Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
robacEk
06.08.2021, 03:09
NIE ZAPOMNIJMY O TYM ................. ZE POWSTAŃCY OTWARCIE KRYTYKUJA PIS.................................... MOWIĄC ZE WŁAŚNIE Z TAKIMI IDEOLOGIAMI WALCZYLI .......................................................... wyznawcy pisu.......... wiecie juz po ktorej stronie stoicie........................................ BEDZIECIE MIEC KACA NA LATA ZA POPIERANIE TYCH ZLODZIEI.......................................... powiaty beda odpowiedzialne za rozkradanie tego panstwa................................ a bedzie rozliczanko ;] ..................... juz niedlugo........................................ WASZE SUMIENIE
Banda czworga
06.08.2021, 01:34
to Korwin , Braun , Winnicki i Bosak
disel
06.08.2021, 00:26
Nie zapominajmy o bladych kurduplach i bazylischkov z SIPO i SA śląskiego
Czy Warszawa by ocalała bez powstania?
05.08.2021, 23:31
Oczywiście, że NIE! Rozkazem Hitlera Warszawa została zamieniona na Festung Warschau i podzieliłaby los innych "twierdz" jak Königsberg, Kolberg, Breslau gdzie zginęło setki tysiące cywilów NIEMIECKICH. Warszawa byłaby zniszczona zarówno przez Niemcow jak i sowietów, ludność nie byłaby ewakuowana i traktowana by była jako "żywa tarcza" jak to miało miejsce w innych "twierdzach". . . . . . Jest sporo rzetelnych publikacji na ten temat, ale i są kretyńskie na które w ogóle nie warto zwracać uwagi. Taką jest "publikacja" pt. Obłęd 44. Autor Piotr Zychowicz się skompromitował takimi m .in. wstawkami, że Polska powinna rączka w rączkę maszerować z Hitlerem na Moskwę.
Powstanie Warszawskie
05.08.2021, 23:31
Niemców w Powstaniu straty osobowe były równe trzem dywizjom, plus setki pojazdów w tym wozy opancerzone i czołgi. Ale to dla Hitlera a szczególnie SS to nie miało najmniejszego znaczenia. . . . Niemal identyczna sytuacja powtórzyła się w Pradze czeskiej gdzie "dzielni" Czesi wywołali powstanie "za pięć dwunasta" tj. już po śmierci Hitlera i upadku Berlina, niemniej, obecne tam jednostki Waffen-SS zaczęły, z typową sobie werwą zaczęły systematyczną likwidację. Od masowej masakry uratowały Pragę inne jednostki SS, sowieckie SS Własowa. To Własow pomógł i jego SS walczyło z Waffen-SS. W tym samym czasie sowiecka armia Watutina była niecały dzień jazdy czołgiem od Pragi, żadnych sił niemieckich pomiędzy - GÓWNO ZROBILI. . . . . Gen. G. Patton mógł zniszczyć Waffen-SS i wyzwolić Pragę, ale Eisenhower mu zabronił. . . . . Warszawa mogłaby być dla sowietów przyczółkiem z którego, jak to mówił Patton, "right hook" odciąłby niemieckie dywizje od Rzeszy. Stalo się inaczej.
da da towariszcz jewrej z leningrada
05.08.2021, 23:30
A u was, ty job twoju mać s ukinsyn, to polskowo alfabieta NIET?!
waldeberg
05.08.2021, 19:14
Ciekawy jestem jak Bór-Komorowski kalkulował szanse powstania, w chwili wydania rozkazu o ataku?? Rzeź Woli, Ochoty, cywilów następuje już na początku powstania. Nie brano tego pod uwagę??? I jak powstanie było przygotowane jeżeli oddziały powstańcze nie były w stanie już w pierwszych dniach powstania dać osłony ludności cywilnej, kobieto, dzieciom ludziom starszym?? Pozostawiono ich sam na sam z kryminalistami, zwyrodnialcami, zboczeńcami uzbrojonymi po zęby, którzy dokonywali dzikich gwałtów na naszych kobietach i mordów porównywalnych jedynie w swoim okrucieństwie do mordów Ukraińców na Polakach. Bór-Komorowski powinien po powstaniu STZRELIĆ SOBIE W ŁEB. Zmarł w Londynie w 1966 roku.
Bomba
05.08.2021, 18:00
Ty, ujuhc!
Niemcy opuszczali juz Warszawe a Polacy kiwali i machali raczkami krzyczac i zartujac do nie widzenia.
Blaznie gdyby nie arogancja dowodztwa i sanacyjnego rzadu na uchodzctwie to ocalaloby wiecej niz mozna to sobie wyobrazic.
Hitler po zamachu ktory mial miejsce 10 dni wczesniej podjal emocjonalnie i w odwecie decyzje , ktore najbardziej dotknely ludnosc cywilna wawy.
Mlocie , pustostanie, jak mozesz...
Czy Warszawa by ocalała bez powstania?
05.08.2021, 16:55
Oczywiście, że NIE! Rozkazem Hitlera Warszawa została zamieniona na Festung Warschau i podzieliłaby los innych "twierdz" jak Königsberg, Kolberg, Breslau gdzie zginęło setki tysiące cywilów NIEMIECKICH. Warszawa byłaby zniszczona zarówno przez Niemcow jak i sowietów, ludność nie byłaby ewakuowana i traktowana by była jako "żywa tarcza" jak to miało miejsce w innych "twierdzach". . . . . . Jest sporo rzetelnych publikacji na ten temat, ale i są kretyńskie na które w ogóle nie warto zwracać uwagi. Taką jest "publikacja" pt. Obłęd 44. Autor Piotr Zychowicz się skompromitował takimi m .in. wstawkami, że Polska powinna rączka w rączkę maszerować z Hitlerem na Moskwę.
Powstanie Warszawskie
05.08.2021, 16:54
Niemców w Powstaniu straty osobowe były równe trzem dywizjom, plus setki pojazdów w tym wozy opancerzone i czołgi. Ale to dla Hitlera a szczególnie SS to nie miało najmniejszego znaczenia. . . . Niemal identyczna sytuacja powtórzyła się w Pradze czeskiej gdzie "dzielni" Czesi wywołali powstanie "za pięć dwunasta" tj. już po śmierci Hitlera i upadku Berlina, niemniej, obecne tam jednostki Waffen-SS zaczęły, z typową sobie werwą zaczęły systematyczną likwidację. Od masowej masakry uratowały Pragę inne jednostki SS, sowieckie SS Własowa. To Własow pomógł i jego SS walczyło z Waffen-SS. W tym samym czasie sowiecka armia Watutina była niecały dzień jazdy czołgiem od Pragi, żadnych sił niemieckich pomiędzy - GÓWNO ZROBILI. . . . . Gen. G. Patton mógł zniszczyć Waffen-SS i wyzwolić Pragę, ale Eisenhower mu zabronił. . . . . Warszawa mogłaby być dla sowietów przyczółkiem z którego, jak to mówił Patton, "right hook" odciąłby niemieckie dywizje od Rzeszy. Stalo się inaczej.
🦄⚡️🏳️🌈Polak Ateista Dumny Gej🏳️🌈⚡️🦄
05.08.2021, 16:07
fajny blondasek - trzeci od prawej :)
Anonim
05.08.2021, 15:45
PiS-PO jedno zło. Wiadomo to od wielu lat. Dla mnie żadna nowość. Banda Czworga.
Anonim
05.08.2021, 15:20
a platfusy stoją po stronie oprawców
123
05.08.2021, 15:12
Dobry szwab to zdechły szwab
Anonim
05.08.2021, 15:07
Jak można ich bronić i usprawiedliwiać? Całkowicie przejęli ducha i metody bolszewizmu, tyle że liderzy się zmienili. I to ma być alternatywa? Szatańska teza i nie mniej szatańska antyteza, katastrofa.
Obiektywny
05.08.2021, 14:54
NIGDY NIE ZAPOMNIMY TEJ STRASZNEJ ZBRODNI SZWABSKIM ŚWINIOM NORWEGOM I UKRAIŃCOM BO TO ONI DOKONALI TEJ ZBRODNI , ZAPOZNAJCIE SIĘ Z HISTORIĄ !
Taka prawda
05.08.2021, 14:52
Akurat zapoznaj sie z historią lepiej nawet discovery pokazywało że ruski forsowały Wisłę w 2 miejscach i był;i chwilowo na drugim brzegu ale natychmiast zostali zniszczeni zepchnięci itd przez oddziały niemiecki oni nie mili tam możliwości na przebicie sie przez Wisłę obok warszawy .
Spierdalaj brudasie,
05.08.2021, 14:32
Co po polsku nie rozumiesz, jewrej?!
Anonim
05.08.2021, 14:31
ch-ju pier..ny, co sie analfabeto ciskasz ,co tam nie zrozumiełeś debilu?
oj
05.08.2021, 14:30
To gorzej jak wściekłe psy, nie ma żadnego wytłumaczenia ŻADNEGO i nie jest to wina innych tylko tych którzy okupowali Warszawę i mordowali czyli Niemców i tych którzy mogli pomóc a nie pomogli tylko się gapili czyli ruskich. Niech ich razem wziętych szlak trafi za to nieprawdopodobne bestialstwo
Spierdalaj brudasie,
05.08.2021, 14:14
naucz się po polsku i polskiego alfabetu. Kup sobie rencisto lepszy tablecik.
Powstanie Warszawskie
05.08.2021, 14:13
Niemców w Powstaniu straty osobowe były równe trzem dywizjom, plus setki pojazdów w tym wozy opancerzone i czołgi. Ale to dla Hitlera a szczególnie SS to nie miało najmniejszego znaczenia. . . . Niemal identyczna sytuacja powtórzyła się w Pradze czeskiej gdzie "dzielni" Czesi wywołali powstanie "za pięć dwunasta" tj. już po śmierci Hitlera i upadku Berlina, niemniej, obecne tam jednostki Waffen-SS zaczęły, z typową sobie werwą zaczęły systematyczną likwidację. Od masowej masakry uratowały Pragę inne jednostki SS, sowieckie SS Własowa. To Własow pomógł i jego SS walczyło z Waffen-SS. W tym samym czasie sowiecka armia Watutina była niecały dzień jazdy czołgiem od Pragi, żadnych sił niemieckich pomiędzy - GÓWNO ZROBILI. . . . . Gen. G. Patton mógł zniszczyć Waffen-SS i wyzwolić Pragę, ale Eisenhower mu zabronił. . . . . Warszawa mogłaby być dla sowietów przyczółkiem z którego, jak to mówił Patton, "right hook" odciąłby niemieckie dywizje od Rzeszy. Stalo się inaczej.
Anonim
05.08.2021, 14:10
na zdjeciu prawie same ukrainskie ryje ,pomocnicy adolfa ,czemu nie ma takiego wycia na nich jak o jakimś jedwabnem ? zabili w jeden dzień 40 000 cywlili,czy dziś ktoś tam w zdf wie o tym? czy coś na ten temat było w DW?,czy do cholery ta kwacza fundacja narodowa przestanie przepier..ć nasze pieniądze i coś sensownego te skur..ny wreszcie zrobią?
Czy Warszawa by ocalała bez powstania?
05.08.2021, 14:07
Oczywiście, że NIE! Rozkazem Hitlera Warszawa została zamieniona na Festung Warschau i podzieliłaby los innych "twierdz" jak Königsberg, Kolberg, Breslau gdzie zginęło setki tysiące cywilów NIEMIECKICH. Warszawa byłaby zniszczona zarówno przez Niemcow jak i sowietów, ludność nie byłaby ewakuowana i traktowana by była jako "żywa tarcza" jak to miało miejsce w innych "twierdzach". . . . . . Jest sporo rzetelnych publikacji na ten temat, ale i są kretyńskie na które w ogóle nie warto zwracać uwagi. Taką jest "publikacja" pt. Obłęd 44. Autor Piotr Zychowicz się skompromitował takimi m .in. wstawkami, że Polska powinna rączka w rączkę maszerować z Hitlerem na Moskwę.
abcd
05.08.2021, 13:59
Warto wiedzieć więcej o Powstaniu Warszawskim. Przeczytaj: "Hańba i chwała – policzmy głosy"
https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Ha%C5%84ba_i_chwa%C5%82a_%E2%80%93_policzmy_g%C5%82osy
jesteś mordercą tchórzem
05.08.2021, 13:46
won z POLSKI, żydzie!!!
niemcy, żydzi, ruscy, ukraińcy jedna
05.08.2021, 13:45
sfołocz...
katolicka kretynizacja polski 🇵🇱
05.08.2021, 13:31
"podziękujmy" za to tzw. powstańcom warszawskim a tak naprawdę samobójcom którzy pociągnęli za sobą na śmierć dziesiątki tysięcy niewinnych ofiar!
sisi z WSI
05.08.2021, 13:23
Warszawa spłynęła krwią bo decydenci liczyli na pomoc Armii Radzieckiej .
Za złe decyzje nie powinni być dzisiaj stawiani na cokoły bo chwała należy się powstańcom i ludności cywilnej a nie tym którzy sprokurowali tak olbrzymią tragedie .
Pamiętać o tym powinien również nasz Narodowy decydent który tak ochoczo posłał by nas na pomoc banderowcom
Anonim
05.08.2021, 13:02
Straszliwe skutki decyzji Komorowskiego i jego koleżków. Wielcy generałowie, zawsze chętnie szafujący nie swoja krwią, chętnie nadstawiający piersi na ordery i portfel na apanaże. Od wieków tak jest. "A najdzielniej biją króle a najgęściej giną chłopy".
Ed
05.08.2021, 12:11
Ogól (większość) Polaków upoważnia każdego kto stoi po stronie polaków. Przede wszystkim, ofiary zbrodni niemieckich czy też ruskich, domagają się sprawiedliwego osądzenia bandytów.
Kto cię mniejszościowy upoważnił
05.08.2021, 11:52
do wypowiadania się w imieniu ogółu Polaków?
Tym komentarzem trafiłeś w sedno!
05.08.2021, 11:52
Masz świętą rację!....TAK!... TUSK TO OPOZYCJA WOBEC POLSKI!...
Artur
05.08.2021, 11:42
Zastanawia mnie jedno. Gdy my Polacy upamiętniamy 1 sierpnia krwawy wysiłek naszych rodaków, bohaterów, gdy my Polacy 1 sierpnia oddajemy cześć uczestnikom Powstania Warszawskiego, to w tym dniu Donald T, który mówi że "polskość to nienormalność" uczestniczy z nami w tym dniu smutku, chwały i dumy narodowej czy też cieszy się ze zwycięstwa odniesionego przez swoich niemieckich przyjaciół? Bo jak można go ocenić gdy w publicznej wypowiedzi ani razu nie wymienia prawdziwego sprawcy czyli narodu Niemieckiego? Gdy my czekamy na sprawiedliwość dziejową to on staje w obronie tych którym tak wiernie służy. Tak, to naprawdę najgorszy z możliwych przedstawicieli opozycji. W takim wypadku nie można jej nazwać polską opozycją ale opozycją wobec Polski.
Komentarze
34 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
NIE ZAPOMNIJMY O TYM ................. ZE POWSTAŃCY OTWARCIE KRYTYKUJA PIS.................................... MOWIĄC ZE WŁAŚNIE Z TAKIMI IDEOLOGIAMI WALCZYLI .......................................................... wyznawcy pisu.......... wiecie juz po ktorej stronie stoicie........................................ BEDZIECIE MIEC KACA NA LATA ZA POPIERANIE TYCH ZLODZIEI.......................................... powiaty beda odpowiedzialne za rozkradanie tego panstwa................................ a bedzie rozliczanko ;] ..................... juz niedlugo........................................ WASZE SUMIENIE
to Korwin , Braun , Winnicki i Bosak
Nie zapominajmy o bladych kurduplach i bazylischkov z SIPO i SA śląskiego
Oczywiście, że NIE! Rozkazem Hitlera Warszawa została zamieniona na Festung Warschau i podzieliłaby los innych "twierdz" jak Königsberg, Kolberg, Breslau gdzie zginęło setki tysiące cywilów NIEMIECKICH. Warszawa byłaby zniszczona zarówno przez Niemcow jak i sowietów, ludność nie byłaby ewakuowana i traktowana by była jako "żywa tarcza" jak to miało miejsce w innych "twierdzach". . . . . . Jest sporo rzetelnych publikacji na ten temat, ale i są kretyńskie na które w ogóle nie warto zwracać uwagi. Taką jest "publikacja" pt. Obłęd 44. Autor Piotr Zychowicz się skompromitował takimi m .in. wstawkami, że Polska powinna rączka w rączkę maszerować z Hitlerem na Moskwę.
Niemców w Powstaniu straty osobowe były równe trzem dywizjom, plus setki pojazdów w tym wozy opancerzone i czołgi. Ale to dla Hitlera a szczególnie SS to nie miało najmniejszego znaczenia. . . . Niemal identyczna sytuacja powtórzyła się w Pradze czeskiej gdzie "dzielni" Czesi wywołali powstanie "za pięć dwunasta" tj. już po śmierci Hitlera i upadku Berlina, niemniej, obecne tam jednostki Waffen-SS zaczęły, z typową sobie werwą zaczęły systematyczną likwidację. Od masowej masakry uratowały Pragę inne jednostki SS, sowieckie SS Własowa. To Własow pomógł i jego SS walczyło z Waffen-SS. W tym samym czasie sowiecka armia Watutina była niecały dzień jazdy czołgiem od Pragi, żadnych sił niemieckich pomiędzy - GÓWNO ZROBILI. . . . . Gen. G. Patton mógł zniszczyć Waffen-SS i wyzwolić Pragę, ale Eisenhower mu zabronił. . . . . Warszawa mogłaby być dla sowietów przyczółkiem z którego, jak to mówił Patton, "right hook" odciąłby niemieckie dywizje od Rzeszy. Stalo się inaczej.
A u was, ty job twoju mać s ukinsyn, to polskowo alfabieta NIET?!
Ciekawy jestem jak Bór-Komorowski kalkulował szanse powstania, w chwili wydania rozkazu o ataku?? Rzeź Woli, Ochoty, cywilów następuje już na początku powstania. Nie brano tego pod uwagę??? I jak powstanie było przygotowane jeżeli oddziały powstańcze nie były w stanie już w pierwszych dniach powstania dać osłony ludności cywilnej, kobieto, dzieciom ludziom starszym?? Pozostawiono ich sam na sam z kryminalistami, zwyrodnialcami, zboczeńcami uzbrojonymi po zęby, którzy dokonywali dzikich gwałtów na naszych kobietach i mordów porównywalnych jedynie w swoim okrucieństwie do mordów Ukraińców na Polakach. Bór-Komorowski powinien po powstaniu STZRELIĆ SOBIE W ŁEB. Zmarł w Londynie w 1966 roku.
Ty, ujuhc! Niemcy opuszczali juz Warszawe a Polacy kiwali i machali raczkami krzyczac i zartujac do nie widzenia. Blaznie gdyby nie arogancja dowodztwa i sanacyjnego rzadu na uchodzctwie to ocalaloby wiecej niz mozna to sobie wyobrazic. Hitler po zamachu ktory mial miejsce 10 dni wczesniej podjal emocjonalnie i w odwecie decyzje , ktore najbardziej dotknely ludnosc cywilna wawy. Mlocie , pustostanie, jak mozesz...
Oczywiście, że NIE! Rozkazem Hitlera Warszawa została zamieniona na Festung Warschau i podzieliłaby los innych "twierdz" jak Königsberg, Kolberg, Breslau gdzie zginęło setki tysiące cywilów NIEMIECKICH. Warszawa byłaby zniszczona zarówno przez Niemcow jak i sowietów, ludność nie byłaby ewakuowana i traktowana by była jako "żywa tarcza" jak to miało miejsce w innych "twierdzach". . . . . . Jest sporo rzetelnych publikacji na ten temat, ale i są kretyńskie na które w ogóle nie warto zwracać uwagi. Taką jest "publikacja" pt. Obłęd 44. Autor Piotr Zychowicz się skompromitował takimi m .in. wstawkami, że Polska powinna rączka w rączkę maszerować z Hitlerem na Moskwę.
Niemców w Powstaniu straty osobowe były równe trzem dywizjom, plus setki pojazdów w tym wozy opancerzone i czołgi. Ale to dla Hitlera a szczególnie SS to nie miało najmniejszego znaczenia. . . . Niemal identyczna sytuacja powtórzyła się w Pradze czeskiej gdzie "dzielni" Czesi wywołali powstanie "za pięć dwunasta" tj. już po śmierci Hitlera i upadku Berlina, niemniej, obecne tam jednostki Waffen-SS zaczęły, z typową sobie werwą zaczęły systematyczną likwidację. Od masowej masakry uratowały Pragę inne jednostki SS, sowieckie SS Własowa. To Własow pomógł i jego SS walczyło z Waffen-SS. W tym samym czasie sowiecka armia Watutina była niecały dzień jazdy czołgiem od Pragi, żadnych sił niemieckich pomiędzy - GÓWNO ZROBILI. . . . . Gen. G. Patton mógł zniszczyć Waffen-SS i wyzwolić Pragę, ale Eisenhower mu zabronił. . . . . Warszawa mogłaby być dla sowietów przyczółkiem z którego, jak to mówił Patton, "right hook" odciąłby niemieckie dywizje od Rzeszy. Stalo się inaczej.
fajny blondasek - trzeci od prawej :)
PiS-PO jedno zło. Wiadomo to od wielu lat. Dla mnie żadna nowość. Banda Czworga.
a platfusy stoją po stronie oprawców
Dobry szwab to zdechły szwab
Jak można ich bronić i usprawiedliwiać? Całkowicie przejęli ducha i metody bolszewizmu, tyle że liderzy się zmienili. I to ma być alternatywa? Szatańska teza i nie mniej szatańska antyteza, katastrofa.
NIGDY NIE ZAPOMNIMY TEJ STRASZNEJ ZBRODNI SZWABSKIM ŚWINIOM NORWEGOM I UKRAIŃCOM BO TO ONI DOKONALI TEJ ZBRODNI , ZAPOZNAJCIE SIĘ Z HISTORIĄ !
Akurat zapoznaj sie z historią lepiej nawet discovery pokazywało że ruski forsowały Wisłę w 2 miejscach i był;i chwilowo na drugim brzegu ale natychmiast zostali zniszczeni zepchnięci itd przez oddziały niemiecki oni nie mili tam możliwości na przebicie sie przez Wisłę obok warszawy .
Co po polsku nie rozumiesz, jewrej?!
ch-ju pier..ny, co sie analfabeto ciskasz ,co tam nie zrozumiełeś debilu?
To gorzej jak wściekłe psy, nie ma żadnego wytłumaczenia ŻADNEGO i nie jest to wina innych tylko tych którzy okupowali Warszawę i mordowali czyli Niemców i tych którzy mogli pomóc a nie pomogli tylko się gapili czyli ruskich. Niech ich razem wziętych szlak trafi za to nieprawdopodobne bestialstwo
naucz się po polsku i polskiego alfabetu. Kup sobie rencisto lepszy tablecik.
Niemców w Powstaniu straty osobowe były równe trzem dywizjom, plus setki pojazdów w tym wozy opancerzone i czołgi. Ale to dla Hitlera a szczególnie SS to nie miało najmniejszego znaczenia. . . . Niemal identyczna sytuacja powtórzyła się w Pradze czeskiej gdzie "dzielni" Czesi wywołali powstanie "za pięć dwunasta" tj. już po śmierci Hitlera i upadku Berlina, niemniej, obecne tam jednostki Waffen-SS zaczęły, z typową sobie werwą zaczęły systematyczną likwidację. Od masowej masakry uratowały Pragę inne jednostki SS, sowieckie SS Własowa. To Własow pomógł i jego SS walczyło z Waffen-SS. W tym samym czasie sowiecka armia Watutina była niecały dzień jazdy czołgiem od Pragi, żadnych sił niemieckich pomiędzy - GÓWNO ZROBILI. . . . . Gen. G. Patton mógł zniszczyć Waffen-SS i wyzwolić Pragę, ale Eisenhower mu zabronił. . . . . Warszawa mogłaby być dla sowietów przyczółkiem z którego, jak to mówił Patton, "right hook" odciąłby niemieckie dywizje od Rzeszy. Stalo się inaczej.
na zdjeciu prawie same ukrainskie ryje ,pomocnicy adolfa ,czemu nie ma takiego wycia na nich jak o jakimś jedwabnem ? zabili w jeden dzień 40 000 cywlili,czy dziś ktoś tam w zdf wie o tym? czy coś na ten temat było w DW?,czy do cholery ta kwacza fundacja narodowa przestanie przepier..ć nasze pieniądze i coś sensownego te skur..ny wreszcie zrobią?
Oczywiście, że NIE! Rozkazem Hitlera Warszawa została zamieniona na Festung Warschau i podzieliłaby los innych "twierdz" jak Königsberg, Kolberg, Breslau gdzie zginęło setki tysiące cywilów NIEMIECKICH. Warszawa byłaby zniszczona zarówno przez Niemcow jak i sowietów, ludność nie byłaby ewakuowana i traktowana by była jako "żywa tarcza" jak to miało miejsce w innych "twierdzach". . . . . . Jest sporo rzetelnych publikacji na ten temat, ale i są kretyńskie na które w ogóle nie warto zwracać uwagi. Taką jest "publikacja" pt. Obłęd 44. Autor Piotr Zychowicz się skompromitował takimi m .in. wstawkami, że Polska powinna rączka w rączkę maszerować z Hitlerem na Moskwę.
Warto wiedzieć więcej o Powstaniu Warszawskim. Przeczytaj: "Hańba i chwała – policzmy głosy" https://henryk-dabrowski.pl/index.php?title=Ha%C5%84ba_i_chwa%C5%82a_%E2%80%93_policzmy_g%C5%82osy
won z POLSKI, żydzie!!!
sfołocz...
"podziękujmy" za to tzw. powstańcom warszawskim a tak naprawdę samobójcom którzy pociągnęli za sobą na śmierć dziesiątki tysięcy niewinnych ofiar!
Warszawa spłynęła krwią bo decydenci liczyli na pomoc Armii Radzieckiej . Za złe decyzje nie powinni być dzisiaj stawiani na cokoły bo chwała należy się powstańcom i ludności cywilnej a nie tym którzy sprokurowali tak olbrzymią tragedie . Pamiętać o tym powinien również nasz Narodowy decydent który tak ochoczo posłał by nas na pomoc banderowcom
Straszliwe skutki decyzji Komorowskiego i jego koleżków. Wielcy generałowie, zawsze chętnie szafujący nie swoja krwią, chętnie nadstawiający piersi na ordery i portfel na apanaże. Od wieków tak jest. "A najdzielniej biją króle a najgęściej giną chłopy".
Ogól (większość) Polaków upoważnia każdego kto stoi po stronie polaków. Przede wszystkim, ofiary zbrodni niemieckich czy też ruskich, domagają się sprawiedliwego osądzenia bandytów.
do wypowiadania się w imieniu ogółu Polaków?
Masz świętą rację!....TAK!... TUSK TO OPOZYCJA WOBEC POLSKI!...
Zastanawia mnie jedno. Gdy my Polacy upamiętniamy 1 sierpnia krwawy wysiłek naszych rodaków, bohaterów, gdy my Polacy 1 sierpnia oddajemy cześć uczestnikom Powstania Warszawskiego, to w tym dniu Donald T, który mówi że "polskość to nienormalność" uczestniczy z nami w tym dniu smutku, chwały i dumy narodowej czy też cieszy się ze zwycięstwa odniesionego przez swoich niemieckich przyjaciół? Bo jak można go ocenić gdy w publicznej wypowiedzi ani razu nie wymienia prawdziwego sprawcy czyli narodu Niemieckiego? Gdy my czekamy na sprawiedliwość dziejową to on staje w obronie tych którym tak wiernie służy. Tak, to naprawdę najgorszy z możliwych przedstawicieli opozycji. W takim wypadku nie można jej nazwać polską opozycją ale opozycją wobec Polski.