Szokujące

Ziemkiewicz ostro do Sikorskiego ws. Jedwabnego: "Twoi niemieccy mocodawcy to zrobili. Służ im wiernie dalej"

Odtajnienie przez sąd materiałów oraz powstałe na tej bazie publikacje i programy publicystyczne dotyczące niemieckiej zbrodni na Żydach dokonanej w Jedwabnem najwidoczniej zdenerwowały i zdezorientowały byłego szefa MSZ, a obecnie europosła Radosława Sikorskiego.

2 min czytania
fot. yt/radosław sikorski/rafał ziemkiewicz
fot. yt/radosław sikorski/rafał ziemkiewicz

Odtajnienie przez sąd materiałów oraz powstałe na tej bazie publikacje i programy publicystyczne dotyczące niemieckiej zbrodni na Żydach dokonanej w Jedwabnem najwidoczniej zdenerwowały i zdezorientowały byłego szefa MSZ, a obecnie europosła Radosława Sikorskiego.

Niemniej nie skorzystał, żeby zachować się tym razem przyzwoicie i - podobnie jak w przypadku katastrofy smoleńskiej - zaczął kpić z ofiar tej strasznej niemieckiej zbrodni na Żydach. Czy już tylko taka polityczna nekrofilia sprawia przyjemność byłemu ministrowi w rządzie Donalda Tuska i podnosi funkcjonowanie jego mózgu do fal beta, gamma a może nawet delta? Oby tylko covidem delta się to nie skończyło...

- Czy Pan Prezydent @AndrzejDuda już wie kto kogo mordował w Jedwabnem? A wy, @ONR_Podlasie? @MediaNarodoweMN? @GrzegorzBraun_ z @KONFEDERACJA_? Materiał w  @RadioMaryja o tym, że Niemcy? A w @TVP_Info o udziale dziadka Tuska? A może parchy same się spaliły @R_A_Ziemkiewicz? - czytamy w kpiącym wpisie Radosława Sikorskiego.

Wpis Sikorskiego wywołał burzliwą dyskusję, niesmak a nawet zażenowanie i niektórych internautów.

Do słów obecnego europosła KO odniósł się pisarz i publicysta Rafał Ziemkiewicz.

- Nie, twoi niemieccy mocodawcy to zrobili. Dlatego tak dobrze płacą za zaprzeczanie ich winie i zwalaniu jej na Polaków. Służ im wiernie dalej, dostaniesz w nagrodę kość a może nawet kawałek kiełbasy – napisał Ziemkiewicz.

mp/twitter/fronda.pl

Komentarze

210 komentarzy

Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.

mefistofeles 10.08.2021, 19:16

Ziemkiewicza nie widziałem na tęczowej paradzie, ale jabłońska sikorka mi mignęła przed oczami.

cenzor 10.08.2021, 19:05

A co robią w PO? To samo co w Pisie

bycze jajo 10.08.2021, 19:04

apfelbaum brzmi lepiej niż jakiś tam schikorsky

antykomuch 10.08.2021, 19:00

Jak bym powiedział, że jabłoński (sikorek) to świnia to bym obraził świnie. W takim razie powiem, że to zwykły ciul.

prof. Zet 05.08.2021, 14:27

Niemcy palili w okupowanej Polsce nie tylko stodoły, ale cale wsie. Bestialstwo Niemców jest szokujące. Jest tych ludobójczych zbrodni - udokumentowanych - ponad 800 wsi. Niech Filip et al przestudiują sobie rzetelne prace historyków, tych wczesnych tez: Szymon Datner i Cz. Pilichowski, szczególnie Pilichowskiego Encyklopedia obozów, więzieni, miejsc przemocy gestapo i SS na Polakach: (ponad 600 stron), A - Z , opis 5877 miejsc zbrodni. W samej Lodzi bylo ponad 40, a jedno getto. Nawet pierwsza książka Jana Grossa (1979, English) "Polish Society Under German Occupation, General Gouvernment 1939-44" jest bardzo wazna. (jeszcze znal historie II wojny) Jedyna kopia w polskich bibliotekach: BUW, Krakowskie Przedmiescie. Przedmowa jest szczegolnie ciekawa, gdzie podkresla ze dwoch tematow tu nie porusza, nadchodzacy rzad komunistow --- oraz, losy Zydow, bo to bylo "separate"' - bo Niemcy ich oddzielili od polskiego spoleczenstwa, zamkneli w gettach.

prof. Zet 05.08.2021, 14:21

Niemcy palili w okupowanej Polsce nie tylko stodoły, ale cale wsie. Bestialstwo Niemców jest szokujące. Jest tych ludobójczych zbrodni - udokumentowanych - ponad 800 wsi. Niech Filip et al przestudiują sobie rzetelne prace historyków, tych wczesnych tez: Szymon Datner i Cz. Pilichowski, szczególnie Pilichowskiego Encyklopedia obozów, więzieni, miejsc przemocy gestapo i SS na Polakach: (ponad 600 stron), A - Z , opis 5877 miejsc zbrodni. W samej Lodzi bylo ponad 40, a jedno getto. Nawet pierwsza książka Jana Grossa (1979, English) "Polish Society Under German Occupation, General Gouvernment 1939-44" jest bardzo wazna. (jeszcze znal historie II wojny) Jedyna kopia w polskich bibliotekach: BUW, Krakowskie Przedmiescie. Przedmowa jest szczegolnie ciekawa, gdzie podkresla ze dwoch tematow tu nie porusza, nadchodzacy rzad komunistow --- oraz, losy Zydow, bo to bylo "separate"' - bo Niemcy ich oddzielili i zamkneli w gettach.

kałmuk 27.07.2021, 06:43

nie zmieniła nazwiska abyś cały czas goju wiedział kto tobą rządzi

oficer LWP 27.07.2021, 06:00

to co robią działacze PZPR i tajni donosiciele SB w PIS

z Jedwabnego 27.07.2021, 05:57

i dlatego Kaczyński L. wstrzymał w 2001 r. ekshumację aby prawdy nie można było ustalić, to dlatego Ziobro minister w rządzie Morawieckiego (Kaczyńskiego) w 2019 r. powiedział, że dopóki oni rządzą (czyli PIS, PO, PSL, SLD, Nowoczesna, Razem, Wiosna w skrócie nazywani żydostwem) ekshumacji nigdy nie będzie a jak jej nie będzie to nie można ustalić prawdy jak było i napisz dlaczego z tego powodu wielbisz PIS, dlaczego kłamiesz, że wolisz prawdę od kłamstwa i dlatego tak jak PIS nie chcesz ekshumacji, na YT jest wiele wypowiedzi światków tej zbrodni , którzy mówią inaczej, to dlatego jest potrzebna ekshumacja, Kaczyński z premedytacją a potem żyd Kraśniewski przed całym światek pokazali, że Polacy to antysemici i tak ma być na wieki

Filip 25.07.2021, 14:25

W telewizji widziałem wypowiedz świadka spalenia Żydów w stodole w Jedwabnem, który jest Polakiem. Potwierdził dobrowolny udział Polaków w spaleniu Żydów. IPN posiada również zeznania innych świadków. Rola Niemców polegała na zapewnieniu biorącym udział w zbrodni bezkarności. Jeśli chodzi o pogrom kielecki, to wielu zabójców było sądzonych i były to wyłącznie osoby polskiej narodowości. Brak jest jakichkolwiek dowodów wskazujących na wcześniejsze zaplanowanie pogromu przez ówczesne władze. Pogrom miał przebieg spontaniczny. Wielu milicjantów, oficerów i żołnierzy WP uczestniczyło w pogromie, ale z własnej inicjatywy. Wolę najgorszą prawdę niż najlepsze kłamstwo!!!

Filip 25.07.2021, 14:17

Joanna Brzeska w dniu 26 kwietnia 2006 roku został wywłaszczona decyzją p.o. Prezydenta Warszawy Mirosława Kochalskiego z PiS-u. Hanna Gronkiewicz - Waltz została Prezydentem Warszawy w dniu 2 grudnia 2006 roku.

Radek - ( kanał lewy, kanał prawy ) 16.07.2021, 12:44

podobno przeszedł operację odtworzenia przegrody nosowej. Może ten zabieg i odstawienie proszku pomogą mu w powrocie do realnego życia. Trzymam kciuki.

ala 16.07.2021, 10:26

Sikorskiego się wstydzi nawet żona, bo wolała nie zmieniać nazwiska, żeby jej nie kojarzono z tą miernotą z PO

ALA 16.07.2021, 10:23

NIE CIERPIE ZYDOKOMUNY I ICH POTOMKOW

ola 16.07.2021, 10:19

PRZEZ SASIADOW ZYDOW Z ARMIA CZERWONA.

Stary 16.07.2021, 10:12

ZYDOKOMUNA UBECKA Z NAMASZCZENIA STALINA KATOWALA I MORDOWALA POLAKOW PRZEZ 50 LAT PO WOJNIE. BERIA KRWAWA LUNA ,STOLMAN STEFAN MICHNIK -SZTETER. HELENA WOLINSKA ,MOLER KAT MLODYCH POLAKOW.

Conrad 16.07.2021, 07:13

Panstwa trojmorza na to nie zezwola....!!?

sjp 16.07.2021, 05:57

Radek pomyliłeś się. Sama spaliła się Pani Brzeska, tak ustaliliście, a Żydów spalili Niemcy.

lewacka tęczowa lewatywa 15.07.2021, 09:40

my? to znaczy twoja rodzina?

AAAtomek 15.07.2021, 09:39

a może zdRadek ma wyrzuty sumienia? czyżby jakiś bliski był w to zamieszany?

Totolotek 14.07.2021, 09:15

Sikorski już czas zniemczyć nazwisko i się ujawnić. Zaskoczenie będzie wielkie bo ty nie niemiecki jesteś ,tylko żydki cię prowadzą. Tak czy tak zniemczone nazwisko będzie pasować do tych dwóch narodów.

ala 13.07.2021, 19:08

Sikorskiego się wstydzi nawet żona, bo wolała nie zmieniać nazwiska, żeby jej nie kojarzono z tą miernotą z PO

przemyśl-7 12.07.2021, 11:31

Najprosciej byloby przeprowadzić ekshumację i udowodnić ,kto ma rację..Ale tego się nie da ,bo wyjdzie prawda.

Anonim 12.07.2021, 07:57

Dorzuć jeszcze kosmitów, brednisiu.

To nie my mordowaliśmy Żydów! To Niemcy! 12.07.2021, 05:19

Niemcy i Holendrzy ich mordowali! My polacy nie! U nas nigdy nie było antysemityzmu! Nigdy przenigdy!

o ... 12.07.2021, 03:58

... myślę, że czas już upomnieć się o odszkodowania za Katyń od izraela ... co? to nie żydzi mordowali tylko obywatele ussr? ... no właśnie ... to nie żydzi ginęli w Oświęcimiu, tylko obywatele Polski, Francji, Niemiec, Holandii itd ... skąd zatem te roszczenia majątkowe żydów ... na jakiej podstawie ? ... chcecie odszkodowań - płaćcie najpierw za własne zbrodnie ... za zdradę waszej ówczesnej ojczyzny ... za zdradę tych, którzy was przyjęli, gdy inni was wypędzali i mordowali ... niewdzięczna i pazerna swołocz ...

Portofino 12.07.2021, 02:34

Wiesz, tak szczerze mówiąc, to jestem rozczarowany, że odtajnione dokumenty wskazuje Niemców jako głównych sprawców. To powinni zrobić im Polacy.

Portofino 12.07.2021, 02:05

Większość wiadomości o tych wydarzeniach, które posiadam pochodzi z czasow gdy żadne linki nie były znane. Ja pisze i oceniam, co napisali inni "z głowy" i nie są mi żadne linki potrzebne. Więc ze mną proszę, nie dyskutuj przy pomocy linków. Zanim zaczniesz innych oskarżać o agenturalność, to wpierw zbadaj gruntownie temat nie przy pomocy linków, ale w bibliotekach. Istnieje np. pamiętnik żydowskiego lekarza z Tłuszcza (UK), który pisze o haniebnym zachowaniu się swoich rodaków. Już pod koniec PRL-u w latach osiemdziesiatych kiedy żyło jeszcze wielu naocznych świadków tych wydarzeń zaczęto gromadzić relacje tych ludzi. Obojętne czy ktoś pochodził z północy, czy południa Kresów to te relacje niczym się nie różnią poza osobami tam występującymi. Przeczytaj to i jeżeli nie kieruje Tobą zła wola, to ujrzysz ten temat w zupełnie innym świetle. Jeżeli następnym razem dyskusje ze mną zaczniesz prośbą o linki to po prostu Cię oleje.

Saki Faki 11.07.2021, 21:39

A jak chodzi to musi klapać.

Andy 11.07.2021, 20:22

Jego samiczka jest wagino-poprzeczna ... I to wszystko tłumaczy ...

jamJest 11.07.2021, 20:11

Radek się tak upodlił że aż przykro. Człowiek z takim życiorysem, kiedy został szefem MON w rządzie PIS wydawało się że ma szlachetne cele , że jest ideowcem. Niestety życie pokazało że zrobił sie sługusem innych i stał się klasycznym bezideowcem! Szkoda bo miał potencjał. Teraz niech już znika z polityki i się nie pogrąża. Ot taka Ewa Kopacz w spodniach.

chorąży 11.07.2021, 19:52

Niech wreszcie ktos napisze ze za żydowskimi roszczeniami stoi kancelaria z Brooklynu tescia Radka Sikorszczaka o lle ten tak naprawde sie nazywa

Jawny 11.07.2021, 19:49

I aby było śmieszniej Korczyński (tzn. jego trup) leży na Wojskowych Powązkach w Alei Zasłużonych. Odpowiedzialny za masakrę robotników w 1970. Prawdopodobnie zamordowany w Algierze. Na pogrzebie był Jaruzel i Gomułka. Co jakiś czas "ktoś" nalepia mu na grobie małą czaszkę. A potem "ktoś inny" ją odlepia.

rychu 11.07.2021, 19:44

Żydzi wydawali i brali udział w represjach i mordach wraz z NKWD na ludnosci polskiej z okolic Jedwabnego 'Blisko jest do Katynia gdzie zydzi Joshua Sorokin Samyun Tichonow Abraham Vidro i Aleksander Susłow oficerowie NKWD zamordowali około 50 tys oficerow polskich

Po "ujawnieniu" że niektóre z ofiar 11.07.2021, 17:58

zostały zastrzelone przez polskich "granatowych" ?

Anonim 11.07.2021, 16:55

Akurat badania Agencji Praw Podstawowych dowodzą, że katolicy NAJMNIEJ biją i najmniej gwałcą. Za to ZDECYDOWANIE, kilka razy więcej, mocniej i częściej biją, katują i gwałcą ATEIŚCI. Lewaku, to dlatego zwalasz winy własnego środowiska zdeprawowanych ateistów?

Anonim 11.07.2021, 16:52

No tak, cała polityka to w zasadzie tylko intrygi, knowania, geszefty czyli spiski. Jak jakies państwo jest słabe, to Silni knują (spiskują) przeciwko niemu, a kretyni bełkoczą coś o "teoriach spiskowych". Lewaku, świat to nie przedszkole i piaskownica. Świat to krwawa jatka.

Mariusz 11.07.2021, 15:30

Pogrom w Ludmiłówce (listopad 1942 – luty 1943) – pogrom społeczności żydowskiej oraz żydowskich członków Gwardii Ludowej we wsi Ludmiłówka i jej okolicach w powiecie kraśnickim, popełniony przez komunistycznych partyzantów z Gwardii Ludowej, pod dowództwem Grzegorza Korczyńskiego (ps. „Grzegorz”). Zbrodnia miała charakter rabunkowy wobec ukrywających się Żydów, uciekinierów z okolicznych gett i byłych polskich żołnierzy kampanii wrześniowej pochodzenia żydowskiego. Wobec żydowskiej frakcji w GL zabójstwa te były formą wewnętrznej walki o władzę w środowisku Polskiej Partii Robotniczej. Łącznie zostało zamordowanych około 100 Żydów ukrywających się w okolicy, w większości kobiet i dzieci[

Prawda 11.07.2021, 15:24

W 1939 roku Żydzi Bolszewików witali -- Kwiatami ---i pomagali w mordowaniu Polskich Oficerow == W 1941 roku Znowu Żydzi witali Niemcow kwiatami --ale zagłada Żydow j już w Niemczech zatwierdzona i opracowana była 1926 roku tak w 1926 roku opracowano likwidacje Żydow potem ===Narody Słowianskie --

Historyk✍️ 11.07.2021, 14:15

nie zapomnimy o męczeńskiej śmierci Polaków zamordowanych w Jedwabnem przez sasiadow

Do josef 11.07.2021, 14:08

IPN pochodzenie żydowskie ludzi z rządu.

Anonim 11.07.2021, 13:29

Goje nie rozumieją żydowskiej koncepcji prawdy. Otóż, prawda nie opiera się na faktach, to już odrzucił Marks, jako starożytny jeszcze przesąd. Prawdą jest to co służy Żydom. Oni doskonale wiedzą, że to zrobili Niemcy. Ale z Niemcami robi się dobre geszefty, więc trzeba ich od tego uwolnić i zwalić na innych. Na kogo? Oczywiście na katolickich polaczków. Proste?

tja... 11.07.2021, 13:28

Masz bana na internet, czy szukasz przewodnika niepełnosprawnych po nim?

skądinąd 11.07.2021, 13:05

W tej wypowiedzi nie zgadza się nic, ale takim ludziom niewiedza nigdy nie przeszkadzała o mówieniu głupot.

zbiera się na wymioty... 11.07.2021, 13:03

Czyli obozowisko nieuzbrojonych cywili to już "oddział pod komendą sowiecką"? Strasznie głęboko cię zrusyfikowało.

zaciekawiony 11.07.2021, 13:01

Twój mózg kto zamordował?

złośliwy 11.07.2021, 13:00

Spiski. Wszędzie spiski. Cały świat spiskuje przeciwko biednej Polsce...

zaciekawiony 11.07.2021, 12:54

Tych relacji jest "bardzo dużo", ale żadnej nie potrafisz przytoczyć? Sorry, ale najwyraźniej ktoś cię okłamał, albo sam się chcesz okłamywać. Sowiecka agentura działała zarówno wśród mniejszości niemieckich jak i rodzimych Polaków. Do denuncjacji polskiej inteligencji nie byli potrzebni akurat żydzi, choć i wśród nich też byli zdrajcy. Ale przesadzone opowieści o "żydokomunie" to już próba usprawiedliwiania się po zbrodniach jak Jedwabne czy Radziłów. Tylko czy da się usprawiedliwić mordowanie kobiet, starców i dzieci? Tak na marginesie - rzeczywistych kolaborantów Żydów i Polaków miejscowa ludność zlikwidowała bezpośrednio po przejściu frontu. Pogromy miały miejsce gdy zdrajcy już dawno nie żyli.

­ 11.07.2021, 12:44

Ciemkiewicz to idiota.

Anonim 11.07.2021, 12:02

Poczytaj, synku, jak to było. Gdzie Kaczyńscy tam zdrada polskich interesów i wspieranie ich koszernych koleżków.

Portofino 11.07.2021, 11:44

To googlowanie to nic innego jak żydowska wersja historii.

Portofino 11.07.2021, 11:41

Tak naprawdę to Izrael g...nas obchodzi i o niczym informować go nie będziemy.

Tylko POLSKIE PO, nie KOMUNISTYCZNO-FASZYSTOWSKIE 11.07.2021, 11:07

Bez dr EWY KUREK nic nie będzie. Chyba, że damy się DYMAĆ tak jak do tej pory. Wielką PRZYJACIÓŁKĄ PRZYZWOITYCH, UCZCIWYCH, SPRAWIEDLIWYCH ŻYDÓW, szczególnie POLSKICH ŻYDÓW, jest PRAWDZIWA POLKA, mająca największą wiedzę o ŻYDACH, szczególnie mieszkających kiedyś na terenie Polski, dr EWA KUREK, nie powinna ona wychodzić ze STUDIA TELEWIZYJNEGO wyjaśniając kwestie ŻYDOWSKIE między POLAKAMI i ŻYDAMI. Nie mówiąc o tym, że w imieniu POLSKI powinna być od "SPECJALNYCH ZADAŃ" w KONTAKTACH z ŻYDAMI. Taki nijaki DANIELS, Żydowska ambasadorka, czy ten Żydowski minister, a nawet nijaki Netanjahu, powinni być pod specjalnym "NADZOREM" dr EWY KUREK, reprezentującym POLSKĘ w tych kontaktach. Kiedy POJAWI się w RZĄDZIE POLSKIM, jako EKSPERT i osoba ODPOWIEDZIALNA za kontakty z ŻYDAMI, dr EWA KUREK, to będzie znak ze nie ma żadnej z KIMŚ "USTAWKI"? OCZYWIŚCIE dr EWA KUREK musi być mocno "UMOCOWANA", najlepiej, jako WICEPREMIER, lub w ostateczności, jako MINISTER. Inaczej to jest tylko "BAJER". Inna sprawa to, że teraz jest cała masa ekspertów od ŻYDÓW z grona dziennikarzy, którzy do tej pory byli ekspertami od sportu, rolnictwa, pojazdów w ruchu drogowym, skupu opakowań zwrotnych czy obrotu owocami. Przy okazji spytam, KIEDY zostanie wyemitowany przez PiS, FILM dr EWY KUREK pt., „KTO RATUJE JEDNO ŻYCIE" znany POLAKOM „PUŁKOWNIK" (od prawie 21 lat leży na półce). Właśnie w tej chwili jest OKAZJA na taką emisje tegoż FILMU. Pięknie współgrałby ze ŚWIADECTWEM POLSKIEGO ŻYDA, ocalałego z Holokaustu, uratowanego przez POLAKÓW Edwarda Mosberga. Przy okazji spytam, CZY będą wspólne z IZRAELCZYKAMI KONFERENCJE na temat "OSZUSTWA w JEDWABNEM", na temat "NIEDOKOŃCZENIE EKSHUMACJI w Jedwabnem", na temat "JAK WSADZIĆ DO WIEZIENIA NIJAKIEGO GRONSSA"" za KŁAMSTWA i PONIŻANIE POLSKI???? Jak zabezpieczyć się przed FABRYKĄ zwaną "PRZEDSIĘBIORSTWO HOLOKAUST" i jej 447??? CZY jak wymóc aby nie nazywano POLSKI naszej OJCZYZNY jakimś dziwacznym słowem POLIN, co to jest POLIN???, ponoć znaczy "MIEJSCE TYMCZASOWE" dla KOGO??? Czy Żydzi będą współpracować nad rozwiązaniem tych spraw??? Czy w końcu IZRAELCZYCY pozwolą pochować na CMENTARZU ŻYDOWSKIM, POLSKICH ŻYDÓW z TEGO DOŁU w JEDWABNEM w którym leżą WRZUCENI jeden na drugim NASI STARSI BRACIA w WIERZE, POLSCY ŻYDZI ZAMORDOWANI PRZEZ siepaczy niemieckich GESTAPOWCÓW i SS-manów??? Przecież jest cały RYTUAŁ POCHÓWKU NASZYCH BRACI POLSKICH ŻYDÓW, nie mogą leżeć we wspólnym DOLE bez POCHÓWKU. CZY JEST ZAPROSZONA do tych rozmów PROFESOR EWA KUREK??? Jak wiemy byli różni ŻYDZI. Jedni byli gotowi oddać swoje życie za Polskę i POLSKICH ŻYDÓW, inni ŻYDZI zaganiali kijami Polskich Żydów do BYDLĘCYCH WAGONÓW na "UMSZLAGPLATZ" aby zawiść tych POLSKICH ŻYDÓW do GAZU w NIEMIECKIM OBOZIE KONCENTRACYJNYM AUSCHWITZ.

josef 11.07.2021, 11:06

jak sikorski ma na nazwisko> nazwisko, nazwisko...

Filip 11.07.2021, 10:40

Wpisałem w google hasło: "zbrodnie w Lesie Siekierzyńskim" i skopiowałem. Żaden z oskarżonych wykonawców zbrodni na Żydach nigdy nie twierdził, że był torturowany i wymuszono na nim zeznania. Miejscowi chłopi potwierdzili, że zbrodni dokonali AK-wcy. Przypominasz mi Niemców, którzy twierdzą, że obozów koncentracyjnych nigdy nie było. Stosujesz zasadę, jak fakty nie pasują do teorii, to tym gorzej dla faktów.

O tym nie dowiesz się z Frondy 11.07.2021, 10:39

Część osób, które przyjechały na uroczystości związane z 80. rocznicą mordu w Jedwabnem, na początku była blokowana przez policję. Interweniowali rzecznik praw obywatelskich Adam Bodnar i naczelny rabin Polski Michael Schudrich.

Anonim 11.07.2021, 10:36

Czyli oddział AK zaskoczył silny (30-50 żołnierzy i żołnierek), pokonał i zlikwidował oddział będący pod komendą Sowiecką, kamuflujący się jako "żydzi". Niestety w oddziale tym znajdowały się kobiety, ale to nie powinno dziwić. Również w oddziałach polskich walczyły kobiety.

bogdanus 11.07.2021, 09:57

Sikorski i jemu podobni składali przysięgę wierności RP. Widzimy że cały czas działali na korzyść obcych państw. Dbanie o sprawy państwa, to nic innego jak dbanie o to, by Polakom lepiej się żyło a państwo się rozwijało. Jednak jak są tacy politycy, co wyprzedają dobro narodowe, zmniejszają budżet a Polakom każą zarabiać za granicę. To czy nie powinni ponieść konsekwencje wynikające z przysięgi? Dlatego przy wyborach, powinniśmy bardziej wykazać się odpowiedzialnością.

z Polski 11.07.2021, 09:56

8:49; Cóż tu mówić, psychopata, zbok, taki zgniły wypierdek z #SokzBuraka.

z Polski 11.07.2021, 09:53

Cóż za pro kacapski i pro szwabski wysyp wypocin z pod palców UMC11, do tego te nicki......... "Polak", jakby kacapski troll był polakiem.

man.of.Stagira 11.07.2021, 09:49

Jakoś tak się dziwnie złożyło, że trzeba było napaść na Polskę we dwóch. Usunąć ją z mapy Europy, przywieźć setki tysięcy facetów z karabinami, czołgami i samolotami. Napisać tysiąc odezw przeciwko żydom i ich narodowi ... żeby, rzekomo, kilkanaście osób, rzekomo obywateli polskich nie-żydów, rzekomo wpadło na NOWY pomysł spalenia swoich sąsiadów, rzekomo z powodu ich żydostwa -w jednej stodole. Rzekomo ponad 1000. Po raz pierwszy od 800 lat. (wcześniej chronieni przez królów Polski). // Mało to wszystko przekonująca hipoteza. // Tyle.

z Polski 11.07.2021, 09:48

Na księżyc trzeba wysłać terrorystów czerwono-tęczowo-zielonych, nie podobnych do ludzi, szczekających, łażących na smyczy, handlujących dla uciechy dziećmi, penetrujących otwory odchodowe u tej samej maści, oni już są nie z tej ziemi.

man.of.Stagira 11.07.2021, 09:47

Nie ma sensu TAK bez sensu. //

Anonim 11.07.2021, 09:46

MORD w JEDWABNEM to jak MORDA SIKORSKIEGO czy MORDA GIERTYCHA czy MORDA TUSKA !!!!!!!

z Polski 11.07.2021, 09:43

Ajaj, Dunia ma, Dunia dziewoczka maja..........UMC11.

z Polski 11.07.2021, 09:41

Tak, bo to prawda, lewacki czerwono-tęczowo-zielony totalitaryzm chce przeorać świat i doprowadzić do upadku człowieczeństwa (chcesz na smycz?), Niemiec od zawsze Polskę niszczył i niszczy, a niemiecki kapciowy - Tusk, jest szwabskim kolaborantem, czyli volksdeutschem. Trzy szatańskie siły, chcące demolować Polskę.

Foster 11.07.2021, 09:40

Ziemkiewicz jedź "bohaterze" do Izraela i im powiedz jak było.

z Polski 11.07.2021, 09:35

Kacapskie UMC11 w akcji.

z Polski 11.07.2021, 09:34

Kacapski łgarz i hejter, z której grupy jesteś kacapie - UMC11 ?

Waldi 11.07.2021, 09:32

Jestem w 100% za, ale to powinno dotyczyć również, Tuska, Thun, Spurek, Halickiego, Biedronia, Kohuta, Cimoszewicza, Millera, Adamowicz, Arłukowicza, Belki, Hubner, Jarubasa czy Hetmana. To są wrzody na łonie Naszej Ojczyzny.

z Polski 11.07.2021, 09:25

Co się nie zgadza w tej odpowiedzi Sikorskiemu, zdrajcy, kolaborantowi i szmalcownikowi, którego wstyd nazywać Polakiem.

katolicka deratyzacja Polski 11.07.2021, 09:24

Sikorski z Merkel morduja Zydow.

Anonim 11.07.2021, 09:24

I BÓG każe ci wyzywać? W którym miejscu to jest w Katechizmie ?

Hala 11.07.2021, 09:23

R. Sikorski, zawsze był proniemiecki. Służy wiernie Merkel, a szkodzi Polsce, dlatego należy pozbawić go obywatelstwa polskiego !!!!!!!!!!

z Polski 11.07.2021, 09:22

Ile ci płacą za zakłamywanie historii na korzyść Niemiec i Rosji ??? "Dziwnie się złożyło......"???, nie było napaści na Polskę, najpierw 1 września 1939 przez Niemców, a potem 17 września przez Rosję, nie było Katynia ??? Plwam na wasze.

Anonim 11.07.2021, 09:22

Terlecki miał rodziców z Ub to o niego chodzi?

złośliwy 11.07.2021, 09:15

Bo nie w tym nic zabawnego...

man.of.Stagira 11.07.2021, 08:46

Jakoś tak się dziwnie złożyło, że trzeba było napaść na Polskę we dwóch. Usunąć ją z mapy Europy, przywieźć setki tysięcy facetów z karabinami, czołgami i samolotami. Napisać tysiąc odezw przeciwko żydom i ich narodowi ... żeby, rzekomo, kilkanaście osób, rzekomo obywateli polskich nie-żydów, rzekomo wpadło na NOWY pomysł spalenia swoich sąsiadów z powodu ich żydostwa -w jednej stodole. Po raz pierwszy od 800 lat. (wcześniej chronieni przez królów Polski. // Mało to wszystko przekonująca hipoteza // Tyle.

galx 11.07.2021, 08:23

Sikorski jak powszechnie wiadomo to lobbysta utworzenia federacji europejskiej , likwidacji państw narodowych śpiewający tak jak Merkel by państwa narodowe dobrowolnie zrzekły się suwerenności . Dorze że Polska się obudziła w porę.

Portofino 11.07.2021, 08:18

Mylisz się! Takich relacji jest bardzo dużo.

Portofino 11.07.2021, 08:13

Mało, że złośliwiec to jeszcze bardzo, ale to bardzo pokrętny. A teraz sjesta, czasem dłuższa czasem krótsza, ale sjesta.

złośliwy. 11.07.2021, 08:02

Czyli jednak mówisz, że Rosjanie potwierdzają opowieści działaczy PiS... OK. Jak chcesz. "Święta prawda" to to w co wierzysz, ale nie potrafisz podać żadnego dowodu czy źródła jak w przypadku Twoich twierdzeń o Wolińskiej [swoją drogą słaba ta próba zmiany tematu]. Ja pisałem, "że może w tym być ziarno prawdy" co ze "świętą prawdą" nie ma nic wspólnego.

Dominik pomocnik egzorcysty 11.07.2021, 07:57

ostro skomentował a mógł wykorzystać seksualnie

Portofino 11.07.2021, 07:56

Odpowiedź powyżej wcale nie zabawna.

Hue 11.07.2021, 07:54

Skoro celnie to niech pokaże ile zapłaciłby niemcy sikorskiemu. Inaczej kłamie.

Portofino 11.07.2021, 07:53

Relacje rosyjski potwierdza sam Sikorski. Nikt inny! Według złośliwca to wystarczy, by uznać to za świętą prawdę. Czy szanowny złośliwiec słyszał kiedyś, o uwiarygadnianiu agenta przez własną centralę oskarżając go o działanie przeciw niej? W tym przypadku jest to bardzo prawdopodobne! To właśnie on jako minister zapraszał na odprawę polskich dyplomatów rosyjskiego ministra. Czegoś takiego nawet w PRL-u nie było.

zaciekawiony 11.07.2021, 07:51

Ależ ja nie zadawałbym tego pytania gdybym nie znał odpowiedzi. Takie tezy o masowości poparcia Żydów dal komunistów i ich kolaboracji mają się dobrze w publicystyce zwłaszcza tzw. "prawicowej", ale wg historyków jest bardzo mało relacji świadków to potwierdzających. Zwykle to opowieści późniejsze,, zasłyszane, czy wprost zmyślone z przyczyn ideologicznych.

Anonim 11.07.2021, 07:44

Prymitywne? Być może. Na pewno celne i prawdziwe.

złośliwy 11.07.2021, 07:39

Dostrzegłem jeszcze jeden niezamierzenie zabawny aspekt sprawy. Rosyjskie ataki na Sikorskiego i oskarżenia o niezgodną ze statusem dziennikarza działalność rozpoczęły się, gdy wypłynął za wody polityki jako działacz związany z PiS. Chyba nie sugerujesz, że Rosjanie kłamali, by uwiarygodnić fałszywą legendę "pisowca"?

Portofino 11.07.2021, 07:38

Widać, że masz dostęp do ubeckich akt, zeznan wymuszanych torturami. Dziadek "sprywatyzowal"?

złośliwy 11.07.2021, 07:34

He, he. Sam przyznajesz, że nie potrafisz podać żadnych źródeł, ale jednocześnie deprecjonujesz każde źródło, potwierdzające tezę, która Ci nie pasuje. Słabe. Zasada weryfikacji źródeł jest tak, że jeżeli różne potwierdzają to samo, to należy się nad tym pochylić. Skoro źródła rosyjskie potwierdzają inne relacje w tym samego Sikorskiego, to można już zaryzykować stwierdzenie, że może w tym być ziarno prawdy.

hue 11.07.2021, 07:31

Ziemkiewicz normalnie tuz intelektu jak każdy pisowiec. Jak brakuje argumentów, to zawsze ktoś pracuje u niemca. Prymitywne argumenty.

Anonim 11.07.2021, 07:31

Pamiętajmy też że zdrajca Kaczyński wstrzymał prace ekshumacyjne kiedy na jaw zaczęły wychodzić niewygodne do jego koszernych koleżków fakty.

Portofino 11.07.2021, 07:30

Bądź człowieku poważny tego nie da się przytoczyć z głowy. Czy sądzisz, że będę tu siedział miesiąc i pisał. Interesuje Cię to, wiec szukaj.

Bożena 11.07.2021, 07:29

Anonimie - dziękuję za troskę - już milknę;-)

jasko 11.07.2021, 07:21

Niezbuntowany

Portofino 11.07.2021, 07:20

Przepraszam, jestem roztargniony. Oczywiście Afganistan. Czy to jest sąd? Przecież nie mam przygotowanych wcześniej dowodów. Na Frondzie Panie Złośliwcu pisze się z głowy, a o tej sprawie czytałem bardzo dawno temu. Mój boże, to są jeszcze na świecie ludzie, którzy wierzą w rosyjskie źródła? Zdumiewające.

Srutututu 11.07.2021, 07:18

A co innego było przyczyną wstrzymania ekshumacji ? Jakim prawem ją wstrzymano ?

zaciekawiony 11.07.2021, 07:02

To przytocz te relacje. Ja się powołałem na konkretnego świadka - dostępne w materiałach IPN.

złośliwy 11.07.2021, 07:00

1) "To prawda" - no to poproszę jakiś dowód prawdziwości, poza tym że te dwie osoby przebywały w Anglii w tym samym czasie. 2) Wietnam? Chyba Afganistan. Powołałem się na oskarżenia rosyjskie a nie relacje Sikorskiego.

Hue 11.07.2021, 06:59

Co w tym było celnego?

Portofino 11.07.2021, 06:44

W Konsulacie już nie śpią?

Prawda 11.07.2021, 06:40

Ile Oficerów Polski w 1939 roku wymordowano w Jedwabnym --- kiedy Żydzi kwiatami witali Żydo --KOmune w Jedwabnym ==

galx 11.07.2021, 06:35

Brawo Panie Ziemkiewicz celnie i punkt.

Portofino 11.07.2021, 06:28

Wkraczających sowietów nie tylko witała, ale już wtedy doszło do wielu strasznych mordów i rabunków prawie całej społeczności żydowskiej na Polakach. Na taki przebieg wydarzeń wskazuje tysiące relacji nie jedna. Znam relacje, że w Jedwabnem żydzi zachowywali w sposób wyjątkowo odrażający w stosunku do Polaków.

Portofino 11.07.2021, 06:18

Była wojna Polska nie istniała i o swoje bezpieczeństwo trzeba było zatroszczyć się samemu. Cóż wiec dziwnego w tym, że tych, którzy temu bezpieczeństwu zagrażali, likwidowano.

Portofino 11.07.2021, 06:12

Cześć złośliwcu, dawno niewidziany! Z Wolińską i jej mężem profesorem (zapomniałem nazwisko). To prawda. Był wtedy młodym człowiekiem i niewiele by tam zadziałał bez wsparcia. Co do Wietnamu to tak naprawdę niewiele wiadomo, w jakim celu tam przebywał. Akurat w tym przypadku oficjalna wersja pochodząca zresztą od niego wydaje się mało wiarygodna.

Anonim 11.07.2021, 06:11

jak byś sie musiał z taka paskudą zydowską ożenić,tez by ci odbiło

Polak 11.07.2021, 06:06

Tak było wtedy. Mordy na Żydach (na które zezwalało prawo okupanta) były reakcją na to, że Żydzi zgłaszali lojalność po wcześniejszym wkroczeniu ruskich. I Żydów, ani Niemców nie bronię, ale dziś największymi kanaliami są ci, którzy pieprzą głupoty, że "Polak to nikogo nie zabijał". A w polskich pierdlach za zabójstwa, to z przeproszeniem kto siedzi? Niemcy?

Anonim 11.07.2021, 06:06

marzy ci sie lewacka krowo cenzura ,jak na reszcie homoseksualnych portali??? mowa nienawisci do grabienia lisci taka be , wasza margota to psecie taka pokojowa chlopaka

yhy 11.07.2021, 06:03

żyd żydowi zapłaci....... cynamonem z gaci.

nie ma dymu(sic!) bez ognia. 11.07.2021, 06:00

oj, tak! grabią sobie grabią, podpalając cały świat i znów będą zdziwieni, że zostali "wybrani".......

Ix Ypsilon 11.07.2021, 05:59

Ty Polak, to ile milionów żydów według ciebie Niemcy wymordowali?

Krzysztof 11.07.2021, 05:59

Na księżyc to księża bardzej. Żydzi muszą poszukać sobie coś innego.

Portofino 11.07.2021, 05:54

Fronda to jedno z niewielu już tzw.wolnych mediów. To tu nikt nikogo nie cenzuruje, co najwyżej wyzwie jak uważa ze coś nie jak trzeba, napisał. Tu naprawdę można pisać na każdy temat i co się chce. Ja z tego korzystam, ale też wy lewacy to doceńcie, bo ze swobodnym wyrażaniem poglądów jest niestety coraz gorzej.

JM 11.07.2021, 05:54

Niemowlaczek.

Anonim 11.07.2021, 05:43

Bożenko, przez swoje pyskowanie bluźnisz przeciwko Bogu i gwarantujesz sobie drogę do piekła. Poczytaj listy św. Pawła i zrozum rolę kobiety w chrześcijaństwie. Powinnaś zamilknąć!

Hue 11.07.2021, 05:37

Za to ty jesteś mistrzynią konkretnie. Mówisz o kimś ze typie nogami, rzuca się na ziemię, jest malotalem. Konkretny podaj.

Hue 11.07.2021, 05:35

No to pokaż zdjęcie, jak sikorski typie nogami lub rzuca się na ziemię. Inaczej kłamiesz.

Hue 11.07.2021, 05:29

Prawica to jednak ma proste mózgi. Winien jest zawsze Tusk, lewak, lub niemiec.

Palestyna 11.07.2021, 05:26

Tak cie w synagodze wołaja tej w Petersburgu ?

taka prawda 11.07.2021, 05:23

To Tomasz Strzembosz, tez zyd ? A to wyjasnia obrone kasty gudłajow sądowych

Anna 11.07.2021, 05:22

No to mamy kretyna tygodniaBrawo.

Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska 11.07.2021, 05:21

14-ty dzień odmawiania Wielkiej Narodowej Nowenny Pompejańskiej. Program: CZAS TRWANIA łącznie 54 dni, Cześć błagalna od 28.06.2021r do 24.07 2021. Część dziękczynna od 25.07.2021 do 20.08.2021 GODZ: 20.30 do 21.30 INTENCJA: Aby przez nawrócenie ludzi, upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Możesz włączyć się w dowolnym czasie odmawiania nowenny, odmówić 1 dziesiątkę Różańca albo więcej. Może być odmawiana w domu, na zewnątrz- przy figurach Matki Boskiej, Serca Pana Jezusa, przy Krzyżu, możesz odmawiać sam, z rodziną albo w towarzystwie, z sąsiadami , w grupie małej albo wielkiej, w Kościele. Szczęść Boże. Oczywiście bardzo pięknym byłoby, gdyby w tę inicjatywę włączyli się wierni w parafiach, podając informacje w ogłoszeniach do wiernych! Nowenna zostanie zainicjowana właśnie przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Archidiecezji Poznańskiej z udziałem wiernych. Cała Polska w łączności z biskupami, a zwłaszcza z Episkopatem na czele z jego przewodniczącym Abp Gądeckim odmawia Nowennę Pompejańską w intencji: Aby przez nawrócenie ludzi, upały masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Nawrócenie na drodze sakramentu pokuty. Zalejmy Kościoły naszym nawróceniem, a stanie się cud przemiany zła w dobro i upadnie szatański plan depopulacji i zniewolenia ludzkości!! Nawrócenie, masowe przystępowanie do spowiedzi niech będzie zadośćuczynieniem za zdradę Episkopatu, Abp Gądeckiego.

Alek 11.07.2021, 05:21

Ziemkiewicz = cham I prostak

złośliwy 11.07.2021, 05:20

Tak się nim "zaopiekowało komunistyczna prokurator", że z tej Anglii pojechał do Afganistanu "zabijać rosyjskich chłopców" [relacje rosyjskie]? Fascynujące. Powiedz - zdarza Ci się czasem napisać prawdę czy piszesz tylko to co Ci pasuje do przeświadczeń politycznych?

Dunia 11.07.2021, 05:20

Fronda to największy przyjaciel i propagator antysemityzmu w Polsce.Jak na portal uważający się za katolicki to cudowne.Brawo !

Anonim 11.07.2021, 05:20

Moze to i hitlersyny spalili żydow w Jedwabnym ale to niczego nie zmienia trzeba płacić

ubawiony 11.07.2021, 05:17

Oj. nie musisz takk obrażać Ziemkiewicza...

Palestyna 11.07.2021, 05:17

Takis ty Polak Jak Adam Michnik

tja... 11.07.2021, 05:16

Jest bardzo interesujące, tyle że nie jest prawdą [wstrzymanie ekshumacji] lub pomija kluczowe informacje [wyniki badań łusek]. Polecam samemu przeczytać dokumenty ze śledztwa IPN.

tja... 11.07.2021, 05:13

Na szczęści właśnie po wybitych na łuskach cechach produkcyjnych udało się ustalić, że albo pochodzą z I WŚ albo z walk w 1944r. Wystarczyło przeczytać dokumenty ze śledztwa IPN zawierające wyniki analiz łusek przeprowadzonych przez laboratorium balistyczne. Drugie kłamstwo - wstrzymanie ekshumacji nie miało związku z tymi łuskami.

zaciekawiony 11.07.2021, 05:09

Jak wkraczała armia czerwona do Jedwabnego to z kwiatami witała ich tam jedna rodzina żydowska i jedna polska [zeznania B.Śleszyński]. Mówisz, ze to ta jedna rodzina nocami wykuwała ten pomnik?

Prawda 11.07.2021, 05:08

Niech USA wycofa Wojska z Niemiec a Zydzi wyjada z Europy w ciągu roku =====Tylko gdzie na === Księzyc chyba ==

Portofino 11.07.2021, 05:07

Pewnie, że i teraz by zginął. Choćby tu na Frondzie widać wielu, którym to się należy.

Polak 11.07.2021, 05:02

Ziemkiewicz mało bystry a do tego poziomem nie lepszy od adwersarzy. Jasne, Niemców nic tak nie martwi jak okarzenia o ludobójstwo podczas IIWŚ a już najbardziej o garstkę Żydów z polskiej wioski. Sytuacja wygląda tak - Niemcy wymordowali miliony Żydów (choć niektórzy Polacy twierdzą, że znacznie mniej) i robili t nie w Jedwabnem a na terenie Niemiec i Polski (choć niektórzy Polacy twierdzą, że w obozach - nie). Niektórzy Polacy oddawali zycie za Żydów, niektórzy ich nienawidzili i nienawidzą a niektórzy mordowali, korzystając, że niemieckie prawo na to legalnie pozwalało. Wiem, bo ktoś, kto to pamięta mi opowiadał i w okolicach Goniondza, Jedwabnego, to żadna tajemnica. Kule mogły być tylko niemieckie, bo Niemcy wtedy byli tam władzą a posiadanie broni przez innych było zabronione. Wina Niemiec oczywiście jest kluczowa - demoniczna ideologia wyjmująca jedną narodowość spod prawa; Żyda można było zabić jak muchę i jestem pewien, że i dziś, przy takim prawie n ie jeden Żyd by zginął i to nie tylko z ręki Niemców.

ryszard 11.07.2021, 04:59

Często faktycznie oni się okazują również niemieccy, ale generalnie to oni są międzynarodowo faszystowscy .

czekista 11.07.2021, 04:52

Glupku, Bog nie bije dzieci!

Bożena 11.07.2021, 04:52

Anonimie, Ty nie masz nawet odwagi wstawić swojego imienia a zwracasz się po nazwisku usiłując coś sugerować - nawet nie przytaczając konkretów. To co wrzucasz bardziej określa Ciebie niż zarzuca nie wiadomo komu coś;-)

ociec dyrektor maslaczek 11.07.2021, 04:49

towarzyszu szmaciak.... ops ziemkiewcz nie trzeba. ty na kolana i do buzi jak mówi twój mocodawca /o ile daje ci moc a nie co innego/

Bożena 11.07.2021, 04:49

Sikorski zawsze tupie nogami i histerycznie rzuca się na ziemię, jak tylko ktoś obali jego płytkie i prymitywne wymysły. Wieczny chłopiec w krótkich spodenkach, szuka miejsca wśród dorosłych - będzie mówił, to co chcą usłyszeć ci, którzy go jeszcze nie znają. Na pochlebstwach i wściekłych, prymitywnych atakach usiłuje budować swoją polityczną karierę. Już jest nieco wiekowy i nie ma siły ani możliwości intelektualnych na fakty i prawdę. Usiłuje szokować niewiedzą albo arogancją - jak małolaty;-)

Anonim 11.07.2021, 04:41

Rozumiem, że Ziemkiewicz weźmie odpowiedzialność i uderzy się w piersi za zbrodnie swoich mocodawców czyli KK? Ludobójstwo się nie przedawnia!

Mariusz 11.07.2021, 04:34

Niektórzy autorzy (Michał Cichy, Tomasz Strzembosz, Wacław Zagórski, Barbara Engelking, Teresa Prekerowa) wskazali, iż w czasie powstania Stykowski miał zgromadzić wokół siebie niewielki oddział przyboczny złożony z wolskich kryminalistów, który dopuścił się szeregu zbrodni i rabunków na ludności cywilnej, m.in. mordu na kilkunastu Żydach dokonanego 11 września 1944 w piwnicy domu przy ul. Prostej 4 oraz na posesji przy ul. Twardej 30. Wśród zamordowanych były kobiety i dzieci. Była to najpoważniejsza zbrodnia dokonana na terenie zajętym przez powstańców, której sprawcami byli żołnierze AK. Powstańcza żandarmeria wszczęła śledztwo w sprawie mordu, jednak nie zostało ono doprowadzone do końca przed upadkiem powstania i sprawcy nie zostali osądzeni.

Aj waj giewałt 11.07.2021, 04:33

w słowie ekshumacja ch mi się pojawiła. Prawie zbrodnia na ortografii. Przepraszam

Jarek 11.07.2021, 04:19

Dokonano zbrodni pomówienia o popełnienie zbrodni na Żydach, przez mieszkańców Jedwabnego. Zbrodni dopuścili się Niemcy. Czy jednak słowa Sikorskiego vel Rzut Hot Dogiem, nie oznaczają, że świadomie dołączył on do jej współsprawców? Czy ""Książę" (a może tylko fornal) na Chobielinie nie jest zbrodniarzem medialnym? Jak Kwachu, Komoruski i wielu innych, a nawet TEN, który wstrzymał ekschumację, gdy tylko w stodole, w której spłonęli Żydzi, zaczęto odkopywać niemieckie pociski i niemieckie części uzbrojenia? Np. bagnet ?

Portofino 11.07.2021, 04:09

Po jego przybyciu do Anglii zaopiekowała się nim i pokierowała dalszymi jego losami słynna prokurator Wolińska. To ta żydówa, która przyczyniła się do śmierci Pileckiego. Ona Polaków nienawidziła, wiec przypuszczam, że Sikorski to żyd. To u nich solidarność etniczna jest bardzo silna i w potrzebie zawsze się wspierają.

Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska 11.07.2021, 04:05

14-ty dzień odmawiania Wielkiej Narodowej Nowenny Pompejańskiej. Program: CZAS TRWANIA łącznie 54 dni, Cześć błagalna od 28.06.2021r do 24.07 2021. Część dziękczynna od 25.07.2021 do 20.08.2021 GODZ: 20.30 do 21.30 INTENCJA: Aby przez nawrócenie ludzi, upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Możesz włączyć się w dowolnym czasie odmawiania nowenny, odmówić 1 dziesiątkę Różańca albo więcej. Może być odmawiana w domu, na zewnątrz- przy figurach Matki Boskiej, Serca Pana Jezusa, przy Krzyżu, możesz odmawiać sam, z rodziną albo w towarzystwie, z sąsiadami , w grupie małej albo wielkiej, w Kościele. Szczęść Boże. Oczywiście bardzo pięknym byłoby, gdyby w tę inicjatywę włączyli się wierni w parafiach, podając informacje w ogłoszeniach do wiernych! Nowenna zostanie zainicjowana właśnie przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Archidiecezji Poznańskiej z udziałem wiernych. Cała Polska w łączności z biskupami, a zwłaszcza z Episkopatem na czele z jego przewodniczącym Abp Gądeckim odmawia Nowennę Pompejańską w intencji: Aby przez nawrócenie ludzi, upały masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Nawrócenie na drodze sakramentu pokuty. Zalejmy Kościoły naszym nawróceniem, a stanie się cud przemiany zła w dobro i upadnie szatański plan depopulacji i zniewolenia ludzkości!! Nawrócenie, masowe przystępowanie do spowiedzi niech będzie zadośćuczynieniem za zdradę Episkopatu, Abp Gądeckiego.

Mariusz 11.07.2021, 03:44

W sierpniu 1944 oddział Armii Krajowej „Barwy Białe”, wchodzący w skład 2. Pułku Piechoty Legionów AK (oddział powstał w listopadzie 1943 w Obwodzie Opatów AK) przemieszczał się w stronę Warszawy. Szedł z pomocą powstaniu warszawskiemu. 16 sierpnia trafił do wsi Siekierno. W trakcie patrolowania okolicy jego żołnierze natrafili na czterech młodych Żydów poszukujących prowiantu dla ukrywającej się w Lesie Siekierzyńskim większej grupy żydowskiej, złożonej z uciekinierów z obozu pracy przy zakładach zbrojeniowych „Hasag” w Skarżysku-Kamiennej. Po powzięciu wiedzy o ukrywających się Żydach dowódca oddziału por. Kazimierz Olchowik „Zawisza” wydał rozkaz „likwidacji” grupy. Jego realizację zlecił por. Edwardowi Sternikowi „Grzegorzowi”, który 17 sierpnia wyruszył na czele ok. 60 żołnierzy z oddziału AK w kierunku żydowskiego obozowiska. Na miejscu zastano kilkudziesięcioosobową grupę nieuzbrojonych cywilów, w tym kobiet (także małoletnich), koczujących w szałasach (uczestnicy zdarzenia podają liczby od 30 do 58 Żydów). Według relacji Edwarda Sternika „Grzegorza” akt zamordowania cywilów przedstawiał się następująco: „Na miejscu zobaczyliśmy w szałasach leśnych około 30-tu osób narodowości żydowskiej, w tym i kilka kobiet. Ja wtedy wydałem rozkaz, aby ich wszystkich zebrać i wyprowadzić na polanę leśną. Następnie po wyprowadzeniu ich na polanę leśną wydałem rozkaz sierżantowi »Bolerokowi« aby wykonał wyrok śmierci na tych osobach narodowości żydowskiej, a sam odszedłem kilkanaście metrów w las, nie chcąc patrzeć na wykonanie tego wyroku. Po oddaniu strzałów do tych osób przez pozostałych członków AK wróciłem z powrotem z lasu na tę polanę i widziałem leżących zabitych już Żydów, a do niektórych jeszcze żyjących żołnierze oddali kilka strzałów”. Pochówek ofiar Na trzeci dzień od mordu, partyzanci nakazali okolicznym chłopom dokonanie pochówku ofiar. Ciała zamordowanych leżały na stosie, były rozebrane do naga, zalane krwią, na głowach i piersiach posiadały rany postrzałowe. Leżały rozrzucone na terenie o powierzchni ok. 100 metrów kwadratowych. Zwłoki zakopano w nieoznaczonym miejscu w Lesie Siekierzyńskim w pobliżu mokradeł. Dokonującym pochówku AK-owcy nakazali milczenie pod groźbą śmierci. Miejsce pochówku ofiar nie jest znane, a dokładna liczba ofiar nie została ustalona. Dariusz Libionka wskazuje liczbę 50–60 zamordowanych Żydów. Ewa Kołomańska, historyk z Mauzoleum w Michniowie, utrzymuje, że liczba ofiar wynosiła od 30 do 50.

Anonim 11.07.2021, 02:53

Sikorski ale kapo parchów było gorsze niż niemieckie kapo .

BBBetonek 11.07.2021, 02:50

to co napisałeś o pociskach i łuskach jest bardzo interesujące i jednoznacznie świadczy o sprawcach. Nie sądzę żeby uczeni "historycy" nie mieli wiedzy na ten temat, ale zgodnie z trendami pisania prac naukawych jeśli fakty nie pasują do tezy to tym gorzej dla faktów

Portofino 11.07.2021, 02:39

Powstał z inspiracji sowieckiej, a budowali go nieodpłatnie miejscowi żydzi nawet nocami, żeby było szybciej.

chorąży 11.07.2021, 02:29

Niech wreszcie ktos napisze ze za żydowskimi roszczeniami stoi też kancelaria tescia Radka z Brooklynu

taka prawda 11.07.2021, 02:20

W katyniy Zabijali żydzi Joshua Sorokin Samyun Tichonow Abraham Vidro i Aleksander Susłow

sołtys 11.07.2021, 02:12

Sikorski to ten z mośkowni z Chobielina

rychu 11.07.2021, 02:10

Przecwelili go żydy kiedyś był normalny

Anonim 11.07.2021, 02:08

Nie Rafał A Rafau syn żydowskie agentki esbe

Anonim 11.07.2021, 02:06

Sikorek zydowski alfons

Japa 10.07.2021, 22:57

Fajna " poezja " . Nie bajkowa , prawdziwa ''' A ten " rafał " to kto? Bo jak "rafał " to pan Ziemkiewicz , to [pasowało by prasnąć wierszyk ,z kim ta nasza Ojczyzna była by jeszcze piękniejsza .

J*bac tego zydokomucha 10.07.2021, 22:24

piękna nasza Polska cala ..bez pedalow i rafala, bez donaldka vermahcika niemieckiego szmalcownika, ,sikorskiego i michnika bez niemieckich pomatolow co zlizuja z cudzych stolow..

Anonim 10.07.2021, 22:23

debilem ojciec cie zrobil po pijaku...pomatolski odpadzie

Agnieszka 10.07.2021, 22:00

Skąd się biorą tak wstrętne kreatury jak Sikorski. Przecież to niemożliwe, żeby polska ziemia to to wydała i jej tak nienawidził

Tylko prawda nas wyzwoli 10.07.2021, 21:27

Po wykopaniu kilkunastu łusek i nabojów w masowym grobie ofiar Jedwabnego, bez wątpienia pochodzących ze standardowych niemieckich KB Mauser wz 98 oraz pistoletów Walther P 38 / co było przyczyną natychmiastowego wstrzymania ekshumacji / fakt ten "wytłumaczono", że pochodzą one z lat I w.św, podczas której toczono w okolicach Jedwabnego ciężkie walki, co jest historyczną prawdą. Ale jest jeden szkopuł! Otóż pistolet Walther P 38 został wprowadzony, jako broń osobista oficerów w latach 30 -tych XX w, a naboje do karabinu Mauser wz 98, używanego takoż i za I-wszej wojny, zostały zmodernizowane, jeszcze w latach 20-tych XX w poprzez nadaniem im bardziej "ostrołukowego" kształtu tzw pocisk "sGeschoss" tak ze nie sposób ich pomylić z pociskami z I w.św ! I na koniec, każda łuska do omawianego naboju ma na dnie wybite cechy oznaczające rok produkcji, partię produkcyjną i producenta ! A że są one wykonane z mosiądzu, bardzo odpornego na korozję i nawet po dziesiątkach lat dane te można odczytać !

Anonim 10.07.2021, 20:49

W katolicy byście tylko bili, najczęściej żony i dzieci.Bicie to pierwsze co ci przyszło na myśl.A o Bogu nie łaska pomyśleć? Za trudne,co?

Anonim 10.07.2021, 20:47

W katolicy byście tylko bili, najczęściej żony i dzieci.

Anonim 10.07.2021, 20:43

Dobre są felietony Ziemkiewicza na yt - zwłaszcza te o książkach.

czekista 10.07.2021, 20:38

O nie Anonimie, tego nie zamawialem i dlatego piwa nie dostaniesz tylko po ryju.

czekista 10.07.2021, 20:36

Napisz cos jeszcze Anonimie na Ziemkiewicza i przyjdz, to postawie ci drugie piwo.

czekista 10.07.2021, 20:32

Ty pewnie nie rzuciles, ale zapewne bijesz codziennie zone i dzieci.

Anonim 10.07.2021, 20:29

Radek, zrób dziubek

Anonim 10.07.2021, 20:28

Poczytaj Biblię

tja.. 10.07.2021, 20:18

Zapomniałeś napisać, że to były łuski z IWŚ...

Dziennikarz TVN 10.07.2021, 20:17

Niedługo przestaniemy kłamać bo nas nie będzie...

zaciekawiony 10.07.2021, 20:17

"Odtajnienie przez sąd materiałów oraz powstałe na tej bazie publikacje i programy publicystyczne dotyczące niemieckiej zbrodni na Żydach dokonanej w Jedwabnem" - nie wniosło nic istotnego ponad to co wiemy na podstawie śledztwa IPN. To chciałaś napisać Frondo? A to oznacza, że Ziemkowi znowu nie wyszło...

Anonim 10.07.2021, 20:14

Rzuć pierwszy kamień.

olo 10.07.2021, 20:12

A księdza Popiełuszkę zabili Polacy. Ich nazwiska to: Chmielewki,Pękala,Piotrowski.

Andrzej 10.07.2021, 19:52

Słusznie Frondo- zarówno żydów w Jedwabnem jak i Polaków w Katyniu zabili Niemcy

Anonim 10.07.2021, 19:37

Nie znam żadnego ludzkiego bydła, poza oczywiście katofobami. Z nimi nikt się nie może równać, nawet żydowscy szmalcownicy to zwykli nieudacznicy przy dzisiejszych katofobach.

Heheehe 10.07.2021, 19:31

To ten sam Ziemkiewicz który przed Bogiem zakładał rodzinę katolicka a potem ją porzucił dla kochanki? Jeżeli to ten sam, to mamy piękne świadectwo wiary i umiłowania Boga:))))) Oby więcej takich katolików to Kościół upadnie w 10 lat:))) I to mnie cieszy:)))))

Nieznany aspekt sprawy 10.07.2021, 19:14

Skąd i kiedy pojawił się w Jedwabnem pomnik Lenina oraz dlaczego został zakopany razem z zabitymi Żydami ???

Tylko prawda nas wyzwoli 10.07.2021, 19:13

Dlatego należy jak najszybciej dokończyć ekshumację w Jedwabnem przerwaną na żądanie Żydów wtedy gdy wśród szczątków ofiar zaczęły pojawiać się kule i łuski z niemieckiej broni ...

MaxFiend 10.07.2021, 18:40

Co z tego, skoro to same śmieci?

Polacke 10.07.2021, 18:39

Jak to było? Menelem jestem, tak tu i tam menelem jestem, czekajcie to popłynę jeszcze.

Krzysztofff 10.07.2021, 18:37

Głupiś. I co z tego że Ziemkiewicz czy Sakiewicz są z daleka od Boga ,ważne że są z nami, przeciw UE,Tuskom i złodziejom z PO.

Anonim 10.07.2021, 18:34

nie da sie na patrzec na parszywy ryj Ziemkiewicza. dla PISu sprzedal by wlasna matke a nie tylko wlasne poglady, az dziwne ze on przezyl ekstaze poczynan Szumowskiego

Anonim 10.07.2021, 18:30

Racja! My katolicy musimy mieć wroga, jak Jezus który przegonił kupców. Bez wojny i wroga tracimy wiarę w Chrystusa. Poczytaj nasze katolickie komentarze pod wiadomościami o Tusku, LGBT, nauczycielach, Unie Europejskiej, masonach , lekarzach,Trzaskowskim ,Owsiaku,kobietach SK.Cieszymy się że dołączasz do prawdziwych katolików.

Anonim 10.07.2021, 18:28

Sodomita Ziemkiewicz nadal autorytetem dla katolików. Dlaczego katolicy lubią i cenią sodomitów? Ktoś zapyta dlaczego Ziemkiewicz czy Sakiewicz to sodomici. Odpowiedź: zobaczcie punkt 3 na Frondzie.---------------------------------------------------------------------- https://www.fronda.pl/a/siedem-grzechow-seksualnych-sodomii-wedlug-biblii,88810.html

Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska 10.07.2021, 18:27

13-ty dzień odmawiania Wielkiej Narodowej Nowenny Pompejańskiej. Program: CZAS TRWANIA łącznie 54 dni, Cześć błagalna od 28.06.2021r do 24.07 2021. Część dziękczynna od 25.07.2021 do 20.08.2021 GODZ: 20.30 do 21.30 INTENCJA: Aby przez nawrócenie ludzi, upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Możesz włączyć się w dowolnym czasie odmawiania nowenny, odmówić 1 dziesiątkę Różańca albo więcej. Może być odmawiana w domu, na zewnątrz- przy figurach Matki Boskiej, Serca Pana Jezusa, przy Krzyżu, możesz odmawiać sam, z rodziną albo w towarzystwie, z sąsiadami , w grupie małej albo wielkiej, w Kościele. Szczęść Boże. Oczywiście bardzo pięknym byłoby, gdyby w tę inicjatywę włączyli się wierni w parafiach, podając informacje w ogłoszeniach do wiernych! Nowenna zostanie zainicjowana właśnie przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Archidiecezji Poznańskiej z udziałem wiernych. Cała Polska w łączności z biskupami, a zwłaszcza z Episkopatem na czele z jego przewodniczącym Abp Gądeckim odmawia Nowennę Pompejańską w intencji: Aby przez nawrócenie ludzi, upały masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości. Nawrócenie na drodze sakramentu pokuty. Zalejmy Kościoły naszym nawróceniem, a stanie się cud przemiany zła w dobro i upadnie szatański plan depopulacji i zniewolenia ludzkości!!

A 10.07.2021, 18:22

lol ale z ciebie debil

A 10.07.2021, 18:21

szmalcownikiem to bylo katolskie bydlo - patrz jedwabne debilu

Bul Komoruski 10.07.2021, 18:13

Pewnie że zna to taki zasrany kosmopolita , a na pewno Niemcy znają takie polskojęzyczne mendy jak Radek , Donald itp wam.

Dobre i prawdziwe 10.07.2021, 18:09

👍

astm. 10.07.2021, 18:09

Brawo Panie Ziemkiewicz , sikorski to jest niemiecka menda którą trzeba tępić na każdym kroku... Podobnie tuski i inni oraz stare pudernice jak m. innymi róża thun und hohenstein .

Jazzz 10.07.2021, 18:07

Ja też bym wolał mieszkać w Polsce, o kształcie przedwojennym. Miała wtedy prawie 390 tysięcy kilometrów kwadrataowych, a dzisiaj ma prawie 312 tys. Ale Stalin zdecydował inaczej, a panom Churchilowi i Roosveltowi nie chciało się o Polskę sprzeczać, podpisali porozumienie bez mrugnięcia okiem.

Anonim 10.07.2021, 18:03

bo zwykle swoich paskudnych dziewuch nie wydaja z goyów bez przyszłosci

j*bac tego zydokomucha 10.07.2021, 17:59

piękna nasza Polska cala ..bez pedalow i rafala, bez donaldka vermahcika niemieckiego szmalcownika, ,sikorskiego i michnika bez niemieckich pomatolow co zlizuja z cudzych stolow..

Anonim 10.07.2021, 17:56

A Sikorski zna jakiegoś Niemca?

Anonim 10.07.2021, 17:51

Chyba Ziemiewicz nie ma do końca racji pisząc o niemieckich mocodawcach Sikorskiego. Owszem oni mogą mieć niemieckie paszporty i o tyle są Niemcami. Obstawiam że prawdziwa natura tych jego mocodawców to żydowscy masoni. Część z nich jest z innych krajów. Kluczem do zrozumienia zagadki może być żona Sikorskiego. Po to go zrobili ministrem w rządzie IIIRP by robił to co leży w ich interesie. Takich jak było i jest sporo osób.

PPRAWDA 10.07.2021, 17:43

Żydzi w Domu Swjego Oprawcy Zrobili Wielki Biznes ---

admin 10.07.2021, 17:42

Czy ten antyczłowiek ma granice nienawiści do POLAKÓW I POLSKI

44 10.07.2021, 17:42

Radzio wcale nie kryje wrogości do Polski. Na każdym kroku przekłamuje historię, staje w opozycji do polskich władz, jest autorem projektów kar dla naszego państwa w imię wyższych(?) lewackich celów. De facto Radosław jest wstydem i hańbą dla prawdziwego Polaka. Kolaboruje z każdym, kto żywi choćby odrobinę nienawiści wobec naszego kraju. Radosław Sikorski nie jest Polakiem.

Anonim 10.07.2021, 17:34

Ciekawe czy Żydzi którzy "odzyskali" kamienice, spłacili kredyt przedwojenny i zapłacili za odbudowę?

Anonim 10.07.2021, 17:33

brawo Panie Ziemkiewicz,tak trzeba, jeszcze du/pe skopać tym wyskrobkom sołtysom jednoosobowym

okforczyk - jak dyzma 10.07.2021, 17:30

Ziemkiewicz więcej książek napisał niż Radek przeczytał.

Czlowiek myslacy 10.07.2021, 17:29

„Pytanie w kontekście mienia pożydowskiego (i nie chodzi mi tu o rozpirzoną na własne życzenie Wawę, ale o te setki żydowskich sztetli i wiosek m. in. w Małopolsce, w Lubelskiem i Świętokrzyskiem, zamieszkałych miejscami do 1968): Kiedy i w jaki sposób ci "osadnicy" rozliczyli się z niemieckimi właścicielami tych wszystkich pensjonatów, hoteli i innych "Belvederów". Pytam o konkretne przykłady, umowy międzynarodowe i traktaty. Pytam oczywiście dlatego, bo wolskości drze ryło o odszkodowania wojenne, które im dalej od wojny, tym stają się większe, ale zupełnie nie uwzględnia przy tym Ziem Wyzyskanych. Tak jakby była to najnormalniejsza rzecz na świecie, wyjechać z jakiejś kurnej chaty na Podolu ze Sławojką za stodołą i kilka dni później wprowadzić się do murowanej willi, z łazienką i elektrycznością. Czekam odpowiedzi. Szczególnie wolskiej husarii niezłomnej.“

katolicka deratyzacja Polski 10.07.2021, 17:27

Sikorski jest agentem Mossadu.

Templar 10.07.2021, 17:21

Ładnie to tak z tymi parchami, a co na to żona. Sikorski, ty głupku po angielskim licencjacie na poziomie podstawowym, daj sobie spokój i nie prowokuj inteligentnych ludzi.

Anonim 10.07.2021, 17:19

Nie dla psa kiełbasa.

Najgorsi są sprzedajni alkoholicy 10.07.2021, 17:18

Tacy za sakiewkę srebrników i za szklankę wódki sprzedadzą ojczyznę, bo jej nie mają.

Stef 10.07.2021, 17:16

Brawo Ziemkiewicz - z tym antypolskim gów.em zwanym sikorski nie można inaczej.

Anonim 10.07.2021, 17:15

Wąsika brakuje.

Polecane

Czytaj dalej