Szokujące

Szokujące! Prof. Simon dla ,,GW'' jako ,,liberalny katolik'': ,,Chęć karania kobiet za aborcję to dowód zdziczenia''

"Kobieta nosi ciążę, rodzi i ponosi tego konsekwencje. Oczywiście jakoś w ciążę trzeba zajść, zwykle z facetem" – powiedział w wywiadzie dla „Gazety Wyborczej” profesor Krzysztof Simon. Odniósł się także do innych spraw związanych aborcją oraz planami i pomysłami ustawodawstwa w tym zakresie.

2 min czytania
fot. yt/onet rano
fot. yt/onet rano

"Kobieta nosi ciążę, rodzi i ponosi tego konsekwencje. Oczywiście jakoś w ciążę trzeba zajść, zwykle z facetem" – powiedział w wywiadzie dla „Gazety Wyborczej” profesor Krzysztof Simon. Odniósł się także do innych spraw związanych aborcją oraz planami i pomysłami ustawodawstwa w tym zakresie.

Prof. Simon znany jest w ostatnim czasie głównie ze swoich wypowiedzi na tematy związane z pandemią koronawirusa, wprowadzanymi obostrzeniami oraz reakcjach polskiego społeczeństwa na pandemię oraz działania rządu.

Lekarz sam o sobie mówi, jako o „liberalnym katoliku” i podkreśla, że to kobiety powinny decydować o swojej ciąży. Oznacza to w konsekwencji, że w jego opinii nienarodzone dziecko w łonie matki nie ma żadnych praw.

"Chęć karania kobiet za aborcję to dowód zdziczenia. Ja, macho, mam zapłodnić samicę i ona ma rodzić, bo ja tak chcę? Tak można było w jaskini rządzić" – stwierdza Simon.

"Jeśli nie będzie fałszerstw wyborczych, to wszystko ulegnie zmianie. Kobiety będą walczyły. Nikt nie ma prawa wam narzucać, jak macie się przygotować do macierzyństwa, czy donosić ciążę, czy nie. Co nie znaczy, że uważam aborcję za formę antykoncepcji, bo też są takie panienki" – wyjaśnia dalej swój punkt widzenia lekarz.

Równie kontrowersyjna jest inna część jego wypowiedzi dla „GW”, kiedy mówi o polityce i jej wpływie na długość życia człowieka.

"Przed II wojną ludzie żyli średnio 47 lat, teraz 78. To skutek postępu i działalności takich zespołów jak mój – tłumaczy lekarz w pewnym momencie wywiadu. – A gdyby nie było tyle chemii, stresów, podłości, rządów skrajnej prawicy czy skrajnej lewicy, to biologiczny czas życia wynosiłby teraz 130-150 lat" – stwierdza prof. Simon.

 

mp/gazeta wyborcza

 

Komentarze

115 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

Pagnus traditionis 08.03.2021, 20:13

"Dużo gorsza od braku edukacji jest ciemnota oświecona. Człowiek prosty, często pełen pokory, rozumie, że może czegoś nie wiedzieć. Natomiast wykształcony idiota jest bezgranicznie przekonany o swojej wyższości intelektualnej, mimo tego, że jest idiotą" Stanisław Michalkiewicz

tu-du 08.03.2021, 15:01

Najprawdopodobniej profesorze mędrku, to ty zdziczałeś, skoro zabraniacie leczenia ludzi "amantadyną," podczas gdy dr. Bodnar (którego usunęliście Z grupy do badania w/w lekarstwa?), - WYLECZYŁ JUŻ PONAD 1000 PACJENTOW i nadal leczy z pozytywnymi wynikami w 48 godzin !!! Zaręczam, że w końcu ktoś w przyszłości WAS rozliczy ! Macie to jak w banku?!

Jana 07.03.2021, 21:10

a co twój psychiatra na to mówi? Leków nie zwiększył?

MaxFiend 07.03.2021, 19:21

Tylko dla ograniczonych mentalnie prawda i oczywistość może być szokująca, w dodatku gdy nie jest sprzeczna z nauką KK :-D

Dam 07.03.2021, 18:41

Zabawne, że Kościół nie zgadza się z żadną z tych tez. Jest za "solidarnością społeczną" (socjalami), przeciw karze śmierci, a pod hasłem "dzieci mają być wychowywane przez rodziców" mają na myśli "rodzice mają je wychować jak my chcemy". Czyżby KK był lewacki? No i jeszcze obecnie wspiera PIS, który stanowi narodowy socjalizm, jedno z gorszych połączeń lewa i prawa. A w końcu, może kiedyś dorośniesz do tego, żeby przestać używać jednej osi lewica-prawica tam, gdzie wypadałoby użyć przynajmniej dwóch (gospodarka, światopogląd), a może nawet czterech (elitaryzm-egalitaryzm, interwencjonizm-wolny rynek). Ale pewnie by to zaburzyło twój prosty obraz świata.

Dam 07.03.2021, 18:35

Ach, no tak. znowu ci źli lewaccy kapitaliści. No i jakoś nie jesteś w stanie przyjąć do wiadomości, że komuś może się nie podobać organizacja, która zdradziła mój kraj, współpracowała z faszystami, pomagała nazistom uciec do Ameryki Południowej (w tym ulubieńcowi frondy, dr. Mengele), brała udział handlu dziećmi (podczas reżimu gen. Franco), ukrywa od dziesięcioleci przestępców seksualnych oraz TW, wpycha się w politykę i chce ustawiać życie ludziom, którzy do niej nie należą. Świat musi być prosty dla kogoś, kto widzi tylko "my i oni"

Alojzy Cedzidło 07.03.2021, 16:40

Jak to jest . Już w starożytności niejaki uczony Sokrates powiedział- "WIEM ŻE NIC NIE WIEM " , co się tłumaczy , jak mówił pan Michalkiewicz. im się więcej uczysz tym bardziej nabierzesz przekonania ,że wszystkiego nigdy się nie nauczysz . A pan doktor , medyk przecież , wie wszystko . I taki talent w Polsce się marnuje . Poleciał by co Izraela leczyć , lub ratować emerytów zaszczepionych . No i to życie człowieka . Nam tłumaczy kiedy stajemy się człowiekiem . a swoich uczonych kolegów nie potrafi ,albo nie chce. przekonać aby się , uczeni przecież , dogadali w tym temacie On wie ,że do zaciążowania kobieta potrzebuję mężczyzny . A nie ma ochoty, jak czytam przekonać pana Śmiszka ,że z panem Biedroniem w ciąże nie zajdzie . W końcu ta aborcja . Skoro Pan Doktor tyle wie o tej ciąży i jej powstaniu , to dlaczego nic nie mówi o prawach w tym względzie tego "poczynającego" Jak to , tylko " począć mu pozwalają te "rzadzące nacicami" ? I to by było na tyle ,jak mówił jeden taki Profesor Mniemanologi Stosowanej.

sim 07.03.2021, 14:22

"Jeśli nie będzie fałszerstw wyborczych, to wszystko ulegnie zmianie." - Czy to nie jest pomówienie?

P 07.03.2021, 13:46

Ale jaja Bolszewocki Katolk Siemionow ==

Mirek 07.03.2021, 13:25

Głupi jest ten Sajmon jak stołowe nogi . To taki WYKSZTAŁCONY GŁUPEK który ma takie pojęcie o międzywojniu jak świnia o astronomii . Przed II wojną ludzie może i żyli średnio 47 lat ale wynikało to z tego że gdy urodziło się niemowlę z wadami to przeważnie umierało . I jeżeli ktoś żył np 90 lat a niemowlę żyło 0 lat to 90 : 2 daje nam średnio 45 lat życia . Przed II wojną śmiertelność wśród niemowląt i małych dzieci była wysoka i stąd niska średnia długość życia . Przed wojną w dorosłość wchodziły z reguły jednostki silne które później z reguły nie chorowały . Było tak że ludzie dożywali sędziwego wieku nie widząc nigdy w życiu lekarza !!! . Przed wojną ludzie nie żarli tyle mięcha co dzisiaj , nie żarli tyle cukru co dzisiaj i nie żyli w takim stresie jak dzisiaj . Dzisiaj jest zupełnie odwrotnie . Każde dziecko nawet najbardziej chorowite jest na siłę leczone . Buduje się coraz więcej szpitali które są zapchane chorymi , upasłymi stworami , które nic nie robią tylko cały czas siedzą w fotelach i żrą !! . Jestem pewien że gdyby nawet w każdej gminie zbudowano szpital to nic to nie da bo upasłe stwory które żrą na okrągło mięcho , cukier i nic nie robią zapełnią je w bardzo krótkim czasie .

leszczyna 07.03.2021, 13:14

Nic nowego nie będę mówiła. Prawa i przepisy są zmieniane przez różne opcje polityczne, a prawo naturalne trwa.

Bystry. 07.03.2021, 13:06

W głowie się nie mieści "profesor" popiera mordowanie niewinnych Dzieci jak Herod.

Anonim 07.03.2021, 12:31

Mówi się: "księże biskupie". Podobnie jak do dyrektora "panie dyrektorze" a do prezydenta "panie prezydencie". W przypadku osób duchownych zamiast "panie" mówisz "księże". Proste?

Minona 07.03.2021, 12:26

Żyli średnio 47 lat, teraz 78. I DLATEGO Polska nie urosła w siłę bo tacy lekarze MORDOWALI poczętych. Jest nas tyle samo co w 1939 r. szach-i-mat Panie Simon!

Anonim 07.03.2021, 11:34

Odróżnianie się ideologią to kwestia zasadnicza, a nie trzeciorzędna. Prawicowcy uważają, że podatki mają być możliwie niskie i równomierne, kara śmierci ma być wykonywana a wychowanie dzieci należy do rodziców, Lewacy twierdzą, że możliwie wysokie i progresywne, kara śmierci ma być zakazana a dzieci należą do państwa. Jeśli to jest mała różnica, to jaka ma być duża? Wygląda na to że hołdujesz lewicowym przesądom. To ich wymysł na zdominowanie "dyskursu społecznego" poprzez brednie jakoby nie można było zdefiniować tych kwestii, co powoduje przesunięcie ekstremy lewicowej na środek okna overtona.

Jan 07.03.2021, 11:33

A co już się wraz z Ordo Juris szykujecie do wsadzania do więzień? Salwador coraz bliżej?

Anonim 07.03.2021, 11:27

Marksizmem jest to co kwacze jak marksizm, chodzi jak marksizm i wygląda jak marksizm. Ogólnie - jest to strategia rozwalania społeczeństwa stosowana przez Bankierów i Możnych w celu zaprowadzenia ich władzy nad światem. Jak na ten moment to 99% ataków na normalnych ludzi i Kościół wychodzi ze strony marksistów, a nie innych niemarksistowskich katofobów. Żeby to zrozumieć wystarczy poprawnie zdefiniować lewicę i prawicę, i wszystkie klocki wskakują na właściwe miejsce.

Wojtek Polak 07.03.2021, 11:17

wedle idioty Simona mordowanie dzieci nienarodzonych to postęp prawo wyboru prawo wolności a ludzie o poglądach pro-life to zdziczenie. wróżbita z tytułem profesora ludzie żyli by 150 lat żeby nie stres chemia rządy ... jak by lekarze leczyli a nie udzielali tele-porad zamykali szpitale i z pazerności na kasę od medycznych korporacji wprowadzali pandemie strachu ludzie też by żyli dłużej a na pewno byli by zdrowsi. ja pierdziele i takie przygłupy mają tytuł profesora.

REBE 07.03.2021, 10:29

Na którym targu dają tytuły profesorskie tak zdziczałym osobom, nazywającym się naukowcom, nigdy nie mówiącym prawdy, mówiacym co slina na ozór przyniesie.wymienia,c by wiele, ale po co...

Do Leszczyny 07.03.2021, 10:01

...a co będziesz mówiła jak po pogonieniu PIS - iorów władzę przejmą partie zapowiadające liberalizację prawa aborcyjnego ?

Dam 07.03.2021, 09:42

Z nauką i statystyką się nie kłuć. To że banda debilnych lewaków akurat nie lubi Kościoła nie oznacza, że nagle wszyscy nielubiący KK są debilnymi lewakami. Ale ty bardzo lubisz podpadać pod ten błąd poznawczy.

Dam 07.03.2021, 09:40

Marksizmem kulturowym skrajne prawaki nazywają wszystko, co im się akurat nie podoba. Tak samo jak lewaki nazywają faszyzmem wszystko, co im się akurat nie podoba. Niewiele się od siebie różnicie, jedynie wyznawaną ideologią.

M. 07.03.2021, 09:29

Prof. Simon, a gdyby pan został zamordowany w łonie matki, to czy Pana matka powinna dostać medal ?

Prawda 07.03.2021, 09:26

Simionow ma Ruskie Boszewickie podejście do życia Człowieka i Wiary ==

Jahu🐟 07.03.2021, 08:48

Durniu to lepiej jak facet sobie poużywa bez żadnej odpowiedzialności a potem każe kobiecie usunąć "problem" czyli zamordować ich dziecko?

Anonim 07.03.2021, 08:29

Człowieku, totalne zdziczenie, to twierdzenie, że ktokolwiek ma prawo mordować drugiego człowieka!

Szyderca 07.03.2021, 08:07

A świat by był o wiele piękniejszy bez skrajnie głupich wypowiedzi pana profesora.

Genio 07.03.2021, 07:58

No jasne! Za brak maseczki do więzienia ale już nie za zabicie niewiniątka! Panie Simon! Co to jest katolicyzm liberalny? Jako chrześcijanin i katolik nie słyszałem o takim odłamie! Czy to jakaś nowa grupa wyznaniowa?

Art 07.03.2021, 07:57

Każda wypowiedź pseudoprof. Simona to dowód zdziczenia

zbulwersowany 07.03.2021, 07:55

Wstyd dla Premiera, że ma takiego prostaka w Radzie Medycznej. Jak widać tytuł nie odpowiada zawartości głowy. Słoma z butów po kolana. Zgroza z radami takiego buraka!!! Kto go do tej Rady polecił!? Natychmiast usunąć z kręgu doradców!!

prawy 07.03.2021, 07:48

nominacie komuny,co to znaczy liberalny katolicyzm !!!katolikiem sie jest albo nie ,nic sie od 2000 lat nie zmieniło a dzika dzicz nie ma prawa na oślep zabijać niechcianych dzieci jak jestescie tacy światli to wiecej wiedzy i tobie by sie przydało na temat seksu / z ktorego rodza sie DZIECI/ byle gdzie i z byle kim zaspakajając swoje POpędy seksualne, tacy jak pan to dopiero zdziczala dzicz PO PROSTU b e s t j e nic nie rozumiejące PO ludzku tylko zło i ideologia marksa i lenina wam w głowie siedzi !!!!!!!!!!!!!

Anonim 07.03.2021, 07:42

Liberalny Katolik czyli co ? To taki który uważa , że lepiej wie od BOGA które przykazania przestrzegać , a które nie. To po prostu Antychryst.

Anonim 07.03.2021, 07:39

Racja, degrengolada lewaków i całkiem jawne nawoływanie do mordowania ludzi nikogo już nie szokuje.

Anonim 07.03.2021, 07:18

Właśnie ci wykazałem, dlaczego statystycznie rzecz biorąc lewacka hołota ma nieco wyższy IQ - ponieważ statystycznie rzecz biorąc dłużej podlega praniu mózgu na uczelniach kontrolowanych przez rewolucjonistów. Już za PRL chodził taki dowcip, że na jednym uniwerku w USA jest więcej marksistów niż w całym układzie warszawskim. 5 lat szczania nienawiścią w oczy i uszy, kto to wytrzyma.

Anonim 07.03.2021, 07:12

Marksizm kulturowy to marksizm kulturowy i nic więcej. Dziś główny kierunek agresywnie atakujący Ludzkość, i jego wyznawcom wydaje się że jest tylko on na świecie a reszta to szara masa bez właściwości. Cierpisz na manię wielkości.

gość 07.03.2021, 07:07

Nie ma czegoś takiego jak liberalny katolik.Albo przyjmujesz dekalog albo nie przyjmujesz....Nazywanie siebie katolikiem nie oznacza że się nim jest .

Prawda 07.03.2021, 06:46

Niemiecki Liberalny Katolik chce Mordować Dzieci nienarodzona jak za Stalina i Hitlera ==

katolik 07.03.2021, 06:35

Czy ten typ musi zawsze miec taką minę jak wściekły pies, normalnie jakbym szatan widział. Nie pokazujcie go, bo naprawde jego spojrzenie działa denerwująco. Ludzie tak nie wygladaja zwykle a ten typ wciąż.

u nas na zebrania aktywu RAZEM i Antify mówi się 07.03.2021, 06:19

skromny jak Wania Antonim

Wicio lewakfaszysta Antifa POdwójna macica 07.03.2021, 06:18

w TVN występuje jako znany historyk idei - a mentalnie jestem ssynem Stalina i Gitlera

miliony rąk a serce czerwone bije jedno 07.03.2021, 06:14

wszyscy mondzejsi od Wani Antonima - czy POwod do Dumy(ruskiej) czy depresja

Wania Antonim stary, rozgoryczony KODzie Smrodzie 07.03.2021, 06:12

milion baksów za wskazanie o niższym IQ od Wani

r 07.03.2021, 06:05

jego przedkiem być może był Трофим Денисович Лысенко

Anonim 07.03.2021, 05:54

Ten profesor jest po stokroć mądrzejszy od tutaj komentujących.Ode mnie też..

Dam 07.03.2021, 05:45

Dla was wszystko co mówią poza KK to marksizm kulturowy. Jest to dla was zwrot wytrych, którego się uczepiliście i którego używacie zawsze, jak wam brakuje argumentów. I jest on równie głupi co nazywanie wszystkich przez lewaków faszystami. A akurat związek pomiędzy religijnością i inteligencją to odwrotna korelacja, więc się swoją głupotą nie chwal.

hehehe 07.03.2021, 05:31

Zgadzam się z Profesorem. Kobiety powinny całkowicie decydować o swojej ciąży. Ale tylko do momentu zapłodnienia bo po nim już wchodzi w grę zabicie drugiego człowieka.

Anonim 07.03.2021, 05:17

Liberalizm nie wynika z wykształcenia, tylko z przejścia indoktrynacji na tzw kierunkach humanistycznych, gdzie wpaja sie kretynom marksistowski bełkot (dżenderyzm, prawoczłowieczyzm, klimatyzm, poyebekologizm). 5 lat pałowania i z człowieka rozumnego powstaje galaretowaty twór bełkoczący coś i porykujący jak małpa "wypierpapier". Brak im tylko patyków w łapach, bo we wszystkim innym przywracają zachowania krajowców z Papui Nowej Gwinei.

gdzie miejsce 07.03.2021, 05:14

Lobbysta firm farmaceutycznych (szczepionki już zabijają) a teraz jak widać przemysłu proaborcyjnego więc ta wypowiedz nie dziwi. Biznes jest biznes tylko gdzie miejsce na człowieczeństwo.

Laki 07.03.2021, 02:41

Wal się pisowski syfie!

orangutan czerwona tylnica 07.03.2021, 02:39

Wania Antonim to, że goryl twoją małpę dogonił na plaży, to może nie świadczyć że pochodzisz od małpy

profesur czerski, weteryniarz, technik wartownik 07.03.2021, 02:36

jezdem ateista, gej - konserwatywny wyznawca Tory; zdecydowany islamista

Anonim 07.03.2021, 00:58

Ojej! A co z takimi, które wcale nie potrafią gotować?

Anonim 06.03.2021, 23:28

"A co to takiego jest "liberalny katolik"”. Liberalny katolik to wykształcony katolik. Np. stanowisko Watykanu (również takie było zrozumienie Jana Pawła II) jest, że biblijna opowieść o Adamie i Ewie jest mitem (oni nigdy nie istnieli), bo człowiek powstał w drodze Ewolucji, a wierzenia kształtowały się na ‘zapotrzebowanie’ wierzących. Poniżej wywiad George'a Coyne'a (amerykański duchowny katolicki), były dyrektor Obserwatorium Watykańskiego wyjaśnia szczegółowo te zagadnienie (przedstawia stanowisko własne i Watykanu ) – 7 części. Papież Jan Paweł II w 1996r. oświadczył do Papieskiej Akademii Nauk, że Charles Darwin dał nam początek naukowego zrozumienia Ewolucji co współczesna nauka potwierdza, i że to jest obecne oficjalne stanowisko Watykanu (zobacz część 3/7 – czas od : 2:18) (wersja angielska - można również wykorzystać automatyczne tłumaczenie na język polski - 7 części). https://www.youtube.com/watch?v=po0ZMfkSNxc

Templar 06.03.2021, 21:31

A co to takiego jest "liberalny katolik", co to za twór. Ten pan ma problem z przerostem EGO, to jest największa tragedia człowieka. Przerost ego prowadzi do upadku. A tak po prostu, to kolejny "nakręcony głupek".

Minona 06.03.2021, 21:25

Żyli średnio 47 lat, teraz 78. I DLATEGO Polska nie urosła w siłę bo tacy lekarze MORDOWALI poczętych. Jest nas tyle samo co w 1939 r. szach-i-mat Panie Simon!

Po 11... 06.03.2021, 21:13

WSZYSTKIE kobiety powinny być karane więzieniem. A te co ewentualnie udowodnią, że nie miały nieczystych myśli, nie masturbowały się, nie kusiły osoby duchownej, nie dokonały aborcji albo nie przypaliły obiadu ... mogą dostać przepustkę na parę godzin. Taka jest boska sprawiedliwość, kmiotki.

Anonim 06.03.2021, 21:09

Ekscelencjo durniu, ekscelencjo.

Anonim 06.03.2021, 21:08

Pytasz "dlaczego może"? Przecież to proste - ponieważ władze tych państw prowadzą politykę likwidowania populacji rdzennych narodów europejskich. Już dawno temu hr. Ryszard Kalergi jeden z Ojców Założycieli UE napisał, że biali europejczycy zostaną zlikwidowani i na ich miejsce sprowadzi się ludność afrykańską, i jak widać plan ten jest konsekwentnie realizowany. Biali do piachu, witamy ciemnoskórych uchodźców.

GP 06.03.2021, 21:07

O, nie! Znowu ten rządowy konował.

Hahaha 06.03.2021, 21:05

Dać mu podwójną szprycę i szybko pod respirator.

leszczyna 06.03.2021, 20:58

Właśnie nie chcą opłacać, chcą by zabicie płodu było za darmo, na Fundusz.

Minona 06.03.2021, 20:58

Żyli średnio 47 lat, teraz 78. I DLATEGO Polska nie urosła w siłę bo tacy lekarze MORDOWALI poczętych. Jest nas tyle samo co w 1939 r. szach-i-mat Panie Simon!

M 06.03.2021, 20:41

Co w tym szokującego? Poza tym ma rację.

jasko 06.03.2021, 20:26

Bez kozery powiem 500

kali 06.03.2021, 20:26

Gdyby nie było Saimonów to 200 lat

Mejer 06.03.2021, 20:13

Gdzie jest ten targ z kapustą na którym można kupić tytuł profesorski? - bo coś mi sie zdaje że ostatnio w Polsce jest wysyp kapusty :D

Dardanel 06.03.2021, 19:57

A jak ma tytułować? Pani?

Anonim 06.03.2021, 19:52

https://www.youtube.com/watch?v=gU-MJELwvMA&ab_channel=REVELATIONSTATION

Jazzz 06.03.2021, 19:28

Ale jak to ? A Konstytucja ???

Polak 06.03.2021, 19:28

Przecież sama Fronda z chęcią cytowała tego pseudo fachowca odnośnie Cov 19 . Nie widzieliście którą stronę ten gość reprezentuje ? Teraz się dopiero dziwicie , co ten typ mówi ? Ale jak to mówią lepiej póżno niż wcale .

Roma 06.03.2021, 19:25

Simon zna się na wszystkim: jest ekspertem od wirusów, cmentarzy, niechcianej ciąży, etc. To też główny doradca prezydenta Dudy i premiera Morawieckiego. Nie dziwota, że ludzie masowo umierają.

Zibi44 06.03.2021, 19:23

PANIE Simon , co duża kasa ucieka, panu i pana kolegom?

Lonia 06.03.2021, 19:23

Simon tytułuje chamsko biskupów per pan. To dowód jego zdziczenia i tego, że z katolicyzmem to on ma tyle wspólnego co ja z fizyką jądrową.

Jazzz 06.03.2021, 19:18

Nie znam nikogo ktoby twierdził że macica jest własnością państwa albo Kościoła. A płód, zlepek komórek to człowiek. Po pobraniu od niego kilku komórek i zbadaniu przez genetyka otrzymujemy informację że to DNA ludzkie. Ma prawo do życia, wynikające nie z wymyślonych paragrafów, tylko odwiecznego prawa naturalnego. Należy się mu szacunek, ma prawo do opieki medycznej, leczenia, a w wypadku śmierci, prawo do godnego pochówku, jak człowiek. Nie do utylizacji, wyrzucenia do toalety czy na smietnik. Do pogrzebu. Precz z ciemnotą i barbarzyństwem.

ONLY PEACE 06.03.2021, 19:07

Z Simona taki katolik jak z koziej d..y trąbka.

Grizzly 06.03.2021, 19:05

... ależ skąd, są jeszcze prof. Stępień i był niestety prof. Bartoszewski!

Jazzz 06.03.2021, 19:00

Przecież ani ustawodawcy, ani katolickiemu społeczeństwu, nie chodzi o karanie kobiet. Raczej o zmuszanie ich do myślenia. A ponieważ lewicowa ideologia całkowicie zwalnia mężczyznę z odpowiedzialności za ciążę, o tym prawie wcale się nie mówi, to kobieta została zepchnięta do roli przedmiotu, do używania. Kobieta ma jednoosobowo ponosić odpowiedzialność, ma być silna i odporna bo musi sama przeżyć traumę, żałobę, żal, wyrzuty sumienia bo mężczyzna został z tego wyłączony. Jest użytkownikem, konsumentem, nie ponosi żadnych konsekwencji, bo kobietom wmówiono że ich ciało, nie powinno nikogo obchodzić. No i KOBIETA ZOSTAJE SAMA. Kobieta pozornie wyzwolona, wolna i samodzielna a tak naprawdę kobieta - przedmiot, popychadło do wykorzystywania nie tylko przez mężczyzn, równiez przez kobiety, złe i bezwzględne kobiety. Jakieś głębsze uczucia, miłość, czułość, serce, zwykła sympatia przestają mieć znaczenie. tylko seks, pożądanie, maksymalizacja doznań. A potem wolność, a właściwie wyzwolenie od odpowiedzialności. Kobiety zacznijcie myśleć.

Zbych 06.03.2021, 19:00

Idiota nie katolik

Anonim 06.03.2021, 18:53

oby ciebie simon zaszczepil to konajac tez pewnie bys go chwalil ciolku.

Anonim 06.03.2021, 18:51

Wykazał swą mądrość w wyrażeniu : liberalny katolik. Może jeszcze jakiś oksymoron ?

Foster 06.03.2021, 18:44

Pamiętam prof. Wolniewicza i pamiętam też że był dla red. Stankiewicz zbyt trudnym rozmówcą. Przerwanie przez niego programu telewizyjnego było wymownym podsumowaniem kłamstwa smoleńskiego.

Foster 06.03.2021, 18:41

Z prawdziwych profesorów to pozostali tylko: ks.prof. Rydzyk Tadeusz i prof. Pawłowicz Krystyna.

Anonim 06.03.2021, 18:33

Oczywiście "zapominasz", że żydzi w Hiszpanii nie byli "prześladowani" ot tak sobie dla zasady, tylko na przykład dlatego, że stanowili V kolumnę muzułmańską.

Jenot 06.03.2021, 18:31

Z szacunkiem, chamie, do pana doktora. To, że jesteś zdemoralizowany i głupi katol i pisdzielec nie daje ci prawa do obrażania kogoś o niebo mądrzejszego od ciebie. Jesteś zwykłym łajdakiem, jak całe to pisdziectwo i katolstwo.

Anonim 06.03.2021, 18:30

katolikiem można być według WIARY albo KULTURY, a więc ateista może być katolikiem według kultury. Dla odmiany liberalny katolik to sprzeczność sama w sobie.

Grizzly 06.03.2021, 18:29

Kondycja profesorów coraz gorsza pomimo postępu i zaawansowanej medycyny!

Prawda 06.03.2021, 18:29

Nie ma --Liberalnego Katolika ---tylko moze być co morduje dzieci Nienarodzone jak za Lenina i Adolfa Hitlera tez mordowali ---liberalnie mordowali tez Żydów --

Anonim 06.03.2021, 18:27

Masz rację, one nie chcą mordować. One chcą opłacić wykwalifikowanego mordercę który odwali mokrą robotę za nie.

Głupi PiSowiec 06.03.2021, 18:27

Oto katolik, teoretyczny zresztą.

He, he, he 06.03.2021, 18:26

A pamiętasz pewnego profesora filozofii który określał się mianem "katolickiego ateisty" często zapraszanego do Radia Maryja?

leszczyna 06.03.2021, 18:23

Dlaczego kobieta w Polsce nie może dowolnie abortować płodu? Bo takie jest w Polsce prawo. Kobiety chcąc "wyboru" chcą móc dokonywać wyboru zabijania płodu.

LL 06.03.2021, 18:23

jak tak cię posłuchać simon to ty jesteś zwykłym sq.....stwem,chroń Boże ludzi przed takimi konowałami!,a ostatnio wykończasz ludzi ściemą pandemii !!!powinieneś być izolowany od społeczeństwa.Ty jesteś nienormalny simon i niezwykle niebezpieczny .I powiedz jeszcze co to jest takiego liberalny katolik, bo wg mnie to szatan z piekła rodem.

Anonim 06.03.2021, 18:22

Albo katolik (czyli prawdziwy), katolik liberalny (czyli podróba).

leszczyna 06.03.2021, 18:20

Płód nie jest niczyją własnością, bo to odrębny człowiek, który czasowo rozwija się w organizmie swojej matki, po czym we właściwym czasie ona go rodzi i dalej żyje poza jej organizmem.

Foster 06.03.2021, 18:20

albo jeszcze inaczej - dlaczego kobieta każdego innego kraju europejskiego może abortować płód dwutygodniowy a kobieta w Polsce nie może ? . Kobiety nie chcą nic szczególnego. Chcą tylko, żeby miały dokładnie takie same prawa jak kobieta w Anglii, Francji, Włoszech, Czechach, Austrii, Hiszpanii, Szwecji, Norwegii, Irlandii i nawet Argentyny - ojczyzny papieża Franciszka. Ponadto nie wciskajcie im, że chcą mordować - one chcą tylko, aby im pozostawiono prawo wyboru i nic więcej, tak samo jak rodzice mają prawo wyboru chrztu dla dziecka, co nie oznacza chcą tego chrztu.

Maciej Piwowar 06.03.2021, 18:19

@ Anonim ON jest potomkiem MARANA ( potomek portugalskiego lub Hiszpańskiego Izraelity ,który w Średniowieczu przeszedł na chrześcijaństwo by uniknąć prześladowań )<<< INFORMACJA.

Anonim 06.03.2021, 18:17

moj,kot z rakiem nieleczony zyl rok a kot kolegi leczony 12 miesiecy. Inny moj kocurek ma na ludzkie ma 90 lat i mimo ze zdrowy jak kon nie dociagnie 130 - 150 lat choc nic mu w zyciu nie brakuje

astm. 06.03.2021, 18:16

Stracił córkę i jeszcze mu mało!! Chłopie upamiętaj się, żeby nie było za późno.

horror 06.03.2021, 18:14

niby profesor a umysł zaciemniony, "kobieta nosi ciąże, rodzi ciążę" ciąża oczywiście nie ma nic do powiedzenia itd. Profesor nie rozumie że być w ciąży to znaczy nosić w swoim ciele swoje dziecko a aborcja to jest morderstwo tego dziecka. Profesor uważa że kobieta ma prawo mordować własne dzieci gdy one znajdują się w jej macicy.

Maciej Piwowar 06.03.2021, 18:14

Czy Ten KONOWAŁ myśli ,że będąc doradczą PREMIERA Może PLUĆ NA NARÓD.OT TYPOWY LEWACKI BUC.

Foster 06.03.2021, 18:12

To czyją własnością jest płód 2 tygodniowy w macicy polskiej kobiety ?

Anonim 06.03.2021, 18:12

Obywatelu, nie pi***** bez sensu

Anonim 06.03.2021, 18:10

Muszę zaprotestować, prof Simón nie jest katolikiem, tylko maranem. Zdziczałym jak widać słychać i czuć.

klik 06.03.2021, 18:07

Macica pewnie jest własnością kobiety... chociaż teraz to są osobomacice. Ale już to co jest w tej macicy to niekoniecznie. Czy owszem Ty też uważasz się za własność swojej matki? No chyba, że spadłeś z Księżyca i to prosto na głowę... Jeszcze zostaje bocian...

Anonim 06.03.2021, 18:06

Zdziczeniem jest przymuszanie kobiet do mordowania dzieci. Lewactwo po prostu usiłuje wytworzyć odruch Pawłowa zabijania nadliczbowych (powyżej liczby zero) dzieci, tak aby kobietom wydawało się że to ich decyzja, a to decyzja nie ich tylko pewnej lesbijki.

klik 06.03.2021, 18:04

He, he, he... liberalny katolik... to tak jak chrześcijański muzułmanin. Albo żyd chrześcijański. Ale to zdaje się to ten specjalista od pandemii co to jak miał nadejść 1 listopada to optował za zamknięciem wszystkiego, zwłaszcza cmentarzy bo pandemia i groźba rozniesienia zarazy a jak były "błyskawiczne" strajki to stwierdził, iż nie ma zagrożenia pandemicznego. Jak się owe protesty skończyły to znowu zgromadzenia stały się niebezpieczne...

Foster 06.03.2021, 18:02

Tzn. że myśli dokładnie tak jak większość Polaków. Trzeba być kretynem, żeby wierzyć, że macica jest własnością państwa i kościoła i że można polskie kobiety inwigilować i karać po to, aby czasami nie pomyślała o aborcji ciężko uszkodzonego płodu.

Po 11 ... 06.03.2021, 17:59

trust ... kolejny "zdziczony" katolik.

Wania Antonim kucaj przed Złotym Cielcem o zdrowie 06.03.2021, 17:56

u tiebia szabas to trwa siedem dni - a ósmego dnia idziesz po wypłatę trollowską

trust 06.03.2021, 17:55

Simon, że jesteś idiotą to wiemy, ale że jesteś kurvą to właśnie nam powiedziałeś.

Sprawdź staruchu w Wikipedii 06.03.2021, 17:53

definicję szabasu. Kurica nie ptica, drugim "hrabią" na Frondzie nie zostaniesz.

Wania Antonim w szabas odpuść se 06.03.2021, 17:50

to celebryta i podobno lobbysta - a ty żeby dobrze zwalić wieczorną gruchę, to musisz przeczytać GW i wytrzeć można

Wicio nie POwiem 06.03.2021, 17:47

o zarażeniu COvidem powinien decydować sam człowiek; polecam spacery na SK - ale o szczepionce decydować lobbysta Garnfunkel (Brzmienie ciszy) i wszyscy Polacy mają być zaszczepieni Pficerem

Przynajmniej Mariuszu prof. Simon jest 06.03.2021, 17:45

profesorem medycyny a nie doktorem fizyki. Świetny wywiad, sam widzisz że warto mieć subskrypcję Wyborczej dla takich właśnie tekstów: "Gdyby wszyscy przestrzegali restrykcji, to epidemię przynajmniej częściowo by zahamowano metodami biernymi. Mnie ucieszyło, kiedy jakiś czas temu spotkał się rząd z opozycją w tej sprawie. Niestety, wszyscy wyszli na durni, bo wieczorem ogłoszono decyzję o zakazie aborcji, co w praktyce oznaczało sabotowanie rozmów i demonstracje. A teraz jeszcze Ordo Iuris wymyśla te szczepionki robione na płodach. Komu się w chorym umyśle coś takiego lęgnie?"

Po 11 ... 06.03.2021, 17:43

Wystarczy wprowadzić karanie facetów za spędzanie spermy do kanalizacji, założyć obowiązkowy monitoring w każdym kiblu i .... KK zmieni zdanie w kwestii aborcji. Taki cud, Chwała Pale!

Polecane

Czytaj dalej