Skandal

Szokujące. Hiszpania. ,,Zmiana płci'' już od 12 roku życia?

Jak informuje RMF, do Kongresu Deputowanych Hiszpanii trafił kontrowersyjny projekt ustawy, na mocy której miałaby być możliwa „zmiana płci” już nawet dla 12-letnich dzieci.

1 min czytania
fot. pixabay.com
fot. pixabay.com

Jak informuje RMF, do Kongresu Deputowanych Hiszpanii trafił kontrowersyjny projekt ustawy, na mocy której miałaby być możliwa „zmiana płci” już nawet dla 12-letnich dzieci.

Projekt tej został przedłożony przez trzy partie z Katalonii: ERC, JxCat, CUP oraz ogólnokrajowa MP.

Projekt ten nosi nazwę “Ustawa o Rzeczywistej i Efektywnej Równości Osób Transpłciowych“ i zawiera skandaliczne zapisy dopuszczające eksperymenty hormonalne już na 12-letnich dzieciach. Dodatkowo, osoby które ukończyły 16. rok życia mogłyby dokonywać tzw. zmiany płci bez zgody swoich rodziców.

Jest sprawą oczywistą, że zmiana płci jako taka nie istnieje, gdyż genetyki oszukać się nie da.

Niemniej wszelkie patologiczne działania mające na celu zmianę narządów rozrodczych i fizyczne upodobnienie się do płci przeciwnej są możliwe. Wszelkie czynności związane z tzw. zmianą płci miałyby być pokryte przez ubezpieczenie społeczne” – czytamy na portalu obywatelenieba.pl

 

mp/rmf24.pl/obywatelenieba.pl

Komentarze

31 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

Anonim 21.03.2021, 10:48

90 na 2600 rocznie

Jahu🐟 21.03.2021, 08:35

Ty już jesteś ukarany swoją nowociesną głupotą.

Anonim 21.03.2021, 07:20

Co za piërdolenie katolickich oszołomów i pomyleńców. Wasze durne proroctwa i przepowiednie maja się nijak do rzeczywistości, bo zostały wyssane z palca lub powiedziane pod wpływem halucynacji i chorób psychicznych. Wasza religia i wy sami to jeden wielki ciemnogród i dno intelektualne.

marianl 21.03.2021, 06:17

Maryś please! To co wypisujesz zaprzecza rozumowi, nie napiszę że to pseudonaukowy bełkot ? A może jednak.

hehehe 21.03.2021, 06:04

Wiesz co Mario ? Zauważyłem, że bardzo mądrze układasz słowa w bardzo głupią treść :-)

S 20.03.2021, 23:24

Klasyczny numer. Ludzie się tacy rodzą..... serio? Ktoś o to pytał noworodka? Heliogabal ostre orgie homoseksualne, kastracja, sztuczna wagina..... Hm czy ktoś mu to nakładł do głowy....? No moze tak moze nie.... nie wiemy.... Powód...Tatuś chłopca był naprawde ostrym czcicelem baala - dokładnie kapłanem. A sam syn w składaniu okrótnych ofiar był bardzo twórczy. Więc mamy, bóstwo, seks jako formę ceremonii i ofiary - rytuał w którym ojciec przyuczał syna a przecieź im więcej pasji tym lepiej, prawda? W końcu seks to kontrola i dominacja. I co pózniej robi Heliogabal znając te sztuczki? Za ich pomocą sprawuje władzę jako Cesarz. Włada tak, bo to kocha, czy robi tak bo tylko tego go nauczno? Przypominam, ze w tamtych czasach seks i namiętność traktowano bardzo powaźnie... nie tak lightowo jak dzisiaj, ale i wtedy i dzisaj było to narzędzie władzy. Czego dowodem działania współczesnej lewicy.Tak więc chociaź podejrzewamy, to nie wiemy czy Heligabal robił to bo to kochał i miał wrodzone, czy dlatego, ze został do tego w wynaturzony sposób przysposobiony. I co dalej? ....od tamtej pory mamy dziesiatki tysięcy przypadków. No nie wątpie tylko, ktoś to diagnozował... skąd się brały, w jakim wieku do nich dochodziło a moźe mijały? Były wrodzone....serio? No cóź....Nie wolno lekcewaźyć ludzkiego cierpienia, jednak nie jest rolą lewicy wchodzenie pomiędzy rodziców a ich dzieci. A tym bardzirj przysposabianie ich do wynaturzonych form seksu. Reasumując oszczędz sobie tych manipulacji tzw. dowodami poniewaź nie jest wcale takie jasne jaka część pochodziła z zaburzeń a jaka z wyuczonego sposobu na źycie... a te było wtedy cholernie cięźkie.

Anonim 20.03.2021, 23:11

Żadne nastolatki nie "sygnalizują", jeśli ktoś im wcześniej nie zrobi w głowie galarety. Może zacznijmy od tego że nie będzie się dzieci bić po głowach pałką ideologii LGBT, a jeśli przypadkiem jakieś popadnie w taki stan za przyczyną toksycznego rodzica lub presji medialnej, należy je poddać leczeniu. Tak jak można u zdrowego dziecka wywołać dysforię, tak można u chorego wywołać kontr-dysforię przywracająca człowieka do normalności.

Anonim 20.03.2021, 23:07

No tak, jak się już wywoła u popaprańca dysforię, to blokery są doskonałe do utrwalenia tego patologicznego stanu i upewnienia się, że nieszczęśnik już nigdy nie wróci do normalności. Nie po to "specjaliści" gwałcili dziecko od przedszkola. żeby teraz miało ono cień szansy na powrót do zdrowia psychicznego... Rząd wie co robi, gdy łoży miliony na indoktrynację podludzi.

Anonim 20.03.2021, 23:02

Choć w pewnym sensie może być przyczyna "wrodzona". Podobny skutek wywołuje herbicyd Atrazyna powszechnie obecna np. w importowanych produktach z kukurydzy. Nie można mieć żadnych złudzeń, że ludobójcy promujący niszczenie dzieci propagandą LGBT nie zastosują środków chemicznych do hodowli stada ludzkiego. Z jednej strony wypas na soi pełnej ksenohormonów roślinnych, feminizująca chemia dodawana pod różnymi pretekstami do paszy, celowo tolerowane skażenie wód hormonami z tzw antykoncepcji, z drugiej brutalna indoktrynacja "prawami lgbt", zinstytucjonalizowane pozbawianie praw mężczyzn jako jedynych zdolnych do zbrojnego oporu. Wszystko jak Huxley opisał. Tak się hoduje Nowego Człowieka Niewolnika, któremu wytnie się z umysłu zdolność do nieposłuszeństwa. Nauka w służbie budowania komunizmu.

Anonim 20.03.2021, 22:48

Nieprawda. Po pierwsze nie mówimy o obojnactwie, tylko o chorobliwym przekonaniu że jest się innej płci niż płeć fizyczna, prawidłowo rozwinięta. Z taką korbą się taki nie rodzi, tylko jest ona w nim wytwarzana. Wystarczy że mamuśka albo tatusiek dobitnie pokazuje że wolałby dziecko innej płci, i przy odrobinie pecha jest POZAMIATANE. Najlepszym i nie do obalenia dowodem jest to co zrobiono z dziećmi w UK, gdzie wskutek pałowania w szkołach dzieci "prawami LGBT", czyli czysto psychiczna presją, w dekadzie 2008-2018 zwiększono liczbę popaprańców z 90 do 2600. A skoro tak, to nie ma najmniejszych podstaw zakładać, że ta wyjściowa liczba 90 tez nie była w większości wynikiem presji, tylko że nie szkolnej, a domowej. I o to chodzi dzisiejszym komunistom - o przekształcenie psychiki maksymalnie dużej liczby osób, w celu ukształtowania uniseksualnego Nowego człowieka (sowieckiego), niezdolnego do nawiązywania normalnych relacji i co za tym idzie - niezdolnego do tworzenia własnej rodziny. W ten sposób instytucja rodziny ma zostać wypleniona, a ludzie zamienieni w stado.

Maria Błaszczyk 20.03.2021, 21:27

Ależ skąd. Istnieje zgoda specjalistów w kwestii tego, że blokery są bardzo pomocne w przypadku nastolatków z dysforią płciową. Są one stosowane jako leczenie pierwszego wyboru w krajach z opieką zdrowotną uważaną za najlepszą.

Po 11 ... 20.03.2021, 21:21

Jest prosty, niemal automatyczny sposób wykrywania płci mózgu. Trzeba chrzcić niemowlaki w ... lodowatej wodzie. Jak niemowlak krzyknie "o kourva!"- to chłopak, a jak "ałła!" - to dziewczynka. Proste? Proste!

Maria Błaszczyk 20.03.2021, 21:17

Skoro są przetestowane - to nie jest eksperyment, tylko uznana metoda leczenia. Kulturyści nic nie leczą. A blokery hormonów łagodzą cierpienie, zmniejszają ryzyko i nasilenie depresji, zmniejszają ryzyko samobójstwa i ułatwiają ewentualną tranzycję. Tymczasem nastolatki sygnalizujące dysforię płciową pozbawione możliwości stosowania blokerów, chorują częściej i zabijają się częściej. Więc cała Twoja teoria kupy się nie trzyma.

Maria Błaszczyk 20.03.2021, 21:13

Tylko że ludzie rodzą się transpłciowi. Tacy już są. Spróbuj sobie wyobrazić, co mogłoby sprawić, byś uznał, że jesteś kobietą, jeśli jesteś mężczyzną. Zjawisko to jest opisywane od setek lat, oczywiście ze względu na nieprzystawalność aparatu pojęciowego nie zawsze jesteśmy pewni, czy opisywana "trzecia płeć" to była akurat transpłciowość w naszym rozumieniu, czy jakiś transwestytyzm podwójnej roli, kastraci z powodów kulturowych czy jeszcze jakiś inny rodzaj przenikania się płci, ale pierwszy przypadek, którego nikt nie poddaje chyba w wątpliwość, to cesarz Heliogabal, czyli III w.n.e. Jak sądzisz, kto biednemu Bassjanusowi wciskał coś do głowy? I po co? A od tego czasu mamy dziesiątki tysięcy zdiagnozowanych przypadków, wiemy, że podłoże jest głównie biologiczne i wrodzone...

Po 11 ... 20.03.2021, 20:58

Nawet płód ma duszę. Należy komunikować się z tą duszą i zapytać o płeć. A tak przy okazji to dusza posiada 40 poziomów komunikacyjnych, żeby móc się z nią komunikować, do nich podłącza się nasza świadomość. Zwykle jest od 2 do 20 takich połączeń. Im więcej korzystamy z Duszy, tym więcej połączeń z Nią mamy. Każdy poziom komunikacyjny pozwala Duszy komunikować się na innym poziomie i w inny sposób. Tylko jeden z tych poziomów ma ludzki głos, dlatego tak rzadko spotykamy ludzi, którzy słyszą swoją Duszę. Dusza potrzebuje wiele czasu korzystania z niej, żeby dotrzeć do tego poziomu, na którym potrafi z nami rozmawiać normalnym, ludzkim głosem. Jest to ciągły proces naszego rozwoju, naszego dostrajania się do Duszy. Ona jest na stałe połączona z czakrą serca, nie przebywa w ciele fizycznym, ale w jednym z naszych ciał subtelnych. Na początku naszego życia przebywa w najbliższych warstwach, albo w najbliższych ciałach subtelnych. W czasie dorastania oddala się coraz bardziej, albo przechodzi przez różne ciała subtelne, w każdym doświadcza określonego sposobu wpływania na nas, albo zmiany naszego sposobu postrzegania rzeczywistości, dlatego zmieniamy się z czasem. Zmienia się nasz sposób myślenia, sposób postrzegania ludzi, rzeczywistości, siebie. ---- Fajny bełkot? Tak, to akurat z innej religii :))

MI(ki 20.03.2021, 20:03

NARODY KTÓRE PODEPTAŁY PRAWO BOŻE BĘDĄ SUROWO KARANE ........... wielkie miasta któr najwięcej grzeszyły zostaną zawalone ...... czytaj dzienniczek św. siostry Faustyny

Ks.marek 20.03.2021, 20:01

Było by lepiej gdyby to było możliwe od 13 roku życis

S 20.03.2021, 19:35

Tak, lewacy. Nie specjaliści - poniewaź ci mają bardzo rózne opinie na ten temat. I nie wycieraj sobie gęby samobójstwami wsród dzieci jako uzasadnienia dla tego typu pomysłów przez lewicę. Tak samobójstwa występują i są tragedią kaźde, bez wyjątku. Nie uzywamy ich jednak jako uzasadnienia do wprowadzenia regulacji, ktore mogą stać się przyczyną kolejnych fal samobójstw. Tego typu nieodpowiedzialne, durne i krzywdzące pomysły leźały u podstaw wszystkich eksperymentów na dzieciach, przynoszących tylko kolejne fale cierpinia.

Anonim 20.03.2021, 19:26

Środki którymi szprycują się tzw kulturyści to również są środki znane od dawna i produkowane przez firmy farmaceutyczne, z zachowaniem najwyższych standardów. Ale nikt nie powie, nawet ci kulturyści nie powiedzą, że szpryca jest okej, nie niszczy i nie robi z mózgu jajecznicy.

Anonim 20.03.2021, 19:23

Jakby dzieciom nie wstrzykiwano na chama do głów "zmiennopłciowości", nie byłoby ani 6-letnich gejów, ani dziewcząt z penisami ani chłopaków z macicami, którzy w oczywisty sposób maja ciągoty do skakania z mostów, podobnie jak inne ofiary przemocy i eksperymentów na ludziach. PS. Nie twierdzę, że te plany masowego niszczenia ludzkości nie są opracowywane i wdrażane przez specjalistów. Przeciwnie, nad tym perfidnym planem pracowali z pewnością najwyższej klasy specjaliści. Analogicznie jak nad skonstruowaniem bomby atomowej itp urządzeń.

S 20.03.2021, 19:12

Lewica wprowadza niemoralne zasady. Sprowadza się to do dość prostej obserwacji. Czy ich regularne i stałe powtarzanie, sprawia, ze ludzkie, źycie - relacje między ludzmi, poziom szczęscia, zadowolenia ulega poprawie u wszystkich i wtedy są one moralne i zostają przyjete do tradycji i prawa. Czy teź sprawiają one, źe zycie ludzkie, relacje itp ulegają pogorszeniu, degeneracji i zostają dlatego odrzucone jako niemoralne, szkodliwe dla ogółu, jako nie zapewniające dobrej przyszłości. Homoseksualizm i aborcja są tego przykładem - zdarza sìę, ze są uzasadnione, ale jako wyjątek a nie zasada, która regularnie powtarzana przyniesie korzyści dla wszystkich. Z tego powodu oba te doświadczenia przez tysiąclecia choć obecne nie stały się normą, prawem ani nawet chwalebną tradycją. Co ciekawe te działania lewicy hiszpańskiej ewidentnie mają tu rys rytualny, pogański. Zmiana płci miałaby być tutaj, horendalnie okrótnym i bluźnierczym aktem zanegowania biologicznego fundamentu młodego człowieka i to w momecie gdy nie jest on jeszcze świadom samego siebie. Miałaby wymiar inicjacyjny i jednocześnie gwałtownie wykolejający taką osobę z samodzielnej toźsamości i zastąpienie ją toźsamością zbiorową, partyjną, ideologiczną......

Maria Błaszczyk 20.03.2021, 18:57

Nie. Po pierwsze, nie lewacy, tylko specjaliści zajmujący się zagadnieniem. Po drugie, dzieci się samookaleczają, a przede wszystkim popełniają samobójstwa, własnie z braku takich możliwości. Po trzecie - dopiero jak się zabiją, to na pewno stworzą normalne rodziny...

Maria Błaszczyk 20.03.2021, 18:47

No i własnie dlatego podaje się "blokery hormonów". By one nie szalały. To jest to, co w artykule nazwane zostało "eksperymentami hormonalnymi". Dość bez sensu, bo te leki są dopuszczone do obrotu z takim wskazaniem i stosowane od lat, a niektóre od dekad.

Anonim 20.03.2021, 18:34

Zadajmy więc sobie pytanie - po co Lewacy forsują takie rozwiązania? Odpowiedź brzmi: lewacy po to wprowadzają w życie takie pomysły, aby uzyskać prawo do niszczenia tożsamości dzieci i przymuszanie ich do auto-okaleczeń. Dzieci przepuszczone przez lewacką maszynkę do mielenia umysłów nigdy nie wrócą do normalności i nigdy nie stworzą normalnych rodzin. To jest sprytny plan jak zlikwidować rodzinę wg nakazu Lenina.

Potrzeba więcej badań 20.03.2021, 18:07

Moim zdaniem należy opracować po prostu metodę wykrywania płci w wielka niemowlęcym. Na przykład gdy urodzi się chłopczyk, ale chętniej będzie bawił się lalkami niż samochodami to świadczy to o tym, ze trzeba rozważyć u niego zmianę płci jeszcze w wieku niemowlęcym.

Anonim 20.03.2021, 17:53

Dziecko nie ma prawa do decydowanie o sobie. A poza tym proponują, aby Lewak opracował jakąś metodę komunikacji się z miesięcznym noworodkiem, któremu, jak widać lewaki odmawiają prawa do życia. Bo nie da się z nim pogadać przy kolacji. Jpdl, lewactwo to jednak zezwierzęcenie, sory, raczej zbydlęcenie. Nie obrażajmy zwierząt.

Anonim 20.03.2021, 17:52

To jest najlepszy moment na zmianę płci. W dorosłym wieku to już nie to samo.

Anonim 20.03.2021, 17:51

U dwunastolatków działa burza hormonów, w tym okresie młoda osoba patrzy krytycznie na swoje ciało i zgoda na zmianę płci wyrządzi jej krzywdę na całe życie.

🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄 20.03.2021, 17:48

Drodzy przyjaciele Żydzi-ziomale, pedofile. Jesteś żydem pedofilem w USA? Izrael czeka na ciebie z otwartymi chłopczyków (i dziewczynek) półdüpkami. - - - Witaj w Izraelu, bezpieczna przystań dla wszelkiego brudu: od zbrodniarzy pospolitych do zwyrodnialców seksualnych na dzieciach. --- https://www.cbsnews.com/news/how-jewish-american-pedophiles-hide-from-justice-in-israel/

🦄⚡️🏳️‍🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️‍🌈⚡️🦄 20.03.2021, 17:43

❤️muchas gracias❤️

Po 11 ... 20.03.2021, 17:42

Dopiero od 12 roku życia? Człowiek powstaje w momencie zapłodnienia!!! W tym momencie nabywa praw do decydowania o sobie. Trzeba jedynie dopracować metodę komunikacji z płodem.

Polecane

Czytaj dalej