Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Marysia
09.01.2021, 17:29
Świeta prawda!
kaka
09.01.2021, 16:12
Po jaka h...... protestanci pchaja sie do katolikow-jesli sami sa podzieleni na teraz okolo 4000 odlamow?----najpierw niech sie sami zjednocza.
Po drugie niechaj sie wyzekna mordercy ludra.
Anon
09.01.2021, 16:04
takie myślenie niszczy polskę
katolicka deratyzacja Polskit
09.01.2021, 14:20
ZADEN swiadomy wyznawca Chrystusa nie pcha sie do protestantow,to jest wreszczie jasne.
Protestantyzm nie jest w ogole chrystianizmem,tylko odmiana judaizmu dla gojow.
katolicka deratyzacja Polski
09.01.2021, 14:16
Idioci ,protestanci i komunisci nienawidza Polski.
katolicka deratyzacja Polski
09.01.2021, 14:15
Niemieccy katolicy nie po raz pierwszy wola Lutra od Jezusa.
Z tego wlasnie powstal satanistyczny protestantyzm.
Przykro jednak sie robi,ze to wlasnie Polska pozwolila na swych lennych ziemiach na powstanie pierwszego protestanckiego panstwa,tzn,Prus.
Jestesmy ponadto do tego tak glupi,ze sie tym jeszcze chlubimy,i nazywamy to Holdem Pruskim.
Ladnie sie nam za to protestanci odwzajemnili.
Kilka milionow pomordowanych Polakow,poczawszy od XVI wieku,i zdrada i kolaboracja ze WSZYSTKIMI kolejnymi najezdzcami i okupantami,wlacznie z III Rzesza i z sowieckim komunizmem.
Anon
09.01.2021, 13:36
Wierzą w tego samego Boga, może trochę na innych zasadach- więc czemu nie. Budowanie jedności na pewno przyniesie bardziej pozytywne skutki.
Anna
09.01.2021, 11:32
Tylko jak ktoś jest świadomym wyznawcą Chrystusa to po co pcha się do protestantów?
Anonim
09.01.2021, 11:15
"To jest moje Ciało" - jakie może być niebiblijne zrozumienie tych słów?/stp
jula
09.01.2021, 10:44
W osobistym sumieniu jednostki Dekalog może być nie do udźwignięcia. To się nazywa relatywizm, Śliski. Z piekła rodem. Pokraczne to i pokręcone.
Staszek
09.01.2021, 09:55
Jako protestant i były katolik, nie miałem żadnych problemów z przyjmowaniem komunii w polskich kościołach katolickich. Zaprzestałem tego, gdy zrozumiałem, że mówiąc "Amen' przed dostaniem hostii zgadzam się na niebiblijne rozumienie Pamiątki Wieczerzy Pańskiej, funkcjonujące w kościele katolickim.
Anonim
09.01.2021, 09:55
Niech się Panie nie ośmiesza, tak właśnie powstał cały katechizm kościoła. Wiedziałaby to Pani, gdyby nie była taką ignorantką!
Grizzly
09.01.2021, 09:43
Won pajacu!
Bianka
09.01.2021, 08:35
Jezus powiedział "To jest Ciało Moje" ... tu nie ma miejsca na interpretację, że niby symbol czy namiastka, czy coś tam innego...no nie ma takiej możliwości. Co więcej, gdy czytamy 6 rozdział Ew.Jana to znajdujemy tam fragment, że ówcześni Żydzi właśnie tak zrozumieli mowę Jezusa o spożywaniu Jego Ciała jak katolicy dzisiaj,i odeszli, zgorszeni, co ? On nam chce dawać swoje ciało do jedzenia?? Zwariował??!! A Jezus nie leciał za nimi i nie wyjaśniał, tylko powiedział do Uczniów "czy i wy chcecie odejść?" A ci, choć nie rozumieli, to zostali...ja też dziś nie rozumiem wielu rzeczy, które dzieją się w mym życiu, ale nie odchodzę od Pana Jezusa, bo ufam, że On wie lepiej niż ja, bo tyle razy sprawdziłam, że mogę na Nim polegać, że nie odejdę. Oby tak było do końca moich dni.
Bianka
09.01.2021, 08:27
Komunia przyjmowana przez nas katolików u protestantów jest możliwa, bo protestanci nie uważają że chleb z ołtarza u nich (kurczę nie wiem nawet jak nazwać ichnią komunię) jest prawdziwym Ciałem Pana Jezusa... W takim razie można sobie pojeść jakiś pobłogosławiony chleb ... przecież pastorzy nie są kapłanami w linii od Apostołów jak nasi kapłani, nie mają takiej władzy...A w drugą stronę, jest to niemożliwe, właśnie z tego samego powodu - bo protestant nie uważa Komunii św.za rzeczywiste Ciało Boga, którym wg naszego rozumienia, nim właśnie jest. Ale namieszałam...sorry. No, koniec końców tych dwóch porządków nie da się zlepić przez wspólne przyjmowanie Pana Jezusa, bo każda z denominacji wierzy inaczej i ma inne poznanie.
Prorok👁🧠
09.01.2021, 08:07
Niemiecki kosciol w 2015 roku pokazal innym na czym polega prawdziwe chrzescijanstwo i przeslanie Ewangeli przyjmujac z otwartym sercem uchodzcow, za to go bardzo cenie . Chrzescijanstwo to nie teorja tylko praktyka!
bella
09.01.2021, 08:06
przeczytaj definicje ANALOGII zanim zaczniesz jej używać w pseudo-logicznych wywodach o " analogicznych ' treściach ;-) To jest właśnie czysta postać bełkotu - trochę " pofilozofować" trochę dociąć odpowiednie treści, skrócić gdzie trzeba, dopasować werbalnie gdzie trzeba i już mamy " Jyyntelygencję " wysokich lotów. I jak pewną siebie do tego!
Anonim
09.01.2021, 06:28
Najciekawiej jest właśnie, gdy o wierze wypowiada się człowiek wiary. Analogicznie człowiek chory psychicznie wmawia psychiatrze, że jest zdrowy i domaga się szacunku do swoich urojeń...
wanda
09.01.2021, 06:12
poziom zero
HENRYK
09.01.2021, 05:46
Tego można było się spodziewać. Niemcy uważają się za lepszych nawet od Pan Jezusa. A Luter był o`key. Zwykła herezja.
opty
09.01.2021, 03:38
Biskupi Niemieccy już dawno powinni zjednoczyć się z protestantami. Odwołać grzech sodomii, odwołać spowiedź, odmówić jedności z papieżem. Właściwie to przejść na protestantyzm, i byłby spokój!!!
Piotr Nowak 🖐🏻
08.01.2021, 23:06
Zapomniałem i wskoczył anonim.
Piotr Nowak 🖐🏻jako Grizzly
08.01.2021, 23:04
Cześć, to ty?
Les
08.01.2021, 22:02
Juz bylo dosyc cyrku z protestantami w watykanie. Przybywali jako turysci,ogladali koscioly,a jak ksiedz podszedl z komunia,to nadstawiali japy,bo za darmo.
linus
08.01.2021, 21:53
Nauczanie Kościoła w sprawie interkomunii jest od wieków jasne, proste i do bólu logiczne. Nie wiem jak można udawać, że się go nie rozumie. Nawet jeśli się smacznie spało na wykładach z teologii w seminarium, wystarczy wziąć pierwszą z brzegu książkę o teologii Eucharystii, dokumenty Kościoła czy jego Katechizm, by zrozumieć powody. A są one absolutnie fundamentalne. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie do przyjmowania Komunii w Kościele, jeśli się wróci do pełnej widzialnej komunii z Nim i wyzna Jego wiarę w Eucharystię, tak jak rozumie i wyznaje ją Kościół od czasów Apostołów aż do dzisiaj. Interkomunia byłaby drogą na skróty, marną podróbą pojednania, bo cóż jest warta jedność widzialna bez jedności wewnętrznej, duchowej, i cóż byłaby warta miłość bez prawdy? Otóż byłaby dokładnie swoim zaprzeczeniem..
Lao
08.01.2021, 21:52
Ale oni chca byc protestantami,oni nie wierza w Cialo Chrystusa. Jezeli juz chca to niech przejda na katolicyzm,a nie to niech sobie kupia bagietke w liflu.
Przekora
08.01.2021, 21:17
Świetnie, wybornie i znakomicie wymijająca odpowiedź, ale ja chciałbym podrążyć temat. To jak tam z tym pikusiem u muzułmanów i u tych spod znaku lucyfera?
Morus
08.01.2021, 20:44
i Jarmulke dzies schowal
Po 11 ...
08.01.2021, 20:43
Fuuuck, to nie było ostatnio, tylko z 2 lata temu. Ale Jezus bez glutenu to ten sam Jezus. Zapewniam i zaświadczam. Zapach, smak ... prawie taki sam, co u nas. Powaga.
Po 11 ...
08.01.2021, 20:38
Muzułmanie to pikuś. Ostatnio przystąpiłem do komunii pod postacią hostii bezglutenowej. To nie było w Polsce, ale smak podobny. Okazuje się, że Jezus bez glutenu to ciągle Jezus.
Anonim
08.01.2021, 20:34
Patrzenie na religię z punktu widzenia ateisty nie ma sensu i może być śmieszne bo religia operuje w założeniu istnienia Boga. Jeżeli przyjmiesz to założenie choćby hipotetycznie to jest pole do racjonalnego zrozumienia jej. Religie odwołują się do rzeczywistości niematerialnej i tym samym niepoznawalnej metodami naukowymi. Zakładanie że jak nie mogę czegoś zbadać czy dotknąć to nie istnieje nie jest wynikiem bardzo głębokich przemyśleń. Każdy badacz naukowy powinien być świadomy ograniczeń poznawczych człowieka, ograniczeń narzędzi i metod badawczych. Z tego wprost wynika ze mogą a nawet muszą istnieć rzeczy których nie będziemy w stanie poznać. Z tego powodu uczciwy intelektualnie naukowiec powinien zostawić temat religii i nie komentować go chyba że ktoś głosi coś co stoi w rażącej sprzeczności z tym co głosi nauka ale i nawet tutaj trzeba być ostrożnym i sceptycznym bo nasza wiedza nie jest kompletna i się zmienia.
trust
08.01.2021, 20:31
Ten pan wygląda prawie jak rabin. Tylko pejsów brak, ale na pewno je zapuści. Anathema sit!
ekskomunika
08.01.2021, 20:08
ekskomunika i uniewaznienie swiecen kaplanskich dla wszystkich udzielajacych interkomunii...
Przekora
08.01.2021, 20:06
To jak tam u muzułmanów poszło? A i oczywiście parę słów o czarnej mszy poproszę bo wielu tu pewnie ciekawych. No bo jak korzystasz z każdej okazji to myślę że tam też nie omijasz.
marco
08.01.2021, 20:05
co strugasz głupka
Przekora
08.01.2021, 19:56
Najciekawiej jest wtedy gdy o zasadach wiary wypowiada się ateista
czekista
08.01.2021, 19:26
Niemcy we wszystkich sprawach są "uber alles"; tylko po co udawać katolików, przejść niemieckim szyku do protestantów...
Anonim
08.01.2021, 19:21
Czemu mistrz Pai Mei chce wszystkich częstować waflami?
Anonim
08.01.2021, 19:19
O religii misiu, o absurdzie religii...
jasko
08.01.2021, 19:14
O czym ten bełkot ?
rebeliant
08.01.2021, 19:06
Posłuszeństwo... Papież nieomylny...
Anonim
08.01.2021, 19:05
Bawią mnie osoby wierzące. Nie pijam Coli bo tylko po Pepsi można dostąpić zbawienia. A ci od Fanty to w ogóle heretycy. Beka 🤣
Po 11 ...
08.01.2021, 19:05
Kiedyś np. w Chartumie w kościele Koptyjskim. Było super. Komunia 2 razy. Chlebek (nie wafelek) i winko. Ok, winko na łyżeczce, ale dobre. Polecam.
Beno
08.01.2021, 19:03
Jajami to trzeba by ich obrzucić.
Po 11 ...
08.01.2021, 18:54
Może masz rację, może nie ... ale jedno wiem, też jestem przeciwny relatywizmowi!
Po 11 ...
08.01.2021, 18:52
A to niby dlaczego? Ja przyjmuję we wszystkich.
Beno
08.01.2021, 18:52
Byłoby dobrze, aby inne episkopaty, a przede wszystkim Polski ostudzili im łby jakimś ostrym listem sprzeciwu na wygłupy niemieckiego episkopatu. Czas do działań i dawania świadectwa, przez przeciwstawianie się głupocie i relatywizmowi.
Yep
08.01.2021, 18:35
Po co? Żaden prawdziwy protestant nie przyjmie komunii w Kościele papieskim.
Po 11 ...
08.01.2021, 18:33
A Papież nie może tych Niemców przenieść do innej parafii? To zawsze działało. Nooo np. na Podkarpacie. Tam im wybiją z ich szkopskich pacynek te wywrotowe interzboczenia.
mmm
08.01.2021, 18:30
Skąd się wzięli ci biskupi katoliccy !!!??? nie widzą różnicy czym jest komunia dla katolików, a czym dla protestantów, dla nich to symbol a dla nas Ciało Chrystusa. Druga sprawa to spowiedź święta która u nas jest sakramentem.
katolik
08.01.2021, 18:27
To są jaja, co oni robią
Komentarze
51 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Świeta prawda!
Po jaka h...... protestanci pchaja sie do katolikow-jesli sami sa podzieleni na teraz okolo 4000 odlamow?----najpierw niech sie sami zjednocza. Po drugie niechaj sie wyzekna mordercy ludra.
takie myślenie niszczy polskę
ZADEN swiadomy wyznawca Chrystusa nie pcha sie do protestantow,to jest wreszczie jasne. Protestantyzm nie jest w ogole chrystianizmem,tylko odmiana judaizmu dla gojow.
Idioci ,protestanci i komunisci nienawidza Polski.
Niemieccy katolicy nie po raz pierwszy wola Lutra od Jezusa. Z tego wlasnie powstal satanistyczny protestantyzm. Przykro jednak sie robi,ze to wlasnie Polska pozwolila na swych lennych ziemiach na powstanie pierwszego protestanckiego panstwa,tzn,Prus. Jestesmy ponadto do tego tak glupi,ze sie tym jeszcze chlubimy,i nazywamy to Holdem Pruskim. Ladnie sie nam za to protestanci odwzajemnili. Kilka milionow pomordowanych Polakow,poczawszy od XVI wieku,i zdrada i kolaboracja ze WSZYSTKIMI kolejnymi najezdzcami i okupantami,wlacznie z III Rzesza i z sowieckim komunizmem.
Wierzą w tego samego Boga, może trochę na innych zasadach- więc czemu nie. Budowanie jedności na pewno przyniesie bardziej pozytywne skutki.
Tylko jak ktoś jest świadomym wyznawcą Chrystusa to po co pcha się do protestantów?
"To jest moje Ciało" - jakie może być niebiblijne zrozumienie tych słów?/stp
W osobistym sumieniu jednostki Dekalog może być nie do udźwignięcia. To się nazywa relatywizm, Śliski. Z piekła rodem. Pokraczne to i pokręcone.
Jako protestant i były katolik, nie miałem żadnych problemów z przyjmowaniem komunii w polskich kościołach katolickich. Zaprzestałem tego, gdy zrozumiałem, że mówiąc "Amen' przed dostaniem hostii zgadzam się na niebiblijne rozumienie Pamiątki Wieczerzy Pańskiej, funkcjonujące w kościele katolickim.
Niech się Panie nie ośmiesza, tak właśnie powstał cały katechizm kościoła. Wiedziałaby to Pani, gdyby nie była taką ignorantką!
Won pajacu!
Jezus powiedział "To jest Ciało Moje" ... tu nie ma miejsca na interpretację, że niby symbol czy namiastka, czy coś tam innego...no nie ma takiej możliwości. Co więcej, gdy czytamy 6 rozdział Ew.Jana to znajdujemy tam fragment, że ówcześni Żydzi właśnie tak zrozumieli mowę Jezusa o spożywaniu Jego Ciała jak katolicy dzisiaj,i odeszli, zgorszeni, co ? On nam chce dawać swoje ciało do jedzenia?? Zwariował??!! A Jezus nie leciał za nimi i nie wyjaśniał, tylko powiedział do Uczniów "czy i wy chcecie odejść?" A ci, choć nie rozumieli, to zostali...ja też dziś nie rozumiem wielu rzeczy, które dzieją się w mym życiu, ale nie odchodzę od Pana Jezusa, bo ufam, że On wie lepiej niż ja, bo tyle razy sprawdziłam, że mogę na Nim polegać, że nie odejdę. Oby tak było do końca moich dni.
Komunia przyjmowana przez nas katolików u protestantów jest możliwa, bo protestanci nie uważają że chleb z ołtarza u nich (kurczę nie wiem nawet jak nazwać ichnią komunię) jest prawdziwym Ciałem Pana Jezusa... W takim razie można sobie pojeść jakiś pobłogosławiony chleb ... przecież pastorzy nie są kapłanami w linii od Apostołów jak nasi kapłani, nie mają takiej władzy...A w drugą stronę, jest to niemożliwe, właśnie z tego samego powodu - bo protestant nie uważa Komunii św.za rzeczywiste Ciało Boga, którym wg naszego rozumienia, nim właśnie jest. Ale namieszałam...sorry. No, koniec końców tych dwóch porządków nie da się zlepić przez wspólne przyjmowanie Pana Jezusa, bo każda z denominacji wierzy inaczej i ma inne poznanie.
Niemiecki kosciol w 2015 roku pokazal innym na czym polega prawdziwe chrzescijanstwo i przeslanie Ewangeli przyjmujac z otwartym sercem uchodzcow, za to go bardzo cenie . Chrzescijanstwo to nie teorja tylko praktyka!
przeczytaj definicje ANALOGII zanim zaczniesz jej używać w pseudo-logicznych wywodach o " analogicznych ' treściach ;-) To jest właśnie czysta postać bełkotu - trochę " pofilozofować" trochę dociąć odpowiednie treści, skrócić gdzie trzeba, dopasować werbalnie gdzie trzeba i już mamy " Jyyntelygencję " wysokich lotów. I jak pewną siebie do tego!
Najciekawiej jest właśnie, gdy o wierze wypowiada się człowiek wiary. Analogicznie człowiek chory psychicznie wmawia psychiatrze, że jest zdrowy i domaga się szacunku do swoich urojeń...
poziom zero
Tego można było się spodziewać. Niemcy uważają się za lepszych nawet od Pan Jezusa. A Luter był o`key. Zwykła herezja.
Biskupi Niemieccy już dawno powinni zjednoczyć się z protestantami. Odwołać grzech sodomii, odwołać spowiedź, odmówić jedności z papieżem. Właściwie to przejść na protestantyzm, i byłby spokój!!!
Zapomniałem i wskoczył anonim.
Cześć, to ty?
Juz bylo dosyc cyrku z protestantami w watykanie. Przybywali jako turysci,ogladali koscioly,a jak ksiedz podszedl z komunia,to nadstawiali japy,bo za darmo.
Nauczanie Kościoła w sprawie interkomunii jest od wieków jasne, proste i do bólu logiczne. Nie wiem jak można udawać, że się go nie rozumie. Nawet jeśli się smacznie spało na wykładach z teologii w seminarium, wystarczy wziąć pierwszą z brzegu książkę o teologii Eucharystii, dokumenty Kościoła czy jego Katechizm, by zrozumieć powody. A są one absolutnie fundamentalne. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie do przyjmowania Komunii w Kościele, jeśli się wróci do pełnej widzialnej komunii z Nim i wyzna Jego wiarę w Eucharystię, tak jak rozumie i wyznaje ją Kościół od czasów Apostołów aż do dzisiaj. Interkomunia byłaby drogą na skróty, marną podróbą pojednania, bo cóż jest warta jedność widzialna bez jedności wewnętrznej, duchowej, i cóż byłaby warta miłość bez prawdy? Otóż byłaby dokładnie swoim zaprzeczeniem..
Ale oni chca byc protestantami,oni nie wierza w Cialo Chrystusa. Jezeli juz chca to niech przejda na katolicyzm,a nie to niech sobie kupia bagietke w liflu.
Świetnie, wybornie i znakomicie wymijająca odpowiedź, ale ja chciałbym podrążyć temat. To jak tam z tym pikusiem u muzułmanów i u tych spod znaku lucyfera?
i Jarmulke dzies schowal
Fuuuck, to nie było ostatnio, tylko z 2 lata temu. Ale Jezus bez glutenu to ten sam Jezus. Zapewniam i zaświadczam. Zapach, smak ... prawie taki sam, co u nas. Powaga.
Muzułmanie to pikuś. Ostatnio przystąpiłem do komunii pod postacią hostii bezglutenowej. To nie było w Polsce, ale smak podobny. Okazuje się, że Jezus bez glutenu to ciągle Jezus.
Patrzenie na religię z punktu widzenia ateisty nie ma sensu i może być śmieszne bo religia operuje w założeniu istnienia Boga. Jeżeli przyjmiesz to założenie choćby hipotetycznie to jest pole do racjonalnego zrozumienia jej. Religie odwołują się do rzeczywistości niematerialnej i tym samym niepoznawalnej metodami naukowymi. Zakładanie że jak nie mogę czegoś zbadać czy dotknąć to nie istnieje nie jest wynikiem bardzo głębokich przemyśleń. Każdy badacz naukowy powinien być świadomy ograniczeń poznawczych człowieka, ograniczeń narzędzi i metod badawczych. Z tego wprost wynika ze mogą a nawet muszą istnieć rzeczy których nie będziemy w stanie poznać. Z tego powodu uczciwy intelektualnie naukowiec powinien zostawić temat religii i nie komentować go chyba że ktoś głosi coś co stoi w rażącej sprzeczności z tym co głosi nauka ale i nawet tutaj trzeba być ostrożnym i sceptycznym bo nasza wiedza nie jest kompletna i się zmienia.
Ten pan wygląda prawie jak rabin. Tylko pejsów brak, ale na pewno je zapuści. Anathema sit!
ekskomunika i uniewaznienie swiecen kaplanskich dla wszystkich udzielajacych interkomunii...
To jak tam u muzułmanów poszło? A i oczywiście parę słów o czarnej mszy poproszę bo wielu tu pewnie ciekawych. No bo jak korzystasz z każdej okazji to myślę że tam też nie omijasz.
co strugasz głupka
Najciekawiej jest wtedy gdy o zasadach wiary wypowiada się ateista
Niemcy we wszystkich sprawach są "uber alles"; tylko po co udawać katolików, przejść niemieckim szyku do protestantów...
Czemu mistrz Pai Mei chce wszystkich częstować waflami?
O religii misiu, o absurdzie religii...
O czym ten bełkot ?
Posłuszeństwo... Papież nieomylny...
Bawią mnie osoby wierzące. Nie pijam Coli bo tylko po Pepsi można dostąpić zbawienia. A ci od Fanty to w ogóle heretycy. Beka 🤣
Kiedyś np. w Chartumie w kościele Koptyjskim. Było super. Komunia 2 razy. Chlebek (nie wafelek) i winko. Ok, winko na łyżeczce, ale dobre. Polecam.
Jajami to trzeba by ich obrzucić.
Może masz rację, może nie ... ale jedno wiem, też jestem przeciwny relatywizmowi!
A to niby dlaczego? Ja przyjmuję we wszystkich.
Byłoby dobrze, aby inne episkopaty, a przede wszystkim Polski ostudzili im łby jakimś ostrym listem sprzeciwu na wygłupy niemieckiego episkopatu. Czas do działań i dawania świadectwa, przez przeciwstawianie się głupocie i relatywizmowi.
Po co? Żaden prawdziwy protestant nie przyjmie komunii w Kościele papieskim.
A Papież nie może tych Niemców przenieść do innej parafii? To zawsze działało. Nooo np. na Podkarpacie. Tam im wybiją z ich szkopskich pacynek te wywrotowe interzboczenia.
Skąd się wzięli ci biskupi katoliccy !!!??? nie widzą różnicy czym jest komunia dla katolików, a czym dla protestantów, dla nich to symbol a dla nas Ciało Chrystusa. Druga sprawa to spowiedź święta która u nas jest sakramentem.
To są jaja, co oni robią