Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Jakub
16.03.2021, 19:48
Moje wiadomości na temat sytuacji w KRK opieram na książkach Józefa Mackiewicza "W cieniu Krzyża", "Watykan w cieniu czerwonej Gwiazdy", które opisują sytuację raczej zewnętrzną z powodu niemożności pozyskania przez autora informacji wewnętrznych. Do tego dodaję w/w książki Malachi Martina, który z racji swego "zawodu", wykształcenia i przynależności do zakonu Jezuitów mógł i prawdopodobnie dysponował informacjami wewnętrznymi, nie wiem tylko jakiego poziomu. Dalej jest książka Antonio Socci "Czy to naprawdę Franciszek". Wszystkie wymienione pozycje są wydane w języku polskim, ich odpowiedników (chodzi o autorów zagranicznych) obcojęzycznych nie czytałem i nie potrafię ocenić rzetelności tłumaczeń. Ostatniej książki A. Socci nie czytałem. Pozdrawiam
leszczyna
16.03.2021, 19:14
Trudno się odnieść nie wiadomo dokładnie do czego, ale na oko widać, że w Kościele nie dzieje się dobrze. Jesteś pewien, że Benedykta XVI zmuszono do abdykacji, on nie mówi prawdy w dobrowolnej rezygnacji?
Stefan
16.03.2021, 17:45
Próbowałem dokonać apostazji. Kazano mi najpierw załatwić aktualny odpis świadectwa chrztu z parafii urodzenia na drugim końcu Polski. Próbowałem załatwić telefonicznie, nie da się. Nie mam czasu i ochoty na zaspokajanie kaprysów kleru. W dodatku taka apostazja "po kościelnemu" wcale nie gwarantuje że kościół ujawni prawdziwą liczbę rezygnujących. Na szczęście mamy znacznie lepszą możliwość publicznego wyrażenia naszej dezaprobaty wobec kościoła katolickiego. W kwietniu zaczyna się spis powszechny, który można wypełnić przez Internet. Większość moich znajomych mówi, że na dobrowolne pytanie o wyznanie odpowiedzą, że nie są katolikami. Mówią, że nieuzgodniony z nimi chrzest w dzieciństwie nie ma żadnego znaczenia. Liczy się to, co myślą i czują teraz. Wiedzą na pewno, że nie chcą mieć nic wspólnego z kościołem katolickim. Część chce odpowiedzieć, że są ateistami, lub agnostykami. Niektórzy, że są chrześcijanami, ale nie poczuwają się do przynależności do żadnego wyznania. Jeszcze inni, że uważają się za protestantów. Ciekawe, kiedy poznamy wyniki spisu i czy nie zostaną "poprawione"
Jakub
16.03.2021, 10:38
Dokładnie to nie wiemy czy się stało bo wiadomość o tym została podana pod zasłoną powieści ks. Malachi Martina, ex Jezuity. pt. "Dom smagany wiatrem". Jednak to co się dzieje sukcesywnie od tych czasów a szczególnie teraz każe domyślać się, że nie jest to tylko sensacyjna opowieść. Podobnie to co opisał w swej książce pt. "Jezuici". Księża katoliccy, także ci na stanowiskach, powinni znać prawdę. Jeden z nich abb kazachstański (za komuny) Lenga w jednej ze swoich wypowiedzi, bardzo ostrożnie ten temat poruszył co nie znaczy, że w innych sprawach politycznych głosi prawdę (przyznał się do słuchania kacapskich publikatorów obecnie).
leszczyna
15.03.2021, 19:23
Wg Engelsa w komunistycznej przyszłości małżenstwo to przeżytek. Związek homoseksualistów nazywany małżenstwem to wypaczenie pojęcia małżenstwa jako płodnej wspólnoty życia kobiety i mężczyzny. Dalszym etapem będzie zatarcie różnicy między życiem w małżenstwie i bez niego. Widziałam za granicą taki obraz: seks bez miłości, miłość i ciąża bez małżenstwa, konkubinaty i "wolne związki" prawnie zrównane z małżenstwem, rodzicielstwo przypadkowe z jednej strony jako prywatna sprawa kobiety: chce to rodzi, chce to usuwa, z drugiej strony ciąże z in vitro, na zamówienie itd. Słowem dezintegracja podstaw życia rodzinnego. Przykładem "homoewolucji" jest prawnie uznanie w Ameryce trzech homoseksualistów jako ojców swoich i nieswoich dzieci. Dalej będą może dwie matki i czterech ojców, jeszcze dalej - ludzkie stado, jak za czasów wg Engelsa niesłusznie minionych.
***
15.03.2021, 19:08
...nic nie rozumiesz!.....albo nie chcesz zrozumieć.
***
15.03.2021, 19:01
...ale jakie PO??? co ja mówiłem o "ludziach wrzodach" albo kościół nie traci nic takich osobach...jakich osobach???......o co ci chodzi???....śpisz jeszcze?
***
15.03.2021, 18:55
Zwykłe banały.
***
15.03.2021, 18:48
Ty lepiej posłuchaj mądrzejszego od siebie. Wyjdzie ci to tylko na dobre, a od kiedy to apostazja nie oznacza porzucenia wiary w Jezusa? Po co się chcesz identyfikować z instytucją, Kościół to wspólnota wiernych(wszystkich wiernych) a nie instytucja która coś tam robi albo nie robi.
Hue
15.03.2021, 16:16
Widzę sprzeczność w tym podejściu. Skoro małżeństwo to przeżytek to dlaczego osoby homoseksualne chcą go zawrzeć?
Hue
15.03.2021, 09:48
No to myślę, że oboje zgadzamy się w tym temacie. Dziękuję za rzeczowe argumenty ;)
leszczyna
15.03.2021, 09:34
Oczywiście chrześcijanstwo to nie jedyny komponent tożsamości cywilizacyjnej Europy. Co do tradycji politycznej, sądzę, że republika rzymska miała większy wpływ niż demokracja grecka, choćby w naszej Rzeczpospolitej Obojga Narodów.
haha
15.03.2021, 09:05
Kościół to co najwyżej jest miłującym pedofilem : )))
leszczyna
15.03.2021, 08:56
Jedno i drugie czerpie z dzieła Engelsa "O pochodzeniu rodziny, własności prywatnej i panstwa", gdzie małżenstwo rozumie się jako ciemiężenie płci żenskiej przez płeć męską, a wyzwolenie z patriarchatu pojmuje się jako zniesienie płci jako kryterium zawiarania małżenstwa. Docelowo wolne, komunistyczne społeczenstwo to każdy z każdym, a małżenstwo to przeżytek. Marksizm nie wysyłał nikogo nigdzie, to praktyka polityczna komunistów, np. w ZSRR czy Chinach Ludowych, stosowała określone rozwiązania w danych celach, choćby propagandowych. Tak było w Rosji radzieckiej z np. z aborcją: Lenin jako pierwszy na świecie zrobił swobodę aborcji, a potem zgubne skutki skłoniły Stalina do ograniczania tej praktyki.
Hue
15.03.2021, 08:53
Tylko, że mowa, że bez chrześcijaństwa nie ma Europy. Chrześcijaństwo miało wpływ na dzieję Europy, ale tak samo inne ruchy miały wpływ. Niemniej gdyby wymienić wspólną cechę, na której zbudowano europe to ateńska demokracja.
leszczyna
15.03.2021, 08:39
Np. zakładanie uniwersytetów i rozwój nauki, bo wg doktryny Kościoła wiedza służy wierze i Kościół był przez wieki ośrodkiem nauki. Dzięki Kościołowi przetrwało dziedzictwo antyku np. benedyktyni na Monte Cassino byli kopistami ratującymi treść starożytnych rękopisów.
Hue
15.03.2021, 08:11
Apostazja pomimo definicji nie zawsze oznacza porzucenia wiary w Jezusa. Większość ludzi nie utożsamia kościoła z naukami Jezusa i nie chce mieć do czynienia z tą instytucją. Ciężko identyfikować się z instytucją, ktorej czyny przeczą jej naukom.
Grizzly
15.03.2021, 07:23
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Grizzly
15.03.2021, 07:22
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Grizzly
15.03.2021, 07:21
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Grizzly
15.03.2021, 07:21
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Protestant
15.03.2021, 07:13
W ciągu kilkunastu godzin pojawiła się tu olbrzymia liczba komentarzy. To świadczy o tym, że czytelnicy frondy interesują się tematem. Warto jednak podkreślić, że nawet krytyczna ocena Kk nie powinna stanowić zachęty do aktu apostazji. Nie jest to, jak starają się wmówić środowiska walczące z Kościołem, akt "wypisania się z Kk", albo "akt unieważnienia chrztu". Apostazja jest radykalnym, publicznym aktem wyparcia się Chrystusa. Nigdy taki akt nie może być popierany ani oczekiwany przez jakikolwiek inny Kościół. Jeśli rozważasz akt apostazji, najpierw postaraj się poznać Chrystusa, którego miałbyś/miałabyś się wyprzeć. Przeczytaj Nowy Testament - zajmie Ci to nieco czasu, ale unikniesz w ten sposób pochopnej decyzji, która może zadecydować o Twojej wieczności.
Słuchajcie
15.03.2021, 07:11
odsłuchajcie homilii ks prof R. Skrzypczaka z dnia 7 marca br. tam znajdziecie odpowiedź
Hue
15.03.2021, 06:54
Jak można łączyć marksizm z lgbt, skoro marksizm wysyłał tysiące ludzi homoseksualnych do lagrow?
Grizzly
15.03.2021, 06:24
Artykuł nie wart uwagi, ale od tytułu serce rośnie
Polak
15.03.2021, 04:54
Mareczek skamle, bo coraz mniej naiwnych, dochody sekty spadają.
Hue
15.03.2021, 04:46
To o tobie mówiła biblia : Jezus powiedział do swoich uczniów: Zaprawdę, powiadam wam: Bogaty z trudnością wejdzie do królestwa niebieskiego. Jeszcze raz wam powiadam: Łatwiej jest wielbłądowi przejść przez ucho igielne niż bogatemu wejść do królestwa niebieskiego.
Hue
15.03.2021, 04:43
Nie. To wg ciebie złoto jest bliskie twemu sercu, więc uważasz, że jak oferujesz je Jezusowi to się ucieszy. Bóg będzie sądził nas wobec dobrych uczynków wobec bliźniego, a nie wg karatów jakiegoś metalu.
Hue
15.03.2021, 04:40
Tylko co dokładnie zawdzięczamy kościołowi? Jaki element Europy został zbudowany na naukach kościoła?
Hue
15.03.2021, 04:37
Lepiej sam siebie zapytaj. I nie odwracaj kota ogonem. Czy rozumiales te słowa Jezusa wtracajac wiele razy prefix PO? Mówić o ludziach jak o wrzodach? Że kosxiol nie traci nic takich osobach. Wszystko co im uczyniłeś w pierwszej wiadomości uczyniłeś też Jezusowi.
Hue
15.03.2021, 04:33
Czytaj ze zrozumieniem. Ludzie specjalnie chodzą do kościoła aby być z Bogiem, co brzmi jakby tylko tam był. A tak nie jest bo Bóg jest wszędzie. I z tego powodu nie potrzebujemy kościoła. Poza tym kosxiol to nie Bóg, tak samo jak pis to nie Polska.
leszczyna
14.03.2021, 22:03
Ofiara gwałtu ma grzech cudzołóstwa? - czemu przypisujesz komuś własną głupotę? Nie zabijaj kurczaka? - nie dotarło do Ciebie, że chodzi strajkowiczkom o swobodę zabijania dzieci w łonach matek. Św. Tomasz miał ciekawą teorię? - wcale nie miał ciekawej dla Ciebie, człowieka uważał za człowieka i nie wskazał okoliczności usprawiedliwiającej jego zabijanie wewnątrzmaciczne.
leszczyna
14.03.2021, 21:46
Co się stało w kaplicy św. Pawła 29.06.1963r.?
AAAtomek
14.03.2021, 21:39
Potrafił Bóg zrównać z ziemią Sodomę i Gomorę, stworzyć potop, zatopić pościg za Mojżeszem, a nie potrafił powstrzymać komunistów i nazistów? qwa! :Paradne!
AAAtomek
14.03.2021, 21:34
Radziszewski, qwa, wypxxxxxaj ze swoimi nudnymi przepowiedniami!
AAAtomek
14.03.2021, 21:30
Czasy chrześcijaństwa w Europie już minęły. Jak i innych religii. Społeczeństwa same rozwinęły systemy samokontroli i niepotrzebne oraz mało skuteczne jest już straszenie wyimaginowanym Bogiem lub Bogami. Zgadzam się, państwo powinno znacjonalizować najbardziej wartościowe budynki kościelne, a resztę niech utrzymuje sam zainteresowany czyli polski katolik.
leszczyna
14.03.2021, 20:40
Owszem, demokracja grecka jest częścią politycznej tradycji Europy, ale chrześcijanstwo też współtworzy jej cywilizacyjne oblicze. Zatem panstwowe pieniądze na remont zabytkowych kościołów nawiązują do dziedzictwa kulturowego i nie są wyrzucane bezcelowo.
leszczyna
14.03.2021, 20:35
Wg Konstytucji 3 Maja katolicyzm był w Rzeczpospolitej już nie Obojga Narodów religią panstwową i nie można go było zmienić na inne wyznanie.
leszczyna
14.03.2021, 20:28
OK. Volenti non fit iniuria.
***
14.03.2021, 20:28
...no dobrze!!!...ale rozumiesz to? Czy tylko tak przepisałeś.
***
14.03.2021, 20:24
Nie przychodzą, bo Bóg im nie jest potrzebny.....jakby był to by przyszli i tyle.
Widocznie wcale nie chcą się nawracać. Bóg jest wszędzie???.....tylko nie w kościele? Weź no przestań.
Jan Radziszewski
14.03.2021, 20:21
Czas Apokalipsy powoli dobiega końca za nie dalej jak za 3 lata budiet radośnie chwalić w PIEKLE żydowskiego cezara tj Lucyfera /J 19,15)
Hue
14.03.2021, 20:20
Tak tak, zupełnie nikogo nie atakujesz. Tylko przypadkowo zaczynasz wyrazy od PO. Ładnie to kłamać w niedzielę?
hue
14.03.2021, 20:18
Nie przychodzą. Bo Bóg jest wszędzie. Bóg nie siedzi w kościele, bo wtedy nie byłby wszędzie.
hue
14.03.2021, 20:16
Coś słabo znasz biblię. Bo byłem głodny, a nie daliście Mi jeść;
byłem spragniony, a nie daliście Mi pić;
byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie;
byłem nagi, a nie przyodzialiście Mnie;
byłem chory i w więzieniu, a nie odwiedziliście Mnie.”
Wówczas zapytają i ci: „Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym albo spragnionym, albo przybyszem, albo nagim, kiedy chorym albo w więzieniu, a nie usłużyliśmy Tobie?” 45 Wtedy odpowie im: „Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili”. 46 I pójdą ci na mękę wieczną, sprawiedliwi zaś do życia wiecznego». (Mt 25,41-46)
***
14.03.2021, 20:13
Jeśli chcą się nawrócić tzn. zmienić swoje życie na takie, które będzie zgodnie z nauczaniem tego kościoła to tak, jeśli jednak nie chcą się zmieniać to......po co mieliby przychodzić?
dilajla
14.03.2021, 20:12
jestem za,przynajmniej rak ,wrzód toczący zdrową tkankę społeczeństwa uczciwie pracującego ,czyli pasożytniczy kler w końcu się do uczciwej pracy zabierze
Hue
14.03.2021, 20:08
Tak, może. Ale nie dzieje się to za automatu. I nadal to nie zmienia faktu, że to Grecji zawdzięczamy system demokracji. A system obywatelstwa jak już się wchodzimy w szczegóły, też nie jest darem kościoła.
dilajla
14.03.2021, 20:06
mnie kościół gądeckiego,hosera,jędraszewskiego,rydzyka i innych może spokojnie wyrzucić,ekskomunikować,,,,ja sobie nawet nie życzę,by polski kler zaliczał mnie do polskiego katolicyzmu
Hue
14.03.2021, 20:05
Jasne. Ludzie określani jako zaraza wręcz czują jak kościół zaprasza ich do siebie.
***
14.03.2021, 20:03
To, że Jezus był ubogi to nic złego. Ludzie czasem chcąc się "odwdzięczyć" i lub podziękować Bogu za coś, to pragną mu coś ofiarować. Tym czymś może być np. złoto, perły lub inne klejnoty itp. Właśnie dlatego złoto bo jest dużo warte dla człowieka i chce on podarować Bogu coś cennego. Oczywiste jest, że Jezus nie potrzebuje złota ale liczy się gest. Poza tym wiara jest postawą człowieka, tutaj wcale nie chodzi o uczucia.
leszczyna
14.03.2021, 19:59
Jan Chrzciciel też Ci się nie podoba, bo o Mesjaszu powiedział: "Ma On wiejadło w ręku i oczyści swój omłot: pszenicę zbierze do spichlerza, a plewy spali w ogniu nieugaszonym» (Mt 3,1–12)"?
leszczyna
14.03.2021, 19:55
Jezus nazywał faryzeuszy "plemieniem żmijowym" i "grobami pobielanymi" : "Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy, bo podobni jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz wewnątrz pełne są kości trupich i wszelkiego plugastwa." Mt 23, 27-28. Jezus Ci się nie podoba? Nie widzisz w Nim dobra?
leszczyna
14.03.2021, 19:47
Kościół nie wyrzuca nikogo spośród ochrzczonych, nawet ekskomunikowanych. Wobec gejów stosuje te same zasady moralne i kanoniczne co wobec wszystkich.
Zimne oko
14.03.2021, 19:46
Ty hue POpatrz, co sam wypisujesz. To po pierwsze. Po drugie czytaj ze zrozumieniem. Ja nikogo personalnie nie atakuję. A, że piszę obrazowo, to po to abyś zrozumiał. Ale nie zrozumiałeś - więc atakujesz.
***
14.03.2021, 19:45
Dalej nie rozumiesz i mylisz pierwsze przykazanie miłości z drugim. W człowieku zaś ma widzieć brata swego, a kto jest twoim bratem jest jasno określone w Ewangelii.
leszczyna
14.03.2021, 19:45
Może. Rosjanin może uzyskać polskie obywatelstwo. W ogóle cudzoziemiec może uzyskać polskie obywatelstwo. W antycznych Atenach cudzoziemiec był bezpanstwowym metojkiem.
Hue
14.03.2021, 19:43
Jezus był ubogi i wg ciebie było to coś złego? Przeczytaj jeszcze raz biblię lepiej. Bóg pragnie bogactwa uczuć w duszy. Jakie znaczenie ma dla niego złoto? Tylko człowiek przywiązuje wartość temu pierwiastkowi.
leszczyna
14.03.2021, 19:40
Kościół Rzymsko-Katolicki powstał tam, gdzie było rzymskie biskupstwo św. Piotra, oraz istnieje tam, gdzie są Kościoły lokalne uznające prymat rzymskiego papieża. Obrządek rzymsko-katolicki jest odróżniany od grecko-katolickiego czy syryjsko-katolickiego. Skąd pewność, że Kościół Katolicki jest prawdziwy? - stąd, że kontynuuje tradycję apostolską. Patrząc na księży, różne wnioski można wyciągać, ale ich, powiedzmy, prowadzenie się, nie dowodzi jakości głoszonych nauk. Owszem, wiele zgorszenia sieją źli księża, ale np. pijanstwo lekarza nie świadczy źle o lekarstwie, jakie zalecił. Zaraza u abp Jędraszewskiego nawiązywała do wiersza "Czekamy na ciebie, czerwona zarazo", który dotyczył wkraczania Armii Czerwonej na teren Polski, a była ona częścią formacji politycznej ZSRR, która nawiązywała do marksistowskiej wizji świata, co łączy ową "zarazę" z ideologią lgbt-owską. Jezus mówił o zbłąkanej owieczce, a może nie wiesz, że nie po to, aby przyklepywać grzechy owieczki, ale by ją nawrócić do wiary. Lgbt-owcy nie chcą nawrócenia, ale chcą, by ich grzeszne praktyki Kościół dowartościował jako godziwe i moralne. Oni nie czekają na żadnego biskupa, oni chcą biskupowi narzucić swoje grzechy jako normę kościelną. PS. Abp Jędraszewski to dla mnie hipokryta: mówi o "tęczowej zarazie" na ulicach, a popierał "tęczową zarazę" w Kościele w osobie abp Peatza.
Hue
14.03.2021, 19:40
Aha, czyli jak idziesz wieczorem i widzisz gwałcona kobietę to idziesz dalej? Bo nie jesteś winny krwii tej kobiety? Lecz się póki czas. Najlepiej ze swoim Bogiem.
***
14.03.2021, 19:39
No widzisz! Dalej to robisz! Używasz argumentów które są nie tyle prawdziwe co śmieszne i oklepane. Przepych, złoto, stroje, złote kielichy itp. Więc co ma być w domu Pana, "smród brud i ubóstwo"? Co ci do tego jak nie dajesz na to? Jeśli zaś chodzi o wykluczanie, to biskup kogo nazwał "zarazą"? O ile pamiętam to chyba chodziło o ideologię...nie? no ale nożyce się od razu odezwały. Jeśli zaś chodzi o to czy wychodzi do ludzi lgbt (???), to nie wiem.......może się boi, że go ktoś opluje.
Anonim
14.03.2021, 19:31
Głupiutki Atomku napisałeś: "Bóg" nie widział Holokaustu i mordowanych niewinnych dzieci, i myślisz, że się tobą interesuje? Otóż widział!!! Ale też słyszał: oni jeszcze głośniej krzyczeli: «Na krzyż z Nim!» Piłat widząc, że nic nie osiąga, a wzburzenie raczej wzrasta, wziął wodę i umył ręce wobec tłumu, mówiąc: «Nie jestem winny krwi tego Sprawiedliwego. To wasza rzecz». A cały lud zawołał: «Krew Jego na nas i na dzieci nasze». I krew spadła!!! Pan nad Pany dał nam wolną wolę! Ale uważaj i módl się. Ma całą wieczność na nagradzanie i karanie!!!
Hue
14.03.2021, 19:26
Jak się kogoś nazywa plewami, to dobra w tym nie widzę.
hue
14.03.2021, 19:25
A Polsce go niby rosjanin jako obywatel może głosować?
hue
14.03.2021, 19:23
Masz widzieć w każdym człowieku Jezusa. Ślepy to jest na słowa bibli jak widać.
***
14.03.2021, 19:21
Widzieć trzeba...ale nie można być ślepym.
Maria Błaszczyk
14.03.2021, 19:18
Problem w tym, że nawet jak dokonasz apostazji - nadal będziesz figurował. Semel catholicus, semper catholicus, a zwykłe świeckie prawo - jak wiele innych praw - mówiące o prawie do bycia zapomnianym tej instytucji nie obowiązuje. Nadal będą swoje łajdactwa usprawiedliwiać Twoim poparciem, bredząc o 95% katolików w Polsce.
Maria Błaszczyk
14.03.2021, 19:15
"Kościół zawsze jest dla nich otwarty i przyjmie ich z powrotem z miłością" - no chyba że są gejami. Wtedy to nie.
leszczyna
14.03.2021, 19:13
Jesteś pewien swojej wiedzy o dziejach Europy? System demokratyczny atenski na przykład dopuszczał do obywatelstwa tylko mężczyzn zrodzonych z ojca Atenczyka i matki Atenki, a Sokratesa skazał absurdalnie na śmierć. Społeczenstwo otwarte narodowościowo i wyznaniowo to Rzym, nie Grecja.
Hue
14.03.2021, 19:13
Skupiłaś się tylko na słowie katalocki. A jest jeszcze człon rzymski. Skąd ta pewność, że ten odłam jest prawdziwy? Patrząc na księży mało mają wspólnego z Jezusem. Nie pamiętam aby gustowal w przepychu, złotych strojach, złotych kielichach, pastoralach. I pomieszkiwal w drogich rezydencjach, a ludzi nazywał zaraza. Poza tym kościół nie jest katolicki, czyli powszechny, bo ostatnio wyklucza duże grupy ludzi. A jezus chodził za choćby jedną zblokana owieczka. Kiedy ostatnio jakiś biskup wyszedł do ludzi lgbt?
Hue
14.03.2021, 19:09
Zarzuty podałem konkretne. Za to ty zero argumentów. Tylko tyle potrafisz? Ja też mogę napisaćz, ze sie ośmieszaj. Ale lubię argumenty.
leszczyna
14.03.2021, 19:07
Zgłosiłeś go do prokuratury, skoro znasz fakty?
Hue
14.03.2021, 19:07
Nawet nie chodzi o religię. Bo to system demokratyczny z Grecji ukształtował uropę.
Hue
14.03.2021, 19:05
Ty na pewno nie wierzysz w Boga. Mamy w każdym widzieć Jezusa. Pierwsze przykazanie miłości. Z twoich słów płynie tylko jad. Jak można kogoś nazwać wrzodem.
Zimne oko
14.03.2021, 19:03
Ci ludzie w istocie są i byli wrogami KK. Dziś odkrywają PO prostu przyłbice! KK będzie wiedział ilu ma wyznawców. A jakikolwiek wróg w jakimkolwiek łonie to jest zawsze wrzód! Taki rak, który będzie próbował stoczyć zdrowe komórki! KK nic na tym nie traci, a wręcz przeciwnie!!!
leszczyna
14.03.2021, 18:56
Nazywamy się katolikami, bo tak na początku II wieku chrześcijan określił św. Ignacy z Antiochii, z miasta, gdzie wyznawców Jezusa z Nazaretu określano jako "mesjaszowych - christianoi". Ignacy podkreślał, że Kościół jest katolicki, czyli powszechny, wspólny dla wszystkich wierzących w Jezusa, nie ma odrębnych Kościołów zarządzanych przez następców apostołów, ale wszystkie Kościoły lokalne tworzą jeden Kościół Powszechny, czyli Katolicki.
leszczyna
14.03.2021, 18:47
Grecja nie była ateistyczna, jakby co. Była poganska do czasu, aż stała się chrześcijanska.
***
14.03.2021, 18:22
...a co im źle życzy, co?
***
14.03.2021, 18:20
Nie ośmieszaj się tymi "zarzutami", zresztą typowe dla ateistów. Według ciebie to wszyscy inni są winni, tylko nie ty. Ty możesz zrobić deszcz? nawozy...szczepionki.......też mi szaman się znalazł.
Żydku stary, żydku, żydku...
14.03.2021, 17:59
Ty ani Grecji, ty ani z Rzymu, ty zwykły parch na ciele CHRZEŚCIJAŃSKIEJ Europy. Żeby nie geny Krzyżowców oraz pachołków Polskich Panów byłbyś jak te szmondaki w JEW-ZOO Williamsburg NYC.
Hue
14.03.2021, 17:54
Po pierwsze napisane zostało, że co mnie obchodzi kosciol skoro nie daje na tacę. Pokazałem, że nie dając na tacę i tak płacimy na kościół. A nie chcę wspierać tych pasożytów. Po drugie co mają bolszewicy do tego? Nie rozdrabniaj tematu.
Hue
14.03.2021, 17:52
Tworzenie deszczu nazywane jest zasiewaniem, więc człowiek to potrafi. Urodzaj też potrafimy zrobić, stosując nawozy. Na pandemię mamy szczepionki. Więc sorry, 3 razy kula w płot trafiles.
Hue
14.03.2021, 17:50
Skoro się nie boisz to skąd te teksty, że mozna przegrac życie? Przeczysz samemu sobie. Poza tym dlaczego myślisz, że twoja wiara to nie odłam? To dlaczego nazywacie się katolikami rzymsko katolickimi, a nie zwyczajnie chrześcijanami, do których wam daleko. Pokaż mi się podobieństwa między Jezusem, a Jedsraszewskim. Czy jezus chodził w takich strojach jak on? Ze zlotymi nićmi? Pil ze złotego kielicha? Czy jezus przebywał wśród grzeszników, czy w zamkniętych murach Kościoła?
Respektuj prawo UE
14.03.2021, 17:48
Myślisz, że tylko w Polsce UE daje na remonty kościołów. Przecież tak jest w całej Unii i nikt z tego powodu nie rozdziera szat. Nawet ci co nie wierzą odwiedzają kościoły, podziwiają architekturę, malowidła, figury. No cóż, bolszewikom coś mówić o kulturze? Oni tego nie potrzebują, przecież niszczyli kościoły, klasztory i wszelkie inne zabytki kultury i do dzisiaj im tak zostało. A tu jest Europa.
Hue
14.03.2021, 17:45
Europa powstała na demokracji wykształconej przez Grecję. Możesz sobie tupać nuzka.
To ty się masz nim interesować
14.03.2021, 17:42
W sumie tak niewiele od ciebie zależy, nawet nie potrafisz spowodować deszczu, dobrego urodzaju, ustąpienia pandemii, a uważasz, że to ty jesteś bogiem ile? 70, 80 lat, nawet 100 - co to wszystko znaczy, a potem proch. Twoje życie, twój los. A co będzie jeśli On istnieje?
Böno
14.03.2021, 17:36
Niczego się nie boję. Dobroci Boga doświadczam codziennie i mu codziennie dziękuję. A ty? Twoje życie, twój los. A mówisz jak protestant: wiara. Protestanci mają 300 odmian i puste kościoły, tak wygląda ta ich wiara, bo zrobili z Boga naiwnego starca, który o nic się nie obraża i w sumie nie ma nic do powiedzenia - to po co taki Bóg? Z takim myśleniem bynajmniej mi z nimi nie po drodze. Ewangelia zaś mówią: "Jezus mówił z mocą". Nawet demony drżały, a ludzie tłumnie go słuchali, bo miał coś do powiedzenia. A co mówił, to sobie przeczytaj.
Anonim
14.03.2021, 17:31
Modlitwa i ewangelizacja.
Huej ci w dupe na dachu!
14.03.2021, 17:24
CHRZEŚCIJAŃSTWO TO DZIEDZICTWO KULTUROWE EUROPY! - - - BEZ CHRZEŚCIJAŃSTWA NIE MA EUROPY, NIE MA NIC! - - - ty hueju
Hue
14.03.2021, 17:23
Wlqsnie napisałeś, że jesteś dobry, bo boisz się przegrać życie. A nie po to aby ktos poczuł dzięki tobie miłość boga. Brzydzę się taka egoistyczna wiara. Myślisz, że Bóg nie widzi, że wszystko co robisz, sluzy temu aby znaleźć się w niebie? Myślisz, że wpuści takich, którzy myślą tylko o swoim szczęściu?
Jan
14.03.2021, 17:16
Nikogo nie obchodzi twoje zdanie, katolicki przygłupie. Won do Watykanu! Tu jest Polska, a nie prywatny folwark pederastów w sutannach!
Grizzly
14.03.2021, 17:14
Zamilcz, purpurowa gnido!
AAAtomek
14.03.2021, 17:13
"Bóg" nie widział Holokaustu i mordowanych niewinnych dzieci, i myślisz, że się tobą interesuje?
Hue
14.03.2021, 17:12
Płacimy w podatkach na kościół. A UE wydaje miliony na remonty kościołów. Ruszcie 4 litery i sami remontujecie swoje kościoły.
Böno
14.03.2021, 17:10
Akurat wiać jak się boisz i inni tobie podobni? A niebezpieczeństwo, że przegrasz życie istnieje. Co myślisz, że Bóg jest naiwny? Róbta co chceta, a Bóg jak stary dziadek nie widzi, nie słyszy, i mówi dobrze mój synku.... Jakiś twój Bóg strasznie naiwny: wierz, i wszystko w porządku. Nie po to są przykazania i nauka Jezusa, by sobie bimbać z życia i z Bogiem się nie liczyć. W każdym razie jesteś wolny, rób co chcesz, za wszystko kiedyś odpowiesz.
Polak
14.03.2021, 17:07
Obstawiam, że Pelegia, to prowokacja - chyba nie ma takich głupich ludzi, którzy nie wiedzą, że Kościół katolicki nigdy nie był religią narodową i jest to pierwsza religia powszechna (to właśnie oznacza słowo "katolicki"). Były natomiast katolickie państwa wyznaniowe (konstytucyjnie), np. Hiszpania do śmierci Franco, ale nie Polska.
Hue
14.03.2021, 17:05
Prawdziwa miłość bliźniego z ciebie się wylewa. Prawdziwy katolik, a kto to taki? Co innym źle życzy?
Przecież na tacę nic nie dajesz
14.03.2021, 17:04
Więc o co ci chodzi?
AAAtomek
14.03.2021, 17:03
Dałem ci plusa za post. A teraz katolicy płaćcie sami za swoje kościoły, religie w szkole i emerytury.
Hei dyktatort
14.03.2021, 17:03
Uspokój się. Jest wolność słowa? Co chcesz komuś zabronić mówić? Jak ci się nie podoba, nikt cię nie zmusza do słuchania. Towje wypociny też mi się nie podobają, więc więcej tolerancji.
Hue
14.03.2021, 17:03
Każdy boi się starości, śmierci, co będzie po niej. Ale wy, katolicy opieracie swoją wiarę na leku. Co z miłością Boga? Czy nie jest wystarczajaca aby wierzyć? Słaba ta wasza wiara, jak tylko straszyć innych potraficie.
AAAtomek
14.03.2021, 17:02
Otóż to! A teraz katolicy płaćcie sami za swoje kościoły, religie w szkole i emerytury.
Böno
14.03.2021, 16:55
Niech idą, niech występują z Kościoła. Tą swoją decyzją nie wyrządzają Kościołowi kzywdy, tylko sobie. Droga na potępienie jest szeroka, a ludzie lubią wygodnictwo, szerokie drogi, autostrady i szybkie życie, które kiedyś tutaj na ziemi się skończy. Ja sobie pościelisz, tak się wyśpisz. A w sumie, to tacy już od dawna nie mają z Kościołem nic wspólnego. Oby tylko nie przychodzili, by im pogrzeb ksiądz odprawił. Po co? Kościół to nie zakład pogrzebowy. Hojrak Wałęsa też już myśli o spotkaniu z Bogiem. Kiedy choroba, starość, śmierć zugląda w oczy, przychodzi czasem opamiętanie, oby nie za późno.
KleroDziadJędraszewskiNajlepszyKlaunDoEurowizji
14.03.2021, 16:52
Stary pierdzioch klero-pasożyt w koronkowym peniuarze dorwał się do mikrofonu.
Wysłać tego klauna obłąkańca do Eurowizji. Niech reprezentuje PISocjalizm katolicki.
odpowiadam
14.03.2021, 16:44
jesteś zwykłym głupkiem
aniołek
14.03.2021, 16:37
Czas oczyścić Kościół z fałszywych wyznawców.Wbrew pozorom takie infantylne zachowanie pożal się Boże ,,katolików'' wychodzi Kościołowi tylko na korzyść. Więc bez obaw....czas oddzielić ziarno od plew.Biedacy myślą, że robią na złość księdzu....hahahahahahahahahha
fdf
14.03.2021, 16:29
Wychodzą z tej sekty jednostki ale większość Polaków już wyszła tylko, że nie potrzebuje kwitka z podpisem wielebnego.
dilajla
14.03.2021, 16:21
Polska to kraj świecki a nie prywatny folwark kościoła!!!!!Pani sobie może co najwyżej pokiwać "palcem w bucie",,,,,wolność wyznania gwarantuje konstytucja
Pelagia
14.03.2021, 16:06
Ludzie opętani przez Szatana odkrywają karty, nawet w mateczniku Polski katolickiej. Ci ludzie zdradzają naszą Narodową religię, a więc i naszą ukochaną Ojczyznę. Czyli są zdrajcami Polski. Wiadomo co kiedyś się robiło ze zdrajcami. Panie Ziobro proszę zrobić porządek ze zdrajcami Ojczyzny. NATYCHMIAST!!! Odbierać paszport i wykupić bilet w jedną stronę. Nie chcemy tutaj łajdactwa.
dilajla
14.03.2021, 16:05
co ciekawe w archidiecezji krakowskiej ilość apostazji wzrasta odkąd jędraszewski przejął ją we w swoje władanie(mnie to nie dziwi--ten facet pluje jadem i szerzy nienawiść),,,,jędraszewskiemu powinno to dać do myślenia i zamiast doszukiwać się zła wszędzie,powinien poszukać go w sobie!!!!!
czy jestem katolikiem?
14.03.2021, 15:58
Aborcja - tak, eutanazja - tak, homomałżeństwa - nie (chyba że w kościołach jak chcą), religia w szkole - obojętne, krzyże na ścianach - nie zdejmę ale po remoncie nie zawieszę, choć wizerunku żywego Jezusa nie wykluczam, byle bez tęczy.
Grizzly
14.03.2021, 15:56
man.of.Stagira to pedofil
Grizzly
14.03.2021, 15:55
Jesteś nieźle pierd olnięty
Anonim
14.03.2021, 15:52
A ja jestem zdziwiony,że ten pan jest zdziwiony.Bo ja nie jestem..
chwila zapomnienia?
14.03.2021, 15:47
WON masonie do lozy !!
Jakub
14.03.2021, 15:37
Nie chcę tu osobom duchownym radzić, szczególnie uchodzącym za uczciwych kapłanów, ale Pan mówi: prawda was wyzwoli. Jak wyglądało odzyskanie niepodległości w PKRK? Czy nie gloryfikacją kapusiów UB-eckich? Jeden na abp, dwóch na prymasów a reszta? A ukryty przed laikatem bunt Jezuitów zintensyfikowany za błogosławionego Pontyfikatu JP II? A ciąg dalszy tego buntu za pontyfikatu Benedykta XVI i wymuszenie Jego abdykacji? A KRK po abdykacyjny? A zdarzenie w kaplicy św. Pawła blisko Pałacu Apostolskiego w Watykanie z 29.06.1963r. za pontyfikatu Pawła VI? Chyba coś z tym trzeba zrobić. Katolicy, laikat i duchowieństwo są gotowani na bardzo powolnym ogniu jak ta żaba, której tak się dobrze działo w czajniku aż się nie ugotowała. Chyba to samo dzieje się teraz, tylko nie z żabą lecz z KRK. Może się mylę?
Anonim
14.03.2021, 15:33
Biskupi wiedzą jak uzdrowić Kościół i przyciągnąć nawet tych co go nienawidzą. Recepta jest prosta: śluby ubóstwa dla każdego kapłana, podatki płacone jak w przypadku każdej innej osoby prawnej i fizycznej, natychmiastowe usunięcie spośród siebie a potem z kapłaństwa homoseksualistów i pedofilów. Biskupi maja i znają biografie świętych kapłanów. Wystarczy tylko zacząć tak żyć najśladując Jezusa. Jezus na pewno miał dużo pieniędzy - bo ludzie za cuda dawali prawie wszystko, a nie budował wielkich plebanii, nie korzystał z drogich środków transportu, sam płacił podatki i wzywał do ich płacenia - nie układał się z Piłatem jak tu legalnie nie płacić podatków.
podatnik
14.03.2021, 15:26
Zależy co bardziej dochodowe. Czy pieniądze z datków od wiernych praktykujących, czy z podatków (od państwa) za figurantów.
Mejer
14.03.2021, 15:21
Chrzescijan liczy sie od metryk chrztu. Nie ma rozróżnicy czy ktoś żyje łaską uświęcającą na codzień czy jest tylko ochrzczonym poganinem - i słusznie bo każdy może się nawrócić i każdy stracić wiare -wiec taki podział musi zostać. Jakkolwiek dla statystyki sztuka jest sztuka.
Ciekawe
14.03.2021, 15:19
co jest teraz ważniejsze dla Kościoła, mieć dużo statystycznie należących do kościoła a często już nie praktykujących. Czy mniej ale naprawdę wierzących i praktykujących.
Krzusztof
14.03.2021, 15:18
no i do kogo mamy pójść Panie , Ty masz słowa życia wiecznego i Ty jesteś naszym Zmartwychwstaniem , Drogą Prawdą i Życiem, Miłosierdziem Naszym
basetla
14.03.2021, 15:18
Kremówki okazały się mdłe .
adam
14.03.2021, 15:17
Onegdaj abepe modlił się o zanik epidemii,no i jakoś Bozia wysłuchać pajaca nie chce..
zafunduj koledze trojana
14.03.2021, 15:13
https://lurker.land/
14.03.2021, 15:11
* bratanicę Kaczyńskiego
Anonim
14.03.2021, 15:05
Samochód proboszcza na wodę nie jeździ.
tab
14.03.2021, 15:02
Rozumiem : po-jeb x 11
Lord of chandelier
14.03.2021, 14:56
Ateizm to opium dla ludu.to przekonanie, ze za żadne popełnione na ziemi świństwa,nie będziemy sądzeni. Czesław Miłosz.Plujcie dalej,myślicie ,że macie czas?
Glaudiusman
14.03.2021, 14:52
Jest to szaleństwo podobne do decyzji o samobójstwie. Ta sama szatańska pokusa, wzmocniona pychą i butą wprowadza w zaślepienie delikwenta i pcha ku przepaści ognistej. Jeśli taki chory katolik się nie opamięta, to zagraża sobie i rodzinie, którą gorszy swoją nieokiełzaną głupotą. Jak można wybierać niewolę demonów - katów nad życie wieczne. To brak słów.
man.of.Stagira
14.03.2021, 14:52
Wielki Nauczyciel prawa naturalnego mieszka w sercach Polaków // Szczęść Boże Jego Eminencji Kardynałowi Jędraszewskiemu!
V
14.03.2021, 14:51
Będą parafie bez własnych księży. Kuria łowicka i częstochowska zapowiadają łączenie parafii. Powodem braki księży i odpływ wiernych. Wkrótce część wiernych nie będzie mieć księży mieszkających na stałe w ich parafii. Bp Dziuba podkreślił, że drastycznie spadła liczba wiernych uczęszczających na niedzielne msze. Dwie diecezje regionu łódzkiego chcą łączyć parafie w zespoły kierowane przez wspólnego proboszcza i wikarych. Właśnie zaczęły przyzwyczajać do tej wizji wiernych. Powody zmian to odpływ wiernych, brak nowych powołań.
rebeliant
14.03.2021, 14:44
Niech to będzie nałuczką dla reszty chcących nie być w sekcie hołdującej "a kto silniejszemu zabroni" - w skrócie Jahwe.
Roman
14.03.2021, 14:39
Szkoda tych ludzi. Świadomie odrzucenie łaski odkupienia to grzech przeciwko Duchowi Świętemu. Jest to wybór drogi wiądącej na wieczne zatracenie. Mogą już nie mieć czasu na wycofanie się z tego błędu, tak jak nie miał już czasu Robert Leszczyński, który podpuszczony przez Palikota dokonał ostentacyjnie apostazji i zmarł niespodziewanie w czasie snu. Niech to będzie przestrogą.
Anonim
14.03.2021, 14:31
Problemem może być "opłata". KK jeszcze wyciąga łapę po ostatnie pieniądze. Nie każdy ma ochotę "wspierać" przymusową daniną tą chorą instytucję.
Anonim
14.03.2021, 14:29
To może ocenisz Kurskiego (ktoś wierzy w ten kupiony rozwód?) albo siostrzenicę Kaczyńskiego? Każde dziecko z innym.
nie w tym rzecz
14.03.2021, 14:29
czemu kosciol uwaza ze katolikow jest 99% skoro wiekszosc ludzi jest za aborcją? i jak w ogole to wyglada? ze czlonkowie kk maja gdzies glos hierarchow
Marek
14.03.2021, 14:28
Chyba chodziło o "nie zabijaj" i "nie cudzołóż". Czyli zdaniem tej pokręconej logiki ofiara gwałtu zaciąga grzech cudzołóstwa. Nie zabijaj - kogo/czego? Kurczaka na obiad? Tu należy zadać pytanie "kiedy płód staje się człowiekiem". Św. Tomasz z Akwinu miał na ten temat ciekawą teorię.
Po 11 ...
14.03.2021, 14:28
Tak, ja jestem drogą i prawdą, i kościołem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie. Gdybyście Mnie poznali, znalibyście i mojego Ojca. To napisałem ja, Po 11..., komentator drugiej klasy. Łubu dubu, łubu dubu, Niech żyje nam prezes naszego PiSu, Niech żyje, niech żyje nam!
Anonim
14.03.2021, 14:25
Które przykazania łamią? Odpowiesz merytorycznie?
Mejer
14.03.2021, 14:21
Co masz dostać - list polecony? :D Zaciągasz z "automatu" ekskomunike, jak zejdziesz to lucyfer ci to wjaśni bez słów a póki co nurzaj sie w grzechu.
Ben
14.03.2021, 14:19
Według ks. Oko 60% księży jest homo a każdy ksiądz homo jest pedofilem.
Anonim
14.03.2021, 14:19
wypi***aj , podpisal katolik
BEnZyd
14.03.2021, 14:13
zwierzo ludzie chcą mieć do czynienia z LGBT, którzy są dewiantami gwałcącymi dzieci a dla odwrócenia uwagii atakują Kośćiół Katolicki.
Ten " https://lurker.land/"
14.03.2021, 14:12
jest opłacany przez Żyda-oligarche i funfla Putina Romana Abramowicza!
Jan bez jaj z LGBT
14.03.2021, 14:12
O Sławku Nowaku też się będziecie mówic w TVN? czy będzieci pierdzielić trzy po trzy o pedrylach takich ten Bartus OnanistaTabliczkowy
rebeliant
14.03.2021, 14:12
Oni już liczą guldeny przyszłej władzy nad wybawionymi tułaczami. Mała tylko taka uwaga - nie tylko KK korzysta z tych realiów.
tab
14.03.2021, 14:10
Czyli KK to Ty ???
da da towariszcz jewrej z leningrada
14.03.2021, 14:10
A u was to polskowo alfabieta NIET ty job twoju mać - motherfucker?!
Rabin Sarany LGBtowiec
14.03.2021, 14:09
banda pedałów i pedofilów z LGBT która twierdzi że jest pośrednikiem między psem a ludźmi to zgraja pazernych oszustów! ludzie to widzą i dlatego opuszczają tą organizację przestępczą zwaną LGBT!
A ilu ty "ludzi" znasz? A ilu jest dywiantów wKK?
14.03.2021, 14:09
"Ludzie nie chcą mieć do czynienia z księżmi, którzy są dewiantami gwałcącymi dzieci a dla odwrócenia uwagii atakują LGBT."
Polak
14.03.2021, 14:09
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
Polak
14.03.2021, 14:08
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
jasko
14.03.2021, 14:08
Nikt ich nie zatrzymuje
Polska
14.03.2021, 14:08
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
Polska
14.03.2021, 14:08
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
ZERRO
14.03.2021, 14:08
abp. Jędraszewski powiedział o was TĘCZOWA ZARAZA a jak zabolało te chołote z LGBT
.czyli wy******ć z Polski pedrylolesby
rebeliant
14.03.2021, 14:07
Nie bój nie bój - podduszenie ludzi wyda pięłkne owoce ku chwale Bogha Ojcza. Tacy zgnębieni ludzie to wyśmienity żer dla Jahwe. No, ale gdyby ludzie byli wszechmogący co najmniej wobec samych siebie, to Jahwe (czytaj: "a kto silniejszemu zabroni") nie pozyska widowni ryjącej w podzięce łbem po ziemi.
Polak
14.03.2021, 14:07
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
Polak
14.03.2021, 14:07
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
Polak
14.03.2021, 14:07
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
Ben
14.03.2021, 14:06
Ludzie nie chcą mieć do czynienia z księżmi, którzy są dewiantami gwałcącymi dzieci a dla odwrócenia uwagii atakują LGBT.
kreatywna księgowość
14.03.2021, 14:04
Ja nie dostałem, a poglądów nie ukrywam przed nikim. Kościół nabija statystyki wiernych?
man.of.Stagira
14.03.2021, 14:02
Wielki Nauczyciel prawa naturalnego mieszka w sercach Polaków // Szczęść Boże Jego Eminencji Kardynałowi Jędraszewskiemu!
Mejer
14.03.2021, 14:00
Każda aborcjonistka i przeprowadzający ją już z automatu ma ekskomunikę (kan. 1398) i w zasadzie wszyscy którzy biorą udział w tych czarnych zbydlęconych marszach aborcyjnych - ponieważ człowiek nie tylko czynem ale mową i myślą grzeszy popierając to zbydlęcenie?
??
14.03.2021, 14:00
najprawdziwszy z prawdziwych katolikow, czy ktos kto popiera prawo do aborcji powinien odejsc z kk? jesli nie to odejsc powinien Jedraszewski bo cos ciasno w tej wspolnocie sie robi , po 11.. tez jest katolikiem jak ty, wiec kto ma wypi****c pytam?
Anonim
14.03.2021, 13:59
Polski KK to taki Izrael w wojnie Abiasza z Jeroboamem - 2Księga Kronik, rozdz.13
" biskupiej bandy z NASZEGO kościoła"
14.03.2021, 13:57
No i popatrz ... Żyd ateista, vicepupek Loży Polin, członek PZPR-u tow. "prof.dr" Jan Hertrich-Woleński pisze o "NASZYM KOŚCIELE"! Co za bezczelna mać?!
da da towariszcz jewrej z leningrada
14.03.2021, 13:54
A u was to polskowo alfabieta NIET ty job twoju mać - motherfucker?!
XYZ
14.03.2021, 13:53
Każda wypowiedz Jędraszewskiego to kolejni w kolejce do apostazji.
oceniam z boku
14.03.2021, 13:52
Skoro Jedraszewski modli sie by obce byty na ktore reguarnie wylewa pomyje, nie wystepowaly z kosciola, to cos jest nie tak z tym kosciolem... Gdy bokser Szpilka tez z Krakowa powiedzial o "przyjacielach" z wrogich klubow , na Wisle szybko zostal persona non grata https://sport.interia.pl/klub-wisla-krakow/news-skwk-artur-szpilka-persona-non-grata-na-wisle,nId,1028901
Po 11 ...
14.03.2021, 13:51
Jest dużo, dużo, dużo gorzej. Większość ludzi wierzących i NIE akceptujących polskiego kościoła instytucjonalnego, tak ja np. ja, nie robią jakiejś apostazji tylko domagają się ustąpienia biskupiej bandy z NASZEGO kościoła. Won gnoje. KK to nie wy. Pierwszy Jędrek Szewski. Wypppierdalaj!!!!
man.of.Stagira
14.03.2021, 13:49
ALE z drugiej strony ludzie tacy jak DONALD WILHELEM TUSK biorą ślub kościelny kiedy WYPADA! // Kościół PEŁEN jest takich Wnuczków z Wehrmachtu!
cenna twoja uwaga
14.03.2021, 13:43
Tak zawsze było, więc jeśli w czasach epidemii wychodzi odwrotnie, to kościół ma bardzo poważny problem.
To nie jest złe :
14.03.2021, 13:43
Kościół w ten sposób oczyszcza się z tych , którzy i tak katolikami nie byli !!
Nie widzę w tym żadnej sensacji
14.03.2021, 13:42
Spora część ludzi, którzy od lat nie mieli wiele wspólnego z Kościołem, teraz nagle na zasadzie mody i owczego pędu postanowiło odstawić szopkę. Konsekwencje apostazji są konsekwencjami o charakterze religijnym. A cała szopka z aktem apostazji, jeśli spojrzeć z punktu widzenia człowieka niewierzącego, nie niesie żadnych konsekwencji.
kali
14.03.2021, 13:41
Apostazja – porzucenie wiary religijnej lub religii.
Jan bez ziemi
14.03.2021, 13:35
O Obajtka też się będziecie modlić ?
tak tylko pytam
14.03.2021, 13:35
skoro prawdziwych katolikow jest dajmy na to 10% to czemu pozostale 90% nie dostalo dawno ekskomuniki? https://www.fronda.pl/a/o-j-pokorsky-o-bidenie-najbardziej-agresywny-w-historii-antykatolicki-prezydent-usa,157898.html
memento
14.03.2021, 13:31
Strajk kobiet, czyli strajk kogo? Kobiet, które łamią dwa przykazania i namawiają inne do tego. "Nie cudzołóż i nie zabijaj" - mówi dekalog, a one tego chcą i w tym widzą swoje życiowe szczęście. Przykład prowodyrki - nie ma dzieci i swoim zachowanie i słowami "wyraża swoje szczęście" i wciąga innych. Typowy przykład "nowoczesnej i szczęśliwej kobiety", patrzą na nią młodzi i biorą przykład. Niestety, to krzyk zagłuszanego sumienia...
matis89
14.03.2021, 13:28
Wzrost liczby apostazji jest wynikiem wprowadzenia do KK demona Pachamamy, Ohydy Spustoszenia 7.10.2019r. przez Bergoglio Fałszywego Proroka Nie Katolika oraz zwodzenie przez Bergoglio i przez nasz Episkopat dla Antychrysta katolików iż mogą przyjmować szczepionki produkowane na bazie dzieci zamordowanych w aborcji i Bogu może się to podobać, Bóg na to zezwala.
"No to tak jak już pisałem..."
14.03.2021, 13:25
A kogo to K U R WA obchodzi, że ty "już pisałeś"?! Pisz na "Berdyczów"...
Katole i ich mądrości
14.03.2021, 13:24
Tak jak epidemia koronawirusa przybliżyła ludzi do kosciola??? 😂😂😂
Katole to matoły
14.03.2021, 13:23
Jakies twarde dane dotyczące tego ile osób wraca do kosciola, bo „jak trwoga do to Boga”? Czy po prostu ot tak bezmyślnie powtarzasz puste frazesy, bo tak gdzieś kiedyś usłyszałeś?
rebeliant
14.03.2021, 13:22
No to tak jak już pisałem, trzeba liczyć na to, że ludzi coś poklepie - jakaś zaraza, katastrofa, wojna... o takie rzeczy przybliżają do Bogha, do klęcznika ojcza kameduła. No niech nas coś trafi, aby ten mógł wybawiać.
Anonim
14.03.2021, 13:21
Ci co dokonali apostazji, szybciej wrócą niż im się wydaje. Jak będzie trwoga to do Boga. Tak niedługo będzie.
!!!
14.03.2021, 13:14
Apostazja wcale nie musi być wyparciem się wiary jak sugeruje się w artykule. Bo przecież z Kk odchodzą nie tylko ateiści ale również ci, którzy zauważyli, że fałszywe doktryny i dogmaty niewiele mają wspólnego ze Słowem Bożym.
Anonim
14.03.2021, 13:12
W sumie tez muszę dokonać w końcu apostazji. Od 12 lat nie byłem w kościele a widnieje w papierach jako katolik. Nie chce, aby ktokolwiek podejrzewał, ze wierze w te bzdurna religie.
ZERRO
14.03.2021, 12:59
Sodomicki abp. Jędraszewski wyświęcony na biskupa przez Paetza twarzą upadku Kościoła w Polsce.
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱
14.03.2021, 12:57
banda pedałów i pedofilów w sutannach która twierdzi że jest pośrednikiem między bogiem a ludźmi to zgraja pazernych oszustów! ludzie to widzą i dlatego opuszczają tą organizację przestępczą zwaną kościołem katolickim!
Komentarze
189 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Moje wiadomości na temat sytuacji w KRK opieram na książkach Józefa Mackiewicza "W cieniu Krzyża", "Watykan w cieniu czerwonej Gwiazdy", które opisują sytuację raczej zewnętrzną z powodu niemożności pozyskania przez autora informacji wewnętrznych. Do tego dodaję w/w książki Malachi Martina, który z racji swego "zawodu", wykształcenia i przynależności do zakonu Jezuitów mógł i prawdopodobnie dysponował informacjami wewnętrznymi, nie wiem tylko jakiego poziomu. Dalej jest książka Antonio Socci "Czy to naprawdę Franciszek". Wszystkie wymienione pozycje są wydane w języku polskim, ich odpowiedników (chodzi o autorów zagranicznych) obcojęzycznych nie czytałem i nie potrafię ocenić rzetelności tłumaczeń. Ostatniej książki A. Socci nie czytałem. Pozdrawiam
Trudno się odnieść nie wiadomo dokładnie do czego, ale na oko widać, że w Kościele nie dzieje się dobrze. Jesteś pewien, że Benedykta XVI zmuszono do abdykacji, on nie mówi prawdy w dobrowolnej rezygnacji?
Próbowałem dokonać apostazji. Kazano mi najpierw załatwić aktualny odpis świadectwa chrztu z parafii urodzenia na drugim końcu Polski. Próbowałem załatwić telefonicznie, nie da się. Nie mam czasu i ochoty na zaspokajanie kaprysów kleru. W dodatku taka apostazja "po kościelnemu" wcale nie gwarantuje że kościół ujawni prawdziwą liczbę rezygnujących. Na szczęście mamy znacznie lepszą możliwość publicznego wyrażenia naszej dezaprobaty wobec kościoła katolickiego. W kwietniu zaczyna się spis powszechny, który można wypełnić przez Internet. Większość moich znajomych mówi, że na dobrowolne pytanie o wyznanie odpowiedzą, że nie są katolikami. Mówią, że nieuzgodniony z nimi chrzest w dzieciństwie nie ma żadnego znaczenia. Liczy się to, co myślą i czują teraz. Wiedzą na pewno, że nie chcą mieć nic wspólnego z kościołem katolickim. Część chce odpowiedzieć, że są ateistami, lub agnostykami. Niektórzy, że są chrześcijanami, ale nie poczuwają się do przynależności do żadnego wyznania. Jeszcze inni, że uważają się za protestantów. Ciekawe, kiedy poznamy wyniki spisu i czy nie zostaną "poprawione"
Dokładnie to nie wiemy czy się stało bo wiadomość o tym została podana pod zasłoną powieści ks. Malachi Martina, ex Jezuity. pt. "Dom smagany wiatrem". Jednak to co się dzieje sukcesywnie od tych czasów a szczególnie teraz każe domyślać się, że nie jest to tylko sensacyjna opowieść. Podobnie to co opisał w swej książce pt. "Jezuici". Księża katoliccy, także ci na stanowiskach, powinni znać prawdę. Jeden z nich abb kazachstański (za komuny) Lenga w jednej ze swoich wypowiedzi, bardzo ostrożnie ten temat poruszył co nie znaczy, że w innych sprawach politycznych głosi prawdę (przyznał się do słuchania kacapskich publikatorów obecnie).
Wg Engelsa w komunistycznej przyszłości małżenstwo to przeżytek. Związek homoseksualistów nazywany małżenstwem to wypaczenie pojęcia małżenstwa jako płodnej wspólnoty życia kobiety i mężczyzny. Dalszym etapem będzie zatarcie różnicy między życiem w małżenstwie i bez niego. Widziałam za granicą taki obraz: seks bez miłości, miłość i ciąża bez małżenstwa, konkubinaty i "wolne związki" prawnie zrównane z małżenstwem, rodzicielstwo przypadkowe z jednej strony jako prywatna sprawa kobiety: chce to rodzi, chce to usuwa, z drugiej strony ciąże z in vitro, na zamówienie itd. Słowem dezintegracja podstaw życia rodzinnego. Przykładem "homoewolucji" jest prawnie uznanie w Ameryce trzech homoseksualistów jako ojców swoich i nieswoich dzieci. Dalej będą może dwie matki i czterech ojców, jeszcze dalej - ludzkie stado, jak za czasów wg Engelsa niesłusznie minionych.
...nic nie rozumiesz!.....albo nie chcesz zrozumieć.
...ale jakie PO??? co ja mówiłem o "ludziach wrzodach" albo kościół nie traci nic takich osobach...jakich osobach???......o co ci chodzi???....śpisz jeszcze?
Zwykłe banały.
Ty lepiej posłuchaj mądrzejszego od siebie. Wyjdzie ci to tylko na dobre, a od kiedy to apostazja nie oznacza porzucenia wiary w Jezusa? Po co się chcesz identyfikować z instytucją, Kościół to wspólnota wiernych(wszystkich wiernych) a nie instytucja która coś tam robi albo nie robi.
Widzę sprzeczność w tym podejściu. Skoro małżeństwo to przeżytek to dlaczego osoby homoseksualne chcą go zawrzeć?
No to myślę, że oboje zgadzamy się w tym temacie. Dziękuję za rzeczowe argumenty ;)
Oczywiście chrześcijanstwo to nie jedyny komponent tożsamości cywilizacyjnej Europy. Co do tradycji politycznej, sądzę, że republika rzymska miała większy wpływ niż demokracja grecka, choćby w naszej Rzeczpospolitej Obojga Narodów.
Kościół to co najwyżej jest miłującym pedofilem : )))
Jedno i drugie czerpie z dzieła Engelsa "O pochodzeniu rodziny, własności prywatnej i panstwa", gdzie małżenstwo rozumie się jako ciemiężenie płci żenskiej przez płeć męską, a wyzwolenie z patriarchatu pojmuje się jako zniesienie płci jako kryterium zawiarania małżenstwa. Docelowo wolne, komunistyczne społeczenstwo to każdy z każdym, a małżenstwo to przeżytek. Marksizm nie wysyłał nikogo nigdzie, to praktyka polityczna komunistów, np. w ZSRR czy Chinach Ludowych, stosowała określone rozwiązania w danych celach, choćby propagandowych. Tak było w Rosji radzieckiej z np. z aborcją: Lenin jako pierwszy na świecie zrobił swobodę aborcji, a potem zgubne skutki skłoniły Stalina do ograniczania tej praktyki.
Tylko, że mowa, że bez chrześcijaństwa nie ma Europy. Chrześcijaństwo miało wpływ na dzieję Europy, ale tak samo inne ruchy miały wpływ. Niemniej gdyby wymienić wspólną cechę, na której zbudowano europe to ateńska demokracja.
Np. zakładanie uniwersytetów i rozwój nauki, bo wg doktryny Kościoła wiedza służy wierze i Kościół był przez wieki ośrodkiem nauki. Dzięki Kościołowi przetrwało dziedzictwo antyku np. benedyktyni na Monte Cassino byli kopistami ratującymi treść starożytnych rękopisów.
Apostazja pomimo definicji nie zawsze oznacza porzucenia wiary w Jezusa. Większość ludzi nie utożsamia kościoła z naukami Jezusa i nie chce mieć do czynienia z tą instytucją. Ciężko identyfikować się z instytucją, ktorej czyny przeczą jej naukom.
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won parchu!
W ciągu kilkunastu godzin pojawiła się tu olbrzymia liczba komentarzy. To świadczy o tym, że czytelnicy frondy interesują się tematem. Warto jednak podkreślić, że nawet krytyczna ocena Kk nie powinna stanowić zachęty do aktu apostazji. Nie jest to, jak starają się wmówić środowiska walczące z Kościołem, akt "wypisania się z Kk", albo "akt unieważnienia chrztu". Apostazja jest radykalnym, publicznym aktem wyparcia się Chrystusa. Nigdy taki akt nie może być popierany ani oczekiwany przez jakikolwiek inny Kościół. Jeśli rozważasz akt apostazji, najpierw postaraj się poznać Chrystusa, którego miałbyś/miałabyś się wyprzeć. Przeczytaj Nowy Testament - zajmie Ci to nieco czasu, ale unikniesz w ten sposób pochopnej decyzji, która może zadecydować o Twojej wieczności.
odsłuchajcie homilii ks prof R. Skrzypczaka z dnia 7 marca br. tam znajdziecie odpowiedź
Jak można łączyć marksizm z lgbt, skoro marksizm wysyłał tysiące ludzi homoseksualnych do lagrow?
Artykuł nie wart uwagi, ale od tytułu serce rośnie
Mareczek skamle, bo coraz mniej naiwnych, dochody sekty spadają.
To o tobie mówiła biblia : Jezus powiedział do swoich uczniów: Zaprawdę, powiadam wam: Bogaty z trudnością wejdzie do królestwa niebieskiego. Jeszcze raz wam powiadam: Łatwiej jest wielbłądowi przejść przez ucho igielne niż bogatemu wejść do królestwa niebieskiego.
Nie. To wg ciebie złoto jest bliskie twemu sercu, więc uważasz, że jak oferujesz je Jezusowi to się ucieszy. Bóg będzie sądził nas wobec dobrych uczynków wobec bliźniego, a nie wg karatów jakiegoś metalu.
Tylko co dokładnie zawdzięczamy kościołowi? Jaki element Europy został zbudowany na naukach kościoła?
Lepiej sam siebie zapytaj. I nie odwracaj kota ogonem. Czy rozumiales te słowa Jezusa wtracajac wiele razy prefix PO? Mówić o ludziach jak o wrzodach? Że kosxiol nie traci nic takich osobach. Wszystko co im uczyniłeś w pierwszej wiadomości uczyniłeś też Jezusowi.
Czytaj ze zrozumieniem. Ludzie specjalnie chodzą do kościoła aby być z Bogiem, co brzmi jakby tylko tam był. A tak nie jest bo Bóg jest wszędzie. I z tego powodu nie potrzebujemy kościoła. Poza tym kosxiol to nie Bóg, tak samo jak pis to nie Polska.
Ofiara gwałtu ma grzech cudzołóstwa? - czemu przypisujesz komuś własną głupotę? Nie zabijaj kurczaka? - nie dotarło do Ciebie, że chodzi strajkowiczkom o swobodę zabijania dzieci w łonach matek. Św. Tomasz miał ciekawą teorię? - wcale nie miał ciekawej dla Ciebie, człowieka uważał za człowieka i nie wskazał okoliczności usprawiedliwiającej jego zabijanie wewnątrzmaciczne.
Co się stało w kaplicy św. Pawła 29.06.1963r.?
Potrafił Bóg zrównać z ziemią Sodomę i Gomorę, stworzyć potop, zatopić pościg za Mojżeszem, a nie potrafił powstrzymać komunistów i nazistów? qwa! :Paradne!
Radziszewski, qwa, wypxxxxxaj ze swoimi nudnymi przepowiedniami!
Czasy chrześcijaństwa w Europie już minęły. Jak i innych religii. Społeczeństwa same rozwinęły systemy samokontroli i niepotrzebne oraz mało skuteczne jest już straszenie wyimaginowanym Bogiem lub Bogami. Zgadzam się, państwo powinno znacjonalizować najbardziej wartościowe budynki kościelne, a resztę niech utrzymuje sam zainteresowany czyli polski katolik.
Owszem, demokracja grecka jest częścią politycznej tradycji Europy, ale chrześcijanstwo też współtworzy jej cywilizacyjne oblicze. Zatem panstwowe pieniądze na remont zabytkowych kościołów nawiązują do dziedzictwa kulturowego i nie są wyrzucane bezcelowo.
Wg Konstytucji 3 Maja katolicyzm był w Rzeczpospolitej już nie Obojga Narodów religią panstwową i nie można go było zmienić na inne wyznanie.
OK. Volenti non fit iniuria.
...no dobrze!!!...ale rozumiesz to? Czy tylko tak przepisałeś.
Nie przychodzą, bo Bóg im nie jest potrzebny.....jakby był to by przyszli i tyle. Widocznie wcale nie chcą się nawracać. Bóg jest wszędzie???.....tylko nie w kościele? Weź no przestań.
Czas Apokalipsy powoli dobiega końca za nie dalej jak za 3 lata budiet radośnie chwalić w PIEKLE żydowskiego cezara tj Lucyfera /J 19,15)
Tak tak, zupełnie nikogo nie atakujesz. Tylko przypadkowo zaczynasz wyrazy od PO. Ładnie to kłamać w niedzielę?
Nie przychodzą. Bo Bóg jest wszędzie. Bóg nie siedzi w kościele, bo wtedy nie byłby wszędzie.
Coś słabo znasz biblię. Bo byłem głodny, a nie daliście Mi jeść; byłem spragniony, a nie daliście Mi pić; byłem przybyszem, a nie przyjęliście Mnie; byłem nagi, a nie przyodzialiście Mnie; byłem chory i w więzieniu, a nie odwiedziliście Mnie.” Wówczas zapytają i ci: „Panie, kiedy widzieliśmy Cię głodnym albo spragnionym, albo przybyszem, albo nagim, kiedy chorym albo w więzieniu, a nie usłużyliśmy Tobie?” 45 Wtedy odpowie im: „Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, czego nie uczyniliście jednemu z tych najmniejszych, tegoście i Mnie nie uczynili”. 46 I pójdą ci na mękę wieczną, sprawiedliwi zaś do życia wiecznego». (Mt 25,41-46)
Jeśli chcą się nawrócić tzn. zmienić swoje życie na takie, które będzie zgodnie z nauczaniem tego kościoła to tak, jeśli jednak nie chcą się zmieniać to......po co mieliby przychodzić?
jestem za,przynajmniej rak ,wrzód toczący zdrową tkankę społeczeństwa uczciwie pracującego ,czyli pasożytniczy kler w końcu się do uczciwej pracy zabierze
Tak, może. Ale nie dzieje się to za automatu. I nadal to nie zmienia faktu, że to Grecji zawdzięczamy system demokracji. A system obywatelstwa jak już się wchodzimy w szczegóły, też nie jest darem kościoła.
mnie kościół gądeckiego,hosera,jędraszewskiego,rydzyka i innych może spokojnie wyrzucić,ekskomunikować,,,,ja sobie nawet nie życzę,by polski kler zaliczał mnie do polskiego katolicyzmu
Jasne. Ludzie określani jako zaraza wręcz czują jak kościół zaprasza ich do siebie.
To, że Jezus był ubogi to nic złego. Ludzie czasem chcąc się "odwdzięczyć" i lub podziękować Bogu za coś, to pragną mu coś ofiarować. Tym czymś może być np. złoto, perły lub inne klejnoty itp. Właśnie dlatego złoto bo jest dużo warte dla człowieka i chce on podarować Bogu coś cennego. Oczywiste jest, że Jezus nie potrzebuje złota ale liczy się gest. Poza tym wiara jest postawą człowieka, tutaj wcale nie chodzi o uczucia.
Jan Chrzciciel też Ci się nie podoba, bo o Mesjaszu powiedział: "Ma On wiejadło w ręku i oczyści swój omłot: pszenicę zbierze do spichlerza, a plewy spali w ogniu nieugaszonym» (Mt 3,1–12)"?
Jezus nazywał faryzeuszy "plemieniem żmijowym" i "grobami pobielanymi" : "Biada wam, uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy, bo podobni jesteście do grobów pobielanych, które z zewnątrz wyglądają pięknie, lecz wewnątrz pełne są kości trupich i wszelkiego plugastwa." Mt 23, 27-28. Jezus Ci się nie podoba? Nie widzisz w Nim dobra?
Kościół nie wyrzuca nikogo spośród ochrzczonych, nawet ekskomunikowanych. Wobec gejów stosuje te same zasady moralne i kanoniczne co wobec wszystkich.
Ty hue POpatrz, co sam wypisujesz. To po pierwsze. Po drugie czytaj ze zrozumieniem. Ja nikogo personalnie nie atakuję. A, że piszę obrazowo, to po to abyś zrozumiał. Ale nie zrozumiałeś - więc atakujesz.
Dalej nie rozumiesz i mylisz pierwsze przykazanie miłości z drugim. W człowieku zaś ma widzieć brata swego, a kto jest twoim bratem jest jasno określone w Ewangelii.
Może. Rosjanin może uzyskać polskie obywatelstwo. W ogóle cudzoziemiec może uzyskać polskie obywatelstwo. W antycznych Atenach cudzoziemiec był bezpanstwowym metojkiem.
Jezus był ubogi i wg ciebie było to coś złego? Przeczytaj jeszcze raz biblię lepiej. Bóg pragnie bogactwa uczuć w duszy. Jakie znaczenie ma dla niego złoto? Tylko człowiek przywiązuje wartość temu pierwiastkowi.
Kościół Rzymsko-Katolicki powstał tam, gdzie było rzymskie biskupstwo św. Piotra, oraz istnieje tam, gdzie są Kościoły lokalne uznające prymat rzymskiego papieża. Obrządek rzymsko-katolicki jest odróżniany od grecko-katolickiego czy syryjsko-katolickiego. Skąd pewność, że Kościół Katolicki jest prawdziwy? - stąd, że kontynuuje tradycję apostolską. Patrząc na księży, różne wnioski można wyciągać, ale ich, powiedzmy, prowadzenie się, nie dowodzi jakości głoszonych nauk. Owszem, wiele zgorszenia sieją źli księża, ale np. pijanstwo lekarza nie świadczy źle o lekarstwie, jakie zalecił. Zaraza u abp Jędraszewskiego nawiązywała do wiersza "Czekamy na ciebie, czerwona zarazo", który dotyczył wkraczania Armii Czerwonej na teren Polski, a była ona częścią formacji politycznej ZSRR, która nawiązywała do marksistowskiej wizji świata, co łączy ową "zarazę" z ideologią lgbt-owską. Jezus mówił o zbłąkanej owieczce, a może nie wiesz, że nie po to, aby przyklepywać grzechy owieczki, ale by ją nawrócić do wiary. Lgbt-owcy nie chcą nawrócenia, ale chcą, by ich grzeszne praktyki Kościół dowartościował jako godziwe i moralne. Oni nie czekają na żadnego biskupa, oni chcą biskupowi narzucić swoje grzechy jako normę kościelną. PS. Abp Jędraszewski to dla mnie hipokryta: mówi o "tęczowej zarazie" na ulicach, a popierał "tęczową zarazę" w Kościele w osobie abp Peatza.
Aha, czyli jak idziesz wieczorem i widzisz gwałcona kobietę to idziesz dalej? Bo nie jesteś winny krwii tej kobiety? Lecz się póki czas. Najlepiej ze swoim Bogiem.
No widzisz! Dalej to robisz! Używasz argumentów które są nie tyle prawdziwe co śmieszne i oklepane. Przepych, złoto, stroje, złote kielichy itp. Więc co ma być w domu Pana, "smród brud i ubóstwo"? Co ci do tego jak nie dajesz na to? Jeśli zaś chodzi o wykluczanie, to biskup kogo nazwał "zarazą"? O ile pamiętam to chyba chodziło o ideologię...nie? no ale nożyce się od razu odezwały. Jeśli zaś chodzi o to czy wychodzi do ludzi lgbt (???), to nie wiem.......może się boi, że go ktoś opluje.
Głupiutki Atomku napisałeś: "Bóg" nie widział Holokaustu i mordowanych niewinnych dzieci, i myślisz, że się tobą interesuje? Otóż widział!!! Ale też słyszał: oni jeszcze głośniej krzyczeli: «Na krzyż z Nim!» Piłat widząc, że nic nie osiąga, a wzburzenie raczej wzrasta, wziął wodę i umył ręce wobec tłumu, mówiąc: «Nie jestem winny krwi tego Sprawiedliwego. To wasza rzecz». A cały lud zawołał: «Krew Jego na nas i na dzieci nasze». I krew spadła!!! Pan nad Pany dał nam wolną wolę! Ale uważaj i módl się. Ma całą wieczność na nagradzanie i karanie!!!
Jak się kogoś nazywa plewami, to dobra w tym nie widzę.
A Polsce go niby rosjanin jako obywatel może głosować?
Masz widzieć w każdym człowieku Jezusa. Ślepy to jest na słowa bibli jak widać.
Widzieć trzeba...ale nie można być ślepym.
Problem w tym, że nawet jak dokonasz apostazji - nadal będziesz figurował. Semel catholicus, semper catholicus, a zwykłe świeckie prawo - jak wiele innych praw - mówiące o prawie do bycia zapomnianym tej instytucji nie obowiązuje. Nadal będą swoje łajdactwa usprawiedliwiać Twoim poparciem, bredząc o 95% katolików w Polsce.
"Kościół zawsze jest dla nich otwarty i przyjmie ich z powrotem z miłością" - no chyba że są gejami. Wtedy to nie.
Jesteś pewien swojej wiedzy o dziejach Europy? System demokratyczny atenski na przykład dopuszczał do obywatelstwa tylko mężczyzn zrodzonych z ojca Atenczyka i matki Atenki, a Sokratesa skazał absurdalnie na śmierć. Społeczenstwo otwarte narodowościowo i wyznaniowo to Rzym, nie Grecja.
Skupiłaś się tylko na słowie katalocki. A jest jeszcze człon rzymski. Skąd ta pewność, że ten odłam jest prawdziwy? Patrząc na księży mało mają wspólnego z Jezusem. Nie pamiętam aby gustowal w przepychu, złotych strojach, złotych kielichach, pastoralach. I pomieszkiwal w drogich rezydencjach, a ludzi nazywał zaraza. Poza tym kościół nie jest katolicki, czyli powszechny, bo ostatnio wyklucza duże grupy ludzi. A jezus chodził za choćby jedną zblokana owieczka. Kiedy ostatnio jakiś biskup wyszedł do ludzi lgbt?
Zarzuty podałem konkretne. Za to ty zero argumentów. Tylko tyle potrafisz? Ja też mogę napisaćz, ze sie ośmieszaj. Ale lubię argumenty.
Zgłosiłeś go do prokuratury, skoro znasz fakty?
Nawet nie chodzi o religię. Bo to system demokratyczny z Grecji ukształtował uropę.
Ty na pewno nie wierzysz w Boga. Mamy w każdym widzieć Jezusa. Pierwsze przykazanie miłości. Z twoich słów płynie tylko jad. Jak można kogoś nazwać wrzodem.
Ci ludzie w istocie są i byli wrogami KK. Dziś odkrywają PO prostu przyłbice! KK będzie wiedział ilu ma wyznawców. A jakikolwiek wróg w jakimkolwiek łonie to jest zawsze wrzód! Taki rak, który będzie próbował stoczyć zdrowe komórki! KK nic na tym nie traci, a wręcz przeciwnie!!!
Nazywamy się katolikami, bo tak na początku II wieku chrześcijan określił św. Ignacy z Antiochii, z miasta, gdzie wyznawców Jezusa z Nazaretu określano jako "mesjaszowych - christianoi". Ignacy podkreślał, że Kościół jest katolicki, czyli powszechny, wspólny dla wszystkich wierzących w Jezusa, nie ma odrębnych Kościołów zarządzanych przez następców apostołów, ale wszystkie Kościoły lokalne tworzą jeden Kościół Powszechny, czyli Katolicki.
Grecja nie była ateistyczna, jakby co. Była poganska do czasu, aż stała się chrześcijanska.
...a co im źle życzy, co?
Nie ośmieszaj się tymi "zarzutami", zresztą typowe dla ateistów. Według ciebie to wszyscy inni są winni, tylko nie ty. Ty możesz zrobić deszcz? nawozy...szczepionki.......też mi szaman się znalazł.
Ty ani Grecji, ty ani z Rzymu, ty zwykły parch na ciele CHRZEŚCIJAŃSKIEJ Europy. Żeby nie geny Krzyżowców oraz pachołków Polskich Panów byłbyś jak te szmondaki w JEW-ZOO Williamsburg NYC.
Po pierwsze napisane zostało, że co mnie obchodzi kosciol skoro nie daje na tacę. Pokazałem, że nie dając na tacę i tak płacimy na kościół. A nie chcę wspierać tych pasożytów. Po drugie co mają bolszewicy do tego? Nie rozdrabniaj tematu.
Tworzenie deszczu nazywane jest zasiewaniem, więc człowiek to potrafi. Urodzaj też potrafimy zrobić, stosując nawozy. Na pandemię mamy szczepionki. Więc sorry, 3 razy kula w płot trafiles.
Skoro się nie boisz to skąd te teksty, że mozna przegrac życie? Przeczysz samemu sobie. Poza tym dlaczego myślisz, że twoja wiara to nie odłam? To dlaczego nazywacie się katolikami rzymsko katolickimi, a nie zwyczajnie chrześcijanami, do których wam daleko. Pokaż mi się podobieństwa między Jezusem, a Jedsraszewskim. Czy jezus chodził w takich strojach jak on? Ze zlotymi nićmi? Pil ze złotego kielicha? Czy jezus przebywał wśród grzeszników, czy w zamkniętych murach Kościoła?
Myślisz, że tylko w Polsce UE daje na remonty kościołów. Przecież tak jest w całej Unii i nikt z tego powodu nie rozdziera szat. Nawet ci co nie wierzą odwiedzają kościoły, podziwiają architekturę, malowidła, figury. No cóż, bolszewikom coś mówić o kulturze? Oni tego nie potrzebują, przecież niszczyli kościoły, klasztory i wszelkie inne zabytki kultury i do dzisiaj im tak zostało. A tu jest Europa.
Europa powstała na demokracji wykształconej przez Grecję. Możesz sobie tupać nuzka.
W sumie tak niewiele od ciebie zależy, nawet nie potrafisz spowodować deszczu, dobrego urodzaju, ustąpienia pandemii, a uważasz, że to ty jesteś bogiem ile? 70, 80 lat, nawet 100 - co to wszystko znaczy, a potem proch. Twoje życie, twój los. A co będzie jeśli On istnieje?
Niczego się nie boję. Dobroci Boga doświadczam codziennie i mu codziennie dziękuję. A ty? Twoje życie, twój los. A mówisz jak protestant: wiara. Protestanci mają 300 odmian i puste kościoły, tak wygląda ta ich wiara, bo zrobili z Boga naiwnego starca, który o nic się nie obraża i w sumie nie ma nic do powiedzenia - to po co taki Bóg? Z takim myśleniem bynajmniej mi z nimi nie po drodze. Ewangelia zaś mówią: "Jezus mówił z mocą". Nawet demony drżały, a ludzie tłumnie go słuchali, bo miał coś do powiedzenia. A co mówił, to sobie przeczytaj.
Modlitwa i ewangelizacja.
CHRZEŚCIJAŃSTWO TO DZIEDZICTWO KULTUROWE EUROPY! - - - BEZ CHRZEŚCIJAŃSTWA NIE MA EUROPY, NIE MA NIC! - - - ty hueju
Wlqsnie napisałeś, że jesteś dobry, bo boisz się przegrać życie. A nie po to aby ktos poczuł dzięki tobie miłość boga. Brzydzę się taka egoistyczna wiara. Myślisz, że Bóg nie widzi, że wszystko co robisz, sluzy temu aby znaleźć się w niebie? Myślisz, że wpuści takich, którzy myślą tylko o swoim szczęściu?
Nikogo nie obchodzi twoje zdanie, katolicki przygłupie. Won do Watykanu! Tu jest Polska, a nie prywatny folwark pederastów w sutannach!
Zamilcz, purpurowa gnido!
"Bóg" nie widział Holokaustu i mordowanych niewinnych dzieci, i myślisz, że się tobą interesuje?
Płacimy w podatkach na kościół. A UE wydaje miliony na remonty kościołów. Ruszcie 4 litery i sami remontujecie swoje kościoły.
Akurat wiać jak się boisz i inni tobie podobni? A niebezpieczeństwo, że przegrasz życie istnieje. Co myślisz, że Bóg jest naiwny? Róbta co chceta, a Bóg jak stary dziadek nie widzi, nie słyszy, i mówi dobrze mój synku.... Jakiś twój Bóg strasznie naiwny: wierz, i wszystko w porządku. Nie po to są przykazania i nauka Jezusa, by sobie bimbać z życia i z Bogiem się nie liczyć. W każdym razie jesteś wolny, rób co chcesz, za wszystko kiedyś odpowiesz.
Obstawiam, że Pelegia, to prowokacja - chyba nie ma takich głupich ludzi, którzy nie wiedzą, że Kościół katolicki nigdy nie był religią narodową i jest to pierwsza religia powszechna (to właśnie oznacza słowo "katolicki"). Były natomiast katolickie państwa wyznaniowe (konstytucyjnie), np. Hiszpania do śmierci Franco, ale nie Polska.
Prawdziwa miłość bliźniego z ciebie się wylewa. Prawdziwy katolik, a kto to taki? Co innym źle życzy?
Więc o co ci chodzi?
Dałem ci plusa za post. A teraz katolicy płaćcie sami za swoje kościoły, religie w szkole i emerytury.
Uspokój się. Jest wolność słowa? Co chcesz komuś zabronić mówić? Jak ci się nie podoba, nikt cię nie zmusza do słuchania. Towje wypociny też mi się nie podobają, więc więcej tolerancji.
Każdy boi się starości, śmierci, co będzie po niej. Ale wy, katolicy opieracie swoją wiarę na leku. Co z miłością Boga? Czy nie jest wystarczajaca aby wierzyć? Słaba ta wasza wiara, jak tylko straszyć innych potraficie.
Otóż to! A teraz katolicy płaćcie sami za swoje kościoły, religie w szkole i emerytury.
Niech idą, niech występują z Kościoła. Tą swoją decyzją nie wyrządzają Kościołowi kzywdy, tylko sobie. Droga na potępienie jest szeroka, a ludzie lubią wygodnictwo, szerokie drogi, autostrady i szybkie życie, które kiedyś tutaj na ziemi się skończy. Ja sobie pościelisz, tak się wyśpisz. A w sumie, to tacy już od dawna nie mają z Kościołem nic wspólnego. Oby tylko nie przychodzili, by im pogrzeb ksiądz odprawił. Po co? Kościół to nie zakład pogrzebowy. Hojrak Wałęsa też już myśli o spotkaniu z Bogiem. Kiedy choroba, starość, śmierć zugląda w oczy, przychodzi czasem opamiętanie, oby nie za późno.
Stary pierdzioch klero-pasożyt w koronkowym peniuarze dorwał się do mikrofonu. Wysłać tego klauna obłąkańca do Eurowizji. Niech reprezentuje PISocjalizm katolicki.
jesteś zwykłym głupkiem
Czas oczyścić Kościół z fałszywych wyznawców.Wbrew pozorom takie infantylne zachowanie pożal się Boże ,,katolików'' wychodzi Kościołowi tylko na korzyść. Więc bez obaw....czas oddzielić ziarno od plew.Biedacy myślą, że robią na złość księdzu....hahahahahahahahahha
Wychodzą z tej sekty jednostki ale większość Polaków już wyszła tylko, że nie potrzebuje kwitka z podpisem wielebnego.
Polska to kraj świecki a nie prywatny folwark kościoła!!!!!Pani sobie może co najwyżej pokiwać "palcem w bucie",,,,,wolność wyznania gwarantuje konstytucja
Ludzie opętani przez Szatana odkrywają karty, nawet w mateczniku Polski katolickiej. Ci ludzie zdradzają naszą Narodową religię, a więc i naszą ukochaną Ojczyznę. Czyli są zdrajcami Polski. Wiadomo co kiedyś się robiło ze zdrajcami. Panie Ziobro proszę zrobić porządek ze zdrajcami Ojczyzny. NATYCHMIAST!!! Odbierać paszport i wykupić bilet w jedną stronę. Nie chcemy tutaj łajdactwa.
co ciekawe w archidiecezji krakowskiej ilość apostazji wzrasta odkąd jędraszewski przejął ją we w swoje władanie(mnie to nie dziwi--ten facet pluje jadem i szerzy nienawiść),,,,jędraszewskiemu powinno to dać do myślenia i zamiast doszukiwać się zła wszędzie,powinien poszukać go w sobie!!!!!
Aborcja - tak, eutanazja - tak, homomałżeństwa - nie (chyba że w kościołach jak chcą), religia w szkole - obojętne, krzyże na ścianach - nie zdejmę ale po remoncie nie zawieszę, choć wizerunku żywego Jezusa nie wykluczam, byle bez tęczy.
man.of.Stagira to pedofil
Jesteś nieźle pierd olnięty
A ja jestem zdziwiony,że ten pan jest zdziwiony.Bo ja nie jestem..
WON masonie do lozy !!
Nie chcę tu osobom duchownym radzić, szczególnie uchodzącym za uczciwych kapłanów, ale Pan mówi: prawda was wyzwoli. Jak wyglądało odzyskanie niepodległości w PKRK? Czy nie gloryfikacją kapusiów UB-eckich? Jeden na abp, dwóch na prymasów a reszta? A ukryty przed laikatem bunt Jezuitów zintensyfikowany za błogosławionego Pontyfikatu JP II? A ciąg dalszy tego buntu za pontyfikatu Benedykta XVI i wymuszenie Jego abdykacji? A KRK po abdykacyjny? A zdarzenie w kaplicy św. Pawła blisko Pałacu Apostolskiego w Watykanie z 29.06.1963r. za pontyfikatu Pawła VI? Chyba coś z tym trzeba zrobić. Katolicy, laikat i duchowieństwo są gotowani na bardzo powolnym ogniu jak ta żaba, której tak się dobrze działo w czajniku aż się nie ugotowała. Chyba to samo dzieje się teraz, tylko nie z żabą lecz z KRK. Może się mylę?
Biskupi wiedzą jak uzdrowić Kościół i przyciągnąć nawet tych co go nienawidzą. Recepta jest prosta: śluby ubóstwa dla każdego kapłana, podatki płacone jak w przypadku każdej innej osoby prawnej i fizycznej, natychmiastowe usunięcie spośród siebie a potem z kapłaństwa homoseksualistów i pedofilów. Biskupi maja i znają biografie świętych kapłanów. Wystarczy tylko zacząć tak żyć najśladując Jezusa. Jezus na pewno miał dużo pieniędzy - bo ludzie za cuda dawali prawie wszystko, a nie budował wielkich plebanii, nie korzystał z drogich środków transportu, sam płacił podatki i wzywał do ich płacenia - nie układał się z Piłatem jak tu legalnie nie płacić podatków.
Zależy co bardziej dochodowe. Czy pieniądze z datków od wiernych praktykujących, czy z podatków (od państwa) za figurantów.
Chrzescijan liczy sie od metryk chrztu. Nie ma rozróżnicy czy ktoś żyje łaską uświęcającą na codzień czy jest tylko ochrzczonym poganinem - i słusznie bo każdy może się nawrócić i każdy stracić wiare -wiec taki podział musi zostać. Jakkolwiek dla statystyki sztuka jest sztuka.
co jest teraz ważniejsze dla Kościoła, mieć dużo statystycznie należących do kościoła a często już nie praktykujących. Czy mniej ale naprawdę wierzących i praktykujących.
no i do kogo mamy pójść Panie , Ty masz słowa życia wiecznego i Ty jesteś naszym Zmartwychwstaniem , Drogą Prawdą i Życiem, Miłosierdziem Naszym
Kremówki okazały się mdłe .
Onegdaj abepe modlił się o zanik epidemii,no i jakoś Bozia wysłuchać pajaca nie chce..
https://lurker.land/
* bratanicę Kaczyńskiego
Samochód proboszcza na wodę nie jeździ.
Rozumiem : po-jeb x 11
Ateizm to opium dla ludu.to przekonanie, ze za żadne popełnione na ziemi świństwa,nie będziemy sądzeni. Czesław Miłosz.Plujcie dalej,myślicie ,że macie czas?
Jest to szaleństwo podobne do decyzji o samobójstwie. Ta sama szatańska pokusa, wzmocniona pychą i butą wprowadza w zaślepienie delikwenta i pcha ku przepaści ognistej. Jeśli taki chory katolik się nie opamięta, to zagraża sobie i rodzinie, którą gorszy swoją nieokiełzaną głupotą. Jak można wybierać niewolę demonów - katów nad życie wieczne. To brak słów.
Wielki Nauczyciel prawa naturalnego mieszka w sercach Polaków // Szczęść Boże Jego Eminencji Kardynałowi Jędraszewskiemu!
Będą parafie bez własnych księży. Kuria łowicka i częstochowska zapowiadają łączenie parafii. Powodem braki księży i odpływ wiernych. Wkrótce część wiernych nie będzie mieć księży mieszkających na stałe w ich parafii. Bp Dziuba podkreślił, że drastycznie spadła liczba wiernych uczęszczających na niedzielne msze. Dwie diecezje regionu łódzkiego chcą łączyć parafie w zespoły kierowane przez wspólnego proboszcza i wikarych. Właśnie zaczęły przyzwyczajać do tej wizji wiernych. Powody zmian to odpływ wiernych, brak nowych powołań.
Niech to będzie nałuczką dla reszty chcących nie być w sekcie hołdującej "a kto silniejszemu zabroni" - w skrócie Jahwe.
Szkoda tych ludzi. Świadomie odrzucenie łaski odkupienia to grzech przeciwko Duchowi Świętemu. Jest to wybór drogi wiądącej na wieczne zatracenie. Mogą już nie mieć czasu na wycofanie się z tego błędu, tak jak nie miał już czasu Robert Leszczyński, który podpuszczony przez Palikota dokonał ostentacyjnie apostazji i zmarł niespodziewanie w czasie snu. Niech to będzie przestrogą.
Problemem może być "opłata". KK jeszcze wyciąga łapę po ostatnie pieniądze. Nie każdy ma ochotę "wspierać" przymusową daniną tą chorą instytucję.
To może ocenisz Kurskiego (ktoś wierzy w ten kupiony rozwód?) albo siostrzenicę Kaczyńskiego? Każde dziecko z innym.
czemu kosciol uwaza ze katolikow jest 99% skoro wiekszosc ludzi jest za aborcją? i jak w ogole to wyglada? ze czlonkowie kk maja gdzies glos hierarchow
Chyba chodziło o "nie zabijaj" i "nie cudzołóż". Czyli zdaniem tej pokręconej logiki ofiara gwałtu zaciąga grzech cudzołóstwa. Nie zabijaj - kogo/czego? Kurczaka na obiad? Tu należy zadać pytanie "kiedy płód staje się człowiekiem". Św. Tomasz z Akwinu miał na ten temat ciekawą teorię.
Tak, ja jestem drogą i prawdą, i kościołem. Nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak tylko przeze Mnie. Gdybyście Mnie poznali, znalibyście i mojego Ojca. To napisałem ja, Po 11..., komentator drugiej klasy. Łubu dubu, łubu dubu, Niech żyje nam prezes naszego PiSu, Niech żyje, niech żyje nam!
Które przykazania łamią? Odpowiesz merytorycznie?
Co masz dostać - list polecony? :D Zaciągasz z "automatu" ekskomunike, jak zejdziesz to lucyfer ci to wjaśni bez słów a póki co nurzaj sie w grzechu.
Według ks. Oko 60% księży jest homo a każdy ksiądz homo jest pedofilem.
wypi***aj , podpisal katolik
zwierzo ludzie chcą mieć do czynienia z LGBT, którzy są dewiantami gwałcącymi dzieci a dla odwrócenia uwagii atakują Kośćiół Katolicki.
jest opłacany przez Żyda-oligarche i funfla Putina Romana Abramowicza!
O Sławku Nowaku też się będziecie mówic w TVN? czy będzieci pierdzielić trzy po trzy o pedrylach takich ten Bartus OnanistaTabliczkowy
Oni już liczą guldeny przyszłej władzy nad wybawionymi tułaczami. Mała tylko taka uwaga - nie tylko KK korzysta z tych realiów.
Czyli KK to Ty ???
A u was to polskowo alfabieta NIET ty job twoju mać - motherfucker?!
banda pedałów i pedofilów z LGBT która twierdzi że jest pośrednikiem między psem a ludźmi to zgraja pazernych oszustów! ludzie to widzą i dlatego opuszczają tą organizację przestępczą zwaną LGBT!
"Ludzie nie chcą mieć do czynienia z księżmi, którzy są dewiantami gwałcącymi dzieci a dla odwrócenia uwagii atakują LGBT."
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
Nikt ich nie zatrzymuje
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
abp. Jędraszewski powiedział o was TĘCZOWA ZARAZA a jak zabolało te chołote z LGBT .czyli wy******ć z Polski pedrylolesby
Nie bój nie bój - podduszenie ludzi wyda pięłkne owoce ku chwale Bogha Ojcza. Tacy zgnębieni ludzie to wyśmienity żer dla Jahwe. No, ale gdyby ludzie byli wszechmogący co najmniej wobec samych siebie, to Jahwe (czytaj: "a kto silniejszemu zabroni") nie pozyska widowni ryjącej w podzięce łbem po ziemi.
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
katolicki i antylewacki portal https://lurker.land/ zapraszam
Ludzie nie chcą mieć do czynienia z księżmi, którzy są dewiantami gwałcącymi dzieci a dla odwrócenia uwagii atakują LGBT.
Ja nie dostałem, a poglądów nie ukrywam przed nikim. Kościół nabija statystyki wiernych?
Wielki Nauczyciel prawa naturalnego mieszka w sercach Polaków // Szczęść Boże Jego Eminencji Kardynałowi Jędraszewskiemu!
Każda aborcjonistka i przeprowadzający ją już z automatu ma ekskomunikę (kan. 1398) i w zasadzie wszyscy którzy biorą udział w tych czarnych zbydlęconych marszach aborcyjnych - ponieważ człowiek nie tylko czynem ale mową i myślą grzeszy popierając to zbydlęcenie?
najprawdziwszy z prawdziwych katolikow, czy ktos kto popiera prawo do aborcji powinien odejsc z kk? jesli nie to odejsc powinien Jedraszewski bo cos ciasno w tej wspolnocie sie robi , po 11.. tez jest katolikiem jak ty, wiec kto ma wypi****c pytam?
Polski KK to taki Izrael w wojnie Abiasza z Jeroboamem - 2Księga Kronik, rozdz.13
No i popatrz ... Żyd ateista, vicepupek Loży Polin, członek PZPR-u tow. "prof.dr" Jan Hertrich-Woleński pisze o "NASZYM KOŚCIELE"! Co za bezczelna mać?!
A u was to polskowo alfabieta NIET ty job twoju mać - motherfucker?!
Każda wypowiedz Jędraszewskiego to kolejni w kolejce do apostazji.
Skoro Jedraszewski modli sie by obce byty na ktore reguarnie wylewa pomyje, nie wystepowaly z kosciola, to cos jest nie tak z tym kosciolem... Gdy bokser Szpilka tez z Krakowa powiedzial o "przyjacielach" z wrogich klubow , na Wisle szybko zostal persona non grata https://sport.interia.pl/klub-wisla-krakow/news-skwk-artur-szpilka-persona-non-grata-na-wisle,nId,1028901
Jest dużo, dużo, dużo gorzej. Większość ludzi wierzących i NIE akceptujących polskiego kościoła instytucjonalnego, tak ja np. ja, nie robią jakiejś apostazji tylko domagają się ustąpienia biskupiej bandy z NASZEGO kościoła. Won gnoje. KK to nie wy. Pierwszy Jędrek Szewski. Wypppierdalaj!!!!
ALE z drugiej strony ludzie tacy jak DONALD WILHELEM TUSK biorą ślub kościelny kiedy WYPADA! // Kościół PEŁEN jest takich Wnuczków z Wehrmachtu!
Tak zawsze było, więc jeśli w czasach epidemii wychodzi odwrotnie, to kościół ma bardzo poważny problem.
Kościół w ten sposób oczyszcza się z tych , którzy i tak katolikami nie byli !!
Spora część ludzi, którzy od lat nie mieli wiele wspólnego z Kościołem, teraz nagle na zasadzie mody i owczego pędu postanowiło odstawić szopkę. Konsekwencje apostazji są konsekwencjami o charakterze religijnym. A cała szopka z aktem apostazji, jeśli spojrzeć z punktu widzenia człowieka niewierzącego, nie niesie żadnych konsekwencji.
Apostazja – porzucenie wiary religijnej lub religii.
O Obajtka też się będziecie modlić ?
skoro prawdziwych katolikow jest dajmy na to 10% to czemu pozostale 90% nie dostalo dawno ekskomuniki? https://www.fronda.pl/a/o-j-pokorsky-o-bidenie-najbardziej-agresywny-w-historii-antykatolicki-prezydent-usa,157898.html
Strajk kobiet, czyli strajk kogo? Kobiet, które łamią dwa przykazania i namawiają inne do tego. "Nie cudzołóż i nie zabijaj" - mówi dekalog, a one tego chcą i w tym widzą swoje życiowe szczęście. Przykład prowodyrki - nie ma dzieci i swoim zachowanie i słowami "wyraża swoje szczęście" i wciąga innych. Typowy przykład "nowoczesnej i szczęśliwej kobiety", patrzą na nią młodzi i biorą przykład. Niestety, to krzyk zagłuszanego sumienia...
Wzrost liczby apostazji jest wynikiem wprowadzenia do KK demona Pachamamy, Ohydy Spustoszenia 7.10.2019r. przez Bergoglio Fałszywego Proroka Nie Katolika oraz zwodzenie przez Bergoglio i przez nasz Episkopat dla Antychrysta katolików iż mogą przyjmować szczepionki produkowane na bazie dzieci zamordowanych w aborcji i Bogu może się to podobać, Bóg na to zezwala.
A kogo to K U R WA obchodzi, że ty "już pisałeś"?! Pisz na "Berdyczów"...
Tak jak epidemia koronawirusa przybliżyła ludzi do kosciola??? 😂😂😂
Jakies twarde dane dotyczące tego ile osób wraca do kosciola, bo „jak trwoga do to Boga”? Czy po prostu ot tak bezmyślnie powtarzasz puste frazesy, bo tak gdzieś kiedyś usłyszałeś?
No to tak jak już pisałem, trzeba liczyć na to, że ludzi coś poklepie - jakaś zaraza, katastrofa, wojna... o takie rzeczy przybliżają do Bogha, do klęcznika ojcza kameduła. No niech nas coś trafi, aby ten mógł wybawiać.
Ci co dokonali apostazji, szybciej wrócą niż im się wydaje. Jak będzie trwoga to do Boga. Tak niedługo będzie.
Apostazja wcale nie musi być wyparciem się wiary jak sugeruje się w artykule. Bo przecież z Kk odchodzą nie tylko ateiści ale również ci, którzy zauważyli, że fałszywe doktryny i dogmaty niewiele mają wspólnego ze Słowem Bożym.
W sumie tez muszę dokonać w końcu apostazji. Od 12 lat nie byłem w kościele a widnieje w papierach jako katolik. Nie chce, aby ktokolwiek podejrzewał, ze wierze w te bzdurna religie.
Sodomicki abp. Jędraszewski wyświęcony na biskupa przez Paetza twarzą upadku Kościoła w Polsce.
banda pedałów i pedofilów w sutannach która twierdzi że jest pośrednikiem między bogiem a ludźmi to zgraja pazernych oszustów! ludzie to widzą i dlatego opuszczają tą organizację przestępczą zwaną kościołem katolickim!