Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
APEL
08.03.2021, 15:01
UWAGA!!! Ponieważ ten cyniczny polakożerca i zapiekły wróg Kościoła, tj. niejaki Anonim (plus masa jego klonów: AAAtomek, ladychapel, Po 11…, katolicka kretynizacja Polski i in.) grasuje tu bezkarnie od lat (a administrator Frondy, o ile jest jakiś, konsekwentne udaje głuchego), proponuję, aby każdy wstawiał pod jego nickami normalne wpisy, ewentualnie jakieś absurdalne parodie jego antypolskich lub filosemickich komentarzy. Zresztą wielu już tak robi. W ten sposób, przy niewielkim wysiłku, wspólnymi siłami, rozmyjemy ten obraźliwy dla Polaków bełkot, nie do pomyślenia na innych forach. Dyżurny Anonim, lub ktoś z jego bandy będzie najpierw obleśnie rechotał („buhahahaha”), potem będzie błaznował („jest mi bardzo wszystko jedno”), oburzał się na „bolszewickich złodziei nicków”, potem zarzuci koneksje ze Stalinem (on, tęczowy lewak!), będzie rozdzierał szaty na metody katolików (częsty trick obłudnych ateistów), wreszcie oskarży o faszyzm (?) oraz antysemityzm (to ich odwieczny, mocno już wyświechtany zarzut), a nawet o szmalcownictwo (sic!). A na koniec będzie już tylko rzygał na – oczywiście karygodną, ale często wyolbrzymioną lub wręcz zmyśloną – pedofilię w Kościele.
leszczyna
26.02.2021, 11:05
Chyba myślimy o tym samym eksperymencie, opisanym w książce, której niestety nie mam pod ręką. Owszem, uzyskano jakby "rzut fotograficzny" zdaje się odwrócony, ale efekt koncowy był niezgodny z fakturą wizerunku na całunie i samym obrazem postaci. Zatem ta metoda odpada. Czytałam, że barwniki wykryto, ale w śladowej ilości i nie tworzące wizerunku zawartego w powierzchniowej warstwie komórek lnu. Pionowy, dokładnie pod kątem prostym, efekt postaci bez bocznych powierzchni, był analizowany przez fizyków, chodziło o rodzaj energii wywołującej efekt zabarwienia włókien i działającej liniowo, pionowo. Nie wskazano znanej obecnie siły/energii, która dałaby efekt zbieżny z całunem. Bardzo ciekawa polska praca z Wydz. Chemii UW: http://calun.info/wp-content/uploads/2018/04/Datowanie-radiow%C4%99glowe-pdf.pdf
leszczyna
26.02.2021, 10:41
"Ogłoszone przez Fantiego w 2013r.} wyniki to 752 r. p.n.e.+/-400 lat, skorygowane później po uwzględnieniu efektów pożaru w Chambery w 1532 r. na 300 r. p.n.e. +/-400 lat dla spektroskopii FT-IR, 200 r. p.n.e. +/- 500 lat dla spektroskopii Ramana, 400 r. n.e. +/-400 lat dla analiz mechanicznych. Wszystkie wyniki są podane na 95 % poziomie ufności, po uśrednieniu wyszedł wynik 33 r. p.n.e. +/-250 lat."
Skoro całun był użyty jako płótno grobowe Jezusa z Nazaretu, to musiał istnieć przed Jego śmiercią, a ta przypadła na lata 30-te I wieku
MaxFiend
26.02.2021, 09:32
Nigdy nie dano całunu do porządnego zbadania i przez to nie udowodniono obecności barwników stosowanych w farbach. Co do "fotograficznej" wersji to nie pamiętam dokładnie, ale jacyś naukowcy robili eksperyment z camera obscura i rzutami obrazu rzeźby przedstawiającej człowieka w skali 1:1. Wystarczająco dużo światła dawało słońce w miesiącach letnich i odpowiednie warunki występowały w południowych Włoszech przy założeniu, że obraz tam właśnie powstał.
leszczyna
25.02.2021, 20:25
Bardzo ciekawe rzeczy podajesz. Co to są pierwsze techniki fotograficzne i dlaczego akurat w południowych Włoszech w XIII wieku były znane i chyba stosowane? Bo w północnych Włoszech już nie. Jakie inne wytwory, oprócz rzekomego zrobienia całunu turynskiego, pochodzą z tamtych czasów? Czy też pozytyw jest tam przedstawiony w negatywie? No bo jak - "nie wiadomo, jak go wykonano"? Dla dzisiejszych specjalistów to tajemnica? Nie umieją sami zrobić takiego przedmiotu, za trudne to dla nich? Natomiast jak najbardziej są twierdzący, że całun został ręcznie namalowany. Np. angielski historyk Charles Freeman: "Przepaski biodrowej też już nie widać, ale pozostał po niej ślad. Wielu badaczy zastanawia się nad tym, skąd wzięła się jaśniejsza plama w okolicach pośladków. Moim zdaniem farba, którą nałożono w tym miejscu w XVI w., odpadła i zostawiła właśnie taki biały ślad." (Całun Turyński – najprawdziwszy obraz
https://dorzeczy.pl/21794/calun-turynski-najprawdziwszy-obraz.html)
Grzegorz
25.02.2021, 20:03
Oryginalny artykuł opublikowany w recenzowanym czasopiśmie naukowym:
https://www.peertechzpublications.com/articles/FST-4-110.php
Usta
25.02.2021, 12:33
Iz 53 On wyrósł przed nami jak młode drzewo i jakby korzeń z wyschniętej ziemi. Nie miał On wdzięku ani też blasku, aby na Niego popatrzeć, ani wyglądu, by się nam podobał. (3) Wzgardzony i odepchnięty przez ludzi, Mąż boleści, oswojony z cierpieniem, jak ktoś, przed kim się twarze zakrywa, wzgardzony tak, iż mieliśmy Go za nic. (4) Lecz On się obarczył naszym cierpieniem, On dźwigał nasze boleści, a myśmy Go za skazańca uznali, chłostanego przez Boga i zdeptanego.
Wy i wasze katolickie obrazy. Piękna malowana lale z Jezusa. Wasza wizja Boga.
MaxFiend
25.02.2021, 12:15
Nikt nie twierdzi, że został wykonany ręczną techniką malarską. Nie wiadomo jak go wykonano, ale na pewno nie jest to tkanina, którą owinięto trójwymiarowe ciało lub figurę, bo odwzorowanie nie ma zniekształceń sferyczno-cylindrycznych, które zawsze wtedy powstają. Są hipotezy, że użyto wtedy jednej z pierwszych metod fotograficznych, dlatego odwzorowanie nosi cechy negatywu fotograficznego i jest płaskie. Optycy i fotograficy oszacowali nawet, że było to możliwe w XIII w. w południowych Włoszech.
Albert
25.02.2021, 11:17
To kiedy?
Jan Radziszewski
25.02.2021, 09:56
Parchu udający Polaka + ot nie za długo Krzyż na NIEBIE a potem Sąd Boży ponieważ jesteś żydem to ujrzysz PIEKŁO carstwo cezara żydów /J 19,15)
Jan Radziszewski
25.02.2021, 09:51
za niedługo Prześwietlenie Sumień tzn Sąd Boży ujrzysz Jezusa na własne oczy Ba nie tylko także PIEKŁO
lllllllll
25.02.2021, 09:31
Chyba są wierzący, skoro mieli chęć uczestniczyć w tych badaniach. Faktycznie, one niebyłyby potrzebne, gdyby na świecie byli sami ludzie potrafiący wierzyć. Ale takie badania prowadzone są po to, by udowodnić, że nauka nie wyklucza Boga i cudów, jakie uczynił, oraz nie podważa prawdziwości Pisma Świętego. Są prowadzone, by ludzie mogli zobaczyć, że tak było naprawdę. Widziałam kiedyś dokument o odnalezieniu szczątków Arki Noego.
Jan Radziszewski
25.02.2021, 08:24
https://www.fronda.pl/a/benedykt-xvi-nie-bojcie-sie-ludzi-bojcie-sie-boga,157748.html
twoja matka to kurwa
25.02.2021, 08:23
stul pysk śmieciu
skąd?
25.02.2021, 08:17
Skąd wiesz że jest smutną osobą? Może jest szczęśliwa?
Anonimie twoja matka to kurwa
25.02.2021, 08:14
Gdy była więcej niż po jednym i żadna spowiedź tego nie zmieni. Wierzysz mi czy Vox populi vox dei - oni twierdzą że nie mam racji.
Troll
25.02.2021, 08:08
Jak na naukowcow, to maja bardzo naukowy opis: "Jezus był niesłychanie piękny", "Miał królewski i dostojny wygląd” to juz wystarczy, zeby nie brac tego na serio
Lucyfer
25.02.2021, 08:05
https://www.fronda.pl/a/benedykt-xvi-nie-bojcie-sie-ludzi-bojcie-sie-boga,157748.html
No już już nowy adasiu
25.02.2021, 08:05
https://www.fronda.pl/a/benedykt-xvi-nie-bojcie-sie-ludzi-bojcie-sie-boga,157748.html
leszczyna
25.02.2021, 08:04
Grupa krwi AB, DNA fragmentarycznie uzyskane zarówno ludzkie, jak roślinne.
Badania z Całunu z zakresu hematologii i medycyny sądowej https://www.bing.com/videos/search?q=dna+z+ca%c5%82unu&docid=608011943614418884&mid=CE56A4882BCF6E48C0DBCE56A4882BCF6E48C0DB&view=detail&FORM=VIRE,
Ed
25.02.2021, 07:54
Możesz zweryfikować "prawdomówność" C14?
yhy
25.02.2021, 07:21
Jaką grupę krwi miał Jezus i jakie DNA? Bo tylko na tej podstawie można stwierdzić czy całun turyński jest autentyczny. Ponadto, jesteście słabej wiary skoro musicie się podpierać jakimiś całunami, wizjami różnych pomylonych zakonnic czyli fałszywych proroków. To co Jezus miał do powiedzenia zawiera Pismo Święte i treści nauk Jezusa są wystarczające.
Wywalić zero
25.02.2021, 07:15
Ten cytat odnosi się do jednej konkretnej osoby - Jezusa. Można wierzyć w różne kłamstwa.
za cienkie z nich bolki
25.02.2021, 07:10
Na ziemi był Żydem, urodził się z matki Żydówki. Pismo mówi, że był z pokolenia Dawida; nic nie mówi żeby był z pokolenia... Boga. Żydzi to naród wybrany; z tego narodu pochodzi pomazaniec boży
Polak
25.02.2021, 05:01
No proszę, XV wieczny aryjczyk z Palestyny :) I mimo tak jednoznacznie negatywnego wyniku sekciarze katoliccy dalej próbują opowiadać bajki jakoby Całun Turyński był autentykiem.
exxel
25.02.2021, 03:58
aryjczykami to my jesteśmy ...co za bzdury niektórzy tu w komentarzach dają
leszczyna
24.02.2021, 22:35
Całun wtedy nie powstał.
leszczyna
24.02.2021, 22:32
No przecież tego obrazu nie wykonano, od początku mówiło się, że obraz na całunie jest 'acheiropoietos" - nie wykonany ręcznie, tzn. że nikt go nie zrobił, a na całunie wizerunek był. I nadal jest.
Jan Radziszewski
24.02.2021, 22:29
POWIEDZ TO DLACZEGO ZABILI GAGARINA?
Jan Radziszewski
24.02.2021, 22:25
NORDYK TO nie ARIA TJ LECHITA POLAK
leszczyna
24.02.2021, 22:24
Co to znaczy "C 14 nie kłamie"?
Jan Radziszewski
24.02.2021, 22:21
mąDRy INACZEJ. SPRóBóJ DZISIAJ - tJ. PRZY DZISIEJSZEJ TECHNICE WYKONAć FALSYFIKAT
leszczyna
24.02.2021, 22:19
33 lata jako wiek Jezusa zależą od ram czasowych, jakie się ustali odnośnie dat Jego narodzin i śmierci, a nie jest to nie tylko proste, ale wręcz jedynie z danym prawdopodobieństwem można je określić. Natomiast 50 lat to wiek akme, w Grecji uznawano 40 lat jako czas nie tyle dorosłości, co osiągnięcia pełni dojrzałości życiowej i to w kontekście społecznym, w związku ze znaczeniem i sławą człowieka. Jezus był u progu działalności publicznej, więc do "pełni wieku" było Mu daleko. Tym bardziej zdumiewały Jego słowa o związku z Abrahamem i to takim, że Abraham rozradował się widząc przyjście Jezusa na świat.
Jan Radziszewski
24.02.2021, 22:15
głupiś - Ewangelię głosił gdy miał 33 lata a nie gdy 50 przekroczył jak teraz Antychryst Antonio Tajani syn Bp i hebraJSKIEJ ZAKONNICY
Jan Radziszewski
24.02.2021, 22:10
muszę cie zmartwić mośków za 3 lata Niet tj NIE BUDIET bo wsio ich u cezara / J 19,15/ na wikcie +++ O Zb. Nr 71. Nieboszczykowie ukażą się trzeciego dnia. Zapisz: Dzieci Moje, najpierw na niebie, nocą, ujrzycie złocisty, wielki Krzyż. / Mt 24,30 dzienniczek św. s Faustyna 83 ) Wszyscy i na całym świecie usłyszycie wielki grzmot, powstanie wicher jako trąba morska, wszystko zmiatać będzie, co stanie na jego drodze. Ziemia nagle zacznie drżeć, początkowo z przerwami, a potem bezustannie kolebać się będzie. Gwiazdy będą zmieniały swój kierunek szybko i zupełnie inaczej niż zawsze, widok nieba się zmieni, zginie Duży Wóz, Mały Wóz, wszystko będzie się od siebie oddalać, niebo stanie się inne, nieprzyjemne. Między wami pojawią się tej nocy ci, co już dawno pomarli. Będą też przebiegać ulicami wytoczone z piekieł wozy naładowane demonami i złymi duchami. One to będą czynić wielkie spustoszenie, zgiełk, hałas, jęk, płacz. Domy wasze będą się rozpadały jak domki z kart. W tej strasznej godzinie szatani będą śmiało sobie poczynać, porywać będą dusze tych, co Boga się wyrzekli i szerzyli na świecie niewiarę, tych, co to z serc ludu Bożego krzyż i wiarę wyrywali. A tej nocy ciemnej niech drżą też matki morderczynie, te, co mordowały dzieci poczęte. Groza wielka, a grozy coraz więcej będzie. Morza i oceany wystąpią ze swoich brzegów i będą iść na ląd w postaci wielkiej ściany stojącej. Potem wszystko obejmie pierścień, który błyskawicznie będzie się rozszerzał z minuty na minutę. Będzie stawał się ogniem huraganowym tak, że obejmie całą kulę ziemską. Wszystko zacznie płonąć, woda morska i oceanów wrzeć będzie i płonąć jak nafta. Jeśli te dni ciemności nie będą ludzkości odwrócone, wszystko, co żyje na ziemi w tych dniach ciemności zginie. Łaski Miłosierdzia Bożego dostąpią jedynie ci, co Boga mają w sercu, żyją według świętych Bożych przykazań, wierzą silną wiarą w Trójcę Przenajświętszą, w Niepokalaną Dziewicę Maryję. Tylko oni mogą przetrwać i przez modlitwę i ofiarę swego cierpienia, przetrwają. … ) Co wtedy, wówczas tj. już wkrótce, będzie z owymi Prawodawcami bezbożnego prawa, prawa GENDER, ect. rządzącymi i oczywiście z owymi jw. zniewolonymi i opętanymi synami i córkami złego?
Kabaret
24.02.2021, 21:35
C14 nie kłamie
Onemoretime
24.02.2021, 19:34
z autopsji wiesz, że myślenie boli?
Leo
24.02.2021, 19:32
Sorry, bez urazy za uwagę za interpunkcję. Pokory to ja się muszę uczyć ;).
"książki uznanych" - przez kogo uznanych?? Nie uznaję języka nazbyt dywagacyjnego, w którym uwidacznia się zawoalowana forma podważenia pewnych rzeczy. Taki język często przyświeca badaczom, którzy dalej wyznają teorię o wykradzeniu ciała Jezusa.
Co do wieku - w tamtych czasach byli też ludzie, którzy dożywali 100 lat. Myślę, że to się tyczyło wyższych warstw, także starszyzny, która się oszczędzała i miała dostęp do "medycyny"
Grzegorz
24.02.2021, 19:18
Nie myśl za dużo!
Jarosław
24.02.2021, 19:01
To samo można powiedzieć o liczbie 33 . Ten wiek mieli Aleksander Wielki, Jezus, Budda ,Kriszna, Dionizos . To liczba oznaczajaca wejscię z młodości w dorosłośc. Natomiast co do pięćdziesieciu lat jako oznaczenia wieku osoby dorosłej wtedy w Izraelu to sie nie zgadzam. W tamtych czasach średnia wieku mężczyzny wynosiła 35 lat. To tak jakby dzisiaj powiedzieć ,ze oosbą dorosła jest jak skończy 100 lat. Ps. Zainteresowanym polecam książki uznanych biblistów Gezy Vermesa, Simona Gibsona, Rudolfa Bultmanna Guilesa Guispela, Elaine Pagels .Ps. Za interpunkcję nie odpowiadam do końca bo klawiatura sprawa rózne psikusy ale wszystkie uwgi przyjmuje z pokora.
Leo
24.02.2021, 18:56
Jezus do nikogo nie miał obrzydzenia, kochał i kocha wszystkich jednakowo (coś czego my nie potrafimy). A rzeczy ("plemię żmijowe") nazywał po imieniu... Równie dobrze te słowa mogą się odnosić do nas... ;)
Skrzypek na dachu
24.02.2021, 18:55
Pan Jezus zostawil po sobie prawdziwe relikwie mozna do dzisiaj zobaczyc w kosciele w miescie Calcata niedaleko Rzymu ale udaja ze ktos to ukradl .
Mosiek (160 cm)
24.02.2021, 18:53
Ej ceramik. Mosiek też dziecko Boga ;)
Leo
24.02.2021, 18:51
oczywiście chodziło o znak zapytania, nie wykrzyknik. Ale tyczy się też wykrzyknika :)
ceramik
24.02.2021, 18:48
''Moje królestwo nie jest z tego świata'', bo Jezus jest synem Boga.
Gdzie wyczytałeś, że był żydem. On miał obrzydzenie do żydów. Mówił ''plemię żmijowe o posępnych twarzach i kamiennym sercu''.
Leo
24.02.2021, 18:48
Wiek 50 lat oznaczał u żydów większą dojrzałość a nie odniesienie do wieku rozmówcy w tym wypadku Jezusa. Zachęcam do głębszego studiowania.
P.S. Wykrzyknik na końcu piszemy łącznie (tak jak i inne znaki zakańczające).
ceramik
24.02.2021, 18:44
15 cm więcej, niż wynosiła średnia wzrostu w czasach ziemskiego życia Jezusa.
Bo Jezus jet synem Bożym, a nie mośka.
Leszek
24.02.2021, 18:42
odnoszę czasami wrażenie, że jak już nie masz argumentów, to już coś "na siłę" wymyślasz. To Cię Jarek nie męczy?
Jarosław
24.02.2021, 18:41
Ewangelia Jana 8, 48-59 " Rzekli Żydzi do Jezusa 50 lat jeszcze nie masz a Abrahama widziałeś ? Raczej do trzydziestolatka nie mówi sie ,ze nie ma 50 lat ,tylko tak sie mówi do osoby przed piecdziesiatką. Zachćam do czytania Pisma Świętego.
Jarosław
24.02.2021, 18:40
Ewangelia Jana 8, 48-59 " Rzekli Żydzi do Jezusa 50 lat jeszcze nie masz a Abrahama widziałeś ? Raczej do trzydziestolatka nie mówi sie ,ze nie ma 50 lat ,tylko tak sie mówi do osoby przed piecdziesiatką. Zachćam do czytania Pisma Świętego.
Leo
24.02.2021, 18:36
Jarek, podaj cytat z Biblii, gdzie jest mowa, że Jezus był przed 50-tką.
Jeden z niewierzących badaczy powiedział po latach o całunie: "fałszerstwo byłoby większym cudem, niż sam całun..."
ja też do ociemniałego
24.02.2021, 18:36
Jak można takie bagno z siebie wydalać? wzbudzasz obrzydzenie, nawet nie chce mi się dać ci minusa.
O..bała...
24.02.2021, 18:33
Teraz tłumaczenie wpisu na nasze: "błagam, módlcie się za mną, już nie daję rady..."
Się
24.02.2021, 18:32
zdziwisz
Leo
24.02.2021, 18:26
Tak naprawdę Twój wpis jest jak błaganie o pomoc...
***
24.02.2021, 18:24
...ooo, następny naukowiec.
***
24.02.2021, 18:22
Przestań się ośmieszać...
wieści ze stajni :
24.02.2021, 18:18
To znowu Ty , Margot ?!
DOOCIEMNIAŁEGO
24.02.2021, 18:08
Współczuję Ci Twojego marnego żywota. Musisz być bardzo smutną osoba. Przesiąknięcie złem powoduje wielki smutek i nieustający dół...zakrapiany...
DOOCIEMNIAŁYCH
24.02.2021, 17:58
Jedni używają kilkudziesięciu warstw (jeśli wiesz w ogóle o co kaman) Photoshopa, inni używają "Fotoszopa" (chyba jakiś nowy rodzaj łopaty)
Ojebała bym z połykiem chuja Jezusowi!
24.02.2021, 17:54
Dużego miał k u t a s a Jezus? Dławiłabym się gdybym mu ciągnęła?
DOOCIEMNIAŁYCH
24.02.2021, 17:54
Tak, tak, słyszałem, że w średniowieczu była bardzo zaawansowana technologia elektronowa sponsorowana przez axel springer.
Stwierdzam, że w dzisiejszych czasach może nie wierzyć już tylko człek bardzo zacofany, nie wierzący w siłę nauki i siłę niezbitych dowodów.
DOOCIEMNIAŁYCH
24.02.2021, 17:53
Tak, tak, słyszałem, że w średniowieczu była bardzo zaawansowana technologia elektronowa sponsorowana przez axel springer.
Stwierdzam, że w dzisiejszych czasach może nie wierzyć już tylko człek bardzo zacofany, nie wierzący w siłę nauki i siłę niezbitych dowodów.
Anonim
24.02.2021, 17:50
Jezus żył 33 lata, kolor włosów nie odbił się na całunie, nikt nie mówi że miał blond włosy, na obrazie Faustyny ma raczej ciemne, Ona opisywała wygląd Jezusa jako bardzo piękną postać
Jarosław
24.02.2021, 16:58
Jezus na całunie turyńskim wygląda jak na średniowecznych ikonach jest tez podobny do postaci z obrazu Jezu ufam Tobie który został sporzadzony według opisu Św. Faustyny. Jednak starożytni żydzi ( A Jezus byl Żydem )nie wygladali jak aryjscy blondyni przedstawieni na tych obrazach i całunie i w tym jest szkopuł. Według Ewangelii Jana Jezus był przed 50 -tką a na całunie to mlody czlowiek . To wszystko niestety daje do myślenia.
Skrzypek na dachu
24.02.2021, 16:49
Panie Redaktorze dajcie sobie spokuj bo to jest sredniowieczne falszerstwo .
Anonim
24.02.2021, 16:48
Wiara to łaska, a łaska nie opiera się na dowodach, wyliczeniach i tabelkach. Bardzo dobrze że to powstało, ale nam - Wierzącym wystarczy WIARA! Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli” (J 20, 29)
Pirx
24.02.2021, 16:41
Grunt że ty jesteś w tej samej sitwie z miejscówką do piekła w pendolino pierwsza klasa.
Będziesz miał tam cieplutko.
chłopka
24.02.2021, 16:38
To miłe , że uważasz chłopów za ludzi mądrych . Człowiek w miarę kulturalny ( już nie wspomnę o inteligencji ) nie sypnie inwektywami , tylko napisze argument przeciwstawny do czyichś słów . Podziękuj , że się odezwałam . Ale to tylko ze względu na tych chłopów .
Anonim
24.02.2021, 16:34
ty jako goownozjad powinieneś sobie dać sam radę
Lady?
24.02.2021, 16:32
Chyba Lempart? Nikt nie wie dokładnie, jak wyglądał Jezus.
A twoi,
24.02.2021, 16:30
na czele z walniętym Hartmanem, mówią, ze Boga nie widzieli. Mało tego, kosmonauci radzieccy nie widzieli także w kosmosie:)))
Amen
24.02.2021, 16:27
Amen. Pozdrawiam.
Kabaret
24.02.2021, 16:24
Całun jest dwunastowiecznym płótnem...
Monika
24.02.2021, 16:22
Cześć , jesteś wolnym mężczyzną, czujesz się samotny, chciałbyś to zmienić ? Nie czekaj odezwij się. Samotna, wolna, bez nałogów i niezależna. Nie dawno wróciłam z Anglii do kraju. Poznam Pana do wspólnych spotkań, wspólnych spacerów, wspólnie spędzania czasu, a jak zaiskrzy to może i więcej :) Naturalnie przed spotkaniem chciałabym się lepiej poznać, wymienić się numerami telefonów i zdjęciami jeżeli jesteś zainteresowany kontakt i moje zdjęcia znajdziesz na moim profilu randkowym http://panieonline.pl/monia89
W twoim
24.02.2021, 16:22
powinny być takie: ***** **
Ersatz
24.02.2021, 16:22
CzcijOdciski... czyli @Jarek, taki jesteś chojrak tchórzliwy pies? Nie ma dla ciebie żadnej świętości:!!! Nawet własną żoną pogardzasz!!! Może zacytujmy twój obleśny bluzg na własną żonę:
"Mnie w niedzielę rano żona zawsze budzi wspaniałym lodzikiem, a później jest tylko lepiej....😁"
A tak w ogóle to dorośnij chłopie i zdecyduj się na jeden nick, bo i tak wiadomo, że to twoje wypociny:
Jアレk
SramNaKszysz
lady chapel
aaa_kotki_dwa
mineciarz
Mama Pacha
lola
Daria_Danilczyk
Matwiej Łagodny
Hak Ci w smark
Świecki hetero
golden rock
Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka
Akolita z tybetańskiej misy w połowie napełnionej
KiedySitcomZSeminariumPodOpiekąPaetza
Dam
PachamamoPomóżUpolowaćPacwęPrzedObiadem
MordaGłódziaWTęczowychRzygowinach
PłakałemZeŚmiechuNaFilmieKlerGdzieGłódźGraŚwinię
KleruchyUwięziliDzieckoŻebyPrzyjechałPolicjantZed
nie ksiądz
PrzepisyNaPieczysteZMisjonarzaSiostryPrukwencji
UśmiałemSięWKinieKiedyGłódźRobiłZSiebieŚwinię
bogdanus bis
DlaForsyGłódźWłożyDresADydyczWlezieNaHulajnogę
Dorosły Polak
Czege Wara
Saki Faki
UbraćWStrojeZEpokiPrzypasaćSzpadyDokleićWąsy
PaliłoSięWaliłoAPambukDłubałWNosieNaChmurce
Qwerty
Niestety
24.02.2021, 16:15
Jeśli jakieś są jednoznaczne i nie budzą żadnych wątpliwości, to są każdym jednym wypadku jednoznacznie wyjaśnione naturalnie. Wszystkie domniemane cuda natomiast - o których Ty zapewne wspominasz - są wysoce niejednoznaczne, budzą masę wątpliwości i są uważane za autentyczne przez garstkę ekspertów, często dobranych ze względu na wiarę. Wspomniane niezależne badania w wielu ośrodkach to często powtarzane twierdzenie w artykułach i różnych tekstach dziennikarskich, ale nie ma żadnego źródła gdzie takowe rzetelne badania byłyby udokumentowane. Nawet te najbliższe rzetelnej dokumentacji, cytowane przez Kościół, budzą masę wątpliwości co do np. zabezpieczenia próbek i ich pochodzenia. Przykro mi, ale takie są fakty. Jednakowoż przypominam, że wiara, która wymaga dowodów materialnych jest wiarą słabą, a żądanie od Boga materialnych dowodów swojego istnienia jest bluźnierstwem, zatem to wszystko nie powinno mieć dla Ciebie i dla kogokolwiek znaczenia. Bóg jest w Twoim sercu, a nie w próbówce w laboratorium. Trwaj mocny w wierze i nie żądaj dowodów.
fil
24.02.2021, 15:53
Jeśli chodzi o cuda eucharystyczne, to są badania laboratoryjne oceniane przez profesorów medycyny, którzy nie wiedzieli skąd pochodzą próbki, badania powtarzane i wykonywane przez niezależne od siebie osoby w różnych ośrodkach medycznych, w odstępach czasowych. One są jednoznaczne, nie budzą żadnej wątpliwości. A Ty jesteś niedoinformowany.
+++
24.02.2021, 15:39
Jezu, ufam Tobie i wiem, że nigdy nie doznam zawodu.
Ziomal
24.02.2021, 15:32
Ciekawe czy pani profesor z Uniwerstetu Medycznego w Białymstoku, która dojrzała tkanki mięśnia sercowego człowieka w trakcie agonii na opłatku zabarwionym na czerwono przez bakterie pałeczki krwawej (Cud w Sokółce) jest w tym samym kółku różańcowym co pan profesor Fanti z Padwy. Pewnie biorą podobne leki, a jak przestają to wydarza się cud.
fcuk piss
24.02.2021, 15:26
*** to brakujace gwiazdki do twojego wpisu analfabeto
Foster
24.02.2021, 15:10
Nie podobny do Pana Jezusa, przynajmniej do tego z mojego Kościoła.
Grizzly
24.02.2021, 15:04
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won tęczowy ....!
fcuk PO
24.02.2021, 14:51
Weź rozpęd i pier*****j w ścianę.
Jacek i Placek
24.02.2021, 14:39
Bo to nie Jeszua był tylko Jens :)
fcuk piss
24.02.2021, 14:34
tez widzialem zrekonstruowane zdjecie czlowieka ktory zyl w czasach waszego proroka no coz wygladal jak ci co na pontonach przyplywaja co chyba nie jest dziwne biorac pod uwage gdzie sie urodzil the bille !!!!
matis89
24.02.2021, 14:19
I co? Jeszua to był wysoki nordyk (1,8 m) z blond włosami i niebieskimi oczami?
zatrudnię Holendrów
24.02.2021, 14:17
do czyszczenia latryn
Ed
24.02.2021, 14:12
Nareszcie przekonujący dowód na prawdziwość teorii Darwina.
Głos Rozsądku
24.02.2021, 13:55
Dla niego Marta Lempart jest brakującym ogniwem ewolucji.
Ed
24.02.2021, 13:50
Czy to, że ktoś przechował tą czy inną rzecz, nie świadczy o autentyczności i sile wiary pierwszych chrześcijan? Bezpośrednich świadków działalności Pana Jezusa?
Ed
24.02.2021, 13:46
Co myślisz o dowodach potwierdzających ewolucję.
Ed
24.02.2021, 13:42
No właśnie, jak ty to wyjaśnisz. Widać, że spec od byleczego jesteś i na pewno badałeś Całun Turyński. Uwadze naukowców z Padwy i wielu innym, umknął ten problem, to jacyś amatorzy. Sprawdź jeszcze czy prawa strona zgadza się z lewą itp. Powodzenia
Anonim
24.02.2021, 13:39
Jezus Chrystus był Polakiem, twierdza naukowcy z Toruńskiej szkoły Rydzyka .
Na dowód podają fragment z Biblii .
"I przemówił do nich Jezus z Łodzi"
Po 11 ...
24.02.2021, 13:04
"A jak udało się rozwiązać kwestię że tył i przód odbicia postaci na całunie różnią się wzrostem?" To już dawno rozwiązano. JEZUS po prostu chodził w szpilkach (takie buty na wysokim obcasie) to uwydatniało jego zgrabne wydepilowane łydki.
W tamtych czasach
24.02.2021, 13:04
chrześcijaństwo było jedną z wielu sekt i nikt by sobie nie zawracał głowy przechowywaniem całunu dla potomnych.
Argumenty
24.02.2021, 13:00
nic nie znaczą, muszą być dowody.
matis89
24.02.2021, 12:54
Piszesz do podszywa nie do mnie.
matis89
24.02.2021, 12:46
Pan Jezus potwierdził autentyczność Całunu Turyńskiego w Orędziach Ostrzeżenie 19.07.2012r................Moja szczerze umiłowana córko, tworzony jest wielki plan, aby oszukać dzieci Boże, aby zniszczyć dowody Mojego istnienia.
Wkrótce wielu wyjdzie w przebraniu Moich świętych, pobożnych sług, aby spróbować zniszczyć wiarę we Mnie, waszego ukochanego Jezusa.
Zaczną podważać fakt Moich narodzin, czystości Mojej Matki i okoliczność Mojego Zmartwychwstania.
Będą demonizować te wszystkie rzeczy, jakby były fałszywe i przedstawiać rzekome dowody, aby doprowadzić do tego, żeby jak najwięcej chrześcijan miało wątpliwości, co do Mojego Życia na Ziemi.
Będą wymyślać kłamstwa na temat Mojego Ukrzyżowania i robić dochodzenia w sprawie Mojej moralności.
Wtedy zaczną atakować relikwie, podważać ich autentyczność i starać się przedstawiać je jako nic innego, jak tylko zabobon tkwiący w umysłach Chrześcijan.
Wtedy przyjdzie kolej na Całun Turyński, tkaninę, którą owinięto Moje martwe Ciało w grobie.
W końcu zaprzeczą, że jest autentyczny i będą propagować kłamstwa.
Powiedzą, że Moje ręce są za długie i poddadzą to w wątpliwość. Jednak nie zrozumieją tortur Mojego Ciała, które musiałem znosić w trakcie Mojego Ukrzyżowania. Moje ręce zostały wyrwane ze stawów podczas Mojego Ukrzyżowania tak, jak widać to na wizerunku Całunu Turyńskiego.
Następnie będą próbowali udowodnić, że Zmartwychwstanie nigdy nie miało miejsca. Wszystkie kłamstwa przez nich wypowiedziane będą desperackim krokiem do usunięcia wszelkich śladów po Mnie.
Później będą próbowali pozbawić Świętych Sakramentów i Pisma Świętego wszystkich tych, którzy nawrócą się podczas Ostrzeżenia.
Biblia zostanie zakazana w większości miejsc.
Wprowadzą nową fałszywą książkę, która ich zdaniem będzie głosić znaczenie wzajemnej miłości.....Wasz Jezus
Jan Radziszewski
24.02.2021, 12:40
Dlaczego tylko biała rasa ma włosy w różnym kolorze a inne mają w jednym.
Jezus: Biała rasa pochodzi bezpośrednio od pierwszych ludzi. Jak wiesz z objawień danych Katarzynie Emmerich Adam był blondynem, choć włosy te były bardziej ze światła niż z materii i Ewa ciemnowłosa, o włosach zaplecionych w warkocze. I tak było po upadku. Adam był blondynem, Ewa brunetką. I byli biali oczywiście.
Biała rasa jest rasą wiodącą. I jest tak w nauce, kulturze i religii gdzie najdoskonalsze jej formy wytworzyła biała rasa. Jednak wszystkie rasy to Boże dzieło. I nie należy im okazywać mniejszego szacunku. Jednak jak w rodzinie jest syn pierworodny, tak w rasach jest rasa, której inne rasy winny uszanować prymat, nie czując się gorsze.
Bardzo źle, że zwłaszcza młodzi ludzie w Polsce wygalają sobie głowy. Bogu się to nie podoba. Nie jest to dobre. Należy nawet ograniczać się ze strzyżeniem bardzo krótkim jak rekrut.
C.P. : Czyli można byłoby powiedzieć primus inter pares (pierwszy między równymi).
Jezus: Można tak powiedzieć, dziecko.
Komu się jednak najwięcej dało od tego się jednak najwięcej wymaga.
Nie można też absolutnie zgodzić się na deprecjonowanie białej rasy w imię żydowskich i masońskich pragnień.
Biała rasa jest światłem cywilizacji na przestrzeni wieków a jej szczególnym przejawem jest rasa waszych przodków Ariów. Jak potem Lechitów. Białe rasy na przestrzeni wieków zawsze pragnęły demokracji, nawet jeśli miały królów, lub arystokracji, czyli rządów najlepszych. Nie miały tych pragnień ludy wschodnie.
Wasz brak dążenia do okazałości dla wychwalenia władcy obrócił się też przeciwko wam bo teraz nie macie budowli, czy ich szczątków, które byłyby znane od początku chrześcijańskiej Polski, dzięki czemu byłoby trudniej ukryć waszą przeszłość.
C.P. : Dziękuję Panie Jezu.
Grizzly
24.02.2021, 12:40
nawet ci się zrymowało złodzieju nicków.
Jan Radziszewski
24.02.2021, 12:34
Pouczenia Pan "Ach, to, Panie Jezu wszystko od tego, że Adam i Ewa odstawili dziadostwo i są nieobecni w naszym życiu od narodzin aż do zgonu, a przecież to nasi prarodzicie, protoplaści.
- Tak, dziecko, to dlatego, że ich wygląd jest tajemnicą. Adam nieco ponad cztery metry wzrostu. Siła taka, że mógł rozszarpać dorosłego lwa, rozedrzeć go na pół łapiąc za zadnie nogi:).
Ewa była trochę słabsza, ale pomniejszą panterę dałaby radę też w ten sposób rozedrzeć.
Co ci już, dziecko, chodzi po głowie, mój Ty mały eksperymentatorze:) Zgrzeszyć z taką nadludzką kobietą, że w każdej chwili mogłaby Cię rozerwać na pół jak kurczaka:)
Nie wasza potencja dzisiejszych mężczyzn dla dawnych ludzi i nie te siły życiowe.
- Przepraszam Panie Jezu.
AAAtomek
24.02.2021, 12:26
Fotoszop wszystko przyjmie.
Grizzly
24.02.2021, 12:15
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Grizzly
24.02.2021, 12:14
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Grizzly
24.02.2021, 12:13
A jak udało się rozwiązać kwestię że tył i przód odbicia postaci na całunie różnią się wzrostem?
ladychapel
24.02.2021, 12:11
I się okaże, że Jezus nie jest tak przystojny jak ten młodzieniec z długimi, rudymi włosami na ich obrazkach
Anonim
24.02.2021, 12:10
Katolicy tak bardzo chcą zobaczyć Boga, że ten pseudo artefakt tak jest dla nich ważny? Tak samo jak wszelkiego rodzaju pseudo wizje i omamy...
Amen
24.02.2021, 11:59
Amen
ASTOM
24.02.2021, 11:58
I pewnie ty żeś go hammeritem namalował
Grizzly
24.02.2021, 11:57
Radziszewski Ty jesteś nieźle pierd olnięty
Jan Radziszewski
24.02.2021, 11:30
parch zawsze źle skończy podobnie jak skończył Annasz i Kajfasz wraz z tzw. Wysoką radą którzy płoną już 2000 lat i cała wieczność przed nimi
Jan Radziszewski
24.02.2021, 11:26
synek diabła nigdy nie uwierzy - bo cezar żydów Lucyfer chce mieś go w PIEKLE:
ks. krakowski
24.02.2021, 11:25
Kłaniamy Ci się Panie Jezu Chryste i błogosławimy Ciebie, żeś przez krzyż i męką swoją odkupiłeś świat!
Jan Radziszewski
24.02.2021, 11:24
maxiu piesku Lucyfera - Jezus nie był w 100 % żydem bo w 75 % był Lechitą tj Polakiem przodek Iz z Warmii i po Polsku mówili Adam i Ewa tj ludzie przedpotopowi tzn żyjący przed POTOPEM żydowski Język jest dopiero opd pomieszania Jeżyków w czasie Budowy wieży Babel To nowy Adam stąd i wygląd jego na wzór podobieństwa do Pierwszych ludzi anie do żydów wrogów Dziedzica Izraela /J 19,15)
jack
24.02.2021, 11:16
Chłopi to mądrzy ludzie a tu czytam wynurzenia jakiegoś podszywającego się pod nich głupka.
MaxFiend
24.02.2021, 11:03
Nie istnieją żadne naukowe argumenty, które przemawiają za taką tezą i nie wiadomo jaką techniką wykonano ten obraz. Na pewno nie jest to całun, bo odwzorowanie miałoby zniekształcenie cylindryczne. Posmarujcie sobie czymś kolorowym twarz i owińcie ręcznikiem tak, by się na nim odbił jej "obraz" i sprawdźcie, czy to wygląda jak odbicie z całunu :-D
matis89
24.02.2021, 10:58
Coś się tu nie zgadza. Może jeszcze miał włosy blond?
Albert
24.02.2021, 10:56
"Choć Kościół nigdy nie potwierdził urzędowo, że Całun Turyński jest rzeczywiście płótnem grobowym Chrystusa, to istnieją naukowe argumenty, które przemawiają za taką tezą. " - to może najpierw ustalcie, kiedy niby Jezusek poginał po świecie, bo Całun powstał około roku 1315.
chłopka
24.02.2021, 10:39
Ten całun badają i badają już od kilkudziesięciu lat i ciągle zdania są podzielone . Mnie to niewiele obchodzi . Jak już pisałam.......wiara to stan ducha . Co do Jezusa i Jego Matki też nie miałam nigdy żadnych wątpliwości . Bawi ( gdyż już nie denerwuje ) mnie tylko interpretacja KK na ten temat . Ja mam własną . No i jego , czyli KK kłamstwa i hipokryzja . A z ich teologii od początku drwię . Chrześcijaństwo to nie KK i dlatego tenże mam w głębokim poważaniu .
CzcijOdciskKalesonówObdarzonychMocąNiezwykłą
24.02.2021, 10:27
Czyli jednak Jaszczurczy Atlant z Syriusza. Olbrzym między kurduplami. Smukły adonis między spasionymi pokrakami. Mister Universum.
Komentarze
122 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
UWAGA!!! Ponieważ ten cyniczny polakożerca i zapiekły wróg Kościoła, tj. niejaki Anonim (plus masa jego klonów: AAAtomek, ladychapel, Po 11…, katolicka kretynizacja Polski i in.) grasuje tu bezkarnie od lat (a administrator Frondy, o ile jest jakiś, konsekwentne udaje głuchego), proponuję, aby każdy wstawiał pod jego nickami normalne wpisy, ewentualnie jakieś absurdalne parodie jego antypolskich lub filosemickich komentarzy. Zresztą wielu już tak robi. W ten sposób, przy niewielkim wysiłku, wspólnymi siłami, rozmyjemy ten obraźliwy dla Polaków bełkot, nie do pomyślenia na innych forach. Dyżurny Anonim, lub ktoś z jego bandy będzie najpierw obleśnie rechotał („buhahahaha”), potem będzie błaznował („jest mi bardzo wszystko jedno”), oburzał się na „bolszewickich złodziei nicków”, potem zarzuci koneksje ze Stalinem (on, tęczowy lewak!), będzie rozdzierał szaty na metody katolików (częsty trick obłudnych ateistów), wreszcie oskarży o faszyzm (?) oraz antysemityzm (to ich odwieczny, mocno już wyświechtany zarzut), a nawet o szmalcownictwo (sic!). A na koniec będzie już tylko rzygał na – oczywiście karygodną, ale często wyolbrzymioną lub wręcz zmyśloną – pedofilię w Kościele.
Chyba myślimy o tym samym eksperymencie, opisanym w książce, której niestety nie mam pod ręką. Owszem, uzyskano jakby "rzut fotograficzny" zdaje się odwrócony, ale efekt koncowy był niezgodny z fakturą wizerunku na całunie i samym obrazem postaci. Zatem ta metoda odpada. Czytałam, że barwniki wykryto, ale w śladowej ilości i nie tworzące wizerunku zawartego w powierzchniowej warstwie komórek lnu. Pionowy, dokładnie pod kątem prostym, efekt postaci bez bocznych powierzchni, był analizowany przez fizyków, chodziło o rodzaj energii wywołującej efekt zabarwienia włókien i działającej liniowo, pionowo. Nie wskazano znanej obecnie siły/energii, która dałaby efekt zbieżny z całunem. Bardzo ciekawa polska praca z Wydz. Chemii UW: http://calun.info/wp-content/uploads/2018/04/Datowanie-radiow%C4%99glowe-pdf.pdf
"Ogłoszone przez Fantiego w 2013r.} wyniki to 752 r. p.n.e.+/-400 lat, skorygowane później po uwzględnieniu efektów pożaru w Chambery w 1532 r. na 300 r. p.n.e. +/-400 lat dla spektroskopii FT-IR, 200 r. p.n.e. +/- 500 lat dla spektroskopii Ramana, 400 r. n.e. +/-400 lat dla analiz mechanicznych. Wszystkie wyniki są podane na 95 % poziomie ufności, po uśrednieniu wyszedł wynik 33 r. p.n.e. +/-250 lat." Skoro całun był użyty jako płótno grobowe Jezusa z Nazaretu, to musiał istnieć przed Jego śmiercią, a ta przypadła na lata 30-te I wieku
Nigdy nie dano całunu do porządnego zbadania i przez to nie udowodniono obecności barwników stosowanych w farbach. Co do "fotograficznej" wersji to nie pamiętam dokładnie, ale jacyś naukowcy robili eksperyment z camera obscura i rzutami obrazu rzeźby przedstawiającej człowieka w skali 1:1. Wystarczająco dużo światła dawało słońce w miesiącach letnich i odpowiednie warunki występowały w południowych Włoszech przy założeniu, że obraz tam właśnie powstał.
Bardzo ciekawe rzeczy podajesz. Co to są pierwsze techniki fotograficzne i dlaczego akurat w południowych Włoszech w XIII wieku były znane i chyba stosowane? Bo w północnych Włoszech już nie. Jakie inne wytwory, oprócz rzekomego zrobienia całunu turynskiego, pochodzą z tamtych czasów? Czy też pozytyw jest tam przedstawiony w negatywie? No bo jak - "nie wiadomo, jak go wykonano"? Dla dzisiejszych specjalistów to tajemnica? Nie umieją sami zrobić takiego przedmiotu, za trudne to dla nich? Natomiast jak najbardziej są twierdzący, że całun został ręcznie namalowany. Np. angielski historyk Charles Freeman: "Przepaski biodrowej też już nie widać, ale pozostał po niej ślad. Wielu badaczy zastanawia się nad tym, skąd wzięła się jaśniejsza plama w okolicach pośladków. Moim zdaniem farba, którą nałożono w tym miejscu w XVI w., odpadła i zostawiła właśnie taki biały ślad." (Całun Turyński – najprawdziwszy obraz https://dorzeczy.pl/21794/calun-turynski-najprawdziwszy-obraz.html)
Oryginalny artykuł opublikowany w recenzowanym czasopiśmie naukowym: https://www.peertechzpublications.com/articles/FST-4-110.php
Iz 53 On wyrósł przed nami jak młode drzewo i jakby korzeń z wyschniętej ziemi. Nie miał On wdzięku ani też blasku, aby na Niego popatrzeć, ani wyglądu, by się nam podobał. (3) Wzgardzony i odepchnięty przez ludzi, Mąż boleści, oswojony z cierpieniem, jak ktoś, przed kim się twarze zakrywa, wzgardzony tak, iż mieliśmy Go za nic. (4) Lecz On się obarczył naszym cierpieniem, On dźwigał nasze boleści, a myśmy Go za skazańca uznali, chłostanego przez Boga i zdeptanego. Wy i wasze katolickie obrazy. Piękna malowana lale z Jezusa. Wasza wizja Boga.
Nikt nie twierdzi, że został wykonany ręczną techniką malarską. Nie wiadomo jak go wykonano, ale na pewno nie jest to tkanina, którą owinięto trójwymiarowe ciało lub figurę, bo odwzorowanie nie ma zniekształceń sferyczno-cylindrycznych, które zawsze wtedy powstają. Są hipotezy, że użyto wtedy jednej z pierwszych metod fotograficznych, dlatego odwzorowanie nosi cechy negatywu fotograficznego i jest płaskie. Optycy i fotograficy oszacowali nawet, że było to możliwe w XIII w. w południowych Włoszech.
To kiedy?
Parchu udający Polaka + ot nie za długo Krzyż na NIEBIE a potem Sąd Boży ponieważ jesteś żydem to ujrzysz PIEKŁO carstwo cezara żydów /J 19,15)
za niedługo Prześwietlenie Sumień tzn Sąd Boży ujrzysz Jezusa na własne oczy Ba nie tylko także PIEKŁO
Chyba są wierzący, skoro mieli chęć uczestniczyć w tych badaniach. Faktycznie, one niebyłyby potrzebne, gdyby na świecie byli sami ludzie potrafiący wierzyć. Ale takie badania prowadzone są po to, by udowodnić, że nauka nie wyklucza Boga i cudów, jakie uczynił, oraz nie podważa prawdziwości Pisma Świętego. Są prowadzone, by ludzie mogli zobaczyć, że tak było naprawdę. Widziałam kiedyś dokument o odnalezieniu szczątków Arki Noego.
https://www.fronda.pl/a/benedykt-xvi-nie-bojcie-sie-ludzi-bojcie-sie-boga,157748.html
stul pysk śmieciu
Skąd wiesz że jest smutną osobą? Może jest szczęśliwa?
Gdy była więcej niż po jednym i żadna spowiedź tego nie zmieni. Wierzysz mi czy Vox populi vox dei - oni twierdzą że nie mam racji.
Jak na naukowcow, to maja bardzo naukowy opis: "Jezus był niesłychanie piękny", "Miał królewski i dostojny wygląd” to juz wystarczy, zeby nie brac tego na serio
https://www.fronda.pl/a/benedykt-xvi-nie-bojcie-sie-ludzi-bojcie-sie-boga,157748.html
https://www.fronda.pl/a/benedykt-xvi-nie-bojcie-sie-ludzi-bojcie-sie-boga,157748.html
Grupa krwi AB, DNA fragmentarycznie uzyskane zarówno ludzkie, jak roślinne. Badania z Całunu z zakresu hematologii i medycyny sądowej https://www.bing.com/videos/search?q=dna+z+ca%c5%82unu&docid=608011943614418884&mid=CE56A4882BCF6E48C0DBCE56A4882BCF6E48C0DB&view=detail&FORM=VIRE,
Możesz zweryfikować "prawdomówność" C14?
Jaką grupę krwi miał Jezus i jakie DNA? Bo tylko na tej podstawie można stwierdzić czy całun turyński jest autentyczny. Ponadto, jesteście słabej wiary skoro musicie się podpierać jakimiś całunami, wizjami różnych pomylonych zakonnic czyli fałszywych proroków. To co Jezus miał do powiedzenia zawiera Pismo Święte i treści nauk Jezusa są wystarczające.
Ten cytat odnosi się do jednej konkretnej osoby - Jezusa. Można wierzyć w różne kłamstwa.
Na ziemi był Żydem, urodził się z matki Żydówki. Pismo mówi, że był z pokolenia Dawida; nic nie mówi żeby był z pokolenia... Boga. Żydzi to naród wybrany; z tego narodu pochodzi pomazaniec boży
No proszę, XV wieczny aryjczyk z Palestyny :) I mimo tak jednoznacznie negatywnego wyniku sekciarze katoliccy dalej próbują opowiadać bajki jakoby Całun Turyński był autentykiem.
aryjczykami to my jesteśmy ...co za bzdury niektórzy tu w komentarzach dają
Całun wtedy nie powstał.
No przecież tego obrazu nie wykonano, od początku mówiło się, że obraz na całunie jest 'acheiropoietos" - nie wykonany ręcznie, tzn. że nikt go nie zrobił, a na całunie wizerunek był. I nadal jest.
POWIEDZ TO DLACZEGO ZABILI GAGARINA?
NORDYK TO nie ARIA TJ LECHITA POLAK
Co to znaczy "C 14 nie kłamie"?
mąDRy INACZEJ. SPRóBóJ DZISIAJ - tJ. PRZY DZISIEJSZEJ TECHNICE WYKONAć FALSYFIKAT
33 lata jako wiek Jezusa zależą od ram czasowych, jakie się ustali odnośnie dat Jego narodzin i śmierci, a nie jest to nie tylko proste, ale wręcz jedynie z danym prawdopodobieństwem można je określić. Natomiast 50 lat to wiek akme, w Grecji uznawano 40 lat jako czas nie tyle dorosłości, co osiągnięcia pełni dojrzałości życiowej i to w kontekście społecznym, w związku ze znaczeniem i sławą człowieka. Jezus był u progu działalności publicznej, więc do "pełni wieku" było Mu daleko. Tym bardziej zdumiewały Jego słowa o związku z Abrahamem i to takim, że Abraham rozradował się widząc przyjście Jezusa na świat.
głupiś - Ewangelię głosił gdy miał 33 lata a nie gdy 50 przekroczył jak teraz Antychryst Antonio Tajani syn Bp i hebraJSKIEJ ZAKONNICY
muszę cie zmartwić mośków za 3 lata Niet tj NIE BUDIET bo wsio ich u cezara / J 19,15/ na wikcie +++ O Zb. Nr 71. Nieboszczykowie ukażą się trzeciego dnia. Zapisz: Dzieci Moje, najpierw na niebie, nocą, ujrzycie złocisty, wielki Krzyż. / Mt 24,30 dzienniczek św. s Faustyna 83 ) Wszyscy i na całym świecie usłyszycie wielki grzmot, powstanie wicher jako trąba morska, wszystko zmiatać będzie, co stanie na jego drodze. Ziemia nagle zacznie drżeć, początkowo z przerwami, a potem bezustannie kolebać się będzie. Gwiazdy będą zmieniały swój kierunek szybko i zupełnie inaczej niż zawsze, widok nieba się zmieni, zginie Duży Wóz, Mały Wóz, wszystko będzie się od siebie oddalać, niebo stanie się inne, nieprzyjemne. Między wami pojawią się tej nocy ci, co już dawno pomarli. Będą też przebiegać ulicami wytoczone z piekieł wozy naładowane demonami i złymi duchami. One to będą czynić wielkie spustoszenie, zgiełk, hałas, jęk, płacz. Domy wasze będą się rozpadały jak domki z kart. W tej strasznej godzinie szatani będą śmiało sobie poczynać, porywać będą dusze tych, co Boga się wyrzekli i szerzyli na świecie niewiarę, tych, co to z serc ludu Bożego krzyż i wiarę wyrywali. A tej nocy ciemnej niech drżą też matki morderczynie, te, co mordowały dzieci poczęte. Groza wielka, a grozy coraz więcej będzie. Morza i oceany wystąpią ze swoich brzegów i będą iść na ląd w postaci wielkiej ściany stojącej. Potem wszystko obejmie pierścień, który błyskawicznie będzie się rozszerzał z minuty na minutę. Będzie stawał się ogniem huraganowym tak, że obejmie całą kulę ziemską. Wszystko zacznie płonąć, woda morska i oceanów wrzeć będzie i płonąć jak nafta. Jeśli te dni ciemności nie będą ludzkości odwrócone, wszystko, co żyje na ziemi w tych dniach ciemności zginie. Łaski Miłosierdzia Bożego dostąpią jedynie ci, co Boga mają w sercu, żyją według świętych Bożych przykazań, wierzą silną wiarą w Trójcę Przenajświętszą, w Niepokalaną Dziewicę Maryję. Tylko oni mogą przetrwać i przez modlitwę i ofiarę swego cierpienia, przetrwają. … ) Co wtedy, wówczas tj. już wkrótce, będzie z owymi Prawodawcami bezbożnego prawa, prawa GENDER, ect. rządzącymi i oczywiście z owymi jw. zniewolonymi i opętanymi synami i córkami złego?
C14 nie kłamie
z autopsji wiesz, że myślenie boli?
Sorry, bez urazy za uwagę za interpunkcję. Pokory to ja się muszę uczyć ;). "książki uznanych" - przez kogo uznanych?? Nie uznaję języka nazbyt dywagacyjnego, w którym uwidacznia się zawoalowana forma podważenia pewnych rzeczy. Taki język często przyświeca badaczom, którzy dalej wyznają teorię o wykradzeniu ciała Jezusa. Co do wieku - w tamtych czasach byli też ludzie, którzy dożywali 100 lat. Myślę, że to się tyczyło wyższych warstw, także starszyzny, która się oszczędzała i miała dostęp do "medycyny"
Nie myśl za dużo!
To samo można powiedzieć o liczbie 33 . Ten wiek mieli Aleksander Wielki, Jezus, Budda ,Kriszna, Dionizos . To liczba oznaczajaca wejscię z młodości w dorosłośc. Natomiast co do pięćdziesieciu lat jako oznaczenia wieku osoby dorosłej wtedy w Izraelu to sie nie zgadzam. W tamtych czasach średnia wieku mężczyzny wynosiła 35 lat. To tak jakby dzisiaj powiedzieć ,ze oosbą dorosła jest jak skończy 100 lat. Ps. Zainteresowanym polecam książki uznanych biblistów Gezy Vermesa, Simona Gibsona, Rudolfa Bultmanna Guilesa Guispela, Elaine Pagels .Ps. Za interpunkcję nie odpowiadam do końca bo klawiatura sprawa rózne psikusy ale wszystkie uwgi przyjmuje z pokora.
Jezus do nikogo nie miał obrzydzenia, kochał i kocha wszystkich jednakowo (coś czego my nie potrafimy). A rzeczy ("plemię żmijowe") nazywał po imieniu... Równie dobrze te słowa mogą się odnosić do nas... ;)
Pan Jezus zostawil po sobie prawdziwe relikwie mozna do dzisiaj zobaczyc w kosciele w miescie Calcata niedaleko Rzymu ale udaja ze ktos to ukradl .
Ej ceramik. Mosiek też dziecko Boga ;)
oczywiście chodziło o znak zapytania, nie wykrzyknik. Ale tyczy się też wykrzyknika :)
''Moje królestwo nie jest z tego świata'', bo Jezus jest synem Boga. Gdzie wyczytałeś, że był żydem. On miał obrzydzenie do żydów. Mówił ''plemię żmijowe o posępnych twarzach i kamiennym sercu''.
Wiek 50 lat oznaczał u żydów większą dojrzałość a nie odniesienie do wieku rozmówcy w tym wypadku Jezusa. Zachęcam do głębszego studiowania. P.S. Wykrzyknik na końcu piszemy łącznie (tak jak i inne znaki zakańczające).
15 cm więcej, niż wynosiła średnia wzrostu w czasach ziemskiego życia Jezusa. Bo Jezus jet synem Bożym, a nie mośka.
odnoszę czasami wrażenie, że jak już nie masz argumentów, to już coś "na siłę" wymyślasz. To Cię Jarek nie męczy?
Ewangelia Jana 8, 48-59 " Rzekli Żydzi do Jezusa 50 lat jeszcze nie masz a Abrahama widziałeś ? Raczej do trzydziestolatka nie mówi sie ,ze nie ma 50 lat ,tylko tak sie mówi do osoby przed piecdziesiatką. Zachćam do czytania Pisma Świętego.
Ewangelia Jana 8, 48-59 " Rzekli Żydzi do Jezusa 50 lat jeszcze nie masz a Abrahama widziałeś ? Raczej do trzydziestolatka nie mówi sie ,ze nie ma 50 lat ,tylko tak sie mówi do osoby przed piecdziesiatką. Zachćam do czytania Pisma Świętego.
Jarek, podaj cytat z Biblii, gdzie jest mowa, że Jezus był przed 50-tką. Jeden z niewierzących badaczy powiedział po latach o całunie: "fałszerstwo byłoby większym cudem, niż sam całun..."
Jak można takie bagno z siebie wydalać? wzbudzasz obrzydzenie, nawet nie chce mi się dać ci minusa.
Teraz tłumaczenie wpisu na nasze: "błagam, módlcie się za mną, już nie daję rady..."
zdziwisz
Tak naprawdę Twój wpis jest jak błaganie o pomoc...
...ooo, następny naukowiec.
Przestań się ośmieszać...
To znowu Ty , Margot ?!
Współczuję Ci Twojego marnego żywota. Musisz być bardzo smutną osoba. Przesiąknięcie złem powoduje wielki smutek i nieustający dół...zakrapiany...
Jedni używają kilkudziesięciu warstw (jeśli wiesz w ogóle o co kaman) Photoshopa, inni używają "Fotoszopa" (chyba jakiś nowy rodzaj łopaty)
Dużego miał k u t a s a Jezus? Dławiłabym się gdybym mu ciągnęła?
Tak, tak, słyszałem, że w średniowieczu była bardzo zaawansowana technologia elektronowa sponsorowana przez axel springer. Stwierdzam, że w dzisiejszych czasach może nie wierzyć już tylko człek bardzo zacofany, nie wierzący w siłę nauki i siłę niezbitych dowodów.
Tak, tak, słyszałem, że w średniowieczu była bardzo zaawansowana technologia elektronowa sponsorowana przez axel springer. Stwierdzam, że w dzisiejszych czasach może nie wierzyć już tylko człek bardzo zacofany, nie wierzący w siłę nauki i siłę niezbitych dowodów.
Jezus żył 33 lata, kolor włosów nie odbił się na całunie, nikt nie mówi że miał blond włosy, na obrazie Faustyny ma raczej ciemne, Ona opisywała wygląd Jezusa jako bardzo piękną postać
Jezus na całunie turyńskim wygląda jak na średniowecznych ikonach jest tez podobny do postaci z obrazu Jezu ufam Tobie który został sporzadzony według opisu Św. Faustyny. Jednak starożytni żydzi ( A Jezus byl Żydem )nie wygladali jak aryjscy blondyni przedstawieni na tych obrazach i całunie i w tym jest szkopuł. Według Ewangelii Jana Jezus był przed 50 -tką a na całunie to mlody czlowiek . To wszystko niestety daje do myślenia.
Panie Redaktorze dajcie sobie spokuj bo to jest sredniowieczne falszerstwo .
Wiara to łaska, a łaska nie opiera się na dowodach, wyliczeniach i tabelkach. Bardzo dobrze że to powstało, ale nam - Wierzącym wystarczy WIARA! Błogosławieni, którzy nie widzieli, a uwierzyli” (J 20, 29)
Grunt że ty jesteś w tej samej sitwie z miejscówką do piekła w pendolino pierwsza klasa. Będziesz miał tam cieplutko.
To miłe , że uważasz chłopów za ludzi mądrych . Człowiek w miarę kulturalny ( już nie wspomnę o inteligencji ) nie sypnie inwektywami , tylko napisze argument przeciwstawny do czyichś słów . Podziękuj , że się odezwałam . Ale to tylko ze względu na tych chłopów .
ty jako goownozjad powinieneś sobie dać sam radę
Chyba Lempart? Nikt nie wie dokładnie, jak wyglądał Jezus.
na czele z walniętym Hartmanem, mówią, ze Boga nie widzieli. Mało tego, kosmonauci radzieccy nie widzieli także w kosmosie:)))
Amen. Pozdrawiam.
Całun jest dwunastowiecznym płótnem...
Cześć , jesteś wolnym mężczyzną, czujesz się samotny, chciałbyś to zmienić ? Nie czekaj odezwij się. Samotna, wolna, bez nałogów i niezależna. Nie dawno wróciłam z Anglii do kraju. Poznam Pana do wspólnych spotkań, wspólnych spacerów, wspólnie spędzania czasu, a jak zaiskrzy to może i więcej :) Naturalnie przed spotkaniem chciałabym się lepiej poznać, wymienić się numerami telefonów i zdjęciami jeżeli jesteś zainteresowany kontakt i moje zdjęcia znajdziesz na moim profilu randkowym http://panieonline.pl/monia89
powinny być takie: ***** **
CzcijOdciski... czyli @Jarek, taki jesteś chojrak tchórzliwy pies? Nie ma dla ciebie żadnej świętości:!!! Nawet własną żoną pogardzasz!!! Może zacytujmy twój obleśny bluzg na własną żonę: "Mnie w niedzielę rano żona zawsze budzi wspaniałym lodzikiem, a później jest tylko lepiej....😁" A tak w ogóle to dorośnij chłopie i zdecyduj się na jeden nick, bo i tak wiadomo, że to twoje wypociny: Jアレk SramNaKszysz lady chapel aaa_kotki_dwa mineciarz Mama Pacha lola Daria_Danilczyk Matwiej Łagodny Hak Ci w smark Świecki hetero golden rock Anarchosyndykalistyczna Internetowa Partyzantka Akolita z tybetańskiej misy w połowie napełnionej KiedySitcomZSeminariumPodOpiekąPaetza Dam PachamamoPomóżUpolowaćPacwęPrzedObiadem MordaGłódziaWTęczowychRzygowinach PłakałemZeŚmiechuNaFilmieKlerGdzieGłódźGraŚwinię KleruchyUwięziliDzieckoŻebyPrzyjechałPolicjantZed nie ksiądz PrzepisyNaPieczysteZMisjonarzaSiostryPrukwencji UśmiałemSięWKinieKiedyGłódźRobiłZSiebieŚwinię bogdanus bis DlaForsyGłódźWłożyDresADydyczWlezieNaHulajnogę Dorosły Polak Czege Wara Saki Faki UbraćWStrojeZEpokiPrzypasaćSzpadyDokleićWąsy PaliłoSięWaliłoAPambukDłubałWNosieNaChmurce Qwerty
Jeśli jakieś są jednoznaczne i nie budzą żadnych wątpliwości, to są każdym jednym wypadku jednoznacznie wyjaśnione naturalnie. Wszystkie domniemane cuda natomiast - o których Ty zapewne wspominasz - są wysoce niejednoznaczne, budzą masę wątpliwości i są uważane za autentyczne przez garstkę ekspertów, często dobranych ze względu na wiarę. Wspomniane niezależne badania w wielu ośrodkach to często powtarzane twierdzenie w artykułach i różnych tekstach dziennikarskich, ale nie ma żadnego źródła gdzie takowe rzetelne badania byłyby udokumentowane. Nawet te najbliższe rzetelnej dokumentacji, cytowane przez Kościół, budzą masę wątpliwości co do np. zabezpieczenia próbek i ich pochodzenia. Przykro mi, ale takie są fakty. Jednakowoż przypominam, że wiara, która wymaga dowodów materialnych jest wiarą słabą, a żądanie od Boga materialnych dowodów swojego istnienia jest bluźnierstwem, zatem to wszystko nie powinno mieć dla Ciebie i dla kogokolwiek znaczenia. Bóg jest w Twoim sercu, a nie w próbówce w laboratorium. Trwaj mocny w wierze i nie żądaj dowodów.
Jeśli chodzi o cuda eucharystyczne, to są badania laboratoryjne oceniane przez profesorów medycyny, którzy nie wiedzieli skąd pochodzą próbki, badania powtarzane i wykonywane przez niezależne od siebie osoby w różnych ośrodkach medycznych, w odstępach czasowych. One są jednoznaczne, nie budzą żadnej wątpliwości. A Ty jesteś niedoinformowany.
Jezu, ufam Tobie i wiem, że nigdy nie doznam zawodu.
Ciekawe czy pani profesor z Uniwerstetu Medycznego w Białymstoku, która dojrzała tkanki mięśnia sercowego człowieka w trakcie agonii na opłatku zabarwionym na czerwono przez bakterie pałeczki krwawej (Cud w Sokółce) jest w tym samym kółku różańcowym co pan profesor Fanti z Padwy. Pewnie biorą podobne leki, a jak przestają to wydarza się cud.
*** to brakujace gwiazdki do twojego wpisu analfabeto
Nie podobny do Pana Jezusa, przynajmniej do tego z mojego Kościoła.
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka! Won tęczowy ....!
Weź rozpęd i pier*****j w ścianę.
Bo to nie Jeszua był tylko Jens :)
tez widzialem zrekonstruowane zdjecie czlowieka ktory zyl w czasach waszego proroka no coz wygladal jak ci co na pontonach przyplywaja co chyba nie jest dziwne biorac pod uwage gdzie sie urodzil the bille !!!!
I co? Jeszua to był wysoki nordyk (1,8 m) z blond włosami i niebieskimi oczami?
do czyszczenia latryn
Nareszcie przekonujący dowód na prawdziwość teorii Darwina.
Dla niego Marta Lempart jest brakującym ogniwem ewolucji.
Czy to, że ktoś przechował tą czy inną rzecz, nie świadczy o autentyczności i sile wiary pierwszych chrześcijan? Bezpośrednich świadków działalności Pana Jezusa?
Co myślisz o dowodach potwierdzających ewolucję.
No właśnie, jak ty to wyjaśnisz. Widać, że spec od byleczego jesteś i na pewno badałeś Całun Turyński. Uwadze naukowców z Padwy i wielu innym, umknął ten problem, to jacyś amatorzy. Sprawdź jeszcze czy prawa strona zgadza się z lewą itp. Powodzenia
Jezus Chrystus był Polakiem, twierdza naukowcy z Toruńskiej szkoły Rydzyka . Na dowód podają fragment z Biblii . "I przemówił do nich Jezus z Łodzi"
"A jak udało się rozwiązać kwestię że tył i przód odbicia postaci na całunie różnią się wzrostem?" To już dawno rozwiązano. JEZUS po prostu chodził w szpilkach (takie buty na wysokim obcasie) to uwydatniało jego zgrabne wydepilowane łydki.
chrześcijaństwo było jedną z wielu sekt i nikt by sobie nie zawracał głowy przechowywaniem całunu dla potomnych.
nic nie znaczą, muszą być dowody.
Piszesz do podszywa nie do mnie.
Pan Jezus potwierdził autentyczność Całunu Turyńskiego w Orędziach Ostrzeżenie 19.07.2012r................Moja szczerze umiłowana córko, tworzony jest wielki plan, aby oszukać dzieci Boże, aby zniszczyć dowody Mojego istnienia. Wkrótce wielu wyjdzie w przebraniu Moich świętych, pobożnych sług, aby spróbować zniszczyć wiarę we Mnie, waszego ukochanego Jezusa. Zaczną podważać fakt Moich narodzin, czystości Mojej Matki i okoliczność Mojego Zmartwychwstania. Będą demonizować te wszystkie rzeczy, jakby były fałszywe i przedstawiać rzekome dowody, aby doprowadzić do tego, żeby jak najwięcej chrześcijan miało wątpliwości, co do Mojego Życia na Ziemi. Będą wymyślać kłamstwa na temat Mojego Ukrzyżowania i robić dochodzenia w sprawie Mojej moralności. Wtedy zaczną atakować relikwie, podważać ich autentyczność i starać się przedstawiać je jako nic innego, jak tylko zabobon tkwiący w umysłach Chrześcijan. Wtedy przyjdzie kolej na Całun Turyński, tkaninę, którą owinięto Moje martwe Ciało w grobie. W końcu zaprzeczą, że jest autentyczny i będą propagować kłamstwa. Powiedzą, że Moje ręce są za długie i poddadzą to w wątpliwość. Jednak nie zrozumieją tortur Mojego Ciała, które musiałem znosić w trakcie Mojego Ukrzyżowania. Moje ręce zostały wyrwane ze stawów podczas Mojego Ukrzyżowania tak, jak widać to na wizerunku Całunu Turyńskiego. Następnie będą próbowali udowodnić, że Zmartwychwstanie nigdy nie miało miejsca. Wszystkie kłamstwa przez nich wypowiedziane będą desperackim krokiem do usunięcia wszelkich śladów po Mnie. Później będą próbowali pozbawić Świętych Sakramentów i Pisma Świętego wszystkich tych, którzy nawrócą się podczas Ostrzeżenia. Biblia zostanie zakazana w większości miejsc. Wprowadzą nową fałszywą książkę, która ich zdaniem będzie głosić znaczenie wzajemnej miłości.....Wasz Jezus
Dlaczego tylko biała rasa ma włosy w różnym kolorze a inne mają w jednym. Jezus: Biała rasa pochodzi bezpośrednio od pierwszych ludzi. Jak wiesz z objawień danych Katarzynie Emmerich Adam był blondynem, choć włosy te były bardziej ze światła niż z materii i Ewa ciemnowłosa, o włosach zaplecionych w warkocze. I tak było po upadku. Adam był blondynem, Ewa brunetką. I byli biali oczywiście. Biała rasa jest rasą wiodącą. I jest tak w nauce, kulturze i religii gdzie najdoskonalsze jej formy wytworzyła biała rasa. Jednak wszystkie rasy to Boże dzieło. I nie należy im okazywać mniejszego szacunku. Jednak jak w rodzinie jest syn pierworodny, tak w rasach jest rasa, której inne rasy winny uszanować prymat, nie czując się gorsze. Bardzo źle, że zwłaszcza młodzi ludzie w Polsce wygalają sobie głowy. Bogu się to nie podoba. Nie jest to dobre. Należy nawet ograniczać się ze strzyżeniem bardzo krótkim jak rekrut. C.P. : Czyli można byłoby powiedzieć primus inter pares (pierwszy między równymi). Jezus: Można tak powiedzieć, dziecko. Komu się jednak najwięcej dało od tego się jednak najwięcej wymaga. Nie można też absolutnie zgodzić się na deprecjonowanie białej rasy w imię żydowskich i masońskich pragnień. Biała rasa jest światłem cywilizacji na przestrzeni wieków a jej szczególnym przejawem jest rasa waszych przodków Ariów. Jak potem Lechitów. Białe rasy na przestrzeni wieków zawsze pragnęły demokracji, nawet jeśli miały królów, lub arystokracji, czyli rządów najlepszych. Nie miały tych pragnień ludy wschodnie. Wasz brak dążenia do okazałości dla wychwalenia władcy obrócił się też przeciwko wam bo teraz nie macie budowli, czy ich szczątków, które byłyby znane od początku chrześcijańskiej Polski, dzięki czemu byłoby trudniej ukryć waszą przeszłość. C.P. : Dziękuję Panie Jezu.
nawet ci się zrymowało złodzieju nicków.
Pouczenia Pan "Ach, to, Panie Jezu wszystko od tego, że Adam i Ewa odstawili dziadostwo i są nieobecni w naszym życiu od narodzin aż do zgonu, a przecież to nasi prarodzicie, protoplaści. - Tak, dziecko, to dlatego, że ich wygląd jest tajemnicą. Adam nieco ponad cztery metry wzrostu. Siła taka, że mógł rozszarpać dorosłego lwa, rozedrzeć go na pół łapiąc za zadnie nogi:). Ewa była trochę słabsza, ale pomniejszą panterę dałaby radę też w ten sposób rozedrzeć. Co ci już, dziecko, chodzi po głowie, mój Ty mały eksperymentatorze:) Zgrzeszyć z taką nadludzką kobietą, że w każdej chwili mogłaby Cię rozerwać na pół jak kurczaka:) Nie wasza potencja dzisiejszych mężczyzn dla dawnych ludzi i nie te siły życiowe. - Przepraszam Panie Jezu.
Fotoszop wszystko przyjmie.
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
Won złodziejska mendo bolszewicka od mojego nicka!
A jak udało się rozwiązać kwestię że tył i przód odbicia postaci na całunie różnią się wzrostem?
I się okaże, że Jezus nie jest tak przystojny jak ten młodzieniec z długimi, rudymi włosami na ich obrazkach
Katolicy tak bardzo chcą zobaczyć Boga, że ten pseudo artefakt tak jest dla nich ważny? Tak samo jak wszelkiego rodzaju pseudo wizje i omamy...
Amen
I pewnie ty żeś go hammeritem namalował
Radziszewski Ty jesteś nieźle pierd olnięty
parch zawsze źle skończy podobnie jak skończył Annasz i Kajfasz wraz z tzw. Wysoką radą którzy płoną już 2000 lat i cała wieczność przed nimi
synek diabła nigdy nie uwierzy - bo cezar żydów Lucyfer chce mieś go w PIEKLE:
Kłaniamy Ci się Panie Jezu Chryste i błogosławimy Ciebie, żeś przez krzyż i męką swoją odkupiłeś świat!
maxiu piesku Lucyfera - Jezus nie był w 100 % żydem bo w 75 % był Lechitą tj Polakiem przodek Iz z Warmii i po Polsku mówili Adam i Ewa tj ludzie przedpotopowi tzn żyjący przed POTOPEM żydowski Język jest dopiero opd pomieszania Jeżyków w czasie Budowy wieży Babel To nowy Adam stąd i wygląd jego na wzór podobieństwa do Pierwszych ludzi anie do żydów wrogów Dziedzica Izraela /J 19,15)
Chłopi to mądrzy ludzie a tu czytam wynurzenia jakiegoś podszywającego się pod nich głupka.
Nie istnieją żadne naukowe argumenty, które przemawiają za taką tezą i nie wiadomo jaką techniką wykonano ten obraz. Na pewno nie jest to całun, bo odwzorowanie miałoby zniekształcenie cylindryczne. Posmarujcie sobie czymś kolorowym twarz i owińcie ręcznikiem tak, by się na nim odbił jej "obraz" i sprawdźcie, czy to wygląda jak odbicie z całunu :-D
Coś się tu nie zgadza. Może jeszcze miał włosy blond?
"Choć Kościół nigdy nie potwierdził urzędowo, że Całun Turyński jest rzeczywiście płótnem grobowym Chrystusa, to istnieją naukowe argumenty, które przemawiają za taką tezą. " - to może najpierw ustalcie, kiedy niby Jezusek poginał po świecie, bo Całun powstał około roku 1315.
Ten całun badają i badają już od kilkudziesięciu lat i ciągle zdania są podzielone . Mnie to niewiele obchodzi . Jak już pisałam.......wiara to stan ducha . Co do Jezusa i Jego Matki też nie miałam nigdy żadnych wątpliwości . Bawi ( gdyż już nie denerwuje ) mnie tylko interpretacja KK na ten temat . Ja mam własną . No i jego , czyli KK kłamstwa i hipokryzja . A z ich teologii od początku drwię . Chrześcijaństwo to nie KK i dlatego tenże mam w głębokim poważaniu .
Czyli jednak Jaszczurczy Atlant z Syriusza. Olbrzym między kurduplami. Smukły adonis między spasionymi pokrakami. Mister Universum.