Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
gorka
03.09.2021, 15:19
Widzę, że jedni nie trzymają moczu, drudzy tematu.
B52
03.09.2021, 12:56
znowu bolszewiku się POdszywasz
Anonim
03.09.2021, 12:52
czas wyjść z kołchozu
Anonim
03.09.2021, 12:50
Postkomuna robiła wszystko zgodnie z prawem dla tego teraz grzeją ławę dla rezerwowych
Anonim
03.09.2021, 12:42
koledzy komuniści muszą teraz POssać kciuka
B52
03.09.2021, 12:39
podziękuj opozycji skoro plan był ambitny to czerwona szarańcza zrobiła krecią robotę
Filip
03.09.2021, 10:36
Bruksela na razie nie wypłaci nam 57 mld euro w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Czy bez tych środków Polski Ład pozostanie na papierze? - W zapowiadanej formie program PiS po prostu nie wystartuje - uważają eksperci.
Bruksela wywróci Polski Ład? Bez pieniędzy z KPO ambitne plany PiS nie wypalą
Mateusz Morawiecki podczas promocji "Polskiego Ładu" (PAP, Adam Warżawa)
Unia na razie nie wypłaci Polsce pieniędzy z KPO. Wiążę się to m.in. ze sporem pomiędzy Warszawą a Brukselą o sądownictwo.
Co to oznacza dla Polskiego Ładu, ambitnego programu PiS, który ma kosztować ponad 72 mld zł rocznie? - Rząd nie mówi wprost, skąd znajdzie aż takie środki. Albo manipuluje przekazem na ten temat - mówi money.pl Sławomir Dudek, główny ekonomista Fundacji FOR.
- Rząd nie ma po prostu takich pieniędzy. Gdyby nie te z KPO, musiałby się zadłużać - uważa Dudek.
Anonim
03.09.2021, 07:09
Czyżby Krysia Pawłowicz?
Zbawienne dla Ciebie jako emeryta lub biorcy wszelkiego rodzaju pomocy od państwa.
...
03.09.2021, 06:44
Tak jest, bo ci się tak wydaje? Sorry, ale mówimy wyłącznie o łamaniu polskiego prawa przez polskie władze a nie ingerowaniu UE w kompetencje praw narodowych. Ale rozumiem rozpaczliwą potrzebę, tych którzy łamali polskie prawo by to tak przedstawić.
...
03.09.2021, 06:41
Nie. Niczego takiego nie uzgodniono. Najwyraźniej władza cię okłamała.
cynik
03.09.2021, 06:40
Dużo słów ale zero treści. Sorry, ale z takimi tekstami i takim poziomem "rozumieniem prawa "możesz co najwyżej agitować wśród leniwych intelektualnie wyborców populistów.
gorka
03.09.2021, 06:21
Korporacja sędziowska, która wdała się w walkę polityczną z władzą ustawodawczą i wykonawczą łamie przepisy artykułów 176 i 178 Konstytucji:
Art. 176. 2. Ustrój i właściwość sądów oraz postępowanie przed sądami określają ustawy.
Art. 178. 1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom.
Art 178. 3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów.
Ostatnie wyskoki niektórych sędziów, przemówienia na demonstracjach, wezwania do nieposłuszeństwa są z pewnością działalnością publiczną nie dającą się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów. Te i kilka dalszych artykułów mówi bardzo wyraźnie, że zasady działania sądownictwa, w szczególności wyboru do KRS, wieku emerytalnego, itp. regulują ustawy -- czyli Sejm określa jak ma działać sądownictwo. A sędziowie, ci najbardziej zaangażowani w działalność polityczną i antyrządową, chcą być niezależni od wszystkiego, a więc nawet od konstytucji!
Art. 189. Trybunał Konstytucyjny rozstrzyga spory kompetencyjne pomiędzy centralnymi konstytucyjnymi organami państwa.
Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie obowiązującą i są ostateczne.
Dzisiaj podważane jest konstytucyjna rola Trybunału Konstytucyjnego, tylko dlatego, że jest nie "nasz", a tamten był "nasz". Ci przedstawiciele totalnej opozycji, którzy dopuszczają się takich wypowiedzi łamią konstytucję. Zgodnie z Konstytucją od orzekania tego, że jakieś organy państwa łamią konstytucję jest zgodnie z Art. 198 Trybunał Stanu. Pomijanie jego roli, oskarżanie rządu o łamanie konstytucji, i nie wystąpienie z takim oskarżeniem do Trybunału Stanu, jest kolejnym pogwałceniem konstytucji.
To co się dzieje na polskich ulicach i w sejmie podczas blokad i puczów, to nie jest żadna walka o demokrację, tylko łamiąca zasady demokracji walka o władzę i przywileje, prowadzona wbrew państwu prawa, a więc ze złamaniem Art 2. Konstytucji. Totalna opozycja, jak się starałem wykazać, łamie konstytucje ustawicznie i w oczywisty sposób, a sama krzyczy o łamaniu konstytucji. To dokładnie to samo, gdy złodziej krzyczy "łapaj złodzieja!"
Strona rządowa powinna wystąpić z kampanią wskazującą na permanentne łamanie konstytucji przez totalną opozycję, na permanentny stan złamania konstytucji przez dotychczasowe praktyki sądów. Powinna zlecić opracowanie prawnej ekspertyzy w tej sprawie, i zwrócić się do Komisji Weneckiej o potwierdzenie ekspertyzy. Może Komisja Wenecka, która ma taki posłuch w opozycji, sprowadziłaby ją wreszcie na drogę demokracji?
gorka
03.09.2021, 06:20
Totalna opozycja wielokrotnie dała wyraz swojej niechęci do pojęcia narodu, oraz przekonaniom, że są rzeczy ważniejsze w państwie niż naród. Oprotestowała nawet słowa marszałka Morawieckiego, że "nad prawem jest dobro narodu". To pokazuje, że opozycja, nie uznaje Art. 4 Konstytucji, który mówi:
Art. 4. 1. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu.
Podważając rolę Narodu, łamie konstytucję. Z kolei, w Art. 11, ust. 1 czytamy:
Art. 11. 1 Partie polityczne zrzeszają na zasadach dobrowolności i równości obywateli polskich w celu wpływania metodami demokratycznymi na kształtowanie polityki państwa.
Opozycja cały czas podejmuje działania niedemokratyczne (pucze, blokady, prowokowanie ataków z zagranicy) czym ewidentnie łamie ten zapis konstytucji. Tzw. Obywatele RP podejmując próby blokowania miesięcznic smoleńskich łamią artykuły 57 i 53 konstytucji, które mówią że
Art 57. Każdemu zapewnia się wolność organizowania pokojowych zgromadzeń i uczestniczenia w nich
oraz że
Art. 53. 2. Wolność religii obejmuje wolność wyznawania lub przyjmowania religii według własnego wyboru oraz uzewnętrzniania indywidualnie lub z innymi, publicznie lub prywatnie, swojej religii przez uprawianie kultu, modlitwę, uczestniczenie w obrzędach, praktykowanie i nauczanie.
Uniemożliwiając Jarosławowi Kaczyńskiem spokojną modlitwę nad grobem brata łamią do tego p
Art. 52. 1. Każdemu zapewnia się wolność poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (...)
nie mówiąc już o cywilizowanych obyczajach. Ratusz Warszawski łamał permanentnie
Art. 76. Władze publiczne chronią konsumentów, użytkowników i najemców przed działaniami zagrażającymi ich zdrowiu, prywatności i bezpieczeństwu oraz przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi.
oraz
Art. 82. Obowiązkiem obywatela polskiego jest wierność Rzeczypospolitej Polskiej oraz troska o dobro wspólne.
Nie przestrzegając tych wszystkich postanowień konstytucji totalna opozycja łamie przy tym
Art. 83. Każdy ma obowiązek przestrzegania prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
gorka
03.09.2021, 06:18
Sam koncept "totalnej opozycji", takiej, która w niczym nie zgadza się z rządem, nie współpracuje w parlamencie, lecz próbuje jedynie blokować jego prace, prowadzi działania poza parlamentem obliczone na obalenie władzy i osłabienie państwa -- koncept takiej opozycji jest sprzeczny z całą konstytucją (można by tu wymienić szereg ogólnych artykułów) i nieznany jest w teorii demokracji. Tym właśnie sposobem oddala nas totalna opozycja od zachodniej demokracji i ciągnie - gdzie?
Oczywiście kontrargumentem tych, którzy w taki oryginalny sposób chcą "naprawiać demokrację", jest to że "PiS łamie konstytucję". Jednak jeszcze przed utratą władzy, dzisiejsza opozycja próbowała naruszyć równowagę władz, przejąć Trybunał Konstytucyjny i uczynić z niego oraz z sądów bastion oporu przeciwko władzy PiS, czym naruszyła Art 10 Konstytucji ust. 1, który mówi:
Ustrój Rzeczypospolitej Polskiej opiera się na podziale i równowadze władzy ustawodawczej, władzy wykonawczej i władzy sądowniczej.
Po tych działaniach opozycji, które uruchomiły cały spór, i wzajemne oskarżenia o łamanie konstytucji, wyszło na jaw, że tak naprawdę to mamy permanentny stan złamania konstytucji, poprzez fakt, że władza sądownicza nie podlega żadnej kontroli, sama się wybiera i odtwarza, ma bardzo mocny wpływ na pozostałe władze, a sama żadnym wpływom i kontroli nie podlega. To z pewnością nie jest równowaga! Jest podział, ale nie ma równowagi!
To gwałci nie tylko wzmiankowany Artykuł 10, ale także Art. 1 konstytucji, o tym że Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli, Art. 2. mówiący o tym, że Rzeczpospolita Polska jest demokratycznym państwem prawnym, urzeczywistniającym zasady sprawiedliwości społecznej, Art. 4. ust.1. o tym, że władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu, a także Art. 32. ust 1. o tym, że wszyscy są wobec prawa równi; wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Czy zwykły obywatel ma szanse wejść do kasty sędziowskiej, która sama siebie traktuje w odrębny sposób, według innych przepisów i innej miary sprawiedliwości?
PiS chce ten stan rzeczy naprawić, do czego ma demokratyczne prawo, chce tak naprawdę zrobić to, co powinno być zrobione 25 lat temu, dokończyć solidarnościową rewolucję w tym obszarze, i co -- "łamie konstytucję!" Protesty na ulicach! PiS nie ma prawa rządzić!
katolik
03.09.2021, 05:46
niestety mediag łównego scieku są mediami głównego ścieku politycznego, masono- nazistów polskich, pozostałe są przekupione przez masono- żydów światowych i europejskich
krystyna
03.09.2021, 05:34
Nie korzystanie z tych funduszy moze byc dla Polski w przyszlosci ZBAWIENNE !
gorka
03.09.2021, 05:32
Owszem Polska nie postawiła weta jeżeli chodzi o powiązanie tzw. praworządności z funduszami, ale owa "praworządność" miała dotyczyć, tak uzgodniono, jedynie spraw korupcji w wydawaniu unijnych funduszy z czym Polska nie ma problemu tak jak inne kraje np. Węgry.
Anonim
03.09.2021, 05:26
To czysta erystyka. Priorytet umów międzynarodowych nad prawem krajowym zawarty w Konstytucji RP w wypadku UE dotyczy prawa przekazanego ujętego w traktacie Lizbońskim, a nie uroszczeń Komisji Europejskiej która przydaje sobie kompetencje, nie ujęte w TL , prawem kaduka. W Traktacie Lizbońskim nie ma przekazania Brukseli prawa w zakresie narodowych systemów sadownictwa. Te sprawy leżą w kompetencji państw narodowych. Tak więc kompetencje TSUE w zakresie odwoławczym nie mają nic do tego.
Mogą orzekać jedynie w zakresie sporów dotyczących prawa przekazanego UE w ramach traktatowych.
xyz123
03.09.2021, 05:21
Aldoniu UK jak jeszcze nie mialo podpisanych papierkow o tym zimnym ruchansku EU to juz ~150 miliardow euro do EU wplacilo za wyjscie ;))). Dodatkowo wypada nie zapomniac, iz politycy UK co najglosniej darli japy o brexit ustawili sie w kolejce po niemieckie paszporty lol. Aha teraz ludzie w UK doslownie placza i zgrzytaja zembami, ze sie na ten caly brexit dali nabrac...
krystyna
03.09.2021, 05:20
do Anonim: 100 % racji, w zyciu nie ma "nic za darmo". Za pozyczke, ktora musimy splacic do 2058 musimy sie UPOKARZAC ! Toz to w najgorszym/najdrozszym Banku sa lepsze opcje. UPOR I OTUMANIENIE pertraktujacych w imieniu Polski jest do szescianu. Zamiast zakonczyc ta szamotanine poprostu REEEEEEEEZYGNACJA z tej POZYCZKO_DOTACJI. My czasowo zostaniemy bez pieniedzy a KE z reka w "pustym nocniku".
@ Aldona
03.09.2021, 05:19
Może weź jakieś korepetycje z historii, tak od II WŚ do teraz.
Porównujesz Polskę z UK? Polska to nie UK. Sami bez jakiegoś sojuszu jesteśmy jak Białoruś, nawet gorzej.
W UK po Brexicie nie jest tak wesoło. Nie wszyscy są w euforii, wiele firm upadło.
My Polacy mamy taką tendencję do machania szabelką i brania przykładu i szukania sojuszy z tymi. którzy nas oszukują.
Przecież to Churchil sprzedał Polskę Stalinowi podczas konferencji w Teheranie w 1943 roku. Tamże ustalono powojenne granice Polski. Jałta i Poczdam, to było tylko podpisanie tego, co ustalono w Teheranie w 1943 roku.
Z kim proponujesz zawrzeć sojusz po wyjściu Polski z UE? Z Rosją?
Węgry grają swoją politykę i mają Polskę głęboko w d.. Przypominam głosowanie 27:1.
katolik
03.09.2021, 05:14
swoje zrobił dobrobyt, ciągły przypływ gotówki od masonów SSPIS a to zwykłe przekupywanie Polaków na wybory!!! Polacy rozumu nie mają, dlatego idą gdzie sprzedawca kasy ich pośle, czują się zobowiazani i bez dodatkowej kasy byliby opuszczeni i biedni w tym życiu, na wakacje za granicą i nowy samochód by nie starczyło
katolik
03.09.2021, 05:04
oczywiscie a ciemnota i obojętnosc na szkodliwość działan nazistów i wyrządzanie szkody jest obojętne. Ludzie nie przejmują się, ze mordercy dają im zastrzyk śmierci. Taki głupi narod, nie ma sie co dziwic, ze zawsze był pod czyimś jarzmem!! Sam się sprzedawał, błagał o pomoc, albo szedł na rzez dobrowolnie!! Oprzytomniał jak prowadzili go na łańcuchu do krematorium, pakowali w wagony, rozstrzeliwali. Wtedy oprzytomnieli Polacy! A teraz Kościół w Polsce, Abp Gądecki sprzedał wiernych i Ksiezy, za cenę piekła!
Anonim
03.09.2021, 05:03
Takich posłów Braunów, co starają się od tumanić Naród, powinno się sklonować do każdego miasteczka? do każdej wsi?
Filip
03.09.2021, 05:00
Mateusz Morawiecki był wieloletnim doradcą Donalda Tuska i krytykuje to co wcześniej sam firmował swoim nazwiskiem. Donald Tusk przelał pieniądze z OFE do ZUS-u i niczego nie zabrał. Mateusz Morawiecki jako Premier zabrał z OFE 15%. Dlaczego zwolennicy PiS-u nie mają o to pretensji do Mateusza Morawieckiego? Propaganda pisowska oparta na kłamstwach ich ogłupiła!
Anonim
03.09.2021, 05:00
Problem stanowi polskojęzyczna ćwierćinteligencja w mediach głównego ścieku?
Anonim
03.09.2021, 04:55
Nic z tego? Polacy mają wykastrowane mózgi przez polskojęzyczną ćwierćinteligencję? Są otumanieni? bo dają? a ile zabierają, to już ich nie interesuje? ile tracimy jako Naród? nie są w stanie zrozumieć i ocenić?
katolik
03.09.2021, 04:55
Naprawdę trudno zrozumieć, że Polacy to taki- miękki naród ! Wojny z Łukaszenka by nie przeżyli, a co dopiero z Rosją i Niemcami. Rozbiór i niewola. Nauczyciele, doktory, Ksieża powinni madroscią dawać przykład przemyślenia i tak bronić społeczeństwo-- a okazuje się, ze co jeden to głupszy! Nie mówiąc o celowym wyniszczaniu wiernych i Ksieży przez nakaz szczepień od Abp Gądeckiego. Niewazne że przykład idzie od Bergolio, nakazu SSPIS- jak ktoś zajmuje stanowisko o randze społecznej, a ulega presji, to powinien odejsć, wyjawiajac publicznie powód. Ale Abp Gądecki podkreślał, że się zgadza, więc za chwilę dłuższą będzie łączył parafie, bo wierni i Ksieża w czasie zaczna chorować i umierac. Poddanie się masonom, nazistom, to wszystko na co dziś stac Polaków, zielony ład= depopulacja, zniewolenie i zamordyzm!! Tylko niektórzy wtajemniczeni rozumieją co się święci z działań SSPIS PO SLD PSL!!!
Aldona
03.09.2021, 04:53
Sedzia to sędzia spośród sędziów się wybiera do wyższej instancji.
Sedzia nie powinien pracować na dwóch lub więcej etatach.
Jak pracuje na uczelni to nie może być sędzią a jak jest sędzia to nie może pracować na uczelni. Rybka albo cipka.
Anonim
03.09.2021, 04:52
Jesteśmy w czarnej du-pie? co widać na załączonym obrazku? a ten o KRS-ie? wróć na ziemię?
...
03.09.2021, 04:51
Bruksela korzysta z uprawnień, które ma, a które wynikają z decyzji państw członkowskich, podjętych w drodze głosowania. Głosowania, w którym brała w tamtym roku Polska i nie była przeciwko. Tyle w temacie.
Anonim
03.09.2021, 04:50
Dziś już nie można powiedzieć, że brak jest wiedzy na temat szkodliwości prowadzonego eksperymentu medycznego? Nawet więcej, dziś wiadomo, że to nie jest eksperyment medyczny, a utylizacja? depopulacja?
Aldona
03.09.2021, 04:49
Należy niezwłocznie wysłać delegację do UK z prośba do pana Premiera Borisa Johnsona
aby udzielił nam porad jak należy z zimna skandynawską krwią wyruchać tych brukselskich pederastów po turecku i z francuska elegancją i szblą w dłoni opuścić to zidiociałe środowisko dewiantów brukselsko-luxemburgskich.
Polacy wreszcie odetchną i zajmą sie pracą.
PiS-owskie Prawo
03.09.2021, 04:48
Upolityczniony KRS wybrał wszystkich członków Izby Dyscyplinarnej, która teraz na zasadzie "ręka rękę myje" ma za zadanie karać sędziów, którzy kwestionują prawidłowość trybu wyboru i działania neo KRS-u
Anonim
03.09.2021, 04:48
spieszą się? na tamten świat?
Anonim
03.09.2021, 04:47
ZSRR ii tak został w umysłach większości Polaków. Stąd tak chętnie łapią się na antyzachodnie resentymenty propagandy obecnej władzy.
Anonim
03.09.2021, 04:46
Są ludzie, co nie zdają sobie sprawę z tego, w jakim tragicznym położeniu jesteśmy?
cynik
03.09.2021, 04:45
Sędziowie TK za Tuska byli wybrani zgodnie z prawem. Obecnie trybunał jest obsadzony przez dublerów wybranych ze złamaniem prawa i uznających jak ostatnio polską Konstytucję za niezgodną z Konstytucją. Potrafisz podać jakieś inne przykłady kiedy TK za Tuska "klepał każdą zmianę"? Potrafisz wskazać, który artykuł Konstytucji RP złamał tamten TK w sprawie OFE? Czy tylko bezmyślnie powtarzasz propagandę partyjną?
gorka
03.09.2021, 04:45
Nadrzędność prawa krajowego nad unijnym w zakresie prawa nieprzekazanego potwierdził TK zarówno Polski jak i Niemiec. Problem w tym, że Bruksela przypisuje sobie uprawnienia, których nie ma, mając w swoim arsenale szantaż finansowy.
Anonim
03.09.2021, 04:44
Zamiast byłego prawodawcy i nadzorcy ZSRR to jest RFN?
Anonim
03.09.2021, 04:41
Naród na wykastrowany mózg przez ćwierćinteligencję? Idą na rzeź jak barany? i prowadzą swoje dzieciaki? zatracili zdrowy rozsądek?
...
03.09.2021, 04:39
Skoro Konstytucja RP ustanawia parytet umów międzynarodowych nad polskimi ustawami a jedną z takich umów jest ta, która mówi o kompetencjach unijnych sądów jak instytucji odwoławczej to pytanie jest bezprzedmiotowe. Problemem jest to, że obecnie rządzący nie mają większości konstytucyjnej, więc zmiany konstytucyjne np. dotyczące likwidacji niezależności sądownictwa próbuje wprowadzać przy pomocy ustaw, które mają niższą rangę niż w Konstytucji RP niż ratyfikowane umowy międzynarodowe - więc tu prawo unijne jest nadrzędne. Nie wprowadzamy rozwiązań jakie są w innych krajach UE a przywracamy rozwiązania jakie były w PRL - to dość istotna różnica. W Polsce podobnie jak w Niemczech sędziowie najwyższych sądów byli wybierani przez polityków, co akurat w RFN od lat jest przedmiotem krytyki. Różnica jest taka, że tam są wybierani zgodnie z prawem. Problem Polski polega na tym, że sędziowie TK czy SN zostali wybrani ze złamaniem obowiązującego polskiego prawa i wyroki tych instytucji są obciążone zasadniczą wadą prawną. Dodatkowo powołano ustawą instytucje jak Izba Dyscyplinarna, służące wprost kontroli władzy sądowniczej przez wykonawczą co stoi w oczywistej sprzeczności z Konstytucją RP. Oczywiście można było zrobić to tak, by ID służyła dyscyplinowaniu sędziów i była instytucją niezależną ale nie taki był cel polityków.
Anonim
03.09.2021, 04:38
PiS Peło i lewica jedno zło? ubrane w różne kolory?
katolik
03.09.2021, 04:36
PILNE: Konfederacja podkreśliła, że „będzie się sprzeciwiać bezprawiu rządu”. Partia zapowiedziała „marsz przeciwko segregacji sanitarnej” w Toruniu. Ugrupowanie zapewniło, że będą kolejne protesty przeciwko „polityce lockdownu i segregacji obywateli”. Braun złożył pozew do sądu przeciwko min. śmierci. Niedzielski postępuje wbrew wyrokom sądów i wiedzy medycznej. Krystian Kamiński stwierdził, że „minister zdrowia napuszcza jednych Polaków na drugich”. – Zaszczepionych na niezaszczepionych, tych co chodzą w maseczkach na tych, co tego nie robią. To powoduje celowy chaos społeczny!!!
Anonim
03.09.2021, 04:35
Walki plemienne o koryto?
gorka
03.09.2021, 04:34
Tak jak łamała praworządność dzisiejsza opozycja będąc u władzy to już się później nie zdarzało. Trybunał Konstytucyjny za Tuska klepał każdą zmianę prawa niezgodną z Konstytucją jaką rząd sobie wymyślił. Np. wyprowadzili z OFE nasze pieniądze /czytaj: ukradli/ a TK klepnął to bo nieudolny rząd potrzebował pieniędzy. I Bruksela nie miała z tym problemu, bo Tusk umożliwiał bezkarne wyprowadzanie do krajów Zachodu kasy wypracowanej przez Polaków w związku z czym "piniędzy nie ma i nie będzie".
gorka
03.09.2021, 04:25
Jeśli nawet, przyjmijmy to hipotetycznie, Konstytucja RP jest łamana przez rządzących /również tych którzy obecnie stanowią tzw. opozycję a wcześniej rządzili/ to nic Brukseli do tego. Są to nasze wewnętrzne sprawy. Bruksela zgodnie z traktatami może poruszać się w zakresie prawa przekazanego przez poszczególne kraje UE i tylko w tym zakresie.
Problem w tym, że Bruksela /czytaj Berlin/ przypisuje sobie uprawnienia prawem kaduka,
czyli wykorzystuje każda okazję do grillowania pewnych krajów na potrzeby Berlina. A batem są finanse. Polska reforma sądownictwa idzie w kierunku systemów sądowniczych ,które działają w innych krajach UE, a np. system sądowniczy Niemiec jest upolityczniony do bólu i nie ma Bruksela z tym problemu. Sposób działania Brukseli z polecenia Berlina ma na celu to co już było w XVIII wieku, czyli nie dopuszczenie w Polsce do reform aby utrzymywać ją w stanie permanentnej słabości i z tego faktu korzystać.
Patologiczny układ zamknięty
03.09.2021, 04:25
"Awanse sędziów do wyższych instancji z pominięciem kilku szczebli są obecnie zgodne z przepisami, zmieniono je za rządów PiS - wyjaśnia sędzia Bartłomiej Przymusiński, rzecznik prasowy Stowarzyszenia Sędziów Polskich „Iustitia”. - Jednak dorobek naukowy i orzeczniczy takich osób często znacznie odbiega od przyjętych standardów, tak jak to miało miejsce w wypadku konkursu, w którym startował były wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak, sędzia sądu rejonowego bez tytułów naukowych - mówi .
Wiele komentarzy wzbudziło też powołanie do NSA byłej wiceminister sprawiedliwości, która będąc sędzią sądu rejonowego zastąpiła na pewien czas w kierownictwie resortu Łukasza Piebiaka, po jego głośnej dymisji."
Anonim
03.09.2021, 04:23
Na razie tylko PRL-bis
ubawiony
03.09.2021, 04:20
Czyli byłeś i jesteś głupi.Wszystko wskazuje, że głupi umrzesz. Naprawdę nie ma czym się chwalić.
ubawiony
03.09.2021, 04:16
Tak. Dzięki Brexitowi Zjednocznone Królestwo musi mieć wewnętrzną granicę na swoim terytorium pomiędzy Anglią a Irlandią Północną i przestało być europejskim centrum biznesu, który przeprowadził się na kontynent. Nawet takie firmy jak British Airways. Do tego islamizująca się Turcja, która szoruje po finansowym dnie w wyniku sankcji USA z 20% inflacją i śmieciową walutą... Rzeczywiście fantastyczne wzory do naśladowania. Jak to szło? Nie mam pojęcia nie zabieram głosu. Zero do kwadratu.
Inka
03.09.2021, 04:14
Niemcy uwaźają,że Polakom jest za dobrze i trzeba im trochę przykręcić srubę.
Anonim
03.09.2021, 04:10
I wrócić do rosyjskiego kołchozu?
...
03.09.2021, 04:08
Nie trudź się i tak nie zrozumieją. Dla nich prawdą jest tylko to w co chcą wierzyć.
ubawiony
03.09.2021, 04:02
No patrz a Roch Kowalski jednak był Polakiem a nie Niemcem... Takie małe samozaoranie. Większość Polaków przed wojną radośnie wierzyła w propagandę rządzących o tym jacy to my silni i nie oddamy ani guzika. Dzisiaj wyborcy największej partii bezmyślnie wierzą, że w sporze z UE chodzi o interes narodowy a nie czysto partyjny...
Anonim
03.09.2021, 03:59
... i wrócić do waszej mateczki Rosji? Droga wolna towarzyszu.
Anonim
03.09.2021, 03:58
To nawet zabawne czytać takie radosne wpisy homo sovieticus nie mających pojęcia o co chodzi w temacie, który komentują - w tym przypadku o jakich pieniądzach mowa...
cynik
03.09.2021, 03:54
Jak trzymasz stronę obecnego lewicowego rządu to sam jesteś lewakiem.
...
03.09.2021, 03:53
Nadrzędność ratyfikowanych umów międzynarodowych [w tym dotyczących prawa unijnego] nad polskimi ustawami jest zapisana w Konstytucji RP. Kwestię nadrzędności Konstytucji rozstrzygał już TK po wejściu Polski do UE. Więc podnoszenie tych kwestii jest tylko odwracaniem uwagi od istoty problemu - łamania polskiego prawa i polskiej Konstytucji przez polskie władze.
Anonim
03.09.2021, 03:48
Bolszewicy to akurat elektorat PiS.
...
03.09.2021, 03:46
Polski problem nie dotyczy nadrzędności prawa unijnego bo to zostało jednoznacznie opisane w polskiej Konstytucji [wystarczy ją przeczytać -polecam] i było już rozstrzygane wiele lat temu przez TK [nie mylić z obecnym trybunałem obsadzonym przez dublerów. Problem polega na łamaniu przez polski rząd polskiego prawa i polskiej Konstytucji dla dla bieżących interesów partyjnych. Tyle, że większość homo sovieticus, stanowiących ich elektorat nie ma pojęcia o co w tym sporze chodzi ale bezmyślnie się łapie na prostą propagandę "Polska atakowana przez złych zachodnich imperialistów", która świetnie współgra z ich umysłowością ukształtowaną za komuny.
Filip
03.09.2021, 03:41
Przedstawiciele Polski przed wstąpieniem naszego kraju do UE podpisali zobowiązanie o przestrzeganiu praworządności. Od 2015 roku rządzący wielokrotnie złamali konstytucję. Teraz w wyniku łamania praworządności przez polityków z PiS-u, dotacje z Funduszu Odbudowy mogą być zawieszone. Dlaczego zwolennicy PiS-u mają pretensje do opozycji, a nie do rządzących? Opozycja nie łamała praworządności, a więc nie przyczyniła się do groźby zablokowania olbrzymich pieniędzy dla naszego kraju. To tak jakby mieli pretensję nie do przestępcy tylko do głośno mówiących o przestępstwie. Kraje członkowskie UE mają w Polsce swoich dyplomatów i czytają gazety. Wiedzą wszystko o sytuacji w Polsce i nikt nie musi im "donosić". Pragnę przypomnieć, że jak rządziła koalicja PO i PSL, to politycy związani z PiS-em w Brukseli skarżyli się wielokrotnie na polskie władze, czyli według logiki pisowskiej donosili na swój kraj. Andrzej Duda w 2014 roku jako eurodeputowany w Europarlamencie oskarżał polskie władze o sfałszowanie wyborów samorządowych, nie mając żadnych dowodów. Tadeusz Rydzyk i Zbigniew Ziobro w Brukseli twierdzili, że Polska nie jest krajem demokratycznym.
Anonim
03.09.2021, 03:20
Żydzi wrócą do Polski gdy „huknie na Bliskim Wschodzie”? Grzegorz Braun o operacji Most 2 [VIDEO] ............................................................. https://nczas.com/2021/09/03/tylko-u-nas-zydzi-wroca-do-polski-gdy-huknie-na-bliskim-wschodzie-grzegorz-braun-o-operacji-most-2-video/
Anonim
03.09.2021, 03:19
Żydzi wrócą do Polski gdy „huknie na Bliskim Wschodzie”? Grzegorz Braun o operacji Most 2 [VIDEO] .............................................................
https://nczas.com/2021/09/03/tylko-u-nas-zydzi-wroca-do-polski-gdy-huknie-na-bliskim-wschodzie-grzegorz-braun-o-operacji-most-2-video/
Anonim
03.09.2021, 03:17
PiS , Premier Morawiecki wyrażając zgodę na uwspólnotowienie długu UE dołoży do niemieckiego muru IV Rzeszy sporą cegłę?
Anonim
03.09.2021, 03:12
IV Rzesza? bez ani jednego wystrzału? Majstersztyk?
Anonim
03.09.2021, 03:12
IV Rzesza? bez ani jednego wystrzału? Majstersztyk?
PILNE!!!
03.09.2021, 03:09
Co do kwestii nadrzędności prawa UE nad prawem krajowym to PRZYPOMINAM, że w referendum akcesyjnym Polacy zgodzili się na taki właśnie stan rzeczy, gdyż jednym z warunków przystąpienia do EU było spełnienie tegoż właśnie warunku. Na TAK głosowało 13 514 872 Polaków (77,45%), na
NIE 3 935 655 Polaków (22,55%)
Anonim
03.09.2021, 03:08
"kwestii nadrzędności prawa UE nad prawem krajowym" - myślisz, że ten unijny lewacki chlew kłamie? że nie mają niemieckich prawników? co krok, po kroku, prawnie prowadzili UE do państwa federalnego? a zatem IV Rzeszy? Dzisiejsze wypowiedzi, to tylko potwierdzenie faktu państwa federalnego?
Anonim
03.09.2021, 03:03
Nie do końca? Na YT redaktor St. Michalkiewicz w jednym z filmików szczegółowo wyjaśnił z jakich aktów i jakiego rozstrzygnięcia Trybunału Europejskiego wywodzi się nadrzędność prawa unijnego na Konstytucją RP. A także, dlaczego Niemcy są w uprzywilejowanej sytuacji? Od polskojęzycznych tego nie usłyszysz? Kłamią jak najęci? są najęci?
xyz123
03.09.2021, 01:10
Trybunał kulinarny pod wodzą kucharki wolfgangowej orzeknie ,że te pieniądze nam się nalezą i tyle , komandosi antka świra opanują bank europejski i po sprawie.
Jakub
03.09.2021, 01:09
Ble, ble, ble ... . Niemcy wprowadziły już dawno u siebie ustawę czy orzeczenie ich trybunału konstytucyjnego o nadrzędności prawa niemieckiego nad jakimkolwiek innym prawem. A to powinno oznaczać, że każde inne państwo w UE, ma takie samo prawo jak NRF. Może jeszcze ktoś z naszych prawników, może Ordo Iuris znalazłby podobne ustalenia w prawodawstwie innych państw UE a nasz rząd powinien to wykorzystać. Proszę mnie poprawić jeśli się pomyliłem.
XXL
03.09.2021, 00:47
Jeszcze nigdy żaden rząd nie narobił tyle szkód dla Polski co PiS. Wojowanie z całym światem to nie jest patriotyzm tylko głupota.
Skrzypek szkoda, że nie jest w Dachau!
02.09.2021, 23:10
Hey Juden, wir sehen uns dort.
Dariusz
02.09.2021, 20:21
Za cenę wolności pieniądze mogą sobie włożyć lewacy głęboko.
Nie dla dyktatu uni.
Damy sobie radę bez lewaków
Grizzly
02.09.2021, 19:30
Parszywe pisdzielce ręce precz od unijnych pieniędzy
Skrzypek na dachu
02.09.2021, 19:01
Nawiedzony skrajnie lewicowy bezbozny KE uporczywie prostuje banany i ogorki .
Aldona
02.09.2021, 18:22
Te finasista z koziej pupci. Polska oleje ciepłym moczem tą brukselska hołotę tak jak to zrobił Premier Boris Johnson syn Dzielnej UK i Turcji.
On pokazał jak można wyjść nie płacąc ani jednego funta tym prawnym oszustom i dewiantom sexualnym.
Czyli nie mam pojęcia nie zabieram głosu xyz Zero do sześcianu
AST
02.09.2021, 18:15
Niemcy nie znają pojęcia honor. To kraj posłusznych idiotów, jak im dasz rozkaz, to go wykonają jaki by nie był. To taki kraj Rochów Kowalskich z "Potopu" - H. Sienkiewicza.
maniek
02.09.2021, 17:53
Czemu służy ciągłe zapraszanie migranców. Coraz więcej i więcej? Odpowiadam. Żebyśmy my co mamy domy zamienili się w uchodźców.
PRAWDA
02.09.2021, 17:46
Olać Niemieckie pozyczkę ====Niech Bestia Niemiecka za 2 wojne swiatowa to tylko 1 bilion euro ----to dług Honorowy nie zpałacony przez Niemca --
Anonim
02.09.2021, 16:58
i Tusk również uruchomił bolszewickich partyzantów
B52
02.09.2021, 16:56
NIE bezpośrednio do Brukseli
Anonim
02.09.2021, 16:55
Widać, że Ziobro uruchomił wszystkich trolli.
Wstyd, aby obcy dbali o poszanowanie prawa w naszym kraju.
B52
02.09.2021, 16:53
no to czas opuścić kołchoz
B52
02.09.2021, 16:50
nie dadzą kasy to można bolszewikom podrzucić ze 100 autobusów kozich synów i zobaczymy czy zmiękną
B52
02.09.2021, 16:43
nikt ci tyle nie da co POganin obieca
B52
02.09.2021, 16:42
synu ormowca znowu się POdszywasz
OKOPZN
02.09.2021, 16:40
... szabrownictwo 2.0 ... juz czas zrobic porzadek i wykopac brukselke i czerwonego buraka .. albo zabrac zabawki i sie stamtad wynisc ...https://www.youtube.com/watch?v=pWjonokVxVg
Anonim
02.09.2021, 16:39
synu ormowca i proletariuszki znowu się POdszywasz
Maciej Piwowar
02.09.2021, 16:25
@jle_ffm Z CAŁEGO SERCA POPIERAM TWÓJ POSTULAT.A Swój dodam ZDELEGALIZOWAĆ PARTIE ZAPRZAŃSTWA>> PO-KO,LEWICA ,PSL .
Foster
02.09.2021, 16:24
Spoko - dodrukują. Suweren się nie połapie.
Foster
02.09.2021, 16:19
Nawet suweren się w tych kłamstewkach PIS zaczyna rozeznawać.
jle_ffm
02.09.2021, 16:02
A ja proponuje pójść dalej i wezwać pisowskich posłów w PE do zawieszenia swoich mandatów (oraz pensji w EUR), w geście solidarności z pisowskim rządem.
ceramik
02.09.2021, 15:53
Nie trudno zauważyć, ze ''te wysokie urzędniki'' UE, to patologia, niziny społeczne. Choć i na nizinach ludzie maja honor, ale nie ci koszerni scyzorykiem ochrzczeni. To hucpa ino panie.
Jacek i Placek
02.09.2021, 15:50
Ty chyba nie wiesz o czym piszesz jak uważasz, że mieliśmy wtedy więcej luzu. Dziś jak się uda Polakowi wymyślić coś nowego i dobrego to może na tym zarobić. Za PRL przyszedłby radziecki towarzysz i kazał zlikwidować pomysł bo kupować trzeba było radziecką myśl techniczną.
Jacek i Placek
02.09.2021, 15:46
Jak mają z UE unikać to skąd brać od Chińczyków? Polska myśl techniczna jest słabo rozwinięta i rzeczy prawdziwie polskich jest mało.
xyz123
02.09.2021, 15:27
A wczoraj jeszcze wszyscy żołnierze prezesa dzielnie mówili że to brednie i strachy na lachy.
PRAWDA
02.09.2021, 15:26
Kiedy Szaby zapłaca za 2 wojne swiatowa === tylko 1 Bilion Euro ==
Za to
02.09.2021, 15:19
bedzie 1000 obietnic
B52
02.09.2021, 15:11
No to zaraz nie będzie 500 plus. Ciekawe kto zagłosuje na PiS . A jako kiełbasa wyborcza miało być 1000 plus. Będzie za to gigantyczna składka ZUS i benzyna po 7zł
hahahaha
02.09.2021, 14:39
wpuścić migrantów z Bialorusi , oni i tak powędrują do gebelsowa
Prorok
02.09.2021, 14:26
A może by tak uczciwie opodatkować wszystkie zachodnie markety? Dodatkowo ludzie powinni unikać wszelkich produktów wytwarzanych w UE. Oczywiście na totalniaków liczyć nie będzie można, bo zdrada to ich istota.
hrabia Potocki
02.09.2021, 13:55
Szanowny panie Prmierze a moze przestac wplacac do wspolnego ,,kotla,, to nie zadna laska bo zdecydowana wiekszosc to pozyczki, polacy powinni podziekowac antypolakom z PO, KO, Lewicy I PSL
ala
02.09.2021, 13:55
Unia Europejska z totalnymi i Bieńkowską na czele znależli sobie przysłowiowego "chłopca" do bicia. Europosłowie z totalnej nie raz głosowali w parlamencie europejskim, za sankcjami dla Polski. Jak trzeba bardzo nienawidzić własnego kraju, w którym się człowiek urodził, wychował, mieszka, uzyskał wykształcenie, i ma to wszystko co ma? Jeszcze nigdy w państwie polskim, nikt nigdy tak w jawny i nienawistny sposób nie występował przeciwko swoim współobywatelom.
Maciej Piwowar
02.09.2021, 13:54
@ Anonim NIE FANZOL.Bo jak prawo TSUE>> UE jest nadrzędne ponad Polskim Prawem ,czyli Polskie Sądy i Polska KASTA JEST NIELEGALNA ,to KONSTYTUCJA może służyć jako papier Toaletowy w Kolejowym ,lub Miejskim KIBLU.Czyli Polska to Wasal--=KRAJ NIEWOLNIKÓW.Czy TEGO ANONIM CHCESZ???????? Miej Odwagę i Odpowiedz.
katolik
02.09.2021, 13:54
Tak i robia to cąły czas, jak im SSPIS zapłaci albo dopłaci to wyszczepia siebie i kury, sprzedajnośc to tragedia tego narodu, jaki głupi
Maciej Piwowar
02.09.2021, 13:49
PREMIERZE PORA by UE ZABOLAŁO.Czyli1) przywrócić Straż Graniczną na ODRZE.,2) wprowadzić WIZY dla Obywateli Krajów UE,3)Wpłata kasy przez Polskę do Wspólnego Kotła Obniżyć o 99%,CZYLI DO SUMY SYMBOLICZNEJ.4) Wprowadzić Opłaty Tranzytowe o 300% wartości Towaru.UE MUSI ZABOLEĆ ,by zrozumiała ALBO JESTEŚMY RÓWNI w UE ,ALBO VETAMI BLOKOWAĆ DZIAŁALNOŚĆ UE. Min.Z.Ziobro MA RACJE ,PREMIER ULĄGŁ przed UE ,a Skutek? UE traktuje Polskę jak Wasala--Kraj Niewolniczy.
Anonim
02.09.2021, 13:45
Może najwyższy czas przestać się zadłużać, to nie jest prezent!
Anonim
02.09.2021, 13:44
No to jak z tą nadrzędnością Panowie?!
xyz123
02.09.2021, 13:41
fajnie się takie fiubździu opowiada Aldonko co nie? A teraz powiedz mi ile PL musiałaby oddać do EU hm?? Jak myślisz z 500 miliardów ojro wystarczy? Osobiście tyle obstawiam + utrata funduszy na pisowski nowy wał...
Foster
02.09.2021, 13:39
Pieniądze już rozdzielone, a tu taka niespodzianka ?.
sisi z WSI
02.09.2021, 13:23
Towarzysze radzieccy mieli więcej empatii dla Polaków i mimo że każdy minister miał w pokoju obok swojego doradcę to mieliśmy więcej luzu i swobody w podejmowaniu decyzji niż teraz.
Aldona
02.09.2021, 13:21
Jeżeli Komisja Europejska odmówi Polsce przyznania środków w oparciu o Nowy Ład
należy niezwłocznie po tym terminie wdrozyc procedurę WYJŚCIA Z EU.
Lepiej przegrać w pięknym stylu z winy kopania po polskich jajach przez brukselskich urzędników za zgodą judeo-lewackich politykierów od bycia słabo opłacanym lokajem.
Niech lokajem niemieckim będzie Tusk przysłany tu w ramach planów przejęci wladzy poprzez blokadę należnych Polsce środków pomocowych z pandemii.
Wina będzie po stroni tych brukselskic=h ingnorantów i politykierów.
Anonim
02.09.2021, 13:21
Też byłem przeciwko i co z tego? Było nas za mało. Większość Polaków sprzedała siebie za kolorowe puszki po coca-coli i 200zł do hektara.
katolik
02.09.2021, 13:14
niech szlag trafi wasze fundusze, trzeba wyjsć z UE( głosowałem przecie UE!) Teraz UE dokonuje za zgoda nazistowskiego SSPIS mordu Polaków chemia genetyczną!!
Han
02.09.2021, 13:11
Czas opuścic tę masońską organizacje.Chyba wiemy czym kończy sie okupacja.
Ta chora organizacja wydaje ostatnie podrygi , runie z wielkim hukiem.
Komentarze
117 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Widzę, że jedni nie trzymają moczu, drudzy tematu.
znowu bolszewiku się POdszywasz
czas wyjść z kołchozu
Postkomuna robiła wszystko zgodnie z prawem dla tego teraz grzeją ławę dla rezerwowych
koledzy komuniści muszą teraz POssać kciuka
podziękuj opozycji skoro plan był ambitny to czerwona szarańcza zrobiła krecią robotę
Bruksela na razie nie wypłaci nam 57 mld euro w ramach Krajowego Planu Odbudowy. Czy bez tych środków Polski Ład pozostanie na papierze? - W zapowiadanej formie program PiS po prostu nie wystartuje - uważają eksperci. Bruksela wywróci Polski Ład? Bez pieniędzy z KPO ambitne plany PiS nie wypalą Mateusz Morawiecki podczas promocji "Polskiego Ładu" (PAP, Adam Warżawa) Unia na razie nie wypłaci Polsce pieniędzy z KPO. Wiążę się to m.in. ze sporem pomiędzy Warszawą a Brukselą o sądownictwo. Co to oznacza dla Polskiego Ładu, ambitnego programu PiS, który ma kosztować ponad 72 mld zł rocznie? - Rząd nie mówi wprost, skąd znajdzie aż takie środki. Albo manipuluje przekazem na ten temat - mówi money.pl Sławomir Dudek, główny ekonomista Fundacji FOR. - Rząd nie ma po prostu takich pieniędzy. Gdyby nie te z KPO, musiałby się zadłużać - uważa Dudek.
Czyżby Krysia Pawłowicz? Zbawienne dla Ciebie jako emeryta lub biorcy wszelkiego rodzaju pomocy od państwa.
Tak jest, bo ci się tak wydaje? Sorry, ale mówimy wyłącznie o łamaniu polskiego prawa przez polskie władze a nie ingerowaniu UE w kompetencje praw narodowych. Ale rozumiem rozpaczliwą potrzebę, tych którzy łamali polskie prawo by to tak przedstawić.
Nie. Niczego takiego nie uzgodniono. Najwyraźniej władza cię okłamała.
Dużo słów ale zero treści. Sorry, ale z takimi tekstami i takim poziomem "rozumieniem prawa "możesz co najwyżej agitować wśród leniwych intelektualnie wyborców populistów.
Korporacja sędziowska, która wdała się w walkę polityczną z władzą ustawodawczą i wykonawczą łamie przepisy artykułów 176 i 178 Konstytucji: Art. 176. 2. Ustrój i właściwość sądów oraz postępowanie przed sądami określają ustawy. Art. 178. 1. Sędziowie w sprawowaniu swojego urzędu są niezawiśli i podlegają tylko Konstytucji oraz ustawom. Art 178. 3. Sędzia nie może należeć do partii politycznej, związku zawodowego ani prowadzić działalności publicznej nie dającej się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów. Ostatnie wyskoki niektórych sędziów, przemówienia na demonstracjach, wezwania do nieposłuszeństwa są z pewnością działalnością publiczną nie dającą się pogodzić z zasadami niezależności sądów i niezawisłości sędziów. Te i kilka dalszych artykułów mówi bardzo wyraźnie, że zasady działania sądownictwa, w szczególności wyboru do KRS, wieku emerytalnego, itp. regulują ustawy -- czyli Sejm określa jak ma działać sądownictwo. A sędziowie, ci najbardziej zaangażowani w działalność polityczną i antyrządową, chcą być niezależni od wszystkiego, a więc nawet od konstytucji! Art. 189. Trybunał Konstytucyjny rozstrzyga spory kompetencyjne pomiędzy centralnymi konstytucyjnymi organami państwa. Art. 190. 1. Orzeczenia Trybunału Konstytucyjnego mają moc powszechnie obowiązującą i są ostateczne. Dzisiaj podważane jest konstytucyjna rola Trybunału Konstytucyjnego, tylko dlatego, że jest nie "nasz", a tamten był "nasz". Ci przedstawiciele totalnej opozycji, którzy dopuszczają się takich wypowiedzi łamią konstytucję. Zgodnie z Konstytucją od orzekania tego, że jakieś organy państwa łamią konstytucję jest zgodnie z Art. 198 Trybunał Stanu. Pomijanie jego roli, oskarżanie rządu o łamanie konstytucji, i nie wystąpienie z takim oskarżeniem do Trybunału Stanu, jest kolejnym pogwałceniem konstytucji. To co się dzieje na polskich ulicach i w sejmie podczas blokad i puczów, to nie jest żadna walka o demokrację, tylko łamiąca zasady demokracji walka o władzę i przywileje, prowadzona wbrew państwu prawa, a więc ze złamaniem Art 2. Konstytucji. Totalna opozycja, jak się starałem wykazać, łamie konstytucje ustawicznie i w oczywisty sposób, a sama krzyczy o łamaniu konstytucji. To dokładnie to samo, gdy złodziej krzyczy "łapaj złodzieja!" Strona rządowa powinna wystąpić z kampanią wskazującą na permanentne łamanie konstytucji przez totalną opozycję, na permanentny stan złamania konstytucji przez dotychczasowe praktyki sądów. Powinna zlecić opracowanie prawnej ekspertyzy w tej sprawie, i zwrócić się do Komisji Weneckiej o potwierdzenie ekspertyzy. Może Komisja Wenecka, która ma taki posłuch w opozycji, sprowadziłaby ją wreszcie na drogę demokracji?
Totalna opozycja wielokrotnie dała wyraz swojej niechęci do pojęcia narodu, oraz przekonaniom, że są rzeczy ważniejsze w państwie niż naród. Oprotestowała nawet słowa marszałka Morawieckiego, że "nad prawem jest dobro narodu". To pokazuje, że opozycja, nie uznaje Art. 4 Konstytucji, który mówi: Art. 4. 1. Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu. Podważając rolę Narodu, łamie konstytucję. Z kolei, w Art. 11, ust. 1 czytamy: Art. 11. 1 Partie polityczne zrzeszają na zasadach dobrowolności i równości obywateli polskich w celu wpływania metodami demokratycznymi na kształtowanie polityki państwa. Opozycja cały czas podejmuje działania niedemokratyczne (pucze, blokady, prowokowanie ataków z zagranicy) czym ewidentnie łamie ten zapis konstytucji. Tzw. Obywatele RP podejmując próby blokowania miesięcznic smoleńskich łamią artykuły 57 i 53 konstytucji, które mówią że Art 57. Każdemu zapewnia się wolność organizowania pokojowych zgromadzeń i uczestniczenia w nich oraz że Art. 53. 2. Wolność religii obejmuje wolność wyznawania lub przyjmowania religii według własnego wyboru oraz uzewnętrzniania indywidualnie lub z innymi, publicznie lub prywatnie, swojej religii przez uprawianie kultu, modlitwę, uczestniczenie w obrzędach, praktykowanie i nauczanie. Uniemożliwiając Jarosławowi Kaczyńskiem spokojną modlitwę nad grobem brata łamią do tego p Art. 52. 1. Każdemu zapewnia się wolność poruszania się po terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (...) nie mówiąc już o cywilizowanych obyczajach. Ratusz Warszawski łamał permanentnie Art. 76. Władze publiczne chronią konsumentów, użytkowników i najemców przed działaniami zagrażającymi ich zdrowiu, prywatności i bezpieczeństwu oraz przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. oraz Art. 82. Obowiązkiem obywatela polskiego jest wierność Rzeczypospolitej Polskiej oraz troska o dobro wspólne. Nie przestrzegając tych wszystkich postanowień konstytucji totalna opozycja łamie przy tym Art. 83. Każdy ma obowiązek przestrzegania prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
Sam koncept "totalnej opozycji", takiej, która w niczym nie zgadza się z rządem, nie współpracuje w parlamencie, lecz próbuje jedynie blokować jego prace, prowadzi działania poza parlamentem obliczone na obalenie władzy i osłabienie państwa -- koncept takiej opozycji jest sprzeczny z całą konstytucją (można by tu wymienić szereg ogólnych artykułów) i nieznany jest w teorii demokracji. Tym właśnie sposobem oddala nas totalna opozycja od zachodniej demokracji i ciągnie - gdzie? Oczywiście kontrargumentem tych, którzy w taki oryginalny sposób chcą "naprawiać demokrację", jest to że "PiS łamie konstytucję". Jednak jeszcze przed utratą władzy, dzisiejsza opozycja próbowała naruszyć równowagę władz, przejąć Trybunał Konstytucyjny i uczynić z niego oraz z sądów bastion oporu przeciwko władzy PiS, czym naruszyła Art 10 Konstytucji ust. 1, który mówi: Ustrój Rzeczypospolitej Polskiej opiera się na podziale i równowadze władzy ustawodawczej, władzy wykonawczej i władzy sądowniczej. Po tych działaniach opozycji, które uruchomiły cały spór, i wzajemne oskarżenia o łamanie konstytucji, wyszło na jaw, że tak naprawdę to mamy permanentny stan złamania konstytucji, poprzez fakt, że władza sądownicza nie podlega żadnej kontroli, sama się wybiera i odtwarza, ma bardzo mocny wpływ na pozostałe władze, a sama żadnym wpływom i kontroli nie podlega. To z pewnością nie jest równowaga! Jest podział, ale nie ma równowagi! To gwałci nie tylko wzmiankowany Artykuł 10, ale także Art. 1 konstytucji, o tym że Rzeczpospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli, Art. 2. mówiący o tym, że Rzeczpospolita Polska jest demokratycznym państwem prawnym, urzeczywistniającym zasady sprawiedliwości społecznej, Art. 4. ust.1. o tym, że władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu, a także Art. 32. ust 1. o tym, że wszyscy są wobec prawa równi; wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne. Czy zwykły obywatel ma szanse wejść do kasty sędziowskiej, która sama siebie traktuje w odrębny sposób, według innych przepisów i innej miary sprawiedliwości? PiS chce ten stan rzeczy naprawić, do czego ma demokratyczne prawo, chce tak naprawdę zrobić to, co powinno być zrobione 25 lat temu, dokończyć solidarnościową rewolucję w tym obszarze, i co -- "łamie konstytucję!" Protesty na ulicach! PiS nie ma prawa rządzić!
niestety mediag łównego scieku są mediami głównego ścieku politycznego, masono- nazistów polskich, pozostałe są przekupione przez masono- żydów światowych i europejskich
Nie korzystanie z tych funduszy moze byc dla Polski w przyszlosci ZBAWIENNE !
Owszem Polska nie postawiła weta jeżeli chodzi o powiązanie tzw. praworządności z funduszami, ale owa "praworządność" miała dotyczyć, tak uzgodniono, jedynie spraw korupcji w wydawaniu unijnych funduszy z czym Polska nie ma problemu tak jak inne kraje np. Węgry.
To czysta erystyka. Priorytet umów międzynarodowych nad prawem krajowym zawarty w Konstytucji RP w wypadku UE dotyczy prawa przekazanego ujętego w traktacie Lizbońskim, a nie uroszczeń Komisji Europejskiej która przydaje sobie kompetencje, nie ujęte w TL , prawem kaduka. W Traktacie Lizbońskim nie ma przekazania Brukseli prawa w zakresie narodowych systemów sadownictwa. Te sprawy leżą w kompetencji państw narodowych. Tak więc kompetencje TSUE w zakresie odwoławczym nie mają nic do tego. Mogą orzekać jedynie w zakresie sporów dotyczących prawa przekazanego UE w ramach traktatowych.
Aldoniu UK jak jeszcze nie mialo podpisanych papierkow o tym zimnym ruchansku EU to juz ~150 miliardow euro do EU wplacilo za wyjscie ;))). Dodatkowo wypada nie zapomniac, iz politycy UK co najglosniej darli japy o brexit ustawili sie w kolejce po niemieckie paszporty lol. Aha teraz ludzie w UK doslownie placza i zgrzytaja zembami, ze sie na ten caly brexit dali nabrac...
do Anonim: 100 % racji, w zyciu nie ma "nic za darmo". Za pozyczke, ktora musimy splacic do 2058 musimy sie UPOKARZAC ! Toz to w najgorszym/najdrozszym Banku sa lepsze opcje. UPOR I OTUMANIENIE pertraktujacych w imieniu Polski jest do szescianu. Zamiast zakonczyc ta szamotanine poprostu REEEEEEEEZYGNACJA z tej POZYCZKO_DOTACJI. My czasowo zostaniemy bez pieniedzy a KE z reka w "pustym nocniku".
Może weź jakieś korepetycje z historii, tak od II WŚ do teraz. Porównujesz Polskę z UK? Polska to nie UK. Sami bez jakiegoś sojuszu jesteśmy jak Białoruś, nawet gorzej. W UK po Brexicie nie jest tak wesoło. Nie wszyscy są w euforii, wiele firm upadło. My Polacy mamy taką tendencję do machania szabelką i brania przykładu i szukania sojuszy z tymi. którzy nas oszukują. Przecież to Churchil sprzedał Polskę Stalinowi podczas konferencji w Teheranie w 1943 roku. Tamże ustalono powojenne granice Polski. Jałta i Poczdam, to było tylko podpisanie tego, co ustalono w Teheranie w 1943 roku. Z kim proponujesz zawrzeć sojusz po wyjściu Polski z UE? Z Rosją? Węgry grają swoją politykę i mają Polskę głęboko w d.. Przypominam głosowanie 27:1.
swoje zrobił dobrobyt, ciągły przypływ gotówki od masonów SSPIS a to zwykłe przekupywanie Polaków na wybory!!! Polacy rozumu nie mają, dlatego idą gdzie sprzedawca kasy ich pośle, czują się zobowiazani i bez dodatkowej kasy byliby opuszczeni i biedni w tym życiu, na wakacje za granicą i nowy samochód by nie starczyło
oczywiscie a ciemnota i obojętnosc na szkodliwość działan nazistów i wyrządzanie szkody jest obojętne. Ludzie nie przejmują się, ze mordercy dają im zastrzyk śmierci. Taki głupi narod, nie ma sie co dziwic, ze zawsze był pod czyimś jarzmem!! Sam się sprzedawał, błagał o pomoc, albo szedł na rzez dobrowolnie!! Oprzytomniał jak prowadzili go na łańcuchu do krematorium, pakowali w wagony, rozstrzeliwali. Wtedy oprzytomnieli Polacy! A teraz Kościół w Polsce, Abp Gądecki sprzedał wiernych i Ksiezy, za cenę piekła!
Takich posłów Braunów, co starają się od tumanić Naród, powinno się sklonować do każdego miasteczka? do każdej wsi?
Mateusz Morawiecki był wieloletnim doradcą Donalda Tuska i krytykuje to co wcześniej sam firmował swoim nazwiskiem. Donald Tusk przelał pieniądze z OFE do ZUS-u i niczego nie zabrał. Mateusz Morawiecki jako Premier zabrał z OFE 15%. Dlaczego zwolennicy PiS-u nie mają o to pretensji do Mateusza Morawieckiego? Propaganda pisowska oparta na kłamstwach ich ogłupiła!
Problem stanowi polskojęzyczna ćwierćinteligencja w mediach głównego ścieku?
Nic z tego? Polacy mają wykastrowane mózgi przez polskojęzyczną ćwierćinteligencję? Są otumanieni? bo dają? a ile zabierają, to już ich nie interesuje? ile tracimy jako Naród? nie są w stanie zrozumieć i ocenić?
Naprawdę trudno zrozumieć, że Polacy to taki- miękki naród ! Wojny z Łukaszenka by nie przeżyli, a co dopiero z Rosją i Niemcami. Rozbiór i niewola. Nauczyciele, doktory, Ksieża powinni madroscią dawać przykład przemyślenia i tak bronić społeczeństwo-- a okazuje się, ze co jeden to głupszy! Nie mówiąc o celowym wyniszczaniu wiernych i Ksieży przez nakaz szczepień od Abp Gądeckiego. Niewazne że przykład idzie od Bergolio, nakazu SSPIS- jak ktoś zajmuje stanowisko o randze społecznej, a ulega presji, to powinien odejsć, wyjawiajac publicznie powód. Ale Abp Gądecki podkreślał, że się zgadza, więc za chwilę dłuższą będzie łączył parafie, bo wierni i Ksieża w czasie zaczna chorować i umierac. Poddanie się masonom, nazistom, to wszystko na co dziś stac Polaków, zielony ład= depopulacja, zniewolenie i zamordyzm!! Tylko niektórzy wtajemniczeni rozumieją co się święci z działań SSPIS PO SLD PSL!!!
Sedzia to sędzia spośród sędziów się wybiera do wyższej instancji. Sedzia nie powinien pracować na dwóch lub więcej etatach. Jak pracuje na uczelni to nie może być sędzią a jak jest sędzia to nie może pracować na uczelni. Rybka albo cipka.
Jesteśmy w czarnej du-pie? co widać na załączonym obrazku? a ten o KRS-ie? wróć na ziemię?
Bruksela korzysta z uprawnień, które ma, a które wynikają z decyzji państw członkowskich, podjętych w drodze głosowania. Głosowania, w którym brała w tamtym roku Polska i nie była przeciwko. Tyle w temacie.
Dziś już nie można powiedzieć, że brak jest wiedzy na temat szkodliwości prowadzonego eksperymentu medycznego? Nawet więcej, dziś wiadomo, że to nie jest eksperyment medyczny, a utylizacja? depopulacja?
Należy niezwłocznie wysłać delegację do UK z prośba do pana Premiera Borisa Johnsona aby udzielił nam porad jak należy z zimna skandynawską krwią wyruchać tych brukselskich pederastów po turecku i z francuska elegancją i szblą w dłoni opuścić to zidiociałe środowisko dewiantów brukselsko-luxemburgskich. Polacy wreszcie odetchną i zajmą sie pracą.
Upolityczniony KRS wybrał wszystkich członków Izby Dyscyplinarnej, która teraz na zasadzie "ręka rękę myje" ma za zadanie karać sędziów, którzy kwestionują prawidłowość trybu wyboru i działania neo KRS-u
spieszą się? na tamten świat?
ZSRR ii tak został w umysłach większości Polaków. Stąd tak chętnie łapią się na antyzachodnie resentymenty propagandy obecnej władzy.
Są ludzie, co nie zdają sobie sprawę z tego, w jakim tragicznym położeniu jesteśmy?
Sędziowie TK za Tuska byli wybrani zgodnie z prawem. Obecnie trybunał jest obsadzony przez dublerów wybranych ze złamaniem prawa i uznających jak ostatnio polską Konstytucję za niezgodną z Konstytucją. Potrafisz podać jakieś inne przykłady kiedy TK za Tuska "klepał każdą zmianę"? Potrafisz wskazać, który artykuł Konstytucji RP złamał tamten TK w sprawie OFE? Czy tylko bezmyślnie powtarzasz propagandę partyjną?
Nadrzędność prawa krajowego nad unijnym w zakresie prawa nieprzekazanego potwierdził TK zarówno Polski jak i Niemiec. Problem w tym, że Bruksela przypisuje sobie uprawnienia, których nie ma, mając w swoim arsenale szantaż finansowy.
Zamiast byłego prawodawcy i nadzorcy ZSRR to jest RFN?
Naród na wykastrowany mózg przez ćwierćinteligencję? Idą na rzeź jak barany? i prowadzą swoje dzieciaki? zatracili zdrowy rozsądek?
Skoro Konstytucja RP ustanawia parytet umów międzynarodowych nad polskimi ustawami a jedną z takich umów jest ta, która mówi o kompetencjach unijnych sądów jak instytucji odwoławczej to pytanie jest bezprzedmiotowe. Problemem jest to, że obecnie rządzący nie mają większości konstytucyjnej, więc zmiany konstytucyjne np. dotyczące likwidacji niezależności sądownictwa próbuje wprowadzać przy pomocy ustaw, które mają niższą rangę niż w Konstytucji RP niż ratyfikowane umowy międzynarodowe - więc tu prawo unijne jest nadrzędne. Nie wprowadzamy rozwiązań jakie są w innych krajach UE a przywracamy rozwiązania jakie były w PRL - to dość istotna różnica. W Polsce podobnie jak w Niemczech sędziowie najwyższych sądów byli wybierani przez polityków, co akurat w RFN od lat jest przedmiotem krytyki. Różnica jest taka, że tam są wybierani zgodnie z prawem. Problem Polski polega na tym, że sędziowie TK czy SN zostali wybrani ze złamaniem obowiązującego polskiego prawa i wyroki tych instytucji są obciążone zasadniczą wadą prawną. Dodatkowo powołano ustawą instytucje jak Izba Dyscyplinarna, służące wprost kontroli władzy sądowniczej przez wykonawczą co stoi w oczywistej sprzeczności z Konstytucją RP. Oczywiście można było zrobić to tak, by ID służyła dyscyplinowaniu sędziów i była instytucją niezależną ale nie taki był cel polityków.
PiS Peło i lewica jedno zło? ubrane w różne kolory?
PILNE: Konfederacja podkreśliła, że „będzie się sprzeciwiać bezprawiu rządu”. Partia zapowiedziała „marsz przeciwko segregacji sanitarnej” w Toruniu. Ugrupowanie zapewniło, że będą kolejne protesty przeciwko „polityce lockdownu i segregacji obywateli”. Braun złożył pozew do sądu przeciwko min. śmierci. Niedzielski postępuje wbrew wyrokom sądów i wiedzy medycznej. Krystian Kamiński stwierdził, że „minister zdrowia napuszcza jednych Polaków na drugich”. – Zaszczepionych na niezaszczepionych, tych co chodzą w maseczkach na tych, co tego nie robią. To powoduje celowy chaos społeczny!!!
Walki plemienne o koryto?
Tak jak łamała praworządność dzisiejsza opozycja będąc u władzy to już się później nie zdarzało. Trybunał Konstytucyjny za Tuska klepał każdą zmianę prawa niezgodną z Konstytucją jaką rząd sobie wymyślił. Np. wyprowadzili z OFE nasze pieniądze /czytaj: ukradli/ a TK klepnął to bo nieudolny rząd potrzebował pieniędzy. I Bruksela nie miała z tym problemu, bo Tusk umożliwiał bezkarne wyprowadzanie do krajów Zachodu kasy wypracowanej przez Polaków w związku z czym "piniędzy nie ma i nie będzie".
Jeśli nawet, przyjmijmy to hipotetycznie, Konstytucja RP jest łamana przez rządzących /również tych którzy obecnie stanowią tzw. opozycję a wcześniej rządzili/ to nic Brukseli do tego. Są to nasze wewnętrzne sprawy. Bruksela zgodnie z traktatami może poruszać się w zakresie prawa przekazanego przez poszczególne kraje UE i tylko w tym zakresie. Problem w tym, że Bruksela /czytaj Berlin/ przypisuje sobie uprawnienia prawem kaduka, czyli wykorzystuje każda okazję do grillowania pewnych krajów na potrzeby Berlina. A batem są finanse. Polska reforma sądownictwa idzie w kierunku systemów sądowniczych ,które działają w innych krajach UE, a np. system sądowniczy Niemiec jest upolityczniony do bólu i nie ma Bruksela z tym problemu. Sposób działania Brukseli z polecenia Berlina ma na celu to co już było w XVIII wieku, czyli nie dopuszczenie w Polsce do reform aby utrzymywać ją w stanie permanentnej słabości i z tego faktu korzystać.
"Awanse sędziów do wyższych instancji z pominięciem kilku szczebli są obecnie zgodne z przepisami, zmieniono je za rządów PiS - wyjaśnia sędzia Bartłomiej Przymusiński, rzecznik prasowy Stowarzyszenia Sędziów Polskich „Iustitia”. - Jednak dorobek naukowy i orzeczniczy takich osób często znacznie odbiega od przyjętych standardów, tak jak to miało miejsce w wypadku konkursu, w którym startował były wiceminister sprawiedliwości Łukasz Piebiak, sędzia sądu rejonowego bez tytułów naukowych - mówi . Wiele komentarzy wzbudziło też powołanie do NSA byłej wiceminister sprawiedliwości, która będąc sędzią sądu rejonowego zastąpiła na pewien czas w kierownictwie resortu Łukasza Piebiaka, po jego głośnej dymisji."
Na razie tylko PRL-bis
Czyli byłeś i jesteś głupi.Wszystko wskazuje, że głupi umrzesz. Naprawdę nie ma czym się chwalić.
Tak. Dzięki Brexitowi Zjednocznone Królestwo musi mieć wewnętrzną granicę na swoim terytorium pomiędzy Anglią a Irlandią Północną i przestało być europejskim centrum biznesu, który przeprowadził się na kontynent. Nawet takie firmy jak British Airways. Do tego islamizująca się Turcja, która szoruje po finansowym dnie w wyniku sankcji USA z 20% inflacją i śmieciową walutą... Rzeczywiście fantastyczne wzory do naśladowania. Jak to szło? Nie mam pojęcia nie zabieram głosu. Zero do kwadratu.
Niemcy uwaźają,że Polakom jest za dobrze i trzeba im trochę przykręcić srubę.
I wrócić do rosyjskiego kołchozu?
Nie trudź się i tak nie zrozumieją. Dla nich prawdą jest tylko to w co chcą wierzyć.
No patrz a Roch Kowalski jednak był Polakiem a nie Niemcem... Takie małe samozaoranie. Większość Polaków przed wojną radośnie wierzyła w propagandę rządzących o tym jacy to my silni i nie oddamy ani guzika. Dzisiaj wyborcy największej partii bezmyślnie wierzą, że w sporze z UE chodzi o interes narodowy a nie czysto partyjny...
... i wrócić do waszej mateczki Rosji? Droga wolna towarzyszu.
To nawet zabawne czytać takie radosne wpisy homo sovieticus nie mających pojęcia o co chodzi w temacie, który komentują - w tym przypadku o jakich pieniądzach mowa...
Jak trzymasz stronę obecnego lewicowego rządu to sam jesteś lewakiem.
Nadrzędność ratyfikowanych umów międzynarodowych [w tym dotyczących prawa unijnego] nad polskimi ustawami jest zapisana w Konstytucji RP. Kwestię nadrzędności Konstytucji rozstrzygał już TK po wejściu Polski do UE. Więc podnoszenie tych kwestii jest tylko odwracaniem uwagi od istoty problemu - łamania polskiego prawa i polskiej Konstytucji przez polskie władze.
Bolszewicy to akurat elektorat PiS.
Polski problem nie dotyczy nadrzędności prawa unijnego bo to zostało jednoznacznie opisane w polskiej Konstytucji [wystarczy ją przeczytać -polecam] i było już rozstrzygane wiele lat temu przez TK [nie mylić z obecnym trybunałem obsadzonym przez dublerów. Problem polega na łamaniu przez polski rząd polskiego prawa i polskiej Konstytucji dla dla bieżących interesów partyjnych. Tyle, że większość homo sovieticus, stanowiących ich elektorat nie ma pojęcia o co w tym sporze chodzi ale bezmyślnie się łapie na prostą propagandę "Polska atakowana przez złych zachodnich imperialistów", która świetnie współgra z ich umysłowością ukształtowaną za komuny.
Przedstawiciele Polski przed wstąpieniem naszego kraju do UE podpisali zobowiązanie o przestrzeganiu praworządności. Od 2015 roku rządzący wielokrotnie złamali konstytucję. Teraz w wyniku łamania praworządności przez polityków z PiS-u, dotacje z Funduszu Odbudowy mogą być zawieszone. Dlaczego zwolennicy PiS-u mają pretensje do opozycji, a nie do rządzących? Opozycja nie łamała praworządności, a więc nie przyczyniła się do groźby zablokowania olbrzymich pieniędzy dla naszego kraju. To tak jakby mieli pretensję nie do przestępcy tylko do głośno mówiących o przestępstwie. Kraje członkowskie UE mają w Polsce swoich dyplomatów i czytają gazety. Wiedzą wszystko o sytuacji w Polsce i nikt nie musi im "donosić". Pragnę przypomnieć, że jak rządziła koalicja PO i PSL, to politycy związani z PiS-em w Brukseli skarżyli się wielokrotnie na polskie władze, czyli według logiki pisowskiej donosili na swój kraj. Andrzej Duda w 2014 roku jako eurodeputowany w Europarlamencie oskarżał polskie władze o sfałszowanie wyborów samorządowych, nie mając żadnych dowodów. Tadeusz Rydzyk i Zbigniew Ziobro w Brukseli twierdzili, że Polska nie jest krajem demokratycznym.
Żydzi wrócą do Polski gdy „huknie na Bliskim Wschodzie”? Grzegorz Braun o operacji Most 2 [VIDEO] ............................................................. https://nczas.com/2021/09/03/tylko-u-nas-zydzi-wroca-do-polski-gdy-huknie-na-bliskim-wschodzie-grzegorz-braun-o-operacji-most-2-video/
Żydzi wrócą do Polski gdy „huknie na Bliskim Wschodzie”? Grzegorz Braun o operacji Most 2 [VIDEO] ............................................................. https://nczas.com/2021/09/03/tylko-u-nas-zydzi-wroca-do-polski-gdy-huknie-na-bliskim-wschodzie-grzegorz-braun-o-operacji-most-2-video/
PiS , Premier Morawiecki wyrażając zgodę na uwspólnotowienie długu UE dołoży do niemieckiego muru IV Rzeszy sporą cegłę?
IV Rzesza? bez ani jednego wystrzału? Majstersztyk?
IV Rzesza? bez ani jednego wystrzału? Majstersztyk?
Co do kwestii nadrzędności prawa UE nad prawem krajowym to PRZYPOMINAM, że w referendum akcesyjnym Polacy zgodzili się na taki właśnie stan rzeczy, gdyż jednym z warunków przystąpienia do EU było spełnienie tegoż właśnie warunku. Na TAK głosowało 13 514 872 Polaków (77,45%), na NIE 3 935 655 Polaków (22,55%)
"kwestii nadrzędności prawa UE nad prawem krajowym" - myślisz, że ten unijny lewacki chlew kłamie? że nie mają niemieckich prawników? co krok, po kroku, prawnie prowadzili UE do państwa federalnego? a zatem IV Rzeszy? Dzisiejsze wypowiedzi, to tylko potwierdzenie faktu państwa federalnego?
Nie do końca? Na YT redaktor St. Michalkiewicz w jednym z filmików szczegółowo wyjaśnił z jakich aktów i jakiego rozstrzygnięcia Trybunału Europejskiego wywodzi się nadrzędność prawa unijnego na Konstytucją RP. A także, dlaczego Niemcy są w uprzywilejowanej sytuacji? Od polskojęzycznych tego nie usłyszysz? Kłamią jak najęci? są najęci?
Trybunał kulinarny pod wodzą kucharki wolfgangowej orzeknie ,że te pieniądze nam się nalezą i tyle , komandosi antka świra opanują bank europejski i po sprawie.
Ble, ble, ble ... . Niemcy wprowadziły już dawno u siebie ustawę czy orzeczenie ich trybunału konstytucyjnego o nadrzędności prawa niemieckiego nad jakimkolwiek innym prawem. A to powinno oznaczać, że każde inne państwo w UE, ma takie samo prawo jak NRF. Może jeszcze ktoś z naszych prawników, może Ordo Iuris znalazłby podobne ustalenia w prawodawstwie innych państw UE a nasz rząd powinien to wykorzystać. Proszę mnie poprawić jeśli się pomyliłem.
Jeszcze nigdy żaden rząd nie narobił tyle szkód dla Polski co PiS. Wojowanie z całym światem to nie jest patriotyzm tylko głupota.
Hey Juden, wir sehen uns dort.
Za cenę wolności pieniądze mogą sobie włożyć lewacy głęboko. Nie dla dyktatu uni. Damy sobie radę bez lewaków
Parszywe pisdzielce ręce precz od unijnych pieniędzy
Nawiedzony skrajnie lewicowy bezbozny KE uporczywie prostuje banany i ogorki .
Te finasista z koziej pupci. Polska oleje ciepłym moczem tą brukselska hołotę tak jak to zrobił Premier Boris Johnson syn Dzielnej UK i Turcji. On pokazał jak można wyjść nie płacąc ani jednego funta tym prawnym oszustom i dewiantom sexualnym. Czyli nie mam pojęcia nie zabieram głosu xyz Zero do sześcianu
Niemcy nie znają pojęcia honor. To kraj posłusznych idiotów, jak im dasz rozkaz, to go wykonają jaki by nie był. To taki kraj Rochów Kowalskich z "Potopu" - H. Sienkiewicza.
Czemu służy ciągłe zapraszanie migranców. Coraz więcej i więcej? Odpowiadam. Żebyśmy my co mamy domy zamienili się w uchodźców.
Olać Niemieckie pozyczkę ====Niech Bestia Niemiecka za 2 wojne swiatowa to tylko 1 bilion euro ----to dług Honorowy nie zpałacony przez Niemca --
i Tusk również uruchomił bolszewickich partyzantów
NIE bezpośrednio do Brukseli
Widać, że Ziobro uruchomił wszystkich trolli. Wstyd, aby obcy dbali o poszanowanie prawa w naszym kraju.
no to czas opuścić kołchoz
nie dadzą kasy to można bolszewikom podrzucić ze 100 autobusów kozich synów i zobaczymy czy zmiękną
nikt ci tyle nie da co POganin obieca
synu ormowca znowu się POdszywasz
... szabrownictwo 2.0 ... juz czas zrobic porzadek i wykopac brukselke i czerwonego buraka .. albo zabrac zabawki i sie stamtad wynisc ...https://www.youtube.com/watch?v=pWjonokVxVg
synu ormowca i proletariuszki znowu się POdszywasz
@jle_ffm Z CAŁEGO SERCA POPIERAM TWÓJ POSTULAT.A Swój dodam ZDELEGALIZOWAĆ PARTIE ZAPRZAŃSTWA>> PO-KO,LEWICA ,PSL .
Spoko - dodrukują. Suweren się nie połapie.
Nawet suweren się w tych kłamstewkach PIS zaczyna rozeznawać.
A ja proponuje pójść dalej i wezwać pisowskich posłów w PE do zawieszenia swoich mandatów (oraz pensji w EUR), w geście solidarności z pisowskim rządem.
Nie trudno zauważyć, ze ''te wysokie urzędniki'' UE, to patologia, niziny społeczne. Choć i na nizinach ludzie maja honor, ale nie ci koszerni scyzorykiem ochrzczeni. To hucpa ino panie.
Ty chyba nie wiesz o czym piszesz jak uważasz, że mieliśmy wtedy więcej luzu. Dziś jak się uda Polakowi wymyślić coś nowego i dobrego to może na tym zarobić. Za PRL przyszedłby radziecki towarzysz i kazał zlikwidować pomysł bo kupować trzeba było radziecką myśl techniczną.
Jak mają z UE unikać to skąd brać od Chińczyków? Polska myśl techniczna jest słabo rozwinięta i rzeczy prawdziwie polskich jest mało.
A wczoraj jeszcze wszyscy żołnierze prezesa dzielnie mówili że to brednie i strachy na lachy.
Kiedy Szaby zapłaca za 2 wojne swiatowa === tylko 1 Bilion Euro ==
bedzie 1000 obietnic
No to zaraz nie będzie 500 plus. Ciekawe kto zagłosuje na PiS . A jako kiełbasa wyborcza miało być 1000 plus. Będzie za to gigantyczna składka ZUS i benzyna po 7zł
wpuścić migrantów z Bialorusi , oni i tak powędrują do gebelsowa
A może by tak uczciwie opodatkować wszystkie zachodnie markety? Dodatkowo ludzie powinni unikać wszelkich produktów wytwarzanych w UE. Oczywiście na totalniaków liczyć nie będzie można, bo zdrada to ich istota.
Szanowny panie Prmierze a moze przestac wplacac do wspolnego ,,kotla,, to nie zadna laska bo zdecydowana wiekszosc to pozyczki, polacy powinni podziekowac antypolakom z PO, KO, Lewicy I PSL
Unia Europejska z totalnymi i Bieńkowską na czele znależli sobie przysłowiowego "chłopca" do bicia. Europosłowie z totalnej nie raz głosowali w parlamencie europejskim, za sankcjami dla Polski. Jak trzeba bardzo nienawidzić własnego kraju, w którym się człowiek urodził, wychował, mieszka, uzyskał wykształcenie, i ma to wszystko co ma? Jeszcze nigdy w państwie polskim, nikt nigdy tak w jawny i nienawistny sposób nie występował przeciwko swoim współobywatelom.
@ Anonim NIE FANZOL.Bo jak prawo TSUE>> UE jest nadrzędne ponad Polskim Prawem ,czyli Polskie Sądy i Polska KASTA JEST NIELEGALNA ,to KONSTYTUCJA może służyć jako papier Toaletowy w Kolejowym ,lub Miejskim KIBLU.Czyli Polska to Wasal--=KRAJ NIEWOLNIKÓW.Czy TEGO ANONIM CHCESZ???????? Miej Odwagę i Odpowiedz.
Tak i robia to cąły czas, jak im SSPIS zapłaci albo dopłaci to wyszczepia siebie i kury, sprzedajnośc to tragedia tego narodu, jaki głupi
PREMIERZE PORA by UE ZABOLAŁO.Czyli1) przywrócić Straż Graniczną na ODRZE.,2) wprowadzić WIZY dla Obywateli Krajów UE,3)Wpłata kasy przez Polskę do Wspólnego Kotła Obniżyć o 99%,CZYLI DO SUMY SYMBOLICZNEJ.4) Wprowadzić Opłaty Tranzytowe o 300% wartości Towaru.UE MUSI ZABOLEĆ ,by zrozumiała ALBO JESTEŚMY RÓWNI w UE ,ALBO VETAMI BLOKOWAĆ DZIAŁALNOŚĆ UE. Min.Z.Ziobro MA RACJE ,PREMIER ULĄGŁ przed UE ,a Skutek? UE traktuje Polskę jak Wasala--Kraj Niewolniczy.
Może najwyższy czas przestać się zadłużać, to nie jest prezent!
No to jak z tą nadrzędnością Panowie?!
fajnie się takie fiubździu opowiada Aldonko co nie? A teraz powiedz mi ile PL musiałaby oddać do EU hm?? Jak myślisz z 500 miliardów ojro wystarczy? Osobiście tyle obstawiam + utrata funduszy na pisowski nowy wał...
Pieniądze już rozdzielone, a tu taka niespodzianka ?.
Towarzysze radzieccy mieli więcej empatii dla Polaków i mimo że każdy minister miał w pokoju obok swojego doradcę to mieliśmy więcej luzu i swobody w podejmowaniu decyzji niż teraz.
Jeżeli Komisja Europejska odmówi Polsce przyznania środków w oparciu o Nowy Ład należy niezwłocznie po tym terminie wdrozyc procedurę WYJŚCIA Z EU. Lepiej przegrać w pięknym stylu z winy kopania po polskich jajach przez brukselskich urzędników za zgodą judeo-lewackich politykierów od bycia słabo opłacanym lokajem. Niech lokajem niemieckim będzie Tusk przysłany tu w ramach planów przejęci wladzy poprzez blokadę należnych Polsce środków pomocowych z pandemii. Wina będzie po stroni tych brukselskic=h ingnorantów i politykierów.
Też byłem przeciwko i co z tego? Było nas za mało. Większość Polaków sprzedała siebie za kolorowe puszki po coca-coli i 200zł do hektara.
niech szlag trafi wasze fundusze, trzeba wyjsć z UE( głosowałem przecie UE!) Teraz UE dokonuje za zgoda nazistowskiego SSPIS mordu Polaków chemia genetyczną!!
Czas opuścic tę masońską organizacje.Chyba wiemy czym kończy sie okupacja. Ta chora organizacja wydaje ostatnie podrygi , runie z wielkim hukiem.