młodsze dziecko jest gorszy. I jeszcze - co jest gorsze, lewaku. jak zmuszą cię do "stosunku" i przelecą trzy babsztyle, czy wybierzesz trzech nachlanych gejów? Lewaku, jeśli ci to obojętne, to znaczy że powinieneś udać się do najbliższego weterynarza.
Lecz się.
Jasne, kłamię.😁 Dwu z tych gnojków dostało wyroki i siedzi (siedziało) - łatwo sprawdzić. Trzeci nie zdążył, kojfnął i smaży się w piekle, ale wspomnienia ofiar są dostępne na necie...😁😁😁
UWAGA! Lewaki w okolicy... na pilnowanie za późno, trzeba było gonić ich wcześniej. Już po waszych dzieciach, przecwelonych, poszczutych, ogłupionych.
Wpieranie nie zmienia rzeczywistości. Lewaku, sam widzisz że musi wrócić - i wróci - karalność zboczeń? 5 lat za elgiebetowanie, no, to by naprawiło sytuację.
UWAGA! Ksiądz w okolicy! Pilnujcie dzieci i porfeli! 😁😁😁😁
Całe szczęście że jest celibat. Inaczej mielibyśmy taki sam syf jak prawnicy - ksiądz syn księdza i wnuk księdza. A tu trzeba, powinno się mieć powołanie. A u prawników - adwokat syn adwokata, wnuk sędziego, bratanek notariusza. Wynik taki że jest DROGO, jakość nędzna i powszechna korupcja. Lewaku, dlaczego lewaki nie myślą?
Wyparcie nie zmieni rzeczywistości. 😁😁😁
Piramida Maslowa w takiej wersji jaką znacie została zmanipulowana, i powiedział to sam Maslow publikując prawdziwą pod koniec życia.
Czy stan poinformowania czytelników przez red. Motołę o realizacji nauczania: „Kościół nie zostawia ich samotnych w obliczu życiowych zmagań. Wśród osób, które skorzystały z terapii w katolickich ośrodkach „Odwagi” ponad 30% potrafiło zmienić swą orientację i podjąć życie w sakramentalnych związkach małżeńskich.” ( http://episkopat.pl/swiadkowie-ewangelii-zycia/ ) nie stygmatyzuje Księży Biskupów a z nimi całej katolickiej polski?
Lewak nawet gdy oddycha to kłamie. Wystarczy sprawdzić statystyki: Mniej niż pół procenta. Rocznie jest 1700 ofiar pedofilów ateistów i pedofilów świeckich.
To urzędnicy KK wprowadzili celibat wbrew Biblii. Polecam przeczytać pierwszy list do Tymoteusza. Gdyby mieli żony mogliby zaspokoić jedną z podstawowych potrzeb wg piramidy Maslowa, bez dopuszczania się przestępstw. Ale kasa z KK by ubywała, a to nie może być.
to tylko twoje lewackie mokre brednie, pajacu
Większość molestujących to kleruchy. W każdej z trzech parafii, w których mieszkałem był taki zbok. W KAŻDEJ!!!!😁😁😁😁
Zapewne wynosi to po statystykach. Biorąc OBIE listy 55% ofiar to chłopcy.
buhahahhahahahahaaa😁😂🤣😂😁 Kosciół od wieków jest bezpieczną przystanią dla homoseksualistów, zwłaszcza w krajach, w których homoseksualizm podlega penalizacji.
Jeszcze za waszego życia księża będą się żenić. No chyba że nadejdzie piąta fala. Wtedy nie zdążą...
Tobie napluć by wypadało. Trzeba być absolutnym lewakiem, aby napisać "to lepiej". Lewaku - mniej źle nie znaczy dobrze, a słowo "lepiej" oznacza waśnie "dobrze". Lewaku - molestowanie homoseksualne jest trzykroć gorsze, ponieważ oprócz tego że rani osobę molestowaną, rani ją BARDZIEJ, a dodatkowo niezwykle często rani tak bardzo że siłowo wdrukowuje homoseskualizm w ofiarę. 31% nagabywanych 12-latków oraz 22% 15-latków ZOSTAJE HOMOSEKSUALISTAMI. Głupcze, zadaj sobie proste pytanie - co cię bardziej sponiewiera - czy gwałt ze strony kobiety, czy gwałt ze strony mężczyzny-geja. Uważasz że to bez różnicy? Jeśli tak to musowo jesteś zboczeńcem.
Po czym wnosisz?
A kto teraz chce iść do seminarium? - wystarczy poczytać statystyki.
Większość molestujących to homo.
"rodzą się na gruncie naturalnego pociągu mężczyzn do osób płci odmiennej". "Mamy tu więc do czynienia z jakościową różnicą w ocenie nadużyć homo- i heteroseksualnych. - Czyli jak molestuje dziewczynki to lepiej bo to znaczy że nie jest pedałem. No k*urwa napluć w mordę temu śmieciowi to mało.